Moro kaikki!
Olisko kellään tietoo, että jos ostan yllä mainitun digiboxin, niin jos katson esim. MTV3:sta niin voinko samaan aikaan nauhottaa tv ohjelmaa toiselta kanavalta? 50% kavereista sanoo että ei ja loput 50% väittää että kyllä, jos vaan boxi on oikein asennettu. Oon sen verran aasi näissä asioissa, että ajattelin kysyä muilta, kun itse en ymmärrä mitään. Kertokaa nopeesti, tai ainakin torstaihin mennessä, niin tiedän menenkö ostoksille vai en. KIITOS etukäteen vinkeistä
United TSB4000 digiboxi+videonauhoitus
3
3138
Vastaukset
- tietoinen
Moi vaan
Kahta eri digikanavaa ei voi nauhoittaa.
Mutta jos katsoo vanhaa analogista kanavaa telkkarista (esim mtv3) ja nauhoittaa digiboksista videoilla, niin se pitäisi onnistua.
Sen jälkeen kun analogiset lähetykset loppuu niin sitten ei "temppu" enää onnistu.
Eli jos nauhoittaa digikanavaa niin silloin ei samalla digiboksilla voi katsoa eri kanavaa.
PS. Kannattaa miettiä ennen kuin ostaa kyseisen laatikon. Itse olen ollut aika pettynyt sen pikkuvikoihin.- epätietoinen
Kiitos vastauksestasi.Olit ainoo joka antoi jotain vinkkejä.:)Päätin nyt kuitenkin vielä harkita kannattaako ko.laitetta ostaa edes pelkän tv kuvan laadun parantamiseksi.
- digi-män
Tarkennan vielä tuota tietoisen vastausta:
Videonauhurilla voi nauhoittaa edelleen kuten ennenkin aina vuoden 2007 elokuuhun asti, jolloin analogiset kanavat lakkaavat näkymästä.
Parempi kuvanlaatu saadaan, jos videoilla nauhoitetaan digiboksin scart/svhs-liittimen kautta digiboksin vastaanottamaa kuvaa.
Kummassakin tapauksessa voidaan katsoa muita analogisia kanavia tv:stä tai sitten digiboksin välittämää kuvaa.
Ainoa, mikä ei nykysysteemeillä onnistu vielä, on ettei voida nauhoittaa toista digikanavaa katsottaessa toista, koska digiboksissa on vain yksi viritin.
Markkinoille on tämän vuoden aikana tulossa digibokseja kahdella virittimellä, jolloin tuokin ongelma poistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314491Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881375
- 96907
- 79784
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688- 42608