Kierrä kaukaa Rapu -mies

tuuli tuo-tuuli vie

Ravulla ei tunne-elämästä tietoakaan. Ei juuri puhu eikä pukahda, kirveellä saa sanat veistää.
Elää omaa kuorensisäistä elämäänsä, jonne ei muita mahdu. Hetken saattaa innostua nimellisesti, mutta kohta jo sulkeutuu panssarinsa alle, ja sinne et pääse kuin ehkä latelemalla mairittelevia sanoja, kehuja ja päänsilityksiä. Itse hän ei helliä sanoja viljele, saati siis muitakaan sanoja. Salamyhkäinen, omia tarpeitaan tyydyttävä seikkailija, joka ei rakkauselämästä tiedä tuon taivaallista. Hädän tullen ja tosiasioiden paljastuttua, keksii valheita ja verukkeita. Ei pysty keskittymään yhteen suhteeseen, vaan aina on uusi ulottuvilla, tai ainakin hakusessa. Vastaa silloin, kun itselle sopii, ei piittaa toisten tunteista. Kylmä, omahyväinen ja tunteeton ihminen, ikuinen etsijä. Jätä rauhaan, niin vältyt haavoilta sydämessäsi.

79

14977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo

      Samanlaisia kokemuksia rapu-miehestä.

      • NeitsytNaisena

        ...jooh, kaikkea tätä ja vielä paljon muuta... Ei voi sanoin kuvailla, parempi et jätän rauhaan... :/


      • Anonyymi
        NeitsytNaisena kirjoitti:

        ...jooh, kaikkea tätä ja vielä paljon muuta... Ei voi sanoin kuvailla, parempi et jätän rauhaan... :/

        Aika usein nämä ovat peräkammarinpoikia.
        Lämmintä paskaa housuun äitin helmoissa.

        rapu"mies"


    • tyhjän saa pyytämättäkin

      Rapumiehestä sen verran kokemusta on, että alkumetreillä on tod. fiksu, puhuu jonkunverran, ostaa lahjoja yms., mutta auta armias kun on saanut sinut saksiinsa ja alistettua kunnolla, alkaa tapahtua. Valehtelee, pettää , on tunteeton ja kuutamon aikaan täysin maassa. Kysyttäessä, että mikä sinulla on saa vain pelkkää hmmmmm, ei mulla oo mikkää. Luulee, epäilee, on mustis ja jopa agressiivinenkin. Lapsuuden traumat täysin käsittelemättä ja roikkuu vielä keski-iässä äidin passattavana. Esim.pyykit, jos on jo muka asumassa omillaan, Ei arvosta kuin sellasia kavereita jotka on ns. paskanpuhujia, joilta saa voimaa omaan huonoon itsetuntoon. Ei omaa kämppää vielä keski-iässä. Noin 5-vuotiaan tasolla kaikin puolin kaikkinen oikkuineen ja murjotuksineen. Mut auta armias, kun pitää iskee nainen tai naisia, niin kyllä löytyy sellainen maailmanmies, et oksat pois. Ei tavoittelemisen arvoinen, Aku ankka tasoinen kaveri!!!!!!!

      • Rapumies ;)

        Lieneekö tämä kaikki kiinni horoskoopista? Itse en perusta moisiin piiruakaan.
        Ottakaa hyvät naiset mies jolla on elämänkokemusta....
        Herää epäilys, ettei teillä itsellänne ole, koska lankeatte moisiin "miehiin". Kokemus luo itsevarmuutta, nuoresta iästäni huolimatta....naiset pyörii kimpussa koska tietävät mun olevan oikeasti mukava mies joka aikuisten oikeasti hoitaa asiansa ilman naisten apua. Mä silti rakastan naisia, voi voi...olette niin suloisia. Jokikinen nainen menee sekaisin kun mies 'rakasteleekin sielua' ....eikä pelkästään kroppaa ;)
        Hajotkoot siihen avuttomat sonnit jotka eivät OIKEASTI tajua mitä pitäisi tehdä. Haluttava mies onkin sellainen, joka EI YRITÄ olla haluttava, vaan keskittyy elämänsä hoitamiseen ja tekee itse itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Myönnän, naiset on HELPPO iskeä...mutten tee sitä...ja nehän haluaa kahta kauheammin. Voi tätä dilemmaa ;)
        Tästä kaikesta mitä kirjoittelitte, voin päätellä vain yhden asian. Te ette ole tavanneet MIESTÄ...koska muuten osaisitte kertoa sen eron. Ja miehellä en tarkoita mr. täydellistä joka ei koskaan anna aihetta valittaa mistään, eihän siitä mitään tulisi, naisten TÄYTYY saada valittaa miehelle joskus jostain.
        En tarkoita miehellä myöskään naistenkaatajaa.....

        Todellinen mies mielestäni uskaltaa kurkistaa mielensä sopukoihin, myös hyvässä ja pahassa....kaikessa siinä mitä on. Sellainen minä olen, ja jos minunlaiseni tapaat....osaat erottaa tuollaiset kuvailemanne tyypit jo kaukaa. Täydellisiä ei olla, mutta kuvailitte perusjunttia...miestä. Ne on niitä jotka käy kirjoittelemassa naisten profiileihin 'nätti, kaunis...haluttava...'. Tai sitten niitä, jotka osaavat sanailla ja runoilla, vetävät juuri niistä naruista joihin naiset aina vain lankeavat.

        Minä en ole mitään noista ja silti kaikkia noita. Ymmärrän olla hiljaa, sillä olenhan vain oma itseni, SINÄ NÄET millainen olen...ei mun tartte sulle selittää...eiks jeh :)

        Ottakaa siis mies, älkää apinaa...ja puhukaa sitten.

        -Rapumies


      • rapumies on
        Rapumies ;) kirjoitti:

        Lieneekö tämä kaikki kiinni horoskoopista? Itse en perusta moisiin piiruakaan.
        Ottakaa hyvät naiset mies jolla on elämänkokemusta....
        Herää epäilys, ettei teillä itsellänne ole, koska lankeatte moisiin "miehiin". Kokemus luo itsevarmuutta, nuoresta iästäni huolimatta....naiset pyörii kimpussa koska tietävät mun olevan oikeasti mukava mies joka aikuisten oikeasti hoitaa asiansa ilman naisten apua. Mä silti rakastan naisia, voi voi...olette niin suloisia. Jokikinen nainen menee sekaisin kun mies 'rakasteleekin sielua' ....eikä pelkästään kroppaa ;)
        Hajotkoot siihen avuttomat sonnit jotka eivät OIKEASTI tajua mitä pitäisi tehdä. Haluttava mies onkin sellainen, joka EI YRITÄ olla haluttava, vaan keskittyy elämänsä hoitamiseen ja tekee itse itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Myönnän, naiset on HELPPO iskeä...mutten tee sitä...ja nehän haluaa kahta kauheammin. Voi tätä dilemmaa ;)
        Tästä kaikesta mitä kirjoittelitte, voin päätellä vain yhden asian. Te ette ole tavanneet MIESTÄ...koska muuten osaisitte kertoa sen eron. Ja miehellä en tarkoita mr. täydellistä joka ei koskaan anna aihetta valittaa mistään, eihän siitä mitään tulisi, naisten TÄYTYY saada valittaa miehelle joskus jostain.
        En tarkoita miehellä myöskään naistenkaatajaa.....

        Todellinen mies mielestäni uskaltaa kurkistaa mielensä sopukoihin, myös hyvässä ja pahassa....kaikessa siinä mitä on. Sellainen minä olen, ja jos minunlaiseni tapaat....osaat erottaa tuollaiset kuvailemanne tyypit jo kaukaa. Täydellisiä ei olla, mutta kuvailitte perusjunttia...miestä. Ne on niitä jotka käy kirjoittelemassa naisten profiileihin 'nätti, kaunis...haluttava...'. Tai sitten niitä, jotka osaavat sanailla ja runoilla, vetävät juuri niistä naruista joihin naiset aina vain lankeavat.

        Minä en ole mitään noista ja silti kaikkia noita. Ymmärrän olla hiljaa, sillä olenhan vain oma itseni, SINÄ NÄET millainen olen...ei mun tartte sulle selittää...eiks jeh :)

        Ottakaa siis mies, älkää apinaa...ja puhukaa sitten.

        -Rapumies

        tosimies. Minulla on kokemusta, hän on niin ihanan erilainen, aina niin salaperäinen ja kiehtova. Se on totta, että töitä saa tehdä suhteen eteen enemmän kuin aikaisemmassa suhteessa, Kun tykkää jostakin ihmisestä, "kuin hullu puurosta", niin sitä on valmis tekemään, mitä vain.

        Rapumies on hellä ja huolehtiva silloin, kun hän rakastaa. Kun koettelemuksia syntyy, täytyy vain jaksaa odotella kunnes huono tuuli menee ohi. Kokemuksesta tiedän, että rapumies on mies, jota vain pitää osata "käsitellä" eli ymmärtää oikein, niin saa hänet puhumaan myös pahasta olostaan ja vaikeuksista mutta tiedän, että tykkää kyllä tuulettaa ensin isommat paineet yksikseen.
        Olen itse kauris nainen myös "johtaja" tyyppiä, joten ei ihan helppo yhtälö meidän suhde ole mutta erittäin mielenkiintoinen ja haastava.

        Just tollanen rapumies on, "rakastelee myös sielua" ei ainoastaan kroppa ja mitä seksuaalisuuteen tulee, rapumiehen kanssa on ollut niiiin iiiiiiiiihanaaa ja täydellistä! Kuitenkaan seksi ei ole Kauris naiselle se tärkein pointti miehessä.

        En ole helposti iskettävissä itsekkään ja siksi rapumieskin sai tehdä töitä, että suostuin suhteeseen..ja se olikin sitten menoa. Rapumies osaa jotakin kumman syystä pitää mielenkiintoa yllä koko ajan... vaikka ei turhia rakkausjuttuja runoile mutta enhän itse sellaisesta miehestä perusta. Kun rapumies sanoo rakastavansa, hän myös tarkoittaa sitä.


      • ei kaikki ole miltä näyt
        rapumies on kirjoitti:

        tosimies. Minulla on kokemusta, hän on niin ihanan erilainen, aina niin salaperäinen ja kiehtova. Se on totta, että töitä saa tehdä suhteen eteen enemmän kuin aikaisemmassa suhteessa, Kun tykkää jostakin ihmisestä, "kuin hullu puurosta", niin sitä on valmis tekemään, mitä vain.

        Rapumies on hellä ja huolehtiva silloin, kun hän rakastaa. Kun koettelemuksia syntyy, täytyy vain jaksaa odotella kunnes huono tuuli menee ohi. Kokemuksesta tiedän, että rapumies on mies, jota vain pitää osata "käsitellä" eli ymmärtää oikein, niin saa hänet puhumaan myös pahasta olostaan ja vaikeuksista mutta tiedän, että tykkää kyllä tuulettaa ensin isommat paineet yksikseen.
        Olen itse kauris nainen myös "johtaja" tyyppiä, joten ei ihan helppo yhtälö meidän suhde ole mutta erittäin mielenkiintoinen ja haastava.

        Just tollanen rapumies on, "rakastelee myös sielua" ei ainoastaan kroppa ja mitä seksuaalisuuteen tulee, rapumiehen kanssa on ollut niiiin iiiiiiiiihanaaa ja täydellistä! Kuitenkaan seksi ei ole Kauris naiselle se tärkein pointti miehessä.

        En ole helposti iskettävissä itsekkään ja siksi rapumieskin sai tehdä töitä, että suostuin suhteeseen..ja se olikin sitten menoa. Rapumies osaa jotakin kumman syystä pitää mielenkiintoa yllä koko ajan... vaikka ei turhia rakkausjuttuja runoile mutta enhän itse sellaisesta miehestä perusta. Kun rapumies sanoo rakastavansa, hän myös tarkoittaa sitä.

        Ei se ole horoskoopista kiinni millainen toinen on, mutta jos parisuhteessa ei voi näyttää tunteitaan, eikä puhua, niin on tod, jotai pielessä. Jos aina pitää kurkata sinne aidan taa, että onko siellä ruoho vihreempää, niin jotain on pielessä. Jos aina toinen on se antava, auttava ja muutenkin huolehtiva osapuoli , niin eihän sitä kukaan jaksa vuosikaupalla! Jos masentaa ja tuntuu pahalta, niin kai siitä voi puhua, vai onko niin, että joku toine ihminen pystyy siihem? Arki alkaa jokatapauksessa, kun jalat on saman pöydän alla, olipa se alku kuinka ihanaa tahansa! Keski-iässä ne mahkut uuteen suhteeseen ei aina ole niin itsestään selvyys, ja se alkuhuuma loppuu, kun arkea eletään. jos on jo taipumusta synkistelyyn, niin ei sitä uusi puoliso kauan aikaa muuya, joten samat kuviot vuodesta toiseen ja taas haetaan uuttta, josko hän olisi se oikea. peliriippuvuus on myös, joka sotkee kuviot ja ei siinä puolison auta tapella konetta vastaan, puhumattakaan raha-automaatin peleistä. Minulla on hyvä itsetunto, mutta enhän minä ala kenenkään åidiksi!!!!


      • totta tosiaan joka sana

        Rapumiestä ei voisi paremmin kuvailla, jokainen kirjoittamasi sana totta,
        tuohon ei tarvitse enää muuta lisätä. Lapsenasteelle jäänyt, tunteeton kakara,
        joka ei huomioi toisen tunteita, mutta itse voi käyttäytyä miten haluaa, omien,
        lapsenomaisten tuntojensa mukaan. Ei tule mitään, vaikka kuinka yrittäisi, turhaa ajan haaskausta, hän ei siitä miksikään muutu.


      • totta tosiaan joka sana
        totta tosiaan joka sana kirjoitti:

        Rapumiestä ei voisi paremmin kuvailla, jokainen kirjoittamasi sana totta,
        tuohon ei tarvitse enää muuta lisätä. Lapsenasteelle jäänyt, tunteeton kakara,
        joka ei huomioi toisen tunteita, mutta itse voi käyttäytyä miten haluaa, omien,
        lapsenomaisten tuntojensa mukaan. Ei tule mitään, vaikka kuinka yrittäisi, turhaa ajan haaskausta, hän ei siitä miksikään muutu.

        Jatkan vielä vuodatusta, että keski-ikäisenäkin ja eronneena he eivät tiedä paikkaansa. Äiti pesee pyykit ja punkataan missä sattuu. Mitää muuta omaisuutta ei ole kuin auto, eikä varmaan koskaan hankikkaan. Mahdollisimman helpolla pitää päästa ja mieluummin asumaan esim. jo toisen valmiiseen kotiin, kuin, että yrittäisi hankkia jotain omaa. Kukaan ei näe tässä mitään väärää eikä outoa, mutta kaverin tuntien ei voi sanoa, kui hellanlettas. Onko kuitenkin niin, että lapsuudessa on sellaisia asioita sattunut, joita ei ole voinut käsitellä ammatti.-ihmisen kanssa tai puhua niitä edes puolisolleen. Jos ne on käsittelemättä, niin se on huono asia ja johtaa parisuhteessa ongelmiin. Mies kyllä vaatii toiselta paljon, mutta itse ei ole valmis antamaan, vaan ottamaan. Jos ka kun uhriksi joutuu sellainen alistuva ja tosi rakastunut yksilö, niin sehän on vain mannaa ko. henkilölle. No vuosien jälkeen toivon, että toinen huomaa missä mennään. Perusluonne kun ei muutu!!!!!! Pienenkin vastoinkäymisen jälkeen pakataan kamat ja lähdetään. Takaisin tullaan niinkui ei olisi mitään tapahtunut ja homma jatkuu. Ongelmat puhumatta taas seuraavaan lähtöön asti!!!!


      • totta tosiaan joka sana
        totta tosiaan joka sana kirjoitti:

        Jatkan vielä vuodatusta, että keski-ikäisenäkin ja eronneena he eivät tiedä paikkaansa. Äiti pesee pyykit ja punkataan missä sattuu. Mitää muuta omaisuutta ei ole kuin auto, eikä varmaan koskaan hankikkaan. Mahdollisimman helpolla pitää päästa ja mieluummin asumaan esim. jo toisen valmiiseen kotiin, kuin, että yrittäisi hankkia jotain omaa. Kukaan ei näe tässä mitään väärää eikä outoa, mutta kaverin tuntien ei voi sanoa, kui hellanlettas. Onko kuitenkin niin, että lapsuudessa on sellaisia asioita sattunut, joita ei ole voinut käsitellä ammatti.-ihmisen kanssa tai puhua niitä edes puolisolleen. Jos ne on käsittelemättä, niin se on huono asia ja johtaa parisuhteessa ongelmiin. Mies kyllä vaatii toiselta paljon, mutta itse ei ole valmis antamaan, vaan ottamaan. Jos ka kun uhriksi joutuu sellainen alistuva ja tosi rakastunut yksilö, niin sehän on vain mannaa ko. henkilölle. No vuosien jälkeen toivon, että toinen huomaa missä mennään. Perusluonne kun ei muutu!!!!!! Pienenkin vastoinkäymisen jälkeen pakataan kamat ja lähdetään. Takaisin tullaan niinkui ei olisi mitään tapahtunut ja homma jatkuu. Ongelmat puhumatta taas seuraavaan lähtöön asti!!!!

        Tarkoitit varmaan lähettää viestin kirjoittajalle: totta tosiaan joka sana,
        koska tuota viestiä edellä mainitulla otsikolla: Sinulle -ei ole kirjoittanut; totta tosiaan..... Tämä nyt vain selvennykseksi (menikös vaikeeks?)
        Allekirjoitan jokaisen kirjoittamasi sanan, sillä sellainen on rapumies. Itse käyttäytyy miten haluaa, ja vaatii toista sopeutumaan omaan käytökseensä. Kertoo sekin jotain, jos monta epäonnistunutta avioliittoa takana. Jos on lapsen asteelle jäänyt, sellaisena pysyy sillä kuka sen "vanhan" koiran enää muille tavoille opettaa. Kaikki on hyvin niin kauan. kun toinen hyväksyy ja kestää hänen oikkuilunsa, mutta kun niistä mainitsee, niin johan iskee panssarinsa taas korvilleen ja on kuin k... sukassa hiljaa, odottaen, että tullaan silittämään taas päätä. Ei tuollaista käytöstä kukaan pitemmän päälle jaksa kestää. Antaa siis "koteloravun" koteloitua panssarinsa sisään, ei sitä panssaria avatuksi saa, vaikka miten hyvällä yrittäisi. Salamyhkäisenä pysyy hamaan loppuun asti, ei hän tunteitaan paljasta, tuskin niitä edes pystyy tuottamaan ja kenellekään antamaan. Kylmä on ja laskelmoiva tyyppi, ajattelee vain omaa hyvinvointiaan, ei piittaa toisen tunteista.


      • kuin ex-oinaasta
        totta tosiaan joka sana kirjoitti:

        Jatkan vielä vuodatusta, että keski-ikäisenäkin ja eronneena he eivät tiedä paikkaansa. Äiti pesee pyykit ja punkataan missä sattuu. Mitää muuta omaisuutta ei ole kuin auto, eikä varmaan koskaan hankikkaan. Mahdollisimman helpolla pitää päästa ja mieluummin asumaan esim. jo toisen valmiiseen kotiin, kuin, että yrittäisi hankkia jotain omaa. Kukaan ei näe tässä mitään väärää eikä outoa, mutta kaverin tuntien ei voi sanoa, kui hellanlettas. Onko kuitenkin niin, että lapsuudessa on sellaisia asioita sattunut, joita ei ole voinut käsitellä ammatti.-ihmisen kanssa tai puhua niitä edes puolisolleen. Jos ne on käsittelemättä, niin se on huono asia ja johtaa parisuhteessa ongelmiin. Mies kyllä vaatii toiselta paljon, mutta itse ei ole valmis antamaan, vaan ottamaan. Jos ka kun uhriksi joutuu sellainen alistuva ja tosi rakastunut yksilö, niin sehän on vain mannaa ko. henkilölle. No vuosien jälkeen toivon, että toinen huomaa missä mennään. Perusluonne kun ei muutu!!!!!! Pienenkin vastoinkäymisen jälkeen pakataan kamat ja lähdetään. Takaisin tullaan niinkui ei olisi mitään tapahtunut ja homma jatkuu. Ongelmat puhumatta taas seuraavaan lähtöön asti!!!!

        joka sana kuin meidän suhteessa.ja sitä suhdetta sellaiseen mieheen ei ikinä enään!!!!


      • CryzNeitsytN
        Rapumies ;) kirjoitti:

        Lieneekö tämä kaikki kiinni horoskoopista? Itse en perusta moisiin piiruakaan.
        Ottakaa hyvät naiset mies jolla on elämänkokemusta....
        Herää epäilys, ettei teillä itsellänne ole, koska lankeatte moisiin "miehiin". Kokemus luo itsevarmuutta, nuoresta iästäni huolimatta....naiset pyörii kimpussa koska tietävät mun olevan oikeasti mukava mies joka aikuisten oikeasti hoitaa asiansa ilman naisten apua. Mä silti rakastan naisia, voi voi...olette niin suloisia. Jokikinen nainen menee sekaisin kun mies 'rakasteleekin sielua' ....eikä pelkästään kroppaa ;)
        Hajotkoot siihen avuttomat sonnit jotka eivät OIKEASTI tajua mitä pitäisi tehdä. Haluttava mies onkin sellainen, joka EI YRITÄ olla haluttava, vaan keskittyy elämänsä hoitamiseen ja tekee itse itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Myönnän, naiset on HELPPO iskeä...mutten tee sitä...ja nehän haluaa kahta kauheammin. Voi tätä dilemmaa ;)
        Tästä kaikesta mitä kirjoittelitte, voin päätellä vain yhden asian. Te ette ole tavanneet MIESTÄ...koska muuten osaisitte kertoa sen eron. Ja miehellä en tarkoita mr. täydellistä joka ei koskaan anna aihetta valittaa mistään, eihän siitä mitään tulisi, naisten TÄYTYY saada valittaa miehelle joskus jostain.
        En tarkoita miehellä myöskään naistenkaatajaa.....

        Todellinen mies mielestäni uskaltaa kurkistaa mielensä sopukoihin, myös hyvässä ja pahassa....kaikessa siinä mitä on. Sellainen minä olen, ja jos minunlaiseni tapaat....osaat erottaa tuollaiset kuvailemanne tyypit jo kaukaa. Täydellisiä ei olla, mutta kuvailitte perusjunttia...miestä. Ne on niitä jotka käy kirjoittelemassa naisten profiileihin 'nätti, kaunis...haluttava...'. Tai sitten niitä, jotka osaavat sanailla ja runoilla, vetävät juuri niistä naruista joihin naiset aina vain lankeavat.

        Minä en ole mitään noista ja silti kaikkia noita. Ymmärrän olla hiljaa, sillä olenhan vain oma itseni, SINÄ NÄET millainen olen...ei mun tartte sulle selittää...eiks jeh :)

        Ottakaa siis mies, älkää apinaa...ja puhukaa sitten.

        -Rapumies

        Jos kuvailemasi "persoona" onkaan totta loppujenlopuksi, ajattelen tekstiäsi lähinnä egonnostatuskikkana koska nämä MIEHET eivät suinkaan nikkaile silmiään kirjotuspalstalla, eivätkä muutoinkaan tuo itseään julki noin avoimesti vaikka nöyrtyneinä ovatkin eläneet vuosikaudet...

        Elikkäs moni nainen voisi laota tohon, mutta NÖYRYYS, oih se nöyryys viel jäi puuttumaan tuosta...

        Et saa multa pisteitä(ja sekös sua kismittääkin)... :D


      • CryzNeitsytN
        Rapumies ;) kirjoitti:

        Lieneekö tämä kaikki kiinni horoskoopista? Itse en perusta moisiin piiruakaan.
        Ottakaa hyvät naiset mies jolla on elämänkokemusta....
        Herää epäilys, ettei teillä itsellänne ole, koska lankeatte moisiin "miehiin". Kokemus luo itsevarmuutta, nuoresta iästäni huolimatta....naiset pyörii kimpussa koska tietävät mun olevan oikeasti mukava mies joka aikuisten oikeasti hoitaa asiansa ilman naisten apua. Mä silti rakastan naisia, voi voi...olette niin suloisia. Jokikinen nainen menee sekaisin kun mies 'rakasteleekin sielua' ....eikä pelkästään kroppaa ;)
        Hajotkoot siihen avuttomat sonnit jotka eivät OIKEASTI tajua mitä pitäisi tehdä. Haluttava mies onkin sellainen, joka EI YRITÄ olla haluttava, vaan keskittyy elämänsä hoitamiseen ja tekee itse itsensä onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Myönnän, naiset on HELPPO iskeä...mutten tee sitä...ja nehän haluaa kahta kauheammin. Voi tätä dilemmaa ;)
        Tästä kaikesta mitä kirjoittelitte, voin päätellä vain yhden asian. Te ette ole tavanneet MIESTÄ...koska muuten osaisitte kertoa sen eron. Ja miehellä en tarkoita mr. täydellistä joka ei koskaan anna aihetta valittaa mistään, eihän siitä mitään tulisi, naisten TÄYTYY saada valittaa miehelle joskus jostain.
        En tarkoita miehellä myöskään naistenkaatajaa.....

        Todellinen mies mielestäni uskaltaa kurkistaa mielensä sopukoihin, myös hyvässä ja pahassa....kaikessa siinä mitä on. Sellainen minä olen, ja jos minunlaiseni tapaat....osaat erottaa tuollaiset kuvailemanne tyypit jo kaukaa. Täydellisiä ei olla, mutta kuvailitte perusjunttia...miestä. Ne on niitä jotka käy kirjoittelemassa naisten profiileihin 'nätti, kaunis...haluttava...'. Tai sitten niitä, jotka osaavat sanailla ja runoilla, vetävät juuri niistä naruista joihin naiset aina vain lankeavat.

        Minä en ole mitään noista ja silti kaikkia noita. Ymmärrän olla hiljaa, sillä olenhan vain oma itseni, SINÄ NÄET millainen olen...ei mun tartte sulle selittää...eiks jeh :)

        Ottakaa siis mies, älkää apinaa...ja puhukaa sitten.

        -Rapumies

        Jos kuvailemasi "persoona" onkaan totta loppujenlopuksi, ajattelen tekstiäsi lähinnä egonnostatuskikkana koska nämä MIEHET eivät suinkaan nikkaile silmiään kirjotuspalstalla, eivätkä muutoinkaan tuo itseään julki noin avoimesti vaikka nöyrtyneinä ovatkin eläneet vuosikaudet...

        Elikkäs moni nainen voisi laota tohon, mutta NÖYRYYS, oih se nöyryys viel jäi puuttumaan tuosta...

        Et saa multa pisteitä(ja sekös sua kismittääkin)... :D *katoaa yöhön*


      • rapu-n......
        rapumies on kirjoitti:

        tosimies. Minulla on kokemusta, hän on niin ihanan erilainen, aina niin salaperäinen ja kiehtova. Se on totta, että töitä saa tehdä suhteen eteen enemmän kuin aikaisemmassa suhteessa, Kun tykkää jostakin ihmisestä, "kuin hullu puurosta", niin sitä on valmis tekemään, mitä vain.

        Rapumies on hellä ja huolehtiva silloin, kun hän rakastaa. Kun koettelemuksia syntyy, täytyy vain jaksaa odotella kunnes huono tuuli menee ohi. Kokemuksesta tiedän, että rapumies on mies, jota vain pitää osata "käsitellä" eli ymmärtää oikein, niin saa hänet puhumaan myös pahasta olostaan ja vaikeuksista mutta tiedän, että tykkää kyllä tuulettaa ensin isommat paineet yksikseen.
        Olen itse kauris nainen myös "johtaja" tyyppiä, joten ei ihan helppo yhtälö meidän suhde ole mutta erittäin mielenkiintoinen ja haastava.

        Just tollanen rapumies on, "rakastelee myös sielua" ei ainoastaan kroppa ja mitä seksuaalisuuteen tulee, rapumiehen kanssa on ollut niiiin iiiiiiiiihanaaa ja täydellistä! Kuitenkaan seksi ei ole Kauris naiselle se tärkein pointti miehessä.

        En ole helposti iskettävissä itsekkään ja siksi rapumieskin sai tehdä töitä, että suostuin suhteeseen..ja se olikin sitten menoa. Rapumies osaa jotakin kumman syystä pitää mielenkiintoa yllä koko ajan... vaikka ei turhia rakkausjuttuja runoile mutta enhän itse sellaisesta miehestä perusta. Kun rapumies sanoo rakastavansa, hän myös tarkoittaa sitä.

        sopii hyvin yhteen. En ole tavannut yhtään kaurista josta voisi todeta että ei olisi pessimisti, ikuinen valittaja, pahansuopa ja rapumies, siinä toinen lyyti, phyi...ei edes jaksa vaivautua kuvaamaan, niin synkkä tapaus.


      • Anonyymi

        Muutaman hyvän vuoden jälkeen rapumies yrittää eristää vaimonsa ystävistä, sukulaisista ja harrastuksista. Ainostaan kotona istuminen käy mustasukkaiselle hullulle.
        Töissäkään ei saisi käydä.


      • Anonyymi
        totta tosiaan joka sana kirjoitti:

        Rapumiestä ei voisi paremmin kuvailla, jokainen kirjoittamasi sana totta,
        tuohon ei tarvitse enää muuta lisätä. Lapsenasteelle jäänyt, tunteeton kakara,
        joka ei huomioi toisen tunteita, mutta itse voi käyttäytyä miten haluaa, omien,
        lapsenomaisten tuntojensa mukaan. Ei tule mitään, vaikka kuinka yrittäisi, turhaa ajan haaskausta, hän ei siitä miksikään muutu.

        Ajattelen niin, että se toinen ei osaa ymmärtää rapua. Suhteeseen tarvitaan kaksi. Rapu on erittäin tunteellinen, ehkä kaikkein tunteellisin. Rapu on koti-ihminen ja haluaa myös lapsia, mutta ei mikään peräkammarin poika tai tyttö. Jos joku ei ymmärrä ravun tunne-elämää, hän ei ole sopiva ravulle. Vika ei ole silloin yksin ravussa. On asiantuntemattomuutta, kun horoskooppimerkki pannaan epäonnistumisen syyksi. Eihän kukaan mene horoskooppimerkin kanssa naimisiin tai suhteeseen vaan oikean ihmisen kanssa. Eikä pappi siunaa horoskooppimerkkejä vaan tulevan pariskunnan!!! Kaksi ihmistä. Oikeassa elämässa suhde vaatii molemminpuolista kunnioittamista ja sen hoitoa. Jos jokin menee vikaan ei se ole horoskooppimerkin vika vaan kahden ihmisen vika.


    • Raputimies..

      Kiitos näistä lukuisista sanoista, joita te naiset saitte kirjoitettua meistä rapumiehistä. Kenties kuitenkin saamme elää, jotta monet tulevat sukupolvet voivat jatkaa meistä kirjoittelua. :) Tänks.

      • Sinulle raputimies

        Tottakai saatte elää ja edelleen ei se ole horoskoopista kiinni, miten ihminen käyttäytyy. Toki tunne useitakin rapumiehiä, mutta yksi heistä vain sattui olemaan ns. sekundaa. En halua yleistää millään tavalla, mutta uudessa suhteessa, josko hän sellaisessa on nyt eron jälkeen, niin paljon saa tehdä töitä, tai sitten viettää erakkona loppuelämän. Ei se nyt niin kivaa ole, kun ei toinen puhu, eikä selvitä asioita. Minusta parisuhde on kaksisuuntainen liikenne ja se siitä.


    • kokemuksenrintaääni

      ei pidä tosiaankaan ihan paikkaansa.
      minulla ei koskaan ole ollut sellaista sydänystävää, innoittajaa, rakastajaa ja luotettavaa ihmistä rinnallani, kuin eräs rapumies.
      ainut pahe hällä liiallinen alkoholi ja sitämyötä lähes läheisriippuvainen myös.
      liekö sitten syy hänen rakkaudenosoituksiinsa ja naisen hyvänäpitämiseen juuri tuo omantuntoa painava alkoholi.
      siltikin väitän, ettei parempaa miestä naisena voisi saada. emme ole aviopari, mutta seurustellut ollaan n 3 vuotta. ei ole pettänyt minua, vaikka nyt joku varmaan ajttelee, että sinsisilmäinen houkka olen. mutta ajatelkoon. tiedän sen kuitenkin, etten ole houkka ja että TIEDÄN vaan.
      seurallinen ja oiva peitonheiluttaja on tämä rapumies. puhuu ja pussaa kypällä.

      • tosimies, kuten aiemmin

        jo sanottiin.

        Omallakin kohdallani Rapumieheni on taipuvainen alkoholin käyttöön, mutta niin oli myös edelliseni, Kaksonen. Sitä edellisemmät olivat kyllä kohtuukäyttäjiä, mutta kuitenkin.
        rapumies on kyllä juuri sitä, mitä olen etsinyt.


      • Anonyymi
        tosimies, kuten aiemmin kirjoitti:

        jo sanottiin.

        Omallakin kohdallani Rapumieheni on taipuvainen alkoholin käyttöön, mutta niin oli myös edelliseni, Kaksonen. Sitä edellisemmät olivat kyllä kohtuukäyttäjiä, mutta kuitenkin.
        rapumies on kyllä juuri sitä, mitä olen etsinyt.

        Täysi juoppo tai raivoraitis pelkuri.
        Koulukiusattu.


    • CryzNeitsytN

      ...Ole itse rapu! Toimii parhaiten niin päin...
      Peilaa kaikki hänen oikkuilunsa takaisin varovasti ja katso mitä tulee... Ole itse varovainen, elä tunne-virrassa, pidä toinen ikävissään. Saat kerrankin olla epävarma, salaperäinen, ujo ja omantienkulkija. Olen kuu-merkiltäni Skorpioni(varmaa selittää osan). Tosin edelleen täsmentelen ettei suinkaan ketään ihmistä pidä "saada" sanan varmimmassa merkityksessä, ystävyys on ensi-sijaisen tärkeä asia, silloin lempeys pysyy niissä urissa joissa sen haluaa pysyvän. Viha ja rakkaus-suhteita kukaan ei kestä. Olkaa ystäviä sydämessänne!

      Vain niin saatat toivoa mitä haluat... Ja sen sydämen jota olet etsinyt... :)

      • tyhjän saa pyytämättäkin

        Olen joskus aiemminkin todennut, että luonne ei ole horoskoopista kiinni, mutta sen verran rapumiestä tunnen, että voi olla aluksi tosi ihana ja kaikinpuolin oikein unelmavävy, mutta kun laittaa jalat saman pöudän alle, niin johan alkaa tapahtua! Kaikki pitää mennä hänen ehdoilla jopa kyläreissut. Sitten se puhumattomuus, ei todellakaan mitään liikettä tunnepuolella. Muutaman oluen tai snapsin jölkeen on valmis mihin tahansa, mutta ei se paljon kiinnosta, jos seuraavana päivänä ei taaskaan mitään. On tosi kova teeskentelemään ja esittää muuta kuin on. Kaverit luulee, että onpa hyvä jätkä, mutta kukaan ei usko, jos kertoo millainen hän on kotioloissa. OikeA TYRANNI!!!!!! Osaa puhua paskaa kaikista ns. ystävistä, jos ei seura just sillä kohtaa ole sopivaa, mutta sitten esittää, että kyllä olet hyvä kaveri, kun sille päälle sattuu. Varmaan viihtyy parhaiten erakkona jossain, missä ei valoa näy tunnelin päässä ja mitään omaa ei ole kui vaatteet ja kosmetiikka ja auto. Niillähän sitä tos pitkälle pääsee!!!!!!!!!


      • hyvin sanoit
        tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:

        Olen joskus aiemminkin todennut, että luonne ei ole horoskoopista kiinni, mutta sen verran rapumiestä tunnen, että voi olla aluksi tosi ihana ja kaikinpuolin oikein unelmavävy, mutta kun laittaa jalat saman pöudän alle, niin johan alkaa tapahtua! Kaikki pitää mennä hänen ehdoilla jopa kyläreissut. Sitten se puhumattomuus, ei todellakaan mitään liikettä tunnepuolella. Muutaman oluen tai snapsin jölkeen on valmis mihin tahansa, mutta ei se paljon kiinnosta, jos seuraavana päivänä ei taaskaan mitään. On tosi kova teeskentelemään ja esittää muuta kuin on. Kaverit luulee, että onpa hyvä jätkä, mutta kukaan ei usko, jos kertoo millainen hän on kotioloissa. OikeA TYRANNI!!!!!! Osaa puhua paskaa kaikista ns. ystävistä, jos ei seura just sillä kohtaa ole sopivaa, mutta sitten esittää, että kyllä olet hyvä kaveri, kun sille päälle sattuu. Varmaan viihtyy parhaiten erakkona jossain, missä ei valoa näy tunnelin päässä ja mitään omaa ei ole kui vaatteet ja kosmetiikka ja auto. Niillähän sitä tos pitkälle pääsee!!!!!!!!!

        eipä paljon metsään mennyt luonnehdintasi. Samanlaisia mielikuvia
        rapumiehestä. Ei tunnu rehelliseltä eikä luotettavalta. Parisuhteessakaan ei yhteen tyydy, vaan koko ajan saalistus käynnissä, julkisesti ja salaa, viis veisaa, mitä kumppani ajattelee, hän kun toteuttaa vain omia mielihalujaan, ei välitä toisen osapuolen tunteista. Omat intressit tärkeämpiä. Siis aika röyhkeä ja häikäilemätön, tunteeton ja tarkoituksella ärsyttävä, tai sitten on niin tyhmä, ettei itsekään tajua, mitä voi toiminnallaan muille aiheuttaa. Ei jaksaisi rapumiehen kanssa kovin kauaa yhteiseloa elää, koska joutuisi paljon antamaan periksi, ja lisäksi kokemaan alistamista ja henkistä pahoinvointia, eikä sitä puhumattomuutta ja itsekästä ajattelutapaa voisi pitemmän päälle sietää. Rapu elää omassa maailmassaan, sinne ei pääse kuin joskus hetkellisesti, osaa koteloitua pitkäksikin aikaa, eikä avaudu, vaikka enkelin kielellä heruttaisi, no ehkä silloin, koska nauttii siitä, että häntä kehutaan ja silitellään, kritiikkiä ei siedä tippaakaan. Pieni lapsi on, ja tuskin koskaan aikuiseksi, vastuulliseksi, kasvaakaan. Toivottavasti kaikki ravut eivät ole tämän luonnehdinnan kaltaisia, uskon, etteivät ehkä ole, mutta voin olla väärässäkin, tai sitten oikeassa, kuka tietää ennen kuin kokee, ja kokenut kaiken tietää.


      • nimimerkille hyvin sanoi
        hyvin sanoit kirjoitti:

        eipä paljon metsään mennyt luonnehdintasi. Samanlaisia mielikuvia
        rapumiehestä. Ei tunnu rehelliseltä eikä luotettavalta. Parisuhteessakaan ei yhteen tyydy, vaan koko ajan saalistus käynnissä, julkisesti ja salaa, viis veisaa, mitä kumppani ajattelee, hän kun toteuttaa vain omia mielihalujaan, ei välitä toisen osapuolen tunteista. Omat intressit tärkeämpiä. Siis aika röyhkeä ja häikäilemätön, tunteeton ja tarkoituksella ärsyttävä, tai sitten on niin tyhmä, ettei itsekään tajua, mitä voi toiminnallaan muille aiheuttaa. Ei jaksaisi rapumiehen kanssa kovin kauaa yhteiseloa elää, koska joutuisi paljon antamaan periksi, ja lisäksi kokemaan alistamista ja henkistä pahoinvointia, eikä sitä puhumattomuutta ja itsekästä ajattelutapaa voisi pitemmän päälle sietää. Rapu elää omassa maailmassaan, sinne ei pääse kuin joskus hetkellisesti, osaa koteloitua pitkäksikin aikaa, eikä avaudu, vaikka enkelin kielellä heruttaisi, no ehkä silloin, koska nauttii siitä, että häntä kehutaan ja silitellään, kritiikkiä ei siedä tippaakaan. Pieni lapsi on, ja tuskin koskaan aikuiseksi, vastuulliseksi, kasvaakaan. Toivottavasti kaikki ravut eivät ole tämän luonnehdinnan kaltaisia, uskon, etteivät ehkä ole, mutta voin olla väärässäkin, tai sitten oikeassa, kuka tietää ennen kuin kokee, ja kokenut kaiken tietää.

        Ei menny ihan oikei, mutta tämä on nimimerkille hyvi sanoit! Jos mies elää 30-vuotiaaksi kotonaan, niin ei siinä paljon sos.elämää pääse syntymään ja sitten muuttaa toisen valmiiseen kotiin ja levyttää siellä liki 20-vuotta, ajattelematta sitä toista osapuolta, vaan käyttää, tylyttää ja on tosi lapsellinen koko ajan. Kun sitten toisen pinna palaa, niin ollaan niin loukkaantuneita ja leikitään marttyyria ja taas etsitään sitä ns. uutta, joka pitäisi miehen asumassa luonaan. Vanha heila ei ole edes sen väärti, että vois joskus kysyä, että kuinka voit, tai mitä sulle kuuluu? Leikitään niin maailman miestä, vaikka mamma passaa ja kaikille toitottaa kuinka pjalla menee hyvin ja ei oo mittää hättää. Minä äitinä olisin jo huolisaan, että eikö tuo poloine saa mittää ommaa aikaseksi ja alkaisin jo kysellä, että pittääkö minun loppuelämä pestä vai sinun pyykkiäsi, mutta ei! Eipä muuten mamma tiedä, että pojalla on omassa menneisyydessä ikäviä asioita tapahtunut, ei ainoastaa lapsuudessa, jotka mamma jo tietää, mutta sitten kun kaveri on vähän kasvanut muka isoksi. On rattijuopumusta, pahoinpitelyä, peliriippuvuutta, lista on loputon. Ei vaan viitsi vanhalle ihmiselle mennä asioita oikomaan, olkoon siinä uskossa, että kyllä se meidän poika hyvän uuden vaimon saa, entistä paremman ja taas pääsee mamma kehumaan, kuinka hyvä se uusi on, kun ei tiedä, että muutaman vuoden kuluttua, jos on hengissä, niin samat pyykit taas joutuu pesemään!!!!!


      • hyvin sanoit
        nimimerkille hyvin sanoi kirjoitti:

        Ei menny ihan oikei, mutta tämä on nimimerkille hyvi sanoit! Jos mies elää 30-vuotiaaksi kotonaan, niin ei siinä paljon sos.elämää pääse syntymään ja sitten muuttaa toisen valmiiseen kotiin ja levyttää siellä liki 20-vuotta, ajattelematta sitä toista osapuolta, vaan käyttää, tylyttää ja on tosi lapsellinen koko ajan. Kun sitten toisen pinna palaa, niin ollaan niin loukkaantuneita ja leikitään marttyyria ja taas etsitään sitä ns. uutta, joka pitäisi miehen asumassa luonaan. Vanha heila ei ole edes sen väärti, että vois joskus kysyä, että kuinka voit, tai mitä sulle kuuluu? Leikitään niin maailman miestä, vaikka mamma passaa ja kaikille toitottaa kuinka pjalla menee hyvin ja ei oo mittää hättää. Minä äitinä olisin jo huolisaan, että eikö tuo poloine saa mittää ommaa aikaseksi ja alkaisin jo kysellä, että pittääkö minun loppuelämä pestä vai sinun pyykkiäsi, mutta ei! Eipä muuten mamma tiedä, että pojalla on omassa menneisyydessä ikäviä asioita tapahtunut, ei ainoastaa lapsuudessa, jotka mamma jo tietää, mutta sitten kun kaveri on vähän kasvanut muka isoksi. On rattijuopumusta, pahoinpitelyä, peliriippuvuutta, lista on loputon. Ei vaan viitsi vanhalle ihmiselle mennä asioita oikomaan, olkoon siinä uskossa, että kyllä se meidän poika hyvän uuden vaimon saa, entistä paremman ja taas pääsee mamma kehumaan, kuinka hyvä se uusi on, kun ei tiedä, että muutaman vuoden kuluttua, jos on hengissä, niin samat pyykit taas joutuu pesemään!!!!!

        Vastaus viestiin 20.08. klo 21.07: (eilen illalla)
        Ei tuota paremmin enää voi sanoa. Juuri sellaiset ajatukset on ravuista.
        Koteloon linnoittautuneet tyrannit, omahyväiset "oliot", jotka eivät tiedä
        tunteista mitään. Niin kuin eräskin kertoi, rapu nimittäin, ettei hänelle seksuaalinen elämä ole tärkeää. Mikä sitten on tärkeää hänelle, nimittäin parisuhteessa!!!! Kyllä parisuhteeseen kuuluu nimenomaan tunne-elämä ja seksuaalisuus. Toisen läheisyys ja huomioiminen ovat ensiarvoisen tärkeitä parisuhteessa. Miten voi elää kylmässä suhteessa, jossa toinen ei osoita mitään hellyyttä eikä kiinnostusta toista kohtaan?
        Hän vai haikailee koko ajan "aidan toiselle puolelle", josko siellä olisi vielä parempaa tiedossa! Mihin, kysyn vain?? Luulee olevansa paraskin Adonis, mutta ei pysty todellisuudessa mihinkään. Elää jossain haavemaailmassa, omia vaateita toteuttaen, jotka nekin ovat vain turhuutta, koska ei pysty reaalielämässä antamaan toiselle itsestään mitään muuta kuin tuottamaan pettymystä pettymysten perään. Ei pienintäkään merkkiä, että sisällänsä olisi jotain lämmintä, vastaanotettavaa. Jos ei osaa itsestänsä antaa, ei voi toiseltakaan odottaa mitään. Vaikeaa pitemmän päälle rakastaa sellaista, jolle itse kaiken antaa, mutta itsellensä ei saa mitään. Yksineläjäksi, erakoksi sopii hän, parisuhteessa hänestä ei saa kuin surua ja kärsimystä!


      • sinulle hyvin sanoit
        hyvin sanoit kirjoitti:

        Vastaus viestiin 20.08. klo 21.07: (eilen illalla)
        Ei tuota paremmin enää voi sanoa. Juuri sellaiset ajatukset on ravuista.
        Koteloon linnoittautuneet tyrannit, omahyväiset "oliot", jotka eivät tiedä
        tunteista mitään. Niin kuin eräskin kertoi, rapu nimittäin, ettei hänelle seksuaalinen elämä ole tärkeää. Mikä sitten on tärkeää hänelle, nimittäin parisuhteessa!!!! Kyllä parisuhteeseen kuuluu nimenomaan tunne-elämä ja seksuaalisuus. Toisen läheisyys ja huomioiminen ovat ensiarvoisen tärkeitä parisuhteessa. Miten voi elää kylmässä suhteessa, jossa toinen ei osoita mitään hellyyttä eikä kiinnostusta toista kohtaan?
        Hän vai haikailee koko ajan "aidan toiselle puolelle", josko siellä olisi vielä parempaa tiedossa! Mihin, kysyn vain?? Luulee olevansa paraskin Adonis, mutta ei pysty todellisuudessa mihinkään. Elää jossain haavemaailmassa, omia vaateita toteuttaen, jotka nekin ovat vain turhuutta, koska ei pysty reaalielämässä antamaan toiselle itsestään mitään muuta kuin tuottamaan pettymystä pettymysten perään. Ei pienintäkään merkkiä, että sisällänsä olisi jotain lämmintä, vastaanotettavaa. Jos ei osaa itsestänsä antaa, ei voi toiseltakaan odottaa mitään. Vaikeaa pitemmän päälle rakastaa sellaista, jolle itse kaiken antaa, mutta itsellensä ei saa mitään. Yksineläjäksi, erakoksi sopii hän, parisuhteessa hänestä ei saa kuin surua ja kärsimystä!

        On tosin ikävää mollata rapumiestä, mutta minä haluan katsoa maailman tappiin asti miten tälle rapumiehelle käy. Kiinnostaa lähinnä tietää, mikä on ns. uuden valloituksen sietokyky tähän ko. mieheen. Voi olla että löytää sellaisen pinsessan, joka täyttää kaikki hänen toiveens just pilkulleen! On vai se ikävä puoli asiassa , että satun tietämään kaverista muutamia juttuja, joita se uusi ei tiedä ja kaveri ei varmasti kerro, niin on vaara tarjolle, että kun näen heidät yhdessä, tai kuulen jostain, että ko. kaverilla on uusi, niin miksi minä en vain menisi j a kertoisi uudelle, että koetappa kestää sama kuin minä yhdessä olon aikana, niin voin jopa onnitella saaliista. Muutama vuosi ja sama tilenne, kun ei joku juttu vaan toimi, niin kamppeet kasaan ja pois. Aamulla takas, jos sattuu vielä avain samaan lukkoon sopimaan. Ei tietysti mittää hättää, jos typy on niin nuori ja kokematon, että takas vaan ja kaikki on taas ennallaan......


    • fghjkl

      Siis ihan hallelujaa tuohon ekaan viestiin!! tuommoisiahan ne ravut on.. kiusasin itteeni 1,5 v osallistumalla kissa ja hiiri-leikkiin rapu-miehen kanssa.. ei v**tu enää ikinä!!!!!

      • hyvin sanoit

        Siis hallelujaa! Mieluummin Rapujuhlat, kuin "Rapukuhnat". Ennen kivikin halkeaa,
        ennen kuin Ravun aivoituksista selville pääsee. Kilpi on tiukasti ympärillä, eikä hevillä avaudu. Turha odottamaankaan jäädä, sillä odottavan aika tulee olemaan pitkä ja kivulias.


      • tyhjän saa pyytämättäkin
        hyvin sanoit kirjoitti:

        Siis hallelujaa! Mieluummin Rapujuhlat, kuin "Rapukuhnat". Ennen kivikin halkeaa,
        ennen kuin Ravun aivoituksista selville pääsee. Kilpi on tiukasti ympärillä, eikä hevillä avaudu. Turha odottamaankaan jäädä, sillä odottavan aika tulee olemaan pitkä ja kivulias.

        En tiedä menikö oikein nyt nuo nimimerkit sun muut, mutta olen aika usein tänne kirjoittanut juuri rapumiehestä ja nyt onkin herännyt kysymys, että miksi juuri he ovat niitä julmureita? Täytyy kyllä mainita, että muitakin on , mutta miksi juusri rapumies? Ei mitään järkee missään ja jos aikanaan oisin tiennyt, että mitä tuleman pitää, niin ois jäänyt jo alkumetreillä mokoma lapsimies! En voi kui imetellä, mutta sivusta seuraan kyllä mielenkiinnolla kaverin edesottamuksia jatkossa. Tarinoita olen jo kuullut melkoisen liudan ja eipä minunkaan hampaita kovin naurata ne tiedot, mitä on matkan varrella tihkunut. Ei voi muuta sanoa, kuin huh! huh1


      • rapumaan
        tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:

        En tiedä menikö oikein nyt nuo nimimerkit sun muut, mutta olen aika usein tänne kirjoittanut juuri rapumiehestä ja nyt onkin herännyt kysymys, että miksi juuri he ovat niitä julmureita? Täytyy kyllä mainita, että muitakin on , mutta miksi juusri rapumies? Ei mitään järkee missään ja jos aikanaan oisin tiennyt, että mitä tuleman pitää, niin ois jäänyt jo alkumetreillä mokoma lapsimies! En voi kui imetellä, mutta sivusta seuraan kyllä mielenkiinnolla kaverin edesottamuksia jatkossa. Tarinoita olen jo kuullut melkoisen liudan ja eipä minunkaan hampaita kovin naurata ne tiedot, mitä on matkan varrella tihkunut. Ei voi muuta sanoa, kuin huh! huh1

        ehkä ette vaan ollu oikeita toisillenne!:) opetit varmasti hänelle jotain... kannattaako toisen kanssa olla jos ei itse ole sata lasis... itse törmännyt saman tyyliseen skopuun. , ei se merkistä välttämäti ole kiinni. toiset aikuisia ja toiset heikkouttaan kun ei yksin osaa olla! voimia...


      • tyhjän saa pyytämättäkin
        rapumaan kirjoitti:

        ehkä ette vaan ollu oikeita toisillenne!:) opetit varmasti hänelle jotain... kannattaako toisen kanssa olla jos ei itse ole sata lasis... itse törmännyt saman tyyliseen skopuun. , ei se merkistä välttämäti ole kiinni. toiset aikuisia ja toiset heikkouttaan kun ei yksin osaa olla! voimia...

        Ei se yhdessäelo ole todellakaan mistään merkistä kiinni, mutta miksi pitää vedettää toista niin kauan, jos juttu ei toimi? Samat virheet jokainen tekee kuitenkin, olipa se toinen kuinka hyvä ja ymmärtävä, jos saman katon alle mennään asumaan. perusluonne kun ei muutu, tekis miten päin tahansa? Arki alkaa aina, kun suhde muuttuu vakavaksi! Itse aion pysyä ikisinkkuna ja ei todellakaan tuota mitään hankaluuksia, ei tartte ottaa huomioon kenenkään tunteita ja mielialoja, eikä tartte kysellä fiiliksiä. Senkun tuut kottiin ja teet mitä lystäät. Kavereita ja oikeita ystäviä voit tavata, eikä sun tartte selitellä menojas ja tulojas. Verkosto on minullakin laaja, joten juttukaveria löytyy aina, eikä tartte pelätä, että joku vahtii, että ketä tapaat! Se vapaus ennen kaikkea!!!!!


      • Anonyymi
        hyvin sanoit kirjoitti:

        Siis hallelujaa! Mieluummin Rapujuhlat, kuin "Rapukuhnat". Ennen kivikin halkeaa,
        ennen kuin Ravun aivoituksista selville pääsee. Kilpi on tiukasti ympärillä, eikä hevillä avaudu. Turha odottamaankaan jäädä, sillä odottavan aika tulee olemaan pitkä ja kivulias.

        Kilpi on ja pysyy. Ei halua sairauttaan paljastaa.
        Poliisien vanha tuttu.
        Mammanpoika.


    • Rappuillaan

      Onko joku kirjoittajista eronnut äskettäin rapumiehestä? Onko olo helpottunut, vai vieläkö kaipailet?

      • P

        mutta ei taida kauaa mennä kun ero on lopullinen. Monta vuotta tässä on katseltu ja tää alkaa nyt riittää.

        Koko tänä aikana mies ei ole sitoutunut suhteeseensa kunnolla, näennäisesti vain. Syy miksi vielä on tuossa vieressä on se, että kun nyt on niin luvannut tehdä niin siinä pysyy. Uusi on ollut salaa haussa ihan alusta lähtien ja sitten ihmetellään että miksi häneen ei luoteta. Ravun uskollisuuskäsite on hyvin häilyvä, se vaihtuu tilanteen mukaan. Uskottelee itselleen, että tämä ja tämä ei oikeasti ollut pettämistä, vaikka olisi yhteisesti sovittu säännöistä ja rajoista. Niistä voi sitten omantunnon mukaan joustaa, kosto elää ja jos kohtelet rapumiestä huonosti, niin voit olla ihan varma että se uusi ihastus tulee kuvioon ja valehtelu alkaa.

        Rapumiehellä on panssarinsa alla erittäin huono itsetunto, eikä rapumies ole kovin välkky. Jostain syystä hän kuitenkin itse elää haavemaailmassaan, ja uskottelee olevansa se maailman fiksuin ja ihanin. Tämä tapaukseni lähentelee jo narsistisesti häiriintynyttä, mutta liekö tuo ihan rapumaista käytöstä. Hän kerää ympärilleen ainoastaan ihmisiä, jotka pönkittävät hänen itsetuntoaan ja naisia, jotka ihailevat häntä maasta taivaisiin. Nämä eivät tietenkään tunne rapumiehestä kuin sen ihanan puolen, sen, jonka he saavat flirttailun lomassa tuntea. Rapumiehellä ei ole yhtään "oikeaa" ystävää, sillä hän ei kestäisi sitä että joku tuntee hänen aidon sisimpänsä kaikkine luonteenvikoineen. Viimeiseen saakka hän piilottaa todellisen minänsä, myös suhteessa.

        Rapumies ei kykene itse jättämään ja lopettamaan suhdetta. Hän on pelkuri ja kärsii huonosta itsetunnosta muiden luonteenvikojen myötä. Raivotautinen valehtelija hän on. Ei mitään muuta. Kun se hänelle sopii, hän on erittäin rakastava ja ihana kumppani, mutta ei koskaan pyyteettömästi!!! Kaikki tapahtuu hänen halujensa mukaan ja hän on ihana vain, koska se palvelee häntä itseään!! Ravun epäitsekkyys ei ole koskaan aitoa. Aina taustalla on asia, jonka hän sillä tavoittaa.

        Olen tuntenut aika monia eri merkeissä syntyneitä miehiä ja seurustellut vakavasti useita vuosia. Rapumies on ollut kamalin ihminen, jonka olen tuntenut. Hän on ollut tyyppiesimerkki siitä, kuinka suhteen alussa on mitä ihanin, ja kun on sinut saksiinsa saanut, kaikki muuttuu 100%. Sen jälkeen hän on vain irvikuva siitä ihanuudesta, jolla sinut saksiinsa sai.

        Rapumies on huolehtinut perheestään kyllä. Näennäisesti. Tunteiden tasolla hän on kauan sitten irtautunut lupauksistaan ja jättänyt hoitamatta suhteensa. Hän olettaa muiden aina palvelevan itseään ja hoitavan asiat. Tietysti hän ei kestä sitä, jos häntä komennellaan, koska hän rakastaa valtaa. Hän alistaa, tyrannisoi, käyttää henkistä väkivaltaa, nimittelee, valehtelee kun se on hänelle edullista, salailee asioita. Haluaa osallistua kaikkiin päätöksiin, mutta vain pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja käyttääkseen valtaa. Tätä hän nimittää osallistumiseksi ja tasa-arvoksi.

        Kuten täällä joku sanoi, ystävät eivät koskaan uskoisi niitä tarinoita, mitä rapu kotona tekee ja sanoo. Kukaan ei usko, että kaiken tuon näytellyn taustalla voi olla kaikki tämä mitä sanon. Tunnetaan hyvänä jätkänä, mutta todellisuudessa hän elää näytelmää eikä kasva aikuiseksi koskaan. Ei ota vastuuta sanoistaan ja teoistaan, ei jätä kumppaniaan, koska haluaa olla uhrin asemassa jotta seuraava kumppani ja läheiset ja uusi kumppani voisivat häntä sitten lohduttaa. Kaikki syyhän on aina siinä toisessa, ei ravussa koskaan. Rapumiehellä ei itseasiassa ole juurikaan ystäviä, kavereita korkeintaan. Kukaan ei todellisuudessa tunne tätä ihmistä, muuta kuin se, joka hänen kanssaan on vuosia elänyt.

        Epäaidoin ihminen, jonka olen tavannut.


      • säälittää
        P kirjoitti:

        mutta ei taida kauaa mennä kun ero on lopullinen. Monta vuotta tässä on katseltu ja tää alkaa nyt riittää.

        Koko tänä aikana mies ei ole sitoutunut suhteeseensa kunnolla, näennäisesti vain. Syy miksi vielä on tuossa vieressä on se, että kun nyt on niin luvannut tehdä niin siinä pysyy. Uusi on ollut salaa haussa ihan alusta lähtien ja sitten ihmetellään että miksi häneen ei luoteta. Ravun uskollisuuskäsite on hyvin häilyvä, se vaihtuu tilanteen mukaan. Uskottelee itselleen, että tämä ja tämä ei oikeasti ollut pettämistä, vaikka olisi yhteisesti sovittu säännöistä ja rajoista. Niistä voi sitten omantunnon mukaan joustaa, kosto elää ja jos kohtelet rapumiestä huonosti, niin voit olla ihan varma että se uusi ihastus tulee kuvioon ja valehtelu alkaa.

        Rapumiehellä on panssarinsa alla erittäin huono itsetunto, eikä rapumies ole kovin välkky. Jostain syystä hän kuitenkin itse elää haavemaailmassaan, ja uskottelee olevansa se maailman fiksuin ja ihanin. Tämä tapaukseni lähentelee jo narsistisesti häiriintynyttä, mutta liekö tuo ihan rapumaista käytöstä. Hän kerää ympärilleen ainoastaan ihmisiä, jotka pönkittävät hänen itsetuntoaan ja naisia, jotka ihailevat häntä maasta taivaisiin. Nämä eivät tietenkään tunne rapumiehestä kuin sen ihanan puolen, sen, jonka he saavat flirttailun lomassa tuntea. Rapumiehellä ei ole yhtään "oikeaa" ystävää, sillä hän ei kestäisi sitä että joku tuntee hänen aidon sisimpänsä kaikkine luonteenvikoineen. Viimeiseen saakka hän piilottaa todellisen minänsä, myös suhteessa.

        Rapumies ei kykene itse jättämään ja lopettamaan suhdetta. Hän on pelkuri ja kärsii huonosta itsetunnosta muiden luonteenvikojen myötä. Raivotautinen valehtelija hän on. Ei mitään muuta. Kun se hänelle sopii, hän on erittäin rakastava ja ihana kumppani, mutta ei koskaan pyyteettömästi!!! Kaikki tapahtuu hänen halujensa mukaan ja hän on ihana vain, koska se palvelee häntä itseään!! Ravun epäitsekkyys ei ole koskaan aitoa. Aina taustalla on asia, jonka hän sillä tavoittaa.

        Olen tuntenut aika monia eri merkeissä syntyneitä miehiä ja seurustellut vakavasti useita vuosia. Rapumies on ollut kamalin ihminen, jonka olen tuntenut. Hän on ollut tyyppiesimerkki siitä, kuinka suhteen alussa on mitä ihanin, ja kun on sinut saksiinsa saanut, kaikki muuttuu 100%. Sen jälkeen hän on vain irvikuva siitä ihanuudesta, jolla sinut saksiinsa sai.

        Rapumies on huolehtinut perheestään kyllä. Näennäisesti. Tunteiden tasolla hän on kauan sitten irtautunut lupauksistaan ja jättänyt hoitamatta suhteensa. Hän olettaa muiden aina palvelevan itseään ja hoitavan asiat. Tietysti hän ei kestä sitä, jos häntä komennellaan, koska hän rakastaa valtaa. Hän alistaa, tyrannisoi, käyttää henkistä väkivaltaa, nimittelee, valehtelee kun se on hänelle edullista, salailee asioita. Haluaa osallistua kaikkiin päätöksiin, mutta vain pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja käyttääkseen valtaa. Tätä hän nimittää osallistumiseksi ja tasa-arvoksi.

        Kuten täällä joku sanoi, ystävät eivät koskaan uskoisi niitä tarinoita, mitä rapu kotona tekee ja sanoo. Kukaan ei usko, että kaiken tuon näytellyn taustalla voi olla kaikki tämä mitä sanon. Tunnetaan hyvänä jätkänä, mutta todellisuudessa hän elää näytelmää eikä kasva aikuiseksi koskaan. Ei ota vastuuta sanoistaan ja teoistaan, ei jätä kumppaniaan, koska haluaa olla uhrin asemassa jotta seuraava kumppani ja läheiset ja uusi kumppani voisivat häntä sitten lohduttaa. Kaikki syyhän on aina siinä toisessa, ei ravussa koskaan. Rapumiehellä ei itseasiassa ole juurikaan ystäviä, kavereita korkeintaan. Kukaan ei todellisuudessa tunne tätä ihmistä, muuta kuin se, joka hänen kanssaan on vuosia elänyt.

        Epäaidoin ihminen, jonka olen tavannut.

        Totta on joka sana jonka kirjoitit rapumiehestä. Kavereita on, mutta ei yhtään oikeaa ystävää, mutta ei puolisollakaan saa olla ketään. Haraastaa et voi, etkä tavata ketään, et edes lähimmäisiäsi,kuin toisen ehdoilla. Kukaan ei todellakaan uskoisi, jos kertoisi, että millainen kaveri on kotona oikeasti! Jos jätät hänet, voit olla varma, että hän on pitkävihainen, eikä tule koskaan antamaan sinulle anteeksi, että jätit hänet. Roikkuu omissa oloissaan ja ei osaa hankkia edes omaa kunnollista asuntoa, eikä edes omista mitään omaa. Jos mies on jo keski-iässä, niin pitäisi tietyt asiat olla jo kunnossa, eikä olla esim. äidin tai uuden naisystävän paapottavana, koska sama kierre jatkuu taas. Omat ns. kaverit arvostavat, koska eivät tiedä, tai eivät halua uskoa kaverista mitään pahaa, vaikka näkevät tilanteen. Kaikkeen edellämainittuun kun lisätään peli- ja nettiriippuvuus, niin tietäähän jokainen normaali-ihminen mitä se tarkoittaa? Jos eron jälkeen on elämässä vain nuo edellä,mainitut asiat, niin huonosti menee. Kaveri ei hoida kuntoaan millään tavalla, vaan uskoo, että se sama charmi puree, mikä puri esim. naisiin noin 20-vuotta sitten. Jos housut alkaa roikkua ja body häviää ja vielä itse uskoo olevansa kova luu, niin eikun onnee ja menestystä uuden puolison etsintään!!!!!


      • tendyli
        P kirjoitti:

        mutta ei taida kauaa mennä kun ero on lopullinen. Monta vuotta tässä on katseltu ja tää alkaa nyt riittää.

        Koko tänä aikana mies ei ole sitoutunut suhteeseensa kunnolla, näennäisesti vain. Syy miksi vielä on tuossa vieressä on se, että kun nyt on niin luvannut tehdä niin siinä pysyy. Uusi on ollut salaa haussa ihan alusta lähtien ja sitten ihmetellään että miksi häneen ei luoteta. Ravun uskollisuuskäsite on hyvin häilyvä, se vaihtuu tilanteen mukaan. Uskottelee itselleen, että tämä ja tämä ei oikeasti ollut pettämistä, vaikka olisi yhteisesti sovittu säännöistä ja rajoista. Niistä voi sitten omantunnon mukaan joustaa, kosto elää ja jos kohtelet rapumiestä huonosti, niin voit olla ihan varma että se uusi ihastus tulee kuvioon ja valehtelu alkaa.

        Rapumiehellä on panssarinsa alla erittäin huono itsetunto, eikä rapumies ole kovin välkky. Jostain syystä hän kuitenkin itse elää haavemaailmassaan, ja uskottelee olevansa se maailman fiksuin ja ihanin. Tämä tapaukseni lähentelee jo narsistisesti häiriintynyttä, mutta liekö tuo ihan rapumaista käytöstä. Hän kerää ympärilleen ainoastaan ihmisiä, jotka pönkittävät hänen itsetuntoaan ja naisia, jotka ihailevat häntä maasta taivaisiin. Nämä eivät tietenkään tunne rapumiehestä kuin sen ihanan puolen, sen, jonka he saavat flirttailun lomassa tuntea. Rapumiehellä ei ole yhtään "oikeaa" ystävää, sillä hän ei kestäisi sitä että joku tuntee hänen aidon sisimpänsä kaikkine luonteenvikoineen. Viimeiseen saakka hän piilottaa todellisen minänsä, myös suhteessa.

        Rapumies ei kykene itse jättämään ja lopettamaan suhdetta. Hän on pelkuri ja kärsii huonosta itsetunnosta muiden luonteenvikojen myötä. Raivotautinen valehtelija hän on. Ei mitään muuta. Kun se hänelle sopii, hän on erittäin rakastava ja ihana kumppani, mutta ei koskaan pyyteettömästi!!! Kaikki tapahtuu hänen halujensa mukaan ja hän on ihana vain, koska se palvelee häntä itseään!! Ravun epäitsekkyys ei ole koskaan aitoa. Aina taustalla on asia, jonka hän sillä tavoittaa.

        Olen tuntenut aika monia eri merkeissä syntyneitä miehiä ja seurustellut vakavasti useita vuosia. Rapumies on ollut kamalin ihminen, jonka olen tuntenut. Hän on ollut tyyppiesimerkki siitä, kuinka suhteen alussa on mitä ihanin, ja kun on sinut saksiinsa saanut, kaikki muuttuu 100%. Sen jälkeen hän on vain irvikuva siitä ihanuudesta, jolla sinut saksiinsa sai.

        Rapumies on huolehtinut perheestään kyllä. Näennäisesti. Tunteiden tasolla hän on kauan sitten irtautunut lupauksistaan ja jättänyt hoitamatta suhteensa. Hän olettaa muiden aina palvelevan itseään ja hoitavan asiat. Tietysti hän ei kestä sitä, jos häntä komennellaan, koska hän rakastaa valtaa. Hän alistaa, tyrannisoi, käyttää henkistä väkivaltaa, nimittelee, valehtelee kun se on hänelle edullista, salailee asioita. Haluaa osallistua kaikkiin päätöksiin, mutta vain pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan ja käyttääkseen valtaa. Tätä hän nimittää osallistumiseksi ja tasa-arvoksi.

        Kuten täällä joku sanoi, ystävät eivät koskaan uskoisi niitä tarinoita, mitä rapu kotona tekee ja sanoo. Kukaan ei usko, että kaiken tuon näytellyn taustalla voi olla kaikki tämä mitä sanon. Tunnetaan hyvänä jätkänä, mutta todellisuudessa hän elää näytelmää eikä kasva aikuiseksi koskaan. Ei ota vastuuta sanoistaan ja teoistaan, ei jätä kumppaniaan, koska haluaa olla uhrin asemassa jotta seuraava kumppani ja läheiset ja uusi kumppani voisivat häntä sitten lohduttaa. Kaikki syyhän on aina siinä toisessa, ei ravussa koskaan. Rapumiehellä ei itseasiassa ole juurikaan ystäviä, kavereita korkeintaan. Kukaan ei todellisuudessa tunne tätä ihmistä, muuta kuin se, joka hänen kanssaan on vuosia elänyt.

        Epäaidoin ihminen, jonka olen tavannut.

        Joo sopii hyvin mun mieheeni paitsi ei ole kovin kauan.Saksiinsa sai ja kun en osaa olla kuten hänelle sopii heti tulee sanomista.Haukkumista kun osaa olla kun hän on määrännyt..Minussa on aina vika ei hänessä.Edellinen puhelu alkoi sillä että laitoin lässyjä viestejä liikaa.En tiä mitä mä sun kaa tekisin sanoi hän
        Ei osaa päästää toista vapaaksi.Ei välitä antaa anteeksi.Ei puhu. Seksi kyllä kiinnostaa ja hyvä pitää mua varalla jos ei muualta saa. Rakkaudesta ei saa puhua..Ei jaksa enää jos ei tule tällä viikolla jutteleen ja sopimaan asioista.Vitsi miten raivostuttava mur mur..Kohta on mitta täynnä..


      • Anonyymi

        Eron jälkeen rapumies alkaa vainoamaan, jotkut jopa vuosia.
        Ihmisjäte.


    • fghjkl

      Ettete kait te todella usko horoskooppeihin???

    • tendyli

      Katsos kummaa. Ihan kuin lukis oman kullan piirteitä.. Itse olen rapu myös ja helppoa ei ole ollut.. Mietin jo poistumiskeinoja kun menee niin vaikeaksi..Mutta yrittänyttä ei laiteta...

    • Onnellinen:)

      Olen lukenut melkoisesti negatiivista palautetta rapumiehestä. Vaikuttaa, että sinä olet törmännyt erittäin epäkypsään rapumieheen. Jos ihminen on epäkypsä persoona, niin hän on sitä sitten olipa hän horoskoopiltaan sitten neitsyt, härkä, leijona tai vaikka sitten rapu. Minusta mikään horoskooppi merkki sinällään ei takaa onnistunutta parisuhdetta. Eri merkeillä on varmastikin erilaiset huonot ominaisuudet niinkuin myös hyväktin ominaisuudet.Toiset merkit sopivat varmasti sopivat paremmin yhteen, mutta olipa yhteensopivuus tähtikarttojen mukaan kuinka sopivaa tahansa, niin jonkinlaisia haasteita suhteeseen aina liittyy.

      MInä olet kalat nainen (nouseva kauris) ja mieheni on rapu (nouseva vaaka). Olemme olleet yhdessä reilut kaksi vuotta ja suhteemme toimii todella hyvin. Olemme hyvin rehellisiä ja avoimia toisillemme. Pystymme puhumaan kaikista asioista. Suhteemme perustuu rehellisyytee, uskollisuuteen ja molemmin puoliseen kunnioitukseen. Miehelläni on ollut vain yksi nainen ennen minua, jonka kanssa hän oli 15 vuotta, ihan nuoresta asti. Suhde päättyi, kun ex-nainen jäi kiinni pitkä aikaisesta pettämisestä. Mieheni oli ollut tyytymätön suhteesen jo vuosia ennen eropäätöstä. Mieheni, minä, mieheni vanhemmat ja muutamat muut läheiset olemme todenneet, että ex-nainen on erittäin häiriintynyt ja sopii täydellisesti luokkaan narsistinen persoonallisuus häiriöinen (mm. on keksinyt minusta täysin perättömiä valheita ).

      Meidän suhteemme on täynnä läheisyyttä, hellyyttä ja intohimoa. Kumpikin näyttää avoimesti tunteensa. Halauksia ja suudelmia on yllin kyllin joka päivä. Rapu miehistä sanotaan, että he eivät ole kovin verbaalisia. Se on tavallaan totta. Minunkaan mieheni ei jatkuvasti suitsuta tunteitaan suullisesti, mutta enemmän se kaikki näkyy tekojen tasolla. Hän on valmis tekemään perheensä puolesta melkein mitä vain. Hän korjaa polkupyörän, huoltaa autot ja laitteet, laittaa verhotangot, tekee pienet remontit ja huolehtii 100 %:sti perheen taloudesta. Hän maksaa kaikki perheemme kulut, koska hänen mielestään se on miehen tehtävä (tosin on hän melkoisen varakas, joten hänellä on varaa tehdä se). Mieheni mielestä naista ei saa rasittaa liikaa. Hänestä nainen on kodin henki, joka huolehtii perheestä.. tekee ruuan, pesee pyykin ja hoitaa siivoamisen. Minun ensisijainen tehtäväni on huolehtia kodista. Joku voisi nyt sanoa, että mieheni on alistava sovinisti, mutta se ei pidä paikkaansa. Hän ei ole koskaan vihainen, jos en ole jotain tehnyt. Jos ruokaa ei ole tehty, niin hän syö mitä löytää. Hän myös tyhjentää toisinaan tiskikoneen tai imuroi kodin.. eli hän myös osallistuu aina silloin tällöin kodin hoitamiseen.

      Mieheni on lempeä, rakastava, uskollinen, luotettava, syvällinen, erittäin huumorintajuinen, herkkä, miehekäs, älykäs, vastuuntuntoinen, huolehtiva, ei käytä lainkaan alkoholia, eikä tupakoi, määrätietoinen..jne.. En voisi kuvitella itselleni parempaa miestä kuin mitä rapu mieheni on :)

      • ei savolainen

        Onko kellään kokemusta savolaisesta rapumiehestä, kun savolaiset tuppaavat olemaan muutenkin niin kieroja? Ajattelin, että jospa se kierous ja oveluus vain korostuu entisestään savolaisessa rapumiehessä!


    • sadgwag

      ..itse olen rapu-nainen, ja osa noista sopii minunkin kohdalle täydellisesti, mutta jotkut eivät taas lainkaan :D

    • MasterZeromus

      Minä olen rapu ja olen erittäin huomion kipeä! Kaikki kiertää ainoastaan minun ympäri. Olen kuningas linnassani, jopa kosmisessa merkityksessä. Olen jumala ja hallitsen elämää ja kuolemaa omassa porukassani. Noin, jos n.s ystävät tai työtoverit eivät kehu minua, palvele minua uskollisesti, esitä minua tai saa aikaan edistystä niin sanon hyvästi ja näkemiin noille. Kyllä se niin on että jos minulla vaimo on niin hänen täytyy uhrata sukulaisensa, ystävänsä mitkä eivät minua miellytä eikä missään nimessä edes leikillä kehua jotain toista miestä oli minun vaimoni sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä. Alistuminen valtani alaisuuteen on ehdoton! Nöyrä, ujo, naisellinen, pehmeä, koti, ruokailija Neitsyt tai Jouskari on laatua.

      Muille toivotan hyvin lämpimän Nirvanan! En ole narcisti siinä missä esim Oinas koska en harrasta niinkuin eivät muutkaan ravut mitään anaali yhdyntää. Katsokaa Oinaita! Tony Vairelles on pika raiskari, Claudia Cardinale tarjoaa naisena persettä töikseen, Elton John on analisti j.n.e. Nuo lapselliset klovnit eivät tiedä myötätunnosta yhtään mitään kuin me ravut taas pidetään lujastikkin kiinni arvostamme missä ei alistuta analismiin, kuseskelimiseen, nyrkkeilyyn ja muihin fetisteihin. Tietysti ravuillakin voi olla sekä nais että mies suhteita mutta koskaan hän ei ole väkivaltainen vaan ottaa myös toisenkin osapuolen huomioon. Pillut ja pippelit ovat kiehottavempia kuin peräpäät meille.

      Huh, varokaa ettei se teidän rapumiehenne vaan käy erään naisellisen miehen tykönä koska kuvittelette aina toista naista. Ja kiittäkää hyvä ihme Luojaanne ettei se teidän miehenne ole sadistinen omahyväinen Oinas tuottaakseen teille jonkun kunnon verenmyrkytyksen, kupan tai jopa HIV:in.

      • Ikävä jäi

        Sinulle niinpä niin! Miten voit sanoa, jos miestä ei kiinnosta anaaliseksi, että hän kävisi toisen naisen sijaan naisellisen miehen luona. Miten ne sen seksin hoitaa? Tuskin he toisiaan kädestä pitävät. Väitin joskus aikoinaan rapumiehelleni, että jos sinua ei kiinnosta toinen nainen, niin sit sä olet homo! Nauro kunnolla paskista päin naamaa ja sanoi, että en todellakaan ole homo


      • Arvaileebb
        Ikävä jäi kirjoitti:

        Sinulle niinpä niin! Miten voit sanoa, jos miestä ei kiinnosta anaaliseksi, että hän kävisi toisen naisen sijaan naisellisen miehen luona. Miten ne sen seksin hoitaa? Tuskin he toisiaan kädestä pitävät. Väitin joskus aikoinaan rapumiehelleni, että jos sinua ei kiinnosta toinen nainen, niin sit sä olet homo! Nauro kunnolla paskista päin naamaa ja sanoi, että en todellakaan ole homo

        Onko kokemuksenne mukaan mahdollista ellei tyypillistä, että eronnut rapumies seilaa edestakaisin exänsä ja uuden naisen välillä ?


    • Ravun saksiin jäänyt

      On kokemusta ja samanlainen oli.
      Omahyväinen ja kokoajan olisi pitänyt kehua.
      Hän itse ei kehuja eikä muutakaan positiivista minussa eikä muissa nähnyt.
      Vain itse oli paras,täydellinen.

      • voe, voe

        Voi helevetti, kun sain kuulla, että ystäväni exä, vuoden eron jälkeen ja omilla teillä oltuaan muuttaakin vanhan äidin luo asumaan, näkemättä siinä mitään väärää! Äiti ei ole huonokuntoinen, eikä holhouksen alla ja muutenkin pärjää itse omillaan. Nyt keski-ikäinen poika punkkaa mamman luona, vaikka äiti ei tarvitse omaishoitajaa. Onko tämä peräkammarinpoika tosi luuseri, vai saamaton nahjus? Siis asuntoja löytyy kaikille, jos haluaa niitä etsiä/ottaa. Siis haloo.....


      • ihan mukava
        voe, voe kirjoitti:

        Voi helevetti, kun sain kuulla, että ystäväni exä, vuoden eron jälkeen ja omilla teillä oltuaan muuttaakin vanhan äidin luo asumaan, näkemättä siinä mitään väärää! Äiti ei ole huonokuntoinen, eikä holhouksen alla ja muutenkin pärjää itse omillaan. Nyt keski-ikäinen poika punkkaa mamman luona, vaikka äiti ei tarvitse omaishoitajaa. Onko tämä peräkammarinpoika tosi luuseri, vai saamaton nahjus? Siis asuntoja löytyy kaikille, jos haluaa niitä etsiä/ottaa. Siis haloo.....

        Satuin tälle palstalle, jopa on sattunut kummia rapumiehiä teille. Olen naimisissa ravun kanssa ollut 39 vuotta, itse olen synt. 22.7, eli ravun merkin loppuessa ja tunnen itseni leijonaksi.
        No tässä vuosien varrella olen huomannut että rapumies on luotettava, rahoistaan kiinni pitävä, uskollinen, ahkera, hyvä rakastaja, ja todella pitää huolen perheestään ja lapsistaan. Meillä voi olla vieläkin keittiön pöytä täynnä esim. leipiä ja pulliajoita hän on ostanut suoraan leipomolta kun tulen työstä, tai muuta ruokayllästystä kaapit väärällään, kalastaa itse kalat, kerää marjat, minä näet olen vielä työssä ja hän eläkkeellä, joka aamu hän tarjoaa autokyytiä työhön jos haluan, ja hakee jos haluan.
        Ei kertaakan ole pettänyt sen tiedän. Tosin hän on 10 v vanhempi kuin minä ja sillä saattaa olla merkitystä. Jos meinaa rapu-ukon kanssa olla yksissä ja tulla toimeen, pitää hänen tehdä niitä omia hommiaan ihan yksin, sillä rapu tarvitsee vapautta, en tunge kalalle tai marjametsään jos näyttää sille että hän tarvitsee rauhaa. Tai jos hän haluaa lukea jotain kirjaa en mene häiritsemään, hänkin antaa minulle vapautta eikä tunge vapaa-ajan harrastuksiini, kieliopintoihin, joogan ja jumppaan jne.
        En tiedä mustasukkaisuudesta mitään, mutta sen tiedä että ärsytyskynnys on herkkä, sitä en kiellä.
        Pidän myös sitä arvossa että mies ei tuhlaa tyhjään vaan jos jotain sattuu, tietää ainakin kenellä on rahaa. Joskus tosin hieman ärsyttää kun on niin tarkka, mutta sittenpä pääsee matkoille ja muille kun pankissa on varaa mistä ottaa.
        Olen tosi tyytyväinen tähän mieheeni, enkä minäkään ole pettänyt enkä pettäisi häntä en missään tapauksessa. Luulen että kaikilla miehillä on omat "temppunsa" kuka tekee mitäkin se ei kyllä mistään horoskoopista voi roikkua vaan pohjaluonne nousee syntymästä ja elämä opettaa lisää, ei välttämättä kotiolotkaan.


      • oinas friidu
        ihan mukava kirjoitti:

        Satuin tälle palstalle, jopa on sattunut kummia rapumiehiä teille. Olen naimisissa ravun kanssa ollut 39 vuotta, itse olen synt. 22.7, eli ravun merkin loppuessa ja tunnen itseni leijonaksi.
        No tässä vuosien varrella olen huomannut että rapumies on luotettava, rahoistaan kiinni pitävä, uskollinen, ahkera, hyvä rakastaja, ja todella pitää huolen perheestään ja lapsistaan. Meillä voi olla vieläkin keittiön pöytä täynnä esim. leipiä ja pulliajoita hän on ostanut suoraan leipomolta kun tulen työstä, tai muuta ruokayllästystä kaapit väärällään, kalastaa itse kalat, kerää marjat, minä näet olen vielä työssä ja hän eläkkeellä, joka aamu hän tarjoaa autokyytiä työhön jos haluan, ja hakee jos haluan.
        Ei kertaakan ole pettänyt sen tiedän. Tosin hän on 10 v vanhempi kuin minä ja sillä saattaa olla merkitystä. Jos meinaa rapu-ukon kanssa olla yksissä ja tulla toimeen, pitää hänen tehdä niitä omia hommiaan ihan yksin, sillä rapu tarvitsee vapautta, en tunge kalalle tai marjametsään jos näyttää sille että hän tarvitsee rauhaa. Tai jos hän haluaa lukea jotain kirjaa en mene häiritsemään, hänkin antaa minulle vapautta eikä tunge vapaa-ajan harrastuksiini, kieliopintoihin, joogan ja jumppaan jne.
        En tiedä mustasukkaisuudesta mitään, mutta sen tiedä että ärsytyskynnys on herkkä, sitä en kiellä.
        Pidän myös sitä arvossa että mies ei tuhlaa tyhjään vaan jos jotain sattuu, tietää ainakin kenellä on rahaa. Joskus tosin hieman ärsyttää kun on niin tarkka, mutta sittenpä pääsee matkoille ja muille kun pankissa on varaa mistä ottaa.
        Olen tosi tyytyväinen tähän mieheeni, enkä minäkään ole pettänyt enkä pettäisi häntä en missään tapauksessa. Luulen että kaikilla miehillä on omat "temppunsa" kuka tekee mitäkin se ei kyllä mistään horoskoopista voi roikkua vaan pohjaluonne nousee syntymästä ja elämä opettaa lisää, ei välttämättä kotiolotkaan.

        Kiva että sulla on positiivisia kokemuksia. :)
        Miehelläs on varmasti kuu ja venus merkit jotain muuta kuin rapua. Nimittäin rapu venus ei pidä rahoistaan huolta. :D

        Rapu ihmisiäkin onneksi on monenlaisia. :)


      • Anonyymi

        Mitä kehumista on omaa varjoaan pelkäävässä vässykissä?


      • Anonyymi
        voe, voe kirjoitti:

        Voi helevetti, kun sain kuulla, että ystäväni exä, vuoden eron jälkeen ja omilla teillä oltuaan muuttaakin vanhan äidin luo asumaan, näkemättä siinä mitään väärää! Äiti ei ole huonokuntoinen, eikä holhouksen alla ja muutenkin pärjää itse omillaan. Nyt keski-ikäinen poika punkkaa mamman luona, vaikka äiti ei tarvitse omaishoitajaa. Onko tämä peräkammarinpoika tosi luuseri, vai saamaton nahjus? Siis asuntoja löytyy kaikille, jos haluaa niitä etsiä/ottaa. Siis haloo.....

        Viisas rupumies pääsee äitin helmoissa loisimalla vähällä.
        Äiti passaa kunnes kuolo/vaivaistalo pelastaa.

        Vässykki opettelee pesukoneen käytön vanhoilla päivillään jos ei löydä uutta piikaa.


      • Anonyymi
        voe, voe kirjoitti:

        Voi helevetti, kun sain kuulla, että ystäväni exä, vuoden eron jälkeen ja omilla teillä oltuaan muuttaakin vanhan äidin luo asumaan, näkemättä siinä mitään väärää! Äiti ei ole huonokuntoinen, eikä holhouksen alla ja muutenkin pärjää itse omillaan. Nyt keski-ikäinen poika punkkaa mamman luona, vaikka äiti ei tarvitse omaishoitajaa. Onko tämä peräkammarinpoika tosi luuseri, vai saamaton nahjus? Siis asuntoja löytyy kaikille, jos haluaa niitä etsiä/ottaa. Siis haloo.....

        Äitillä loisiva 60 rapumies ei ole yllätys.
        Peräkamarin pertsoista 95% on rapuja.


    • hölmöläinen

      Kyllä,kierrä kaukaa Rapumies,jos nimittäin haluat säilyttää sydämesi kutakuinkin ehjänä etkä halua tuntea oloasi kynnysmatoksi :( Minun Rapumieheni kun kiduttaa minua pitämällä kiinni,mutta kuitenkaan ei päästä täysin lähelleen eikä ole varma,mitä loppupeleissä haluaa,kuitenkaan ei halua luopua muttei sitoutuakkaan kunnolla,pahus :( ...hän on välillä niin kylmä ja viiltää sanoillaan,jolloin minä peräännyn tai viillän takaisin ja siinä sitä sitten taas kerran ollaan ilmiriidassa ja ns.suhde saa katkoksen,joka kestää muutamia viikkoja yleensä. Rapumies haluaa pitää suhteen,mutta täysin omilla ehdoillaan :/ Siinä toisen osapuolen kunnioitus ja arvostus on kaukana...ikävä kyllä. Nyt löin totaalisesti hanskat tiskiin hänen suhteen,koska haluan säilyttää mielenterveyteni/rauhan ja tiedän,ettei hän ole arvoiseni mies vaikka tunteita on kyllä puolinsuntoisin.Ja voitte uskoa,että itkeny olen hänen vuokseen lukuisia kertoja...eli nyt sitten joku päivä tässä,kun taas kuulen hänestä niin pidän pintani ja pään kylmänä,tuo mies ei nimittäin enää tee oloani onnettomaksi! Se on Päätös joka pitää ja on kiveen kirjoitettu,eli HYVÄSTI Rakkauteni...

      • annanko olla

        Alku kuulostaa hyvinkin tutulta!


      • rapulainen

        olen itse rapunainen ja vasta tavannut rapumiehen. olemme aika erinlaisia... hän on jotenkin salaperäinen eikä anna itsestään liikoja, minä olen taas avoin ja kyselen ja haluan tietää. meidän syntymäaikojen välit ovat kaksi päivää. pidän hänestä paljon ja hän voi olla niin kultainen ja sit taas täysin salaperäinen. en ymmärrä! vaikka miten asian ilmaisee ei saa aina vastausta johin mielestäni kuka muu vastaisi ja pitäisi normaalina. miten ihminen voi vannoa rakkauttaan niin tulisesti ja sit yks kaks ei ota yhteyttä lainkaan?


    • Amor ~♡~▶

      Ei voi yleistää.

      Minä tunnen erään rapu miehen. Hän on kiltti ja avulias, muttei kuitenkaan niin kiltti, että päätyy tossun alle. Hänen kanssaan on helppo jutella ja hänelle voi kertoa salaisiakin asioita. Mies on erittäin romantiikko. Lukee runoja ja horoskooppeja.

      Mutta lähes kaikki hänen ominaisuudet kotonaan menee hukkaan, sillä hän on naimisissa ja vaimoa ei kiinnosta, joka on jousimies.

      Minä olen jousimies ja minäkin olen romantiikko ja lueskelen horoskooppeja. ;)

      Aika ja paikka ovat tärkeitä asioita, ei pelkkä horoskooppimerkki.

    • Oinas friidu

      Hei vaan. Täällä oinas nainen kirjoittelee. Tulin tänne lukemaan muiden kokemuksista, kun alkanut ahdistaa toi leijona-rapu äijä.

      Miekkoseni on aurinko Leijona, mutta hänellä kuu ja venus ovat Ravussa.
      Eli Parisuhteessa ilmiselvä Rapu. Hittolainen kun osuu moni oikeaan....

      Todellakin, kun on vaikeuksia ja häneltä kysyy suoraan miksi tekee näin ja mitä ajattelee, niin ei vastaa mitään! Siis, siis ihan oikeesti. :D

      Sanoo välittävänsä minusta paljon, enkä sitä yhtään epäile, mutta omaa aikaa tarvitsee tolkuttomasti. Päiviä kuluu ettei ota yhteyttä, sitten taas kun yhteys onnistuu niin ei ole välttämättä tehnyt mitään ihmeellistä. "kai sitä nyt joskus saa ihminen olla omissa oloissaan", kieltämättä saa..... Ei tekis pahaa välillä edes soitella. :/ Niin kuin joku sanoi, ei näköjään tee mitään pyyteettömästi.

      Omanarvontunto erikoista. Leijonana ajattelee olevansa maailman napa, mutta rapu sisin saa hänet ajattelemaan ettei ole mitään erityistä. Ihmettelee epäsuorasti miksi minä haluan olla hänen kanssaan ja välitän hänestä, hän kun on niin vaikea (hah, eli tiedostaa asian itsekin).

      Vähän sellaista kissa ja hiiri leikkiä. Kun teeskentelen vaikeasti tavoitettavaa, niin lähettää viestejä useammin ja kyselee kuulumisia.

      Olen lukenut että ravut pelkäävät paljon sitä että heitä satutetaan, ja siksi menevät kuoreensa tuon tuosta. En muuta selitystä keksi sille ainaiselle vetäytymiselle.

      Vaikka vakuutan välittäväni nii se ei ilmeisesti riitä. Siltikin hänen pitää ottaa koko ajan etäisyyttä, koska eihän voi tietää jos joku päivä se nainen tuosta lähtee.... Sitten rapu mies itkee hetken - nauraa partaansa kun oli niin ovela että piti etäisyyttä - ja lopulta kehuu kavereilleen kuinka tiesi koko ajan että juttu ei tule kestämään.
      Sisällään kuitenkin tuntee ettei kelpaa kenellekään, koska ei kelpaa itselleen. aKvereilleen kelpaa, mutta niitäkin arvostelee koko ajan.

      Monilla oli kokemusta uskottomuudesta. Kuu ravussa -henkilön pitäisi olla uskollinen, joten uskottomuudesta en ole saanut viitteitä.
      Tosin mietityttää välillä, kun hän on omissa menoissaan niin kauan, että mitähän puuhailee ja kenen kanssa.... Kuitenkin tunnen hänen kaverinsa ja niihin ei erityisiä naikkosia kuulu.

      Joo, pullia ja lahjuksia tulee tuon tuosta. Ajattelee varmaan niillä kuitaavansa kaikki kiukuttelut. ;)

      Mitä mä oikein tekisin???
      Pitäiskö mun juosta ja lujaa?

      En kuitenkaan halua, vielä.
      Odotan varmaan jotain viimeistä iskua.
      Hän on kuitenkin intohimoinen partneri ja lystikäs.
      KEHUU MUA (toisin kuin monien muiden miehet. Johtuu ehkä leijonasta).
      Ja lähettelee kivoja veistejä, silloin kun sille sopii, mutta lähettelee kuitenkin.
      On tosi hellä ja ihana kun on sen aika.

      • katsellaan....

        Kuulostaa niin kovin tutulta!! Mielessä vain, että kestääkö sen kaiken vai unohtaako kylmästi, mitä en haluaisi sillä todella ihana mies, mutta juuri tuo päivien hiljaisuus ja tosiaan alkaa olla jo mielessä, että josko hänellä sittenkin on joku muukin, mitä en kyllä itsekään usko.


      • oinas friidu
        katsellaan.... kirjoitti:

        Kuulostaa niin kovin tutulta!! Mielessä vain, että kestääkö sen kaiken vai unohtaako kylmästi, mitä en haluaisi sillä todella ihana mies, mutta juuri tuo päivien hiljaisuus ja tosiaan alkaa olla jo mielessä, että josko hänellä sittenkin on joku muukin, mitä en kyllä itsekään usko.

        Kiva kun vastasit! Juuri noi samat asiat mietinnässä. Tähän asti olen kestänyt sillä että hän on hyvin ihana silloin kun olemme yhdessä. Tosin erittäin ailahteleva, se on kuuravun piirre. Olen nähnyt hänessä vain sen erilaisuuden enkä ole halunnut myöntää totuutta - en halua tällaista miestä joka ei osaa huomioida. Omasta mielestään huomioi riittävästi. "Mähän lähetin sulle viestiä pari päivää sitten. Pitäiskö koko ajan olla viestittelemässä?" Justiinsa.....

        Olen nyt jo tottunut hänen tapaansa pitää yhteyttä, mutta aina se tavallaan loukkaa kun hänestä ei kuulu. Mä voisin helposti tekstailla vaikka joka tunti. x) tosin en mäkään tarrautumista jaksa, sitä että pitäisi koko ajan tietää missä toinen on.
        Mutta, painotan KOMMUNIKAATION tärkeyttä. Dialogia ei synny kun yksin lähettää viestejä. Hyvin harvoin tää jäbä jaksaa paneutua siihen kommunikointiin, jota joka päivä käydään usean ihmisen kanssa puhelimella ja facebookissa. Monet kaveripojat osaavat tämän kommunikoinnin, eikä se ahdista heitä niin kuin mun rapu miestä. Se vaan kokee kuluttavana "jatkuvan" tekemistensä raportoinnin.

        Huom. Kavereita silti käy hänen luonaan koko ajan ja puhelin soi. Tollanen suora toiminta on hänen juttunsa. Harmi vaan että on vaikea sopia mitään, kun ei voi esim. viestillä kysyä "mitä teet tänään". Aina pitäisi saada se puheyhteys.
        En mä jaksa olla passissa kotona, odottaen josko rapu äijä vastaa puhelimeen, ja häneltä liikenisi hetki sitä arvokasta aikaa, joka yleensä menee kavereihin.


      • plaahplaaaaaa
        oinas friidu kirjoitti:

        Kiva kun vastasit! Juuri noi samat asiat mietinnässä. Tähän asti olen kestänyt sillä että hän on hyvin ihana silloin kun olemme yhdessä. Tosin erittäin ailahteleva, se on kuuravun piirre. Olen nähnyt hänessä vain sen erilaisuuden enkä ole halunnut myöntää totuutta - en halua tällaista miestä joka ei osaa huomioida. Omasta mielestään huomioi riittävästi. "Mähän lähetin sulle viestiä pari päivää sitten. Pitäiskö koko ajan olla viestittelemässä?" Justiinsa.....

        Olen nyt jo tottunut hänen tapaansa pitää yhteyttä, mutta aina se tavallaan loukkaa kun hänestä ei kuulu. Mä voisin helposti tekstailla vaikka joka tunti. x) tosin en mäkään tarrautumista jaksa, sitä että pitäisi koko ajan tietää missä toinen on.
        Mutta, painotan KOMMUNIKAATION tärkeyttä. Dialogia ei synny kun yksin lähettää viestejä. Hyvin harvoin tää jäbä jaksaa paneutua siihen kommunikointiin, jota joka päivä käydään usean ihmisen kanssa puhelimella ja facebookissa. Monet kaveripojat osaavat tämän kommunikoinnin, eikä se ahdista heitä niin kuin mun rapu miestä. Se vaan kokee kuluttavana "jatkuvan" tekemistensä raportoinnin.

        Huom. Kavereita silti käy hänen luonaan koko ajan ja puhelin soi. Tollanen suora toiminta on hänen juttunsa. Harmi vaan että on vaikea sopia mitään, kun ei voi esim. viestillä kysyä "mitä teet tänään". Aina pitäisi saada se puheyhteys.
        En mä jaksa olla passissa kotona, odottaen josko rapu äijä vastaa puhelimeen, ja häneltä liikenisi hetki sitä arvokasta aikaa, joka yleensä menee kavereihin.

        Ziisööös hei. Ei kaikki jaksa notkuu jossain feissis koko aika, ei kaikki haluu koko aika raportoida mitä milloinki tekee. Joku tarvii omaa yksityisyyttä. Jos sun kaveripojat notkuu somessa niin mieti vähä, i ha oikeesti, voi juma miten lapsellista toi sun piipitys on. Mut joo pidä kaveripojat, ne on varmaan just oikeita sulle. Vaikutat todella pinnalliselta tyypiltä! En oo rapu enkä vesimerkki vaan veskari, mut mua ärsyttää toi hirveen pinnallinen tunne elämä!


      • oinas friidu
        plaahplaaaaaa kirjoitti:

        Ziisööös hei. Ei kaikki jaksa notkuu jossain feissis koko aika, ei kaikki haluu koko aika raportoida mitä milloinki tekee. Joku tarvii omaa yksityisyyttä. Jos sun kaveripojat notkuu somessa niin mieti vähä, i ha oikeesti, voi juma miten lapsellista toi sun piipitys on. Mut joo pidä kaveripojat, ne on varmaan just oikeita sulle. Vaikutat todella pinnalliselta tyypiltä! En oo rapu enkä vesimerkki vaan veskari, mut mua ärsyttää toi hirveen pinnallinen tunne elämä!

        Vai niin. Taidat sitten pitää hitaammasta viestinnästä.
        Minusta vaan se on kohteliasta, että edes saman päivän aikana vastataan viesteihin. :)

        Juuu, meni ehkä vähän liiallisuuksiin tuo paasaamiseni. x)
        Alkoi vaan turhauttaa.
        Ei siellä somessa tarvitse koko ajan notkua tietenkään. Itsekin yritän vähentää.
        Ihan puhelimella hoituu suuri osa viestinnästä läheisten kanssa.
        Kyllä, mun kaverit - niin nais- kuin miespuoliset - on oikeita mulle.

        Let's put it in short. Rapu miehen tavoittaa kirjeelläkin nopeammin kuin nykyaikaisilla keinoilla. :D
        Kokemusta on.


    • Huomasin kans

      Rapu mies on narsistinen valehtelija. Vika on aina naisessa, hän ei tee mitään väärää. Koko ajan sillä on sutinaa muitten naisten kanssa. Tekstarit, sähköpostit ja muu viestintä sitä pelkkää vonkaamista ja esillä oloa muille naisille. Eikä taatusti ole koskaan väärässä, ei ole unohtanut kertoa asioita, on käynyt kaikkialla, tietää kaiken, osaa kaiken, siis niin täydellinen kuin olla voi. Valehtelee koko ajan, pimittää asioita. Oma sisäpiiri jolle elää, kierrä kaukaa...todellakin.
      Suhde pitäisi hoitaa gmailin pikaviesteillä tai tekstareilla, normi kommunikaatioon ei naamatusten pysty, valittaa vain omia ongelmiaan koko ajan. Raha ja ruoka on ne joista puhutaan, ja nuokin vain häneen liittyen. En viitsi enää...josko tässä maailmassa löytyy miehiä jotka haluavat olla naisen kanssa muutenkin kuin jollakin viestillä.
      Mutta, oppirahat on maksettu ja elämä jatkuu, tsemppiä kaikille jotka yritätte ravun kanssa, se joko onnistuu hänen ehdoillaan tai sitten saatte siipeenne ja kunnolla.

      • @-}--

        Täysin totta,juurikin noin :(


    • stinew

      Tutustuin rapu mieheen deittisovelluksen kautta (tinderi) ja lähdinpä sitten stalkkaamaan tätä miestä noin viikon juttelun jälkeen. Noh löysin useita kuvia hänestä suutelemassa jotain naista ja kuvat olivat naisen laittamia, kuvateksteissä luki kaikkea parisuhteeseen liitettävää soopaa. Kehtas mies mulle lähetellä ihastumiseen liittyviä hymiöitä ja kutsui hellittelynimillä.. ei niille rapu miehille näköjään yksi riitä, eniten ärsyttää se, että omaa aikaa menee hukkaan tollaiseen tyyppiin kun olisi muitakin hyviä ja sympaattisia miehiä tarjolla. :/

    • MrJuha82outolintu

      Vai haukutaan täällä rapuja.
      Isäni on rapu ja oon saanu siis verenperintönä rapua itteeni.
      Siinä rapua teille kuulkaas!
      Olen hyvä tyyppi, kuten isäni myös.
      Olemme semmosia, että ollaan paljon kotona, minä nimenomaan peräkammarinpoika.
      Isä oli naimisissa 21vuotta äitini kanssa.
      Kemiat eivät kohdanneet oikein.

      Ravuissa on sekä hyviä että huonoja puolia.
      Nuo kuvaukset jotkut niistä pätee hyvin rapuihin, muttei kaikki.
      Omistushaluinen(hieman), herkkä, vika yleensä toisessa, negatiivinen(minä osittain ja isäni myös), erakko, marttyyriasenne, nuo joskus kuvaavat minua(ja isääni), mutten sillai erityisen herkkä ole enää, kiitos terapian.
      Olen sairaseläkkeellä.

      Mun syntymämerkki on härkä.
      Kartallani on paljon myös vaakaa.

    • Anonyymi

      Aluksi rapumies hurmaa, on kaikin puolin äärettömän huomioiva, yli odotusten.
      Kun on saanut itselleen, loppuu tuo.
      Vetäytyy, loukkaantuu, on puhumatta, ei kerro asioistaan. Lähelle ei enää pääse.
      Luulen, ettei ole edes rehellinen. Vipinää pitää.. epäilen flirttiä, pettämistä.
      Kun tilanne on päässyt pahaksi, tsemppaa taas vähän aikaa että olet nalkissa. Vähän aikaa taas ihanaa, ehkä tekee tahallaan. Sitten taas omissa maailmoissaan.
      Epäilen häntä. Aavistelen välillä että on ihastus tai juttu meneillään.
      En tiedä enää. Olen harkinnut eroa...en saa selvää hänestä, kuka pohjimmiltaan on.
      Mielenterveys menee.
      Täällä on samankaltaisia tarinoita.
      Tavallaan aivan ihana, laittaa ruokaa ja koti putskliin, tekee kaikkea.
      Toisaalta on piirteitä salaisuuksista, salamyhkäistä on... En jaksa enää kauan.
      Neljä vuotta oltu ja kaksi vuotta asuttu...
      Uskoin häntä, unelmien miestä.
      Mutta onko falski petturi?

    • Anonyymi

      Jollain tavoin feminiinen, silti parjaa homoja.
      Minulle noussut mieleen, onko otse kaapissa / epäselvä identiteetti.

    • Anonyymi

      Ei kyllä sovi ollenkaan hyvin tuntemaani rapuun. Pelkkä horoskooppi merkki ei kerro oikeastaan mitään. Pitää tietää henkilön syntymäpäivä ja tarkka kellonaika, niin sieltä saakin jo parempaa tietoa. Yllättävää, mutta näin se on.

    • Anonyymi

      Kiitos! ,Olin just miettimässä rapumiestä, ja teksti tuli kyllä tarkoituksella.

    • Anonyymi

      tuossa tuntuu, että Rapu mies on vihastunut elämän kumppanilleen jostakin.
      Kumppani ei osannut arvostaa Rapua ja saa vastaksi kylmäkyytiä.

      Kumppani yritti alistaa Rapua, mikä on turhaa, koska toista ei voi alistaa,
      ja ehkä uhkaili aviopetoksella, josta Rapu mies otti vaariin palautettavasti.

      Pitkittynyt tyytymättömyys.

      Rapu mies ei saa vastakaikua.
      Mutta toisaalta on turhaa syyttää yhtä miestä,
      koska tämä kaava muistuttaa melkein jokaista liittoa.
      Puolisot ja tarkemmin nainen kyllästyy ja syö miehen tunteita loppuun.
      Siis vakiosuhdetta perheessä kuin perheessä zona alert!
      Vasta kun perhe on punaisella alueella, niin kyse on oikeasta perheestä.
      Vihreällä alueella perheen ei ole mitään tekemistä.
      Elämä on extream, perhe on extream, kun jos joku ei tiennyt.
      Suomalaisittainkin "perhe on helvetti".
      Perhe ei ole viaton, koska se vie kaiken.

      • Anonyymi

        Ja kuitenkin on tarkoitus elämässä selviämisen kannalta elää perheessä, eikä yksin.
        Yksin ei selviää.
        Pitää elää perhe helvetissä, koska se kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuitenkin on tarkoitus elämässä selviämisen kannalta elää perheessä, eikä yksin.
        Yksin ei selviää.
        Pitää elää perhe helvetissä, koska se kannattaa.

        Siinä on Ravun salaisuus, että Rapu elää perheessä kun muut eivät elää.
        Sinänsä, että muut eivät elää, ei ole mitään uutta, koska he ovat HUONOJA perhe ihmisiä. Vain Rapu on perheen ammattilainen ja muut eivät.
        Kun Rapu on perheessä, niin perhe säilyy.
        Rapu ei eroaa, mutta muu zodiakki.
        Kun Rapu eroaisi, niin se olisi tosi vaikea karma taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on Ravun salaisuus, että Rapu elää perheessä kun muut eivät elää.
        Sinänsä, että muut eivät elää, ei ole mitään uutta, koska he ovat HUONOJA perhe ihmisiä. Vain Rapu on perheen ammattilainen ja muut eivät.
        Kun Rapu on perheessä, niin perhe säilyy.
        Rapu ei eroaa, mutta muu zodiakki.
        Kun Rapu eroaisi, niin se olisi tosi vaikea karma taustalla.

        1/12 raasti otettuna vain yhdessä perheessä kahdestatoista on ehjä perhe
        maapallo on raaka paikka, jossa avioero on luonnon laki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1/12 raasti otettuna vain yhdessä perheessä kahdestatoista on ehjä perhe
        maapallo on raaka paikka, jossa avioero on luonnon laki

        kun puolisot löytävät toistensa, niin kauas ei kaikilla ole ajatuksessa onnellinen perhe

        ehkä osa muodostaa perheen välttämättömyydestä ja oivaltaa mistä perheessä on kyse vasta myöhemmin

        osalla väestöstä taas on täysin vääristynyt ja puutteellinen perhekäsitys

        jotkut zodiakit eivät siedä Ravun liimautumista, koska Rapu on vetelä elämässä onnistumisen kannalta
        Itse ajattelen jopa että Rapu on kannatamaton zodiak.
        Mutta jotenkuten ihmiset tulevat järkiin, että alkavat elämän mittaan arvostaa Rapua, perhettä, omaa henkilökohtaista onneaan elämässä.

        Ihmiset eivät pääsee Rapua eroon millään lailla, koska Kuu on aina Maapallon seuralainen.

        Rapu voittaa heitä lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun puolisot löytävät toistensa, niin kauas ei kaikilla ole ajatuksessa onnellinen perhe

        ehkä osa muodostaa perheen välttämättömyydestä ja oivaltaa mistä perheessä on kyse vasta myöhemmin

        osalla väestöstä taas on täysin vääristynyt ja puutteellinen perhekäsitys

        jotkut zodiakit eivät siedä Ravun liimautumista, koska Rapu on vetelä elämässä onnistumisen kannalta
        Itse ajattelen jopa että Rapu on kannatamaton zodiak.
        Mutta jotenkuten ihmiset tulevat järkiin, että alkavat elämän mittaan arvostaa Rapua, perhettä, omaa henkilökohtaista onneaan elämässä.

        Ihmiset eivät pääsee Rapua eroon millään lailla, koska Kuu on aina Maapallon seuralainen.

        Rapu voittaa heitä lopussa.

        Se miksi zodiakit eroavat, niin ehkä ottaakseen omaa aikaansa työlle, harrastuksille ym.

        Mutta miten kauaksi aikaa, koska harrastus ei voi venyä elämän mittaiseksi.


    • Anonyymi

      eipä kannata kiertää rapumiestä eikä rapunaista kaukaa sillä jakavat ympäristöön rakkautta ja empatiaa mutta rapu ei tulekaan toimeen ilkeiden ja kovien ihmisten kanssa. Rapu hyväksyy sinut vain jos olet ravun arvoinen eli kiltti, huomaavainen ja empaattinen eli ns empaattiset merkit sopii ravulle kumppaniksi tai kaveriksi kuten esim kalat, härkä ja skorpioni etunenässä. Rapujen ei kannata tuhlata aikaansa ilkeiden ja tunnekovien kanssa. Rapu ansaitsee parempaa seuraa.

      • Anonyymi

        ravulle ominaista voi olla se, että laittaa yleensä välit poikki heti jos kokee että toinen osapuoli loukkaa häntä. jos joku rapu on kiusaava niin uskon että se johtuu muusta kuin hänen rapumerkistä.


    • Anonyymi

      Niin totta. Munulla oli lyhyt nuoruuden avioliitto rapumiehen kanssa. Emme asuneet yhdessä ennen avioliittoa. Kylmä, täysin poissaoleva. Meinasin jäätyä kuoliaaksi. Ei ollut ennen häitä kertonut että ei halua lapsia.
      Erosin. Onneksi löytyi lämmin mies, saimme perheen, oikean avioliiton.
      Nyt leskenä tutustuin taas rapumieheen joka sinnikkäästi otti yhteyttä vaikka olin vastentahtoinen. No, sitten tapasimme pari kertaa. Oli kyllä taas täysi yllätys kun sama kylmyys tässä miehessä.
      Ei rapuja!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe