Onko kukaan syntynyt 21.3.?

Pinkki79

Onko muita jotka ovat syntyneet 21.3.?
Millaisia olette luonteeltanne? Oinas on ykkönen!!

15

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      21.3.77 !! Olen iloinen ja ihana ihmeiden ihmemaa!! :)

    • Darky_Angel

      oon 25.03.1987..
      Kiinostaako? =) =/

    • Oinas

      Kyllä vain, oon syntyny 21.3 klo:10.44, ja päivä oli maanantai kiva et löytyy muitakin 21.3 syntyneitä =) no luonteeltani oon tosi ilonen=D, puhun paljon, tuun tosi hyvin ihmisten kanssa toimeen, avoin, tunteellinen, suutun helposti, mut lepyn sit myös yhtä nopeesti ja kaiken lisäks/haitaksi oon ehkä liian mustasukkanen..Mihin aikaan te muut sitten ootte syntyneet??

      • Pinkki79

        Kiva kuullu että samanlaisia luonteita löytyy..;)Tosi paljon yhtäläisyyksiä.Olen pitänyt itteeni aina hankalana ihmisenä,mutta herkkänä ja tunteellisena. Muita piirteitä on rohkeus, seikkailunhalu, omistushalu, iloisuus,seksuaalisuus...jne.Olen myöskin erityisen mustasukkainen..Se ei ole kovin hyvä asia. Tulen myöskin paljon paremmin miespuolisten kanssa toimeen.He pitävät yleensä minua hyökkäävänä ja huumorintajuisena!!!


    • ida83

      Tervehdys!minä olen sybtynyt 21.03.1983 n. klo.15.55, ja olen iloinen elämäniloinen ihminen joka on seikkailuja ja menoa rakastava ihminen!
      Olen sinkku tällä hetkellä ja silloin miehet saavat kyytiä....;-)!energiapommiksi kutsutaan=-)
      Ja oinas on YKÖNEN!

    • 21.03.64 klo 6.00

      syntynyt 21.03.64 klo 6.00.
      Olen puhelias ja itsepäinen. Yleensä määrätietoinen, jos joku tuntuu hyvältä se pitää tehdä. Minun on vaikea myöntää olleeni väärässä, pikku hiljaa opettelen sitä. Ystävilleni ja perheelle olen lojaali ja uskollinen. Minuun voi luottaa. En ole mustasukkainen.

      • 21.3.1953

        Onko joku syntynyt mainittuna päivänä ?


    • maitotyttö

      Olen mielestäni oinas, enemmän kuin kala vaikka voisi luonnehtia oinas/kala rajatapaukseksi. Mutta ystäviäni on tosi oinaita, ovat ehdottomampia kuin itse olen. Oinaat eivät ole itsepäisiä, vaan oikeudenmukaisia. Kinastelen viimeiseen asti jos/kun olen oikeassa. Paitsi kyllähän elämäkin vaikuttaa luonteeseen, mutta uskollisempaa kumppania saa muista merkeistä hakea.?!

    • Oinas/kalat

      Olen syntynyt 21.3.85
      olen jääräpäinen, uskollinen, hyväntahtoinen, terävä muistinen, takertuvainen, energinen, innoistunut, suvaitsevainen, kilpailuhaluinen, suorasukainen, omistushaluinen, rehellinen jne.

    • Fenix

      Mun iskä on syntynyt tuolloin ja kun lueskelin kaikkien juttuja jotka on tähän vastannut, meidän iskä ei vastannut oikeastaan mitään luonteenpiirrettä! Hän ei osaa juurikaan keskustella, ei kovin puhelias, mutta hänellä on oma huumorinsa =D, erittäin eläin- ja lapsirakas, ahkera ja haluaa elää jokaisen päivän saman kaavan mukaan. Rauhallinen ja erittäin kiltti.

      • ZarZa

        Kyl mun oma kultani on kans syntyny 21.3.
        ja se on kaikkia aiemmin mainittuja luonteenpiirteitä.. Myöskin erittäin eläin- ja lapsirakas..
        Seurusteltu pari kuukautta ja nyt jo puhutaan et koska vois muksun hankkia... =)
        Sulosta!!! =)


    • Omenapuu

      Ihmisiä on jaoteltu syntymäpäivämäärän mukaan eri puulajeihin, joita on yhteensä 21. Tammipuita syntyy vain vuoden yhtenä päivänä, 21.3. Heitä kuvaillaan seuraavalla tavalla:
      ROHKEA.Vahva luonne, urhea, vahva, heltymätön, itsenäinen, järkevä, ei pidä muutoksista, jalat maassa, toiminnan " mies".

      Aika hyvin tuo näyttää natsaavan noihin itsekuvauksiin.

    • Jeepuliis

      Kyllä on! Omistan aika laajamittaisen huumorintajun mutta oon myös hyvin herkkä joissain asioissa. Jos en tunne ihmistä voin olla hyvinkin ujo, tuntiessani oon yleensä letkeä veikkonen! Ulospäinsuuntautuviin ihmisiin tutustun nopeasti, yleensä tarvitaan se aloitteellinen osapuoli jonka jälkeen vierastukseni katoaa. Määrätietoinen joissain asioissa, joskus häpeän johonkin asiaan kohdistuvaa epätietioisuuttani tosi paljon. Melkoinen oinaan ja kalojen sekasoppa. Yhtäläisyyksiä joihinkin löytyi!

    • iso pahasusi

      21.3 klo:06:16!Oinas jee!

    • oinas,kalat

      Olen syntynyt 21.3.klo.12.20. päivällä, tiistaina.Tuona vuona oli viellä karkausvuosi, eli silloin oli KEVÄTPÄIVÄNTASAUS! Hieno päivä syntyä!

      Jossain vanhoissa lehdissä, horoskoopeissa olen viellä kalat!

      Itse ajattelen näin, että kaikki hyvä ja kaunis on minussa sitä kalan horoskooppia ja kaikki paha ja ruma oinasta!

      Mutta, todellistahan on se että olen elänyt, tehnyt ja kokenut asjoita jotka ovat ilahduttaneet ja satuttaneet minua ja viisas kun olen olen ottanut opikseni ja tullut varovaiseksi ja hieman kylmäksi jne. eli elämäni on tehnyt minusta semmoisen kuin olen ei se hetki milloin synnyin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe