Uskossa olevan naisen kaipaus ja kriisi

luua

Olen ollut vuosia suhteessa toiseen naiseen ja en ole saanut siitä rauhaa. Olen joutunut kokemaan nyt tosi raskaan eron ja hyljätyksitulemisen naisen taholta. Ehkä osittain sen takia, kun olin epävarma ja suhde oli täynnä ristiriitoja. Olen päätymässä siihen, että suhteen pohjalla on niin paljon täyttymättömiä tarpeita, ettei toinen voi koskaan niitä täyttää, että lopulta on kyseessä kaksi rikkinäistä ihmistä. Ei Jumala siunannut suhdetta. Kuitenkin kaipaus sisälläni on olemassa ja en välillä tiedä mitä haluan. Olen aikamoisessa kriisissä!
Haluaisinkin kuulla, jos olet uskossa ja suhteessa naiseen, niin oletko löytänyt tasapainon itsesi, suhteen ja Jumalan välillä? Miten olet sen löytänyt?

6

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuneGrace 79

En ole tällä hetkellä suhteessa, mutta elävässä uskossa olen ollut jo jokusen vuoden. Uskoon tullessa pidin itseäni 100% lesbona, mutta huomasin hiljalleen suhtautumiseni ajatukseenikin seksiin naisen kanssa muuttuvan ns. kirkollisesti hyväksyttävään suuntaan, eli ajatuskin etoi...

Pari vuotta uskossa oltuani ja sen myötä "eheydyttyäni" tapasin uskovan miehen, joka vastasi melkein täydellisesti niitä haaveita joita olin joskus jo teininä mienelle asettanut. Nyt voi sanoa, että Luojan kiitos rikoin omaa uskoani vastaan ja menin sänkyyn hänen kanssaan jo ennen vihkimistä, vauvakuumeen varjolla... Se aukaisi silmäni sille, että en todellakaan koe miehiä seksuaalisesti viehättävinä ja että yhä edelleen olen se sama lesbo, joka vain ei kyennyt erottamaan p*skaa eksää ja hänen kanssa kokemaansa ja pelkkiä seksuaalisia ajatuksia naisista.. Kun pääsin katkeruudesta eksää kohtaan, niin pääsin myös etovista ajatuksista lesboseksiä kohtaan... Ja kriisihän siitä syntyy, kun taas hämmentyi itsestään.

Totuus on kuitenkin se, että kun kerran on Jeesuksen elämänsä herraksi ottanut, niin mihinkään Hän ei lähde eikä Hän hylkää. En ole edes kovin vakuuttunut siitä, että itse se homoseksuaalisuus olisi Herralle epämieluisaa, vaan aivan samalla lailla kaikki ne rietastelut jotka liittyy ihan heteroseksuaaliseenkin ns. nykyaikaiseen seksuaalielämään... Vaikka Raamatussa puhutaan homosesuaalisuuden vääryydestä, niin se on kuitenkin ihmisten kirjoittama ja kokoama kirja, eikä tuon ajan maailmankuvaan sopinut moinen elämäntyyli, oli se sitten mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa. Raamatun pohjimmainen sanoma on rakkaus, rakkaus ketään tuomitsematta tai syrjimättä, eikä se oikein sovi yhteen taivaaseen pääsemättömyydellä uhkailun tms. kanssa...

Minä löysin tasapainoni siitä, että tiedän olevani Isän rakas tytär ja tulevani rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen. Ei nämä minun tunteet ja toisaalta taas niiden puute tyhjästä ole tullut, vaan selkä suorana ja katse kohti taivasta uskon itseni luodun juuri tällaiseksi.

Siunausta sinulle ja toivoa tasapainon löytymiseen :)

• luua

Kiitos JuneGrace 79. Hienoa kun uskaltauduit vastaamaan! Voisiko kanssasi vaihtaa enemmän ajatuksia sähköpostin kautta?

• JuneGrace
        luua kirjoitti:

Kiitos JuneGrace 79. Hienoa kun uskaltauduit vastaamaan! Voisiko kanssasi vaihtaa enemmän ajatuksia sähköpostin kautta?

Hienoa jos jotain iloa vastauksestani oli :) Ja ihan mielelläni ajatuksia vaihdan. Eiköhän tuon rekatun nimimerkin kautta pysty sähköpostiakin laittamaan, yksityisviestiä nyt ainakin, niin sitä kautta voin s.postiosoitteen antaa.. :)

• luua72
        JuneGrace kirjoitti:

Hienoa jos jotain iloa vastauksestani oli :) Ja ihan mielelläni ajatuksia vaihdan. Eiköhän tuon rekatun nimimerkin kautta pysty sähköpostiakin laittamaan, yksityisviestiä nyt ainakin, niin sitä kautta voin s.postiosoitteen antaa.. :)

laitoin postia :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5099
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4081
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3657
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      150
      2516
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2157
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe