Hermot menee, oikku oinasmies!

???-

Kyllä tämä on yhtä per..lettä!

Kun ei ota selvää, niin ei ota selvää... Pitääkö mennä ja ottaa omansa vai antaa aikaa ja odotella.

Ensin ollaan kk niin onnellisia ja ihastuneita, on pusua, halia, näkämistä, tekemistä, olemista ja muille näyttäytymistä! Sitten tulee puskista viesti että en mä nyt voikkaan mitään vakavaa.

Sovitaan että ei olla mitään ja sitten menee pari viikkoa hiljaisuudessa, niin jopas seuraavalla näkemisellä hän onkin sitä mieltä että mä haluaankin olla kanssani.
Toki alkoholilla oli osuutta asiaan, mutta kun sitten seuraavan kerran asiaa kysyin toisen osapuolen olessa selvinpäin, oli vastaus sama.
Haluan olla, mutta ei nähdä niin usein ja katsellaan mihin homma etenee.
Ok, asia fine, näin on puhuttu... koska tarvitsen todellakin itsellenikin oman vapauteni.

Nyt sitten kuitenkin tuo oikku-oinas pässinpää on kovin hiljaa, soitti kyllä tuossa itse mutta kun en kuullut ja soitin takaisin niin oltiinkin niin myrtsiämörköä.
Pitääkö sitä sitten soitella jos ei halua kuulla, että ottaa päähän kun tuntuu että nyt onkin sitten toiselle vaan ihan se ja sama... !
Ei hymyä, ei naurua... tasaista möllötystä vaan.

Asiat ollaan keskusteltu niin hyvin kun vaan sarvipäästä irti sain ja kerroin että en leiki, en pelleile, en ala vkl pa.. noksi ja hän on vakuuttanut kerran jos toisenkin että ei todellakaan ole kanssani vaan seksin takia.


Kuinkahan pitkään tätä mykkyyttä ja mökötystä pitää katella ja muuttuukohan tämä joskus siksi onneksi ja autuudeksi mitä se alkuun oli?
Tässä paljon viitsi nyt alkaa viestejä tai puheluita laittelemaan, kun on kerran sovittu että nähdään harvemmin... ai niin, mutta paitövei, unohdinhan kysyä että koskeeko tämä nyt muutakin yhteydenpitoa... kas kas, en olekkaan täydellinen.

PUUH! olen puhunut ja kyllä helpotti :)

50

4416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tiedäthän

      Sillä on toinen nainen kiikarissa ja pitää sua varalla.

    • ihan samalta

      kuin meillä... Alkuun oli ihanaa, sitten harveni, ei muka "jaksa" olla niin usein ja nähdä. Rakastaa kuulemma täysillä, niinkuin minä ja ei ole pelkästään seksin takia vaan koska on oikeasti rakastunut. En luota yhtään, mutta kun näemme niin luotan taas täysillä...

      Tälläistä pyöritystä, on pää pyörällä - ainakin minulla!

      • ???-

        Eilen nähtiin, halusi itse käydä kahvittelemassa jossain, oli vähän niinkun oltais ekoilla treffeillä oltu. (koomista)

        En luota vielä täysillä, josko juuri ollenkaan... mutta katsotaan nyt, pikkuaskelilla.


      • Joskus...
        ???- kirjoitti:

        Eilen nähtiin, halusi itse käydä kahvittelemassa jossain, oli vähän niinkun oltais ekoilla treffeillä oltu. (koomista)

        En luota vielä täysillä, josko juuri ollenkaan... mutta katsotaan nyt, pikkuaskelilla.

        Kuullostaa nuoren levottoman miehen epäröinniltä.


      • pystyy..
        Joskus... kirjoitti:

        Kuullostaa nuoren levottoman miehen epäröinniltä.

        Kyllä vanhempikin oinas-mies:) Omani (46v) on aivan samanlainen "vatkaaja", kun suhde on tasapainoinen ja rauhallinen, hän alkaa hiljalleen ottaa etäisyyttä (seurustelemme vasta), ei vastaile viesteihini ja harvakseltaan soittoihini. Sitten kun minä teen samoin hän havahtuu -taivas sitä viestien tulvaa jos laitan puhelimen yöksi äänettömälle enkä vastaakaan hänen myöhäisillan soittoonsa... Mustasukkaisuus ja omistushalu nousevat pintaan. Taas on riita edessä, jonka jälkeen mies on jonkinaikaa yhteistyöhaluinen ja kiltti. Kunnes kyllästyy rauhaisaan eloon.

        Vastapainoksi hyvät ajat ovat todella hyviä ja nautin suuresti hänen seurastaan. Ja pikkuhiljaa opin häntä myös käsittelemään oikealla tavalla, se minulta, jouskarinaiselta kyllä luontuu..


      • ???-
        pystyy.. kirjoitti:

        Kyllä vanhempikin oinas-mies:) Omani (46v) on aivan samanlainen "vatkaaja", kun suhde on tasapainoinen ja rauhallinen, hän alkaa hiljalleen ottaa etäisyyttä (seurustelemme vasta), ei vastaile viesteihini ja harvakseltaan soittoihini. Sitten kun minä teen samoin hän havahtuu -taivas sitä viestien tulvaa jos laitan puhelimen yöksi äänettömälle enkä vastaakaan hänen myöhäisillan soittoonsa... Mustasukkaisuus ja omistushalu nousevat pintaan. Taas on riita edessä, jonka jälkeen mies on jonkinaikaa yhteistyöhaluinen ja kiltti. Kunnes kyllästyy rauhaisaan eloon.

        Vastapainoksi hyvät ajat ovat todella hyviä ja nautin suuresti hänen seurastaan. Ja pikkuhiljaa opin häntä myös käsittelemään oikealla tavalla, se minulta, jouskarinaiselta kyllä luontuu..

        No niin...
        Pakkohan sitä oli alkaa puhua, vaikka toinen sitä inhoaakin sydänjuuriaan myöten.

        Mä kun olen tullut siihen tulokseen että en osaa mikään kevyt suhde tai välimallin tyttöystävä olla.
        Joko sitä ollaan tai sitten ei olla.

        Lähinnä mä halusin tietää että mitä tämä sarvipää oikein mua kohtaan tuntee, sain vastaukseksi hyvinkin pitkälti = en mä tiedä.

        Laitetaanko homma katki vai jatketaanko = en mä tiedä... jos ei ole muita vaihtoehtoja kun kyllä tai ei = ei hän tiedä siltikään.

        Mä tarviin läheisyyttä, koska historia meillä oli sitä että mä sain näyttää tunteeni ja sain sillon niihin myös vastakaikua.
        Nyt jos laitan viestin ja siinä on jotain hlökohtaista "herkkää", ei todellakaan tule minkäänlaista vastakaikua.

        Jos nähdään kerran Max. 2krt viikossa ja vaihdetaan viesti päivässä, niin mihin tämä homma pääsee kehittymään, ei yhtään mihinkään.
        Jos ei ole kovin voimakkaita tunteita, niin mihin nekään miettimisellä muuttuu? (vai onko muka jollekin tällainen ihme käynyt)

        Kyllä mun mielestäni pitäs olla edes halua laittaa illalla hyvää yötä, tai näyttää että jotain tuntee.
        mutta kun ei... niin ei.

        Jahkaamista en ala, en ole kenellekkään itsestäänselvyys, enkä se välimallin (ihan sama) tyttöystävä.
        Jouskaritytön vahvalla luonteella en ala että mua pompotellaan.
        Jos mä tunnen niin sitten mä kanssa tunnen, mitä järkeä on olla "suhteessa" jos ei se ole toiselle yhtä huumaa kun itselle.
        Ja miksi toinen haluaa sitä tekohengittää kun selvästi jo ajatus vieressä nukkumisesta, saatika pussaamisesta tuottaa hyperventilaation.

        Aikaa lupasin vielä hetken antaa, kun sitä pyydettiin... mutta se aika ei ole kovin pitkä, sen olen tehnyt selväksi toisellekkin osapuolelle.

        Tänään tällälailla ja se on ihan fifty-sixty miten käy.


      • pystyy..
        ???- kirjoitti:

        No niin...
        Pakkohan sitä oli alkaa puhua, vaikka toinen sitä inhoaakin sydänjuuriaan myöten.

        Mä kun olen tullut siihen tulokseen että en osaa mikään kevyt suhde tai välimallin tyttöystävä olla.
        Joko sitä ollaan tai sitten ei olla.

        Lähinnä mä halusin tietää että mitä tämä sarvipää oikein mua kohtaan tuntee, sain vastaukseksi hyvinkin pitkälti = en mä tiedä.

        Laitetaanko homma katki vai jatketaanko = en mä tiedä... jos ei ole muita vaihtoehtoja kun kyllä tai ei = ei hän tiedä siltikään.

        Mä tarviin läheisyyttä, koska historia meillä oli sitä että mä sain näyttää tunteeni ja sain sillon niihin myös vastakaikua.
        Nyt jos laitan viestin ja siinä on jotain hlökohtaista "herkkää", ei todellakaan tule minkäänlaista vastakaikua.

        Jos nähdään kerran Max. 2krt viikossa ja vaihdetaan viesti päivässä, niin mihin tämä homma pääsee kehittymään, ei yhtään mihinkään.
        Jos ei ole kovin voimakkaita tunteita, niin mihin nekään miettimisellä muuttuu? (vai onko muka jollekin tällainen ihme käynyt)

        Kyllä mun mielestäni pitäs olla edes halua laittaa illalla hyvää yötä, tai näyttää että jotain tuntee.
        mutta kun ei... niin ei.

        Jahkaamista en ala, en ole kenellekkään itsestäänselvyys, enkä se välimallin (ihan sama) tyttöystävä.
        Jouskaritytön vahvalla luonteella en ala että mua pompotellaan.
        Jos mä tunnen niin sitten mä kanssa tunnen, mitä järkeä on olla "suhteessa" jos ei se ole toiselle yhtä huumaa kun itselle.
        Ja miksi toinen haluaa sitä tekohengittää kun selvästi jo ajatus vieressä nukkumisesta, saatika pussaamisesta tuottaa hyperventilaation.

        Aikaa lupasin vielä hetken antaa, kun sitä pyydettiin... mutta se aika ei ole kovin pitkä, sen olen tehnyt selväksi toisellekkin osapuolelle.

        Tänään tällälailla ja se on ihan fifty-sixty miten käy.

        ihan samaa olen itsekin tuon miehen kanssa läpikäynyt, alkuun sateli viestejä useita kymmeniä pitkin viikkoa. Harvakseltaan tapailtiin (lähinnä viikonloppuisin), humalassa kertoi miten tärkeä hänelle olen, moneen kertaan. Selvinpäin kun kysyin:"Mitä sä oikein tunnet mua kohtaan?", oli vastaus: en mä nyt oikein osaa tunteitani selitellä... Parin kuukauden kuluttua kysyin onko hänellä muita:"ei ketään yhtä rakasta kuin sinä", sanoi. Miten tuon nyt sitten tulkitsisi.

        Joutuu jouskarin kärsivällisyys koetukselle:) Varsinkin silloin (kuten nyt) kun ei vastaile yhteydenottoihini. Viime viikolla lopulta äsähdin viestillä, että olen kyllästynyt pitämään suhdetta yksinäni yllä, eikä enää kiinnostakaan. Ei reagointia vasta kuin pari päivää myöhemmin kun muina miehinä lähetti viestiä ihan eri asiasta. Tuntuu haluavan että mennään täysin hänen ehdoillaan, ja minä vastaan hiljaisuudella...

        Romanttisiin herkkiin viesteihin tai puheisiin ei häntä saa (kuumiin viesteihin kyllä) mukaan, itsekin kaipaisin joskus noita "hyvää yötä" yms viestejä. Yhdessä kun ollaan niin sitten hän ei maailmassa muita näe, mutta nämä ajat kun elämme tahoillamme on välillä yhtä h-ttiä. Ei auta muu kuin seistä lujasti omilla jaloilla turvautumatta häneen mitenkään, painostus tuntuu vain karkoittavan hänet kauemmaksi. Tunnen itsekin samoin kuin sinä, ettei suhde etene tai kasva mitenkään.

        Vähän lohdutti yhteisen ystävämme sanat:"Sä olet kyllä niin vahva ja kova luonne että tuon miehen kanssa kyllä pärjäät".


      • vielä vanhempanakin
        pystyy.. kirjoitti:

        Kyllä vanhempikin oinas-mies:) Omani (46v) on aivan samanlainen "vatkaaja", kun suhde on tasapainoinen ja rauhallinen, hän alkaa hiljalleen ottaa etäisyyttä (seurustelemme vasta), ei vastaile viesteihini ja harvakseltaan soittoihini. Sitten kun minä teen samoin hän havahtuu -taivas sitä viestien tulvaa jos laitan puhelimen yöksi äänettömälle enkä vastaakaan hänen myöhäisillan soittoonsa... Mustasukkaisuus ja omistushalu nousevat pintaan. Taas on riita edessä, jonka jälkeen mies on jonkinaikaa yhteistyöhaluinen ja kiltti. Kunnes kyllästyy rauhaisaan eloon.

        Vastapainoksi hyvät ajat ovat todella hyviä ja nautin suuresti hänen seurastaan. Ja pikkuhiljaa opin häntä myös käsittelemään oikealla tavalla, se minulta, jouskarinaiselta kyllä luontuu..

        Seurustelin 60v oinaan kanssa,käyttäytyi aivan samoin.
        Kaikki päättyi siihen kun jouduin lähtemääm matkalle,kaikki oli
        hyvin vietettiin ilta yhdessä ja yökin,aamulla tuli tuomaan minut
        lentokentälle.Kun olin halaamassa ja antamassa suukon hän vastasi siihen
        "älä viitsi tulee niin karmee ikävä"......omituista minusta.
        No koko matkani aikana ei vastannut puheluihin eikä viesteihini,silloin tuli
        päätös......tällaista oikuttelua en enää jaksa.
        Nyt tämä suhde minun kohdaltani ohi mutta oinasmies jatkaa epäsäännöllisen
        säännöllisesti piiritystä.


      • ???-
        vielä vanhempanakin kirjoitti:

        Seurustelin 60v oinaan kanssa,käyttäytyi aivan samoin.
        Kaikki päättyi siihen kun jouduin lähtemääm matkalle,kaikki oli
        hyvin vietettiin ilta yhdessä ja yökin,aamulla tuli tuomaan minut
        lentokentälle.Kun olin halaamassa ja antamassa suukon hän vastasi siihen
        "älä viitsi tulee niin karmee ikävä"......omituista minusta.
        No koko matkani aikana ei vastannut puheluihin eikä viesteihini,silloin tuli
        päätös......tällaista oikuttelua en enää jaksa.
        Nyt tämä suhde minun kohdaltani ohi mutta oinasmies jatkaa epäsäännöllisen
        säännöllisesti piiritystä.

        Loppuviikosta oli paljon parempaa fiilistä minulla.

        Tuli käymään, oli lähellä (ei seksiä) touhuttiin yhdessä ja pyysi minua harrastamaankin yhdessä hänen ja kavereittensa kanssa.


        Ihana rauhallinen la ilta, sauna, pari siideriä ja mukavaa yhdessäolemista.
        Nähtiin ihan kolmena päivänä peräkkäin, hänen omasta halustaan.

        Kunnes tuli la yökyläilyn jälkeinen sunnuntai ja kun aamulla siitä töihin lähti, ei sen jälkeen kuulunut koko päivänä pihaustakaan. ... ja minä taas ihan yhtä suurta kysymysmerkkiä?

        Soitin kyllä sitten iltasella ja ihan normaalilta vaikutti ja myöhemmin vielä vaihdettiin hyvät yöt (tosin minun aloitteestani) ... mutta kuitenkin.

        Varsinkin nyt kun olen ihmisen kanssa niin helvetin epävarma, niin tuo mykkänä oleminen heti seuraavana päivänä, kivan yhdessä olemisen ja nukkumisen jälkeen ei ainakaan auta asiaa.
        En viitsinyt kysyä että alkoiko ahdistaa, vai mikä helvetti nyt TAAS on... katsotaan eteenpäin että miten tämä yhteydenpito jatkuu.

        Aikaa ei ole rajattomasti ja varmasti tulen lähitulevaisuudessa kysäsemään että joko se alkaa olla omista tunteistaan selvillä.

        Näillä mennään, ja jos loppu tarinalle tulee niin se on sitten lopullinen loppu.


      • ???-
        ???- kirjoitti:

        Loppuviikosta oli paljon parempaa fiilistä minulla.

        Tuli käymään, oli lähellä (ei seksiä) touhuttiin yhdessä ja pyysi minua harrastamaankin yhdessä hänen ja kavereittensa kanssa.


        Ihana rauhallinen la ilta, sauna, pari siideriä ja mukavaa yhdessäolemista.
        Nähtiin ihan kolmena päivänä peräkkäin, hänen omasta halustaan.

        Kunnes tuli la yökyläilyn jälkeinen sunnuntai ja kun aamulla siitä töihin lähti, ei sen jälkeen kuulunut koko päivänä pihaustakaan. ... ja minä taas ihan yhtä suurta kysymysmerkkiä?

        Soitin kyllä sitten iltasella ja ihan normaalilta vaikutti ja myöhemmin vielä vaihdettiin hyvät yöt (tosin minun aloitteestani) ... mutta kuitenkin.

        Varsinkin nyt kun olen ihmisen kanssa niin helvetin epävarma, niin tuo mykkänä oleminen heti seuraavana päivänä, kivan yhdessä olemisen ja nukkumisen jälkeen ei ainakaan auta asiaa.
        En viitsinyt kysyä että alkoiko ahdistaa, vai mikä helvetti nyt TAAS on... katsotaan eteenpäin että miten tämä yhteydenpito jatkuu.

        Aikaa ei ole rajattomasti ja varmasti tulen lähitulevaisuudessa kysäsemään että joko se alkaa olla omista tunteistaan selvillä.

        Näillä mennään, ja jos loppu tarinalle tulee niin se on sitten lopullinen loppu.

        Loppuhan tuli... ja toisaalta on nyt hemmetin helpottunut fiilis, ei tarvi miettiä tai arvailla onko toiselle tarpeeksi.
        Tietenkin haikeus ja ikävä jää kaikkia hyviä hetkiä, mutta helpotus päällimmäisenä, kun en olisi kuitenkaan osannut olla se välimallin tyttöystävä, tai kevyt suhde.

        Tsemiä teille kaikille, jotka oinaittenne kanssa "taistelette" ....

        Elämä jatkuu, kuitenkin..!


      • ...
        ???- kirjoitti:

        Eilen nähtiin, halusi itse käydä kahvittelemassa jossain, oli vähän niinkun oltais ekoilla treffeillä oltu. (koomista)

        En luota vielä täysillä, josko juuri ollenkaan... mutta katsotaan nyt, pikkuaskelilla.

        ainakin minulle oikkuilut, etsikööt uuden kiusattavan!


    • sama täälä

      tzau!mahtaako meillä olla "yhteinen"mies?????olis kiva tietää mistäpäin nämä pari kertaa viikossa miehet on.tuntuu niin tutulta.

      • ???-

        Tuskin vaan "yhteinen" mies, kyllä sen verran hyvin tuon liikkumiset tiesin, että missä millonkin oli.
        Näitä tarinoita vaan taitaa olla nykyään valitettavan usein, valitettavan paljon samankaltaisia.

        Itse vaikutan etelä-suomessa, samoin kun tuo ENTINEN oikkukin, sen tarkemmin en viitsi lähteä täällä netissä puimaan kun kuitenkin halua säilyttää anonyymiyteni, you know :)


      • Vaaka Espoosta
        ???- kirjoitti:

        Tuskin vaan "yhteinen" mies, kyllä sen verran hyvin tuon liikkumiset tiesin, että missä millonkin oli.
        Näitä tarinoita vaan taitaa olla nykyään valitettavan usein, valitettavan paljon samankaltaisia.

        Itse vaikutan etelä-suomessa, samoin kun tuo ENTINEN oikkukin, sen tarkemmin en viitsi lähteä täällä netissä puimaan kun kuitenkin halua säilyttää anonyymiyteni, you know :)

        Taitaa tuo oikkumies olla Vantaalta.


      • ...
        Vaaka Espoosta kirjoitti:

        Taitaa tuo oikkumies olla Vantaalta.

        Juuri niin, Tikkurilasta.


      • ....
        ... kirjoitti:

        Juuri niin, Tikkurilasta.

        Kaivokselassa on asunut oinasmies joka sopii noihin luonnekuvauksiin, oikea pelimies.


    • Keväinen.

      no kyllä täälläkin yhdessä täsmälleen samanlainen oinasmies. Aluksi oltiin ihan lovena - sitten vetäytyminen ja hiljaiseloa. Myrtsiä naamaa jos HETI ei vastaa viestiin tai jokin ei vain NYT HETI sovi jokin asia. Huh! Ihan oikeasti - hermot menee.

      • Pystyy...

        Eilen mies (humalassa) kysyi olenko täysin rakastunut häneen. Kielsin, totta puhuin, sanoin että katsellaan päivä kerrallaan, juuri nyt en halua vakavampaa suhdetta. Johon mies että hän kyllä haluaa, kyllästynyt yksinoloiluun... Ja niinkuin hän on minua pitkin kesää pompottanut ja sopinut tapaamiset oman mielensä mukaan, kun minä olisin ollut valmis jo vaikka mihin. Onneksi olin aiemmin sanonut lähteväni tiettyyn kellonaikaan, sain keskustelun sopivasti poikki ja hellän erosuudelman. Johon sitten heti perään tiuskaisun "mene nyt sitte!" Oikutelkoon, en ota yhteyttä:)


      • ???-
        Pystyy... kirjoitti:

        Eilen mies (humalassa) kysyi olenko täysin rakastunut häneen. Kielsin, totta puhuin, sanoin että katsellaan päivä kerrallaan, juuri nyt en halua vakavampaa suhdetta. Johon mies että hän kyllä haluaa, kyllästynyt yksinoloiluun... Ja niinkuin hän on minua pitkin kesää pompottanut ja sopinut tapaamiset oman mielensä mukaan, kun minä olisin ollut valmis jo vaikka mihin. Onneksi olin aiemmin sanonut lähteväni tiettyyn kellonaikaan, sain keskustelun sopivasti poikki ja hellän erosuudelman. Johon sitten heti perään tiuskaisun "mene nyt sitte!" Oikutelkoon, en ota yhteyttä:)

        Onneksi en nyt heti tule tuota huomalassa näkemään, niin ei ainakan tule lässyttelemään mitään omiaan...
        Tää viikko ollut ihan mukava, kun tiistaisesta mielipahasta pääsin, ei ole mieli kyllä maassa ollut.
        Tällä hetkellä olo on niin helpottunut ja rento, kun ei tosiaa tarvii miettiä enää mitään toisen päässä liikkuvia juttuja.
        Sekin toisaalta teki tämän niin helpoksi, kun nyt sitten viimeisessä yhteydenpidossa tuli ilmi (kun kysymällä kysyin ja jankkasin) että hän ei sitten kuitenkaan tykkää minusta tarpeeksi seurustellakseen.

        Tässä kun on saanut vähän etäisyyttä asiaan, olen myös huomannut ettei se toinen niin täydellinen ollutkaan, niitä huonojakin puolia kyllä hoksannut... kun ei ole enää sokeasti ihastunut ja päähän mahtuu muutakin kun epävarmuus toisen pysymisestä omassa elämässä.

        Täällä on kyllä ollu tosi kivaa ajatustenvaihtoa, helpottanut kun saanut laittaa asioita "paperille" ja toisentekin kokemuksia. :)


    • "T"

      Huomenta! -Jos Oinaasi haluat pitää niin luehan O-miehen luonnekuvaus ja mieti oletko leikissä mukana.
      Jos päätät olla, niin usko huviksesi että Oinas-mies RAKASTAA - mutta ei joka päivä!! niin kuin ystävättäreni joskus sanoi ! - Koville välillä ottaa!!

      • Miemie3

        Aivan naurattaa ku luin näitä vastauksia, itselläni ihan samanlainen oinas-mies!!! Alkuun kaikki oli niiiiiiiin ihanaa ja oli tosi rakastunu ja päästään pyörällä ja kertoi että oon parasta mitä hälle on ikinä tapahtunu... Ite olin alussa varautuneempi, mutta sitten ku lähin juttuun mukaan koko sydämmellä niin johan muuttui ääni kellossa. Viestit harveni, vastas kyllä aina puhelimeen kun soitti mutta oli aivan erilainen kuin suhteen alussa... Olin aivan ihmeissäni että mitä tein väärin..Vetos siihen ettei jaksa joka päiväistä yhdessä kyhnäämistä, mitä ei todellakaan oltu tehty koska itse teen niin paljon töitä ettei juuri nähty kuin iltaisin.. Olin aivan ulalla ja hädissäni... Sitten tulikin astetta vakavampi kriisi jota en nyt jaksa alkaa puimaan mutta jonka jälkeen mies sanoi että haluaa olla VAIN minun kanssani ja RAKASTAA vain minua... HUOH, en tiiä kauanko jaksaa tämmöstä säätämistä kun ei koskaan tiedä milloin mies taas ottaa takapakkia....Nyt asiat taas ihan ok, varmaan taas kohta vähemmän ok... Onko kaikki oinaat muka tuommosia ihania kusipäitä... Oisin lähteny tästä suhteesta jo aikaa sitten ellei kyseinen mies ois saanu mua koukkuunsa niin tiiviisti... Sitä vain rakastaa kuin hullu ja tyytyy siihen vähään mitä mieheltä sattuu joskus saamaan... :) No, päivä kerrallaan.


      • oinasmiehen pauloissa
        Miemie3 kirjoitti:

        Aivan naurattaa ku luin näitä vastauksia, itselläni ihan samanlainen oinas-mies!!! Alkuun kaikki oli niiiiiiiin ihanaa ja oli tosi rakastunu ja päästään pyörällä ja kertoi että oon parasta mitä hälle on ikinä tapahtunu... Ite olin alussa varautuneempi, mutta sitten ku lähin juttuun mukaan koko sydämmellä niin johan muuttui ääni kellossa. Viestit harveni, vastas kyllä aina puhelimeen kun soitti mutta oli aivan erilainen kuin suhteen alussa... Olin aivan ihmeissäni että mitä tein väärin..Vetos siihen ettei jaksa joka päiväistä yhdessä kyhnäämistä, mitä ei todellakaan oltu tehty koska itse teen niin paljon töitä ettei juuri nähty kuin iltaisin.. Olin aivan ulalla ja hädissäni... Sitten tulikin astetta vakavampi kriisi jota en nyt jaksa alkaa puimaan mutta jonka jälkeen mies sanoi että haluaa olla VAIN minun kanssani ja RAKASTAA vain minua... HUOH, en tiiä kauanko jaksaa tämmöstä säätämistä kun ei koskaan tiedä milloin mies taas ottaa takapakkia....Nyt asiat taas ihan ok, varmaan taas kohta vähemmän ok... Onko kaikki oinaat muka tuommosia ihania kusipäitä... Oisin lähteny tästä suhteesta jo aikaa sitten ellei kyseinen mies ois saanu mua koukkuunsa niin tiiviisti... Sitä vain rakastaa kuin hullu ja tyytyy siihen vähään mitä mieheltä sattuu joskus saamaan... :) No, päivä kerrallaan.

        mulla täysin saman tyyppinen oinasmies
        se o yhtä ylä ja alamäkeä ... epätietoisuuessa saa elää, tai sillä tavalla itse siihen suhtautuu, ei se oinasmies itse edes ymmärrä toimineensa niin että naisella tulee epävarma olo !
        jokin siinä oinasmiehessä silti vetoaa että vuodesta toiseen sitä jaksaa =)
        mikä ihmeen taika siinä onkaan ...


      • Pystyy...
        oinasmiehen pauloissa kirjoitti:

        mulla täysin saman tyyppinen oinasmies
        se o yhtä ylä ja alamäkeä ... epätietoisuuessa saa elää, tai sillä tavalla itse siihen suhtautuu, ei se oinasmies itse edes ymmärrä toimineensa niin että naisella tulee epävarma olo !
        jokin siinä oinasmiehessä silti vetoaa että vuodesta toiseen sitä jaksaa =)
        mikä ihmeen taika siinä onkaan ...

        lähtee kyllä kiertoon -kolmas yritys puolen vuoden aikana... Perjantaina olin viihteellä ystävättären kanssa (oli vapaapäivä joten hyvissä ajoin liikkeellä). Mies ei vastannut puheluihini koko päivänä, ei ennenkuin keskiyöllä viestin lähteväni toisen miehen mukaan kun ei hänestä kerran kuulu. Johan havahtui:"Tänne sieltä baarista NYT". Ja minä tietysti kiltisti menin. Pari tuntia hänen luonaan (halusi kai olla varma että ravintolat ovat kiinni ennenkuin lähden) ja loppuyöksi kotiin. Sen jälkeen -ei mitään. Ei vastauksia viesteihin tai soittooni. Rakenna tässä sitten toimivaa parisuhdetta. Edelliselle ravintolakäynnilleni hän toivotti hyvää iltaa; sulki sen jälkeen puhelimensa. Tietää hyvin miten inhoan vastaamattomuutta, kun itse vastaan aina.
        Minä tässä ihmettelen missä mennään vai mennäänkö missään. Ei meillä mitään riitaa ole, ei oikeastaan yhtään mitään. Nyt on erokirje valmiiksi kirjoitettuna koneelle, mietin nyt vielä muutaman päivän lopetanko tämän pelleilyn tähän, onko voimia häntä vastustaa kun omistushalu nousee taas esiin...


      • ,,,,,,
        Pystyy... kirjoitti:

        lähtee kyllä kiertoon -kolmas yritys puolen vuoden aikana... Perjantaina olin viihteellä ystävättären kanssa (oli vapaapäivä joten hyvissä ajoin liikkeellä). Mies ei vastannut puheluihini koko päivänä, ei ennenkuin keskiyöllä viestin lähteväni toisen miehen mukaan kun ei hänestä kerran kuulu. Johan havahtui:"Tänne sieltä baarista NYT". Ja minä tietysti kiltisti menin. Pari tuntia hänen luonaan (halusi kai olla varma että ravintolat ovat kiinni ennenkuin lähden) ja loppuyöksi kotiin. Sen jälkeen -ei mitään. Ei vastauksia viesteihin tai soittooni. Rakenna tässä sitten toimivaa parisuhdetta. Edelliselle ravintolakäynnilleni hän toivotti hyvää iltaa; sulki sen jälkeen puhelimensa. Tietää hyvin miten inhoan vastaamattomuutta, kun itse vastaan aina.
        Minä tässä ihmettelen missä mennään vai mennäänkö missään. Ei meillä mitään riitaa ole, ei oikeastaan yhtään mitään. Nyt on erokirje valmiiksi kirjoitettuna koneelle, mietin nyt vielä muutaman päivän lopetanko tämän pelleilyn tähän, onko voimia häntä vastustaa kun omistushalu nousee taas esiin...

        voi miten tuttua. Millä noitten oikkumiesten päähän pääsisi näkemään heidän aivoituksensa???? Voisiko itse oinasmies kommentoida? Miksi ei vastata viestiin, puheluihin? Miksi pitkä hiljaisuus? Jos yrittää jättää sekään ei onnistu : )


      • Miemie3
        ,,,,,, kirjoitti:

        voi miten tuttua. Millä noitten oikkumiesten päähän pääsisi näkemään heidän aivoituksensa???? Voisiko itse oinasmies kommentoida? Miksi ei vastata viestiin, puheluihin? Miksi pitkä hiljaisuus? Jos yrittää jättää sekään ei onnistu : )

        ... Mulla palo taulu oinas-miehen kanssa totaalisesti erään kerran, ja sitten kun yritin että erotaan ja haen kamani sen tyköä pois niin ei sekään passannu! Mitä vittua niiden kanssa pitää tehdä, jonku aikaa ollaan niiiiiiiiiiiiin ihania ja helliä ja sitten kahessa minuutissa tilanne kääntyy aivan päälaelleen, ei puhu, ei soita, ei tekstaa... Sanoinkin jo kerran että hankalaa pitää suhdetta yksin yllä... Huoh, silti sitä vain rakastaa ja nauttii niistä suloisista hetkistä sen kanssa.. Ja tietäen samalla että kohta taas niistä pilvilinnoista putoaa ja korkealta..


      • oinasmiehen pauloissa
        Miemie3 kirjoitti:

        ... Mulla palo taulu oinas-miehen kanssa totaalisesti erään kerran, ja sitten kun yritin että erotaan ja haen kamani sen tyköä pois niin ei sekään passannu! Mitä vittua niiden kanssa pitää tehdä, jonku aikaa ollaan niiiiiiiiiiiiin ihania ja helliä ja sitten kahessa minuutissa tilanne kääntyy aivan päälaelleen, ei puhu, ei soita, ei tekstaa... Sanoinkin jo kerran että hankalaa pitää suhdetta yksin yllä... Huoh, silti sitä vain rakastaa ja nauttii niistä suloisista hetkistä sen kanssa.. Ja tietäen samalla että kohta taas niistä pilvilinnoista putoaa ja korkealta..

        ihan kiva ois kun joku meitä pohtijoita viisaampi kertoisi mikä tuon oinasmiehen tarkoitus
        on !? ...onko se vain sitä luonteenomaista ailahtelevaisuutta vai mitä ??
        tänään ollaan helliä ja herkkiä ja tehdään naisen olo ihanaksi ... huomenna viileitä ja etäisiä ... ei vastailla tekstiviestiin eikä puheluun ... ???????
        ei voi ymmärtää ... !!!!!


      • Miemie3
        oinasmiehen pauloissa kirjoitti:

        ihan kiva ois kun joku meitä pohtijoita viisaampi kertoisi mikä tuon oinasmiehen tarkoitus
        on !? ...onko se vain sitä luonteenomaista ailahtelevaisuutta vai mitä ??
        tänään ollaan helliä ja herkkiä ja tehdään naisen olo ihanaksi ... huomenna viileitä ja etäisiä ... ei vastailla tekstiviestiin eikä puheluun ... ???????
        ei voi ymmärtää ... !!!!!

        Jos oppis ees käsittelemään Oinas-miestä, niin sen kanssa ois varmaan parempi elää... :) Oon ihan häkeltyny näistä kirjotuksista, en yleensä ota horoskooppeja mitenkään vakavasti, mutta nyt on pakko alkaa uskoa niihin vähäsen... Tuntuu että kaikissa näissä kirjotuksissa puhutaan yhdestä ja samasta miehestä. Aivan uskomatonta :DD


      • Pystyy...
        Miemie3 kirjoitti:

        Jos oppis ees käsittelemään Oinas-miestä, niin sen kanssa ois varmaan parempi elää... :) Oon ihan häkeltyny näistä kirjotuksista, en yleensä ota horoskooppeja mitenkään vakavasti, mutta nyt on pakko alkaa uskoa niihin vähäsen... Tuntuu että kaikissa näissä kirjotuksissa puhutaan yhdestä ja samasta miehestä. Aivan uskomatonta :DD

        Deletoin erokirjeen lähettämättä. Eilen soitin hänelle:"Rakastatsä mua vielä?" Johon Oinas vastasi:"Tietysti rakastan, ei mun tunteeni ole mitenkään muuttuneet". Tiukkana sitten sanoin että unohdetaan kaikki puheemme pitkästä suhteesta, eletään tahoillamme ja tavataan kun siltä tuntuu. Pitäköön vapautensa ja avaruuden ympärillään. Viestiinikin vastasi, olipa yllätys.

        Ja kun mies seuraavan kerran soittaa ja pyytää luokseen, menen tietysti. Hankala typerä vajavainen suhde, mutta veto välillämme on niin kova...


      • ymmällään vai ei
        Pystyy... kirjoitti:

        Deletoin erokirjeen lähettämättä. Eilen soitin hänelle:"Rakastatsä mua vielä?" Johon Oinas vastasi:"Tietysti rakastan, ei mun tunteeni ole mitenkään muuttuneet". Tiukkana sitten sanoin että unohdetaan kaikki puheemme pitkästä suhteesta, eletään tahoillamme ja tavataan kun siltä tuntuu. Pitäköön vapautensa ja avaruuden ympärillään. Viestiinikin vastasi, olipa yllätys.

        Ja kun mies seuraavan kerran soittaa ja pyytää luokseen, menen tietysti. Hankala typerä vajavainen suhde, mutta veto välillämme on niin kova...

        Miksi ihmeessä ihmisten on aivan pakko tukehduttaa suhde ja toinen henkisesti suhteen keskivaiheella, ei ymmärrä ei.
        ELI
        Tutustutaan ja on mukavaa.
        Tutustutaan vielä paremmin ja on vielä mukavampaa.
        Sitten alkaa se :
        1. Pakko soittaa joka päivä sata kertaa .
        2. Rakastatsä mua vielä, kun et vastaa joka halvatun puheluun-inttämisvaihe.
        3. Mitä mä hei sulle oikeestaan merkkaan- keskustelut
        4. Tuleeks tästä mitään ja jos tulee niin mitä-keskustelut

        Ihannekumppani oinaalle on henkisesti rento tyyppi joka OSAA MYÖS VIIHDYTTÄÄ ITSEÄÄN eli viihtyy myös omissa jutuissaan eikä odota että kumppani on sen koko elämä tai elämän sisältö. Ja ei helvata vie pirisytä sitä kännykkää turhan päiten. Ja jos toinen lähtee esim matkalle Kuubaan tai vaikkapa ruotsinlaivalle kaverin kanssa, niin ne kuulumiset voi kyllä kertoo sitte KU PALAA TAKAISIN. En mä mihinkään häviä. Ärsyttää raportointi päivittäin reissusta ai hei rakastatsä mua vielä, mitä sä mulle merkkaat, ootko etääntynyt, aaarrrgghh.


      • puhi'
        ymmällään vai ei kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ihmisten on aivan pakko tukehduttaa suhde ja toinen henkisesti suhteen keskivaiheella, ei ymmärrä ei.
        ELI
        Tutustutaan ja on mukavaa.
        Tutustutaan vielä paremmin ja on vielä mukavampaa.
        Sitten alkaa se :
        1. Pakko soittaa joka päivä sata kertaa .
        2. Rakastatsä mua vielä, kun et vastaa joka halvatun puheluun-inttämisvaihe.
        3. Mitä mä hei sulle oikeestaan merkkaan- keskustelut
        4. Tuleeks tästä mitään ja jos tulee niin mitä-keskustelut

        Ihannekumppani oinaalle on henkisesti rento tyyppi joka OSAA MYÖS VIIHDYTTÄÄ ITSEÄÄN eli viihtyy myös omissa jutuissaan eikä odota että kumppani on sen koko elämä tai elämän sisältö. Ja ei helvata vie pirisytä sitä kännykkää turhan päiten. Ja jos toinen lähtee esim matkalle Kuubaan tai vaikkapa ruotsinlaivalle kaverin kanssa, niin ne kuulumiset voi kyllä kertoo sitte KU PALAA TAKAISIN. En mä mihinkään häviä. Ärsyttää raportointi päivittäin reissusta ai hei rakastatsä mua vielä, mitä sä mulle merkkaat, ootko etääntynyt, aaarrrgghh.

        joo, mutta kun ei saisi mennä mihinkään oinaan mustasukkaisuuden takia. Sitä en ymmärrä. Pitäisikö odottaa kotona vaan kun hän vaivautuu ottamaan yhteyttä? Ei kai sekään nyt ihan reilua ole? Eikö oinas sitten KOSKAAN halua oikeasti sitoutua, muuttaa yhteen jne???


      • Pystyy...
        ymmällään vai ei kirjoitti:

        Miksi ihmeessä ihmisten on aivan pakko tukehduttaa suhde ja toinen henkisesti suhteen keskivaiheella, ei ymmärrä ei.
        ELI
        Tutustutaan ja on mukavaa.
        Tutustutaan vielä paremmin ja on vielä mukavampaa.
        Sitten alkaa se :
        1. Pakko soittaa joka päivä sata kertaa .
        2. Rakastatsä mua vielä, kun et vastaa joka halvatun puheluun-inttämisvaihe.
        3. Mitä mä hei sulle oikeestaan merkkaan- keskustelut
        4. Tuleeks tästä mitään ja jos tulee niin mitä-keskustelut

        Ihannekumppani oinaalle on henkisesti rento tyyppi joka OSAA MYÖS VIIHDYTTÄÄ ITSEÄÄN eli viihtyy myös omissa jutuissaan eikä odota että kumppani on sen koko elämä tai elämän sisältö. Ja ei helvata vie pirisytä sitä kännykkää turhan päiten. Ja jos toinen lähtee esim matkalle Kuubaan tai vaikkapa ruotsinlaivalle kaverin kanssa, niin ne kuulumiset voi kyllä kertoo sitte KU PALAA TAKAISIN. En mä mihinkään häviä. Ärsyttää raportointi päivittäin reissusta ai hei rakastatsä mua vielä, mitä sä mulle merkkaat, ootko etääntynyt, aaarrrgghh.

        (ymmällään vai ei) kaatoi vähän kylmää vettä niskaan, pitkin kesää olen oppinut kokoajan lisää oinaastani. Aloimme seurustella maaliskuussa ja väliin mahtuu 5 kk:n etäsuhde jonka aikana tapasimme vain muutaman kerran. Intensiivisen työjakson jälkeen mies on ymmärrettävästi tarvinnut aikaa sopeutua, enhän minä sitä kärsimättömyydeltäni ymmärtänyt vaan kävin varmaan liikaa päälle.

        Nyt olen antanut hänelle aikaa ja tilaa, ja hetihän tuo perässä tulee. Pitkän puhelun aikana hän jopa puhui tunteistaan, sitä ei usein ole tapahtunut. Joku kirjoittikin:"Nyt on kaikki ok, kohta varmaan vähemmän ok", siltä minustakin nyt tuntuu. Mutta täytyy elää hetkessä, olla ottamatta yhteyttä ja luottaa vaan että kyllä se elämässäni pysyy:)


      • oinasmiehen kanssa
        Pystyy... kirjoitti:

        (ymmällään vai ei) kaatoi vähän kylmää vettä niskaan, pitkin kesää olen oppinut kokoajan lisää oinaastani. Aloimme seurustella maaliskuussa ja väliin mahtuu 5 kk:n etäsuhde jonka aikana tapasimme vain muutaman kerran. Intensiivisen työjakson jälkeen mies on ymmärrettävästi tarvinnut aikaa sopeutua, enhän minä sitä kärsimättömyydeltäni ymmärtänyt vaan kävin varmaan liikaa päälle.

        Nyt olen antanut hänelle aikaa ja tilaa, ja hetihän tuo perässä tulee. Pitkän puhelun aikana hän jopa puhui tunteistaan, sitä ei usein ole tapahtunut. Joku kirjoittikin:"Nyt on kaikki ok, kohta varmaan vähemmän ok", siltä minustakin nyt tuntuu. Mutta täytyy elää hetkessä, olla ottamatta yhteyttä ja luottaa vaan että kyllä se elämässäni pysyy:)

        olet NIIN oikeassa sanoessasi että täytyy elää hetkessä, olla ottamatta yhteyttä ja luottaa vaan että kyllä se elämässäni pysyy : ) Niin se TODELLA on!!


      • Miemie3
        Pystyy... kirjoitti:

        (ymmällään vai ei) kaatoi vähän kylmää vettä niskaan, pitkin kesää olen oppinut kokoajan lisää oinaastani. Aloimme seurustella maaliskuussa ja väliin mahtuu 5 kk:n etäsuhde jonka aikana tapasimme vain muutaman kerran. Intensiivisen työjakson jälkeen mies on ymmärrettävästi tarvinnut aikaa sopeutua, enhän minä sitä kärsimättömyydeltäni ymmärtänyt vaan kävin varmaan liikaa päälle.

        Nyt olen antanut hänelle aikaa ja tilaa, ja hetihän tuo perässä tulee. Pitkän puhelun aikana hän jopa puhui tunteistaan, sitä ei usein ole tapahtunut. Joku kirjoittikin:"Nyt on kaikki ok, kohta varmaan vähemmän ok", siltä minustakin nyt tuntuu. Mutta täytyy elää hetkessä, olla ottamatta yhteyttä ja luottaa vaan että kyllä se elämässäni pysyy:)

        ... Tätä " ihanaa " aikaa jatkunu jo monta viikkoa tämän oinaan kanssa, ollu niin eri mies ku aikasemmin.. Tai siis käyttäytyy nyt samalla lailla kuin seurustelun alussa... Mutta ku koko ajan päässä takoo että kohta taas tää ihanuus loppuu ja saa taas kylmää vettä niskaan... Ei osaa nauttia hetkestä kun on se tunne koko ajan mukana :( On se sen varmaan huomannutkin... Toisaalta oon huomannu myös itse sen että kun en kysele että miten meillä menee yms. rakastatko niin mies on ihana... Enkä soittele tai tekstaa niin usein niin sekin on auttanut.. Itsepä tuo on nytki soitellu ja pyydelly yöks.. :D Olo on vaan itsellä niin epävarma ja jos oisin fiksu niin kieltäytyisin yökylästä mutta se on niin vaikeaa kun haluaa olla toisen lähellä... Voi huokaus, ei ikinäm seurustelu ole ollu kenenkään kanssa näin vaikeaa ja samalla ihanaa.. Ensimmäinen mies kenen vuoksi ois valmis tekeen mitään vaan.. Lähdetty on kerrankin keskellä yötä väriaine päässä tän miehen luo. On sitä pöljä.


      • lumisade79
        puhi' kirjoitti:

        joo, mutta kun ei saisi mennä mihinkään oinaan mustasukkaisuuden takia. Sitä en ymmärrä. Pitäisikö odottaa kotona vaan kun hän vaivautuu ottamaan yhteyttä? Ei kai sekään nyt ihan reilua ole? Eikö oinas sitten KOSKAAN halua oikeasti sitoutua, muuttaa yhteen jne???

        nämä kaikki tarinat ja viestit luettuani voin vain sanoa, että ainoa tilanne missä oinas noin käyttäytyy, siis ettei vastaa viesteihin yms on joko se, että on jostain loukkaantunut, mutta ei tietenkään kerro siitä, vaan pitää kaiken sisällään TAI toinen ihminen ei vain ole oikea oinaalle ja vaikka oinas varmasti rakastaa niin joku juttu vaan tökkii liikaa.
        Olen itse oinasnainen ja tehnyt joskus aivan samaa, etten ole vastannut viesteihin tai soittoihin ns. katoamistemppuja, typerää mutta niin oinasta.
        Nyt ei ole enää tarvetta sellaiseen, kun on ihminen joka tuntuu oikealta joka suhteessa ja mikä tärkeintä olen hänen seurassaan saanut alusta lähtien olla täysin oma itseni sekä pystytään PUHUMAAN ihan kaikesta, tunteista ja kaikesta! Oinaalla on "mahtava" kyky pitää asioita sisällään ja pitkään, siis juuri näitä tunnepuolen asioita. Ja sittten tulee juuri vastaukseksi noita " en mä tiedä "..


    • Mene vastaan, ole hiljaa...

      Olethan tietoinen, että tuossa kaikessa on kyseessä tunteet, eli Kuu. Kysy miehen Kuu-merkki. Neitsyt, Rapu, Venus Neitsyessä? Mars Neitsyessä?

      • ollako vai eikö olla

        Aivan samanlaiseen mieheen olen itsekin haksahtanut, pakko uskoo et oikkumiehet on tosiaan tällasii, ite kyl mietin, annanko kohdella itteeni näin enää kauaa.


    • oikkuN42

      osaa murjottamisen taidon !!!

      ei kannata mennä suututtamaan oinasmiestä , alkaa pitkän ajan hiljaisuus !!!

      • Pystyy...

        Pisin aika jonka oinaani on hiljakseen yhtäsoittoa on kuukausi. Yritin tuona aikana pari ensimmäistä viikkoa muutaman kerran ottaa yhteyttä, hiljenin sitten itsekin. Pari viikkoa kesti, senjälkeen mies aloitti riidan vetäen esiin ihan toisarvoisen seikan, mikä ei mitenkään ollut välirikkomme syy. Yritti vain sitä kautta saada minut syypääksi kaikkeen, oinas kun on aina oikeassa.

        Tänä päivänä olen jo aikalailla kyllästynyt tähän oikkuiluun, sen sijaan että yhteistyötä tehden katsottaisiin eteenpäin ollaan jääty johonkin kummaan keskinäiseen köydenvetoon siitä kumpiko tätä suhdetta johtaa... Kai liian vahvoja luonteita ollaan kuitenkin, vaikka merkkiemme sanotaan sopivan täydellisesti yhteen.


    • harmharmharm

      voi ........... elämää oinasmiehen kanssa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      se on kyllä niin ailahtelevainen pakkaus kun olla ja voi .
      useampi päivä menee aktiivisessa yhteydenpidossa , soitellaan ja viesteillään...sitten yht äkkiä ei kuulu mitään, voi mennä päivä kaksi kun oinasmies ei vastaa ei soita jne !!!!! ???????????????????????????????????????????

      no ei siinä mitään , kyllä tämä naikkonen sen hiljaisuuden kestää =) ...toki välillä ottaa päähän se mutta ei siittä nyt mitään maailmanloppua saa aikaiseksi !

      se on vain niin hassua ... ensin ollaan useampi päivä niiiiiin lähellä ja sitten yhtäkkiä tuntuu että oinasmies pongahtaa kuuhun asti.

      tiiän tiiän ... oinasmies tarvitsee välillä tilaa ja omaa aikaa ... annetaan sitä hänelle =)

      kunhan nyt vain piti saada purkaa tämä harmitus, kun se olisi niin kiva pitää niiiiiiin lähellä kokoajan !! =)

      *pussss*

      • Pystyy...

        se suhde lopulta meiltäkin. Loppuaika lähinnä kovaa riitelyä, miten vain eniten pystyimme toisiamme loukkaamaan... Menin sänkyyn toisen miehen kanssa (kun oinas itse ensin valehteli tekevänsä sitä exänsä -suurin pelkoni- luona). Nyt välit ovat erittäin tulenarat, vaikka jokunen viesti ollaan tälläkin viikolla lähetetty, minun aloitteestani. Vähän on surumielinen olo nyt jos hyviä hetkiä muistelen, toisaalta hyvinkin helpottunut; ei enää turhia toiveita tapaamisesta, ei mustasukkaisuutta, ei epävarmuuden tunnetta.

        Oinaisiin en kyllä enää ikinä sekoa:)


      • ohi on
        Pystyy... kirjoitti:

        se suhde lopulta meiltäkin. Loppuaika lähinnä kovaa riitelyä, miten vain eniten pystyimme toisiamme loukkaamaan... Menin sänkyyn toisen miehen kanssa (kun oinas itse ensin valehteli tekevänsä sitä exänsä -suurin pelkoni- luona). Nyt välit ovat erittäin tulenarat, vaikka jokunen viesti ollaan tälläkin viikolla lähetetty, minun aloitteestani. Vähän on surumielinen olo nyt jos hyviä hetkiä muistelen, toisaalta hyvinkin helpottunut; ei enää turhia toiveita tapaamisesta, ei mustasukkaisuutta, ei epävarmuuden tunnetta.

        Oinaisiin en kyllä enää ikinä sekoa:)

        itse olen oinasnainen ja seurustelin oinasmiehen kanssa ja aivan samanlaista kuin ed. kerrottu, nyt jo huvittaa kun lukee noita juttuja, mutta eipä silloin naurattanut, päinvastoin, tippa linssissä välillä kun en tiennyt, mis mennään.

        Vaikka olen oinas en itse todellakaan käyttäydy noin, vastaan viesteihin ja puheluihin heti kun vaan mahdollista. Itse en inhoa mitään niin paljon kuin epävarmuutta suhteessa. Itse en voisi pitää toista "löysässä hirressä", ei sovi minun luonteeseeni! Me naiset kait vaan ollaan niin tunneihmisiä ja miehet on ihan muuta, voivat olla tunteella mukana, muuta eivät näytä sitä ja siitähän se epävarmuus sitten tuleekin.

        Eron jälkipuinti oli aikamoista sanasotaa, mutta saatiin asiat kuitenkin selvitetyiksi ja eiköhän tässä kavereina kuitenkin jatketa, mutta seurustelu oinasmiehen kanssa--ei kiitos!


      • Pystyy...
        Pystyy... kirjoitti:

        se suhde lopulta meiltäkin. Loppuaika lähinnä kovaa riitelyä, miten vain eniten pystyimme toisiamme loukkaamaan... Menin sänkyyn toisen miehen kanssa (kun oinas itse ensin valehteli tekevänsä sitä exänsä -suurin pelkoni- luona). Nyt välit ovat erittäin tulenarat, vaikka jokunen viesti ollaan tälläkin viikolla lähetetty, minun aloitteestani. Vähän on surumielinen olo nyt jos hyviä hetkiä muistelen, toisaalta hyvinkin helpottunut; ei enää turhia toiveita tapaamisesta, ei mustasukkaisuutta, ei epävarmuuden tunnetta.

        Oinaisiin en kyllä enää ikinä sekoa:)

        Tähän vanhaan ketjuun, kun itsekin siihen olen kirjoittanut. Nyt kun suurin "tunnelataus" on haihtunut, niin huvittaa kyllä muistella seurustelua oinaani kanssa.

        Eipä meidän välit kuitenkaan katkenneet. Alkuvuodesta minuun hurmaantui Kalat-mies, ja aloitin kepeän suhteen hänen kanssaan. Samaan aikaan kuitenkin pidin jonkinasteista yhteyttä oinaaseen, lähinnä tekstiviestein 1-2krt/kk. Useimmiten mies myös vastasi.

        Kun hiljaisuuteni venähti pariin kuukauteen, niin lähettämäni viesti johti tekstarisumaan oinaan puolelta (35 kpl parissa tunnissa), saalistusvietti taisi herätä jälleen:)

        Kalat-m. on mitä kiltein ja huomaavaisin, innokas vakavampaankin suhteeseen. Vaistoni varoittaa että mies hakee kauttani (kaikesta rakkausvakuutteluista huolimatta) vain helpompaa elämää itselleen; siistiä kotia, vaatehuoltoa & valmista ruokaa.

        Jouskarina ja pitkän suhteen jo eläneenä en kaipaa parisuhdetta ja pidän Kalat etäällä. Tunteeni oinasta kohtaan ovat paljon vahvemmat vaikken uskokaan, että saisimme suhdetta toimimaan, johan se viime talvena nähtiin. No, antaa ajan kulua, tiedän nyt miten tuota ihmeellistä/haastavaa/oikullista miestä tulee kohdella.... Vakisuhteeseen en kummankaan kanssa ryhdy vaan säilytän vapauteni, kunhan nyt pidän hauskaa:)


      • minä vain
        Pystyy... kirjoitti:

        Tähän vanhaan ketjuun, kun itsekin siihen olen kirjoittanut. Nyt kun suurin "tunnelataus" on haihtunut, niin huvittaa kyllä muistella seurustelua oinaani kanssa.

        Eipä meidän välit kuitenkaan katkenneet. Alkuvuodesta minuun hurmaantui Kalat-mies, ja aloitin kepeän suhteen hänen kanssaan. Samaan aikaan kuitenkin pidin jonkinasteista yhteyttä oinaaseen, lähinnä tekstiviestein 1-2krt/kk. Useimmiten mies myös vastasi.

        Kun hiljaisuuteni venähti pariin kuukauteen, niin lähettämäni viesti johti tekstarisumaan oinaan puolelta (35 kpl parissa tunnissa), saalistusvietti taisi herätä jälleen:)

        Kalat-m. on mitä kiltein ja huomaavaisin, innokas vakavampaankin suhteeseen. Vaistoni varoittaa että mies hakee kauttani (kaikesta rakkausvakuutteluista huolimatta) vain helpompaa elämää itselleen; siistiä kotia, vaatehuoltoa & valmista ruokaa.

        Jouskarina ja pitkän suhteen jo eläneenä en kaipaa parisuhdetta ja pidän Kalat etäällä. Tunteeni oinasta kohtaan ovat paljon vahvemmat vaikken uskokaan, että saisimme suhdetta toimimaan, johan se viime talvena nähtiin. No, antaa ajan kulua, tiedän nyt miten tuota ihmeellistä/haastavaa/oikullista miestä tulee kohdella.... Vakisuhteeseen en kummankaan kanssa ryhdy vaan säilytän vapauteni, kunhan nyt pidän hauskaa:)

        Oon kanssa elänyt oinaan kanssa etäsuhteessa 9 kk. Yhtäkkiä tuli kylmää vettä niskaan, kertoi tunteidensa muuttuneen kaverilliseksi. Haluaa kuitenki jatkaa juttua ja katsoa jos ne palais, koska ei kiire mihinkään. Niin ja omaa-omaa aikaa kaipaa. Minä tyhmä oinasnainen sitten pommitin vaan enemmän, en tajunnu :(. Uskon että tunteet siellä jossain on mutta on ahdistunut meidän suhteesta, takana suhteita joissa saanut siipeensä todella paljon eika uskalla luottaa naisiin. Tää kaikki mitä luin oli kuin minun miehestäni. Eli siis keinoina etäisyyden ottaminen ja yhteyden katkaisu mun puolelta niin alkaa tunteet muuttumaanko? Saa taas saalistettavaa ;). Kiitos tästä ketjusta :).


      • 2oinasta
        minä vain kirjoitti:

        Oon kanssa elänyt oinaan kanssa etäsuhteessa 9 kk. Yhtäkkiä tuli kylmää vettä niskaan, kertoi tunteidensa muuttuneen kaverilliseksi. Haluaa kuitenki jatkaa juttua ja katsoa jos ne palais, koska ei kiire mihinkään. Niin ja omaa-omaa aikaa kaipaa. Minä tyhmä oinasnainen sitten pommitin vaan enemmän, en tajunnu :(. Uskon että tunteet siellä jossain on mutta on ahdistunut meidän suhteesta, takana suhteita joissa saanut siipeensä todella paljon eika uskalla luottaa naisiin. Tää kaikki mitä luin oli kuin minun miehestäni. Eli siis keinoina etäisyyden ottaminen ja yhteyden katkaisu mun puolelta niin alkaa tunteet muuttumaanko? Saa taas saalistettavaa ;). Kiitos tästä ketjusta :).

        oinasnaisena minä myös helposti alan pommittamaan viestein ja kysymyksin jos oinasmieheni ottaa omaa aikaa/tilaa.
        en tiedä mikä lopun perin olisi paras vaihtoehto, mutta syvä hiljaisuus omalta osaltani olisi itselleni kaikkein pahinta, en osaa esittää huonosti tavoiteltua tai saavuttamatonta.
        oinasmies kuin myös oinasnainen tarvitsevat oman tilansa mutta etäisyys leikkiä en niin jaksaisi.
        olen valmis antamaan omalle oinasmiehelleni tilaa kun huomaan hänen sitä tarvitsevan, mutta sitä kissa hiiri leikkiä en enää ainakaan näin monen vuoden jälkeen jaksa.
        joko tai ... sillä mennään.


      • minä väin
        2oinasta kirjoitti:

        oinasnaisena minä myös helposti alan pommittamaan viestein ja kysymyksin jos oinasmieheni ottaa omaa aikaa/tilaa.
        en tiedä mikä lopun perin olisi paras vaihtoehto, mutta syvä hiljaisuus omalta osaltani olisi itselleni kaikkein pahinta, en osaa esittää huonosti tavoiteltua tai saavuttamatonta.
        oinasmies kuin myös oinasnainen tarvitsevat oman tilansa mutta etäisyys leikkiä en niin jaksaisi.
        olen valmis antamaan omalle oinasmiehelleni tilaa kun huomaan hänen sitä tarvitsevan, mutta sitä kissa hiiri leikkiä en enää ainakaan näin monen vuoden jälkeen jaksa.
        joko tai ... sillä mennään.

        Todella vaikeeta se on. Sorruin sitten eilen illalla kuitenki soittamaan :(. Sitte saa manata omaa tyhmyyttä :/. En tiiä mitä tästä vielä tulee. MUt kai se tuota metsästysciettiä on ku tunteet viilenee? osaako joku sanoa.


      • 2oinasta
        minä väin kirjoitti:

        Todella vaikeeta se on. Sorruin sitten eilen illalla kuitenki soittamaan :(. Sitte saa manata omaa tyhmyyttä :/. En tiiä mitä tästä vielä tulee. MUt kai se tuota metsästysciettiä on ku tunteet viilenee? osaako joku sanoa.

        tämän oinasnaisen teoria ... oinasmies tykkää kun sitä piirittää ja sen perässä vähän juoksee ... kunhan muistaa oikeassa paikassa antaa vapauden eikä pahemmin sorru mustasukkaisuuteen.

        olen takuuvarma tästä, jos oinasmiestä ei "metsästä" jää suhde hyvin äkkiä siihen ;-)
        eli en usko että teit suurta virhettä.


    • fakjee

      Oinasmies ja jouskarinainen: homma meni ainaki meillä jotakuinkin näin. Eka silmäys ja oltiin erottamattomat. Sit oltii mykkäkoulua kaks viikkoa ekan ison riidan jälkeen. Miehestä ei kuulunut mitään ja yritin sinnikkäästi pitää yhteyttä mut pitkän kylmäilyn jälkeen kerroin et tehdääs kuule näin et minä en suhun enää ota yhteyttä. Niimpä mies sit heikkona hetkenään soitti ja sit oltii taas ku paita ja perse. Pussattiin ja köllittiin kunnes tuli taas valtava ahdistus. Sit oltii kavereita vaan. Kunnes taas vähän lipsahti ja oltiin joka päivä yhessä. Sit tuli taas ahistuskausi eikä hänestä saanut mitää irti. Pelkkää mörköilyä ja välinpitämättömyyttä. Aina jos meni liian vakavaks nii tuli tää pimeä kausi. Nää joka päivä sata soittoa ja täysi radiohiljaisuus vuorottelivat. Nyt ku katson jälkeenpäin asioita nii mietin mite ihmees sitä on kaikki oikut kestänyt. Ehkäs en takia et sisin sanoo et toi on sun elämän rakkaus kaikkineen sarvineen. Nyt ollaa voiton puolella. Tää on vaatinut monta riitaa siitä oonko luotettava yms. Mua on testattu monella eri tavalla. Jotenkin oon alkanut ymmärtää miten tätä oinasta käsitellään. Summa summarum: Pidä kii omasta elämästä ja menoista (oot mielenkiintoisempi), älä provosoidu puheista/teoista (häviät oinaalle melko varmasti oli se sit väittely tai painimatsi ;) , ole luottamuksen arvoinen (mikään ei tunnu merkkaavan enemmän) ja muista kehua ja rapsuttaa päivittäin (pönkittää mukavasti sarvipään egoa). Tää oinas ainaki on aivan mieletöntä seuraa ja syvällinen persoona hellyyksineen kaikkineen kunhan saa tilaa ympärilleen ja tuntee itsensä luottavaiseksi toisen seurassa. Oon päättänyt et kyl mä kestän jukuripäisyyden, korostuupa sitten nuo hyvät hetket joita ainaki meillä on nykyään suurin osa yhdessä olosta :)

    • gepard1

      Minä olen Kaksosnainen, kuumerkki Oinas (VALITETTAVASTI!).

      En jaksa ymmärtää kuin suloinen, hellä, ihana, rakastava ja jopa aika älykäs ja fiksu Oinasmies pystyy HYLKÄÄMÄÄN minut.

      Hän taitaa juoda (yäk!).

      Mustissuudesta haluaisin jutella mutta ?

      • Pettynyt helmikuinen

        Kyllä on pakko uskoa horoskooppeihin ainakin Oinasmiehen kohdalla 8 v. kokemuksella allkirjoitan esille tulleet kokemukset. Juo rakastaa mielettömästi ja sitten selvinpäin ei tunnusta, snoo ei koskaan pettäneensä juuri minua, mutta kertoo kaikki jutut exänsä kanssa olleesaan pettäneensä heitä. Järkyttävää minunkin aikanani vaikka olimme kihloissa ottu naisen asumaan luokseen, ei seksiä "sormella" vaan koitti !!! Tulee ja rakastaa monta päivää, sitten taas soitta ja tekstaa koko päivän, rakas, rakas seuraavana aamuna löydän hänet ja toisen naisen aamutakeissa asunnoltaan, että sillai. Mustasukkainen aina vaan näkee miehiä liikkuvan esim. mökkini tuntumassa tekee kaikenlaisia temppuja selvitettäväksi jotta voisi sanoa jonkun käyneen. Tutkii mökkimaaston, jos löytäisi esim. tupakantumppeja, itse heittelee pitkin maastoa, merkkaa reviirin. Seurustelee muka "vakavasti" ja kuitenkin riiaa kahden naisen kanssa. On täydellinen Oinas hyvännäköinen, hyvä sängyssä puhuu naiset ympäri, saa kenet haluaa ollut kahdesti aviossa vaimot jättäneet. Ei koskaan enään oinasta....


    • oikku4

      Älkääpähän noin sanoko,ettei koskaan oinaita , mitäs sanotte tästä tapsuksesta. olen oinas vm 65. en ryypiskele enlä tupakoi olen tarvittaessa hyvin suloinen ja tarvittsessa tulta ja hiillosta, mutta aina yhtä reilu.. Saisitte hyvän miehen minusta.en pettäisi ikinä, kunhan se oikea tulee kohdalle. ps pankaa harkintaan .olen sinkku. kokeilkaa edes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe