Ex häntäheikin avovaimo

ahdistaa

Mieheni on ollut häntäheikki ja pahimman luokan sellainen. Asumme pienellä paikkakunnalla jossa suurin osa vastantulevista naikkosista on nähnyt mieheni alasti lähietäisyydeltä ja mieheni on nähnyt heidät. Itse olen suht uusi tulokas tällä kylällä ja olemme jo yli 40 v pariskunta. Olen luullut eläväni toisenlaisen miehen kanssa kolme vuotta. Tiedän että hän ei ole pettänyt minua yhdessäoloaikanamme mutta tämä hänen entinen elämä joka on pikkuhiljaa avautunut minulle ahdistaa silti. Jotkut naiset tuppautuvat hyvin lähelle miestäni kun olemme iltamenoilla yhdessä. Mieheni on "liian" kiltti eikä osaa sanoa pahasti näille naisille "vieläkään" . Minä en jaksaisi olla vahtimassa aina.Nyt en enään luotakkaan. En ollut ajatellut ottaa elämänkumppanikseni entistä pelimiestä.

117

49129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niin ...

No miksi on pakko mennä iltamenoihin useinkin? Entä viereinen paikkakunta? Jospa jotkut tuntemattomatkin ihastuu miehesi ulkomuotoon, eli ei ole alasti nähneet kaikki kuitenkaan. Moniko varattu mies sanoo naisille ei baarissa? Se olisi hauska tietää..

• ahdistaa

Minä itse haluan mennä välilä ulos kun kotona seinät kaatuu välillä päälle. Menen mieluiten oman mieheni kanssa. Minä varattuna naisena olen useinkin sanonut lähestyville miehille ei. Odotan sitä myös luonnollisesti mieheltäni mutta nyt kieltämättä hälytyskellot on alkaneet soittamaan. Olen tainnut olla vähän naivi? Tässä iässä ei jaksaisi enään ottaa pulttia toisista naisista mutta ilmeisesti tämän ikäinen mies ei vieläkään ole kypsä parisuhteeseen? Varsinkaan expelimies? Luulee kyllä olevansa itse.

• Kehuja
        ahdistaa kirjoitti:

Minä itse haluan mennä välilä ulos kun kotona seinät kaatuu välillä päälle. Menen mieluiten oman mieheni kanssa. Minä varattuna naisena olen useinkin sanonut lähestyville miehille ei. Odotan sitä myös luonnollisesti mieheltäni mutta nyt kieltämättä hälytyskellot on alkaneet soittamaan. Olen tainnut olla vähän naivi? Tässä iässä ei jaksaisi enään ottaa pulttia toisista naisista mutta ilmeisesti tämän ikäinen mies ei vieläkään ole kypsä parisuhteeseen? Varsinkaan expelimies? Luulee kyllä olevansa itse.

Olet ainakin pystynyt saamaan pelimiehen parisuhteeseen, eli onneksi olkoon! Sinulla on (ollut) melkoisesti seksuaalista vetovoimaa. Jatka samaan malliin.

• niin no
        ahdistaa kirjoitti:

Luulen että useilla miehillä on vähän sellainen tyyli etteivät halua loukata naisia sanomalla "ei" napakasti. Vaikka olisihan se hyvä taito joskus. Jotkut osaa sanoa ei, mutta toiset ei oikein saa suustaan mitään. Se ei silti tarkoita että peliä olisi. Mutta jos samaan pöytään joku tunkee niin se on epäsopivaa, silloin pitäisi miehen sanoa tai poistua kanssasi. Ärsyttävää toki jos ei viitsi mitään silloin.. No niin tai näin. Luottaakohan mies että sinä hoidat tilanteet.. Sinua siis häiritsi se pelimies juttu. Millä tavalla oli pelimies tarkemmin?

• vähäsen
        ahdistaa kirjoitti:

"Tässä iässä ei jaksaisi enään ottaa pulttia toisista naisista mutta ilmeisesti tämän ikäinen mies ei vieläkään ole kypsä parisuhteeseen?" Ilmeisesti omat kriteerisi ovat 1 hyvä seuramies 2 erittäin komea 3 itsevarma ja rohkea niin ei se ole iästä kiinni, vaan olet valinnut miestyypin jota ei parisuhde välttämättä paljoa kiinnosta. Oma moka.

• 25v vai 70v
        niin no kirjoitti:

Luulen että useilla miehillä on vähän sellainen tyyli etteivät halua loukata naisia sanomalla "ei" napakasti. Vaikka olisihan se hyvä taito joskus. Jotkut osaa sanoa ei, mutta toiset ei oikein saa suustaan mitään. Se ei silti tarkoita että peliä olisi. Mutta jos samaan pöytään joku tunkee niin se on epäsopivaa, silloin pitäisi miehen sanoa tai poistua kanssasi. Ärsyttävää toki jos ei viitsi mitään silloin.. No niin tai näin. Luottaakohan mies että sinä hoidat tilanteet.. Sinua siis häiritsi se pelimies juttu. Millä tavalla oli pelimies tarkemmin?

Mua NIIN VITUTTAA nää säälittävät "miehet", jotka just "ei uskalla/kehtaa" sanoa naiselle ei. Siis mitä vittua!?! Ite oon 25v ja nyt tosin sinkku, mutta aina, jos oon varattu ollu, ni ei yhelläkää naisella oo ollu mitään asiaa tulla kuiskuttelemaan mun korvaan baarissa. Mies, joka ei heti kerro olevansa varattu, jos huomaa naisen haluavan muutaki, ku jutella tai joka juttelee tavalla, joka saattais loukata omaa naisystävää/puolisoa on pelkkä teinipelle. Kattokaa vähän näitä vanhasia, kanervia ja muita... Mitä helvettiä noi on tehny teini-iässä, ku olis pitäny opetella "seurustelun säännöt"!? Tommoset itsetunnon kohottaja miehet on jotain niin säälittävää. Sori, OT..

• ahdistaa kirjoitti:

Kyllä se pelimieskin rauhoittuu, kun oikea osuu kohalle. Jos kerran on valmis parisuhteeseen, niin miksi sitten ei. anna entisten olla ja olkaa tyytyväisiä elämäänne. Entiset on entisiä. Kyllä 40 ikäisen naisenkin on moni jo ehtinyt nähdä ilman rihman kiertämää, noin yleisesti sanottuna tietysti. Pitäkää vaan toisistanne hyvää huolta, niin kyllä se sujuu. Ps. Ei kannata ottaa niitä entisiä juttuja kovin paljon esille suhteessa, siitä voi silloin tulla uusi entinen.

• zulu22
        ahdistaa kirjoitti:

...niin kummallahan se ongelma tässä asiassa onkaan? Ukko on ollut 3 vee kunnolla, mukava ja kelpais muillekkin. Eikös tuommoinen mies sitten oo jo melkoinen harvinaisuus josta kannattais pitää kiinni? 40v ihmisellä on elettyä elämää ja menneet on menneitä. Nyt pitäis vaan jollain itsetunnon riittää siihen että keskittyis nykyisyyteen ja tuleviin suunnitelmiin. Kyllå ne kylän akat aikanaan muuta juoruiltavaa keksivät!

• Nimetön

Se on minut saanut monesti pulaan, kun rupeaa tanssijalkaa fibaamaan niin on isäntä yleensä löytynyt väärästä sängystä aamulla:( Sitä pikku hiivassa rupeaa enemmän ajattelemaan kuin kiimainen kolli ja siihen naisen pyyntö> mennääks meille=panosessio. Monta kertaa oon saanut pestä mulkun ja hiippailla nolona kotiin vaimokkeen viereen nukkumaan:( Ei sille vaan voi mitään kun rupee jalkaa vipattamaan=ravitsemusliike ja hormonit hyrrää naisten perään. Hävettää myöntää että on perheellinen mies ja sama on toistunut ainakin satakertaa 2000-luvulla:(

• make
        Kehuja kirjoitti:

Olet ainakin pystynyt saamaan pelimiehen parisuhteeseen, eli onneksi olkoon! Sinulla on (ollut) melkoisesti seksuaalista vetovoimaa. Jatka samaan malliin.

Mitä siinä valittelet.on niitäkin miehiä jotka ei enää tee mitään ja sehän se vasta kamalaa olis ?????

• jutustelu ja tanssi menee, ...

ukkomiehenä en sitten lähde muualle minkäänlaisille jatkoille. Musta on hauska vaan nähdä ja tavata uusisa ihmisiä. En ole aikoihin kyllä käynyt missään, mutta kesällä voisi jossain terassilla hetken istuksia.

• sanottu...
        25v vai 70v kirjoitti:

Mua NIIN VITUTTAA nää säälittävät "miehet", jotka just "ei uskalla/kehtaa" sanoa naiselle ei. Siis mitä vittua!?! Ite oon 25v ja nyt tosin sinkku, mutta aina, jos oon varattu ollu, ni ei yhelläkää naisella oo ollu mitään asiaa tulla kuiskuttelemaan mun korvaan baarissa. Mies, joka ei heti kerro olevansa varattu, jos huomaa naisen haluavan muutaki, ku jutella tai joka juttelee tavalla, joka saattais loukata omaa naisystävää/puolisoa on pelkkä teinipelle. Kattokaa vähän näitä vanhasia, kanervia ja muita... Mitä helvettiä noi on tehny teini-iässä, ku olis pitäny opetella "seurustelun säännöt"!? Tommoset itsetunnon kohottaja miehet on jotain niin säälittävää. Sori, OT..

Missä tommoset miehet luuraa?

• ihailen
        sanottu... kirjoitti:

Missä tommoset miehet luuraa?

jäin ihmettelemään tota viestiä. Hänen nais seurana olisi erikoista kerrankin istuskella tuntien itsensä terveellä tavalla ihmisarvoiseksi,vaikka ympärillä pyörisi mitä melskaavia tihutekijöitä. Enemmän tollasia miehiä meille naisille,kiitos!

• HenkkaKuusamo kirjoitti:

Kyllä se pelimieskin rauhoittuu, kun oikea osuu kohalle. Jos kerran on valmis parisuhteeseen, niin miksi sitten ei. anna entisten olla ja olkaa tyytyväisiä elämäänne. Entiset on entisiä. Kyllä 40 ikäisen naisenkin on moni jo ehtinyt nähdä ilman rihman kiertämää, noin yleisesti sanottuna tietysti. Pitäkää vaan toisistanne hyvää huolta, niin kyllä se sujuu. Ps. Ei kannata ottaa niitä entisiä juttuja kovin paljon esille suhteessa, siitä voi silloin tulla uusi entinen.

Ja ,jos entinen on jo kuollut ja kuopattu niin vielä vähemmän puhua hänestä.
        Että elävän mieli on eteenpäin.

• Pööörrr
        Nimetön kirjoitti:

Se on minut saanut monesti pulaan, kun rupeaa tanssijalkaa fibaamaan niin on isäntä yleensä löytynyt väärästä sängystä aamulla:( Sitä pikku hiivassa rupeaa enemmän ajattelemaan kuin kiimainen kolli ja siihen naisen pyyntö> mennääks meille=panosessio. Monta kertaa oon saanut pestä mulkun ja hiippailla nolona kotiin vaimokkeen viereen nukkumaan:( Ei sille vaan voi mitään kun rupee jalkaa vipattamaan=ravitsemusliike ja hormonit hyrrää naisten perään. Hävettää myöntää että on perheellinen mies ja sama on toistunut ainakin satakertaa 2000-luvulla:(

Ei siinä mitään. Itsehän olet hormonia heikompi. Ja makaat niinkuin petaat. Samoin vaimosi kun sinua katselee.

• HenkkaKuusamo kirjoitti:

Totahan miekin topris housunlahkeesta lujasti ja kävisivät kahdestaan juhlimassa.

• Zhanna39

Kuules nyt, mikä sun ongelma oikein on ? Miehesi on sulle uskollinen , ollut kolme vuotta . Eiko se ole ok. Olette päälle 40 vee.. siis elämää kummallakin takana. Pitäsihän tuossa vaiheessa ymmärtää, että suhteita on varmaan on ollut jos ei ole 40-mennessä vakiintunut. Jos olet kuule tuossa iässä vielä noin mustasukkainen edellisistä suhteista...kannattaa varmaan katsoa peilii. Kumpi on sinulle tärkeämpää, miettiä miehen menneitä vain elää onnellisena tätä päivään hänen kanssaa. Ei niitä seurustelu kumppaneita iän tullessa kuitenkaan kovi helpollä löydy. Puhun omasta kokomeuksesta. Itse olin 25 hyvinkin mustasukkaista laatua, ja tuolloin se olin vain vahingoksi silloisille suhteille. Kaikkea hyvää sinulle.

• ahdistaa

siinä että nyt tuntuu siltä että olen sanut muiden jämät. Mies on jo sen ikäinen että varmaan vakipano on kivempi kun ei tarvitse hirveästi panostaakaan. Minä olen seksuaalisesti aktiivinen mutta silti omat kokemukset muista miehistä on vähäiset. Pari pitempää suhdetta takana. Sen lisäksi etten pihtaa lellin aika paljon muuten. Miehellä on aika esineellistävä asenne ollut naisiin josta olen välillä sanonutkin. Nyt ymmärrän että naiset ovatkin hänelle olleet käyttökamaa ja minä olen ehkä tässä äitinä huseeramassa miehelle mukavia eläkepäiviä? Haluaisin toki tuntea itseni ainutlaatuiseksi ja erityiseksi naiseksi mutta olisin toivonut ehkä sellaisen vähemmän käytetyn miehen itselleni.

• oppeliini
        ahdistaa kirjoitti:

siinä että nyt tuntuu siltä että olen sanut muiden jämät. Mies on jo sen ikäinen että varmaan vakipano on kivempi kun ei tarvitse hirveästi panostaakaan. Minä olen seksuaalisesti aktiivinen mutta silti omat kokemukset muista miehistä on vähäiset. Pari pitempää suhdetta takana. Sen lisäksi etten pihtaa lellin aika paljon muuten. Miehellä on aika esineellistävä asenne ollut naisiin josta olen välillä sanonutkin. Nyt ymmärrän että naiset ovatkin hänelle olleet käyttökamaa ja minä olen ehkä tässä äitinä huseeramassa miehelle mukavia eläkepäiviä? Haluaisin toki tuntea itseni ainutlaatuiseksi ja erityiseksi naiseksi mutta olisin toivonut ehkä sellaisen vähemmän käytetyn miehen itselleni.

Niin kauan kun sinä tarjoudut toimimaan jalkavaimona, sinä olet juuri sitä. Nyt moni lukija tulee karvat pystyssä sanomaan ettei se typerä paperinpala jne. jne. jne. Ehkä se typerä paperinpala ei vaikuta monelle yhtään mitään mutta teille kahdelle se tarkoittaa jotain. Sinä et ole enää se ilmaispalveluja antava "käyttökama" vaan te olette laillisesti yksi molekyyli yhteiskuntaa: laillinen avIopari. Samalla voit selittää miehellesi mitä avIoliitto tarkoittaa, minkälaista käyttäytymistä se edellyttää kummaltakin. Se mm. ei salli liiallista "kiltteyttä" mielistellä jokaista vastaantulevaa naista. Ok, miehelläsi on tetty maine pikku kylässänne. Tuon maineen VOI muutta omalla käyttäytymisellään. Ihmiste alkaessa huomata että mies ei olekkaan enää se kylän naisten naurattaja, hänen oma itsetuntonsa kohenee sitä mukaa kun uudesta käyttäytymisestä alkaa sana levitä,

• ;;;;
        ahdistaa kirjoitti:

No eikö sinullakaan ole oikeita ongelmia kun niitä pitää ihan väkisin tehdä tyhjästä? "Muiden jämät", voi tsiisus. Mieshän on lopettanut pelimieheilyn kun on löytänyt itselleen mieleisen naisystävän, sinut. Jos haluat itsellesi kokemattoman peräkammarinpojan, jonka voit tutustuttaa seksin ja parisuhteen maailmaan, niin etsi sitten sellainen. Tai jos haluat "vähän käytetyn" miehen, jolla on kuten itselläsi vain pari pitempää suhdetta takana, niin etsi sellainen. Päätä mitä haluat, mutta älä marise jos itse valitset jotain muuta kuin haluaisit.

• ahdistaa
        ;;;; kirjoitti:

No eikö sinullakaan ole oikeita ongelmia kun niitä pitää ihan väkisin tehdä tyhjästä? "Muiden jämät", voi tsiisus. Mieshän on lopettanut pelimieheilyn kun on löytänyt itselleen mieleisen naisystävän, sinut. Jos haluat itsellesi kokemattoman peräkammarinpojan, jonka voit tutustuttaa seksin ja parisuhteen maailmaan, niin etsi sitten sellainen. Tai jos haluat "vähän käytetyn" miehen, jolla on kuten itselläsi vain pari pitempää suhdetta takana, niin etsi sellainen. Päätä mitä haluat, mutta älä marise jos itse valitset jotain muuta kuin haluaisit.

että luulin valinneeni sellaisen sillä mies on vähätellyt kovin naisjuttujaan. Nyt ajan myötä nämä jutut ovat tulleet tietoisuuteeni. Monet täytenä yllätyksenä. Siksi tekee mieli marista ja samalla mietinkin mitä teen. Pystynkö jatkamaan vai en.

• kantaa

Otan kantaa ,jos juku ei tajua millaista on ihastua saati rakastua iskijämieheen ja pienikylä asuttavana,on oltava tosivahva jos sietää kaikki huuteliat ja seuraan tulijat,kun kahden pitäisi olla ulkona.Olen kokenut ja tunsin hän on mun mies kauitenkin, mutta eipäs ollut luottamista,kärysi kun kaljoissaan yhden näistä naisista kumosi kumoon.Eipä taida miehelläkään jätettynä mun taholta nyt hääppöistä olla.Alä riipu ,jos on vaikeeta miehen sanoa naisille pysykää nyt poissa, on jalka jo puoliksi menossa tekoihin.

• pikku neuvo
        ahdistaa kirjoitti:

että luulin valinneeni sellaisen sillä mies on vähätellyt kovin naisjuttujaan. Nyt ajan myötä nämä jutut ovat tulleet tietoisuuteeni. Monet täytenä yllätyksenä. Siksi tekee mieli marista ja samalla mietinkin mitä teen. Pystynkö jatkamaan vai en.

Saako avomiehesi sinut tuntemaan itsesi halutuksi naiseksi? Miten hän sinua kohtelee? Nämä ovat yhteiselon kannalta merkittävämpiä asioita kuin entiset suhteeet. Entiset naisystävät kyllä jättävät hänet rauhaan aikanaan. Jos näytät entisille olevasi epävarma miehestäsi, he voivat ihan kiusatakseen sinua tulla miestäsi tarpeettoman lähelle jne. Me naiset olemme julmia olentoja.

• sitten ole entisiä
        ahdistaa kirjoitti:

miessuhteita.Onhan miehesikin ottanut toisten jämät kun sinut otti. nenä pystyyn ja näytä toisillekin että suhde toimii niin kukaan ei tule vanhoja kaivelemaan.

• tostakaan
        oppeliini kirjoitti:

Niin kauan kun sinä tarjoudut toimimaan jalkavaimona, sinä olet juuri sitä. Nyt moni lukija tulee karvat pystyssä sanomaan ettei se typerä paperinpala jne. jne. jne. Ehkä se typerä paperinpala ei vaikuta monelle yhtään mitään mutta teille kahdelle se tarkoittaa jotain. Sinä et ole enää se ilmaispalveluja antava "käyttökama" vaan te olette laillisesti yksi molekyyli yhteiskuntaa: laillinen avIopari. Samalla voit selittää miehellesi mitä avIoliitto tarkoittaa, minkälaista käyttäytymistä se edellyttää kummaltakin. Se mm. ei salli liiallista "kiltteyttä" mielistellä jokaista vastaantulevaa naista. Ok, miehelläsi on tetty maine pikku kylässänne. Tuon maineen VOI muutta omalla käyttäytymisellään. Ihmiste alkaessa huomata että mies ei olekkaan enää se kylän naisten naurattaja, hänen oma itsetuntonsa kohenee sitä mukaa kun uudesta käyttäytymisestä alkaa sana levitä,

Minulla on ihan samanlainen mies. On myös pettänyt, jopa raskaus aikanakin. 2 kertaa ollan erottu, mutta palattu jostain syystä takaisin yhteen.Meillä kun on 4lasta. Ei ole kiva olla kapakassa ihan ilmaa, kun joku vierasnainen on kiinnostunut ja tulee juttelemaan ja tekemään itseään tykö. Muutaman kerran olen mennyt väliin ja esitellyt itseni tämän herran vaimoksi, ämmät on ollu kysymysmerkkinä: "ai jaa,ihan oikeestiko?". Kyllä on vituttanut ja hävettänyt. Eli en lähde ääliön kanssa enää, kuin korkeintaan yhdelle tuopille. Asiaan , avioliitto ei muuta mitään muuta kuin, että olet sen jälkeen itsestään selvyys ja saat entistä paskempaa kohtelua. Älkää menkö tommosen miehen kanssa naimisiin, se on isomoka.

• karanpola
        sitten ole entisiä kirjoitti:

miessuhteita.Onhan miehesikin ottanut toisten jämät kun sinut otti. nenä pystyyn ja näytä toisillekin että suhde toimii niin kukaan ei tule vanhoja kaivelemaan.

En todellakaan usko miehesi olevan sinulle uskollinen, ei nämä "häntäheikit" miksikään muutu. Jokainen mies kyllä osaa viattomuuttaan vakuutella, mutta useimmiten he valehtelevat. Niitä entisiä suhteita ei kyllä kannata muistella ja ajatella, menneisyys ei muutu, tulevaan voi vaikuttaa. Älä ole liian sinisilmäinen.

• Alkuperäinen..
        karanpola kirjoitti:

En todellakaan usko miehesi olevan sinulle uskollinen, ei nämä "häntäheikit" miksikään muutu. Jokainen mies kyllä osaa viattomuuttaan vakuutella, mutta useimmiten he valehtelevat. Niitä entisiä suhteita ei kyllä kannata muistella ja ajatella, menneisyys ei muutu, tulevaan voi vaikuttaa. Älä ole liian sinisilmäinen.

Mutta kuinka kauan sitä en tiedä? Me ollaan koko ajan yhdessä eikä sillä ole varmaan itselläkään nyt intoa enää häntäheikkeillä? Kai kun se on kulutettu melkein loppuun ja ne parhaat palat on viety jo? Sehän tässä kiikastaakin. No..jos joku nuori neito tulee sopivassa kohtaa tarjoamaan helppoa niin sitten se varmaan menee mutta en usko että mies pärjää päänsä kanssa sitten enään mun kanssa parisuhteessa. Uskon että jos sillä olisi vähemmän kokemuksia takana riittäisi virtaa enemmän minullekkin? Minä kun olen ikäsekseni vähän käytetty ja viriili. Eikös se ylenmääräinen pornokin turruta jos sitä katselee vuosikausia?

• Vesiperä
        Alkuperäinen.. kirjoitti:

Mutta kuinka kauan sitä en tiedä? Me ollaan koko ajan yhdessä eikä sillä ole varmaan itselläkään nyt intoa enää häntäheikkeillä? Kai kun se on kulutettu melkein loppuun ja ne parhaat palat on viety jo? Sehän tässä kiikastaakin. No..jos joku nuori neito tulee sopivassa kohtaa tarjoamaan helppoa niin sitten se varmaan menee mutta en usko että mies pärjää päänsä kanssa sitten enään mun kanssa parisuhteessa. Uskon että jos sillä olisi vähemmän kokemuksia takana riittäisi virtaa enemmän minullekkin? Minä kun olen ikäsekseni vähän käytetty ja viriili. Eikös se ylenmääräinen pornokin turruta jos sitä katselee vuosikausia?

En kyllä alkuunkaan ymmärrä sun ajatusmaailmaasi! Miten toiset naiset ovat muka voineet viedä "ne parhaat palat"? Kyllä ihminen on ihan yhtä kokonainen vaikka kokemuksia seksin alalta on ollut paljon. Ei se voi sua haitata, mitä miehesi on ennen tehnyt. Tärkeää on, mitä tekee tästä eteenpäin. Taidat olla aika pikkusieluinen ihminen.

• pikkusielu..
        Vesiperä kirjoitti:

En kyllä alkuunkaan ymmärrä sun ajatusmaailmaasi! Miten toiset naiset ovat muka voineet viedä "ne parhaat palat"? Kyllä ihminen on ihan yhtä kokonainen vaikka kokemuksia seksin alalta on ollut paljon. Ei se voi sua haitata, mitä miehesi on ennen tehnyt. Tärkeää on, mitä tekee tästä eteenpäin. Taidat olla aika pikkusieluinen ihminen.

En usko kenenkään ihmisen ainakaan tulevan ehjemmäksi ja paremmaksi mitä enemmän seksisuhteita on. Tiedetäänhän yleisesti jo kuinka rikki alan amattilaisetkin on. Ok, mies ei jatka enään häntäheikkeilyä. Hieno juttu. Minä elän tätä päivää hänen kanssaan ja nyt kun menneisyys on tullut tietoisuuteeni alan myös ymmärtää monia asioita hänessä ja mistä ne johtuu. Tänä päivänä ja meidän suhteessa. Nyt tunnenkin surua siitä että mies on ilmeisesti joillakin osa-aloilla kuluttanut itsensä loppuun. Tavallaan hyvä kun sain tietää tavallaan ei.

• 343224
        kantaa kirjoitti:

Otan kantaa ,jos juku ei tajua millaista on ihastua saati rakastua iskijämieheen ja pienikylä asuttavana,on oltava tosivahva jos sietää kaikki huuteliat ja seuraan tulijat,kun kahden pitäisi olla ulkona.Olen kokenut ja tunsin hän on mun mies kauitenkin, mutta eipäs ollut luottamista,kärysi kun kaljoissaan yhden näistä naisista kumosi kumoon.Eipä taida miehelläkään jätettynä mun taholta nyt hääppöistä olla.Alä riipu ,jos on vaikeeta miehen sanoa naisille pysykää nyt poissa, on jalka jo puoliksi menossa tekoihin.

Kyllä! Jos ei osaa sanoa "EI", niin varmasti pyrkii pitämään vielä mahdollisuutensa näihin muihin naisiin. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään pikku-poika, joka ei elämää niin olisi nähnyt, että ei ymmärtäisi miten tuo "avoimuus" muita naisia kohtaan vaikuttaa sinuun- "kumppaniinsa". Jos niillä ei olisi enää mitään väliä, niin toimittaisi muut eukot matkoihinsa?

• Millerinpoika
        ahdistaa kirjoitti:

Jos tilanne on tuo, että mies on paljon käytetty ja vielä vanhaa vuosimallia, niin piruakos siinä valitat. Itse olet hehkeä yli nelikymppinen, joten löytyyhän sulle niitä lihavia kaljupäitä pilvin pimein, toisten naisten hylkäämiä äijänvätyksiä. Siitä vain valkkaamaan komiammat päältä. Pelimiehesi ottaakin seuraavaksi jonkun kolmekymppisen lisääntymisiässä olevan missin, joka ei jatkuvasti valita turhasta ja kyylää jokaista askelta. Et sitten tainnut se onni ollakaan

• gerubi
        tostakaan kirjoitti:

Minulla on ihan samanlainen mies. On myös pettänyt, jopa raskaus aikanakin. 2 kertaa ollan erottu, mutta palattu jostain syystä takaisin yhteen.Meillä kun on 4lasta. Ei ole kiva olla kapakassa ihan ilmaa, kun joku vierasnainen on kiinnostunut ja tulee juttelemaan ja tekemään itseään tykö. Muutaman kerran olen mennyt väliin ja esitellyt itseni tämän herran vaimoksi, ämmät on ollu kysymysmerkkinä: "ai jaa,ihan oikeestiko?". Kyllä on vituttanut ja hävettänyt. Eli en lähde ääliön kanssa enää, kuin korkeintaan yhdelle tuopille. Asiaan , avioliitto ei muuta mitään muuta kuin, että olet sen jälkeen itsestään selvyys ja saat entistä paskempaa kohtelua. Älkää menkö tommosen miehen kanssa naimisiin, se on isomoka.

Silti sille huor pukille vaan pentuja oot väsänny ja jatkanu sen kanssa etkö oo parempaa miestä löytäny?

• menneet on menneitä

Miksi kaivelet vanhoja asioita? Melkein jokaisella on takanaan suhteita ja kaikenlaisia tyhmyyksiäkin, se on elämää. Siinä vaiheessa kun vielä etsitään 'sitä oikeaa' saatetaan kokeilla yhdessäoloa ja seurustelua monien kanssa, ja minkäs sille voi jos joutuu usein pettymään ja vaihtamaan ja yrittämään taas uuden kanssa. Mitä pahaa siinä on? Eihän entiset suhteet ja kokemukset kuulu tämänhetkiseen suhteeseen mitenkkään. Entä mitä väliä on sillä moniko on nähnyt miehesi alasti? Sinutkin on varmaan nähnyt joku alasti? Eikä haittaa, jos naiset tuppaavat miehesi lähelle, jos hän puolestaan ei heitä vikittele. Hän on kuitenkin valinnut sinut kaikista tarjolla olleista vaihtoehdoista. Useimmilla ihmisillä on ensin nuoruudessa paljon seksikokeiluja, kun paria etsitään aktiivisesti. Sitten kun sopiva lopulta löytyy, ei ole tarvetta enää muihin suhteisiin, ja ns pelimiehestä tulee aikuistunut ja vakaa puoliso, niinhän se yleensä menee.

• ei siinä kulu

Ei kai mies kulu käytössä? Kuluttaako monta lyhyttä suhdetta enemmän kuin pari pitkää suhdetta? Jos olette samanikäisiä, olette varmaan kumpikin saaneet aika paljon seksikertoja elämänne aikana. Entä kuinka 'käytetty' sinusta on tullut pitkien seurustelusuhteittesi aikana? Sinun logiikallasi jokainen uudelleen avioituva ihminen on jo jonkun toisen käyttämä, ja siitähän voisi kehitellä luottamuspulan. Tai jos joku on pitkään vanhanapoikana tai vanhanapiikana, vuosien mittaan kertyy lyhyitä suhteita. Voi olla mahdotonta löytää nelikymppistä neitsytmiestä, paitsi jostain peräkammarista....

• miettikää

Kuka mies haluaisi itselleen exhoron? Eihän nainenkaan käytössä kulu mutta onhan se tosiasia että niin ajattelee aika moni mies ja varmaan naisetkin ??? Jos minulla olisi 100 eri miestä ollut nuoruusvuosina tai pari pitkää parisuhdetta niin kummasta vaihtoehdosta luulisitte mieheni enemmän pitävän?

• VANHAT SUHTEET
        miettikää kirjoitti:

Kuka mies haluaisi itselleen exhoron? Eihän nainenkaan käytössä kulu mutta onhan se tosiasia että niin ajattelee aika moni mies ja varmaan naisetkin ??? Jos minulla olisi 100 eri miestä ollut nuoruusvuosina tai pari pitkää parisuhdetta niin kummasta vaihtoehdosta luulisitte mieheni enemmän pitävän?

Itse olen nyt 35v. ja olen ollut parisuhteessa jo yli 10vuotta uskollisena. Ennen parisuhdetta minulla oli ehtinyt olla nuoruudesta asti n. 80 naista. Koin silloin kaiken sen ja nyt ei tarvitse hyppiä vieraissa etsimässä sitä oikeaa. Olen saanut sen oikean. Jos olisin ollut vain parin naisen kanssa, veikkaisin että kävisin vieraissa. Koska kiinnostaisi, olisikohan tuo parempi? Minun kaveripiirissäni on paljon vastaavia tapauksia ja tiedän että he ovat samaa mieltä. Tälläistä.... En ikinä ottaisi naista joka olisi neitsyt tai ollut parin kanssa, sillä tiedän että elämänkokemukset vielä houkuttavat. Poikkeuksia tietenkin on, mutta ne on harvassa...

• miestä
        miettikää kirjoitti:

Se sata miestä naisella voisi olla parempi kuin 2 pitkää suhdetta. Ainakin seksielämä olisi aktiivisempaa;).Riippuu naisesta ja kokonaisuudesta tietenkin. Ei ihmisiä jaotella, kuinka monen kanssa ollut petipuuhissa. Jos homma toimii niin se on tärkeintä.

• mfm
        miettikää kirjoitti:

Tietysti ottaisin mieluiten kokeneen ja osaavan "horon", enkä mitään kilttiä perheenäitiä!

• paras niin
        mfm kirjoitti:

Tietysti ottaisin mieluiten kokeneen ja osaavan "horon", enkä mitään kilttiä perheenäitiä!

Muuten joutuu pitämään kahta.

• tiedä
        mfm kirjoitti:

mitä kaikkea jännää ja näppärää kiltit perheen äidit osaakaan. Jos on kiltti niin saa. Älä siis aliarvio kilttejä perheen äitejä.

• jep
        miestä kirjoitti:

Se sata miestä naisella voisi olla parempi kuin 2 pitkää suhdetta. Ainakin seksielämä olisi aktiivisempaa;).Riippuu naisesta ja kokonaisuudesta tietenkin. Ei ihmisiä jaotella, kuinka monen kanssa ollut petipuuhissa. Jos homma toimii niin se on tärkeintä.

no todellakin se sata yhdentekevää suhdetta on parempi kuin vaikka kolme tärkeetä.et voi ajatella että mies pettäis vaan siks että sillä on ollut paljon seksikumppaneita.että jos homma toimii niin ei auta kuin luottaa vaan siihen toiseen.

• alfa-uros

Onneksi olkoon, sinulla on tavoiteltu lauman johtajauros!

• Virya

Jos kerran suosio on taattu.

• Kokemusta on

En enään ottaisi pelimiestä, ex-suhde n. 10v ja huh huh,,mies koko ikänsä etsinyt, sitä oikeaa. Aluksi jaksoin uskoa, kauniita puheita yms, mutta totuus toisenlainen, salaa touhusi vaikkas mitä, selitteli asioita,,, nyt kun erosin hänestä, tuntuu kuin voisin taas ELÄÄ rehellisesti, en häpeillen. Naurettavinta on, että jätettyäni hänet, hän huomasi,,,kuinka tärkeä olinkaan. Mutta koskaan en alennu muiden naisten halveksintaan, sana, naikkonen,,ei sovi mun suuhun. Kevättä kaikille.

• varmaan kannattaa olla
        Kokemusta on kirjoitti:

En enään ottaisi pelimiestä, ex-suhde n. 10v ja huh huh,,mies koko ikänsä etsinyt, sitä oikeaa. Aluksi jaksoin uskoa, kauniita puheita yms, mutta totuus toisenlainen, salaa touhusi vaikkas mitä, selitteli asioita,,, nyt kun erosin hänestä, tuntuu kuin voisin taas ELÄÄ rehellisesti, en häpeillen. Naurettavinta on, että jätettyäni hänet, hän huomasi,,,kuinka tärkeä olinkaan. Mutta koskaan en alennu muiden naisten halveksintaan, sana, naikkonen,,ei sovi mun suuhun. Kevättä kaikille.

Ehkä on fiksuinta vähän seurata tilannetta. Ja pitkää pinnaahan parisuhde aina vaatii. Vaikeita kohtia tulee aina. Mäkin luulin olevani ex-pelimiehen kanssa. Hauskaa oli, olen itsekin seksuaalisesti aktiivinen, ja toisen estottomuus ja luonnollisuus tuntui hyvältä. Arjessa hän oli mutkaton kumppani monessa mielessä. Aluksi ohitin naisten hänelle osoittaman huomion vähän naureskellen. Jossain vaiheessa mulle kuitenkin alkoi vaieta, että hän EI ole ex-pelimies vaan edelleen pelimies. Piti miettiä useita kuukausia, mitä teen. Ratkaisuni oli kenkää persuuksiin. Mutta nää päätökset pitää jokaisen tehdä itse. Tiedän kyllä pelimiehiä, jotka ovat muuttuneet, tulleet yhden naisen miehiksi. Ehkä imartelusta on vaikea luopua, kun on siihen tottunut? Olen noin nelikymppinen kuten exäni.

• 2.nainen
        Kokemusta on kirjoitti:

Minäkin rakastuin pelimieheen, vaikka päätin pysyä tunteettomana. Tämäkin on aika pieni tuppukylä, missä asutaan. Kaikki tuntee kaikki. Ja vaikka kukaan ei muka tiedä meidän jo pitkään jatkuneesta (seksi)suhteesta kaikki kuitenkin tietää. Paitsi avovaimo - olenkin miettinyt: onko se sokeutta, tyhmyyttä vai välinpitämättömyyttä?

• punainen82

Ehkä miehen kohdalle ei vain aikaisemmin ole osunut sopivaa kumppania. Kannattaa keskustella avoimesti ja syyttelemättä, jotta kumpikin pelaa samoilla pelisäännöillä, eikä tarvitse turhaan olla huolissaan. ..suosittelen kaikkiin parisuhteisiin. Ei kannata antaa menneisyyden pilata nykyhetkeä. Kyllä ihminen voi aikuistua ja muuttaa tapansa.

• fvjklkjg

Kulkiessa tuolla entisen "kiertopalkinnon" kanssa. Siinä suhde kovilla, ja tuskin koskaan löytyy todellista luottamusta. Mut kyllä ajan myötä jokainen tapansa näyttää, siihen asti vain mentävä puolivaloilla ja tarkkailtava toisen edesottamuksia ja omia tuntemuksiaan.

• Sama täällä

Kylälle jossa mieheni äiti edelleen asuu tulee jakainen vastaantuleva nainen kiehnämään miehelleni. Olempa paikalla tai en minua ei huomioida. Ärsyttää nämä syliin tuppautuvat kiehnäävät naikkoset. Mieheni on 45v itse olen 42v. ja olemme olleet yhdessä 7 vuotta eikä tilanne ole parantunut yhtään vaikka minun mieheni kyllä sanoo näille naisille todella kärkkäästikin.

• että jokainen

nainen tulee kiehnäämään miehesi viereen, enkä usko, että puolet kylän naisista on näynyt miehesi alasti, ja miehesi puolestaan on nähnyt kylän naisista puolet alasti. Liiottelette asioita, olen sitä mieltä, että kyläläisiä hyvin vähän kiinnostaa elämänne ja miehenne. Ihan turhaa tuollaisen jahkaaminen on, siinä menee hukkaan aikaanne ja energiaa.

• "ex"-häntäheikin ...

Jopas hymyilyttää. Ei ole olemassa ex-häntäheikkiä, vaan sellaisena pysyy ikuisesti.

• MIELTÄ

Ei sellaista ole olemassakaan kuin "ex-pelimies", kerran pelimies aina pelimies..kylmä totuus.

• aina pelimies
        MIELTÄ kirjoitti:

Ei sellaista ole olemassakaan kuin "ex-pelimies", kerran pelimies aina pelimies..kylmä totuus.

Alkoholistikin on alkoholisti loppuelämänsä vaikka olisikin pitkiäkin aikoja juomatta...eiköhän sama päde pelimiehiinkin..? Ikävä kyllä.

• wwwwk
        aina pelimies kirjoitti:

Alkoholistikin on alkoholisti loppuelämänsä vaikka olisikin pitkiäkin aikoja juomatta...eiköhän sama päde pelimiehiinkin..? Ikävä kyllä.

Näin minäkin aina luulin, että en ikinä muutu-olen tuuliviiri ja lopun elämäni-mutta toisin vaan kävi!!en tiedä miksi!?mutta olen muuttunut nainen-eikä syynä ole että olisin rupsahtanut, vientiä kyllä riittäisi, mutta ei kiinosta!

• orppa

Näitä taas, johonkin kait sinäkin siinä luuserissa ihastuit. Tervemenoa siihen samaan jonoon kuin muutkin kylänne herkkäuskoiset. Heitä h*****iin moinen kusipää ja häivy. Kuka perkele tommosta kaikille exille mukavaa paskaa kaipaa. Ja jos se kaikkia on porannut, muttei kellekkään kelvannut, ei taida ne petipuuhat kovin ihmeellisiä olla. Ota koira, jos tarviit jalkaan nylkyttäjää.

• koko juttu

Tuskin on suurin osa asuinpaikkasi naisista nähnyt miestäsi alasti,tai miehesi heitä nakuna. Ota yhteyttä paikkakuntasi mielenterveyspalveluun,sieltä saa apua luulosairauksiin.

• Pantteri pilkuistaan

Eikä heikki hännästään...

• Heikki

40v kokenut mies on parhaimmillaan iän ja kokemuksen puolesta. Nauti hänen kanssaan hyvästä sexistä aina, kun hän ja sinä haluaa. Ole onnellinen että juuri Sinulla on Hän Heikki uskollisena ja hyvänä miehenä. Melkeimpä luulen Sinun kuvittelevan liikoja nyt. Ellei asia mene sun mielestä pois mene terapiassa käymään. Tuo on vaarallista erittäin hyvälle liitolle. Uskollinen hyvä mies on sinun onnesi!!!

• mnbvhgf

Ai liian kiltti sanoakseen "ei"? mielestäni jotain muuta on kyseessä, kun ei kerran sano ei. Taitaa olla tavat tiukassa tuossa miehessä...

• aina jotakin?

no ihminen voi muuttua,itsellä ainakin tarpeeksi suuri elämän kiintopiste muutti asiat,miehesi kohdalla se kiintopiste olet varmaankin sinä,älä tuomitse ihmistä tekojen perusteella,etkö jo viimeisten kolmen vuoden aikana ole oppinut että ihminen voi muuttua,ystävällisyys ei ole paha asia,kun vaan tietää että toinen ei petä niin se on tärkeintä..:)...muutenhan jos joskus olet elänyt villisti,niin tuomitaanko sinut koko elämän ajan siihen kategoriaan?se on just vähän noiden pienten kylien tapaista luokitella ihmiset 10v vanhojen tekojen perusteella..:)....eikös se ole hieno asia jos mies on tapansa muuttanut sinun takiasi...?

• Papux

EX-häntäheikin avovaimo, ollut jo viisi onnellista vuotta. Vaihda asennetta ja kulje rinta rottingilla, että olet saanut tuon toisten haluaman ihanan miehen kokonaan itsellesi!!

• Luotettava.

Hei! Halusin kirjoittaa ja valottaa asiaa myös miehen puolelta omiin kokemuksiini perustuen. Olen ollut ja jälleen olen "pelimies", "häntäheikki" tai mieluumminkin seksuaalisesti aktiivinen. Olen 36-vuotisen elämäni aikana ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä arviolta n. 200 naisen kanssa (en ole laskenut, koska määrä ei ole ollut koskaan tärkeää) Voin rehellisesti sanoa etsineeni -jopa epätoivoisesti- sinkkuna ollessani juuri sitä ainoaa oikeaa. Kun olen sellaisen löytänyt, olen ollut kaikin puolin uskollinen ja vastuullinen miesystävä rakkaalleni. Takana on pari vuotta sitten päättynyt viimeisin avoliitto, joka kesti 12vuotta. Kertaakaan en pettänyt. Epäiltiin ja syyllistettiin kyllä. Se tekee parantumattoman haavan sydämeen. Se, miksi "suhteita" on ehkä keskimääräistä enemmän, johtunee kuitenkin vain siitä että olen helposti lähestyttävä, herkkä, katseenkestävä, verbaaliakrobaatti ja pitänyt itseni kunnossa ja kouluttanut, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Saatan olla laumamääritelmän mukainen alfauros - en tiedä. Ei siis se, että olisin kehua retostellakseni keräillyt naisia. Olen aina kohdellut naista/ naisia kunnioittavasti ja herrasmiesmäisesti, jos hän on sen ansainnut omalla käytöksellään. Nyt olen sinkku, koska suuren lopullisen rakkauteni kohde petti ja pyysin häntä rakkaudestani huolimatta lähtemään. Tiesin tuhoavani suuren osan itsestänikin. Uuteen vakisuhteeseen en ole koskaan helposti ryhtynyt; kriteerini ovat korkeat ja haluan rakastua ja rakastaa. Haluankin kertoa sinulle alkuperäinen kirjoittaja, ettei se, että saa naisia helposti tai on jonkun mittapuun mukainen "pelimies", tarkoita raukkamaista itsetuntoaan pönkittävää vääristyneen minäkuvan muokkaamaa narsistia. Miehesi voi olla ihan hyvä mies. Ja juuri sinulle. Lueta hänellä koko tämä viestiketju ja keskustelkaa suhteestanne sitten perinpohjin! Takaan, että se kannattaa. terv. Ihan hyvä mies itsekin

• Ap.nen

Kyllä minä pohjimmiltani tiedän. Hän on hyvä mies ja ehkä siksi kun ei aina ole sitä ollut. Minulla on ehkä nyt ilmaantunut jonkin asteisia itsetunto-ongelmia? Ehkä inhimillisiä nyt? Naisia kun on kovin viehättäviä myös näissä ympyröissä. Mitä minun pitäisi tehdä niissä tilanteissa kun naiset liimaantuvat miehen kylkeen? Lähden karkuun ja mökötän kotona. Ei hyvä? Minulle luontainen reaktio. Mies on sanonut että tule ottamaan kädestä jos tuntuu ahdistavalta älä lähde pois. Itse ajattelen että aikuinen mies itse pitää puolensa ja ottaa minusta kiinni tiukemmin. Kiitos kuitenkin kaikille. Sain uusia näkökulmia.

• nainengf5ye564
        Ap.nen kirjoitti:

Kyllä minä pohjimmiltani tiedän. Hän on hyvä mies ja ehkä siksi kun ei aina ole sitä ollut. Minulla on ehkä nyt ilmaantunut jonkin asteisia itsetunto-ongelmia? Ehkä inhimillisiä nyt? Naisia kun on kovin viehättäviä myös näissä ympyröissä. Mitä minun pitäisi tehdä niissä tilanteissa kun naiset liimaantuvat miehen kylkeen? Lähden karkuun ja mökötän kotona. Ei hyvä? Minulle luontainen reaktio. Mies on sanonut että tule ottamaan kädestä jos tuntuu ahdistavalta älä lähde pois. Itse ajattelen että aikuinen mies itse pitää puolensa ja ottaa minusta kiinni tiukemmin. Kiitos kuitenkin kaikille. Sain uusia näkökulmia.

Ei kai sillä ole väliä, kutsuuko miestä entiseksi pelimieheksi tmv. Jos mies seurustelee ja antaa naisten liimautua kylkeen, se on jo asiatonta käytöstä ja ei ole kunnioitettavaa omaa avovaimoa (olkoon hän läsnä tai ei) kohtaan. Itse olen kaunis luonnonblondi, hoikka, kurvikas, viehättävä, akateeminen yms. Olen silti sinkkunakin ilman esim. yhden illan suhteita, koska odotan kunnon seurustelusuhdetta ja sitten kun olen yhden kanssa, saan paljon muilta huomiota ja toki muitakin komeita, seksikkäitä, älykkään oloisia miehiä on ympärillä, mutta ajattelin sitä toista ihmistä ja en halua edes turhia aina jutella, koska toiselle voi tulla ikävä olo, vaikka ei edes sitä näyttäisi. Toisten käytöstä ei voi muuttaa, kauniilla naisilla ja komeilla miehillä on aina yrittäjiä, ja muiden käytöstä ei voi muuttaa mutta omaa voi. Tietyllä tavalla historiaan on katsominen, sillä se saattaa toistaa itseään, mutta mielestäni empatiakyvystä kaikki lähtee. Toista ei voi muuttaa, jotkut on pelimiehiä ja lakoaa naisten edessä, vaikka vaimo ja lapsetkin lähtisivät - eivät voi heikolle luonteelleen mitään. Sitäpaitsi kyllä rumatkin saa naisia - kerrallahan sitä yhtä vaan pannaan. Oma käytös on lähtökohta ja toisen kunnioittaminen. Älä ole suhteessa, joka ei ole sinun arvoisesi.

• minultakin
        Ap.nen kirjoitti:

En ehdi lukea mitä muut ovat sanoneet, mutta kerronpa itsestäni. Olen kai toiminut samoin kuin miehesi, vaikka olenkin nainen. Nuorena huvittelin paljon, iskin miehiä huvikseni, kun se oli niin helppoa ja hauskaa, etsiskelin myös hyvin aktiivisesti sitä oikeaa. Aina menossa, aina uusi mies, enkä näe siinä mitään pahaa, koska en ollut sitoutunut. Kun löysin elämäni miehen, olin jo kyllästynyt bilettämiseen ja omistauduin täysin häneelle ja perheelleni. Olen täydellisen uskollinen, vaikka miehet edelleen tekebvät aloitteita. Tykkään kyllä heittää huulta ja pitää hauskaa miestenkin kanssa, mutta en kiinnostu kenestäkään kun mulla on niin rakas mies. Tuli mieleen, että onkohan sun kohdalla kuitenkin kyse itsetunto-ongelmastasi ja mustasukkaisuudesta. yritä päästä irti omasta mustasukkaisuudestasi, sillä se tuhoaa suhteen takuuvarmasti

• hyvä mies...

Olet 36vuotiaana viimeksi pari vuotta sitten lopettanut 12vuotisen suhteesi jota ennen olet sekstaillut n.200 naisen kanssa-tekee alkeellisen laskuopin mukaan n.200 naista

• Lady73
        nainengf5ye564 kirjoitti:

Ei kai sillä ole väliä, kutsuuko miestä entiseksi pelimieheksi tmv. Jos mies seurustelee ja antaa naisten liimautua kylkeen, se on jo asiatonta käytöstä ja ei ole kunnioitettavaa omaa avovaimoa (olkoon hän läsnä tai ei) kohtaan. Itse olen kaunis luonnonblondi, hoikka, kurvikas, viehättävä, akateeminen yms. Olen silti sinkkunakin ilman esim. yhden illan suhteita, koska odotan kunnon seurustelusuhdetta ja sitten kun olen yhden kanssa, saan paljon muilta huomiota ja toki muitakin komeita, seksikkäitä, älykkään oloisia miehiä on ympärillä, mutta ajattelin sitä toista ihmistä ja en halua edes turhia aina jutella, koska toiselle voi tulla ikävä olo, vaikka ei edes sitä näyttäisi. Toisten käytöstä ei voi muuttaa, kauniilla naisilla ja komeilla miehillä on aina yrittäjiä, ja muiden käytöstä ei voi muuttaa mutta omaa voi. Tietyllä tavalla historiaan on katsominen, sillä se saattaa toistaa itseään, mutta mielestäni empatiakyvystä kaikki lähtee. Toista ei voi muuttaa, jotkut on pelimiehiä ja lakoaa naisten edessä, vaikka vaimo ja lapsetkin lähtisivät - eivät voi heikolle luonteelleen mitään. Sitäpaitsi kyllä rumatkin saa naisia - kerrallahan sitä yhtä vaan pannaan. Oma käytös on lähtökohta ja toisen kunnioittaminen. Älä ole suhteessa, joka ei ole sinun arvoisesi.

jos olisin saanut taltutettua häntäheikin itselleni. En kyllä viitsisi uhrata aikaa moiseen tapaukseen. Sanotaan näin, että kalunnut liian monta naista ennen oikeaa, ei herätä siis todellisen ladyn kiinnostusta lainkaan.

• hiipukka
        Ap.nen kirjoitti:

että "heikin" viriliteetti on laskenut sitten pelimiespäivien? Etkä välttämättä ole tyytyväinen siihen, tietenkään. Voi olla, että sen takia juuri onkin uskollinen, kun ei virtaa riitä enää muualle. En tiedä, johtuuko innon/kyvyn väheneminen siitä, että on paljon harrastanut vaiko luonnollisista syistä, mutta kovaa se on, kai kaikille miehille, mutta erityisesti pelimiehille. Voi tulla ongelmia suhteeseen - ainakin meille tuli. Minulla on takana pitkähkö suhde nyt jo entiseen pelimieheen ---entiseen siksi, että kyvyt loppui, halut ei. (Eikä suhde loppunut minun tahdostani, vaan koska hän itse ei kestänyt ettei enää pelit pelaa") Surullista. Toivottavasti teille ei käy näin; luota itseesi ja ole onnellinen nyt, kun teillä on toisenne!

• skitliv

kannattaa jättää koko äijä. ei vanha paska enää tavoistaan eroon pääse

• silti rakastunut

Olen kokenut saman mikä ilmeni viestistäsi. Oma avomieheni on myös käyttänyt huorien palveluja, mikä myöskin ilmeni vasta usean vuoden seurustelun jälkeen. Tuntuu kuin en tuntisi miestäni lainkaan. Hän ei halua puhua menneisyydestään ja asioita vain putkahtelee esiin. Itse koen olevani aina varuillani siitä mitä seuraavaksi ilmenee. Avopuolisoni on myös osoittanut kiinnostusta tytärtäni kohtaan silmäpelillä ja flirtillä. Ilmeisesti rakkaus on hulluutta, koska yhä haluan olla kyseisen miehen kanssa. Tulevaisuutta en kyllä uskalla suunnitella.

• maksullisissa

käynti mikään pelimiehen merkki ole vaan luuserin. Mutta se on menneisyyttä, paljon huolestuttavampaa on kiinnostus, jota miehesi osoittaa tytärtäsi kohtaan. Nyt tarkkana, tiedän tapauksia, jossa isäpuoli on äidin poissaollessa käyttänyt tytärtä hyväksi, pahimmillaan vuosia. Joka tapauksessa flirtti tai silmäily ei kuulu millään tavalla isäpuolen ja tyttären väleihin. Asia voi olla tyttärestäsikin todella ahdistava, hän ei ehkä uskalla sanoa vastaan ja toivoo vaan, että perheen toinen aikuinen eli sinä puuttuisi asiaan.

