Liian vaikea ja liikaa säätämistä, monien laite- ja ohjelmistovalmistajien hyljeksimä alusta. Paatuneille nörteille ja serveriporukalle hyvä alusta, mutta muille Windows jos haluaa saada asiat tehtyä.
Microsoft Windows!
Linuxista ei tule koko kansan käyttistä.
12
189
Vastaukset
- ....
...Windowsista joka on useimmille täysin mahdoton käyttää vuosien kokemuksesta huolimatta! Windows pellet ne jaksaa säätää ja elättää tietoturvayhtiöitä. Paljonko tässäkin maassa pienituloiset duunarit syytävät operaatoreiden tietoturvapaketteihin rahaa huh huh.
Windows on valitettavasti sen vähemmän järkevän kansanosan syöpä. "monien laite- ja ohjelmistovalmistajien hyljeksimä alusta"
Lisääntyvissä määrin laitevalmistajat ovat alkaneet tukemaan linuxia, tulee vielä päivä jolloin kaikki ajurit tehdään myös linuxille, saamme sen nähdä. Sulkeutuneet laitevalmistajat jäävät yhä vain heikomalle kunnes joko vaihtavat taktiikan avoimeen tai kuolevat pois. Näin siinä tulee käymään.- ,,,,,,,,,,,,,
"Liian vaikea"
Ei lainkaan vaikea!
" ja liikaa säätämistä,"
Ei ole mitään säätämistä!
" monien laite- ja ohjelmistovalmistajien hyljeksimä alusta."
Hah, silkkaa valhetta. Linuxeissa on hyvä laitetuki nykyään ja softaa löytyy vaikka millä mitalla!
" Paatuneille nörteille ja serveriporukalle hyvä alusta, mutta muille Windows jos haluaa saada asiat tehtyä."
Kuule Pena, jos oikeasti haluat saada asiat tehtyä niin just linuxit on siihen hyvä, windows on leikkimiseen eikä todelliseen työntekoon.- C-harlie
Minä itse käytän linuxia ja mulle on ihan se ja sama kuinka laajalti linuxia käytetään. Ei haittaa vaikka olisin ainoa käyttäjä ja minulle riittää, että kaikki mitä tarvitse toimii.
- käyttää
Hylkäsin Windowsin ja vaihdoin Ubuntuun juuri siksi kun halusin helpompaa tilalle. Minulle asia on siis juuri päinvastoin kun tuossa alotusviestissä. Kiviset Windows-kosket laskettuani kaikki muu on sen jälkeen miellyttävää soutelua.
- pitäisi?
Et nyt ymmärrä jotakin perusasiaa.
Ei joku osta tiettyä automerkkiäkään siinä toivossa että siitä tulisi koko kansan käyttämä. Se tuntuu itselle hyvältä ja se on pääasia. Ehkä Windows-maailmaan kuuluu tuo ahne maailmanvalloittaminen. Linuxin tavoite ei vaan ole se.
Ymmärrä tämä!"Se tuntuu itselle hyvältä" tässähän oli asian koko ydin hienosti ilmaistuna, jes!
Ja miltä tuntuu windows? Varmaankin yhtä paskalta kuin aina ennenkin koska mitään oleellista muutosta ei ole tehty lukuunottamatta paranneltuja mainoksia mutta siihenhän mikkis juurikin budjetoi ne 400 miljoonaa ja varmasti enemmänkin mutta ei kehtaa tunnustaa. Linuxin mainostamiseen oli budjetoitu kuinka paljon?
- yhtään?
Ei tarvita kuin Pentti tänne trollaamaan. Ihan vaan huvin vuoksi. ;)
Ja Microsoft pistää 800 miljoonaa todistaakseen että windows on pop. Ja sitten siitäkin tulee "pop-up".
- että semmosta.
Sovitaan sitten vaikka niin.
Ei ketään vaan kiinnosta. Minä käytän linuxia, sinä käytät windowsia, ei kelata pahoja fiiliksiä. Minulle on aivan sama, jos joku pentti ei käytä linuxia, olen ollut erittäin tyytyväinen a) saamaani softaan b) saamaani tukeen. Käyttäköön pena mitä diggaa. - Penguin
Poliisit totesivat Vistan tullessa että kohta on jo pakko tehdä vaihto koneile, totesivat että Vista on hankala ja se tarvii koulutusta. Vaihtoivat Ubuntuun, totesivat helpoksi. Kuvakkeet erilaiset ja siinä ei toimi pelit niin hyvin. Vaihtoivat silti, sillä "pelit eivät ole kovin tärkeitä".
- sitäsamaataas
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Eikö rohkeutesi riitä kokeilemiseen. Ei se tartu, ninku vaikka sikaflunssa. Pääset siitä eroon heti kun itse haluat. Ilman omaa kokemusta koliset vain tyhjän astian lailla.
Pelkän epäluulosi julistaminen täällä ei ole mittää. Olisko asiaakin.
Toisaalta, EVVK, teit sitä tai tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265069Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525