Iltalehti löysi etsintäkuulutetun WinCapita-epäillyn, Risto Hentusen .....
Iltalehti,,, Risto Hentunen .....
77
7949
Vastaukset
- menee vai..
Kuka löysi kenet???
- hullu poliisi
Onko koko Wincapita-juttu ollut vain viranomaissatanismia ?
- samassa paikkaa
Miten se on mahdollista? Ristohan nukkui ase tyynyn alla eikä koskaan samassa paikkaa kahta yötä peräkkäin.
- tule saamaan
Eiköhän näiden lehtien toimittajat tule saamaan mitään noottia krp:ltä. Heillähän olisi nyt mahdollisuus paljastaa Riston olinpaikka kun kerta ilmeisesti ovat nähneetkin hänet tai ainakin olleet jotakin kautta yhteydessä, sähköpostiosoitteet ym. Näyttää iltiksessä olevan tuore kuvakin.
- lkr.lx
tule saamaan kirjoitti:
Eiköhän näiden lehtien toimittajat tule saamaan mitään noottia krp:ltä. Heillähän olisi nyt mahdollisuus paljastaa Riston olinpaikka kun kerta ilmeisesti ovat nähneetkin hänet tai ainakin olleet jotakin kautta yhteydessä, sähköpostiosoitteet ym. Näyttää iltiksessä olevan tuore kuvakin.
Lähdesuoja on olemassa.
- kyllä.....
lkr.lx kirjoitti:
Lähdesuoja on olemassa.
On se nyt kumma kun tätäkään rikollista ei saada oikeuden eteen. Rahat mukamas vähissä ja kertoo yöpyneensä hotelleissa, syöneensä hyviä ruokia ja olleensa öisin viihteellä. Ei tuommoisia ilman rahaa tehdä.
Tämä eräskin Sveitsissä piileskelevä Lahtinen myhäilee tyytyväisenä ja kävi Suomessa lomailemassakin toista päivää ja oikeuden suojan turvin sai olla pidätykseltä rauhassa vaikka on etsintäkuulutus päällä. - karehrita
kyllä..... kirjoitti:
On se nyt kumma kun tätäkään rikollista ei saada oikeuden eteen. Rahat mukamas vähissä ja kertoo yöpyneensä hotelleissa, syöneensä hyviä ruokia ja olleensa öisin viihteellä. Ei tuommoisia ilman rahaa tehdä.
Tämä eräskin Sveitsissä piileskelevä Lahtinen myhäilee tyytyväisenä ja kävi Suomessa lomailemassakin toista päivää ja oikeuden suojan turvin sai olla pidätykseltä rauhassa vaikka on etsintäkuulutus päällä.rehellisiä konnia, heille kuuluu se raha ja kun osaavat teherä sitä, eihän suomen oikeuslaitos lähäre tälläsiä juttuja hoitaan voipi osua jonkun kekkulan omaan kiophen ja ottaa pian kipiää!? Omaller kohoralle ajatteilisin jotta huonua porukkaa nuo häviäjät ei siitä paljua saa kun konnan tappaa?!
- Rahnaa
karehrita kirjoitti:
rehellisiä konnia, heille kuuluu se raha ja kun osaavat teherä sitä, eihän suomen oikeuslaitos lähäre tälläsiä juttuja hoitaan voipi osua jonkun kekkulan omaan kiophen ja ottaa pian kipiää!? Omaller kohoralle ajatteilisin jotta huonua porukkaa nuo häviäjät ei siitä paljua saa kun konnan tappaa?!
Eiköhän kerätä kolehti, että kaveri saa ruokaa ja asuinsijan. :-)
- Cluso627.
Rahnaa kirjoitti:
Eiköhän kerätä kolehti, että kaveri saa ruokaa ja asuinsijan. :-)
olis heti tuon tapaamisen jälkeen soittanut Thai poliisille olisi voinut jotain tapahtuakkin.?
- hengitä välillä
Cluso627. kirjoitti:
olis heti tuon tapaamisen jälkeen soittanut Thai poliisille olisi voinut jotain tapahtuakkin.?
Juurihan joku kirjoitti täällä, että Risto blogissaan sanoi Thai-poliisin vierailleen luonaan, eikä se aiheuttanut mitään toimenpiteitä.
Rauhotu nyt taas se mielikuvitukses kanssa. - Cluso627.
hengitä välillä kirjoitti:
Juurihan joku kirjoitti täällä, että Risto blogissaan sanoi Thai-poliisin vierailleen luonaan, eikä se aiheuttanut mitään toimenpiteitä.
Rauhotu nyt taas se mielikuvitukses kanssa.Että Risto itse pitää sitä Blogia esim eräs mulle tään selvitti ettei se voi olla mahdollista kun KRP tai muut poliisit näkis kun hän kellottaa siihen blogiin uuden jutun niin siitä kuulemma näkee mistä ip-osoitteesta se tulee sun muuta.Ja lisäksi Ristohan kertoi Iltiksessä viihtyvänsä viidakossa jopa kuukausia miten jostain Burman viidakosta voi pitää läppärillä blogia?.Se on joku Riston kaveri joka tuota pitää näin minä uskon.
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein. - Cluso627.
Rauhotu nyt taas se mielikuvitukses kanssa.Että Risto itse pitää sitä Blogia esim eräs mulle tään selvitti ettei se voi olla mahdollista kun KRP tai muut poliisit näkis kun hän kellottaa siihen blogiin uuden jutun niin siitä kuulemma näkee mistä ip-osoitteesta se tulee sun muuta.Ja lisäksi Ristohan kertoi Iltiksessä viihtyvänsä viidakossa jopa kuukausia miten jostain Burman viidakosta voi pitää läppärillä blogia?.Se on joku Riston kaveri joka tuota pitää näin minä uskon.
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein. - saatana,.-.m,.
Cluso627. kirjoitti:
Että Risto itse pitää sitä Blogia esim eräs mulle tään selvitti ettei se voi olla mahdollista kun KRP tai muut poliisit näkis kun hän kellottaa siihen blogiin uuden jutun niin siitä kuulemma näkee mistä ip-osoitteesta se tulee sun muuta.Ja lisäksi Ristohan kertoi Iltiksessä viihtyvänsä viidakossa jopa kuukausia miten jostain Burman viidakosta voi pitää läppärillä blogia?.Se on joku Riston kaveri joka tuota pitää näin minä uskon.
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein.kuka vittu avaa blogia jos on huijannu jotakin, closo ja krp ihan hukassa esitutkinnassa
hentunen on rivijasen siina missa muutkin.
ei tosiaan ole teravimmat kynat menny krp:en toihin tai sitten on salaliittoteroiha mahdollista!! - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Että Risto itse pitää sitä Blogia esim eräs mulle tään selvitti ettei se voi olla mahdollista kun KRP tai muut poliisit näkis kun hän kellottaa siihen blogiin uuden jutun niin siitä kuulemma näkee mistä ip-osoitteesta se tulee sun muuta.Ja lisäksi Ristohan kertoi Iltiksessä viihtyvänsä viidakossa jopa kuukausia miten jostain Burman viidakosta voi pitää läppärillä blogia?.Se on joku Riston kaveri joka tuota pitää näin minä uskon.
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein.Oikein "ERIKOISJOUKKOJA" etsimässä WinCapitan päätekijöitä
kyllä on korruptoutunut maa siellä sitä on sitä teidän viranomaisrikollisuutta kerrakseen!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810308515977_ul.shtml - tulosta
Cluso627. kirjoitti:
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein.minkälainen koulutus tällä ketaleella on
- Cluso627.
tulosta kirjoitti:
minkälainen koulutus tällä ketaleella on
vai mulla?
- Cluso627.
saatana,.-.m,. kirjoitti:
kuka vittu avaa blogia jos on huijannu jotakin, closo ja krp ihan hukassa esitutkinnassa
hentunen on rivijasen siina missa muutkin.
ei tosiaan ole teravimmat kynat menny krp:en toihin tai sitten on salaliittoteroiha mahdollista!!oikein kirjoitatte?Ei taaskaan scandeja.Ja scandit löytyy jos on,vaikka ostanut koneen Euroopasta.Thaimaassa se viranomaisrikollisuus rehottaa ei etes heidän DSI-joukot saa yhtä äijää kiinni...
- idiootti,.-.,
Cluso627. kirjoitti:
oikein kirjoitatte?Ei taaskaan scandeja.Ja scandit löytyy jos on,vaikka ostanut koneen Euroopasta.Thaimaassa se viranomaisrikollisuus rehottaa ei etes heidän DSI-joukot saa yhtä äijää kiinni...
kirjoittelen ihan oulusta, jos joku taliaivo krp:sta tai closo haluaa tavata niin ihan vapaasti kylaan!!!
- Cluso627.
idiootti,.-., kirjoitti:
kirjoittelen ihan oulusta, jos joku taliaivo krp:sta tai closo haluaa tavata niin ihan vapaasti kylaan!!!
nää alamaailman kuppilan kirjoittajat kun heillä ei ole scandeja:)
- se jälkien peitto.
Cluso627. kirjoitti:
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein.Jos nyt tahtoisi välttämättä piilottaa mistä IPstä viestii blogiinsa, voi homman hoitaa vaikka ketjuttamalla homman niin että kännykällä lähettää sähköpostina omalle serverille paikassa X, joka sitten edelleen toimittaa viestin blogiin. Monimutkaisempiakin viritelmiä voi toki kyhätä, vaikka proxyjen kautta, tai TOR:in (the Onion Router) kautta vielä lisämutka.
- Cluso627.
se jälkien peitto. kirjoitti:
Jos nyt tahtoisi välttämättä piilottaa mistä IPstä viestii blogiinsa, voi homman hoitaa vaikka ketjuttamalla homman niin että kännykällä lähettää sähköpostina omalle serverille paikassa X, joka sitten edelleen toimittaa viestin blogiin. Monimutkaisempiakin viritelmiä voi toki kyhätä, vaikka proxyjen kautta, tai TOR:in (the Onion Router) kautta vielä lisämutka.
Mutta luulisi poliisin "erikoisjoukon"DSI;n selvittävän hommat jos heillä ATK-poliiseja sitten onkaan?Kaikki mutkia voi kyhätä,mutta voi ne myös taitava purkaakin.
nuo proxyt on yleensäö hirmu hitaita ja Toria ei suositella käyttäväksi etes sähköpostin lähettämiseen.Kun se on maailman laajuinen verkko siellä voi olla myös hakkereita sun muita.Mutta näitähän sen Thaimaan "erikoisyksikön"pitäs pohtia vai riittääkö heille kun vippaa femman?Eihän ne ole saaneet mitään vuoteen aikaan! - mutta...
Cluso627. kirjoitti:
Mutta luulisi poliisin "erikoisjoukon"DSI;n selvittävän hommat jos heillä ATK-poliiseja sitten onkaan?Kaikki mutkia voi kyhätä,mutta voi ne myös taitava purkaakin.
nuo proxyt on yleensäö hirmu hitaita ja Toria ei suositella käyttäväksi etes sähköpostin lähettämiseen.Kun se on maailman laajuinen verkko siellä voi olla myös hakkereita sun muita.Mutta näitähän sen Thaimaan "erikoisyksikön"pitäs pohtia vai riittääkö heille kun vippaa femman?Eihän ne ole saaneet mitään vuoteen aikaan!Ihan sama mitä poliisin yksikkö selvittää.
Ajatusleikki.
Luon paikkaan X (voi olla missä tahansa maapallolla) palvelimen A, ja sinne koodin joka vastaanottaa viestin minkä haluan lähettää blogiin B.
Serveri A saa viestin, mutta ei loggaa IPitä jne. koska se on oma serverini jossain päin maailmaa. Mutta se edelleen viestittää viestin blogiin B. => viesti näkyy blogissa B.
Jotta poliisi pääsee käsiksi tähän ketjuun, ensin pitää selvittää MISTÄ viesti tuli blogiin B.
Sen jälkeen he tietävät esim Serverin A osoitteen JOS saavat blogin paljastamaan IP:n (vaatii yleensä aika paljon näyttöjä rikoksesta). Seuraavaksi heidän pitäisi pystyä selvittämään serverin A, liikenne.
Jos he eivät saa kusetettua serveriä hostaavaa tahoa mukaan, tarvivat he fyysisen pääsyn serverille jotta voisivat muuttaa serverin loggaamaan tiedot.
Ja tätä ketjua voi jatkaa käyttämällä Proxyä esim. viestin välissä serverille A. Tai luoda lisää mutkia matkaan parin lisä väliserverin kautta. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole, ja selvittäminen on aina paljon vaikeampaa jokaisella ylimääräisellä hypyllä serveriltä toiselle.
Tuo "hakkerointi" ja jäljitys ei todellakaan tosielämässä mene niinkuin poliisisarjoissa/elokuvissa että paria nappia painetaan ja seurataan ruudulta kun viiva piirtyy :)
Se että TORissa on hakkereita, entä sitten? Siihen liikenteeseen hukkuu paljon viestejä ja on mahdotonta yrittää analysoida niitä kaikkia. ;) - Cluso627.
mutta... kirjoitti:
Ihan sama mitä poliisin yksikkö selvittää.
Ajatusleikki.
Luon paikkaan X (voi olla missä tahansa maapallolla) palvelimen A, ja sinne koodin joka vastaanottaa viestin minkä haluan lähettää blogiin B.
Serveri A saa viestin, mutta ei loggaa IPitä jne. koska se on oma serverini jossain päin maailmaa. Mutta se edelleen viestittää viestin blogiin B. => viesti näkyy blogissa B.
Jotta poliisi pääsee käsiksi tähän ketjuun, ensin pitää selvittää MISTÄ viesti tuli blogiin B.
Sen jälkeen he tietävät esim Serverin A osoitteen JOS saavat blogin paljastamaan IP:n (vaatii yleensä aika paljon näyttöjä rikoksesta). Seuraavaksi heidän pitäisi pystyä selvittämään serverin A, liikenne.
Jos he eivät saa kusetettua serveriä hostaavaa tahoa mukaan, tarvivat he fyysisen pääsyn serverille jotta voisivat muuttaa serverin loggaamaan tiedot.
Ja tätä ketjua voi jatkaa käyttämällä Proxyä esim. viestin välissä serverille A. Tai luoda lisää mutkia matkaan parin lisä väliserverin kautta. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole, ja selvittäminen on aina paljon vaikeampaa jokaisella ylimääräisellä hypyllä serveriltä toiselle.
Tuo "hakkerointi" ja jäljitys ei todellakaan tosielämässä mene niinkuin poliisisarjoissa/elokuvissa että paria nappia painetaan ja seurataan ruudulta kun viiva piirtyy :)
Se että TORissa on hakkereita, entä sitten? Siihen liikenteeseen hukkuu paljon viestejä ja on mahdotonta yrittää analysoida niitä kaikkia. ;)Tor-palvelua jos ei ole mitään salattavaa?Tiedän,että etes palveluntarjoa ei näe missä surffaat,mutta itse en kyllä sähköposteja sillä lähetä enkä varsinkaan asio pankissa.Ainahan noita mutkia voi tehä,mutta tämä toimittaja ei ollut mielestäni kovinkaan välkky.Risto oli ilman servereitään paikassa missä he tapasi no olis heti tapaamisen jälkeen soittanut poliisille ja kertonut mistä on kyse.Alue olis äkkiä kartoitettu ja Risto olisi jäänyt kiinni.Serverit olis sen jälkeen saaneet olla missäpäin maailmaa tahansa niitä ei Thaimaan vankilassa varmaan tarvita?.
Siellä taitaa toimia serverinä pelkkä perse:) - hukkaan,.-.,.
mutta... kirjoitti:
Ihan sama mitä poliisin yksikkö selvittää.
Ajatusleikki.
Se että TORissa on hakkereita, entä sitten? Siihen liikenteeseen hukkuu paljon viestejä ja on mahdotonta yrittää analysoida niitä kaikkia. ;)ihan turhaan hentusta etitään, pelkkä rivijäsen, samaa sarjaa kun vyölaukkumies. krp on pihalla kun lumiukko, pitäis antaa tää tutkinta jenkeille hoidettavaksi!!
- on.
Cluso627. kirjoitti:
Tor-palvelua jos ei ole mitään salattavaa?Tiedän,että etes palveluntarjoa ei näe missä surffaat,mutta itse en kyllä sähköposteja sillä lähetä enkä varsinkaan asio pankissa.Ainahan noita mutkia voi tehä,mutta tämä toimittaja ei ollut mielestäni kovinkaan välkky.Risto oli ilman servereitään paikassa missä he tapasi no olis heti tapaamisen jälkeen soittanut poliisille ja kertonut mistä on kyse.Alue olis äkkiä kartoitettu ja Risto olisi jäänyt kiinni.Serverit olis sen jälkeen saaneet olla missäpäin maailmaa tahansa niitä ei Thaimaan vankilassa varmaan tarvita?.
Siellä taitaa toimia serverinä pelkkä perse:)Ideahan tässä tapauksessa vain peittää MISTÄ IPstä viesti alunperin tulee sinne blogiin :) Näin blogia hostaava tahokaan ei voi "vasikoida". Välikädet => valtavasti hankalampi selvittää...
Blogin Viesti kun on avoin kaikille, toisin kuin sähköposti niin sen suhteen sieppaako joku sen matkalla ei tarvitse olla paranoidi. Itse en kyllä sähköpostia (ellei se olisi täysin julkista) lähettäisi TOR:in kautta...
Juuh, Riston olisi saanut rysänpäältä kiinni hyvinkin jos olisivat soittaneet poliseille. Mutta eivät tehny niin. - Cluso627.
on. kirjoitti:
Ideahan tässä tapauksessa vain peittää MISTÄ IPstä viesti alunperin tulee sinne blogiin :) Näin blogia hostaava tahokaan ei voi "vasikoida". Välikädet => valtavasti hankalampi selvittää...
Blogin Viesti kun on avoin kaikille, toisin kuin sähköposti niin sen suhteen sieppaako joku sen matkalla ei tarvitse olla paranoidi. Itse en kyllä sähköpostia (ellei se olisi täysin julkista) lähettäisi TOR:in kautta...
Juuh, Riston olisi saanut rysänpäältä kiinni hyvinkin jos olisivat soittaneet poliseille. Mutta eivät tehny niin."Juuh, Riston olisi saanut rysänpäältä kiinni hyvinkin jos olisivat soittaneet poliseille. Mutta eivät tehny niin."Jos minä olisin KRP;n tämän casen toiminjohtaja niin kyllä LÄHTIS katkunen puhelu/puheluita tuolle toimittajalle.Miksi hitossa hän ei voinut heti soittaa poliisia paikalle?Piti mennä rahottaan etsintäkuulutetun pakoa.
- tahtipuikot?
Cluso627. kirjoitti:
"Juuh, Riston olisi saanut rysänpäältä kiinni hyvinkin jos olisivat soittaneet poliseille. Mutta eivät tehny niin."Jos minä olisin KRP;n tämän casen toiminjohtaja niin kyllä LÄHTIS katkunen puhelu/puheluita tuolle toimittajalle.Miksi hitossa hän ei voinut heti soittaa poliisia paikalle?Piti mennä rahottaan etsintäkuulutetun pakoa.
"Jos minä olisin KRP;n tämän casen toiminjohtaja."
Etkö sitten ole toiminjohtaja? Ainakin hommat etenee siihen tahtiin, että sulla olisi tahtipuikot käsissä. Eli hidasta ja päin persettä. - eu fasisti suomi
tule saamaan kirjoitti:
kun kirjoitin vastauksen
jojka eiilmeisesti miellyttänyt
jotain inetti krp-natsi kyylää?
niin tietokoneeni siis heti hakkeroitiin....
nyt muutaman tunnin kuluttua saa tän ehkä---
näin siis natsi suomessa.
ilemiesiseti tarkoitus on leimata wincapitaa, ja estää totuuden kertomeinen.
tällasta eu fasismia.
poliisi on rikollinen? - niinku asiaoon
eu fasisti suomi kirjoitti:
kun kirjoitin vastauksen
jojka eiilmeisesti miellyttänyt
jotain inetti krp-natsi kyylää?
niin tietokoneeni siis heti hakkeroitiin....
nyt muutaman tunnin kuluttua saa tän ehkä---
näin siis natsi suomessa.
ilemiesiseti tarkoitus on leimata wincapitaa, ja estää totuuden kertomeinen.
tällasta eu fasismia.
poliisi on rikollinen?että lehdistosalaisuus on se joka oikeuttaa tollaset poliisin vaatimukset veä vessasta alas.
ja syytteen poliisille. - eli kaikki
niinku asiaoon kirjoitti:
että lehdistosalaisuus on se joka oikeuttaa tollaset poliisin vaatimukset veä vessasta alas.
ja syytteen poliisille.ihmisoikeudet sun muut lait alas-
ja nazi eu tilalle.
aivan sika hallitus, ja poliisi samaa paskaa? - sitten tällanen
eli kaikki kirjoitti:
ihmisoikeudet sun muut lait alas-
ja nazi eu tilalle.
aivan sika hallitus, ja poliisi samaa paskaa?asiallista.
suoemssa kirjoitat nettiin mielipiteen.
nazi EU-nettikytät hakkaa konees?
pysähtyy 5 tunniksi.
ym.
mitä tällaset voi tehdä.
vankilassahan tollasten rikollisten tulis olla eikä KRP- tai supo aijina?
sama joku ada flink kertoo et sen sähköposti ole tyhjätty, kun se kerto että sillä oli KRP aijista jotain tietoo siellä...
aivan nazi paskaa - ole iokeim
sitten tällanen kirjoitti:
asiallista.
pysähtyy 5 tunniksi.
ym.
mitä tällaset voi tehdä.
sama joku ada flink kertoo et sen sähköposti ole tyhjätty, kun se kerto että sillä oli KRP aijista jotain tietoo siellä...
aivan nazi paskaapsykiatrit perkules ei ole oikein ei sellaisa
- asiallsiesti
sitten tällanen kirjoitti:
asiallista.
pysähtyy 5 tunniksi.
ym.
mitä tällaset voi tehdä.
aivan nazi paskaatöälaasislle pasltoille
.
joku siat stoppaa netin..
eisk kukaan tajua että tää on imeisseti aivan joku nazi rikollissakki vallassa..
tuo kainken maailman islam rikolliset maahamme ja rahasrataa trrahat joilekin pedofiili-vapaamuurareille? - yhteiskuntamme
asiallsiesti kirjoitti:
töälaasislle pasltoille
.
joku siat stoppaa netin..
eisk kukaan tajua että tää on imeisseti aivan joku nazi rikollissakki vallassa..
tuo kainken maailman islam rikolliset maahamme ja rahasrataa trrahat joilekin pedofiili-vapaamuurareille?tukipilareita, joka, kuten selitin.
takaa että lehdistö voi saada tietoja asioista, joita muuten ei kerrottaisi.
se on kaikkien etu.
nämä nazi EU-poliitikot on 10 vuotta ajaneet kaikkee mahdollista jotta saisivat länsimaisen oikeusvaltion alas ja satansti-EU diktatuurinsa aikaan.
Suomessahan se on jo pitkällä.... - siis se
yhteiskuntamme kirjoitti:
tukipilareita, joka, kuten selitin.
takaa että lehdistö voi saada tietoja asioista, joita muuten ei kerrottaisi.
se on kaikkien etu.
nämä nazi EU-poliitikot on 10 vuotta ajaneet kaikkee mahdollista jotta saisivat länsimaisen oikeusvaltion alas ja satansti-EU diktatuurinsa aikaan.
Suomessahan se on jo pitkällä....että
kun kirjoittaa asiallisen viestin, josa nämä rikolliset hallitus viranomaisrikolliset poliisit, jne ?
paljastuvat.
niin se katoaa,
ja tehdään joku tällanen trikos.
kun sen jälkeen kirjottaa sitten
mitä ehtii
pystyy
jossain shiokiss
niin se viesti jää-
ja sitä
nämä kepu-EU pöljät on sitten huonolla maulla irvailemassa ja leimaamassa,
jotta kaikki kritiikki vaikuttaisi oudolta ja huluulta.
tämä ei ole eka kerta.
olette varmaan huomannut monesti kuinka joitain viestejä heti leimataan, jne. - irvailusta
siis se kirjoitti:
että
kun kirjoittaa asiallisen viestin, josa nämä rikolliset hallitus viranomaisrikolliset poliisit, jne ?
paljastuvat.
niin se katoaa,
mitä ehtii
pystyy
jossain shiokiss
niin se viesti jää-
ja sitä
tämä ei ole eka kerta.
olette varmaan huomannut monesti kuinka joitain viestejä heti leimataan, jne.ei edes lautakunta käsitellyt minun asiaa
vaikka sitä yritin pöljät
tälläistä eu-Suomessa ei mitään kritiikkiä saa
kirjoitaa heti poistetaan ei edes lautakunta
täysi rikos vaikka pitäisi olla suoja
vapaamuutarit täällä jyllää kokonaan ja irvailevat - EU fasismi
siis se kirjoitti:
että
paljastuvat.
niin se katoaa,
mitä ehtii
pystyy
jossain shiokiss
niin se viesti jää-
ja sitä
tämä ei ole eka kerta.
olette varmaan huomannut monesti kuinka joitain viestejä heti leimataan, jne.on Pohjoiskorealaista politiikkaa, ja sopii siis hyvin EU-fasistien kampanjoihin.
PS.
Yksi syy miksi viesti poistui, sekunnissa, oli ehkä se että toetisn Riston olevan vain uhri, kuten ehkä kaikki muutkin Suomessa olevat wincapitalaiset.
Siis ei syyllinen, vaan uhri.
Syylliset, jos niitä on, saattaa olla hallituksemme, poliisi-KRP?, tai kansainväliset piirit? - tarkoitan
EU fasismi kirjoitti:
on Pohjoiskorealaista politiikkaa, ja sopii siis hyvin EU-fasistien kampanjoihin.
PS.
Yksi syy miksi viesti poistui, sekunnissa, oli ehkä se että toetisn Riston olevan vain uhri, kuten ehkä kaikki muutkin Suomessa olevat wincapitalaiset.
Siis ei syyllinen, vaan uhri.
Syylliset, jos niitä on, saattaa olla hallituksemme, poliisi-KRP?, tai kansainväliset piirit?"Syylliset, jos niitä on, saattaa olla hallituksemme, poliisi-KRP?, tai kansainväliset piirit?"
ja siis syyllisellä tarkoitan, että syyllinen mihin?:
Syyllinen siihen että wincapita åysäytettiin.
Ehkä wincapitan toiminta oli laillista.
Ja syyllisiä on ne jotka alkoi vainoamaan tai pysäyttivät sen toiminnan, ja leimasi vääräksi tai rikolliseksi?
Sitä tarkoitan tällä syyllisyydellä.
Eli viranomaisrikollisuus, EUI-rikollisuus, rikolliset mahtisuvut, jne.- ne voi olla ne rikolliset tai syylliset tässä asiassa. - liikkuukin palstalla
tarkoitan kirjoitti:
"Syylliset, jos niitä on, saattaa olla hallituksemme, poliisi-KRP?, tai kansainväliset piirit?"
ja siis syyllisellä tarkoitan, että syyllinen mihin?:
Syyllinen siihen että wincapita åysäytettiin.
Ehkä wincapitan toiminta oli laillista.
Ja syyllisiä on ne jotka alkoi vainoamaan tai pysäyttivät sen toiminnan, ja leimasi vääräksi tai rikolliseksi?
Sitä tarkoitan tällä syyllisyydellä.
Eli viranomaisrikollisuus, EUI-rikollisuus, rikolliset mahtisuvut, jne.- ne voi olla ne rikolliset tai syylliset tässä asiassa.Wincapitan pysäytti Hannu ja matemaattiset lainalaisuudet. Ei siinä sen kummempaa syyllisyyttä tarvitse. Wincapita oli ponzi, eikä ainakaan Suomessa laillinen.
Jos olet jotain mieltä niin kirjoita asiasi ja lopeta tuollaiset "ehkä" ja "voi olla". Mitä nuo kaikki kysymysmerkit tarkoittavat? Ihme hiippari olet, vastailet vain itsellesi etkä uskalla sanoa mitään. - rikoksen ja
hakkeroitte mun tietsikan.
eli olet rikollinen tai mikä lie KRP- viranomaisrikollis huumejengi siellä joku vapaamuurari-pedofiili- sakki lie sitten onkin.
?
Hallituksen natsi gestapo?
eiks teidän kuuluis mennä tarkastaan huumediskoja ja niiden tieljä, eikä kiusata täällä suomalisia?
ai niin, tää on helpompaa, ja diskot maksaa teille hyvät lahjukset, ym`? - Naamarmies
rikoksen ja kirjoitti:
hakkeroitte mun tietsikan.
eli olet rikollinen tai mikä lie KRP- viranomaisrikollis huumejengi siellä joku vapaamuurari-pedofiili- sakki lie sitten onkin.
?
Hallituksen natsi gestapo?
eiks teidän kuuluis mennä tarkastaan huumediskoja ja niiden tieljä, eikä kiusata täällä suomalisia?
ai niin, tää on helpompaa, ja diskot maksaa teille hyvät lahjukset, ym`?Tämä ei ole sinun tietokoneongelmia käsittelevä palsta.
- lainalaisuudet
liikkuukin palstalla kirjoitti:
Wincapitan pysäytti Hannu ja matemaattiset lainalaisuudet. Ei siinä sen kummempaa syyllisyyttä tarvitse. Wincapita oli ponzi, eikä ainakaan Suomessa laillinen.
Jos olet jotain mieltä niin kirjoita asiasi ja lopeta tuollaiset "ehkä" ja "voi olla". Mitä nuo kaikki kysymysmerkit tarkoittavat? Ihme hiippari olet, vastailet vain itsellesi etkä uskalla sanoa mitään.ei ainakaan hakkeroinut mun tietsikka tänään.
eikä ada flinkin emaileja...
hiippari ja rikollinen olet kuule itse sinä, minun mielstä.
Tai ainakin moni muu, joka muka täällä suomessa kulkee viranomaisvallan piirissä nykyään ja EU:ssa.
Koko EU on oikeastaan rikollista ollut alusta alkaen.
mutta sekin on kielletyyä tietoa 'pohjois.korea-EU-suomessa'. - ei.--
Naamarmies kirjoitti:
Tämä ei ole sinun tietokoneongelmia käsittelevä palsta.
kun tämä on minun tietokoneongelmia AIHEUTTAVA palsta.
- Naamarimes
lainalaisuudet kirjoitti:
ei ainakaan hakkeroinut mun tietsikka tänään.
eikä ada flinkin emaileja...
hiippari ja rikollinen olet kuule itse sinä, minun mielstä.
Tai ainakin moni muu, joka muka täällä suomessa kulkee viranomaisvallan piirissä nykyään ja EU:ssa.
Koko EU on oikeastaan rikollista ollut alusta alkaen.
mutta sekin on kielletyyä tietoa 'pohjois.korea-EU-suomessa'.Jos pohjois.korea-EU-suomi ja nazi-suomi tappelee, niin kumpi voittaa?
- Naamarimies
ei.-- kirjoitti:
kun tämä on minun tietokoneongelmia AIHEUTTAVA palsta.
Mene sitten jollekin toiselle palstalle.
- viranomaisrikollisilla..
Naamarimies kirjoitti:
Mene sitten jollekin toiselle palstalle.
istuu ja ajuhaa paskaa ja provosoi uhreja netissä.
Ja valtio maksaa palkan...
no jos kansa nousee niin sinun kohjtalohsi ei kadehduta silloin... - viranomaisrikollinen?
Rauhotu nyt taas se mielikuvitukses kanssa."Cluso627"
Clusosta on kiva juonia ihmisiä liriin, ja sitten naureskella päällisiksi?
Varsin 'fiksu' tyyppi varmaan ainakin omasta mielestään?
Kun kerran täällä olet aina meuhkaamassa, niin voisitko sitten laittaa edes oman oikean nimesi esille.
Kun kerran niin kovasti mekstat omasta rehellisyydestäsi , jne. niin silloinhan sulla ei olisi mitään hävettävää?
Tietääkö kukaan sen oikeaa nimeä? - syytetyn
Cluso627. kirjoitti:
ja siihen mitä Risto kirjoittaa nyt ei taasen ole uskomista oikein.syytetyn nimi, vai onko se edes syytetty mistään, vaan vain todistajanako etsitään...niin tämän nimi saadaan vapaasti julkaista?
Eiköhän iltalehti ole tehnyt rikoksen, ja KRP:n tulisi tutkia iltalehteä?
Yleisesti en ymmärrä miksi edes tuomittujen nimet tulisi olla oikeus julkistaa.
Se on iha tyhmää, kaikenmaailman idiootit jauhaa jotain peetä, ja se on suurempi rangaistus monesti, koska sehän pilaa koko elämän.
Monet jotka on joskus rikoksen tehneet voi olla myöhemmin ihan tavallisia tyyppejä, eetenkin jos pääsevät irti jostain tekijöistä jotka joskus on rikokseen johtanut.
Ainoastaan kaikkin kuuluisimmat 'isot' henkirikokset on vaikea välttyä julkisuudelta, mutta niilekin se voi olal ihan samanlainen riesa. Muuten ehkä voisivat elää tavallista elämää, jos ei olisi nimiä tai tekijöitä tullut tietoon.
En sano että kaikki tietenkään, mutta sellaisiakin varmasti on.
Ja kuinka monella se mahdollisuus estyy juuri tuolaisten kirjoittelujen r´takia.
wincapitassakin en tiedä onko suomessa yhtään 'rikollista'- onhan se KRP:kin jo 2 vuotta asiaa tutkinut, eikä ole edes syytettä saanut kasaan. Miksi siis tavallisten kansalaisten olisi pitänyt ymmärtää että asiassa oli jotain hämärää, jos siinä edes oli.
Huomatkaa ettei hannu Kailajärvi ole tunnustanut mitään rikosta tehneensä.
Eli valuuttakauppahan on laillista. Ja iistähän wnicapitassa oli, tai sanottiin oevan kysymys.
Ketkä oli Hannun yläpuolella, jos oli, ulkomaillla olevia kansainvälisiä tekijöitä?
Tom Sörnes? - KOkaiini-Kokoomus
Rauhotu nyt taas se mielikuvitukses kanssa.Eikö jossain ollut epäilyjä, että Jyrki Katainenkin olisi ollut WinCapitassa mukana jotenkin?
Herää kysymys Kokoomuksen vaalikampanja-rahoituksesta, jne.? - vihjaili
KOkaiini-Kokoomus kirjoitti:
Eikö jossain ollut epäilyjä, että Jyrki Katainenkin olisi ollut WinCapitassa mukana jotenkin?
Herää kysymys Kokoomuksen vaalikampanja-rahoituksesta, jne.?Oli, Akhmed/Naamarimies sitä vihjaili viime syksynä. Perättömiksi osoitettuja epäilyjä.
Kysymyksiä voi herätellä, mutta kysymyksillä olisi hyvä olla faktapohja. - Kohde Wincapita
idiootti,.-., kirjoitti:
Koko jutussa on paljon hämärää, luulen että kyseessä on jälleen ollut yksi eliitti-sukujen, jopa ehkä maailman eliitin tasolta johdettu 'peli', jossa on 'juonittu' tai ajettu ihmiset uhreiksi?
Voi olla että jokainen Suomessa oleva on ollut vain pelin kohde?
Tällaisia pelejä pelaa eliitti, ajaen uhreja mitä erilaisimmin tavoin haluamiinsa tilanteisiin, jne.? Tähän Suomessa viittaisi mm. se että poliisi oli jo 2 vuotta 'tutkinut' ja 'seurannut' WC-touhuja? Miksi siis ei olisi puuttunut ennemmin, jos heillä itsellään olisi ollut puhtaat jauhot pussissa? Onko poliisi itse asiassa syyllinen nyt tässä, juuri tästä johtuen? Vetäkää itse johtopäätöksenne, ja kuvitelkaa tilannetta.
Siksi tästä kaikesta tulee hyvin vastenmielinen ja epämääräinen olo. Tavalliset ihmiset on syyllistetty, ja kenties tuomitaan? Toisaalta koko juttu tuntuu niin hataralta tutkinnan suhteen, eli ei taida olla todisteita mistään rikoksesta, että syytetäänköhän edes ketään mistään.
Totuushan voi olla se, että toiminta ei ollut mitenkään laitonta, ja että ainoastaan poliisin toiminta on aiheuttanut toiminnan pysähtymisen? tietääkseni valuuttakauppa on sallittua, ja mm. pankit tekee sitä koko ajan. Siis voi olla että valtio joutuu vielä korvaamaan koko asian jäsenille. - eok fi suomi
Kohde Wincapita kirjoitti:
Koko jutussa on paljon hämärää, luulen että kyseessä on jälleen ollut yksi eliitti-sukujen, jopa ehkä maailman eliitin tasolta johdettu 'peli', jossa on 'juonittu' tai ajettu ihmiset uhreiksi?
Tällaisia pelejä pelaa eliitti, ajaen uhreja mitä erilaisimmin tavoin haluamiinsa tilanteisiin, jne.? Tähän Suomessa viittaisi mm. se että poliisi oli jo 2 vuotta 'tutkinut' ja 'seurannut' WC-touhuja? Miksi siis ei olisi puuttunut ennemmin, jos heillä itsellään olisi ollut puhtaat jauhot pussissa? Onko poliisi itse asiassa syyllinen nyt tässä, juuri tästä johtuen? Vetäkää itse johtopäätöksenne, ja kuvitelkaa tilannetta.
Siksi tästä kaikesta tulee hyvin vastenmielinen ja epämääräinen olo. Tavalliset ihmiset on syyllistetty, ja kenties tuomitaan? Toisaalta koko juttu tuntuu niin hataralta tutkinnan suhteen, eli ei taida olla todisteita mistään rikoksesta, että syytetäänköhän edes ketään mistään.
Totuushan voi olla se, että toiminta ei ollut mitenkään laitonta, ja että ainoastaan poliisin toiminta on aiheuttanut toiminnan pysähtymisen? tietääkseni valuuttakauppa on sallittua, ja mm. pankit tekee sitä koko ajan. Siis voi olla että valtio joutuu vielä korvaamaan koko asian jäsenille.http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=250&Itemid=50
- sinullakin jotain
Cluso627. kirjoitti:
Tor-palvelua jos ei ole mitään salattavaa?Tiedän,että etes palveluntarjoa ei näe missä surffaat,mutta itse en kyllä sähköposteja sillä lähetä enkä varsinkaan asio pankissa.Ainahan noita mutkia voi tehä,mutta tämä toimittaja ei ollut mielestäni kovinkaan välkky.Risto oli ilman servereitään paikassa missä he tapasi no olis heti tapaamisen jälkeen soittanut poliisille ja kertonut mistä on kyse.Alue olis äkkiä kartoitettu ja Risto olisi jäänyt kiinni.Serverit olis sen jälkeen saaneet olla missäpäin maailmaa tahansa niitä ei Thaimaan vankilassa varmaan tarvita?.
Siellä taitaa toimia serverinä pelkkä perse:)olla:
"jos ei ole mitään salattavaa?...Tiedän,että etes palveluntarjoa ei näe missä surffaat,mutta itse en kyllä sähköposteja sillä lähetä enkä varsinkaan asio pankissa..."
Mitäs salattavaa sinulla sitten on? - on ollut
KOkaiini-Kokoomus kirjoitti:
Eikö jossain ollut epäilyjä, että Jyrki Katainenkin olisi ollut WinCapitassa mukana jotenkin?
Herää kysymys Kokoomuksen vaalikampanja-rahoituksesta, jne.?mukana.
- irti----
liikkuukin palstalla kirjoitti:
Wincapitan pysäytti Hannu ja matemaattiset lainalaisuudet. Ei siinä sen kummempaa syyllisyyttä tarvitse. Wincapita oli ponzi, eikä ainakaan Suomessa laillinen.
Jos olet jotain mieltä niin kirjoita asiasi ja lopeta tuollaiset "ehkä" ja "voi olla". Mitä nuo kaikki kysymysmerkit tarkoittavat? Ihme hiippari olet, vastailet vain itsellesi etkä uskalla sanoa mitään.Se kun on niin että Hannu ei ole töpseliä vetänyt irti. Voitte mielessänne miettiä mikä taho sen teki.
- hopihopi
on ollut kirjoitti:
mukana.
Ei ollut. Sekin on selvitetty tällä palstalla (tai oikeammin verkostomarkkinoinnin palstalla) jo viime syksynä. Hopihopi vanhoja viestejä lukemaan.
- laajemminkin
Kohde Wincapita kirjoitti:
Totuushan voi olla se, että toiminta ei ollut mitenkään laitonta, ja että ainoastaan poliisin toiminta on aiheuttanut toiminnan pysähtymisen? tietääkseni valuuttakauppa on sallittua, ja mm. pankit tekee sitä koko ajan. Siis voi olla että valtio joutuu vielä korvaamaan koko asian jäsenille."Siksi tästä kaikesta tulee hyvin vastenmielinen ja epämääräinen olo."
Pätee muuten hyvin myös sinun salaliittoviesteihisikin :-) - niin miksi??
laajemminkin kirjoitti:
"Siksi tästä kaikesta tulee hyvin vastenmielinen ja epämääräinen olo."
Pätee muuten hyvin myös sinun salaliittoviesteihisikin :-)"Oli, Akhmed/Naamarimies sitä vihjaili viime syksynä. Perättömiksi osoitettuja epäilyjä.
Kysymyksiä voi herätellä, mutta kysymyksillä olisi hyvä olla faktapohja."
Onko siis palstan kovimmat spammaajat tämän osoittaneet perättömäksi virallisessa porttikongi-keskustelussa, vai missä?
Vai onko poiisi epäillyt vai ei, ja jos ei, niin miksi ei?
Poliisilla ei ole siis syytä epäillä Kataista, mutta muita on?
Vai, ja jos niin miksi? - jos biib muksi?
niin miksi?? kirjoitti:
"Oli, Akhmed/Naamarimies sitä vihjaili viime syksynä. Perättömiksi osoitettuja epäilyjä.
Kysymyksiä voi herätellä, mutta kysymyksillä olisi hyvä olla faktapohja."
Onko siis palstan kovimmat spammaajat tämän osoittaneet perättömäksi virallisessa porttikongi-keskustelussa, vai missä?
Vai onko poiisi epäillyt vai ei, ja jos ei, niin miksi ei?
Poliisilla ei ole siis syytä epäillä Kataista, mutta muita on?
Vai, ja jos niin miksi?"Onko Jyrki Katainen Wincapita edunsaaja?
Kirjoittanut: KOkaiini-Kokoomus / Eilen / klo 14:24 Eikö jossain ollut epäilyjä, että Jyrki Katainenkin olisi ollut WinCapitassa mukana jotenkin?
Herää kysymys Kokoomuksen vaalikampanja-rahoituksesta, jne.?
- Oli, Akhmed/Naamarimies sitä vihjaili viime syksynä. Perättömiksi osoitettuja epäilyjä.
Kysymyksiä voi herätellä, mutta kysymyksillä olisi hyvä olla faktapohja." - Mie vaan ite
irti---- kirjoitti:
Se kun on niin että Hannu ei ole töpseliä vetänyt irti. Voitte mielessänne miettiä mikä taho sen teki.
Aina voi miettiä itsekseen kaikenlaista.
Noilta pohjilta todistusarvo tasan nolla. - ckgtkyutrl
Mie vaan ite kirjoitti:
Aina voi miettiä itsekseen kaikenlaista.
Noilta pohjilta todistusarvo tasan nolla.että täällä ja mediassa on sanottu H:n vetäneen töpselin irti, sillähän taas todella onkin todistusarvoa !
- on sinulla
irti---- kirjoitti:
Se kun on niin että Hannu ei ole töpseliä vetänyt irti. Voitte mielessänne miettiä mikä taho sen teki.
Todista väitteesi.
Reilukerho jätti kuukausien ajan serverimaksunsa maksamatta ja tyhjensivät maaliskuun alussa (viimeistään serverin). Maksatuksekset nikottelivat jo helmikuun puolella ja sisäinen foorumikin suljettiin jo helmikuussa. Sattumatta Hannu ja muita reilukerhon aktivisteja lähtivät pakosalle samaan aikaan kuin Winkkarilta laitettiin pillit pussiin.
- APUA RESSUKALLE
kerätään sille rahaa menolippuun helvettiin!!!
- ........................
Ihan varmasti tuo "joulupukki" on tahkonnut miljuunansa sillä HK:n virittelemällä ahtopainepipsimittarifxtraderlisenssiflashkikkuralla. Rehellisesti. Aidosti. Välittäen.
Varmasti rehellisemmin kuin kukaan muu. Kunniasanalla.
Ja nyt hän on varmasti katsonut siitä samasta kristallipallosta, ettei KANNATA tulla Suomeen, koska täällä on niin pahaja viranomaisrikollisia.
Pahinta on, että nämä ja heidän opetuslapsensa ovat ihan tosissaan.
Voi hyvää päivää näitä idiootteja....- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Tälle WinCapita jutulle http://keskustelu.suomi24.fi/node/8243617
Tälle yli miljoonan menettäneelle http://keskustelu.suomi24.fi/node/8253069
ei oo Suomen kansalainen on venakko. - Hannu niin?
Suoli-foorumi ei asiassa auta
- on jäsen
Hannu niin? kirjoitti:
Sanoiko Hannu, että Dalai Lama ei ole jäsen? Kyllä hän sitten varmaan on... Noinhan se winkkarilaisten logiikka taisi toimia.
Tämän maamme nimi on muuten Suomi, ihan kuin foorumin nimessä, ei Suoli. Ihan vaan isänmaallisille valuuttakauppiaille tiedoksi. - jo todisti
Hannu niin? kirjoitti:
Akhmed sen jo todisti, että Winkkarissa on mukana paljon ministereitä. Sen vuoksi poliisi ei saa Hannua kiinni. Ei nimittäin uskalla häntä pidättää.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6436979/33727409 - kirjat maistraatissa
jo todisti kirjoitti:
Akhmed sen jo todisti, että Winkkarissa on mukana paljon ministereitä. Sen vuoksi poliisi ei saa Hannua kiinni. Ei nimittäin uskalla häntä pidättää.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6436979/33727409ovat kyllä olleet Siilinjärvellä varmojen tietojen mukaan.
- ei ole ainoa
kirjat maistraatissa kirjoitti:
ovat kyllä olleet Siilinjärvellä varmojen tietojen mukaan.
Mitä siitä sitten? Luuletko, että on ainoa J. Katainen Siilinjärvellä?
- kunnianloukkaussyytteen
ei ole ainoa kirjoitti:
Mitä siitä sitten? Luuletko, että on ainoa J. Katainen Siilinjärvellä?
täällä olleista kirjoituksista jos ei olisi ollut mukana klubissa, sehän nyt on sanomattakin selvää
ei ole tainnut nostaa eikä muuten nostakaan, miksiköhän ei?
todistajiahan asialle löytyy pilvin pimein, eikä ne rahatkaan itekseen tai nimettöminä ole klubin tilille siirtyneet tai päinvastoin - perään?
kunnianloukkaussyytteen kirjoitti:
täällä olleista kirjoituksista jos ei olisi ollut mukana klubissa, sehän nyt on sanomattakin selvää
ei ole tainnut nostaa eikä muuten nostakaan, miksiköhän ei?
todistajiahan asialle löytyy pilvin pimein, eikä ne rahatkaan itekseen tai nimettöminä ole klubin tilille siirtyneet tai päinvastoinJaaha, taas ovat nimettömät ja naamattomat todistajat liikkeellä. Huomaatko muuten, että yhtikäs kukaan ei ole nostanut ainoatakaan kunnianloukkaussyytettä Winkkarin tiimoilta? Miksi siis Katainen ainoana olisi sen tehnyt? Taitaisi vaatia ministeriltä hiukan korkeamman reagoimiskynnyksen, kuin nimettömien "tietäjien" porinat jollakin palstalla. Katsotaan mitä tekee, jos YLE väittää samaa. YLE tosin harjoittaa hieman lähdekritiikkiäkin... toisin kuin Winkkarin salaliittofanaatikot.
- kirjoitettaisiin....
perään? kirjoitti:
Jaaha, taas ovat nimettömät ja naamattomat todistajat liikkeellä. Huomaatko muuten, että yhtikäs kukaan ei ole nostanut ainoatakaan kunnianloukkaussyytettä Winkkarin tiimoilta? Miksi siis Katainen ainoana olisi sen tehnyt? Taitaisi vaatia ministeriltä hiukan korkeamman reagoimiskynnyksen, kuin nimettömien "tietäjien" porinat jollakin palstalla. Katsotaan mitä tekee, jos YLE väittää samaa. YLE tosin harjoittaa hieman lähdekritiikkiäkin... toisin kuin Winkkarin salaliittofanaatikot.
Jos itse olisin ministeri ja nimeni sekoitettaisiin johonkin mahdolliseen rikosvyyhtiin, vaikka en olisi taatusti osallisena ollut, ihan taatusti paukkuisi kunnianloukkaussyytteet välittömästi kehiin väärästä informaatiosta.
ps. itsekin muuten näytät kirjoittelevan täällä nimettömänä ja naamattomana, mikä olet silloin muita arvostelemaan? Tuo rohkeasti nimesi esiin ja näytä näin esimerkkiä muille. - ei ole todiste
kirjoitettaisiin.... kirjoitti:
Jos itse olisin ministeri ja nimeni sekoitettaisiin johonkin mahdolliseen rikosvyyhtiin, vaikka en olisi taatusti osallisena ollut, ihan taatusti paukkuisi kunnianloukkaussyytteet välittömästi kehiin väärästä informaatiosta.
ps. itsekin muuten näytät kirjoittelevan täällä nimettömänä ja naamattomana, mikä olet silloin muita arvostelemaan? Tuo rohkeasti nimesi esiin ja näytä näin esimerkkiä muille."Jos itse olisin ministeri "
Vaan kun et ole, eikä ole Hannukaan vaikka sellaiseksi haikalikin. Sinun mielipiteesi siitä mitä ministeri tekisi tai olisi tekemättä ei ole todiste mistään. Eli missä ne oikeat todisteet ovat?
"mikä olet silloin muita arvostelemaan? Tuo rohkeasti nimesi esiin ja näytä näin esimerkkiä muille."
Olemme hiukan eri asemassa, eikö niin? Minä en puskaraasuna heitä ilmaan mielettömiä väitteitä nimimerkin suojista. Jos väität, että Winkkari oli rehellistä peliä, niin pitäisi olla kanttia rehellistä reilukerhoa puolustaa ihan omalla nimelläkin. Se, että et sitä tee kertoo jo jotain siitä kuinka paljon sen rehellisyyteen uskot.
Ketjusta on poistettu 331 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837391Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1494240Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252916Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362870Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862209
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686