• Tebaz X
        maksullisissa kirjoitti:

käynti mikään pelimiehen merkki ole vaan luuserin. Mutta se on menneisyyttä, paljon huolestuttavampaa on kiinnostus, jota miehesi osoittaa tytärtäsi kohtaan. Nyt tarkkana, tiedän tapauksia, jossa isäpuoli on äidin poissaollessa käyttänyt tytärtä hyväksi, pahimmillaan vuosia. Joka tapauksessa flirtti tai silmäily ei kuulu millään tavalla isäpuolen ja tyttären väleihin. Asia voi olla tyttärestäsikin todella ahdistava, hän ei ehkä uskalla sanoa vastaan ja toivoo vaan, että perheen toinen aikuinen eli sinä puuttuisi asiaan.

Maksullinen seksi on pikaseksiä. Pelkkää seksiä vailla mitään tunnetiloja, fyysinen suorite. Maksullista seksiä käyttävät niin miehet kuin naisetkin, siviilisäätyyn katsomatta. Isäpuolten flirtit ja silmäpelit teinityttöä kohtaan on huolestuttavaa luettavaa, tuossa vaiheessa pitäisi kaikkien hälyytyskellon jo soivan ja asialle äkkiä tehtävä jotain.

• huorissakäynnissä

Mitä ihmeen keskustelemista ja tilittämistä jossain vuosien takaisessa huorissa käynnissä muka on? Minusta ihan saman verran kun vaikka vuosien takaisessa Linnanmäki-käynnissä!

• 234456

Jos tyttäresi on alaikäinen, niin sinun on ensisijaisesti äitinä suojeltava tytärtäsi avopuolisoltasi, joka flirttailee tytölle vaikka miten rakastaisit tätä kuvottavaa ihmistä! Pedofiilit ovat ovelia ja lyöttäytyvät helposti ohjailtavien äitien seuraan pästäkseen käsiksi lapseen. Muutama vuosi sitten tällainen tapaus oli vasta tuomioistuimessa missä yrittäjänäkin toiminut isäpuoli oli käyttänyt tytärpuoltaan hyväksi äidin tajuamatta koko tilannetta! Eikö mikään sisälläsi sodi sitä vastaan, että "miehesi" flirttailee tyttärellesi, joka on kuitenkin omaa lihaasi ja vertasi?!?!

• tytärtäsi

Ethän tuhri tytärtäsi moiseen egojen kilpasillamittelöihin elämän hiekkalaatikolla. vaikka olisi vain katselua ja kiinnostusta,niin huonoa malllia tyttärelle,mieheltä joka on äidin kaveri. Tytön ikää en tiedä,eikä väliäkään,koska lapsi-ikäisetkään eivät ole tyhmiä ja sokeita huomaamaan lipeävät katseet ja kiermuntelevat sanat. Ja OMAlle äidille on tosi noloa tulla puhumaan tollasesta aiheesta kun sehän on Äidin kaaveri. Kelle sitten? Paras olla visusti hiljaa ku hävettää..ehká se on vaa leikkiä ja menee ohi..miettii tyttÖ

• samassa
        tytärtäsi kirjoitti:

Ethän tuhri tytärtäsi moiseen egojen kilpasillamittelöihin elämän hiekkalaatikolla. vaikka olisi vain katselua ja kiinnostusta,niin huonoa malllia tyttärelle,mieheltä joka on äidin kaveri. Tytön ikää en tiedä,eikä väliäkään,koska lapsi-ikäisetkään eivät ole tyhmiä ja sokeita huomaamaan lipeävät katseet ja kiermuntelevat sanat. Ja OMAlle äidille on tosi noloa tulla puhumaan tollasesta aiheesta kun sehän on Äidin kaaveri. Kelle sitten? Paras olla visusti hiljaa ku hävettää..ehká se on vaa leikkiä ja menee ohi..miettii tyttÖ

Tyttö on 21v

• Hans

Ymmärrän kyllä tuskasi. Sinusta tuntuu että hän on jo jakanut parhaat palansa pois ja antanut itsestään vähän jokaiselle vastaantulevalle naiselle. Mitä sinulle on jäänyt, mitä muut naiset eivät olisi jo saaneet? Keskinäisen rakkauden salaisuuskin on jaettu maailman turuille ja toreille jo aikoja sitten.

• se mikä nyt on

ilman kaikkia noita naikkosia?

• chloe
        se mikä nyt on kirjoitti:

ilman kaikkia noita naikkosia?

itse ehdin seurustella vähän aikaa miehen kanssa jolla oli myös häntäheikin maine ja värikäs menneisyys! alkuun en ollut asiasta häiriintynyt, mutta sitten joka puolelta putkahtelevat ex-tyttöystävät ja muut naispuoliset tuttavat ja tuntemattomat alkoivat häiritsemään. mieheni vakuutti että halusi olla vain minun kanssa, ja uskonkin että asia oli niin MUTTA samalla hän kokoajan kalasteli huomiota muilta naisilta, flirttiä, vihjailua ym. rupesin ajattelemaan että en pysty luottamaan tälläiseen mieheen, ja vaikka en enää olekaan kyseisen miehen kanssa yhdessä niin ahdistus on edelleen suuri.

• Eki68_

häntäheikki, jos pieneltä paikkakunnalta on. On vain törmäillyt muutamiin ojaruusuihin paikkakunnan räkälässä joskus ja nyt esittää mafioosaa! Jos asuu pienellä paikkakunnalla niin tuskinpa saa montaa rikki !

• niinpäniin..

Mistä ihmeestä nämä jutut oikein saavat alkunsa? Itse asun pienellä paikkakunnalla ja olen näyttävän näköinen nainen ollut aina.Olemme jo reilusti päälle nelikymppisiä ja yhteistä taivaltakin on jo yli 20 vuotta. Miehelleni tultiin avoimesti kertomaan että olin kouluaikana sellainen jokapojan kiinnostuksen kohde ja arveltiin, että mahdollisesti vähän enemmänkin. No, paha mielihän siitä tuli vähäksi aikaa molemmille kun vielä muistin kuinka henkisesti vaikeaa aikaa se seksuaalisuuden puhkeaminen teini-iässä olikaan ja pitkälle vielä kaksikymppiseksikkin. Neljä seksikumppania tähän ikään päässeelle ei minusta ole mitään jakorasiana olemista. Niin ja näistä seksikumppaneista yksikään ei ollut näitä tämän kulman poikia. Omille lapsilleni ollaan sanottu, että älkää sitoutuko turhan aikaisin ja "ensimmäiseen vastaantulijaan". Ja lapsilleen pitää antaa rakkautta ja huomiota niin ettei niiden tarvitse olla ikuisia rakkauden kerjäläisiä. Vaikka kyllä sen rakkauden ja huomion puutteen voi korvata yksikin ihminen, kunhan se oikea sattuu kohdalle. Toisaalta ensinhän sitä pitää oppia lentämään omilla siivillään. Puhukaa ja puhukaa niin vaikeatkin menneet asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin. Jos miettii asioita vain yksin, tulee luulosairaaksi ja muutenkin kipeäksi.

• ludatzka

mitä siinä valitat eroa,jos ei miellytä

• tosimiehen ,mitä siis valitat?

Olisit tyytyväinen että olet löytänyt tosimiehen,mitä siis valitat?

• Tosinainen..

Ei sellainen mies joka ei osaa sanoa ei ole tosimies vaan helppo nakki. Ap luuli löytäneensä tosimiehen ja yrittää nyt niellä pettymyksensä koska mies joka elää rinnalla ei olekkaan tosimies.

• se kelpuuttanut sutkin.olis...
        Tosinainen.. kirjoitti:

Ei sellainen mies joka ei osaa sanoa ei ole tosimies vaan helppo nakki. Ap luuli löytäneensä tosimiehen ja yrittää nyt niellä pettymyksensä koska mies joka elää rinnalla ei olekkaan tosimies.

Luulet vaan että mies on helppo nakki,onhan se kelpuuttanut sutkin,olisit tyytyväinen.

• Santeri X

Eiköhän ne samat syyt ole saanut ne muut naiset ukon kimppuun kun sinutkin eli näyttävä ja haluttu mies, näin aavistelen. Naiset kun tuppaa kilpailemaan saavutuksilla eli halutaan itselleen se näyttävin ja ennenkaikkea halutuin mies joukosta ja heti on päästävä näyttämään "kävelevää palkintoa" kaikille, yksinoikeudella. Itsestään selvää että muutkin naiset haluavat saman "palkinnon" ja päästä näyttämään muille naisille että saa halutun miehen itselleen, vaikka yöseuraksi. Näin on asiat aina menneet, mikskä ne siitä muuttuis ! Itte korttis valitsit, turha valittaa. Kyllä niitä ottajia on mullakin ja nuo omistushaluiset naiset saa lähtöpassit ensimmäisenä, minähän elän "markkinoiden ehdoilla". Teidän naisten turhamaisuus ja pinnallisuus saa teidät tuolla tavalla käyttäytymään ja pelimiehen velvollisuus on hyödyntää tilannetta, niin tekevät myös kauniit naiset jotka "arvottavat" itseään miesmarkkinoilla. Elämä on julmaa...mutta rehellistä.

• Surullinen sinisilmä

Hei!En juuri usko että sun kaveris muuttuu...Mulla oli sama tapaus ja kun tuli vähän riitaa ja oltiin eriteillä heti se lähti muitten matkaan..kun oli oltu vuosi yhdes se sano et teki historiaa,eli ei ollu viel pettäny...siihen se kuitenkin meni ja aina yritti takas vaik aina huijas...uskon et oli minuun kiintynyt ja halus minut,mutta omilla ehdoilla..ja joi kuin pesusieni...et tälleen..Tunteikas oli ja seksi loisti...mutta..mieti uudelleen...niin ja kaikki akat kapakas yritti häiritä ja flirttailla sille,et luovuttaisin...en luovuttanut,mut ois pitäny...

• nytten tosimiehen niitä on ...

Olisit tyytyväinen että olet löytänyt nytten tosimiehen niitä on harvassa.

• Sie`

olevais ensimmäinen? Luulit Sie olevais viimeinen?? Menneestä on helppo ennustaa tulevaa.

• turhiako mietin

voi olla toisinkin päin. Nainen asunut pienellä paikkakunnalla koko ikänsä ja tuntee kaikki asukkaat. Ehken on tullut vietettyä hiukan vallattomampi nuoruus , kun miehetkin tuntee hänet niin hyvin. Tämä tulee esiin illanistujaisissa. Käyvät tosi kuumana tanssittaessa häntä ja ehdotuksia sataa monia illassa. Tuntuu kuin hänen sanavarastoonsa eikuuluisi sana EI. Tanssit ovat tosi läheisiä ja suukkoja ( kunnon suudelmia) saatetaan vaihtaa kesken tanssin. Miehet kuulemma ovat vain sellaisia! Hänen mielestään siinä ei ole mitään. Tuleehan hän yksin kotiin joka kerta. Sieltäkö se hyvä itsetunto löytyy?

• kannattaa...

..ottaa selville myös kumppanin menneisyys. Eri asia sitten onko, kertoo totuuden. Tässäkin tapauksessa ei varmaan kerro. Ymmärrän järkytyksesi asian johdosta. Yritä vaan luottaa häneen nyt, kun haluaa olla sinulle uskollinen. Toisaalta miehen luonne ei kuulemma juurikaan muutu elämän aikana, jos on kallellaan naisiin päin. Pitää kauniista naisista ja hurmaamisesta. Minäkin tunnen tällaisen miehen ja olen ihmeissäni seurannut hänen elämäänsä. Jaksamista ja kaikkea hyvää teille.

• Ei vaihto paranna

Minä tiedän kokemuksesta että jos vaihdat paikkakuntaa sen samankanssa niin meno jatkuu samanlaisena.Me vaihdoimme paikkakuntaa että ne vanhat panijat jäivät,mutta kun menin töihin uudellapaikkakunnalla,puolisoni meni katselemaan omistusasuntoa ja kuinkas kävikään asunnonesitteliä oli just eronnut ja siitä se alkoi tuttumeno,rakastajia alkoi olla kuten oli edelliselläpaikkakunnalla.Mukaan liittyivät vielä ne vanhatheilat.Että sillai..

• Nimetön

No tota väittäisin näin että tapa ei kuole itsestään,jos kerran on niin yleensä aina. siinä oppii löytämään oikeanlaisen/oikeassa mielentilassa olevan ihmisen jos siltä tuntuu. Ole sen suhteen varuillasi, se mitä näät on yleensä pelkkää pintaa.

• M+++

Aivan turha marista kun paskat on housuissa. Itse olet ukkos valinnut ja jos ei valinta miellytä niin lusikat vain jakoon. Jokaisella on menneisyytensä sen joko hyväksyy tai ei hyväksy, asioiden kanssa on vain opeteltava elämään jos haluaa jatkaa parisuhdettaan. Mieti, punnitse ja harkitse niin kyllä se vastaus asioihin aina löytyy kuitenkin.

• rupesi

kiinnostamaan, että mikä se sellainen EX-häntäheikki on..? Sitten kun häntä ei tosiaan enää nouse paskamahan, stressin tai iän vuoksi, heikkeilyt voi tietysti unohtaa, mutta siihen asti...!

• nuarempi ja viisaampi

jos aattelet jottet jaksa luattaa -ilman syytä kertomukses mukaan-,saati ku miätit tollasia ihme jutuja,ni ei täs auta muu ku päivitellä!!!moni muu nainen ois ylpee saatuaan taltutettua häntäheikin itelleen ;). ja kolmen vuaden jälkeen....syy sun ongelmiis taitaa olla ihan johnain muualla ku sun ukossas ja sen taustassa :o tsemppiä :P

• sattuipa

heitä pellolle moinen

• Mäntä-Heikki

Sillä kirmaa niityllä pitempään!

• ei kiitos luuseria
        Mäntä-Heikki kirjoitti:

Sillä kirmaa niityllä pitempään!

joskus tapaa sellaisia pelkkiä häntiä, heitä kiinnostaa vaan suhde,,n, 3kk-½ vuotta, sitten jo siirtyvät,,"salaa" taas vanhoihin uomiin, mutta haluavat pitää varalla nykyisen suhteen. Usein heillä takanaan useita kihlauksia, suhteita. Jos kaveri ollut kihloissa 3 kertaa,,,se kertoo jo jotain, ainaskaan minua ei sellaiset kiinnosta. Sitten on taas luku sinänsä ne, jotka pitää yhteyttä tiiviisti ex-kumppaniin, miksikö...jos ei ole yhteisiä lapsia. Kannattaa oikeasti harkita, kenen kanssa haluaa yhteisen tulevaisuuden ja onko valmis hyväksymään kumppanin sellaisena kuin hän on. Kyllä yleensä aika pian näkee toisesta, onko puheet vaan,,,höpinää. Varotuskellot pitäisi soida, jos esim, kumppani pitää vapaallakin kännykkää äänettömällä...juoksee ulkona, wc-ssä..10 min välein..pukkaako viestiä..? kyllä rehellisyys ja avoimuus kuuluu suhteeseen kuin myös luottamus.Mutta, toisaalta, ennakkoon ei saa "tuomita".

• kohtalotoveri

Moi käyhän narsistien sivuilla ,sieltä löydät taatusti mieheesi sopivan profiilin ,ja ymmärrät miksi ei kannata suhdetta jatkaa, ja älä huoli hänellä lähtösijälkeen heti uusi,niillä on kokoajan joku tai joitakin varalla.. Älä riko itseäsi tuollaisen "kiltin" kanssa..Minulla niinpahat traumat kun en ajoissa älynnyt mikä homman nimi on ,nyt en pysty luottamaan miehiin ja erosta jo neljä vuotta.

• phyih

Minäkin olen huomanut ylistystä kun muut naiset kävelevät vastaan ja juttelevat meille,ja itselleni outoja mulkaisuja. Öh..vähän alkeellinen esimerkki,mutta tiedän kyllä kaikki vivahteet,ja varmasti tekin..tai osa teistä,mutta eivät kaikki. 15 v. samaa. Pahenee vain vanhetessaan nöyyryytykset ja leuhkinnat. Vihdoin kun haluan aiheesta keskustella,olen jonottanut aikaa keskusteluun 2v. aina om kiire tai työ tai pako. Olen tutkinut sivuja,joita "kohtalontoveri"-merkki neuvoo,ja oppinut,että parempia aikoja on turha odotella,niinkuin olen jo itsekin valitettavasti huomannut. Aion joskus kokea olevani arvokas jollekin. Tai oikeastaan jos ei parempaakaan suhdetta ilmaannu,niin yksinkin on parempi,koska tällainen,jossa toinen ei helua/kykene Kohtaamaan toista,on vain riuduttavaa säilykepurkissa oloa. Ei kohtaa iloissakaan,eikä suruissa. Ei tukea ongelmissa,ei edes kuuntele. korkeintaan viskelee jotain loukkaavaa päälle..sitten pakenee. jos odotan tukea,hän pahentaa. myös häntä ei saa tukea,hän ei tarvitse sitä missään. olenkin itkenyt lattioilla ja kestänyt tänne asti ja nyt aion koota itseni ja lähteä. Puhe konemaista tieteellistä,kuin uutiset.Ei ota vuorovaikutusta vastaan,positiivistäkään,jos haluan antaa esim. innostunutta palautetta. Asiasta voisi puhua tän taulun täyteen,niin uskomatonta tämä on omalla kohdalla. Kattokaa narsistinsivuilla ja tunnistakaa omanne.heh. Ihanaa oli lukea myös kommentti nimimerkiltä "25 vai 70v".

• mun mielestä on tosi vähän sellasia ihmisiä yleensäkin , joihin voisi luottaa ilman minkään laista epäilystä.miks sua vaivaa tollanen asia,mitä sä voit tehdä jos mies haluaa sua pettää,et mitään.se vähän niinku lotossa toi puolison valinta,joskus saa hyvän käden.koita unohtaa,taikka tee saman lailla.hicsi

• Millerinpoika

Ei pelimiehesi voi sille mitään, että hänellä on menneisyys. Hän on varmaan hakenut ja hakenut onneaan ja viimein löytänyt sinut. Olisit tyytyväinen ja rengastaisit ukkosi pois kuleksimasta. Itselläni on taustalla 600 naista, vaimollani vain yksi mies, mutta silti olen mustasukkainen siitäkin. Jos miehesi ei olisi ollut kenenkään kanssa, niin varmaan ajattelisit, että hänessä on jotain vikaa, kun ei ole kellekään kelvannut. Ja niin varmaan olisikin. Olisit tyytyväinen, että ex-tyttöystävät ovat sulle kateellisia saaliistasi.

• pitäis nyt vaan

olla ylpeä siitä, että olet moisen alpha uroksen saanut koukkuusi? Miehesihän on todistettavasti käynyt erinomaisin arvosanoin läpi maskuliinisuuden koulun ja sinä vielä valitat. Mitä siitä, että on nähnyt alasti kaikki naiset, sinun kanssa hän sitoutui ja ne muut naiset tietävät tarkkaan, miten hyvää seksiä sinä saat, eivät he. Hehee, ole kuule onnellinen äläkä inise kuin lapsukainen. Olet löytänyt helmen miesten joukosta!

• voi juutas

Pakko nauraa, nainen ei taatusti ole ylpeä häntäheikistä...Kyllä elämäntavat on itsestään kiinni...ja häntäheikit ei kovasti kunnioita naisia...kun puhutaan ihan oikeista pelimiehistä, se on heille elämäntapa ja myös tapa seksielämässä, kun pidemmässä suhteessa ei "toimi" ..he kun uskovat, että vaihtamalla taas menee hetki...eteenpäin.Pelimies hakee vaan, suhteesta...parhaat päältä, ei muuta. Ja mitä vanhemmaksi pelimies tulee, sen nuorempia naisia hän katselee / tahtoo. Sama vois rinnastaa, naisiin, jotka vaan "ottaa" miehen varallisuuden perusteella. Mutta, totuuden nimissä, pelimiehet / häntäheikit saakelin kivaa seuraa, ne saa naisen tuntemaan itsensä ---illan kaunotar--. Sitten vielä, ihmisiä me kaikki vaan ollaan, ei niin rankalla kädellä viitsitä ruotia elettyä elämää...kaikillahan meillä sitä on....kuten kokemuksia...ja hyvä niin.

• voi lopulta rauhoittua
        voi juutas kirjoitti:

Pakko nauraa, nainen ei taatusti ole ylpeä häntäheikistä...Kyllä elämäntavat on itsestään kiinni...ja häntäheikit ei kovasti kunnioita naisia...kun puhutaan ihan oikeista pelimiehistä, se on heille elämäntapa ja myös tapa seksielämässä, kun pidemmässä suhteessa ei "toimi" ..he kun uskovat, että vaihtamalla taas menee hetki...eteenpäin.Pelimies hakee vaan, suhteesta...parhaat päältä, ei muuta. Ja mitä vanhemmaksi pelimies tulee, sen nuorempia naisia hän katselee / tahtoo. Sama vois rinnastaa, naisiin, jotka vaan "ottaa" miehen varallisuuden perusteella. Mutta, totuuden nimissä, pelimiehet / häntäheikit saakelin kivaa seuraa, ne saa naisen tuntemaan itsensä ---illan kaunotar--. Sitten vielä, ihmisiä me kaikki vaan ollaan, ei niin rankalla kädellä viitsitä ruotia elettyä elämää...kaikillahan meillä sitä on....kuten kokemuksia...ja hyvä niin.

kun löytää sen oikean. Ne muut naiset olivat vääriä, minkä vuoksi sitoutumista oli turha edes yrittää. Parempi niin kuin väkisin yrittäminen ja onneton suhde.

• jortikkajorma

Hyvää tekee jos toinen sukupuoli välittää.

• Käykö mies yksin

viihteellä, vai pelkästään sinun kanssasi? Ehkä odottaa sinun tekevän asialle jotain, kun yhdessä olette ulkona, tai sitten ajattelee, että kun olet paikalla ja näet ettei hän tee mitään epäsopivaa, niin saa naisten kanssa puhua. Jos ei kähmi muita nähtesi, niin ihan ok. Ja ei se ole enää häntäheikki, jos ei käy ilman sinua viihteelläkään enää. Sain sen käsityksen, että sinä olet häntä ulos viemässä, ei hän sinua.
      Muut naiset varmaan tuppaa miehesi iholle, kun ovat kateellisia sinulle, kun olet koko kylän lemmikin saanut itsellesi. Ota kehuna tai puhu miehesi kanssa asiasta.

• Matamimamma

Se on asia, joka sinun on joko hyväksyttävä, taikka juostava karkuun. Omalla kumppanillanikin on aikoinaan ollut kovasti sutinaa siellä ja täällä. Itselläni huomattavasti vähemmän.

Täytyy mustasukkaisten ajatusten pyrkiessä otsaluun taakse muistuttaa että minä olen se ihminen, jonka kanssa siippani halusi ja meni naimisiin. Minuun on vaihdettu vapaus ja villit valloitukset. Minun kanssani istutaan sitten vanhana kiikkustuolissa. Minä olen päihittänyt kaikki nuo kaunottaret ja keikistelijät 6-0.

Siippani on sellainen, joka kapakkaan mennessä saisi aina ne parhaat päältä. Kumma kyllä kun ei mene ja hae. Minä kun olen joko ainoa, taikka sitten saa vapautensa takaisin yksin tein. En ole pakollinen.

Aika näyttää, karkaako sihteerinsä kanssa... ;o) Mikään ei ole tässä maailmassa niin varmaa kuin epävarma. Jos joku on lähteäkseen, niin se lähtee. Suremalla sitä ettää lähteekö se, en saisi häntä itselläni pidettyä. Minä hullu otin sen riskin, että kokeilen tämän leikin loppuun asti. Vielä ei ole tarvinnut katua.

• muuttua

Jotkut ovat sitä mieltä, että ihmiset ei muutu. Mutta itse olen sitä mieltä, että ihmiset voi muuttua paljonkin. Ja varsinkin siitä mitä ovat olleet teinistä hieman päälle parikymppiseksi. Ehkä jopa kolmekymppiseksi. Jotkut haluavat ottaa nuoruudesta "kaiken irti". Ja asettuvat aloilleen myöhemmin. Ja ehkä hän ei ole aiemmin löytänyt vielä kumppania jonka vuoksi rauhoittua. Myös se on oleellista miten mies on kohdellut kumppaneitaan. Ja onko hän pettänyt ketään lyhyempi tai pidempiaikaista kumppania? Vai ollut yhden naisen kanssa "kerrallaan"?

Ihmisellä on voinut olla vain muutama kumppani elämässään ja hän on pettänyt kaikkia. Ns. virallisten seurustelusuhteiden pituus ja määrä ei välttämättä ole tae uskollisuudesta.

Onko mies kertonut, että suurinosa naisista ovat nähneet hänet alasti? Vai keltä olet tiedon saanut? Muista myös, että kaikkia juttuja joita kuulee, ei kannata uskoa...

Menneisyyttään mies ei voi millään muuttaa. Nykyisyyteen hän voi vaikuttaa.

Eli kun mies ei osaa sanoa pahasti (tai "ei"?) niin mitä sitten tapahtuu? Mitä tapahtuu kun en ole vahtimassa? Lähteekö mies heidän mukaan vai mitä? Ja onko mies antanut aihetta siihen, että häneen ei voi luottaa näiden kolmen vuoden aikana? Mitä jos et tietäisi hänen menneisyydestään`?

• Ota tai jätä

Eli pelimies on pelimies lopunikäänsä? Moni pelimies on nykyään hyvä puoliso ja perheenisä.

Ja entä nuo naiset? Ovatko hekin yli neljäkymppisiä? Ovatko he vielä sinkkuja vai myös "pelinaisia"? Aika erikoista, että naiset lähentelee vaikka on naisystävä vieressä. Vai mitä tuo lähelle tuppaantuminen tarkoittaa.

Ehkä miehesi on ajatellut niin kuin moni muukin mies. Että miehellä saa olla naisia joka sormelle ja varpaalle ja enemmänkin. Täällä jossain palstalla eräs "Kreikasta" tullut uros kehuskeli kymmenillä (vai satojako niitä jo oli) naisillaan. Ja kuinka hän ei huolisi blondia suomalaisnaista vaimokseen, joka niin auliisti jakaa tavaraansa. Ilmeisesti kuvitteli itse, että kaikki naiset haluaisivat häntäheikin elämänkumppanikseen. Kaikki eivät halua. Kuten sinä.

Kirjoitat kuitenkin EX häntäheikki. Jos hän on EX -sellainen niin mitä siitä sitten? Jätä, jos käy liian ahdistavaksi etkä kestä miehen menneisyyttä.

• Aina epäilty?

Laita ilmoitus lehteen, että otetaan vähän käytetty mies!

Miehelläsikään ei välttämättä ole helppoa.
      Itselläni oli aikoinaan useampi lyhytaikainen kumppani ja hermostutti, jos kumppanini saa siitä tietää. (Vieläkin yli 10 vuotta yhdessä oltuamme välillä hermostuttaa) Että mitä hän ajattelee. Mitä jos joku ex tulee vastaan tai pahempaa... kumppanini tuntee hänet. Heidät. Tai se joku, joka oli joillekin muille kertonut totuuksia meikäläisestä iskee jälleen. Kun käy vessassa ja seuralaiseni jää yksin. Voi ollakin, että puolisoni on kuullut jotain minusta joskus. Välillä tuntuu, että hän ei luota. Vaikka en ole antanut aihetta epäilyyn.

Ehkä hieman eri juttu, koska olin useimmiten se jätetty osapuoli, huonoa tuuriako vai mitä, mutta kuitenkin... Ikinä en ole pettänyt puolisoani, enkä ketään muutakaan. Ja rakastan puolisoani yli kaiken. Ja olen onnellisempi kuin koskaan. En tiedä mitä tekisin ilman häntä. En missään tapauksessa halua satuttaa häntä ja muut ei kyllä ole kiinnostaneetkaan. Yöelämäkään ei tässä iässä enää houkuttele, se on jo nähty. Joskus kyllä käyn kavereiden kanssa ulkona, mutta kaikista mieluummin olen kotona rakkaani kanssa. Moni puoliso ei tiedä, että heidän "vakiintuvaa" (2-kymppisenä naimisiin ja pari tenavaa heti perään) tyyppiä oleva puolisonsa pettää minkä kerkiää. Olen nähnyt kaikenlaista pikkujouluissa sun muissa. Olen erittäin onnellinen, että löysin oman rakkaani. En todellakaan menetä mitään, tiedän sen. Tälläistä aarretta, kun minulla on ei "kasva joka puussa". Kun tuota kokemusta on muistakin.
      Menneisyyttäni en voi muuttaa. Tekisin monet asiat varmaan toisin, jos voisin. Toisaalta olisinko tavannut sitten puolisoani. En tiedä...

• Kokemusta on molemmi

Muuta pois. Menet uudestaan jos ottaa vaimokseen. Siinä olet tehnyt virheen, että pikkupaikkaan menit ilman naimisiinmenoa. Lähde hyvä ihminen. Jos ei tule perässä, saat taatusti paremman! Tuollainen fiksu ja moraalisesti eheä nainen löytää aina kunnon miehen, joka vie pappilan kautta omaan kotiin, vaikka olisi vuokrakoti.

• totta on

vanhenee ja ei enää petä,eikä muutenkaan kun löytää se oikean.

• tottavai?

Kerran pelimies on aina pelimies. Et kai sinä ihan oikeasti usko sen tavan unohtuneen? Ei se ole hellämielisyyttä vaan tapa suhtautua muihin naisiin. Etkä sinä edes tiedä kaikkea, mitä miehesi elämässä ehtii tapahtua. Aina on mahdollisuus pettää ja käydä vieraissa, jos niin vaan haluaa!!

• topikku

Tiedän miltä tuntuu, oma mieheni on myös samanlainen ja luottamuspula välillämme on kasvanut melkein ylipääsemättömäksi. Mieheni on monesti vannonut että ei ikinä pettäisi, mutta tiedä häntä. Koko ajan vain joutuu miettimään onko suhteessa enää mitään järkeä.

• tosiasia on

se, että pelimies ei muutu.. näytellä hän kyllä osaa ja taitavasti. Puhuu sinulle ummet ja lammet kauniita, kuinka sinä juuri olet se ainut ja oikea.. muut vain virheitä. Ja niissä muissa on aina jotain vikaa.
        Mutta selkäsi takana hän vinkkaa silmää ja taas on peli päällä. Sinua hän katsoo viattomasti silmiin ja uskot joka valheen, ehkä sydämessäsi häivähdys epäilyksestä kuitenkin. Hän esittää olevansa kunnon mies vain sinun miehesi, mutta se on vain hänen näytelmäänsä.

Rakastuit siihen kuinka hän, juuri hän rakastui sinuun ja kuinka olet hänestä se maailman kaunein ja seksikkäin nainen, muut olivat vain virheitä. Mutta, kun katsot listaa hänen naisistaan, niistä virheistä.. ihmettelet ovatko nuo kauniit, fiksut naiset olleet virheitä.. epäilet, mutta koska rakastat niin paljon, uskot.

Kokemuksesta kerron sinulle, sinä nainen, kuka tahansa, joka pelimiehen kanssa jaat elämäsi..ajan myötä salat vain selviävät, et ehkä tahdo uskoa ensin ja hän yhä yrittää selittää sinulle kauniisti silmiisi katsoen, kuvittelet vain ja jokaiseen epäilykseesi, valheeseen, joka paljastuu, löytyy selitys, jonka uskot, koska rakastat niin paljon ja hän ottaa sinut syliinsä, vakuuttaa, että vain sinä olet hänen rakkaansa.. mutta silti mieleesi jää epäilys, entä jos?

Ja tiedätkö juuri tuo epäilys on se totuus, eivät hänen kauniisti sepittämänsä valheet, tai kyyneleet. Kerron tämän syvästi tuon kaiken kokeneena, ennenpitkää oletkin enää vain yksi niistä monista, joko jatkaen suhdetta ja tietäen totuuden tai lähtien pois.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4978
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      3996
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3574
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2067
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      124
      1528
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe