Otsikko.
Milloin Habbz on auki?
52
4135
Vastaukset
- dsfsdfsd
siiis ainakin ne sanoo et 24 7 mutta miulla ei oo toiminnu pariin päivään
- Hmmph :D
Habbz on aina auki, mutta minua se enää ei päästä. Siihen tulee joku Oops! juttu ja menee valkoiseksi se ruutu. Eipä taida enään toimia. No, Retro-Habbo, kun on.
- KATTOKKAANEEKERI
Hmmph :D kirjoitti:
Habbz on aina auki, mutta minua se enää ei päästä. Siihen tulee joku Oops! juttu ja menee valkoiseksi se ruutu. Eipä taida enään toimia. No, Retro-Habbo, kun on.
Jos sinulla tulee oops error sinun pitää hyväksyä habbz'n käyttö.
- xl
joo ei se mulkaa aina oo auki
- Mävaantällsätäx'D
Menkääs Stiny hotelliin. Se on parempi paikka ja sitäpaitsi Habbz hotellista tulee viruksia. Linkki:http://www.stinyhotel.net/
- Kadadaddada
Mävaantällsätäx'D kirjoitti:
Menkääs Stiny hotelliin. Se on parempi paikka ja sitäpaitsi Habbz hotellista tulee viruksia. Linkki:http://www.stinyhotel.net/
http://www.stinyhQtel.net/
Ei varmaa menny oikein :D :( - Mamasiamama
Mävaantällsätäx'D kirjoitti:
http://ww.stinyhotel.net/
Meniköhän oikein :D :/ :( - :( hyhyyy
xl kirjoitti:
joo ei se mulkaa aina oo auki
te ootte ihan peerseestä mulle se ei mene vieläkään habbziin !
- habbz
24/7 pitäis olla mutta jotenki kummasti ei pääse aina. en itse ole päässyt päivään -.-
- santtu
on se jännä että se ei oo ollu mulla auki sitten 2 päivään, on se niin jännä
- jsfjdf
santtu kirjoitti:
on se jännä että se ei oo ollu mulla auki sitten 2 päivään, on se niin jännä
sama mulla santtu. en ole itsekkään päässyt. :(
- peluri (^_^)
jsfjdf kirjoitti:
sama mulla santtu. en ole itsekkään päässyt. :(
mul ei oo ollu auki 3meen päivään.... miks ihmees se ei voi aueta!!??
- fhjhj
Oiskohan mitää parempaa ja sellasta joka ois auki? tarkotat retroa. ja kuka osaa käyttää hamachia?
- KamaKatze
Eihän sinne ole reiluun kolmeen päivään päässyt. Mulla ilmoittaa että linkki ei ole käytössä. Toivottavasti aukee pian :S
- Santtu
KamaKatze kirjoitti:
Eihän sinne ole reiluun kolmeen päivään päässyt. Mulla ilmoittaa että linkki ei ole käytössä. Toivottavasti aukee pian :S
Veikkaampa että serveri on kaatunu tai jotai et sulake oy yrittää saada sen pois pelist......
- asaa
Santtu kirjoitti:
Veikkaampa että serveri on kaatunu tai jotai et sulake oy yrittää saada sen pois pelist......
Habbz on paras retro ! jos siihen on syynä sulake ettei pääse habbziin niin kertään kapina joukon sulaketta vastaan. -.- reiluun 3 päivään ei ole päässy. -.-
- KamaKatze
asaa kirjoitti:
Habbz on paras retro ! jos siihen on syynä sulake ettei pääse habbziin niin kertään kapina joukon sulaketta vastaan. -.- reiluun 3 päivään ei ole päässy. -.-
Niin... Kenelläkään tiedossa jotain toista hyvää retroa, jos habbz ei kerran tällähetkellä toimi :S
- asdasd 1
Santtu kirjoitti:
no ne tekee siel korjauksii. Se on mul sama juttu
- nojjjlljlj
KamaKatze kirjoitti:
Niin... Kenelläkään tiedossa jotain toista hyvää retroa, jos habbz ei kerran tällähetkellä toimi :S
- gfh
Niinpä, olen samaa mieltä! Milloin Habbziin pääsee?
- Santtu
Ei tätä vittu kestä! eikai ne adminit oo menny lomal taijotain... mut se on aika varmaa et sulake yrittää pysäyttää habbzn, miksi? Siinä on selkeät varoitukset että se ei ole sulakkeen ja sännöt ennen kuin pääsee sisään...
- KamaKatze
Santtu kirjoitti:
Ei tätä vittu kestä! eikai ne adminit oo menny lomal taijotain... mut se on aika varmaa et sulake yrittää pysäyttää habbzn, miksi? Siinä on selkeät varoitukset että se ei ole sulakkeen ja sännöt ennen kuin pääsee sisään...
Pari päivää on tullu erikoisia viestejä siitä etusivusta.. serveri taitaa olla kaatunu. Ilmesesti korjauksen alla tällähetkellä :)
- KamaKatze
KamaKatze kirjoitti:
Pari päivää on tullu erikoisia viestejä siitä etusivusta.. serveri taitaa olla kaatunu. Ilmesesti korjauksen alla tällähetkellä :)
Varmistin vielä äskeisen... niillä on MYSQL onglmia, joita korjataan tällähetkellä. Parhaimmillaan voi toimia vaikka jo tänään :)
- KamaKatze
KamaKatze kirjoitti:
Varmistin vielä äskeisen... niillä on MYSQL onglmia, joita korjataan tällähetkellä. Parhaimmillaan voi toimia vaikka jo tänään :)
MYSQL ongelmat on korjattu. Nyt korjataan vielä nettisivua. Toivottavasti valmistuu pian...
- Santtu
KamaKatze kirjoitti:
MYSQL ongelmat on korjattu. Nyt korjataan vielä nettisivua. Toivottavasti valmistuu pian...
Njoo kyl ne näköjään sitä korjaa mut on se kyl aika kusinen viel täs vaihees.. siin lukee:Congratulation! You have successfully installed the LiteSpeed Web Server! You should replace this page with your own web pages. It is not recommended to copy files into the directory where this page located, they might be over-written during upgrade or reinstallation. Create a new virtual host and map a listener to it. Have no clue? Please read the documentation. Simple demos on how to configure some features: * CGI script: Hello World from CGI script * Test PHP: If you enabled PHP during installation, click here to test it. * Customized Error Page: missing page * Authentication: Password protected content, use user name: test, password: test123 * Blocked Content: blocked area Log on the administration web interface and see how :-) Add the logo below to your web site if you'd like to help us promote the server.
- Santtu
Santtu kirjoitti:
Njoo kyl ne näköjään sitä korjaa mut on se kyl aika kusinen viel täs vaihees.. siin lukee:Congratulation! You have successfully installed the LiteSpeed Web Server! You should replace this page with your own web pages. It is not recommended to copy files into the directory where this page located, they might be over-written during upgrade or reinstallation. Create a new virtual host and map a listener to it. Have no clue? Please read the documentation. Simple demos on how to configure some features: * CGI script: Hello World from CGI script * Test PHP: If you enabled PHP during installation, click here to test it. * Customized Error Page: missing page * Authentication: Password protected content, use user name: test, password: test123 * Blocked Content: blocked area Log on the administration web interface and see how :-) Add the logo below to your web site if you'd like to help us promote the server.
mis vitus kysyt niilt, tai kysyks jollai xchat/mirc serverilt niilt?
- KamaKatze
Santtu kirjoitti:
mis vitus kysyt niilt, tai kysyks jollai xchat/mirc serverilt niilt?
Habbzin omalla foorumi sivulla lukee aina mitä tehdään.. ja siellä on tietoa muistakin ongelmista.
- dghfg
KamaKatze kirjoitti:
Habbzin omalla foorumi sivulla lukee aina mitä tehdään.. ja siellä on tietoa muistakin ongelmista.
mistä p*******ä sen foorumin löytää
T:mmuummoo - Norppaliporppa
Santtu kirjoitti:
Ehkä nesiis koittaa kaataa habbz:sin ;( Jotta habbo hotel sais enemmän porukkaa ja niille tulis enemmän rahaaaa!!!! Niin paskapäitä! Ne kitsaat punapersepaviaanin näköset ja punaset persreikäsen ihmiset! xD Mut oikeeesti ei kiva! >;( jos mä hallitsisin maailmaa niin hirttäisin ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Noh siinä oli minun vastaukseni tai mielipiteeni. Kiitos. (Habbo Hotellissa mun nimi on Noora6) Kiitos vielä kerran kun luitte tämän viestin! MoiPal = Surkea mut ihan ok (rahastus) No niin nyt mun vietini loppui! :D
- Miko12
KamaKatze kirjoitti:
Mikä sen habzin linkki on? Mun nimi oli siellä miko1 ja miko12 ja miko123
- fone
JES HABBZIN SIVUT TOIMII NYT ON ENÄÄ JOTAIN ETUSIVUN UUDISTUKSII
- fone
Habbz toimii !!
- CC-Masa
fone kirjoitti:
Habbz toimii !!
Hei, olen classical companyn omistaja, sain selville habbzin omistajalta että habzissa on teknisiä huoltokatkoja välillä, kun HoloCMS päivitetään, Mutta suosittelen Että pelaatte sillä aikaa Saksalaista Holo hotellia, elikkäs holo hotel on habbz hotellin omistaja, ja holo toimii aina, välillä sielläkin huolto-katkoja mutta eri aikaan T.CC-masa Www.cc.suntuubi.com
- dr.jonttu
CC-Masa kirjoitti:
Hei, olen classical companyn omistaja, sain selville habbzin omistajalta että habzissa on teknisiä huoltokatkoja välillä, kun HoloCMS päivitetään, Mutta suosittelen Että pelaatte sillä aikaa Saksalaista Holo hotellia, elikkäs holo hotel on habbz hotellin omistaja, ja holo toimii aina, välillä sielläkin huolto-katkoja mutta eri aikaan T.CC-masa Www.cc.suntuubi.com
Kertokaa teijän ukkonne nimiä habzissa ku sit siel ois suomalaisiakin :D
- JK
CC-Masa kirjoitti:
moro voisitko kertoa mikä on sen saksalisen holon osoite?
- N-Iksu
dr.jonttu kirjoitti:
Kertokaa teijän ukkonne nimiä habzissa ku sit siel ois suomalaisiakin :D
On NixuN
- aqsguull,
miten sinne voi rekata ku aina tulee joku field roomid doesn't have a default value?
- HABBZ
minun hahmoni nimi hapsissa on erkkisun SEND A FRIEND MESSAGE >>>>
- aqsguull,
HABBZ kirjoitti:
minun hahmoni nimi hapsissa on erkkisun SEND A FRIEND MESSAGE >>>>
mut ei mua sun hahmos nimet kiinnosta vaan se miten sinne rekata ku tuloo se roomid juttu
- fadgasdf
mitä vittuu sä semmoseen paskaan hotelliin? kun se on perseestä on satoja parempia hotelleja!
- Minä vain
Habbz on auki aina 11-12 Jälkeen Mutta Oops.. Juttu on Sellainen että tulee liian aikasin koska Englannissa aika on vielä jotain 1-6 Niin Se ei päästä liian aikaisin tulleita 20.00 Siellä on jotain 100-190 Habbzlaista Niin Ei kannata tulla aikaisin...
- Reco-V-ery technologies
Eli itse veikkaan että on vanha server versio, mutta client ainakin pelaa, kokeilkaa mantista?
- Reco-V-ery technologies
Eli, minä kehotin että ne päivittäisi serverin, joten saimme habbz hotellin sittenkin toimimaan, kun laitoin edellisen viestin en ollu vielä kokeillu, jos habbz on kökkö mene osoitteesee http://musical-motel.no-ip.biz
-R.-qa- l
miten kirjaudutaan habbz iin
- Choos
l kirjoitti:
miten kirjaudutaan habbz iin
kirjoita hakuun habbz niin siihe tulee habbz-home nii CLICKAA ja sit siin lukee register for free nii paina siihe.Kiitti jos olin avuks :)
- rap pate
Choos kirjoitti:
kirjoita hakuun habbz niin siihe tulee habbz-home nii CLICKAA ja sit siin lukee register for free nii paina siihe.Kiitti jos olin avuks :)
tarviiks habbz hotelliin hamachia
- Kikkkuraliini
mulla olis sellanen kysymys että kuka kät habbz habbossa? jos käyt voitko kutsua Hamzuuu ukon kamuks se on mun ukko :) oon sitte HC
- kokacola
habbzin tilalle on tullut uusi retro habbo royal mutta minua se ei päästä sisään :)
- NennuPennu
MILLON HABBZ ON AUKI ? MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ SINNE !! >:(
BY Jenna Kankkunen- Soaphotel - Juuso
Soaphotel on paljon parempi kuin Habbz.
Infoa:
Soaphotel.org (entinen osoite oli soaphotel.sytes.net, kummatkin osoitteet toimivat.)
Auki kokoajan, 24/7. Ei tarvitse Hamachia. Todella hieno ja bugiton hotelli!
Staffit on kaikki mukavia, ja staffeja on monia -joten apu on aina lähellä. (Itse olen siellä Gold Hobba)
Paikalla on yleensä 100-250 henkilöä, iltaisin yleensä se 200..
Siellä on Pixelit ja muita juttuja, uusia kamoja jne. V36 retro.
Täyskatalogi siis, tosin vain VIPit saavat ostettua rareja ja super rareja (itse olen VIP :P)
Se on hyvä siinä mielessä, että rarejen hinnat pysyvät korkeampana.
Soaphotellissa on myös monia pelaamoita, joista suurin osa on luotettavia. (Varsinkin rikkaan näköiset pelaamot, älkää pelatko köyhissä pelaamoissa suurilla panoksilla)
Paljon erilaisia kilpailuja ja muita juttuja, joista voittaa mahtavia palkintoja. :)
Rekisteröityessäsi saat 20 000 kolikkoa, joilla voit tehdä kaikkea mukavaa :D
Eli siis, tiivistettynä:
V36 Retro | Non-hamachi (eli et tarvitse Hamachi -ohjelmaa) | Pixelit jne. löytyy | Aloituskolikot 20000 | Auki 24/7 | Muita pelaajia hotellissa sinun lisäksi on aina monia |
Liity heti! -> www.soaphotel.org - hoteelliiningjk
Soaphotel - Juuso kirjoitti:
Soaphotel on paljon parempi kuin Habbz.
Infoa:
Soaphotel.org (entinen osoite oli soaphotel.sytes.net, kummatkin osoitteet toimivat.)
Auki kokoajan, 24/7. Ei tarvitse Hamachia. Todella hieno ja bugiton hotelli!
Staffit on kaikki mukavia, ja staffeja on monia -joten apu on aina lähellä. (Itse olen siellä Gold Hobba)
Paikalla on yleensä 100-250 henkilöä, iltaisin yleensä se 200..
Siellä on Pixelit ja muita juttuja, uusia kamoja jne. V36 retro.
Täyskatalogi siis, tosin vain VIPit saavat ostettua rareja ja super rareja (itse olen VIP :P)
Se on hyvä siinä mielessä, että rarejen hinnat pysyvät korkeampana.
Soaphotellissa on myös monia pelaamoita, joista suurin osa on luotettavia. (Varsinkin rikkaan näköiset pelaamot, älkää pelatko köyhissä pelaamoissa suurilla panoksilla)
Paljon erilaisia kilpailuja ja muita juttuja, joista voittaa mahtavia palkintoja. :)
Rekisteröityessäsi saat 20 000 kolikkoa, joilla voit tehdä kaikkea mukavaa :D
Eli siis, tiivistettynä:
V36 Retro | Non-hamachi (eli et tarvitse Hamachi -ohjelmaa) | Pixelit jne. löytyy | Aloituskolikot 20000 | Auki 24/7 | Muita pelaajia hotellissa sinun lisäksi on aina monia |
Liity heti! -> www.soaphotel.orgsoap hotelliin en ainakaan ite pääse :( tulee sellanen joku kysymys että: Allow Access ? ja vastauksina on Cancel tai Allow.jaku kokeelen jompaa kumpaa nii se lähtee pois :(
- Mummomuumimuumimummo
Sori toi nimimerkki >x)
Stinyyn en oo päässyt nyt. EN tiiä mikä on ,kun ei oo oikein kesäl toiminut. Habbz hotellia en edes löydä. Ennen kävin siellä ,mut loppasin. Ois taas kiva päästä jonnekkin sellasseen ,muttaku taitaa tulla niit viruksia sieltä. Stinys on jotain vikaa. EHkä ne ei nyt kesäl päästä sinne porukkaa jotta oltais ulkona tai jotain. Kai se sitten joskus tulee vielä toimintaan. Ainakin ois ihan mukava ,kun sain habboon 2 vuoden porttarin. Muutenkin rahastaa yms. :DD Kertokaas muitakin paikkoja. Jotka on hyviä ei hitaita tai vanhoi habboi yms. Kiitän jo etukäteen :DD
Ps. Älkää ihmetelkö nimimerkkiä xD Oli jo varattu Muumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495