KEPPIHEVOSET

Kiitotamma -96

Moikka kaikki!
Minun asiani olisi keppihevoset. Monen mielestä ne ovat lapsellisija ja ihan tyhmiä. Mutta uskoisin että heppaharrastajat (ainakin jotkut) ymmärtävät, miten tärkeitä ne ovat niille jotka eivät pääse ratsastamaan. Minä pääsen ja silti rakastan keppareita. Ne ovat minun rakkaita ystäviäni ja hoidan niitä kuin oikeita hevosia. Minulla on myös oikea hoitohevonen ja keppareista on ollut paljon hyötyä myös siihen, koska keppareita käsittelemällä oppii myös oikkeiden heppojen käsittelyä. Ja myös kaikkea muutakin, ratsastamisesta (teoriassa), varusteista, roduista ja hoitamisesta. Monet ovat ihmetelleet kuinka paljon tiedän hevosista (tietysti olen lukenut ihen sikana XD)Ja kaiken lisäksi saa liikuntaa ja käsityötaitoja kun tekee heppoja. Jotkut ovat jopa ihan aidon näköisiä. Tiedän monta, jotka eivät aluksi tykänneet keppareista ja ovat sen jälkeen hurahtanut niihin. Joten kannattaa kokeilla

10

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinno
      • Jenni-.-

        Se on kyllä ihmeellistä että minäkin olen hurahtanut niihin keppareihin.
        Mulla on oikee tallikin , ite tehty mut kelpaa. siel on 8 karsinaa ja 4 heppaa.
        Se on kivaa!!!!!


      • Entinen kepruharrastaja
        Jenni-.- kirjoitti:

        Se on kyllä ihmeellistä että minäkin olen hurahtanut niihin keppareihin.
        Mulla on oikee tallikin , ite tehty mut kelpaa. siel on 8 karsinaa ja 4 heppaa.
        Se on kivaa!!!!!

        Nuorempana kepparit olivat kivoja, väsäsin niille suitsia ja riimuja ymsyms. Lopetin kepruilun koska siitä oli tullut pakkopullaa enkä tehnyt kepruilla enää mitään ratsastanut jne. Ne on nyt seisonut leikkimökin nurkalla 2-3kk, joten tein päätöksen ja lopetin mut musta keprut ei oo kovinkaan lapsellisia. Lopetin siitä syystä etten menettäisi mainettani... taas... vihdoin kun sain kavereita... ja en muutenkaan enää ehtinyt ratsastaa niillä ja innostus hiipu... Mut ei ne silti oo lapsellisia. :)


    • Dögg fani

      Ihania! Minulla on 8 Kepparia ja väliaikaisesti talli omassa huoneessa. Tallia olen rakentamassa ulos. Minun heppojen nimet on: Dimma frá Efsta-Dal, Disca frá Efsta-Dal, Brennir frá NoRiPankepparitalli, Miitta, Luonto Lilli, Lollipop Lily, RiPan Riku ja Sun Shine Susan. Osoite on : www.kiitokavionkepparitalli.webs.com

      • Dögg fani

        Sivuni siirtyivät os. http://khtkiitokavio.webs.com
        Hevosten nimiäkin on muuttunut!!


    • Kepparibest

      Totta, kepparit on ihania, tulin just äsken ratsastamasta mun kepparilla nimeltä Romeo.

    • eitykkääkepruista

      Kuin kepparit liittyy virtuaalitalleihin? Aattelinpa vaan...

      • Cicely

        Ei täällä ole niille erikseen omaaa topaa ni tää on lähimpänä :)


    • hepat ♥

      hei olen 10w ja katoin netistä videoita keppihevos ratsastuksesta ja itse ajjon ostaaa aikomus on ostaa noin 10 -20
      tallinkin aijjon tehdä papan ja mummon luona olisi vapaana vanha navetta siellähän on hepoille myös karsinat ja sinne tehä vaan tallit joku lauta etaan ja sivuun ja sitten sellanen rivi ja sille paikallr kaivataan käyttöä! eikös minusta sitten olisi käyttöa siirän vanhat kirppari rojut pois muualle ja katon löytyykö jotain hyödyllistä myös ja sitten sen navetan takana tai jotain on siitä 10 metrin matka yhelle pellolle siellä voisin ratsastaa ja kaikilla muillakin pelloilla aiheesta muuhun äitini on kokoajan sanonut että minun pitäisi alkaa harastaa muutakin liikunnalisempaa kuin valokuvaus brazeja no siinähän olisi mnulle harrastut olisiko se liian lapsellisata kun olen 10w kommentoikaa ja lukekaa alusta lopuun haluan pian tietoa kesään asti saate kommentoida tai siis saahan pitempääkin mutta niinku sitten kun lumet sulaa niin alan tekeen tallia ja lumien aikana ostan ainakin 5 hepaa tai 3 RAKASTAN HEPPOJA JA HEPPA IHMISIÄ !♥ ja tallille annan ehkä nimeksi salama talli ja lupaan että heppojen nimiä tulevat olemaan salama ja rock ainakin =) toivottaasti unelmani toteutuu =) toivon että tekin toivotte =)♥♥

    • Kepruilija -03

      Kepparit on yks maailman parhaista harrastuksista♥! Itsellä on nyt 4hepolaista, ja sijoituksia kisoista ja muistaki tullu esim. Oulun sm-kisat 5.sija! Sen harrastuksen takia on myös menny nilkka paskaks ku petti hypätessä joten enemmän nyt koulupuolella.
      se ei ole niin yksin kertaista niiku jotku luulee. Sä et voi hypätä kepparin selkään ja vetää 10 koulurataa, voit päätyä siihen tulokseen vain: harjoittelemalla monia tunteja! Voit koneella roikkumisen sijaan ommella tai ratsastaa! Se on hyvä korvike niille asioille mitä kaverit tekee eli ovat: koneella tai puhelimella. Kunto paranee tässä ja tätä tehdään RAKKAUADESTA johonkin niin ihanaan asiaan kuin keppihevonen!
      Se kepin päällä istuminenkaan ei niin yksin kertaista, se asento joka hipoo täydellisyyttä on melkein mahdoton saavuttaa. Puhumattakaan täydellisestä ohjas otteista ja muotoon saannista. Mutta parasta on kun voi vain mennä maastoon ja olla vaan hiljaisuudessa laukata täysiä ja tehdä sitä mitä rakastaa!♥
      Kannustan kaikkia edes kokeilemaan keppareita, ne eivät ole noloja! Älkää välittökö muiden mielipiteistä!
      Terveisin:
      Keppari harrastaja!
      Kepruilija -03

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe