Tanssikaverit ja sydänkävyt

ERIKSEEN??????!!!!!

Miks ei tansseista koskaan löydy semmosta kaunista naista joka etsii rakkaan tansseista?? Mua oli harvinaisen kaunis nainen houkutellut tanssipartneriksi kursseille ja luulin että olis musta muutenkin kiinnostunut kun on halunnut tansseissa suurimman osan illasta tanssia mun kanssa. Se oli muutenkin mulle harvinaista kun mun kanssa haluu tanssia koko illan vaan semmoset joista en oo kiinnostunut. Ainakin kolme kuukautta ollaan tähän asti oltu erittäin hyviä tanssikavereita. Olen ollut hänen kanssaan pidemmällä tanssipaikalla jossa tanssittiin melkein koko ilta ja äitinsä oli mukana. Vasta nyt kun pyysin häntä ennen joulua glögille, hän vastas ettei miehensä tykkää hyvää. On se nyt PERKELE kumma ettei voinut aikasemmin mainita miehestään, vaikka kolme kuukautta ollaan oltu hyviä tanssi kavereita ja itse hän on pyytänyt mua tanssii kanssaan melkein koko illan. Olis edes äijänsä pyytänyt mielummin sinne pitkälle tanssimatkalle kun mua. Mä olin ollut näinä aikoina palavasti rakastunut häneen ja kovasti puhuin lempeitä ja ilmaisin tunteeni häntä kohtaan. Olis edes muutenkin aikasemmin voinut mainita miehestään, kun ilmaisin tunteeni häntä kohtaan. Miks te jotkut naiset tansseissa tyrkyttelette itseänne miehille vaikka on oma rakas? Minkä takia naiset haluu pitää tanssikaverit ja sydänkävyt erikseen? Ainakin yks tanssikaveri jonka miehensä ei tykkää tanssia, kertoo aina heti että on naimisissa, eikä sentään salaa miestään ja on miehelle uskollinen. Mä en todellakaan tiedä pystynkö enää menee sen kauniin naisen kanssa samalle kurssille(mihin alun perin pyysi mua), kun näin pahasti särki mun sydämen. Monet varatut naiset yleensä on heti maininnut miehestään, kun oon johonkin treffeille pyytänyt.

139

16744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bootboot

Onhan tuollainen aika tökeröä käytöstä leidiltä. Ei sitä siviilisäätyä toki tarvitse heti ensimmäiseksi kailottaa, mutta jos toinen selvästi osoittaa kiinnostuksen merkkejä, niin asian esille tuominen olisi kohteliasta.

Ilmeisesti monilla ne sydänkäpyset eivät tanssia harrasta, joten pakko lähteä yksin lavoille. Älä lannistu, kyllä niitäkin varmasti löytyy, jotka sinkkuina menevät eivätkä pahaksi pane rakkaan löytämistä tansseista ;)

• Tanssin taikaa

Eikös rouvalla ollut sormusta sormessa... no, ei tietenkään. Ja ollaanhan sitä avoliitossa hyvillä puheilla ja yhteisellä asuntolainalla ilman mitään sen kummenpia.

Oma käsitykseni on, että hakurivissä seisoskelevista naisista reippaasti yli puolet on varattuna. Jos se sormus kiiltelee siinä sormessa, niin se on reilua tai sitten jos daami ilmoittaa asian sopivassa kohtaa.

Itselleni on käynyt muutaman kerran, että sormukseton nainen on jotenkin varautuneen oloinen tms eli ei irroittele mitenkään. Näihin on turha uhrata enempää paukkuja. Parempi vaan olla jäämies.

Mutta tekevälle sattuu ja se sattuu sitten kunnolla. Eihän sitä aina jaksa olla niin viileen varovainenkaan.

• este,
        Tanssin taikaa kirjoitti:

Eikös rouvalla ollut sormusta sormessa... no, ei tietenkään. Ja ollaanhan sitä avoliitossa hyvillä puheilla ja yhteisellä asuntolainalla ilman mitään sen kummenpia.

Oma käsitykseni on, että hakurivissä seisoskelevista naisista reippaasti yli puolet on varattuna. Jos se sormus kiiltelee siinä sormessa, niin se on reilua tai sitten jos daami ilmoittaa asian sopivassa kohtaa.

Itselleni on käynyt muutaman kerran, että sormukseton nainen on jotenkin varautuneen oloinen tms eli ei irroittele mitenkään. Näihin on turha uhrata enempää paukkuja. Parempi vaan olla jäämies.

Mutta tekevälle sattuu ja se sattuu sitten kunnolla. Eihän sitä aina jaksa olla niin viileen varovainenkaan.

mihinkään?

- Joskus on jopa suotavaa että nainen on varattu, eipä jää roikkumaan ja soittelemaan perään.

- "Vahinko" sattuu niin aviomies hoitaa ja maksaa kulut.

- Jos oikein kolahtaa, niin vaihtuu kumppani nopeasti, jostakin se suhteen alamäki alkaa.

• Naiset on ovelia ja katalia

Juuri näin. Opettaisivat vittu ne omat miehensä tanssimaan. Kaksnaamaista peliä ottaa sormus pois tansseihin mentäessä. Näin tiedän tapahtuvan. Onneksi vuosien kokemus antaa jo taitoja erottaa joukosta teaserit sinkkutyttöjen joukosta. Aloittajan kuvailemaa naista ei enää haeta kun henkilöllisyys selviää. Reilusti varattuna olisi haettu.

Mitähän se ukko mahtaa jatella kun saa tietää, että ämmä juoksee mukasinkkuna tansseissa.

• Pukkeja ja buggeja
        Naiset on ovelia ja katalia kirjoitti:

Juuri näin. Opettaisivat vittu ne omat miehensä tanssimaan. Kaksnaamaista peliä ottaa sormus pois tansseihin mentäessä. Näin tiedän tapahtuvan. Onneksi vuosien kokemus antaa jo taitoja erottaa joukosta teaserit sinkkutyttöjen joukosta. Aloittajan kuvailemaa naista ei enää haeta kun henkilöllisyys selviää. Reilusti varattuna olisi haettu.

Mitähän se ukko mahtaa jatella kun saa tietää, että ämmä juoksee mukasinkkuna tansseissa.

jotkut miehet käyttäydy samaan tapaan?
        Ei tuo kaksinaamaisuus ole yksin naisten synti.

• tanssityttö1
        Naiset on ovelia ja katalia kirjoitti:

Kyllä miehetkin osaavat olla kieroja. Oma vaimo on mukana tansseissa ja vikitellään toista naista oman vaimon nenän edessä. Olen tehnyt hänelle selväksi etten ole kiinnostunut hänestä. Kohteliaisuutena joskus haen takaisin, mutta taidan lopettaa sen kokonaan. Niin että eiköhän molemmat sukupuolet ole petollisia tansseissa siis ei tietenkään kaikki. Onneksi olen huomannut että ihan kivoja ja rehellisiäkin löytyy.

• rouva flirtti
        tanssityttö1 kirjoitti:

Kyllä miehetkin osaavat olla kieroja. Oma vaimo on mukana tansseissa ja vikitellään toista naista oman vaimon nenän edessä. Olen tehnyt hänelle selväksi etten ole kiinnostunut hänestä. Kohteliaisuutena joskus haen takaisin, mutta taidan lopettaa sen kokonaan. Niin että eiköhän molemmat sukupuolet ole petollisia tansseissa siis ei tietenkään kaikki. Onneksi olen huomannut että ihan kivoja ja rehellisiäkin löytyy.

Itse olen varattu, ja tansseissa käyn mieheni kanssa, mutta suuren osaa illasta tanssimme erikseen.
        Minusta tanssiin kuuluu (lajista riippuen) hienoinen, joskus vähän enemmänkin kuin hienoinen, flirtti, ja sen tanssin ajan elää sille tanssittajalle. ...tosin ihan vieraan kanssa ei tuota uskalla harrastaa, kun ei tiedä ottaako vakavastikin. Sen sijaan tuttujen tanssittajien kanssa tanssiin antautumalla saa huikeita hetkiä, hellyyttä ja läheisyyttä, ... kuitenkin ilman seksistisiä ajatuksia.

• tankon huumaa
        rouva flirtti kirjoitti:

Itse olen varattu, ja tansseissa käyn mieheni kanssa, mutta suuren osaa illasta tanssimme erikseen.
        Minusta tanssiin kuuluu (lajista riippuen) hienoinen, joskus vähän enemmänkin kuin hienoinen, flirtti, ja sen tanssin ajan elää sille tanssittajalle. ...tosin ihan vieraan kanssa ei tuota uskalla harrastaa, kun ei tiedä ottaako vakavastikin. Sen sijaan tuttujen tanssittajien kanssa tanssiin antautumalla saa huikeita hetkiä, hellyyttä ja läheisyyttä, ... kuitenkin ilman seksistisiä ajatuksia.

Juuri näin se on.
        Käyn avovaimon kanssa tansseissa.
        Olen harrastanut tanssia vasta vähän aikaa, ei ole tuttuja tanssilavoilla.
        Vieraan kanssa kun tanssii ja kertoo olevansa varattu, muuttuu etenkin tango paljon kuumemmaksi..

• Lakanat vaihtoon
        Pukkeja ja buggeja kirjoitti:

jotkut miehet käyttäydy samaan tapaan?
        Ei tuo kaksinaamaisuus ole yksin naisten synti.

Miehet tekee juuri samoin,tehty lapsia 3-6 muijankanssa,morsiamia jokasormelle,varpaatkin voi ottaa mukaan.

Mies haluaa vaihtelua vaan,ei mitään taluteltavaa itselleen.
        Pipari maistuu lähes jokamiehelle,tässä tanssejakiertäneenä
        kohdanut hekilökohtaisesti,mies saattaa 2-3 kertaan käydä,
        sitten ei olla tuntevinaan.

• Luukut levällään
        rouva flirtti kirjoitti:

Seksi sinulla mielessä kokoajan,turhaa väittää kokeneelle naiselle.

• Anonyymi

"Sormukseton nainen on jotenkin varautuneen oloinen.." Olen kyllä sormukseton ja en pahastuisi, jos löytyisi se oma rakas tuolta lavalta, jossa käyn satunnaisesti, mutta en silti heti irrottele ja olen hieman varautunut, koska en tiedä, jos mies onkin itse varattu.

Minä kyllä vähän katselen ensin ja tutustun mieluiten pikkuhiljaa. No, viimeksi kyllä oli vähän ihastusta ensi silmäyksellä, mutta se meni ohikin aika nopsasti. Hiljaa tutustuen on ehkä parasta, mutta onnistuuko tanssilava piireissä, kun siellä on sitä valinnan varaa ja pian löytyykin toinen kiinnostuksen kohde?

Kun olin aiemmin naimisissa ja mies ei tanssinut, niin en käynyt itsekään tanssimassa, tietenkin meillä oli viikonloppuisin muuta ohjelmaa.

• Yksvaan`

Vuosia olen lavoja kierrellyt yksinäni, sinkkuna, vain pari kertaa joku on pyytänyt kahville, mutta siitäkään ei sen kummempia ole tullut.

Mieluusti olisin tanssivan sydänkäpysen ottanut, mutta kun en näkynyt tanssiville miehille kelpaavan.. ulkonäkökin on viehättävä, muodot naisellisen mukavat vailla ylikiloja, tanssitaito erittäin hyvä. Ei vaan kohdalle sattunut sellaista tanssimiestä joka olisi halunnut minusta muutakin kuin satunnaista seuraa.

Niinpä nyt tapailen ei-tanssivaa miestä. Pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, vie ulos, haluaa osallistua arkeeni, eikä ainakaan toistaiseksi ole edes tanssiharrastusta pahaksi laittanut.

En aio lavoilla mitenkään salailla, etten ole vapaa muuhun kuin tanssimiseen.

• ainut koska

Aivan niin, ja niitä on useita jotaka ovat salasinkkuja hakurivissä.

Myös muu olemus sekä toiminta on ikäänkuin oltais vapaita, flirtti ja kalastelu sekä tosiaan "tanssikaveeraus".

Olen tosi iloinen ja ylpeä jopa nistä naisista jotka ovat "urheasti" heti kertoneet olevansa suhteessa ja vakisellaisessa jotkut ovat jopa esitelleet miehensä ja onpa jopa tutstuttukin sekä tullut hyviä kavereitakin.

Arvostan näitä naisia oikeasti.

On parempi olla antamatta tunteille valtaa sillä nainen osaa "herkutella" sun huomiollasi. Ajatus on kuin jääkiekkopelissä eli taklauksia halutaan nähdä.

• Aloittaja

Ei edes siinäkään vaiheessa voinut mainita miehestään, kun pyysin uuttavuotta viettää risteilylle. Hän aluks lupas miettiä ja myöhemmin vastas ettei hänellä oo rahaa. Normaalisti semmonen joka on varattu kertoo heti että ei voi lähteä kun on varattu. Eikä siinäkään vaiheessa voinut mainita miehestään, kun pyysin häntä lähtee joku päivä leffaan. Siihen vastas vaan: "Voihan sitä lähteekin kun on sopivasti vapaata töissä". Olen kiitollinen siitä että oon saanut ymmärtäväisiä ja asiallisia vastauksia aloittamaani tekstiin, kun tällä palstalla usein haukutaan.

• Kokemusta on

Kylläpä kuulosti tutulta!
        Minulla oli pari vuotta sitten sellainen tilanne, että tapasin tansseissa tosi kiva ja nätin tytön, joka oli aloittelemassa tanssiuraansa. Minä olin jo siihen mennessä käynyt paljon tansseissa ja kurssittanut itseäni, joten tanssitaitoni oli jo kohtuullisen hyvä.
        Nainen pyysi minua kanssaan tanssimaan, ja opettamaan eri tanssilajeja. Käytiin sitten tansseissa yhdessä, hain hänet aina kaupungilta, enkä koskaan kotoa. Tanssi-ilta vietettiin keskenämme tanssien, ja pikkuhiljaa ihastuin ja sen myös naiselle kerroinkin. Hän siihen suhtautui iloisen kannustavasti, antoipa suudellakin. Ehdotuksiini matkoista ja elokuvissa käynneistä hän suhtautui aina vähän vältellen, ja puheenaihetta vaihtaen, sanoen aina että kohta voitaisiin ajatella sellaistakin.

Käytiin parin kuukauden ajan tanssikursseilla, ja tyttö oppi nopeasti.

Sitten erään tanssi-illan jälkeen kun kerroin, että haluaisin aloittaa vakavamman seurustelusuhteen, kertoikin tyttö että hän on naimisissa ja muuttui saman tien hyvin viileäksi. Hän sanoi, ettei enää voi jatkaa tanssimista kanssani. Maailmani romahti.

Kului joku viikko, kun kuulin eräältä miestuttavaltani, taitava tanssija hänkin, että nainen oli pyytänyt häntä tanssikurssikaveriksi ja myös tanssi-iltaseuraksi. Otin selvää naisen aviomiehen puhelinnumerosta, ja soitin hänelle. Mies ei uskonut ensiksi, mutta suuttui sitten, että vaimonsa on kertonut käyvänsä tansseissa tyttökaverinsa kanssa, ja kurssimenot olivat kuulemma olleet jumppatunteja. Vähän kertomani kaltaista mies oli alkanut jo epäilläkin. Aikoi panna vaimonsa tämän takia lujaan kuulusteluun.

Tämän jälkeen en ole naisesta mitään kuullut, enkä häntä myöskään tanssipaikoilla tavannut.

• Hyvä, että teit
        Kokemusta on kirjoitti:

Minulla oli pari vuotta sitten sellainen tilanne, että tapasin tansseissa tosi kiva ja nätin tytön, joka oli aloittelemassa tanssiuraansa. Minä olin jo siihen mennessä käynyt paljon tansseissa ja kurssittanut itseäni, joten tanssitaitoni oli jo kohtuullisen hyvä.
        Nainen pyysi minua kanssaan tanssimaan, ja opettamaan eri tanssilajeja. Käytiin sitten tansseissa yhdessä, hain hänet aina kaupungilta, enkä koskaan kotoa. Tanssi-ilta vietettiin keskenämme tanssien, ja pikkuhiljaa ihastuin ja sen myös naiselle kerroinkin. Hän siihen suhtautui iloisen kannustavasti, antoipa suudellakin. Ehdotuksiini matkoista ja elokuvissa käynneistä hän suhtautui aina vähän vältellen, ja puheenaihetta vaihtaen, sanoen aina että kohta voitaisiin ajatella sellaistakin.

Sitten erään tanssi-illan jälkeen kun kerroin, että haluaisin aloittaa vakavamman seurustelusuhteen, kertoikin tyttö että hän on naimisissa ja muuttui saman tien hyvin viileäksi. Hän sanoi, ettei enää voi jatkaa tanssimista kanssani. Maailmani romahti.

Kului joku viikko, kun kuulin eräältä miestuttavaltani, taitava tanssija hänkin, että nainen oli pyytänyt häntä tanssikurssikaveriksi ja myös tanssi-iltaseuraksi. Otin selvää naisen aviomiehen puhelinnumerosta, ja soitin hänelle. Mies ei uskonut ensiksi, mutta suuttui sitten, että vaimonsa on kertonut käyvänsä tansseissa tyttökaverinsa kanssa, ja kurssimenot olivat kuulemma olleet jumppatunteja. Vähän kertomani kaltaista mies oli alkanut jo epäilläkin. Aikoi panna vaimonsa tämän takia lujaan kuulusteluun.

Tämän jälkeen en ole naisesta mitään kuullut, enkä häntä myöskään tanssipaikoilla tavannut.

näin. Tuollaiset naiset eivät ansaitse ihmisarvoa.

• tämä merkkinä
        Hyvä, että teit kirjoitti:

näin. Tuollaiset naiset eivät ansaitse ihmisarvoa.

niille naisille, jotka näyttelevät sinkkua tansseissa, ja kusettavat miestään. Tuntekaa pisto sydämessään ja toivottavasti maailmanne romahtaa joku päivä.

Mieti tunnetko juuri sinä piston sydämessäsi. Kannattaako jäädä tänään kotiin esim. Järvenpäästä?

Kannattaisiko antaa joskus aikaa rakkaalleen?

• Kokemusta on kirjoitti:

...tosi herrasmiehen teko!

Tämä siis: "Otin selvää naisen aviomiehen puhelinnumerosta, ja soitin hänelle."

Taisi jäädä kovinkin miehekäs olo tuon tehtyäsi?

Melkoisia akkoja tässä säikeessä esiintyvistä "miehistä" oikea rimpsu.

• puhut
        Truehum kirjoitti:

itsesi pussiin. Korostat aina rehellisyyttä elämässä. Sitten, kun joku tuo sen esiin hieman omalla tavallaan, niin ei enää kelpaakaan.

Koita nyt jo ymmärtää, että toiset ihmiset saattavat elämässä haluta kohdista rakkautensa ainoastaan yhteen henkilöön. Kaikki eivät ajattele niin kuin sinä ajattelet.

Sinä puolestasi olet jakomielisesti jakautunut niin monen naisen "kaveriksi", ettet itsekään hallitse kokonaisuutta.

Otan osaa.

• kanssasi....
        Truehum kirjoitti:

Tosi typerää käytöstä mieheltä. Heti pitää kostaa kun jää kakkoseksi. Fiksu nainen olisi tietysti kertonut missä mennään, mutta mies paljasti todellisen tyhmyytensä käräyttämällä naisen.

• Elku
        Truehum kirjoitti:

tulee mieleen että siinäpä kommentti mieheltä jota muiden miesten naiset vievät kuin pässiä narussa, vai kuinka?

• voi tulla
        Elku kirjoitti:

tulee mieleen että siinäpä kommentti mieheltä jota muiden miesten naiset vievät kuin pässiä narussa, vai kuinka?

asiasta, mitä vain mieleen.

Puolustatko tätä naista, joka kieroilee?

Tunsitko kenties piston sydämessäsi?

• Ja kakkonen?
        kanssasi.... kirjoitti:

Tosi typerää käytöstä mieheltä. Heti pitää kostaa kun jää kakkoseksi. Fiksu nainen olisi tietysti kertonut missä mennään, mutta mies paljasti todellisen tyhmyytensä käräyttämällä naisen.

Miten niin jäi kakkoseksi? MItään kisäähan ei miehen mielessä edes ollut! Nainen kusetti ja rankasti. Valehteli sekä omalle miehelleen, että tälle viestiketjun aloittajalle.

Tanssikisan tietenkin mies voitti, koska ämän oma mies ei tod näk osaa muuta kuin kitata kaljaa ja käydä paperitehtaalla nukkumassa.

• näin.
        Ja kakkonen? kirjoitti:

Miten niin jäi kakkoseksi? MItään kisäähan ei miehen mielessä edes ollut! Nainen kusetti ja rankasti. Valehteli sekä omalle miehelleen, että tälle viestiketjun aloittajalle.

Tanssikisan tietenkin mies voitti, koska ämän oma mies ei tod näk osaa muuta kuin kitata kaljaa ja käydä paperitehtaalla nukkumassa.

Osuit asian ytimeen.

• "Hopeinen kuu"
        Truehum kirjoitti:

Miksikäs niitä täysin samoin tekeviä naisia sanotaan, ovat vaan niin tosi rehellisiä ja haluavat vain kaikkien parasta.

• Anonyymi
        Truehum kirjoitti:

ihan oikein oli

• kyynistymään

Joo, näitä tapauksia silloin tällöin tulee vastaan. Muutaman jälkeen oppiikin sitten jo kyynikoksi - mikäli on siihen taipumusta.

Maailma ei nyt tietysti muutoinkaan ole täydellinen vaan raaka ja julma, tanssiskene ei siitä poikkea edukseen vaikka moni haluaisi asian niin nähdä.

• con´amore

lavoilta...täänpäivän naiset hakee nautintoja jos kotona ei saa huomiota ja hellyyttä,haetaan se vierailta vaikka tanssin muodossa.
      Ja monet menee pitemmällekin,salaavat naimisissa olon ja pettävät...kokemusta on!!!
      Oudoin tapaus minulle oli,kun nainen tanssi lähelläni koko illan,nautimme molemmat.Kun kerroin haluavani "jatkoille yhdessä" hän sanoi:nyt meen kotiin ja haluan että mieheni rakastelee mua,olen niin kiihottunut...!!!Törkeätä käytöstä aikuiselta naiselta.
      Nyt katson paljon avoimimmin silmin ja eroitan nämä "varpuset" oikeista naisista...kokemukset opettaa...!

• valitettavan usein

"nyt meen kotiin ja haluan että mieheni rakastelee mua,olen niin kiihottunut...!!!"

Tuota lausetta harva nainen sanoo ääneen, mutta tuskin se ajatuksen tasolla kovin harvinaista on. Varatut naiset hakevat tansseista säpinää, vaikka oma mies on kotona. Ei siitä miehestä tietenkään puhuta tanssikavereille, sehän pilaisi itseltä ilon. Halutaan itse saada kaikki, mutta ei anneta mitään. Tansseissa käyviä miehiä hyväksikäytetään surutta.

• Hyväksikäytetty
        valitettavan usein kirjoitti:

"nyt meen kotiin ja haluan että mieheni rakastelee mua,olen niin kiihottunut...!!!"

Tuota lausetta harva nainen sanoo ääneen, mutta tuskin se ajatuksen tasolla kovin harvinaista on. Varatut naiset hakevat tansseista säpinää, vaikka oma mies on kotona. Ei siitä miehestä tietenkään puhuta tanssikavereille, sehän pilaisi itseltä ilon. Halutaan itse saada kaikki, mutta ei anneta mitään. Tansseissa käyviä miehiä hyväksikäytetään surutta.

"Tansseissa käyviä miehiä hyväksikäytetään surutta."

Ja sitten vielä ihmetellään miksi miehiä on lavoilla niin vähän.

• joku puhuu
        Hyväksikäytetty kirjoitti:

järkeä täällä. Naiset ovat suvaitsevaisia, mutta pohjimmiltaan hyvin käärmemäisiä. Nainen ei vain itse sitä tajua. Kai se johtuu siitä, että naisen toimintaa ohjaa enemmän tunteet. Nainen haluaa tuntea aina vaan parempia kokemuksia.

• Yleistä
        valitettavan usein kirjoitti:

Ajatelkaas miten moni mies sortuu siihenkin, että hakee ja kuskaa naista tansseihin pitkiäkin matkoja. Satakaan kilometriä suuntaansa ei ole harvinaisuus.

Eikä näistä kilometreistä monikaan kuski taida kehdata kysyä kyytiläiseltä edes bensakuluja, onhan se niin kivaa kun saa edes matkaseuraksi jonkun kivan vaikkapa nuoremmankin typykän, joka sitten pari tanssiparia uhrautuu perillä kuskimiehen kanssa tanssimaan.

Naisen antaman illuusion herkistämänä sitten viedään tämä takaisin kotiinsa, oman kultansa viereen.

Oma kotimatka sujuukin sitten pöllämystyneen yksinäisyyden merkeissä. Ja seuraavana viikonloppuna taas uudelleen, kuvitellen "jospa nyt tällä kertaa".

• TiedusteleeHän
        Yleistä kirjoitti:

Ajatelkaas miten moni mies sortuu siihenkin, että hakee ja kuskaa naista tansseihin pitkiäkin matkoja. Satakaan kilometriä suuntaansa ei ole harvinaisuus.

Eikä näistä kilometreistä monikaan kuski taida kehdata kysyä kyytiläiseltä edes bensakuluja, onhan se niin kivaa kun saa edes matkaseuraksi jonkun kivan vaikkapa nuoremmankin typykän, joka sitten pari tanssiparia uhrautuu perillä kuskimiehen kanssa tanssimaan.

Naisen antaman illuusion herkistämänä sitten viedään tämä takaisin kotiinsa, oman kultansa viereen.

Oma kotimatka sujuukin sitten pöllämystyneen yksinäisyyden merkeissä. Ja seuraavana viikonloppuna taas uudelleen, kuvitellen "jospa nyt tällä kertaa".

Onko muuten kukaan koskaan sanonut sulle,
        "Ootkos vähän tyhmä ?"

• Anonyymi
        Hyväksikäytetty kirjoitti:

🎅
        https://youtu.be/H98lZMESEPs

• Aloittaja

että mitä jatkossa teen tän naisen suhteen? Tulevalla viikolla olis taas kurssi (mihin alunperin pyysi mua) ja en tiedä pystynkö menee sinne kurssille hänen kanssaan kun oon ihan hajalla tän naisen takii. Haluisin jotenkin huomauttaa hänelle suoraan tästä tapauksesta, sitten kun se taas soittaa tai tekstaa siitä kurssista. Mut se on vaan niin vaikeeta huomauttaa. Pelkään että se vihaa mua sen jälkeen ja en haluis erota vihoissa, ettei tuu pahempi mieli kun nyt on.

• matoa

Tee niinkuin ongella - uutta matoa koukkuun ja siirrä onki toiselle puolelle venettä niin ei sama särki syö toista kertaa koukkua paljaaksi. Ja kuka sitä limaista särkeä oikeasti haluaa kun sen on tunnistanut - jos vaikka näin saisit jotain jalompaa saalista! ;)

• humppalekako

Kyseessä pienimuotoinen vedätys. Onhan toki niin, että meidänkin maassamme on paljon kulissiliittoja, mikä ei sinänsä mikään ihme ole. Alkaahan siinä kuumin liekki sammua kun vuosia kuluu. Toisaalta taas ei ole niin kovin helppoa lähteä, koska asiat ovat muuten hyvin. On yleensä lapsia jne.

Neuvoisin, että melko aikaisessa vaiheessa tiedustelet nämä avainkysymykset jos olet pariutumismielessä liikenteessä, niinkuin monet ovat, minäkin :-)

Pahoittelen myöhäistä/aikaista lähetysajankohtaa. Poden flunssaa. Kolmas rommitoti menossa. Todettakoon myös, että tämä ei liene absoluuttinen totuus, mutta varmasti ainakin osittainen.

Loppuun pitää todeta, että on toki joitain, joilla se liekki palaa loppuun asti. Siihen pitää pyrkiä. Älä siis etsi sitä oikeaa, vaan ole se oikea..

• Tanssin taikaa

Niin, omiakin kokokemuksia on. Rakastuin tanssivaan naiseen ja kuinka ollakaan hän osoittautui petolliseksi. Olin ihan sekaisin. Ei omia tunteitaan voi nollata hetkessä.

Tuumin, että miten oikein uskallan enää mennä tansseihin kun hän on siellä.

Usko tai älä, aika parantaa haavat. Vaikka tuo on kulunut fraasi, niin se on myös totta.

Onneksi en tavannut häntä aivan heti, vaan vasta myöhemmin. Se ei sitten tuntunutkaan enää miltään. Olin päässyt asian yli onnellisesti.

Suosittelisin sinullekin "siedätyshoitoa". Yritä kohdata nainen ja pyri olemaan asiallisen viileä. Alussa se saattaa olla vaikeaa, mutta se helpottuu joka kertaa. Taas, jos tuo tuntuu sinusta aivan ylivoimaiselta, on viisainta vältellä kohtaamista jonkin aikaa ja sulatella asiaa mielessään. Jos niitä tekstareita tulee, pyri vastaamaan kohteliaan kieltävästi.

Älä millään muotoa puutu hänen yksityiselämäänsä, jätä se hänen ongelmakseen!

• punatukkainen tyttö

Hei

Täällä olisi tyttö joka etsii sydänkäpystä ja tanssikaveria samassa paketissa....olen todennut kesän mittaan, että tosi vaikea löytää....krantuksi ovat sanoneet...silti toivoisin löytäväni hänet tanssiparketilta....tänään tanssikenkieni pohjat kuluvat ensimmäistä kertaa jkl:n viihdekeskuskessa.

• Tanssin taikaa

Hei!

Täytyypä tarkkaavaisesti katsoa siitä sekamelskasta josko löytyisit!

• aamunet

Hei!

No täytyypä olla tarkkana kuka seuraa...

• punatukkainen tyttö

Hei!

niin...miten on haetaanko viihdekeskuksessa "oudompaa lintua" tanssimaan vai "pyöriikö pieni piiri"..:)

• Tanssin taikaa
        punatukkainen tyttö kirjoitti:

niin...miten on haetaanko viihdekeskuksessa "oudompaa lintua" tanssimaan vai "pyöriikö pieni piiri"..:)

Kuinka monta tuttua saa hakea peräjälkeen , ennenkuin se muuttuu ns pieneksi piiriksi... hm?

Viime lauantaina kun oli Finkut ja väkeä lava pullollaan hain kahta vierasta naista. En edes tanssinut läheskään joka peliä tuosta tungoksesta johtuen.

Minua ei naisten haulla hakenut kukaan vieras! Että kai tää pelaa molempiin suuntiin tää pienten piiri!

Jos nyt tänä iltana tekisin poikkeuksen ja hakisin joka toisella haulla ennestään tuntematonta.

Tää kyllä johtuu osittain siitäkin, että Viihtarissa vaan kertakaikkiaan on niin paljon tuttuja, että olisi epäkohteliasta olla heitä hakematta. Revontulessa tilanne on jo aivan toinen!

• punatukkainen tyttö

Kuinka monta tuttua saa hakea peräjälkeen , ennenkuin se muuttuu ns pieneksi piiriksi... hm?

Viime lauantaina kun oli Finkut ja väkeä lava pullollaan hain kahta vierasta naista. En edes tanssinut läheskään joka peliä tuosta tungoksesta johtuen.

Minua ei naisten haulla hakenut kukaan vieras! Että kai tää pelaa molempiin suuntiin tää pienten piiri!

Jos nyt tänä iltana tekisin poikkeuksen ja hakisin joka toisella haulla ennestään tuntematonta.

Tää kyllä johtuu osittain siitäkin, että Viihtarissa vaan kertakaikkiaan on niin paljon tuttuja, että olisi epäkohteliasta olla heitä hakematta. Revontulessa tilanne on jo aivan toinen!

Jos löytäisin samasta "paketista" tanssivan sydänkäpysen, ei minun tarvitsisi enää niiden tuttujen kanssa tanssia...kyllä yksi riittää...mutta hei onko hiekkapohjasta kuljetusta viihdekeskukseen kyseleepi se "outo lintu"

• Tanssin taikaa

Jos löytäisin samasta "paketista" tanssivan sydänkäpysen, ei minun tarvitsisi enää niiden tuttujen kanssa tanssia...kyllä yksi riittää...mutta hei onko hiekkapohjasta kuljetusta viihdekeskukseen kyseleepi se "outo lintu"

Viihtarin sivuilta. Siellä ilmoitetaan kuljetuksesta kaupungin keskustasta.

Tiedän vakipariskuntia, jotka osan illasta tanssivat yhdessä ja välillä toisten kanssa. Minusta tämä on hienoa! Samoin kursseilla he ovat useinkin parinvaihdossa mukana.

• mutta mutta

asun pääkaupunkiseudulla. Et varmaan pystyisi tulee tänää ruusulinnaan??

• pitipäs sattua

juuri silloin kun joudun jättämään viihtarin tanssit väliin..

• Tanssin taikaa

No, niin!

Viihtarin lauantai on ohi! Hain "outoja lintuja" tavallista enemmän kuten olin luvannutkin.

Mukavat tanssit oli! Varjokuva on loistava yhtye, samaa ei ihan voinut sanoa illan kakkosbändistä! Varsinkin se miessolisti veti aika reippaasti huumoriosastoon...

Punatukkainenkin havaittiin! Huomatkaa, kyseessä on erittäin söpö tapaus! Että tämmöisiä siellä lavoilla liikkuu! Vahinko, vaan ettei yhteistä tanssia tällä kertaa ollut, ehkäpä myöhemmin sitten. Tapanani on pysytellä enemmän siellä takajoukoissa ja hakea vasta kolmanteen aaltoon!

• punatukkainen tyttö

No, niin!

Viihtarin lauantai on ohi! Hain "outoja lintuja" tavallista enemmän kuten olin luvannutkin.

Mukavat tanssit oli! Varjokuva on loistava yhtye, samaa ei ihan voinut sanoa illan kakkosbändistä! Varsinkin se miessolisti veti aika reippaasti huumoriosastoon...

Punatukkainenkin havaittiin! Huomatkaa, kyseessä on erittäin söpö tapaus! Että tämmöisiä siellä lavoilla liikkuu! Vahinko, vaan ettei yhteistä tanssia tällä kertaa ollut, ehkäpä myöhemmin sitten. Tapanani on pysytellä enemmän siellä takajoukoissa ja hakea vasta kolmanteen aaltoon!

Miksi et hakenut tanssimaan jos havaitsit....vaikka kylläkin sain tanssia kiitetävästi "outona lintuna"...Kiitos tanssittajilleni.

• Tanssin taikaa

Miksi et hakenut tanssimaan jos havaitsit....vaikka kylläkin sain tanssia kiitetävästi "outona lintuna"...Kiitos tanssittajilleni.

Huomasin kyllä, että vientiä oli kiitettävästi, ei tarvinnut mennä hätiin!

Oma vaatimattomuus (lue=ujous) estää joskus toimimasta, vaikka moitteita en viennistä illan mittaan saanutkaan, enkä liioin pakkejakaan. Että ei kai tässä sentään ihan metsässä olla!

Kai mä tykkään vaan tarkkailla jonkun aikaa, ennenkuin isken...:) tarttuu se kala sitten paremmin koukkuun. Tää on taas ihan mun oma teoria.

No, ensi lauantaina on itse Charles Plogman kehissä ja buggitaitoja pääsee sitten varmaan testaamaan.

• punatukkainen tyttö

Huomasin kyllä, että vientiä oli kiitettävästi, ei tarvinnut mennä hätiin!

Oma vaatimattomuus (lue=ujous) estää joskus toimimasta, vaikka moitteita en viennistä illan mittaan saanutkaan, enkä liioin pakkejakaan. Että ei kai tässä sentään ihan metsässä olla!

Kai mä tykkään vaan tarkkailla jonkun aikaa, ennenkuin isken...:) tarttuu se kala sitten paremmin koukkuun. Tää on taas ihan mun oma teoria.

No, ensi lauantaina on itse Charles Plogman kehissä ja buggitaitoja pääsee sitten varmaan testaamaan.

Vai tarkkailit vain,mutta kuka olit siellä harvassa joukossa...ujohan se minäkin olen, mutta tanssiessa ujous katoaa ja iloisuus paistaa kasvoiltani

• Tanssin taikaa

Vai tarkkailit vain,mutta kuka olit siellä harvassa joukossa...ujohan se minäkin olen, mutta tanssiessa ujous katoaa ja iloisuus paistaa kasvoiltani

Iloisuus onkin se tärkein asia tanssissa. Mä ainakin koen miehenä tärkeimmäksi tehtäväkseni tehdä daami iloiseksi. Tanssi on hauska asia noinniinkuin ensisijaisesti!

Jos nainen ei tanssiessa yhtään hymyile tai kikattele mun jekuille, niin hakematta jää jatkossa. Kivikasvot jätän rauhaan.

Totta puhuakseni, olit ehkä mulle liian vetävän oloinen, koin itseni täysin riittämättömäksi!

• se niille

Iloisuus onkin se tärkein asia tanssissa. Mä ainakin koen miehenä tärkeimmäksi tehtäväkseni tehdä daami iloiseksi. Tanssi on hauska asia noinniinkuin ensisijaisesti!

Jos nainen ei tanssiessa yhtään hymyile tai kikattele mun jekuille, niin hakematta jää jatkossa. Kivikasvot jätän rauhaan.

Totta puhuakseni, olit ehkä mulle liian vetävän oloinen, koin itseni täysin riittämättömäksi!

naisille tekee?

• punatukkainen tyttö

olisiko yksi tanssi ajastasi ollut liikaa....sillä tavoin olisit saanut selville, oliko käsityksesi minusta oikea...mutta näin se varmaan menee, miehet ei uskalla lähestyä...luovat oman johtopäätöksensä, joka voi mennä pahastikkin pieleen...

• Tanssin taikaa

olisiko yksi tanssi ajastasi ollut liikaa....sillä tavoin olisit saanut selville, oliko käsityksesi minusta oikea...mutta näin se varmaan menee, miehet ei uskalla lähestyä...luovat oman johtopäätöksensä, joka voi mennä pahastikkin pieleen...

Pahoillani olen tuosta omasta käytöksestäni. Joskus vaan iskee se rimakauhu, kun näkee jonkun niin ihanan.

Jospa asialle kenties voisi vielä tehdä jotain... ei kai tässä sentään mitään peruuttamatonta ole tapahtunut. Lupaan hakea Plogmannin buggille ensi lauantaina jos ilmestyt paikalle!

And this is a promise!

• punatukkainen tyttö

Pahoillani olen tuosta omasta käytöksestäni. Joskus vaan iskee se rimakauhu, kun näkee jonkun niin ihanan.

Jospa asialle kenties voisi vielä tehdä jotain... ei kai tässä sentään mitään peruuttamatonta ole tapahtunut. Lupaan hakea Plogmannin buggille ensi lauantaina jos ilmestyt paikalle!

And this is a promise!

...tanssitaan kun viime lauantaina viihtari jäi väliin....pysyttelin pohjanmaalla

• Tanssin taikaa

...tanssitaan kun viime lauantaina viihtari jäi väliin....pysyttelin pohjanmaalla

Revontulessa olis Souvarit, mutta ei hirveesti iske! Plogman oli kyllä hyvä, mutta se meni jo...

Jyväshovissa olis pe Anna Hanski...

Peurunkaan olen torstaina joka tapauksessa menossa. Lunnas on aika eleetön, mutta se bändi onkin sitten aivan toista maata!

• punatukkainen tyttö

Revontulessa olis Souvarit, mutta ei hirveesti iske! Plogman oli kyllä hyvä, mutta se meni jo...

Jyväshovissa olis pe Anna Hanski...

Peurunkaan olen torstaina joka tapauksessa menossa. Lunnas on aika eleetön, mutta se bändi onkin sitten aivan toista maata!

Vaihdappa vaikka tanssikenkien suuntaa...esim Pohjanmaalle ja pyörähtele taikakuun tahtiin...

• Tanssin taikaa

Vaihdappa vaikka tanssikenkien suuntaa...esim Pohjanmaalle ja pyörähtele taikakuun tahtiin...

Olin viimeksi tangomarkkinoilla...

Nyt poitsu lähtee lauantaina Tallinnaan ja vie perheen ainoan kulkuvälineen mennessään... (piitkä itku tähän)!

• Tanssin taikaa

Olin viimeksi tangomarkkinoilla...

Nyt poitsu lähtee lauantaina Tallinnaan ja vie perheen ainoan kulkuvälineen mennessään... (piitkä itku tähän)!

Susanna Heikki kävis oikein hyvin...

• Sinkkuna ja varattuna

En ole koskaan pitänyt tanssikavereitani "seurusteluehdokkaina".
      Olen niin sinkkuna ollessani kuin seurustelevana pyytänyt mukavia ja hyviä tanssijoita kursseille, tanssimaan ja vaikka kahville.
      Ei ole tullut mieleenikään, että joku haluaisi kenties seurustella tjtn muuta kuin tanssia.

En kyllä ole salannut "miestäni" keneltäkään, mutta en kättelyssäkään kerro. Mulla on sitten mies.

Itse pidän erillään tanssimisen ja seurustelun. (nykyinen ei tanssi).
      Enkä iskisi ketään, mutta avoimen ja iloisen luonteeni vuoksi joku voisi niin luullakin, mutta jos viitsii tarkemmin seurata niin kohtelen kaikkia yhtä ystävällisesti ja hyvin olemalla vain oma pirtsakka itseni.

Todella harmillista, että tulee väärinkäsityksiä!
      Tarvinnee ostaa paita jossa lukee:

Tanssin vain, en etsi mitään suhdetta?

Kaikkea hyvää sinulle ja aika parantaa haavat/ tanssiminen vielä nopeampaa!!!

• yks.

Mikä vika tanssikavereissa sitten on ettei sovi seurustelukumppaniks?? Kaljamaha laiskuriko ja baareissa kävijäkö on sitten kivampia seurustelukumppani?? Eiks sulle todellakaan oo tullut mieleen että miehet etsii enemmän tansseista elämänkumppania kun naiset. Se taas on ok jos pariskunta tanssii muidenkin kanssa, mutta en voi käsittää että mikä vika naisten mielestä on että tanssiva mies ois kumppani ehdokas?? Mikä mies sulla sitten on kun tansseissa ei käy? Onko se niin läski ettei jaksa tanssia?

• veljen tyyppisiä miehiä??

Mikä vika tanssikaverissa oikein on ettei seurustelukumppaniks kelpaa? Mun vanhemmat ja isovanhemmat tapas toisensa tansseissa ja mäkin halun myös tavata tansseissa elämän kumppanin. Tällä hetkellä löytyy tansseista kauniita naisia vain kaveriks ja se on liian väärin.

• punatukkainen tyttö
        veljen tyyppisiä miehiä?? kirjoitti:

Mikä vika tanssikaverissa oikein on ettei seurustelukumppaniks kelpaa? Mun vanhemmat ja isovanhemmat tapas toisensa tansseissa ja mäkin halun myös tavata tansseissa elämän kumppanin. Tällä hetkellä löytyy tansseista kauniita naisia vain kaveriks ja se on liian väärin.

Pitäisiköhän minun laittaa sitten paita päälle missä lukisi "etsin tanssivaa elämänkumppania"... tuntuu vaan että harva mies etsii parketilta sitä oikeaa....

• eteläsuomen lavoille.

Pitäisiköhän minun laittaa sitten paita päälle missä lukisi "etsin tanssivaa elämänkumppania"... tuntuu vaan että harva mies etsii parketilta sitä oikeaa....

Siellä ainakin mä ja monet muut nuoret miehet etsimme sitä oikeaa mielummin lavoilta. Täällä eteläsuomen lavoilla naiset etsii vähemmän sitä oikeaa, kun miehet. Et sattumalta olis lähiaikoina tulossa Järvenpään tanssikeskukseen, ruusulinnaan tai tanhuhoville? Voitais vaikka tehä sokkotreffit.

• En sanonut ettei kelpais
        yks. kirjoitti:

Mikä vika tanssikavereissa sitten on ettei sovi seurustelukumppaniks?? Kaljamaha laiskuriko ja baareissa kävijäkö on sitten kivampia seurustelukumppani?? Eiks sulle todellakaan oo tullut mieleen että miehet etsii enemmän tansseista elämänkumppania kun naiset. Se taas on ok jos pariskunta tanssii muidenkin kanssa, mutta en voi käsittää että mikä vika naisten mielestä on että tanssiva mies ois kumppani ehdokas?? Mikä mies sulla sitten on kun tansseissa ei käy? Onko se niin läski ettei jaksa tanssia?

Vaan, ei ole kukaan yrittänyt iskeä...tai sitten en ole tajunnut, että on yrittänyt iskeä.
        Olisin mielelläni ottanut tanssivan miehen, mutta kukaan ei osoittanut mitään kiinnostuneisuutta siihen suuntaan...vaikka ihan ok olenkin.
        Joten tämän miehen löysin sitten muualta.

No nyksäni ei välitä tanssimisesta, joten ei tarvi tanssia. Ei hänkään pakota minua omiin harrastuksiin, jos minua ei kiinnosta.

-Vain tanssimassa!-

• elämänkumppaniM

Minä ainakin etsin tansseista elämänkumppania
        ja olisi ihanaa jos tanssi olisi se yhteinen juttu ja harrastus.

• tanssiva nuori mies

..Kisarantaan ens pe (Finkut) tai päättäjäisiin (Taikakuu ja Varjokuva) 5.12.!

Varmasti haen tanssimaan ja koskaanhan ei tiedä jos sattuis kemiat osumaan kohdalleen. Niin ja onhan Kisarannassa paljon muitakin nuoria miehiä, että en ole ainoa vaihtoehto! :)

• punatukkainen tyttö
        eteläsuomen lavoille. kirjoitti:

Siellä ainakin mä ja monet muut nuoret miehet etsimme sitä oikeaa mielummin lavoilta. Täällä eteläsuomen lavoilla naiset etsii vähemmän sitä oikeaa, kun miehet. Et sattumalta olis lähiaikoina tulossa Järvenpään tanssikeskukseen, ruusulinnaan tai tanhuhoville? Voitais vaikka tehä sokkotreffit.

tulehan hieman pohjoisempaan tai vaikka keskiseen Suomeen niin järkätään sokkotreffit

• luonteet

Niin, on aivan upeaa tavata pirtsakoita tanssijoita ja tanssia heidän kanssaan.

Asiaa toki aina selventää kun suhteet ovat tiedossa ja selkeät sekä että ne on kerrottu.

Onkohan niin että, moni nainen jättää tietoisesti kertomatta koska on vaara että hyvintanssivat miehet eivät hae heitä samaan "tahtiin". On muuten joku kertonut tämän olevan yksi syy kertomattomuuteen.

• Yksvaan`
        yks. kirjoitti:

Vastasin jo aikaisemmin saman suuntaista tässä ketjussa, mutta lisään vielä koska pidän vastaustasi törkeänä, asiattomana ja lyhytnäköisenä:

Se että mies ei tanssi, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän on kaljakapakoissa viihtyvä ylipainoinen sohvaperuna. Hänhän saattaa olla vaikka raivoraitis himourheilija, mutta ei vain koe tanssimista omaksi lajikseen.

Ei ketään voi vasten tahtoaa pakottaa harrastamaan lajia, josta asianomainen ei pidä, eikä halua sitä harrastaa. Pakottamisella saisi vain perheriidan aikaiseksi.

Puolisoehdokkaita löytyy myös muualta kuin tanssilavalta ja kapakasta. Mm. muiden harrastusten kautta, työpaikoilta, opiskelujen parista (koulut, kurssit, kansalaisopisto jne.), kaupan kassajonosta, ihan mistä vaan missä ihminen kulkee. Minut on muinoin pyydetty treffeille pankkiautomaatin jonosta!

Sitäpaitsi kyllä vaan tanssilavoillakin näkee ylipainoista herranhenkilöä, ihan aktiivitanssijoissakin. Myös kaljasieppoja notkuu muutama jokaisella lavalla jossa alkoholitarjoilua on.

Tanssiva sinkkumies on potentiaalinen kumppaniehdokas tanssivalle sinkkunaiselle. Pelkkä tanssiminen vaan ei riitä, pitää olla myös muunlaista kemiaa.. ja sitähän ei välttämättä ole. Tanssi saattaa sujua yksiin, moni muukin asia saattaa mennä yksiin.. mutta se ei tarkoita silti sitä että kiinnostus herää seurustelumielessä. Eihän sinkku kiinnostu tanssilavan ulkopuolellakaan jokaisesta vastaan tulevasta vapaasta vastakkaisen sukupuolen edustajasta.

• olet sitten
        Yksvaan` kirjoitti:

Vastasin jo aikaisemmin saman suuntaista tässä ketjussa, mutta lisään vielä koska pidän vastaustasi törkeänä, asiattomana ja lyhytnäköisenä:

Se että mies ei tanssi, ei todellakaan tarkoita sitä, että hän on kaljakapakoissa viihtyvä ylipainoinen sohvaperuna. Hänhän saattaa olla vaikka raivoraitis himourheilija, mutta ei vain koe tanssimista omaksi lajikseen.

Ei ketään voi vasten tahtoaa pakottaa harrastamaan lajia, josta asianomainen ei pidä, eikä halua sitä harrastaa. Pakottamisella saisi vain perheriidan aikaiseksi.

Puolisoehdokkaita löytyy myös muualta kuin tanssilavalta ja kapakasta. Mm. muiden harrastusten kautta, työpaikoilta, opiskelujen parista (koulut, kurssit, kansalaisopisto jne.), kaupan kassajonosta, ihan mistä vaan missä ihminen kulkee. Minut on muinoin pyydetty treffeille pankkiautomaatin jonosta!

Sitäpaitsi kyllä vaan tanssilavoillakin näkee ylipainoista herranhenkilöä, ihan aktiivitanssijoissakin. Myös kaljasieppoja notkuu muutama jokaisella lavalla jossa alkoholitarjoilua on.

Tanssiva sinkkumies on potentiaalinen kumppaniehdokas tanssivalle sinkkunaiselle. Pelkkä tanssiminen vaan ei riitä, pitää olla myös muunlaista kemiaa.. ja sitähän ei välttämättä ole. Tanssi saattaa sujua yksiin, moni muukin asia saattaa mennä yksiin.. mutta se ei tarkoita silti sitä että kiinnostus herää seurustelumielessä. Eihän sinkku kiinnostu tanssilavan ulkopuolellakaan jokaisesta vastaan tulevasta vapaasta vastakkaisen sukupuolen edustajasta.

siitä, jos miehesi on kotona ja sinut taivutellaan kuumiin tangoihin, ja alat kuumentua tanssilattialla? Tämän kiihkon on aiheuttanut toinen mies.

Onko eheä tunne mennä kotiin nukkumaan miehesi viereen?

• Yksvaan`
        olet sitten kirjoitti:

siitä, jos miehesi on kotona ja sinut taivutellaan kuumiin tangoihin, ja alat kuumentua tanssilattialla? Tämän kiihkon on aiheuttanut toinen mies.

Onko eheä tunne mennä kotiin nukkumaan miehesi viereen?

Tässä taas huomaa sen miten eri lailla joku ajattelee tanssia ja musiikin tulkintaa, kuin minä ja minun tuntemani aktiivitanssijat..

Kuuma tango saa minut ekstaasiin, nautin suunnattomasti musiikista, yhteisestä rytmistä, tulkinnasta, liikunnasta.. eläydyn siihen hetkeen. Mutta että "kuumenisin" sinun tarkoittamassasi mielessä? Vastaus on: Ei, en kuumene. En kiihotu seksuaalisesti tanssimisesta. Kyllä seksuaaliseen kiihotukseen tarvitaan jotain paljon intiimimpää ja rauhallisempaa tilaa ja hetkeä kuin täysi tanssilava.

Tanssi on kuin muutaman minuutin mittainen saippuakupla, hetki, ohikiitävä. Partneri voi olla kuka hyvänsä hyvin tanssiva mies, vanhempi, nuorempi, jotain siltä väliltä.. vapaa tai varattu, ruma tai komea.

Vertaapa vaikka suussasulavaan ateriaan.. nautit varmasti ateriasta täysin siemauksin.. se tyydyttää perustarvettasi ravinnon saantiin, mutta parhaimmillaan myös kiihottaa makuhermojasi ja on visuaalisesti miellyttävä kokemus.. mutta kiihottaako syöminen sinua seksuaalisesti?? Aika harvinaista taitaa olla..

Tai entäs vaikka näyttelijän suoritukseen roolissaan? Hänkin eläytyy siihen hetkeen ja roolihahmoonsa ja varmasti nauttii saadessaan eläytyä ja näytellä, mutta kotiin mennessään hän on oma itsensä, ei näyttelemänsä roolihahmo.

• Yksvaan`
        Yksvaan` kirjoitti:

Tässä taas huomaa sen miten eri lailla joku ajattelee tanssia ja musiikin tulkintaa, kuin minä ja minun tuntemani aktiivitanssijat..

Kuuma tango saa minut ekstaasiin, nautin suunnattomasti musiikista, yhteisestä rytmistä, tulkinnasta, liikunnasta.. eläydyn siihen hetkeen. Mutta että "kuumenisin" sinun tarkoittamassasi mielessä? Vastaus on: Ei, en kuumene. En kiihotu seksuaalisesti tanssimisesta. Kyllä seksuaaliseen kiihotukseen tarvitaan jotain paljon intiimimpää ja rauhallisempaa tilaa ja hetkeä kuin täysi tanssilava.

Tanssi on kuin muutaman minuutin mittainen saippuakupla, hetki, ohikiitävä. Partneri voi olla kuka hyvänsä hyvin tanssiva mies, vanhempi, nuorempi, jotain siltä väliltä.. vapaa tai varattu, ruma tai komea.

Vertaapa vaikka suussasulavaan ateriaan.. nautit varmasti ateriasta täysin siemauksin.. se tyydyttää perustarvettasi ravinnon saantiin, mutta parhaimmillaan myös kiihottaa makuhermojasi ja on visuaalisesti miellyttävä kokemus.. mutta kiihottaako syöminen sinua seksuaalisesti?? Aika harvinaista taitaa olla..

Tai entäs vaikka näyttelijän suoritukseen roolissaan? Hänkin eläytyy siihen hetkeen ja roolihahmoonsa ja varmasti nauttii saadessaan eläytyä ja näytellä, mutta kotiin mennessään hän on oma itsensä, ei näyttelemänsä roolihahmo.

Älkääkä nyt lahopäät vaan kuvitelko, että vertaukseni näyttelemiseen tarkoittaa että tanssilavalla "esiinnytään". Vertasin lähinnä kuvaannollisessa mielessä ts. siinä mielessä, että tanssilattialla, kuuman tangon soidessa voi hetkeksi kuvitella itsensä vaikka tuliseksi argentiinalaiskaunottareksi, joka sen upean hidalgonsa kanssa tanssii tangoa. Tanssin jälkeen peilistä tuijottelee kuitenkin se ihan tavallinen supisuomalainen pärstävärkki... ja hidalgokin kasvatti salamannopeasti kaljamahan ja alkavan kaljun :D

• kokijamies

Kokemuksen myötä pystyy erottamaan, milloin nainen on varattu ja milloin ei, vaikkei tämä suoraan sanoisikaan. Siitä mitä sanoo ja erityisesti siitä mitä jättää sanomatta.

Varsinkin jos on varattu ja haluaa sen salata, niin välttää puheenaiheita, josta asia voisi käydä ilmi.

Kokemattomien kannattaa kysyä suoraan. Niin helppoa se on.

• lyylilyyli

Juu kyllä ihmisen pitäisi pystyä lukemaan sanattomiakin viestejä, ei elävä olento ole sopimuspaperi jossa kaikki kerrotaan luterilaisen tarkasti.
        Ja ei kannata olla liian kiltti, ottakaa se mitä on kunakin hetkenä tarjolla älkääkä jääkö teiniromantiikkaan roikkumaan. Tämä viimeinen lause tietysti käsitetään väärin...

• torjuntavoitto

Mulle kävi kans just noin kun ketjun aloittajalle. 1,5 vuotta meni, ennenkuin tajusin ja se sai sanottua, et hän seurustelee. Mää pöllö viel lähettelin s-posteja ja pyytelin kahville. En sentään onneksi ehtiny noin pitkälle. No kai sitä morjestella täytyy kaikesta huolimatta...

• 6 - 0

Toi flikan äiteen istuminen auton takapenkillä tanssireisussa tossa tilanteessa on kyllä kaiken huippu...Pitää vaan ottaa opiksi toisista, oma kokemus tahtoo tulla myöhässä. Maailma on karu !

• Aloittaja

on lukenut aloittamani tekstin ja tunnistanut ittensä, kun ei toistaseks oo pitänyt yhteyttä. Jos tunnistit itsesi niin voitaisko me selvittää asia puhumalla ja sopia? Jos vielä voitais puhumalla sopia ja jos voit sanoa mulle suoraan että miks et maininnut miehestäs aikasemmin, niin voidaan mahdollisesti vielä olla kavereita ja käydä kursseilla huippu opettajan tunneilla. Mulla on yöunia jäänyt vähiin tän tapauksen takia. Toivon ainakin että voisit vähän miettiä sitä että normaalisti mainitaan HETI miehestänsä jos toinen mies pyytää treffeille.

• Ällistynyt

Ihan vaan tiedustellakseni.. Onko sinusta kauhean hyvä tapa alkaa selvitellä asiaa pitkin palstoja ensin ja vasta sitten kysellä asianomaiselta naiselta itseltään syitä? Minun mielestäni olisi hyvä ensin selvittää asia asianomaisen itsensä kanssa ja vasta sitten vouhkata netissä jos vielä tuntuu siltä että pitää elämöidä.

• hälle suoraan.
        Ällistynyt kirjoitti:

Ihan vaan tiedustellakseni.. Onko sinusta kauhean hyvä tapa alkaa selvitellä asiaa pitkin palstoja ensin ja vasta sitten kysellä asianomaiselta naiselta itseltään syitä? Minun mielestäni olisi hyvä ensin selvittää asia asianomaisen itsensä kanssa ja vasta sitten vouhkata netissä jos vielä tuntuu siltä että pitää elämöidä.

En ny sentään niin julma oo ollut että julkaisisin hänen nimensä, millä paikkakunnalla asuu, missä käy tanssimassa ja miltä näyttää. Halusin näin tuntemattomana kysyä mielipiteitä siitä että kertoo liian myöhään totuuden että on varattu ja antaa olla liikaa toisessa uskossa. Oisin mä tanssiparnteriksi aikasemmin siinäkin vaiheessa suostunut että ois kertonut heti olevan varattu.

• viesteistä päätellen
        hälle suoraan. kirjoitti:

En ny sentään niin julma oo ollut että julkaisisin hänen nimensä, millä paikkakunnalla asuu, missä käy tanssimassa ja miltä näyttää. Halusin näin tuntemattomana kysyä mielipiteitä siitä että kertoo liian myöhään totuuden että on varattu ja antaa olla liikaa toisessa uskossa. Oisin mä tanssiparnteriksi aikasemmin siinäkin vaiheessa suostunut että ois kertonut heti olevan varattu.

Olisiko aika itsetutkiskelun ja miettiä missä vika kun ei seuraa saa tanssipaikoilla.

Jos henkinen puoli ei natsaa, niin ei siihen tanssikurssit auta.

Jos kolahtaa molemmin puolin kohdalleen, niin siinä ei entiset/nykyiset parisuhteet paljon paina.

Kannattaa vaan jatka elämää ja kokeilla uudelleen.
        Joskus se sokea kanakin jyvän löytää, kun aikansa nokkii.

• Pitäisi olla
        hälle suoraan. kirjoitti:

Ketähän tässä "vedätetään"?

Naiselle on sanottava oikeasti suoraan ja oikeilla nimillä mitä asiaa on. Se on selvää että, suhtautuminen voi ja pitää olla "mitä tahansa".

Sopan hämmentäminen itsesi tekemänä antaa sen kuvan että eipä juuri muuta ansaita kuin soppaa joka on selviämätön.

Vilpittömyyttä on turha odottaa jos sitä ei ole ollut alun alkaen joten ei sen vonkaaminen kannata.

• ja siinä sen ydin
        viesteistä päätellen kirjoitti:

Olisiko aika itsetutkiskelun ja miettiä missä vika kun ei seuraa saa tanssipaikoilla.

Jos henkinen puoli ei natsaa, niin ei siihen tanssikurssit auta.

Jos kolahtaa molemmin puolin kohdalleen, niin siinä ei entiset/nykyiset parisuhteet paljon paina.

Kannattaa vaan jatka elämää ja kokeilla uudelleen.
        Joskus se sokea kanakin jyvän löytää, kun aikansa nokkii.

Nykyään "kolahtaa" aika lailla helposti ne hetkikemiat. Eikä siinä tosiaan sitten entiset eikä uudet paina.

Mutta se on varmaa että entisiä suhteita tulee paljon lisää.

• p.mie

Minä ainakin kerron että mulla on mies kotona, jos sitä minulta kysytään, sillä ei se ole salaisuus, ei ainakaan suuri salaisuus. Tutuimmat tanssittajat sen jo tietävätkin, vuosien takaa, mutta jos joku kysyy vaikka ¨kiertoteitäkin¨, niin kyllä kerrotaan. Mutta eihän naimisissaolo estä tanssimista, tanssiharrastusta tai muuten yksin ulkonakäymistä/tanssimassa käyntiä. ''Ihmettelen'' kovasti jos se on niin suuri este ystävyydelle, tanssikaveruudelle, tai uudelle tanssituttavalle. Uusia kavereita, ystäviä me tarvitsemme aina, aina.

• Aloittaja

että suurena yllätyksenä tuli, kun kolmen kuukauden jälkeen vasta kertoi miehestään kun pyysin luokseni glögille. Eikä vaivautunut aikasemmin mainita, kun pyysin leffaan ja risteilylle viettää uuttavuotta. Eiks muka sun mielestä oo suuri uutinen kun ei voinut aikasemmin mainita ettei voi lähteä risteilylle, kun on mies?? Mulla on kyllä varattujakin tanssikavereita, joiden kanssa vuorotellaan kyydeissä. Varatut tanssikaverit on maininnut miehestään sen verran ajoissa että tiedän ettei heitä voi pyyttää muuhun kun tanssipaikoille.

• p.mie
        Aloittaja kirjoitti:

että suurena yllätyksenä tuli, kun kolmen kuukauden jälkeen vasta kertoi miehestään kun pyysin luokseni glögille. Eikä vaivautunut aikasemmin mainita, kun pyysin leffaan ja risteilylle viettää uuttavuotta. Eiks muka sun mielestä oo suuri uutinen kun ei voinut aikasemmin mainita ettei voi lähteä risteilylle, kun on mies?? Mulla on kyllä varattujakin tanssikavereita, joiden kanssa vuorotellaan kyydeissä. Varatut tanssikaverit on maininnut miehestään sen verran ajoissa että tiedän ettei heitä voi pyyttää muuhun kun tanssipaikoille.

Niin aattelin vaan noin niinkuin omalta kohdaltani, että jos joku pyytää mua glögille, kahville tai juomaan tanssipaikalla jotakin, niin varmasti lähden, vaikka mulla sellainen miehenpuolisko kotona onkin. Olen sitä mieltä, että jos tuhannen ihmisen edessä juot, istut, tai tanssit, ei voi olla mittään salattavaa

• Aloittaja
        p.mie kirjoitti:

Niin aattelin vaan noin niinkuin omalta kohdaltani, että jos joku pyytää mua glögille, kahville tai juomaan tanssipaikalla jotakin, niin varmasti lähden, vaikka mulla sellainen miehenpuolisko kotona onkin. Olen sitä mieltä, että jos tuhannen ihmisen edessä juot, istut, tai tanssit, ei voi olla mittään salattavaa

Hän siis sanoi että hänen ei oo sopivaa tulla luokseni, kun hänellä on mies. Eli hän kieltäytyi glögi kutsusta. Sen takii tuli yllätyksenä mulle hänen äijänsä kun ei vaan voinut aikasemmin suoraan kieltäytyä leffasta ja risteilystä.

• tosiiiiiiii

kauheeta,

• kati 2

hei täällä olisi yksi tanssitaitoinen nainen,asuu vantaalla.viestiä [email protected] ja ikää on 35-vuotta

• Puhukaa naiset!

Katsos ihmettä yksi tanssitaitoinen 35v nainen. Tuostakaan ei selviä onko vapaana vai varattu. Pitäkää puolenne miehet.. Pitää osata kertoa onko vapaana tai varattuna. Mutta ei kun ei. Tätä te naiset ette osaa/halua kertoa. Sitten kun on taas vapaita sinkkumiehiä. Niin ei kiinnosta. Puumanaiset kyllä osaa tulla hakemaan. Mutta meitä puumanaiset kiinnosta. Piste. 36v. mies Pirkanmaalta.

• Miehet puhuvat

Otetaan neuvosta vaari.
        Tänään varattu ukkomies 40 Ikaalisissa.

• Höhh..

No oletkos itse kysynyt? Miksi kukaan rupeaisi kysymättä kertomaan asiaa, joka on itselle täysin epärelevantti? Ihminen joka ei etsi kumppania, ei ajattele toisenkaan etsivän, ellei se toinen tuo asiaa esille.

• -verneri-

hankkikaa elämä

• :)

Erittäin hyvin sanottu

• Silmät auki

Ainakin yhden varatun aviovaimon tiedän joka hakee tanssipaikoilla jatkuvasti eripaikoista ja hakurivin ulkopuolelta tanssimaan miehiä. Narsisitinen pakkomielle ja kauheaa katsottavaa kun ei ole mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Totta ihmeessä tätä käyttää vonkaajat hyväkseen.

On naimisissa ja puhuu/elää useaa roolia. Säälittää lapsia ja perhettä sillä tanssi ja sydänkävyt on jatkeena persoonallisuuden "tarpeisiin". Aika outo "vaintanssija".

Onneksi ei hae enää....

• Vauhtia tanssinaiset

Ja minä tiedän erään 30v. ja rapiat miehen. Joka ilta tanssittaa eri naista. Eikä vieläkään ole tehnyt päätöstä kenet valitsee. Mies osaa tanssia kaikki tanssilajit tosi hyvin. Taisi jopa facebookissa vihjaista tästä pienimuotoisesta ongelmasta. TanssiNaiset mikä teitä vaivaa? Päästään me muutkin 30v. ja risat miehet parisuhteisiin. Tää on nykyään vaan odottelua, odottelua...

• Mies Hämeestä

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kyseinen 30v. ja rapiat mies tanssii illasta toiseen eikä osaa valita. Facebookillakin voi olla vaikutusta. Jos on paljon facebook-kavereina naisia. Ei osaa enää kohdistaa tunteita siihen oikeaaseen.

• 457347534

Järjestetäänkö lavatansseja jotka on vain sinkuille? Sinne vois jopa lähteäkkin...olis ainakin reilua peliä ;)

• Tanssiman

Totta puhut edellinen. Noin se pitäisi mennä. Sinkuille mahdollisuuksia myös. Ei aina näitä varattuja.

• moninkertainen

Edelliset osuivat ytimeen. Sinkut ovat sinkkuja juuri siksi, että eivät ole osanneet käyttää mahdollisuuksiaan.

• kohtalo heittelee
        moninkertainen kirjoitti:

Edelliset osuivat ytimeen. Sinkut ovat sinkkuja juuri siksi, että eivät ole osanneet käyttää mahdollisuuksiaan.

Sinkku voi olla myös vaikka ei ole itse halunnutkaan.

• Höpsistä..
        kohtalo heittelee kirjoitti:

Sinkku voi olla myös vaikka ei ole itse halunnutkaan.

Se, että ei ole itse halunnut sinkuksi, ei sulje pois sitä, että ei ole osannut käyttää mahdollisuuksiaan.

• 30v ja rapiat mies.

Pitää osaa valikoida. Minä en ainakaan halua olla sellaisen kanssa joka jonkun toisen mielestä tuntuu hyvältä. Siksi nuoret ja minä valikoidaan seurustelukumppani.Piste.

• suklaata

Naisen kauneus näyttää sokaisevan miehen kuin miehen. Olen kiitollinen kun en ole vaaleahiuksinen, vaikka olenkin toisten mielestä kaunis, sen vuoksi kun miehet näkyvät kieli pitkällä juoksevan sellaisten perässä, myös tanssipaikoilla. Kyllä tuo ketjun aloittaja on oikeassa siinä että pitää kertoa hyvissä ajoin, jos on varattu.

Tuosta rakastumisesta sen verran että ensin ihastutaan, ja sitten kun toinen vastaa tunteisiin, ollaan rakastuneita. Tuskin kerkisitte sinne asti, kun nainen ei kokenut tarvetta kertoa.

Kyllä pitäisi naimisissa olvena miehen tai naisen pystyä pyytämään kurseille kaveriksi ilman taka-ajatuksia, suillä syistähän me ei voida tietää. mies/vaimo voi olla todellakin muiden harrastusten parissa kuin tanssin.

Harmi vain jos nainen on mennyt naimisiin sellaisen kanssa joka ei tanssi, ja joutuu sitten lähteä itse yksinään harrastuksensa pariin.

Niin kävi eräälle jonka tunnen, että haluaa tanssia, ja kaveri kyllä ei millään innostunut, vaan oli muut harrastukset. Minkäs sille voi. Luottamus ennen kaikkea, ja haaveilkaa miehet/naiset vaan "sopivasti" eikä yhtään enempää, jos kerran /mies on varattu, mutta olkaa kuitenkin harrastuskavereita.

• Tanssimies Hämeestä.

Emme ole Harrastuskavereita. Oma mies tanssikurssille mukaan ja sitä myöten tansseihin. Päästään seulomaan varatut ja vapaat naiset. Näin se menee. Ja nyt syksyllä on paljon alkavia tanssikursseja. Naiset, omat miehet mukaan tanssikurssille.

• totuus esiin

Niin minäkin toivoisin, että oma mies mukaan kurssille, mutta asiat ei vaan niin mene.
        Miehiä kun ei yleensä saa tanssimisesta kiinnostuneeksi sen jälkeen kun ovat sen "omansa" jostain "löytäneet" vierelleen taloudenhoitajaksi.
        Ikävää, mutta todellista monelle naiselle.
        "Tanssimies Hämeestä" on tietenkin poikkeus, koska niitäkin joskus harvoin tulee vastaan.
        Minulla ei todellakaan ole miestä että....

• jotain rajaa

Ei kai nyt miehen tarvitse naista miellyttää loputtomiin ja lähteä tanssikurssille, jos ei kiinnosta? Ja voi olla niinkin että tanssiminen oman kumppanin kanssa on niin tuskaista ettei kannata edes yrittää.

Yleinen käsityshän kuitenkin on niinpäin (ihmisten joukossa jotka ei tanssia harrasta) että tanssiminen on vain viimeisin epätoivoinen tapa saada nainen (tai naiselta).

• go tannz
        jotain rajaa kirjoitti:

Ei kai nyt miehen tarvitse naista miellyttää loputtomiin ja lähteä tanssikurssille, jos ei kiinnosta? Ja voi olla niinkin että tanssiminen oman kumppanin kanssa on niin tuskaista ettei kannata edes yrittää.

Yleinen käsityshän kuitenkin on niinpäin (ihmisten joukossa jotka ei tanssia harrasta) että tanssiminen on vain viimeisin epätoivoinen tapa saada nainen (tai naiselta).

"Yleinen käsityshän kuitenkin on niinpäin (ihmisten joukossa jotka ei tanssia harrasta) että tanssiminen on vain viimeisin epätoivoinen tapa saada nainen (tai naiselta)"

Mutta totuus on kuitenkin se, että käytännössä jokainen tanssii joskus. Vaikka sitten siellä pikkujouluissa kännipäissään. Myös ne jotka "eivät koskaan tanssi".
        Tanssi muuttuu epätoivoiseksi vasta siinä vaiheessa.

• Miehet puhuvat
        go tannz kirjoitti:

"Yleinen käsityshän kuitenkin on niinpäin (ihmisten joukossa jotka ei tanssia harrasta) että tanssiminen on vain viimeisin epätoivoinen tapa saada nainen (tai naiselta)"

Mutta totuus on kuitenkin se, että käytännössä jokainen tanssii joskus. Vaikka sitten siellä pikkujouluissa kännipäissään. Myös ne jotka "eivät koskaan tanssi".
        Tanssi muuttuu epätoivoiseksi vasta siinä vaiheessa.

Tai sitten se on epätoivoista miehen metsästystä, kun aikaisemmatkin yritykset ovat epäonnistuneet ja tuloksena on ollut vain yksinhuoltajuuksia.

Hameen mitta polven yläpuolelle, vaikka on 50 , ja koluamaan kaikki maakunnan tanssipaikat, niin ravintolat kuin lavat.

• Tanssimies Hämeestä

Totuus esiin-henkilölle: Ja lause jatkuu... Minulla ei todellakaan ole miestä että...............olen ronkeli, pihtari..... Kirjoita loppuun lause. Älä jätä kesken.

• mikä suunta

Tanssimies Hämeestä, voit ihan itse lausetta jatkaa miten haluat, tai joku toinen. Miten haluaisit sen lauseen loppuvan, ja miten kuvittelet että se voisi loppua (tai ehkä lause ei lopukaan).

• Tanssimies Hämeestä

Kyllä on saamattomia naisia täällä kommentoimassa. En yhtään ihmettele tanssien tarkoitusta. Toisessa paikassa kuin tansseissa. Tapahtuu. Ja saa naista.

• 17

No, tuo olikin sinun fantasiaa. Jollakin toisella voi olla toiset asiat mielessä.
        Onhan tämä tanssipalsta, mutta tavat ilmaista itseään taitaa olla samat kuin lavoillakin. "Kierretään niinkuin kissa kuumaa puuroa"

• Mistässentietää

"No, tuo olikin sinun fantasiaa."
      Mistäs tiedät tuon olevan fantasiaa?.
      Ties vaikka olisi vastaajana ollut muusikko, joka sai perää ko iltana vakipanoltaan?

• Faktat pöytään.

Juuri näin. Nimimerkki 17 on pihalla kuin lumiukko/akka. Olen aivan samaa mieltä Tanssimies Hämestä kanssa.

• Sex Dance

Sex tanssit? Nyt on kyllä mennyt jollain tanssi tällaiseksi;) mukavaa vaihtelua.

• Minä

Olipa hurjaa luettavaa... Vasta tanssin aloittaneena... Huh, huh! Eikö tanssi pitäisi olla kaikille kiva harrastus??? Että sinkuille ja varatuille omat tanssit..!!!!?? Ei taida tanssinjärjestäjille olla kovin kannattavaa? Älkää olko typeriä? Kyllä sinne kaikki mahtuu ja olkaapa itse fiksuja!!!!

• rokc rokc

Ei muuta kun uutta kehiin vaan.

Sano tälle naiselle että sulla on nyt sattumoisin parempaa tekemistä kuin tuo kurssi.

Sano vaikka että etsit itsellesi naisseuraa tai valehtele että sun kihlattu pyysi sua yhdelle toiselle kussille ... jne ;)) Anna pikkusen takaisin !!

Tanssilavoilla on aika usein nais enemmistö, joten katse poika sillä silmällä edelleenkin ja ota itse asia ensin puheeksi, elikkä kysy aina onko neiti vapaa.

Niin minä teen miestn suhteen. Ei tule tässä asiassa mitään ihmettelemisiä jälkikäteen. Vaikka kyllä ne hyvin tarjoavat varatutkin itseään mutta kakkosnaiseksi en ala.

• Vanha juttu

Et varmaan huomannut, että aloitus on 4 vuotta vanha?

• Lady Olga

"Miks ei tansseista koskaan löydy semmosta kaunista naista joka etsii rakkaan tansseista?? Mua oli harvinaisen kaunis nainen houkutellut tanssipartneriksi kursseille ja luulin että olis musta muutenkin kiinnostunut kun on halunnut tansseissa suurimman osan illasta tanssia mun kanssa. Se oli muutenkin mulle harvinaista kun mun kanssa haluu tanssia koko illan vaan semmoset joista en oo kiinnostunut. Ainakin kolme kuukautta ollaan tähän asti oltu erittäin hyviä tanssikavereita. Olen ollut hänen kanssaan pidemmällä tanssipaikalla jossa tanssittiin melkein koko ilta ja äitinsä oli mukana. Vasta nyt kun pyysin häntä ennen joulua glögille, hän vastas ettei miehensä tykkää hyvää. On se nyt ******* kumma ettei voinut aikasemmin mainita miehestään, vaikka kolme kuukautta ollaan oltu hyviä tanssi kavereita ja itse hän on pyytänyt mua tanssii kanssaan melkein koko illan. Olis edes äijänsä pyytänyt mielummin sinne pitkälle tanssimatkalle kun mua. Mä olin ollut näinä aikoina palavasti rakastunut häneen ja kovasti puhuin lempeitä ja ilmaisin tunteeni häntä kohtaan. Olis edes muutenkin aikasemmin voinut mainita miehestään, kun ilmaisin tunteeni häntä kohtaan. Miks te jotkut naiset tansseissa tyrkyttelette itseänne miehille vaikka on oma rakas? Minkä takia naiset haluu pitää tanssikaverit ja sydänkävyt erikseen? Ainakin yks tanssikaveri jonka miehensä ei tykkää tanssia, kertoo aina heti että on naimisissa, eikä sentään salaa miestään ja on miehelle uskollinen. Mä en todellakaan tiedä pystynkö enää menee sen kauniin naisen kanssa samalle kurssille(mihin alun perin pyysi mua), kun näin pahasti särki mun sydämen. Monet varatut naiset yleensä on heti maininnut miehestään, kun oon johonkin treffeille pyytänyt"

Jos tuollaisella asenteella olet liikenteessä, niin mikset ole heti alussa tehnyt kysymystä: "Mitähän miehesi ajattelee kun me tässä nyt näin." Sinulta puuttuu pailaamisen taito ja vaikuttaa siltä, että myös monia muita sosiaalisia taitoja.

• Der Hodensack

Mikä ihmeen pailaamisen taito?

• Anonyymi

Jospa savolais mummokin löytäisi tanssi kaveri?

• Anonyymi

Mummoille löytyy aina penkeiltä pappaa
        jos vaan ne kemiat natsaa .
        Haet niitä oman ikäisiä niin kyllä on tarjontaa.
        https://youtu.be/pOBCb6Nofpc
        "Jos kolahtaa molemmin puolin kohdalleen, niin siinä ei entiset/nykyiset parisuhteet paljon paina"
        Tämä on totta ja näillä alkaa salasuhteet.
        Oikeesti ... " jalat alta" meininkiä on
        illoissa harvinaista herkkua 🤣
        Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummoille löytyy aina penkeiltä pappaa
        jos vaan ne kemiat natsaa .
        Haet niitä oman ikäisiä niin kyllä on tarjontaa.
        https://youtu.be/pOBCb6Nofpc
        "Jos kolahtaa molemmin puolin kohdalleen, niin siinä ei entiset/nykyiset parisuhteet paljon paina"
        Tämä on totta ja näillä alkaa salasuhteet.
        Oikeesti ... " jalat alta" meininkiä on
        illoissa harvinaista herkkua 🤣
        Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ...

Surullista luettavaa. Olisiko mitenkään mahdollista ajatella, että meissä naisissa on myöskin sellaisia, jotka vain ja ainoastaan haluavat tanssia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista luettavaa. Olisiko mitenkään mahdollista ajatella, että meissä naisissa on myöskin sellaisia, jotka vain ja ainoastaan haluavat tanssia?

Kyllä on melko mahdotonta ajatella.
        Aina on nainen tansseissa hakemassa jotain.
        Siis jotain muuta kuin pelkkää tanssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin etten ole ainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta on pyydetty apua, pyytäjinä vanhemmat naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta on pyydetty apua, pyytäjinä vanhemmat naiset.

Joo remontti-reiska kelpaisi aika monelle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo remontti-reiska kelpaisi aika monelle...

Isolla vatupassilla,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä Suomalaisnaisia "jotka vain ja ainoastaan haluavat tanssia" näin Gran Canarialla paikallisessa yökerhossa. Näitä naisia on Helsinki Vantaalla vastassa kiltti, pieni aviomies, joka ei tanssi, mutta tykkää että vaimo SAA ainakin kerran vuodessa pitää kunnon tanssiloman.

KUUTAMOUINTINEEN Espanjan yössä.

• Anonyymi

Jos kaikki naiset olisivat vain tanssimassa niin en varmasti kävisi tansseissa. Ei tämä sitä tarkoita, että että aina mentäisiin jonnekin touhuamaan, mutta onhan siinä ihan eri tavalla sähköä kun on olemassa se mahdollisuus...

• Anonyymi

En kirjoittanutkaan että KAIKKI naiset tulevat pelkästään tanssimaan, ilmeisesti vain minä olen sellainen, ainakin näiden teidän kommenttien perusteella. Rakastan tanssimista, minulle on aivan sama kuka minua tanssittaa,kunhan saan tanssia. Jätän tämän aiheen nyt tähän ja toivotan teille kaikille parempaa vuotta 2021.

• Anonyymi

Tuo oli tärkeitä, että ei maininnut miehestään. Olen itse leski ja alan tässä 54 vuoden korkeassa iässä arvostamaan omaa rauhaa. Siispä minulle sopisi hyvin tanssikaveri ja joko samassa tai erimiehessä pelikaveri, mutta eipä ole löytynyt. Löytyy vaan miehiä, jotka olisivat muuttamassa kotiini yhden illan tanssien jälkeen ja jos sitten menen käymään heidän kodissaan syykin näkyy selvästi. He kaipaavat naista siivoamaan jälkensä. Sitten mies vaan möllöttää sohvalla eikä saa edes välipalaa vieraalleen tarjottua. Olen siis todennut, että kiva tanssikaveri, yhteiset hotellimatkat yms on ihan ok mutta edes huoneistohotelliin en mene ketään passaamaan. Toivottavasti jatkat tanssikurssille käyntiä, sillä tanssi on hyvää liikuntaa ja aivojumppaa. Jos satut olemaan sisäsiisti yksilö Tallukassa tavataan.

• Anonyymi

Se Tallukka on kaikella tavalla mukava tanssiravintola.

• Anonyymi

Muistakaa tarkistaa, että tenameneissä on jarruviiva vain toisella puolen: nimittäin muussa tapauksessa ette voi mitenkään päätellä, miten monta kertaa ne on käännetty nurinpäin. On toki myönnettävä, että yhdeltä ja ainoalta puolelta paljastuvasta jarruviivasta voitte luotettavasti päätellä ainoastaan sen, että niitä tenameniä ei ole kertaakaan käännetty nurin päin, mutta kuinka pitkään niitä on pidetty jalassa, saatte selville melko luotettavasti selville nuuhkimalla niitä.

• Anonyymi

jos löydän tansseista kiinnostavan naisen, kysyn aina,
      onko miehesi mukana vai eikö hän tanssi ?
      sen jälkeen yleensä selviää, onko hän varattu

• Anonyymi

Kerran sattui niin että hitailla nainen tippui hitailla täysillä syliin ja sanoi tuossa on muuten mieheni. Tanssi siinä sitten kappale loppuun. Hiukan ihmettelin mitä tämä nyt taas on.

• Anonyymi

Kyllä niitä on!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      23
      5025
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4036
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3603
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2463
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      69
      2136
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2107
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1644
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe