Toiseksi nimeksi Olivialle ajattelin Amandaa, Anninalle en oo vielä keksiny, joten saa ehdottaa. En pidä nimistä jotka kuulostaa kovalta esim Ulriikka/Rebekka jne. Mieluummin pehmeitä ehdotuksia kuten Vanessa etc.
Kiitos!
Olivia vs Annina
17
1780
Vastaukset
- Anniina...
Annina Helena.
Annina Linnea.
Annina Isabella.
Annina Clarissa.
Olivia nimestä en pidä lainkaan!!!! - toiseksi nimeksi:
Annina on kaunis, ajaton nimi! Olivia on tällä hetkellä niin suosittu, että siksikin valitsisin noista kahdesta ehdottomasti Anninan, se kuulostaa piristävältä. Toiseksi nimeksi:
Annina Emilia
Annina Matilda
Annina Ilona
Annina Illusia
Annina Magdalena
Annina Mimosa
Annina Sofia - mä vaa
molemmat on kauniita nimiä, tässä muutaman ehdotus Anninan toiseksi nimeksi..
Eliisa, Lyydia, Maaria, Susanne, Tuulia, Viola, Daniela, Sofia tai Vivian - soontobemommy
Kivoja ehdotuksia oli jokaisessa vastauksessa, Linnea, Ilona, Emilia ja Daniela on tosi varteenotettavia. Lisää saa ehdottaa, mielellään edellisiä hieman harvinaisempia muttei kuitenkaan mitään outoja. Kaipaan Oliviallekin toisia nimiä. Molemmille nimille vois ehdottaa yhdistelmiä ihan oman maun mukaan, mut mielellään kuitenkin vain 2 nimeä ja kummatkin ns. 'pehmeän' kuuloisia, saa olla r-kirjain, kunhan nimi ei kuulosta 'töksähtävältä'.
Kiitos !- A:lle ja O:lle
Mites ihan Annina Olivia...? Muita:
Olivia Annastiina
Olivia Vilhelmiina
Olivia Karoliina
Olivia Helmiina
Olivia Selina
Olivia Valentina
Annina Amalia
Annina Amelia
Annina Aleksandra
Annina Beata
Annina Juulia
Annina Katinka
Annina Rosa-Maria
Annina Selinda - ...........................
Olivia Aurora
Annina Ilana
Annina Aurelia
- mielipidemato
Olivia ja Annina on molemmat kauniita nimiä, Annina olis kyl täl hetkellä jotenki 'uudempi ja raikkaampi'.
Olivia Amanda on tosi kiva, täs pari ehdotusta Anninalle:
Annina Elena
Annina Emilie
Annina Odessa
Annina Janette
Annina Linnea
Annina Minette
Annina Katarina
Annina Melissa
Annina Eleonora - on nykyään
tosi kulunut nimi. säästä lapsesi siltä.
- liian pitkä
etunimeksi. toisena ihan hyvä. etunimenä se kuitenkin lyhennettäisi Anniksi tai Ninaksi.
Annika olisi hyvä vaihtoehto.
mites olis vaikka:
Anni Olivia
Nina Olivia
mielestäni ei myöskään kaksi pitkää nimeä oikein rimmaa hyvin.
Olivia Anni Vanessa vaikka mielummin.- ........................
Ei kolme tavua ole liikaa! Lempinimiä keksitään myös lyhyistä nimistä. Toisaalta monet pitemmätkin nimet kestävät käytössä kokonaisina, 4-tavuiset ja jopa pitemmät yhdysnimet. Kannatan Anninaa.
- ansku-11
Ei lyhennetä.Minua vaan kutsutaan Anninaksi
O.o
- käytä allakkaa
Miksi säästät vokaaleissa? Annina on säästömalli, Anniina olisi kauniimpikin.
- soontobemommy
Lapsi sai nimekseen Annina Katarina. Nimi on kuin luotu juuri hänelle. :)
- ...vaikka nimi onkin keksitty.
Meillä tytön nimi on
Olivia Maria Josefiina ja ei ole kauniimpaa nimeä vielä vastaan tullu, mistä olisin itse pitänyt.
Olivia ei todellakaan ole mikään yleinen etunimenä niinku monet luulee, vaan käytetty toisena nimenä.
Ja myös kansainvälinen nimi. Niinkuin itsellänikin! :) - Another Annina
Minunkin nimeni on Annina Katarina! :) Oli pakko ilmoittaa, en ole koskaan ennen törmännyt täysin samaan nimeen.
- sibyllavon
kaksostytöt toisena kesänään varmaan.
- Ansku-11
Minun nimeni on Annina :) Toiseksi nimekseni valittiin Alexandra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html228986- 46930
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660