AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / ONNEA
23 Vastausta 700 Lukukertaa

ONNEA

Neera ja Nelli....ONNEA POJU;)))
Loistava sijoitus pennulta, voittaa oman rodun ROP-pennun arvo erikoisnäyttelyssä ja vielä BIS-1 Griffoneiden omassa BIS-pentu kisassa,,eikä helpolta tuomarilta.
Nelli oli hienosti PN 3 kovassa kisassa.

Poju sitten nappasi koko potin ja kyllä nautin kieltämättä melkoisesti. Melkoinen sulka Suomettuneen Jenkki pojan hattuun;))))

kiva

juttu. onnea minunkin puolesta.

Oli ihana seurata ja jännittää

ja palella. Tuon kasvattini pennun Neeran arvostelua jännitin. Ilo oli melkoinen sen voittaessa.
Samoin tuon "jenkkipojun".
Siellä oli kertakaikkisen kylmää, tunnelma silti iloinen, ja näin pitää Erikoisnäyttelyssä ollakkin.

Kyllähän se mieltä lämmittää...

...näyttely- sekä koemenestys, vaikka olisi vain kasvattinsa pojan menestys jälkeläisineen... kuten huomasin KoiraNet'tiä kerran selatessani...

;-)

Niin jännittää

Tuo ihana pentu Neera on kasvattini jälkeläinen. Näin siitä kuvia silloin kun se oli pikkuruinen ja kehotin kasvattajaa malttamaan ja pitämään pennun itse. Nyt näin sen ekakertaa livenä ja olin onnellinen oikeaan osuneesta arviostani.
Kuvista on vaikeaa päätellä kaikkea. Kuvista kun ei käy ilmi omaako pentu riittävän temperamentin pärjätäkseen näyttelyissä. Hyvää oloa kruunasi vielä sen emon sijoitus paras narttu kolmoseksi kovassa kisassa.

Lämmittää ja jännittää...

... ...kaksi eri asiaa kait?...

Mulle enemmän tuottaa mielihyvää se, että koirani jälkeläiset jälkeläisineen käyttöpuolella rodulle jotain rodun alkuperäistä käyttötarkoitusta eteenpäin vievää jatkumoa antavat.

Jännittää..Lämmittää....

eri sanoja toki. Minua jännitti ja lämmitti sekä riemastutti,,,,,,,
Joo harrastamani rotu ei kuulu käyttöpuolelle, joten käyttöpuoli on mulle vierasta, mutta ainahan lämmittää kun oman rodun rodunomainen koiruli pärjää, oli sitten kyse näytöstä tai käytöstä tai vaikkapa molemmista. Ei aina tarvitse olla edes kyse omista kasvateista.
Ilo oli ylimmillään kun tuolla vetskuissa sijoittui ryhmässä hienosti Griffon Belge.

Se on joskus...

...kovinkin vaikeaa iloita toisen koiran menestyksestä.

Lueskelin kerran erään koirarodun foorumilta kovaakin vääntöä käyttökoiran näyttelyissä kuljettamisesta.
Yksi osapuoli vannoo vain käyttönäyttöjen nimiin, toinen koettaa selittää näyttelyiden merkityksestä m.m. KVA-tittelin saamiselle.
Tuossakin keskustelussa tuli esille melko selvästi se, kuinka koiranomistaja voikaan kadehtia toisen koiran menestystä.
Laiton ylläpitoon kyselyn likkaajasta. Melkonen uma viha sillä. Viesti on kirjotettu 1.9.2008. Mikä viestissä on suomi24:n sääntöjen vastaista.

Jännittää..Lämmittää....
eri sanoja toki. Minua jännitti ja lämmitti sekä riemastutti,,,,,,,
Joo harrastamani rotu ei kuulu käyttöpuolelle, joten käyttöpuoli on mulle vierasta, mutta ainahan lämmittää kun oman rodun rodunomainen koiruli pärjää, oli sitten kyse näytöstä tai käytöstä tai vaikkapa molemmista. Ei aina tarvitse olla edes kyse omista kasvateista.
Ilo oli ylimmillään kun tuolla vetskuissa sijoittui ryhmässä hienosti Griffon Belge.
Oli ihana seurata ja jännittää
ja palella. Tuon kasvattini pennun Neeran arvostelua jännitin. Ilo oli melkoinen sen voittaessa.
Samoin tuon "jenkkipojun".
Siellä oli kertakaikkisen kylmää, tunnelma silti iloinen, ja näin pitää Erikoisnäyttelyssä ollakkin.

Mitä sääntöjen vastaista ?

Ylläpitoon lähti klikkailijasta saate.

PENNUT SINUN??????

2006 PENNUT JALOSTUSNETIN MUKAAN???
Sisälukutaidon puute.

Hei

Hei,
Paljon onnea koirillesi !
Voisitko kertoa vielä mikä rotu oli Kaivarissa BIS ?

Lähdimme heti kohti Turkua

kun saimme Pojun omistajansa kanssa kehästä ulos.
Joten ei aavistustakaan.
Viesti on kirjoitettu 1.9.2008. Nyt ilmottu asiattomaksi.

Mikä tässä viestissä on asiatonta:
Lähdimme heti kohti Turkua
kun saimme Pojun omistajansa kanssa kehästä ulos.
Joten ei aavistustakaan.

Sekö kun kesken näyttelyn poistuivat?
Kysy tuota umalehtiseltä, sehän näitä viestejä klikkailee ja yrittää näin saada tuota suuresti kaipaamaansa huomiota, ja on onnistunutkin näänmä.
hei valopää....miksi klikkailisi omia viestejään.
on taas hurja ikävä kun pitää vanhatkin viestit taas kaivaa esiin.........
Hei vintti pimee !

* yrittää näin saada tuota suuresti kaipaamaansa huomiota, ja on onnistunutkin näänmä. *

00+45

Ulkomuototuomaritko
Kirjoittanut: umalehtinen 23.8.2008 klo 18.29

sanelevat mielestäsi mikä on hyvä tai huono koira.
Viesti kirjoitettu 31.8.2008. Nyt klikkaaja kävi likkaamassa viestin sääntöjen vastaiseksi.
Laiton ylläpidon suoraan linjaan viestin likkaajasta. Sama klikkaaja klikkaa issun ja sikran viestit.
tai sitten luulo on taas tiedon väärtti, eli arvaillaan kun ei tiedetä.........sehän on jo tyypillistä tälle palstalle.........

Itse arvaan, ettei niitä klikkauksia ole vain yksi tehnyt...kyllä niitä on muutama.
Ei ole arvauskaan tiedon väärtti, itse hän klikkailee näitä viestejään huomion kipeänä.
Onko sinulle ulkomuodolla ansaittu kunnia terveyttä tärkeämpi.
 /   /  /  / ONNEA

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua