Sateenkaarinuoret

pentu95

Olen siis 14-vuotias lesbo (tiedetään, olen nuori.)
Tai ainakin viime joulukuusta asti ainakin olen kiinnostunut tytöistä.
Näyttää vain siltä, ettei vaan millään voi löytää muita saman ikäisiä lesboja,
joten kysyn vähän itseäni vanhemmilta, että onko samanlaista aikuisena?
Olen kyllä seurustellut bi-tytön kanssa... Välimatkan takia tästä ei
tullut mitään. En edes tiedä oliko hän oikeasti edes bi, sillä hän oli emo ja
näillähän on muoti-ilmiönä biseksuaalisuus kuulemma.

Kaverit alkoivat pikkuhiljaa huomata tämän ja nyt ne sitten on dissannut.
En itse kertonut, vain huomasivat itse. En tiedä miten, vaikka kysyivät vähän ajan päästä,
kun epäilivät. Eli vain 2 kaveria tietää. En halua pilata välejäni muihin ystäviini.
En pysty puhumaan avoimesti kavereille ihastuksestani.


Niin, kyllä voi olla niinkin, että en olisikaan lesbo, mutta en usko millään mielipiteeni muuttuvan.
En pystyisi ikinä kuvittelemaan seurustelevani pojan kanssa. Ajatuskin oksettaa jostain syystä.

67

5593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 95lesbo

      mulkin on ollut ongelmii kavereitten kaa kun ei kaikki vaan ymmärrä ettei lesbot ja homot oo kuolaamassa ja kähmimässä jokaista vastaantulevaa. oon jo pitkään ettiny ihmistä joka olis mun lainen ja ymmärtää. aatteli et olisko sul vaikka mesee että vois jutella enemmän? olis kiva kun olis joku sanan ikänen jolle puhuu.

      • Pentu95

      • lesbo10927

    • shhfhsh

      Mä uskon että 14 v. voi jo tietää olevansa lesbo. Ei sun tarvii kertoo sun kavereille mitään jos et haluu. Voin vaan sanoo omasta kokemuksesta et on melkeen helpompaa kertoo ku jättää kertomatta, niinku sanoit ni sun kaverit on jo alkanu epäilee. Ne tuskin on keksiny sitä mistään muusta ku siitä et sä et oo kiinnostunu jätkistä. Eli tosiaan voi olla vaikee salata asiaa. Ei ehkä lohduta tällä hetkellä mut omasta kokemuksesta tiedän että toi tilanne helpottaa pari vuoden päästä. Siin ajassa ehtii jokainen aikuistumaan niin paljon et sun kaverinkin on helpompaa hyväksyy sut sellasena ku oot. Mut taas toisaalta jos nyt jo kertoisit niille ni ainakin näkisit kuka on oikeesti sun ystävä ja kuka ei.

      Toi on vaikee asia päätää ja itsekin kerroin kaikille vasta melkeen 20 v. että oon lesbo, vaan muutama ties aikasemmin. Mut niinku sanottu ei sul oo mikään kiire :)

    • lezzy

      mä oon 15v ja lesbo :)
      mun kaverit kyl suhtautu tosi hyvin ku kerroin niille, tai ku ne vähä kyseli, ku tais älytä että pidin yhest tytöst
      ne vaa onnitteli ja halas ja sillee,
      mut yks mun paras ystävä (joka on poika) ni ekaks se oli vähän ihmeissään, ja sit se oli (olevinaa) ''ok'' sen kans mut nyt on tullu riideltyy sen kans niin paljon mun suuntautumisen takii et huhhuh.
      mut se oikeesti vaa helpottaa jos kerrot siit, itehä sä sen päätät mut... näätpähä ketkä on oikeesti sun kavereita :)
      joten suosittelen kertooo, kyl se siitä
      onhan noita 14-15v lesboja vaikka kuinka, senkus etit vaan =)

      • Sus1tyttö

        Mulla oli sama juttu parin miespuolisen kaverin kanssa, et ne alko kiukkuu mulle kun kerroin suuntautumisestani. Tosiaan ite oon nyt 21v ja hiljattain tulin kaapista ulos. Nyt olen onnellisesti suhteessa ihanan tytön kanssa vaikka meillä tuota välimatkaa onkin. :) Suurinosa kavereistani otti hyvällä ja pari ollut ihan ihmeissään ja vähän dissaamisen alkupaloja on havaittavissa, mut en mä itse siitä välitä mitä muut on mieltä. Mun elämä, mun asia :)


    • etsinseuraa966

      Itsekkin olen sateenkaari nuori 13-vuotias.Kenellekkään en ole vielä asiasta avautunut mutta tarvitsisin ihmisen jolle kertoa asiasta ja joka voisi tukea minua ja minä häntä.

      Jos joku haluaisi tämmöisen ''tytön rääsyn'' mesekaverikseen/irl kaverikseen voisitko ottaa yht. sähköpostiini/meseeni?Jos olet minkä ikäinen tahansa ihminen uudeltamaalta-itä uudeltamaalta niin otathan yhteyttä minuun ensiksi mesellä ja sitten ehkä tavataan joskus IRL.

      Lisää meseeni kunhan olet NAINEN meseni on:[email protected]

      Elämäni rakkaus on vielä hakusessa.

    • -----
    • järvenpääläinen 18v.

      Missä kaikki nuoret 16-20-vuotiaat sateenkaarinuoret piileskelevät? :( Olisi kiva törmätä heihin ihan livenäkin palstojen sijaan.

      • ...

        Samaa ihmettelen ;o Ite oon 16-vuotias lesbo ja aina kun kaupungillakin törmään vähääkin kiinnostavaan tyttöön, niin käy ilmi, että kyseinen henkilö onkin hetero tai varattu. On se kyllä hankalaa löytää näin pienestä maasta itelleen oma kulta kainaloon. :


      • u just think so
        ... kirjoitti:

        Samaa ihmettelen ;o Ite oon 16-vuotias lesbo ja aina kun kaupungillakin törmään vähääkin kiinnostavaan tyttöön, niin käy ilmi, että kyseinen henkilö onkin hetero tai varattu. On se kyllä hankalaa löytää näin pienestä maasta itelleen oma kulta kainaloon. :

        täälläkin yksi 16-vuotias lepakkoneitokainen vapaana liitelee :>


      • e.mantu
        ... kirjoitti:

        Samaa ihmettelen ;o Ite oon 16-vuotias lesbo ja aina kun kaupungillakin törmään vähääkin kiinnostavaan tyttöön, niin käy ilmi, että kyseinen henkilö onkin hetero tai varattu. On se kyllä hankalaa löytää näin pienestä maasta itelleen oma kulta kainaloon. :

        Nyt ei ymmärrä :D Suomi on pullollaan ihania naisia ja ainakin minun kultani käveli suoraan syliini. ikäväkseni hän sanoi olevansa hetero, mutta se oli vain hidaste. Ollaan seurusteltu 2v ja olen vasta 17v ;)

        Itse asun Turussa ja tuntuu, että on vaikeuskia löytää ihan täysin heteroa naista mistään :D ne on kadonneet jonnekin =)


      • TuLukiolainen
        u just think so kirjoitti:

        täälläkin yksi 16-vuotias lepakkoneitokainen vapaana liitelee :>

        Samoin täällä! Kylläkin 15-vuotias, mut pian 16-vuotias lepakko lentelemässä.


      • Lez girl

        Samaa olen miettinyt.. tosi surullista jos koko loppu elämä on tämmöst yksin nököttämistä :(


      • ghhhg

        Vähän smaa juttua etsin. Tämän saa lisätä [email protected]
        Oon pian 18 v täyttävä tyttö. Lahdesta päin. Joten jos joku haluaa jutella ja sittemin tavata ja asut noin 200km säteellä niin kaikki käy. :)


    • rekkalesbo

      ajatelleeksi, ettet olisikaan lesbo vaan vain pelkästään miehiä vihaava feministi?
      Toisaalta lesbous ei sulje pois myöskään ensiksi mainittua vaihtoehtoa.

      • Inazuma

        Itse tiesin jo ala-asteella, että enpä taidakaan ihan hetero olla, mutta uskaltauduin vasta n. vuosi sitten kertomaan asiasta edes muutamalle kaverille. Senkin tein tutustuttuani ensin muihin minun ikäisiin sateenkaari-ihmisiin. Parhaat ystäväni ottivat asian tosi hyvin, olivat jopa iloisia puolestani, että uskallan olla mikä olen, koska tietävät, että ujona ihmisenä kertominen oli minulle kaikkea muuta kuin helppoa.

        Netti on mielestäni loistava keino löytää uusia, samanhenkisiä tuttuja. Minäkin olen lähes kaikki sateenkaariystäväni löytänyt netin kautta ja olen suurimman osan nähnyt kasvotustenkin. Jopa yhteen parhaista ystävistäni tutustuin netin kautta.

        Mielelläni tutustun edelleenkin sateenkaarikansaan, meseosoitteen saa kysymällä sähköpostin kautta: [email protected]

        Meseosoitteeni on etunimi.sukunimi, joten en kovin innokkaasti levittele sitä minnekään kaiken kansan nähtäville. Ja ikä voisi myöskin olla ihan olennainen tieto, olen 16-vuotias.


      • Half Woman

        Aidot feministit eivät vihaa miehiä, luulon ja tiedon raja on joskus pieni, mutta sun tapauksessa järjettömän iso.


    • iida95..............

      onko tampereella ketään 96-94 syntyneitä lesboi.jos on niin lisätkää meseen [email protected].

      • ................

      • Minttuuuuu

        Moi! Mää tajusin tos kesäkuun lopulla et oon lesbo. Mää oon koittanu kovasti ettii kans jtn mese/etanaposti/sähkäri kaverii. Mää en tiiä, et kiinnostuksää musta hirveesti, mut mää oon 98 syntyny tampereella oleva lesbo :) sekä tiiän, et mä oon ehkä hiukan liian nuori :3. Jaa mul on mese, joka on [email protected].

        Ps. Kaikki jotka kiinnostu, ni voi lisätä mese kamuks :D.


    • MaryStar95

      mulla puski kyyneleet silmistä ku tajusin et en oo ainoa. mie en oo voinu tulla kavereille ulos kaapista koska mä tiedän että ne ei ymmärrä. kaikki luulee et oon ihastunu yhteen jätkään (OLINkin. mut sain tietää että se on täys kusipää. ja tykkäsin siitä siks koska olin niin epävarma ja halusin jonku kehen ihastua sillee "kikakika ihihi"-tyyliin.) mut oon tykänny yhdestä tosi hyvästä ystävästäni (vuotta vanhempi tyttö) jo ala-asteen lopulta. se ei tiedä siitä mitään.. vissiin! mut haluun kertoa sille ennen ku se muuttaa pois mun paikkakunnalta toiseen lukioon. aina jos ollaan kahdestaan jossain nii mulla on tosi luonteva ja onnellinen olo. mulla tekis mieli heittäytyä halailemaan ja suutelemaan sitä =) oikeesti se on tosi sietämätöntä. olin tosi myrtyny ku se tänään kerto että se aikoo muuttaa rovaniemelle ko se hyväksyttiin sinne lukioon..

      vanhemmat ei sit tiedä mitään siitä et mihin päin mie oon.. aion kertoo lähiaikoina mutsille että olen ihastunu siihen tyttöön.. ja isälle kerron sit vasta ku mulla on vakituinen tyttöystävä että se ei pääse väittää että "se menee ohi.". mun vanhemmat on siis eronnu ja ne ei oo kovin usein yhteyksissä.

      jos joku haluu laittaa meiliä (meseä on turha lisätä koska en käytä..) niin osoite on [email protected]

      • TuLukiolainen

        Sun on paras kertoa hänelle ennen kuin mahdollisuudet menee hukkaan.
        Minulla on vielä aikaa kertoa minun ihastukselleni, joka on yksi kavereistani, että olen tällainen lepakko ja tykkään hänestä, kun olemme samassa lukiossa.


    • e.mantu

      Kavereille on ihan hyvä kertoa kun ne kuitenkin on 14-vuotiaan elämässä aika iso asia. Vanhemmilla ei ole niinkään kiire, turha niitä on huolestuttaa. Itse kerroin vasta kun olin vakavassa suhteessa ja tiesin, että tämä on pysyvää.
      Mitä sitä oikeastaan tuhaan miettimään nykyään se on aivan luonnollista ihastua samaa sukupuolta olevan kanssa, ei se ole enää outoa. Japanissa mies meni naimisiin tyynynsä kanssa, se on outoa.

      Sä oot vasta 14v. Sul ei oo mikään kiire minnekkään, kattele rauhassa. Mä oon varma, että et ole koulussasi ainoa :) Sun kaveripiiristäkin saattaa löytyö ihmisiä, jotka on samassa tilanteessa ja ehkä jos sä avaat suusi ja kerrot niin hekin rohkaistuvat, se on hassua miten samankaltaiset ihmiset päätyvät samoihin paikkoihin :)

      Minun ensimmäinen tyttöystäväni oli tyttö jonka olin tuntenut koko yläasteen, mutta vasta kun hän myönsi olevansa lepakko, niin minäkin myönsin ja sattumoisin olimme vielä ihastuneitakin toisiimme.

      • TuLukiolainen

        Te olitte vielä ihastuneitakin? Kunpa minullekin kävisi niin minun ihastuksen kanssa... =(

        Itse olen Turusta ja täällä on vain tai tunnen ainoastaa heteroja ja bissejä, mutta noi bisset, jotka tunnen ovat emoja ja fruittareita, joten eivät ole minun tyyliä. Muutenkin he eivät koskaan minusta tai minun kavereista pitäneet. Eivätpä ainakaan tiedä minun olevan lepakko.


    • neiti96

      Oon 14v, enkä ollenkaan ole varma olenko lesbo vai bi, vai kenties pan. Mutta sen tiedän, että hetero en ole. Musta on ihan mahdollista että nuoretkin tietää suuntautumisensa, ärsyttää kun väitetään ettei voi.

      Ihastun nykyään lähinnä tyttöihin, jo vuoden olen ihastunut, mutta ala-asteella aina poikiin. Näen tulevaisuuteni naisen kanssa, mutta voisin seurustella myös transsukupuolisen, tai androgyynin kanssa.

      Kerroin kavereille aika aikasin tajuttuani pitäväni myös tytöistä, ja olen tosi avoin asian suhteen. Mun kaverit on onneksi suhtautuneet tähän tosi hyvin, ja siksi mun on usein aika vaikee tajuta miks jotkut salailee suuntautumistaan.
      Toivottavasti sä pystyt kertomaan muille kavereilles, ja ne hyväksyy sut sellasena kun sä olet.

      Olis mukava saada juttuseuraa muista lesbo- ja bisse-nuorista, mese on [email protected] :)

      • jaymel

        Joo, samaa miettiny et, ite oon 16v. Bi ja Helsingin alueel on tosi paljon nuorii jotka on Bi/Lesbo, mut siit ei puhuta, emoilla on just toi et ne on vaan sen muodin takii ja näin. Itelläni on tällähetkellä poikaystävä mutta se ei varmaankaan kauaa kestä. Naiset on helmpompia =D
        Mut hei, iha mielellää ottakaa muhunki yhteyttä (iha kaveriki mieles =D) [email protected]

        ps. Olikos kukaa muute Pridessä?


      • karr.
        jaymel kirjoitti:

        Joo, samaa miettiny et, ite oon 16v. Bi ja Helsingin alueel on tosi paljon nuorii jotka on Bi/Lesbo, mut siit ei puhuta, emoilla on just toi et ne on vaan sen muodin takii ja näin. Itelläni on tällähetkellä poikaystävä mutta se ei varmaankaan kauaa kestä. Naiset on helmpompia =D
        Mut hei, iha mielellää ottakaa muhunki yhteyttä (iha kaveriki mieles =D) [email protected]

        ps. Olikos kukaa muute Pridessä?

        Joo siis mulla ihan sama ongelma oon siis ihan kohta 18 bi ja vaikee löytää saman henkisiä ihmisiä mistään.
        Niin ja joo tampereen prideen ois tarkotus mennä käymään jos vaan työt sallii. Jos kiinnostaa jotain höpistä niin mesee voi pytää ;D


      • pööpöö

        samastuin suhun kauheasti tähän kohtaan ainakin:
        "Musta on ihan mahdollista että nuoretkin tietää suuntautumisensa, ärsyttää kun väitetään ettei voi.
        Ihastun nykyään lähinnä tyttöihin, jo vuoden olen ihastunut, mutta ala-asteella aina poikiin. Näen tulevaisuuteni naisen kanssa, mutta voisin seurustella myös transsukupuolisen, tai androgyynin kanssa.
        Kerroin kavereille aika aikasin tajuttuani pitäväni myös tytöistä, ja olen tosi avoin asian suhteen."

        Ja ikäkin on sama, mutta tuo kohta jonka kopsasin oli kuin suoraan omasta suustani.... lisään sut meseen mutta en täällä sitä sano kun siinä on etu ja sukunimi (: Mun kaverit ei kyllä suhtaunut kovin hyvin... mutta onneksi sitte ku pääsi yläasteelle sain pari kaveria.


      • soo gay
        karr. kirjoitti:

        Joo siis mulla ihan sama ongelma oon siis ihan kohta 18 bi ja vaikee löytää saman henkisiä ihmisiä mistään.
        Niin ja joo tampereen prideen ois tarkotus mennä käymään jos vaan työt sallii. Jos kiinnostaa jotain höpistä niin mesee voi pytää ;D

        No kiinmostais toki rupatella enemmänkin maybe. Pistä mese :D --> [email protected] tai vaikkapa postiaki samaiseen ossaan n. :D


      • Laitilalepakko
        jaymel kirjoitti:

        Joo, samaa miettiny et, ite oon 16v. Bi ja Helsingin alueel on tosi paljon nuorii jotka on Bi/Lesbo, mut siit ei puhuta, emoilla on just toi et ne on vaan sen muodin takii ja näin. Itelläni on tällähetkellä poikaystävä mutta se ei varmaankaan kauaa kestä. Naiset on helmpompia =D
        Mut hei, iha mielellää ottakaa muhunki yhteyttä (iha kaveriki mieles =D) [email protected]

        ps. Olikos kukaa muute Pridessä?

        Minä olen seuraavan Helsingin nuorten priden aikaan 15v ja mitä todennäköisemmin menossa! Asun kyl Laitilassa, mutta menisin syntypäivälahjaksi sinne koko nuorten pride viikolle, kun kerran täytän sopivasti siitä lähellä. Olisi kivaa jos siellä olisi sitten kavereita seurana, joten joo, menossa ollaan. Ja olen muuten ihan leppakonuori

        Tähän viel sähköpostii [email protected] jos joku haluaa tulla chattailee


    • kakara

      16-vuotias lahtelainen olen ja vaikka yli puolitoista vuotta sitten tiedosstanut olevani bisse, tyttöihin en ole sen lähemmin tutustunut. Ongelma tosin on enemmänkin se että olen aika hiljainen ennen kuin tutustun ihmiseen kunnolla, meitä "epäkorrekteja" ainakin näiltä nurkilta kyllä löytyy. :)

      [email protected]

    • =NEITIetsivä=

      Nuorten lesbojen on yllättävän vaikeaa löytää kaltaistansa seuraa..Olen itsekkin huomannut sen..
      Olen 96 syntynyt lepakko tyttö ja yhden tytönkanssa vain ollut..Yksinkertaisesti ei löydy sitä oikeaa vielä näin nuorella iällä..Olen yrittänyt hakea seuraa esim tuolla Demin palstoilla mutta ihmiset vaan lisäävät meseen ja sitten hylkäävät..

      Eikö tosiaan nuorille ole mitään palstaa/chattia missä voisivat hakea seuraa?
      Minusta se on typerää että esim.suomi24 chatissa on ikäraja,16-vuotta..Okei..Moni poika/mies ei ole vielä 16vuodenkaan iässä todellakaan aikuinen eikä voi ajatella aikuisen tavoin mutta on ihmisiä jotka ajattelee mitä tekee.

      Mut olis ihan kiva saada kaltaistaan seuraa edes meseen.Joten jos haluat niin lisää vain:[email protected]

    • moioonkans...

      olen aivan saman ikäinen ja samassa tilanteessa. kun asia huomattiin minua alettiin dissaamaan aika pahastikkin. :(

      • piäni

        Täältäkin löytyy kohta ysiluokkalainen ei-mitään-genreä-edustava, metallimusiikkia ja luonnoslehtiöitä kuluttava lepakkotyttö keski-suomesta. Seurustellut en ole vakavasti kertaakaan jne - mut ei se mitään, miulla ei ole mikään kiire suhteeseen. Eräs maailman suloisin vaaleatukka on kyllä pyörinyt mielessä iltaisin, ollaan katseita ja virneitä vaihdeltu ohimennen ja luulisin että hän tietää minun suuntautumisestani. Pitäisi vaan rohkaistua ja saada tehtyä jonkinlainen aloite jotta pääsis tutustumaan toiseen paremmin. Ollaan vaan molemmat niin niin pirun ujoja. Oma saamattomuus ja pelko toisen suhtautumista kohtaan vaikeuttavat asiaa vielä enemmän ja aika antisosiaalinenkin olen joten ei passaa kyllä valittaakkaan.

        Minkäslaisia ihmisiä täältä löytyy? Kertokaa jotain itsestänne. ;)


      • bat-woman
        piäni kirjoitti:

        Täältäkin löytyy kohta ysiluokkalainen ei-mitään-genreä-edustava, metallimusiikkia ja luonnoslehtiöitä kuluttava lepakkotyttö keski-suomesta. Seurustellut en ole vakavasti kertaakaan jne - mut ei se mitään, miulla ei ole mikään kiire suhteeseen. Eräs maailman suloisin vaaleatukka on kyllä pyörinyt mielessä iltaisin, ollaan katseita ja virneitä vaihdeltu ohimennen ja luulisin että hän tietää minun suuntautumisestani. Pitäisi vaan rohkaistua ja saada tehtyä jonkinlainen aloite jotta pääsis tutustumaan toiseen paremmin. Ollaan vaan molemmat niin niin pirun ujoja. Oma saamattomuus ja pelko toisen suhtautumista kohtaan vaikeuttavat asiaa vielä enemmän ja aika antisosiaalinenkin olen joten ei passaa kyllä valittaakkaan.

        Minkäslaisia ihmisiä täältä löytyy? Kertokaa jotain itsestänne. ;)

        Minäkin siis olen ysivitonen lepakko tyttö. Kun tulin kaapista (siis kavereille) niin ne otti sen todella hyvin :D sen jälkeen kun sain tärkeille kavereille kerrottua niin juttuhan on levinnyt koko kouluun, jotkut siitä mulle irvii mutta mä en ota siitä itteeni. Turha on kuunnella sellaisia apinoita jotka ei ymärrä kuinka hienoa on että tyttö voi rakastaa toista tyttöä. Itse olen erittäin ylpeä homoudestani ja en häpeä sitä yhtään. Ensimmäiselle kaverilleni tulin kaapista niinkin helposti kuin että mesessä kaverini kertoi olevansa bi, niin sanoimpa sitten että empä mäkään mikään hetero ole. Sen jälkeen kun tulin kaapista niin olen tutustunut muutamaan lesbo/bi tyttöön. Yhteen heistä olen tulisesti ihastunut, mutta hän ei pidä musta muuten kun kaverina ;(. Eniten mua tässä homoudessa pelottaa se, että kun vanhempani saavat tietää tästä (jonka pelkään tapahtuvan hyvin pian, kaverit kun on hiukan hölösuita) Niin miten noi reagoi siihen. Äitini saattaa ottaa sen aika neutraalisti, saattaa ihmetellä että mikä on kasvatuksessa mennyt vikaan mutta sitten tuo mun isäni... Homofobien paska koko äijä. Luulempa että se heittää mut pellolle meidän kämpästä kun tää tulee niillekkin julki...


      • miss_roach
        bat-woman kirjoitti:

        Minäkin siis olen ysivitonen lepakko tyttö. Kun tulin kaapista (siis kavereille) niin ne otti sen todella hyvin :D sen jälkeen kun sain tärkeille kavereille kerrottua niin juttuhan on levinnyt koko kouluun, jotkut siitä mulle irvii mutta mä en ota siitä itteeni. Turha on kuunnella sellaisia apinoita jotka ei ymärrä kuinka hienoa on että tyttö voi rakastaa toista tyttöä. Itse olen erittäin ylpeä homoudestani ja en häpeä sitä yhtään. Ensimmäiselle kaverilleni tulin kaapista niinkin helposti kuin että mesessä kaverini kertoi olevansa bi, niin sanoimpa sitten että empä mäkään mikään hetero ole. Sen jälkeen kun tulin kaapista niin olen tutustunut muutamaan lesbo/bi tyttöön. Yhteen heistä olen tulisesti ihastunut, mutta hän ei pidä musta muuten kun kaverina ;(. Eniten mua tässä homoudessa pelottaa se, että kun vanhempani saavat tietää tästä (jonka pelkään tapahtuvan hyvin pian, kaverit kun on hiukan hölösuita) Niin miten noi reagoi siihen. Äitini saattaa ottaa sen aika neutraalisti, saattaa ihmetellä että mikä on kasvatuksessa mennyt vikaan mutta sitten tuo mun isäni... Homofobien paska koko äijä. Luulempa että se heittää mut pellolle meidän kämpästä kun tää tulee niillekkin julki...

        Olen vuonna -92 syntynyt lesbonuori, ja samaistuin jotenkin viestiisi.
        Kaverini ottivat homouteni hyvin vastaan, enkä ole keneltäkään kuullut minkäänlaista kettuilua tai haukkumista seksuaalisuuteni takia. Päinvastoin, olen saanut pari hyvää ja tärkeää ystävää tultuani kaapista ulos.
        Vanhempani taas eivät suhtautuneet asiaan kovin hyvin. Äitini kyllä väitti hyväksyvänsä minut sellaisena kuin olen, mutta pian tunnustukseni ja hänen "vakuuttelunsa" jälkeen hänen käytöksensä muuttui täysin. Hän alkoi suhtautua naispuolisiin ystäviini epäilevästi ja töykeästi, aivan kuin hän olisi olettanut minun olevan suhteessa jokaisen läheisen ystävättäreni kanssa. Ja aina kun yritin puhua hänelle tuntemuksistani tai kiinnostuksestani jotain naista kohtaan, hän ei yrittänytkään ottaa osaa keskusteluun vaan äkämystyi ja vaihtoi nopeasti puheenaihetta.
        Isänikään ei ole suhtautunut lesbouteeni suopeasti. Kerran hän käväisi huoneessani, kun katsoin lesboparista kertovaa elokuvaa. Tietysti isä saapui paikalle juuri hempeän rakastelukohtauksen aikaan, enkä heti tajunnut hänen ilmestyneen ovelle.
        Tajuttuani hänen seisovan takanani, pistin elokuvan nopeasti pauselle. En uskaltanut kohdata hänen katsettaan. Hän heitti ostamansa esineen, jonka siis halusi näyttää, pöydälle viereeni, sanomatta sanaakaan. Katsoin esinettä hetken ja ojensin sen selkäni taakse, katsomatta isääni päinkään. Hän lähti sanaakaan sanomatta pois.
        Elokuvan loputtua isäni käyttäytyi minua kohtaan kylmästi, ja hän oli selvästi vihainen.
        Olisin halunnut kysyä, olisiko hän tyytyväinen jos olisin katsonut heteroleffaa. Jätin asian kuitenkin sikseen, en halunnut riidellä.
        Koko juttuni pointti oli, että olen iloinen kun kaverini hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Tunnen oloni vapautuneeksi ja rennoksi heidän seurassaan. Perheeni parissa taas en voi olla oma itseni, ja siksi odotankin muuttoa omaan asuntoon. Olen kuitenkin tyytyväinen, etteivät vanhempani heittäneet minua pihalle tultuani kaapista ulos.


      • eemssi
        miss_roach kirjoitti:

        Olen vuonna -92 syntynyt lesbonuori, ja samaistuin jotenkin viestiisi.
        Kaverini ottivat homouteni hyvin vastaan, enkä ole keneltäkään kuullut minkäänlaista kettuilua tai haukkumista seksuaalisuuteni takia. Päinvastoin, olen saanut pari hyvää ja tärkeää ystävää tultuani kaapista ulos.
        Vanhempani taas eivät suhtautuneet asiaan kovin hyvin. Äitini kyllä väitti hyväksyvänsä minut sellaisena kuin olen, mutta pian tunnustukseni ja hänen "vakuuttelunsa" jälkeen hänen käytöksensä muuttui täysin. Hän alkoi suhtautua naispuolisiin ystäviini epäilevästi ja töykeästi, aivan kuin hän olisi olettanut minun olevan suhteessa jokaisen läheisen ystävättäreni kanssa. Ja aina kun yritin puhua hänelle tuntemuksistani tai kiinnostuksestani jotain naista kohtaan, hän ei yrittänytkään ottaa osaa keskusteluun vaan äkämystyi ja vaihtoi nopeasti puheenaihetta.
        Isänikään ei ole suhtautunut lesbouteeni suopeasti. Kerran hän käväisi huoneessani, kun katsoin lesboparista kertovaa elokuvaa. Tietysti isä saapui paikalle juuri hempeän rakastelukohtauksen aikaan, enkä heti tajunnut hänen ilmestyneen ovelle.
        Tajuttuani hänen seisovan takanani, pistin elokuvan nopeasti pauselle. En uskaltanut kohdata hänen katsettaan. Hän heitti ostamansa esineen, jonka siis halusi näyttää, pöydälle viereeni, sanomatta sanaakaan. Katsoin esinettä hetken ja ojensin sen selkäni taakse, katsomatta isääni päinkään. Hän lähti sanaakaan sanomatta pois.
        Elokuvan loputtua isäni käyttäytyi minua kohtaan kylmästi, ja hän oli selvästi vihainen.
        Olisin halunnut kysyä, olisiko hän tyytyväinen jos olisin katsonut heteroleffaa. Jätin asian kuitenkin sikseen, en halunnut riidellä.
        Koko juttuni pointti oli, että olen iloinen kun kaverini hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Tunnen oloni vapautuneeksi ja rennoksi heidän seurassaan. Perheeni parissa taas en voi olla oma itseni, ja siksi odotankin muuttoa omaan asuntoon. Olen kuitenkin tyytyväinen, etteivät vanhempani heittäneet minua pihalle tultuani kaapista ulos.

        Täällä yksi 18-vuotias (en kai ole liian vanha tähän keskusteluun? :( ) lahtelainen lepakko, joka haluaisi mielellään jutteluseuraa muista lesboista tai bisseistä :) En tunne ketään kaltaistani läheisesti, joten jutteluseura olisi kovasti kaivattua. Olen tullut kaapista yhdelle kaverille, joka ei oikein uskonut emmekä ole asiasta puhuneetkaan sen jälkeen. (Kaapista tulo tapahtui viime syksynä eli siitä on jo aika paljon aikaa.) En voisi kuvitellakaan kertovani äidille tai varsinkaan isälle, sillä he jaksavat aina puhua siitä kuin ”kun sinä sitten tuot sen poikaystävän näytille niin...”. Saattaa olla, että äiti on puheitteni perusteella jo arvannut, mitä hän ei ole ainakaan vielä sanonut mitään.

        Muhun saa ottaa vapaasti yhteyttä sähköpostin kautta: [email protected]

        Mesekin on, mutta en viitsi levitellä sitä täällä, mutta voin kertoa sen s-postin kautta. :) Olen myös ahkera demittäjä, joskaan en pyöri lesbokeskusteluissa. Nikkiä saa udella jos jotain kiinnostaa.


      • hehhehhh
        eemssi kirjoitti:

        Täällä yksi 18-vuotias (en kai ole liian vanha tähän keskusteluun? :( ) lahtelainen lepakko, joka haluaisi mielellään jutteluseuraa muista lesboista tai bisseistä :) En tunne ketään kaltaistani läheisesti, joten jutteluseura olisi kovasti kaivattua. Olen tullut kaapista yhdelle kaverille, joka ei oikein uskonut emmekä ole asiasta puhuneetkaan sen jälkeen. (Kaapista tulo tapahtui viime syksynä eli siitä on jo aika paljon aikaa.) En voisi kuvitellakaan kertovani äidille tai varsinkaan isälle, sillä he jaksavat aina puhua siitä kuin ”kun sinä sitten tuot sen poikaystävän näytille niin...”. Saattaa olla, että äiti on puheitteni perusteella jo arvannut, mitä hän ei ole ainakaan vielä sanonut mitään.

        Muhun saa ottaa vapaasti yhteyttä sähköpostin kautta: [email protected]

        Mesekin on, mutta en viitsi levitellä sitä täällä, mutta voin kertoa sen s-postin kautta. :) Olen myös ahkera demittäjä, joskaan en pyöri lesbokeskusteluissa. Nikkiä saa udella jos jotain kiinnostaa.

        mä olen 18 v lesbotyttö Helsingistä. Jokseenkin tuntuu oudolta, että ihmiset sanovat "sain tietää eilen olevani lesbo" xD ...kun itse olen jotakin kautta aina tiennyt. Jo pienestä siis, kehuin tyttökavereita kauniiksi ja kosin, sitten leikimme nukeilla, minä olin ralliautoa ajava Ken ja kaverini nättejä barbeja. : D

        Mutta niin, itse tunnen paljon bi/lesbo- tyttöjä PK-seudulta, mutta on vaan niin vaikeaa ottaa yhteyttä, kun ei tiedä miten he suhtautuisivat spontaaniin käytökseen xD


    • helloimfish

      täällä kans kohta 16vuotias bisse tyttö varsinais-suomesta. tällä hetkellä löytyy poikaystävä mut viimeks oli tyttö, paljon mukavempaa! tosi harmittavaa ettei just nuorille bisseille/lesboille löydy keskustelufoorumia mistä seuraa ja kavereita vois hakea :(

      jos juttukaveria haluatte nii sähköpostilla voi ottaa yhteyttä [email protected]

      • L-girl18

        Osoitteessa www.qruiser.com näkyy olevan melko paljon nuoria bi- ja lesbotyttöjä. Itsekin siellä pyörin, ja olen kyllä tutustunut mukaviin ihmisiin. Monia olen ihan livenäkin tavannut, enkä kertaakaan ole pettynyt.


    • Rokin

      Täällä yks 16-vuotias bissetyttö uudenmaan seudulta. Seurustelen (toistaiseksi) pojan kanssa, mutta tytöt vetää puoleensa enemmän. Oon ite hyväksyny asian aikoja sitten, mut kavereiden kanssa ei asiasta puhuta, homokammoisessa pikkukylässä kun ollaan, enkä yhtään bi-/lesbotyttöä tunne, joten kaipailisin kanssa samanhenkistä seuraa.

      Jos ketään vaan kiinnostaa jutella, niin voi heitellä sähköpostia [email protected]. Mesekin löytyy . Anyone? ( ;

    • hannak92

      Juuu minäkin samanhenkistä juttuseuraa kaipailen kun en jaksa kavereiden kanssa näisä asioista sen suuremmin keskustella kun en ole tästä suurempaa meteliä pitänyt! :)) elii....18v tyttö Helsingistä päin olen jajaa mitäs muuta..mese on [email protected] että tulkaas jutteleen. :))

    • Kaipaansamanhenkisiä

      Hei,
      Olen 13 vuotias tyttö, ja olen huomannut olevani kiinostunut enemmän tytöistä kuin pojista olisi kiva saada jakaa ajatuksia saman henkisten kanssa~
      Laitathan minulle mese viestiä tiiti_viki{ät]hotmail.com
      Olen yrittänyt useemmin, mutta aina on ollut provoja, ja toivottavasti et olisi provo~

    • miuh-

      Yksi -95 lepsotyttönen ilmoittautuu, kouvolan seudulla asustelen (: kyllä aika suuri osa kavereista tietää että en ole ihan suora, eikä niillä ole mitään ongelmaa sen kanssa. Sen olen ainakin tehnyt selväksi, että kavereitani en himoitse että turhaan välttelevät. Äitikin tietää, joskin edelleen ottaa sen riidoissa esille, ja epäilyttävät "huonoa seuraa" olevat kaveritki leimautuvat lepakoiksi (vaikka eivät sitä olisikaan). (:

      [email protected] (:

    • TattiTyttö

      Oon 14v. lesbo tyttö ja asun pikkukylässä jossa kukaan lesbo ei ainakaan tietääkseni kaapista ulos ole uskaltautunut. Itse olen tiennyt suuntautumiseni jo alakoulusta lähtien. Ei kiinnostanut hihitellä muiden kanssa söpöjen poikien perään. Monet epäilevät, mutta en varsinaisesti oo kellekkään kertonut olevani lesbo. Päälle päin sitä ei nimittäin minusta oikeastaan huomaa. Olisi kiva siis tutustua muihin saman tyyppisiin ihmisiin.. Joten tossa meseni. Laittakaa ihmeessä viestiä:)

      [email protected]

    • Ärsyyntynyt

      Eivät "emot" (en itse luokittele ihmisiä, siksi nuo lainausmerkit) pidä saman sukupuolen edustajista siksi, että se olisi muotia, vaan siksi, että he oikeasti tuntevat vetoa saman sukupuolen edustajiin. Haloo!

      • korporation.

        Joillakin nuorilla, tyylisuunnasta riippumatta, tämä ns. "biseksuaalisuus" valitettavasti on vain muoti-ilmiö ja oiva tapa saada huomiota osakseen. Surullista, näiden kokeilunhaluisten hetskujen takia oikeasti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä edustavien maine kärsii.


    • Grrrrrr....

      Paskaa! Ei kaikki emot oo bi/homoi/lesboi! Tajutkaa jo saatana!

    • kinos__

      Olen 17v lesbo Etelä-Suomesta, seurustelen mutta haluisin uusi tuttuja ja kavereita. Oon vähän hönö, mutta ihan perusmukava tyyppi. Kuuntelen rockia ja metallia, jeejee.
      En viiti meseosotetta tähän laittaa kun on muotoa etunimi_sukunimi : S
      No mutta jos seura kiinnostaa, laitakaa viestiä:

      [email protected]

    • Jei:)

      Sateenkaarinuorille on perustettu uusi foorumi ja se kaipaisi jäseniä. Kaikki alle 18-vuotiaat homot, lesbot ja biit ovat tervetulleita juttelemaan mistä vain maan ja taivaan väliltä kaltaistensa kanssa. :)
      Jos kiinnostuit, niin foorumi löytyy tästä osoitteesta: http://www.foorumi.info/sateenkaarinuoret/index.php

    • lesbo2

      Jos on oikeita kavereita nii ne ei välitä siitä et ookko joku muu ku hetero.Itellä on pari kaveria jotka on lesboja ja itekki oon lesbo.EI kukaan mun kaberi oo lähteny pois tai haukkunu tai mitään,ku on kuullu et oon lesbo.Ite oon seurustellu kerran(tietysti tytön kaa)oon taas sinkku ja etin 10-20v tyttöö tampereelta.Jos kiinnostaa nii lähetä mulle sähköpostia [email protected]

    • ghsdfhsf

      Olen -01 lesbo ja ettisin jotakuta paijattavaksi. tulkaa kikkaa: Ruusaihminen

    • gbfvsevsf

      kuka näitä kivikautisia keskusteluja kaivelee esiin?

      • mie ainaski.


    • auttavaatukea

      Jos haluat niin täällä ois tarjolla (auttavaa)juttuseuraa. Oon ite kokenut saman tuskan ja voin halutessasi auttaa :)

    • RakkausOnRakkautta

      Mä oon itse vasta 12 ja tykkään muista tytöistä....

    • Täälläkin yksinäinen Forssalainen lepakko liitelee =) olen -96 syntynyt. Ottakaahan yhteyttä jos kiinnostus iskee =)
      [email protected]

    • 14vuotiass

      Olen 14 vuotias ja olen todella epävarma suuntautumuksestani... olen kyllä seurustellut poikien kanssa mutta ei se mitään vakavaa ole ollut .. kun mietin tulevaisuuttani nään sen tytön kanssa... en edes viitsi kertoa tästä kenellekkään.. meidän koulussa on lesboja mutta niitä mollataan ja niin... sanokaa mitä teen.. :((

      • 16girl

        No ihan eka älä mieti mitä oot se on turhan ahistavaa, sä tiiät kyl mitä oot viel joku päivä. Mul kesti 6-7kk tietää 100% mitä olen, joten anna itsellesi aikaa. Ite olin 14v ku tulin kaapista ulos vanhemmilleni ja parille kaverille ja sit 15v kerroin sit kaikille muillekki ja kyllä 9lk oli syöpää jengi tuli vaan ärsyttämään, ihmiset tuomitsi mut mun seksuaalisuuden takia, mut frendit ja perhe oli fine asiasta. Mut mikä sai mut tulee kaapista oli se et en jaksanu esittää jotain mitä en ole. Ihmisille kertominen tuntuu alussa pelottavalle, mut sit ku on sujut ittesäkaa niin se kertominen on helppoa, eikä sun pidä välittää mitä muut sanoo, älä miellytä muita, elä ittees varten.


    • Lesboi

      Mä olen 16 ja olen lesbo haluaisin vaan tietää että mistä löytyy saman ikäsii lesboja

    • Hui-hAi

      Käytätkö;V-kestävää huulipunaa?
      Kummalla o "kuumenpi" kieli?

      • Anonyymi

        Minkäs ikäsii täältä löytyy?? Tulkaa kertois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäsii täältä löytyy?? Tulkaa kertois

        Ite oon täl hetkel 13 täytän 14 noin 2kk pääst


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäsii täältä löytyy?? Tulkaa kertois

        Kuinka vanha sä oot? Ja mistä päin?


    • Anonyymi

      Moi!
      Ite oon nyt tällä hetkellä 13 mut täytän noin 1-2 kk 14. Mä oon bi, mut tykkään enemmän tytöistä. Ja haluisin samanlaisii ku mä kaveriks, ite en tunne ketää muuta samanlaista. Ja kaveritki ei hirveest suhtaudu siihen asiaan hirveen hyvin...😕

      Haluisin johonkuhun ihanaan tyttöön tutustuu, et voisiks joku tulla juttelee..?
      Etin itelleni noin 13-15 vuotiasta tyttöö😅
      Mut voidaa edetä hitaasti, ei oo mitää kiirettä.

      Jos haluut tutustuu muhun paremmin, nii menkää laittaa viestii snäpissä.
      Tää on mun käyttiksen nimi ~~> ellu3003

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe