Onko kukaan homo-mies ajatellut, että voisi jakaa elämänsä naisen kanssa, mutta ilman seksiä? Niin että asuisi vaikka naisiin päin suuntautuneen naisen kanssa, oltaisiin ku pari, mutta ilman seksuaalista puolta. Tietty voihan sitä seksiäkin joskus kokeilla, jos sellaista alkaa kaivata. Esim. minun vakaumukseni estää sen, etten voi olla toisen naisen kanssa. Myös lähipiirini on asenteeltaan sitä luokkaa, että ei heille voisi moisesta kertoa. Se olisi varmasti ku olisi giljotiiniin menossa. Miehen kanssa voisin ihan mielelläni jakaa arjen ja elämän, mutta kompastuskivi on seksi. Ihastun ja kiinnynkin joihinkin miehiin, mutta se on semmoista ei-seksuaalista ihastusta useinmiten. Myös lapsia haluaisin saada, mutta yksin tuntuu väärältä siihenkään hommaan ryhtyä. Onko kukaan pyöritellyt mielessään samanlaisia ajatuksia? Joskus on tullut mieleen ajatus, että paras kumppani minulle olisi samankaltainen mies. En kuitenkaan haluaisi jäädä täysin ilman puolisoa ja perhettä sillä lesbo-suhdekaan ei ole mahdollinen! Olisi mukava jakaa elämänsä sellaisen miehen kanssa, kenen kanssa ei tarvitsisi pelätä että joka yö tullaan päälle.
Tuhoon tuomittu ajatus?
8
594
Vastaukset
- arthix
Onhan noita homo-lesbo-avioliittoja ainakin vakaumuksellisilla vanhoillislestadiolaisilla. Lapsiakin joillakin, mutta seksittömiä muuten.
- Homomies + nainen
Ok... ite en kyllä lessuks aio kääntyä. Vaikka kaippa niitä on ihan sellaisia hetero-miehiäkin, jotka ei niin läheisyydestä välitä. Tosin kyllä mulle se läheisyys kelpaa, mutta jotenki yhdyntä. En tiiä miks se on niin vaikea asia.
- AITO-7431gho
Miksi pitää elää valheessa ja väkisin miehen kanssa jos olet lesbo. Ihan kipeetä. HYväksy itsesi ja lopeta valehtelu. Kulissiliitot ovat valehtelua ja mitäs raamattu sanoo VALEHTELUSTA...
- Ninni1986
Itse nyt en ajattele, ettenkö missään tapauksessa voisi naisen kanssa olla, mutta aseksuaalin- tai homomiehen kanssa suhde voisi myös onnistua. Seksi miehen kanssa ei oikein onnistu, mutta voisin mieheen rakastua näin muuten, pelkkä läheisyys ja syvälliset keskustelut riittäisivät. Tai ehkäpä voisin seurustella myös lesbon kanssa, jolle seksi ei olisi niin tärkeää ja sitä kautta pitää omatuntoni puhtaana. Tosin ihan tavallisenkin lesbon löytäminen, jolla syvempiä elämänarvoja olisi, on vaikeaa, mitenpä sitten kumppanin etisintä näillä lisävaatimuksilla sujuisi? Tuskin kovin helppoa tulee olemaan.
- Homomies + nainen
Sulla on aika samanlaisia ajatuksia kuin mulla miesten suhteen. Juuri noin mullakin, että syvälliset keskustelut ja läheisyys riittäisivät. En ole koskaan mennyt loppuun asti miehen kanssa, joten en voi ennalta edes arvailla, miten ko puuhat onnistuisivat multa käytännössä. Joskus oon miettinyt, että jos löytäisi edes samanlaisen naisen kuin minä ite. Mutta tosiaan ei ole varmaa, että mihkään seksiin sillonkaan pystyisin. Pahinta suhteessa naiseen olisi varmaan salailu, mitä olisi pakko tehdä lähipiiriltä. Joo, ei tule varmasti olemaan helppoa. Monta kertaa miettinyt, mikä ihmeen tarkoitus sillä on, että Jumala antaa uskovaisen ihmisen olla homo- tai biseksuaali. Ja että eikö tosiaan ole muuta "osaa" kuin yksin oleminen. Antaisi sitten tilalle sitä omaa rakkauttaan niin paljon, että ei enää ihmisiltä tarvis lähteä hakemaan.
- La Carretera
Olen 44 v. mies. Aikoinaan seurustelin tyttöjen ja naisten kanssa, mutta ei pidempään ja en kiihotu naisista. Sitten olen ollut lähes 20 v. yksin lukuunottamatta kahta "suhdetta" miehen kanssa. Lähes päivittäin ajattelen, että haluaisin naisen ns. "sydän-ystäväksi!" Yhdessäasuminenkin ok, olen avoin ja sosiaalinen.
Kun saisi keskusteluyhteyden ajatustenvaihtoon. Haluaisin käydä jonkun ihmisen kanssa esim. hengellisissä tilaisuuksissa. Niiden jälkeiset kahvitilaisuudet ovat erityisen mieluisia.
Lisäksi olen ajatellut sellaistakin, että jos joku nainen haluaa lapsen, niin voisin olla biologisena "isänä" esim. sopimuksella ilman elatusvelvollisuutta.
Asun Vantaalla. Kinnostaisi löytää ihminen, jonka kanssa voisi käydä esim. Malkus-ryhmän keskustelutilaisuuksissa. - Hannah Mariah
Oletkohan oikeasti lesbo?
Tuli vain mieleeni, kun kirjoitit: "kenen kanssa ei tarvitsisi pelätä että joka yö tullaan päälle".
Ei terveessä suhteessa tarvitse pelätä, että joka yö "tullaan päälle", vaikka olisikin heterosuhde.
Sellaisiakin miehiä on, jotka viettelevät naisen joka kerta, niin ei tarvitse painostaa tai raiskata. Ilmeisesti et vain ole vielä sellaiseen törmännyt. - - c -
onneksi joku kertoo asioiden oikean puolen
http://www.youtube.com/watch?v=s5L3HyhOc7c&feature=rela ted
http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela ted
Rappio tullut kirkkoon:
http://www.youtube.com/watch?v=cQ_8l0LFHFU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628