No niin natupossukat,

kohta lähtee ja

juhannuksena 300 maasta. Siinä tavoite. Että näin, eikä edes pieretä....

33

1641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natupossukka

Onneton tulos nappiveikolle 300kg Vaihda lajia ei tartu voima suhun.

• surkimus

300 roinaajalle on ONNETON tulos. Itse tiedän varmuudella 1 natun ja yhden ex-roinaajan joka vetää päälle 300. Ja tuolla roinaajalla ei ollut nuorempana veto yli 300, nyt monen vuotta roinien jälkeen edelleen kehittynyt ja veto yli 300. Höyryt päällä paska tulos. Lopeta ja vaihda lajia vaikka ravustukseen.

• onhan...

noit juttuja.. Ilkka Nummistokin sanoo treenanneensa vain terveyttä ylläpitääkseen ja näin ollen ei tietenkään mitään roinaa ottanut: 350kg kyykky ja mave sekä 260 penkki! Haloo kansalaiset, tajutkaa jo homman juoni! Kuka tulee sanomaan et no otin tos vähän yhen ku, mut yhen kuurin vaa.. tai no kaks..... EI KUKAAN!!! (Eikä kukaan vedä 300kg maasta "terveysvaikutukset silmällä pitäen")

• selvähän se
        onhan... kirjoitti:

noit juttuja.. Ilkka Nummistokin sanoo treenanneensa vain terveyttä ylläpitääkseen ja näin ollen ei tietenkään mitään roinaa ottanut: 350kg kyykky ja mave sekä 260 penkki! Haloo kansalaiset, tajutkaa jo homman juoni! Kuka tulee sanomaan et no otin tos vähän yhen ku, mut yhen kuurin vaa.. tai no kaks..... EI KUKAAN!!! (Eikä kukaan vedä 300kg maasta "terveysvaikutukset silmällä pitäen")

Kyllä löytyy natuja jotka vetää 300kg maasta. Ne jotka penkkaavat 300kg eivät ole natuja. Googlaappa vaikka metsuri Pessinen, hän vetäisi maasta varmasti 300kg ja ylikin, ja luulenpa ettei metsätöissä roinaa tarvita.

• tulla faktaa/näyttöä
        selvähän se kirjoitti:

Kyllä löytyy natuja jotka vetää 300kg maasta. Ne jotka penkkaavat 300kg eivät ole natuja. Googlaappa vaikka metsuri Pessinen, hän vetäisi maasta varmasti 300kg ja ylikin, ja luulenpa ettei metsätöissä roinaa tarvita.

jossa vetää 300kg!!

• !!!!!
        selvähän se kirjoitti:

Eihän se Nummisto sit olekaan roinnanut kun sehän oli talonmies ammatiltaan, sori. ÄÄÄLIÖÖÖÖT!!!!!

• perkeleee
        !!!!! kirjoitti:

Eihän se Nummisto sit olekaan roinnanut kun sehän oli talonmies ammatiltaan, sori. ÄÄÄLIÖÖÖÖT!!!!!

metsuri.

• näyttöä
        tulla faktaa/näyttöä kirjoitti:

jossa vetää 300kg!!

Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA&feature=related Arvaappa huviksesi paljon tuollainen täysmittainen tukki painaa? Vinkkinä voin sanoa ettei 300kg riitä. Painotankoa on helvetin paljon helpompi nostaa kuin tukkia. Itselläkin pysyy 250kg näpeissä maastavedossa mutta tuollaiseen "tukinkäsittelyyn" en kykene. Näillä palstoilla uhoavat sellaiset pikkupojat jotka eivät koskaan ole olleet miestentöissä. Tuolla lisää: http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=metsuri pessinen&aq=f Ei pysty roinaaja tuollaiseen, ei.

• UKKO..
        näyttöä kirjoitti:

Linkki: http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA&feature=related Arvaappa huviksesi paljon tuollainen täysmittainen tukki painaa? Vinkkinä voin sanoa ettei 300kg riitä. Painotankoa on helvetin paljon helpompi nostaa kuin tukkia. Itselläkin pysyy 250kg näpeissä maastavedossa mutta tuollaiseen "tukinkäsittelyyn" en kykene. Näillä palstoilla uhoavat sellaiset pikkupojat jotka eivät koskaan ole olleet miestentöissä. Tuolla lisää: http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=metsuri pessinen&aq=f Ei pysty roinaaja tuollaiseen, ei.

itse sanoo (kirjoittaa) et hänen mielest tukki olis 240kg! Mutta veikkaanpa ettei paina yhtään yli 200kg!!! Lasken kun kerkiän..

• jo!
        UKKO.. kirjoitti:

itse sanoo (kirjoittaa) et hänen mielest tukki olis 240kg! Mutta veikkaanpa ettei paina yhtään yli 200kg!!! Lasken kun kerkiän..

Jos tukin keskiarvohalkaisija on n.30cm: 15x15x3,14x430cm= 0,304 m2 ja tuoreen mäntytukin kuutiopaino on 625kg/m2 eli 190kg!!!! Jotta TERVE vaan PÖSSISELLE..

• on aikaa
        jo! kirjoitti:

Jos tukin keskiarvohalkaisija on n.30cm: 15x15x3,14x430cm= 0,304 m2 ja tuoreen mäntytukin kuutiopaino on 625kg/m2 eli 190kg!!!! Jotta TERVE vaan PÖSSISELLE..

eli tarkoitan m2:lla m3:sta...

• tiedän
        onhan... kirjoitti:

ennätys 380kg

• mutta mutta
        jo! kirjoitti:

Tuo näytti olevan 5 metrin tukki ja selvästi isomalla halkaisijalla kuin 30 cm, se oli tukki eikä mikään ropsi. Harva 300 kilon maastavetäjä pystyy tukkia noin nostelemaan. Olen tukkeja sen verran pyöritellyt jo pienestä pitäen että tiedän niiden painavan niin paljon ettei keskivertoroinaajalla ole mitään jakoa.

• Youtuben tekstistä!
        mutta mutta kirjoitti:

Tuo näytti olevan 5 metrin tukki ja selvästi isomalla halkaisijalla kuin 30 cm, se oli tukki eikä mikään ropsi. Harva 300 kilon maastavetäjä pystyy tukkia noin nostelemaan. Olen tukkeja sen verran pyöritellyt jo pienestä pitäen että tiedän niiden painavan niin paljon ettei keskivertoroinaajalla ole mitään jakoa.

"Tukin kanto/nosto vuodelta 2004 Tuore mäntytukki 430cm latvaläpimitta 25cm paino n. 240 kg. Tieto on peräisin Jaakolta itseltään. Jaakko tuolloin 55-vuotias."

• ja sitten seuraavaa
        Youtuben tekstistä! kirjoitti:

"Tukin kanto/nosto vuodelta 2004 Tuore mäntytukki 430cm latvaläpimitta 25cm paino n. 240 kg. Tieto on peräisin Jaakolta itseltään. Jaakko tuolloin 55-vuotias."

Jos tuolla lailla nostelee tuon painoista tukkia niin yli 300kg maastaveto on ihan realistinen.

• että..
        ja sitten seuraavaa kirjoitti:

Jos tuolla lailla nostelee tuon painoista tukkia niin yli 300kg maastaveto on ihan realistinen.

10 ihmistä maailmassa vetää 300 puhtaana, eikä pössi ole yksi niistä!

• vaan et tiedä
        että.. kirjoitti:

10 ihmistä maailmassa vetää 300 puhtaana, eikä pössi ole yksi niistä!

Minä siis tunnen yhden noista kymmenestä, kävipä tuuri. Sen tiedän että vielä 250kg:n maastavedolla ei tuolla lailla tukkeja kannella eikä traktoreita kaadella.

• tunnet!
        vaan et tiedä kirjoitti:

Minä siis tunnen yhden noista kymmenestä, kävipä tuuri. Sen tiedän että vielä 250kg:n maastavedolla ei tuolla lailla tukkeja kannella eikä traktoreita kaadella.

Ettei se olis vaan Nummiston kavereita: ja nehän tunnetusti "mitää ei o ottanu.." Niinkun sanoin että kaveri joka ei ole koskaan "ottanut mitään" ei vedä 300kg:aa maasta. PISTE! Muista että ihmeitä ei ole olemassa! On vaan lapsenomaisia uskomuksia kuten jumalat, jeesukset, horoskoopit, ufot, luonnon supervahvat maastavetäjät jne.

• selvähän se sitten
        tunnet! kirjoitti:

Ettei se olis vaan Nummiston kavereita: ja nehän tunnetusti "mitää ei o ottanu.." Niinkun sanoin että kaveri joka ei ole koskaan "ottanut mitään" ei vedä 300kg:aa maasta. PISTE! Muista että ihmeitä ei ole olemassa! On vaan lapsenomaisia uskomuksia kuten jumalat, jeesukset, horoskoopit, ufot, luonnon supervahvat maastavetäjät jne.

Minä olen natu ja vedän maasta 250kg ja painan vain noin 80kg. Miten muka joku 150 kilonen mörssäri ei vetäisi 300kg maasta? Täällä tuntuu olevan vain heikkolahjaisia roinaajia jotka eivät nosta natuna edes persettään.

• aineenvaihduntahäiriö,
        selvähän se sitten kirjoitti:

Minä olen natu ja vedän maasta 250kg ja painan vain noin 80kg. Miten muka joku 150 kilonen mörssäri ei vetäisi 300kg maasta? Täällä tuntuu olevan vain heikkolahjaisia roinaajia jotka eivät nosta natuna edes persettään.

jos painaa 150kg natuna... Ja 250 kilosta on vielä helllllveetiiiin pitkä matka 300 kiloon. Painaa nostaja mitä painaa... Että senkun vaan hinkkaatte niitä tukkeja. Ja tukeissahan vaikuttaa onko jäinen talvipuu, märkä kevät-/kesäkaato vai ylivuotinen kuivunut karahka. Joten siinäkin voidaan tolloa kusta silmään monella eri tavalla...

• oletko vajakki
        aineenvaihduntahäiriö, kirjoitti:

jos painaa 150kg natuna... Ja 250 kilosta on vielä helllllveetiiiin pitkä matka 300 kiloon. Painaa nostaja mitä painaa... Että senkun vaan hinkkaatte niitä tukkeja. Ja tukeissahan vaikuttaa onko jäinen talvipuu, märkä kevät-/kesäkaato vai ylivuotinen kuivunut karahka. Joten siinäkin voidaan tolloa kusta silmään monella eri tavalla...

Sinä et siis ole koskaan nähnyt oikeasti isoa miestä. Meneppäs nyt heikkolahjainen roinaajanalku nukkumaan ja jätä miehet tänne kirjoittelemaan maastavedosta. Ja kyllä, naturaalina voi vetää 300kg maasta ja enemmänkin. Naturaalina kukaan ei tosin penkkaa 300kiloa.

• vai niin

Ja nyt menee ilmeisesti 150kg. Huono tulos roinaajalle, ihan vitun huono tulos.

• karmea suoritus

• 300kg vetäjä
        karmea suoritus kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA kyllä voimanostoista nimeomaan maastanostoon voi löytyä 300kg luomuvetäjiä,mutta vaikkapa kyykkyyn ei IKINÄ!

voi vittu noita 80kg kyniksiä kyllä täällä aina riittää lesoamassa " joo minä nostan 300kg "... ei vittu.. kasvattakaa itseenne kokoa ja tulkaa sitten lesoilemaan vitun heinäseipäät!

• vai mikä on?
        300kg vetäjä kirjoitti:

voi vittu noita 80kg kyniksiä kyllä täällä aina riittää lesoamassa " joo minä nostan 300kg "... ei vittu.. kasvattakaa itseenne kokoa ja tulkaa sitten lesoilemaan vitun heinäseipäät!

Kyllähän se vituttaa jos 50 kiloa kevyempi sälli nostaa puhtaana saman kuin sinä perkeleesti roinaamalla. Sama se mitä sä vedät, pikkupojaksi sä jäät. Lahjattomat roinaa...

• roiju.
        vai mikä on? kirjoitti:

Kyllähän se vituttaa jos 50 kiloa kevyempi sälli nostaa puhtaana saman kuin sinä perkeleesti roinaamalla. Sama se mitä sä vedät, pikkupojaksi sä jäät. Lahjattomat roinaa...

Natu ei vedä 300kg, eikä kaikki roinaajatkaan.

Joten tukkikaa vaan homot se turpanne ja menkää oikeasti nostamaan niin huomaatte pian
        että teidän paskapuheenne ei ole sama asia kuin esim. 260 kilon veto!

Ihan turhaa lässyttää mitään yleistyksiä. Jos vedät 300kg, niin se on hyvä se. Tuskin natuna.

t. roinaaja ja veto 3x270kg.

• Voimaa on
        roiju. kirjoitti:

Natu ei vedä 300kg, eikä kaikki roinaajatkaan.

Joten tukkikaa vaan homot se turpanne ja menkää oikeasti nostamaan niin huomaatte pian
        että teidän paskapuheenne ei ole sama asia kuin esim. 260 kilon veto!

Ihan turhaa lässyttää mitään yleistyksiä. Jos vedät 300kg, niin se on hyvä se. Tuskin natuna.

t. roinaaja ja veto 3x270kg.

Huonoja roinaajia täällä, kun eivät edes 300 nosta.

Tuossa hieman mallia kuinka maasta nousee kevyemmälläkin:

http://www.youtube.com/watch?v=WwP_888Hv-Q

Eipä ole nestepöhöä edellisellä nostajalla.

• 1+9

6 § Dopingrikos. Joka laittomasti

1.valmistaa tai yrittää valmistaa dopingainetta,
      2.tuo tai yrittää tuoda maahan dopingainetta tai
      3.myy, välittää, toiselle luovuttaa tai muulla tavoin levittää tai yrittää levittää dopingainetta,
      on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, dopingrikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
      Dopingrikoksesta tuomitaan myös se, joka pitää hallussaan dopingainetta todennäköisesti tarkoituksenaan levittää sitä laittomasti.

7 § Törkeä dopingrikos. Jos dopingrikoksessa

1.rikoksen kohteena on huomattavan suuri määrä dopingainetta,
      2.tavoitellaan huomattavaa taloudellista hyötyä,
      3.rikoksentekijä toimii sellaisen rikoksen laajamittaiseen tekemiseen erityisesti järjestäytyneen ryhmän jäsenenä tai
      4.dopingainetta levitetään alaikäisille
      ja dopingrikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä dopingrikoksesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.
      8 § Lievä dopingrikos. Jos dopingrikos, huomioon ottaen dopingaineen määrä tai muut rikokseen liittyvät seikat, on kokonaisuutena arvostellen vähäinen, rikoksentekijä on tuomittava lievästä dopingrikoksesta sakkoon.

Lähde: Suomen rikoslaki, 44 luku

Vielä lisäksi se, että dopingin käyttäjä ryhtyy aineita vastaanottaessaan laittomaan tuontitavaraan, joka sinällään on rikos.
      Toisin sanoen dopingin käyttäminen syyllistymättä rikokseen on jokseenkin mahdotonta.

• Jay Jay.

"Huonoja roinaajia täällä, kun eivät edes 300 nosta.

Eipä ole nestepöhöä edellisellä nostajalla. "

Terve vaan molopää! :D ÄKS DEE

Juu oli kiva nähdä kun pikku kynäniska vetää ilme perseessä rautaa, jiihaa! Väliäkö tuolla on
        oletko iso vai pieni, lihava tai hoikempi, se rauta siinä on pää-asia.
        Se miksi sinä olet hölmö johtuu siitä että sinun mielestä jokaisen nappeja käyttävän tulisi aina
        vetää maasta 300 ja kyykätä 3 numerolla alkava rauta ( muuten on huono ).
        Mikä vittu sinä olet sanomaan, kuka on huono, roinasipa tai ei. Ensinnäkin mitä vittua sulle se
        kuuluu vedänkö 250 vai 300? Olen ihan tyytyväinen että vedän 2x272kg maasta, uskon saavani
        280kg. Olen treenannut nyt vuodesta 2007 roinalla, sitä ennen oli varmaan 4 vuotta täydellistä
        taukoa. aloitin ihan pohjamudista kymmeniä kiloja kevyempänä.
        En oikein tykkää että haukutaan kenenkään tuloksia paskoiksi tai yleensäkin huonoiksi. Ei mulla ole
        tapana salilla haukkua paskaksi kenenkään tuloksia, koska mun mielestä ne on hyviä ja se että yrittää,
        niin se on hyvä juttu.

Jos pääsin itse jo kahdessa vuodessa aika lähelle tota 300 kiloa, niin olen helvetin tyytyväinen siihen.
        Tuskinpa olisin omilla geeneilläni tuossa ajassa saavuttanut voimatasoani jonka sitten saavutin. Tottakai
        nämä on suhteellisia.
        Tulikohan sulle mieleen lainkaan että harvempi äijä vetää edes kahtasataa kun on vasta vuoden käynyt, moni ei vedä kahtapuoltasataa vaikka olisi käynyt 5 vuotta. Olen 100% varma, että moni roinaajista ei
        koskaan saa enempää kuin hieman alta 300kg, ellei tee oikeita muutoksia ja on paljon kiinni miten syö ja mitä vetää ja kuinka paljon.
        Monella käy luultavasti niin että roinataan aina samoilla määrillä ilman taukoja, jolloin tulee stoppi kehitykseen. Finnit pursuaa ja tulokset pysyy samoissa.

Uskon toki saavuttavani yli 300 kilon maastavedon, en edes epäile sitä, kunhan löydän rytmin. En pidä sen
        kanssa kiirettä, koska olen vasta 32 vuotias. Sen ehtii vetää vaikka kymmenen vuodenkin päästä. Se voi olla vaan siitä kiinni että muuttaa ruokavaliotaan ja muita asioita.

Saavutin tuon 3x270 ja 2x272kg tekemällä viikon välein ensin kovia kutosia, sitten vitosia ja lopuksi kolmosia. Sen jälkeen ei ole oikein muutoksia tapahtunut. Olen myös huomannut, että koska vammojen takia en voinut oikein kyykätä ( olkapää kipeä enkä voinut venyttää käsiä ), niin kyykyn jättäminen vaikuttaa maastavetoon. Nämä perusliikkeet tukevat toisiaan. Samalla kun saavutin kyykyssä ykkösen 250 kilolla, niin samalla kohosi maastanostokin.
        Katsotaan miten nyt käy, kun pystyn taas tekemään kyykkyä.

Missä ajassa sinun mielestäsi roinaajan tulisi vetää yli 300 kg? Ymmärräthän että ei se rauta heti tule nousemaan, vaan siihen kavutaan koko ajan. ei napeillakaan kehitytä koko aikaa.
        Jos otetaan kaveri ja syötetään sille steroideja mutta äijä löijää sohvalla kaiket päivät, niin mitään ei tapahdu. Jos laitetaan kaveri treenaamaan niin tuloksia alkaa syntyä. Kovia tuloksia alkaa syntyä vasta sitten kun kaverille tehdään hyvä ohjelma ja oikea ruokavalio.
        Arvaapa monellako roinaajalla se veto on 300kg kun niin moni syö päin vittua. en itsekään ole paras esimerkki.

Siis jos nyt onnistun vetämään tuon 300kg vaikkapa vuoden kuluttua niin olen saavuttanut sen neljässä vuodessa.
        Kun puhut että roinaajan tulisi vetää 300kg, niin et tiedä asioista hölkäsen pöläystä. Eihän moni roinaaja ota 200kg penkistäkään, selaa vaikka googlea niin sieltä tulee esiin näitä.
        Olen sen 200kg itse kerran penkannut puhtaasti perse penkissä ilman paitaa ja olen onnistunut siis siinä, mutta mavessa en olekaan niin hyvä, mutta tämähän on täysin kiinni kuinka monta vuotta hommaan käytetään ja tehdäänkö kaikki oikein.
        Voin lyödä vetoa vaikka kaikki rahani että tälläkin hetkellä tätä lukee joku roinaaja joka on sen kolme vuotta lyönyt droppeja mutta veto on jotain 250-290kg välillä.

Niin älä tule vittu yleistämään jos et muuallakaan tule. helppoa aina nimimerkin takaa.
        Roinalla pääset nopeammin tuloksiin, mutta se on aina suhteellista jokaisella, tulokset ja kehitys. Jos muutetaan tuonne Amerikkaan ja annetaan jonkun huipun tehdä sulle ohjelma, valmennukset ja siihen päälle kunnon dropit niin jumalauta sen jälkeen alkaa tapahtua kehitystä ihan eri malliin.

Alatko siitäkin nyt vittuilemaan että minkä kokoinen hauis pitäisi olla :D No mulla ei ole se 50cm vielä.
        Koita nyt urpo tajuta, että kun jos itse käytät aineita, niin se ei tarkoita että sä olet parin vuoden päästä heti tietyssä pisteessä missä oletat. Siitä voit kyllä olla varma, että isommaksi kasvat ja nopeammin varsinkin alussa kun alat roinaamaan ja tulokset kohoaa nopeasti, mutta senkin jälkeen tarvit taas uudet dropit ja hyvät ohjelmat... mikään ei tule ilmaiseksi tässä maailmassa, ei roinaajillakaan.

- Janne Jokinen
        Kuusankoski

• jep!
        Jay Jay. kirjoitti:

"Huonoja roinaajia täällä, kun eivät edes 300 nosta.

Eipä ole nestepöhöä edellisellä nostajalla. "

Terve vaan molopää! :D ÄKS DEE

Juu oli kiva nähdä kun pikku kynäniska vetää ilme perseessä rautaa, jiihaa! Väliäkö tuolla on
        oletko iso vai pieni, lihava tai hoikempi, se rauta siinä on pää-asia.
        Se miksi sinä olet hölmö johtuu siitä että sinun mielestä jokaisen nappeja käyttävän tulisi aina
        vetää maasta 300 ja kyykätä 3 numerolla alkava rauta ( muuten on huono ).
        Mikä vittu sinä olet sanomaan, kuka on huono, roinasipa tai ei. Ensinnäkin mitä vittua sulle se
        kuuluu vedänkö 250 vai 300? Olen ihan tyytyväinen että vedän 2x272kg maasta, uskon saavani
        280kg. Olen treenannut nyt vuodesta 2007 roinalla, sitä ennen oli varmaan 4 vuotta täydellistä
        taukoa. aloitin ihan pohjamudista kymmeniä kiloja kevyempänä.
        En oikein tykkää että haukutaan kenenkään tuloksia paskoiksi tai yleensäkin huonoiksi. Ei mulla ole
        tapana salilla haukkua paskaksi kenenkään tuloksia, koska mun mielestä ne on hyviä ja se että yrittää,
        niin se on hyvä juttu.

Jos pääsin itse jo kahdessa vuodessa aika lähelle tota 300 kiloa, niin olen helvetin tyytyväinen siihen.
        Tuskinpa olisin omilla geeneilläni tuossa ajassa saavuttanut voimatasoani jonka sitten saavutin. Tottakai
        nämä on suhteellisia.
        Tulikohan sulle mieleen lainkaan että harvempi äijä vetää edes kahtasataa kun on vasta vuoden käynyt, moni ei vedä kahtapuoltasataa vaikka olisi käynyt 5 vuotta. Olen 100% varma, että moni roinaajista ei
        koskaan saa enempää kuin hieman alta 300kg, ellei tee oikeita muutoksia ja on paljon kiinni miten syö ja mitä vetää ja kuinka paljon.
        Monella käy luultavasti niin että roinataan aina samoilla määrillä ilman taukoja, jolloin tulee stoppi kehitykseen. Finnit pursuaa ja tulokset pysyy samoissa.

Uskon toki saavuttavani yli 300 kilon maastavedon, en edes epäile sitä, kunhan löydän rytmin. En pidä sen
        kanssa kiirettä, koska olen vasta 32 vuotias. Sen ehtii vetää vaikka kymmenen vuodenkin päästä. Se voi olla vaan siitä kiinni että muuttaa ruokavaliotaan ja muita asioita.

Saavutin tuon 3x270 ja 2x272kg tekemällä viikon välein ensin kovia kutosia, sitten vitosia ja lopuksi kolmosia. Sen jälkeen ei ole oikein muutoksia tapahtunut. Olen myös huomannut, että koska vammojen takia en voinut oikein kyykätä ( olkapää kipeä enkä voinut venyttää käsiä ), niin kyykyn jättäminen vaikuttaa maastavetoon. Nämä perusliikkeet tukevat toisiaan. Samalla kun saavutin kyykyssä ykkösen 250 kilolla, niin samalla kohosi maastanostokin.
        Katsotaan miten nyt käy, kun pystyn taas tekemään kyykkyä.

Missä ajassa sinun mielestäsi roinaajan tulisi vetää yli 300 kg? Ymmärräthän että ei se rauta heti tule nousemaan, vaan siihen kavutaan koko ajan. ei napeillakaan kehitytä koko aikaa.
        Jos otetaan kaveri ja syötetään sille steroideja mutta äijä löijää sohvalla kaiket päivät, niin mitään ei tapahdu. Jos laitetaan kaveri treenaamaan niin tuloksia alkaa syntyä. Kovia tuloksia alkaa syntyä vasta sitten kun kaverille tehdään hyvä ohjelma ja oikea ruokavalio.
        Arvaapa monellako roinaajalla se veto on 300kg kun niin moni syö päin vittua. en itsekään ole paras esimerkki.

Siis jos nyt onnistun vetämään tuon 300kg vaikkapa vuoden kuluttua niin olen saavuttanut sen neljässä vuodessa.
        Kun puhut että roinaajan tulisi vetää 300kg, niin et tiedä asioista hölkäsen pöläystä. Eihän moni roinaaja ota 200kg penkistäkään, selaa vaikka googlea niin sieltä tulee esiin näitä.
        Olen sen 200kg itse kerran penkannut puhtaasti perse penkissä ilman paitaa ja olen onnistunut siis siinä, mutta mavessa en olekaan niin hyvä, mutta tämähän on täysin kiinni kuinka monta vuotta hommaan käytetään ja tehdäänkö kaikki oikein.
        Voin lyödä vetoa vaikka kaikki rahani että tälläkin hetkellä tätä lukee joku roinaaja joka on sen kolme vuotta lyönyt droppeja mutta veto on jotain 250-290kg välillä.

Niin älä tule vittu yleistämään jos et muuallakaan tule. helppoa aina nimimerkin takaa.
        Roinalla pääset nopeammin tuloksiin, mutta se on aina suhteellista jokaisella, tulokset ja kehitys. Jos muutetaan tuonne Amerikkaan ja annetaan jonkun huipun tehdä sulle ohjelma, valmennukset ja siihen päälle kunnon dropit niin jumalauta sen jälkeen alkaa tapahtua kehitystä ihan eri malliin.

Alatko siitäkin nyt vittuilemaan että minkä kokoinen hauis pitäisi olla :D No mulla ei ole se 50cm vielä.
        Koita nyt urpo tajuta, että kun jos itse käytät aineita, niin se ei tarkoita että sä olet parin vuoden päästä heti tietyssä pisteessä missä oletat. Siitä voit kyllä olla varma, että isommaksi kasvat ja nopeammin varsinkin alussa kun alat roinaamaan ja tulokset kohoaa nopeasti, mutta senkin jälkeen tarvit taas uudet dropit ja hyvät ohjelmat... mikään ei tule ilmaiseksi tässä maailmassa, ei roinaajillakaan.

- Janne Jokinen
        Kuusankoski

Ja se vielä tähän perään että ikä ei vaikuta mitään tähän asiaan. Jos täällä pyörii ja hyörii joku valopää joka on tasan 20v ja uskoo kasvavansa kuin vuori koska aikaahan aina riittää, niin ei tule onnistumaan kuule ilman roinia. Aika kuluu ja jätkä ei paisu kummosia, ota selvää paljonko saat lihasmassaa vuodessa kun syöt oikein jne. Ihan turha luulla että kasvat kaapiksi ilman aineita. Kaappi pitää olla jo ennen treenaamista, iso ja pitkä mies.
        Sen minkä tulet natuna saavuttamaan, on se rantakunto, mutta vaikka aina sanotaan iso on suhteellinen käsite niin menepä tuonne ulkomaille niin siellä kävelee vastaan sen kokoisia ukkoja että oksat pois. Siinä sulle selviää mikä oikeasti on ISO ja mikä normaali.

Onhan näitä salihiiriä ja sunnuntairoinaajia, sehän riippuu ihan siitä miten hyödynnät.

Eli jos aletaan roinalinjalle niin kehittyyhän siinä vaikka 60v ukkokin kun se lyö testoa gramman viikossa ja muut sen päälle. Tästä te huomaatte että on ihan turha elvistellä kun aina saa lääkkeitä jos ei kehitys miellytä tai sitten mennään hitaammin. Jokaisella se kehitys on yksilöllinen, ei pitäisikään yleistää aina.

Itse vitut piittaan natuilusta, niinpä painellaan testoa perseeseen kunnes lopetetaan koko paska. eipä tarvi katella luonnollista kehitystä, ei huvita. Turhaa on terveyttään mennä pilaamaan. Itselläni on ehkä tavoitteena kasvaa vielä kokoa ja saada voimatuloksia lisää, sen jälkeen voisi ryhtyä vaikka hiihtäjäksi.

• Janne J.
        jep! kirjoitti:

Ja se vielä tähän perään että ikä ei vaikuta mitään tähän asiaan. Jos täällä pyörii ja hyörii joku valopää joka on tasan 20v ja uskoo kasvavansa kuin vuori koska aikaahan aina riittää, niin ei tule onnistumaan kuule ilman roinia. Aika kuluu ja jätkä ei paisu kummosia, ota selvää paljonko saat lihasmassaa vuodessa kun syöt oikein jne. Ihan turha luulla että kasvat kaapiksi ilman aineita. Kaappi pitää olla jo ennen treenaamista, iso ja pitkä mies.
        Sen minkä tulet natuna saavuttamaan, on se rantakunto, mutta vaikka aina sanotaan iso on suhteellinen käsite niin menepä tuonne ulkomaille niin siellä kävelee vastaan sen kokoisia ukkoja että oksat pois. Siinä sulle selviää mikä oikeasti on ISO ja mikä normaali.

Onhan näitä salihiiriä ja sunnuntairoinaajia, sehän riippuu ihan siitä miten hyödynnät.

Eli jos aletaan roinalinjalle niin kehittyyhän siinä vaikka 60v ukkokin kun se lyö testoa gramman viikossa ja muut sen päälle. Tästä te huomaatte että on ihan turha elvistellä kun aina saa lääkkeitä jos ei kehitys miellytä tai sitten mennään hitaammin. Jokaisella se kehitys on yksilöllinen, ei pitäisikään yleistää aina.

Itse vitut piittaan natuilusta, niinpä painellaan testoa perseeseen kunnes lopetetaan koko paska. eipä tarvi katella luonnollista kehitystä, ei huvita. Turhaa on terveyttään mennä pilaamaan. Itselläni on ehkä tavoitteena kasvaa vielä kokoa ja saada voimatuloksia lisää, sen jälkeen voisi ryhtyä vaikka hiihtäjäksi.

Kato ei mulle merkkaa mitään pitääkö mun roinatessa saada joku vitun 500kg heilahtamaan koska joku puupää niin sanoo suomi24:ssä. Ihan sama asia jos äijä voittaa lotossa jättipotin ja tekee samalla hyväpalkkaista työtä " aika huono olet kun ei sulla ole edes kalleinta bemaria ".

Eihän tällaiset pellet tiedä mitään koko roinaamisesta. Roinaamisen perushyötyhän näkyy kato nimenomaan siinä että mennään nopeammin mihin ei ennen kyetty. Se mikä saavutettiin vuodessa, saavutetaan nyt puolessa vuodessa, mutta kuka perkele olisi näin yksinkertainen????
        Vain idiootit.

Minkälainen maailma olisi jos kaikki nysät saisi aina samat painot liikkumaan roinatessa? eikö poikkeuksia sallita ollenkaan. Jätkähän ei ole nähnyt maailmaa sitten yhtään.

Mene sinne irc-galleriaan poseeraamaan, siellähän ne muutkin steroidiperseet ( alle 25v ) juntit nyt isottelee kun "ennen pelotti, nyt on pilotti".
        Aikuisen miehen kunnia on se, että jos joku roinaava pikkupoika alkaa vittuilemaan, niin olinpa sitä pienempi tai en, niin yritän kyllä lyödä turpaan ennemmin kun annan sen hyppiä silmille. Kattokaa nyt vähäsen minkä ikäisenä aloitatte dropittamisen, kun näitä riittää jotka ei malta treenata natuna edes sinne 25v tienoille. Itse voisin treenata natuna vaikka koko ikäni, ei sen niin väliä. eri asia kiinnostaako asia niin paljon.

• jo aikoja sitten

Täällä meni 300 jo aikoja sitten, eikä myöskään pierettäny...

• tosimies kehtaa

tais mennä 300 vaan suomi24 nostona :D

eikö pierettänyt edes? Et taida vain kehdata...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe