tilasin tommosen sähkötupakan amerikoista. niin nyt saatana tullista sanottiin että kielletty suomessa mitä vittua???? onko tossa mitään perää?? oon etsinyt tietoa mutta missään ei puhuta ettei sais maahan tuoda... vain myynti ja mainostaminen kielletty!!
sähkötupakka mitä helv? tulli sekoilee??
27
11647
Vastaukset
- jepppppp
kyllä ne on jo viime vuoden puolella olleet kiellettyjä, sähkötupakan nikotiini on määritelty lääkeaineeksi. ennen vaan jostain syytä tulli ne päästi läpi mutta enää ei. kielto koskee siis pelkästään tuotteita missä on nikotiinia. jos ne itse laitteen takavarikoivat myös niin sitten kämmäsivät.
- oisko ihan noinkaan
"Suomen lääkelaitoksen ja valtion kanta on, että nikotiiniampullejen myyminen on kieletty. Niitä saa kuitenkin tilata ETA alueelta yksityiskäyttöön."
- kyllä se vaan on
oisko ihan noinkaan kirjoitti:
"Suomen lääkelaitoksen ja valtion kanta on, että nikotiiniampullejen myyminen on kieletty. Niitä saa kuitenkin tilata ETA alueelta yksityiskäyttöön."
kyseinen lainaus on sivustolta jossa aika huonosti naamioituna mainostetaan tiettyä valmistajaa ja linkitetään kauppa-sivulle, suuri osa tekstistä on siis paikkansapitämätöntä myyntipuhetta. enkä nyt yritä mitään v*ttuilla, usko pois kyllä harmittaa tilanne itseäkin. lukaiseppa e-savuke.com
- kiinnostunut asiasta
oisko ihan noinkaan kirjoitti:
Ongelmia näyttäisi siis olevan tiedossa, jos tilaa USA:sta. Mutta tuleeko tuotteet ongelmitta, jos tilaa EU:n alueelta? Näitä näyttäisi olevan myynnissä ainakin Englannissa. Mutta uskaltaakohan sieltäkään tilata?
- on saanut
kiinnostunut asiasta kirjoitti:
Ongelmia näyttäisi siis olevan tiedossa, jos tilaa USA:sta. Mutta tuleeko tuotteet ongelmitta, jos tilaa EU:n alueelta? Näitä näyttäisi olevan myynnissä ainakin Englannissa. Mutta uskaltaakohan sieltäkään tilata?
Kesän aikana olen tilannut pari kertaa Englannista.
Vahingossa tilasin myös Eta-alueen ulkopuolelta. Jäi tulliin.
Kuitenkin pelkän laitteen osien tilaaminen Eta-alueen ulkopuolelta
on onnistunut.
Siis nikotiinia vain Eta-alueelta omaan käyttöön.
Olen ollut tupakoimatta nyt 2 kuukautta käyttämällä
sähkötupakkaa. Ei yskää, väsymystä eikä masennusta.
Toivotaan todella, että tämä hoito saisi Nikotiinikorvaustuotteen
aseman ja äkkiä.
Pidetään peukkua. - miksisiltimyydään
NICORETTE-purukumi on siis myös kielletty, koska sisältää nikotiinia?
Miksi niitä silti kaupassa myydään?
Ei kyllä nyt oikein täsmää.
- a.z.b
Lkekaa ny kaikki ... VITUT! kaikki äkkii www.dealextreme.com sieltä saa tilattuu!
- kkkllk
saa suomesta.. greensmoke.fi
- Unkke
Aika hinnoissa toi greensmoke. Suomesta saa hyvään hintaan ainakin näistä:
www.sauhuton.fi
www.tervaton.com
Tais sauhuton.fi olla noista halvempi. - zeppolin
ootko tilannu noista kummastakaan unkke? ei näytä olevan varastossa tuotteita, eikä vastaa kyselyihin..?
- Jusenius
Sauhuton.fi:ssä ainakin toimii asiakaspalvelu ja toimitus oli nopea. Tervaton.com:ia en ole kokeillut.
- Vilho9
vaikuttais kusetusmestalta toi Tervaton.com.
- seppohovi
Kuinka niin ?
Jees eli homman nimi on nyt sellanen että tilasin sähkötupakan dealextremestä ja niitä nikotiiii sisältäviä ampuleita. maksettiin se sitten pikkuveljen kortilla kun omalla ei ollu rahaa. niin voiko tästä nyt tulla millasii sanktioita kun veli on viel kaiken hyvän lisäks ala-ikänen. ite oon kuitenkin täysikänen ja silleenmut kiva vaan jos aiheutin broidille ongelmii:/ hinta oli about siin 10€ mitä sil paketille tuli. ois tosi kiva jos joku kehtais vastaa tähän jos ois enemmin tietoo..:S
- bbbjgkkkjjj
Jos siitä nyt jotain tulee, niin selität tilanteen niin ei broidilles mitään tule. Nikotiinia etan ulkopuolelta? Sakot sulle?
- Höyrymies
bbbjgkkkjjj kirjoitti:
Jos siitä nyt jotain tulee, niin selität tilanteen niin ei broidilles mitään tule. Nikotiinia etan ulkopuolelta? Sakot sulle?
Ite tilasin Deal Extremestä nikotiinillista sähkötupakkaa, eli kattooko tulli aina pakettejen sisään? Ja jos kattoo niin tuleeko isotkin sakot, jos jää nikotiini nesteet kiinni?
- edelswein
Voihan olla että ne voi tehdä pistotarkastuksia ja avata paketin, 18v. saa tilata 3kk satsin nikotiinillisia nesteitä omaan käyttöön. Missään ei vaan määritellä että kuinka paljon sauhuttelisit 3kk.ssa. Eli no worry.
- Höyrymies
Hyvä jos on noin, vaikka silti epäilyttää, koska nesteet tilattu eta-alueen ulkopuolelta. Jostain luin että ei saa tilata nikotiinillisia nesteitä eta-alueen ulkopuolelta. (Saattaa olla kyllä vanhaakin tietoa.) Kuitenkaan ikärajassa ei pitäisi olla mitään ongelmia, koska olen 18.
- Höyrymies
Hyvin tuli paketti perille, ei mitään sekoiluja tullin kanssa.
- sweinhund
^ Hienoa, muista tilata kuitenkin tästä lähtien nesteet eta-alueelta.
- sauhu3
Itte kanssa tilasin dealextremestä sähkötupakan ja nikotiinittomia sekä nikotiinia sisältäviä patruunoita laitteeseen, ja vasta sen jälkeen aloin ottamaan selvää saako niitä suomeen edes tilata, uuno kun olen.
Lukiko teillä siinä paketin kannessa mitä paketti sisältää? Oon tilannu dx:ää vastaavista sivuilta joskus tavaraa ja niissä on ainakin paketin kannessa ilmoitettu hinta ollu noin puolet vähemmän mitä oikea hinta oli. Tekevätköhän tätä että pääsisi tullista helpommin?
Hyvä kuulla että teille tuli perille, olikohan tuo ihan sattumaa että pääsi läpi?
Itse pidin tilauksen alle 22e, jos se helpottaisi tullin läpäisemistä - tgh65ff
Ei pääse vaikka summa on 5€ sillä jos sisältää nikotiiniä se on lain mukaan merkittävä lähetykseen kun tulee eu ulkopuolelta.Tästä saa lääkeaine rikoksesta syytteen jos jää kiinni, koska tilaus on laiton.
- Dr. Steamhead
Kyllä ETA alueelta (ainakin Saksa, Englanti jne.) saa tilata omaan käyttöön 3 kuukaudeksi tarvittavan määrän niksa pitoista nestettä. Määrää ei ole kai sen tarkemmin määritelty. Itse tilasin Saksasta 200 ml nestettä 18mg nikotiinia/ml. pitoisuudella. No problem.
- vvvvvvvvvvvvvvv1
Kysehän onkin ollut eta alueen ulkopuolelta tilaamisesta ja tullausajoista.
- pössyttelijä
Ollaan tilattu 36 mg nikotiinia eikä ongelmia. Siis omaan käyttöön, siis vaimoni ja minä. Ei ole ongelmia ollut. Miksi tästäkin pitää tehdä numero, siksikö että elämme terveellisempänä kuin ennen. Sauhuttelu paikassa jossa on lapsia, ei minun mielestäni haittaa. Tuotteessa on nikotiinia joista tulee vaikkapa kahvin tuoksu ei ole lapsille niin haitallista kun että polttais sisällä. Hintakin tässä ratkaisee, vituttaako valtiota niin paljon että pitää mekkala nostaa tästä asiasta. Jos kartonki maksaa 60e ja aloituspakkaukset 2 kertaa samanverran niin kumpikohan on vuoden aikana huokeampaa. Aloituspakkauksen jälkeen kuukaudessa tulee pössytellessä noin 5e edestä. Joten tulli haistaa pitkän ....n.
- tuotaitaaollaenglish
Tilasin green_smoke -firmalta paketin, slovakiassa näyttäisi olevan tulossa ja torstaina perillä UPS:n kautta on tulossa.
Jos tulee perille.
- Anonyymi
Suomessa on kaikki kielletty... Tänne takapajulaan ei kannata tilata mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama815499Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1054505Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364095Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2152841Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782826Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322686Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832534Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl882274- 1822093
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666