Neera ja Nelli....ONNEA POJU;)))
Loistava sijoitus pennulta, voittaa oman rodun ROP-pennun arvo erikoisnäyttelyssä ja vielä BIS-1 Griffoneiden omassa BIS-pentu kisassa,,eikä helpolta tuomarilta.
Nelli oli hienosti PN 3 kovassa kisassa.
Poju sitten nappasi koko potin ja kyllä nautin kieltämättä melkoisesti. Melkoinen sulka Suomettuneen Jenkki pojan hattuun;))))
kiva
juttu. onnea minunkin puolesta.Oli ihana seurata ja jännittää
ja palella. Tuon kasvattini pennun Neeran arvostelua jännitin. Ilo oli melkoinen sen voittaessa.Samoin tuon "jenkkipojun".
Siellä oli kertakaikkisen kylmää, tunnelma silti iloinen, ja näin pitää Erikoisnäyttelyssä ollakkin.
Kyllähän se mieltä lämmittää...
...näyttely- sekä koemenestys, vaikka olisi vain kasvattinsa pojan menestys jälkeläisineen... kuten huomasin KoiraNet'tiä kerran selatessani...;-)
Niin jännittää
Tuo ihana pentu Neera on kasvattini jälkeläinen. Näin siitä kuvia silloin kun se oli pikkuruinen ja kehotin kasvattajaa malttamaan ja pitämään pennun itse. Nyt näin sen ekakertaa livenä ja olin onnellinen oikeaan osuneesta arviostani.Kuvista on vaikeaa päätellä kaikkea. Kuvista kun ei käy ilmi omaako pentu riittävän temperamentin pärjätäkseen näyttelyissä. Hyvää oloa kruunasi vielä sen emon sijoitus paras narttu kolmoseksi kovassa kisassa.
Lämmittää ja jännittää...
... ...kaksi eri asiaa kait?...Mulle enemmän tuottaa mielihyvää se, että koirani jälkeläiset jälkeläisineen käyttöpuolella rodulle jotain rodun alkuperäistä käyttötarkoitusta eteenpäin vievää jatkumoa antavat.
Jännittää..Lämmittää....
eri sanoja toki. Minua jännitti ja lämmitti sekä riemastutti,,,,,,,Joo harrastamani rotu ei kuulu käyttöpuolelle, joten käyttöpuoli on mulle vierasta, mutta ainahan lämmittää kun oman rodun rodunomainen koiruli pärjää, oli sitten kyse näytöstä tai käytöstä tai vaikkapa molemmista. Ei aina tarvitse olla edes kyse omista kasvateista.
Ilo oli ylimmillään kun tuolla vetskuissa sijoittui ryhmässä hienosti Griffon Belge.
Se on joskus...
...kovinkin vaikeaa iloita toisen koiran menestyksestä.Lueskelin kerran erään koirarodun foorumilta kovaakin vääntöä käyttökoiran näyttelyissä kuljettamisesta.
Yksi osapuoli vannoo vain käyttönäyttöjen nimiin, toinen koettaa selittää näyttelyiden merkityksestä m.m. KVA-tittelin saamiselle.
Tuossakin keskustelussa tuli esille melko selvästi se, kuinka koiranomistaja voikaan kadehtia toisen koiran menestystä.
Jännittää..Lämmittää....
eri sanoja toki. Minua jännitti ja lämmitti sekä riemastutti,,,,,,,
Joo harrastamani rotu ei kuulu käyttöpuolelle, joten käyttöpuoli on mulle vierasta, mutta ainahan lämmittää kun oman rodun rodunomainen koiruli pärjää, oli sitten kyse näytöstä tai käytöstä tai vaikkapa molemmista. Ei aina tarvitse olla edes kyse omista kasvateista.
Ilo oli ylimmillään kun tuolla vetskuissa sijoittui ryhmässä hienosti Griffon Belge.
ja palella. Tuon kasvattini pennun Neeran arvostelua jännitin. Ilo oli melkoinen sen voittaessa.
Samoin tuon "jenkkipojun".
Siellä oli kertakaikkisen kylmää, tunnelma silti iloinen, ja näin pitää Erikoisnäyttelyssä ollakkin.
Mitä sääntöjen vastaista ?
Ylläpitoon lähti klikkailijasta saate.
PENNUT SINUN??????
2006 PENNUT JALOSTUSNETIN MUKAAN???Hei
Hei,Paljon onnea koirillesi !
Voisitko kertoa vielä mikä rotu oli Kaivarissa BIS ?
Lähdimme heti kohti Turkua
kun saimme Pojun omistajansa kanssa kehästä ulos.Joten ei aavistustakaan.
........
http://www.toydogs.net/shows/esittely.htmlMikä tässä viestissä on asiatonta:
Lähdimme heti kohti Turkua
kun saimme Pojun omistajansa kanssa kehästä ulos.
Joten ei aavistustakaan.
Sekö kun kesken näyttelyn poistuivat?
on taas hurja ikävä kun pitää vanhatkin viestit taas kaivaa esiin.........
* yrittää näin saada tuota suuresti kaipaamaansa huomiota, ja on onnistunutkin näänmä. *
00+45
UlkomuototuomaritkoKirjoittanut: umalehtinen 23.8.2008 klo 18.29
sanelevat mielestäsi mikä on hyvä tai huono koira.
Laiton ylläpidon suoraan linjaan viestin likkaajasta. Sama klikkaaja klikkaa issun ja sikran viestit.
Itse arvaan, ettei niitä klikkauksia ole vain yksi tehnyt...kyllä niitä on muutama.