Todella huonoa huumoria: masennuksella repostellaan, koranpentuja tapetaan tilanpuutteen vuoksi yms. Olisiko näin, ettei suomalaisella komiikalla ole enää aiheita, millä huumoria tekisi. Todellinen pettymys koko ohjelma, itse en ainakaan yhtään humoristista kohtaa koko ohjelmasta tähän mennessä ole nähnyt.
Mitä mieltä muut kyseisestä ohjelmasta. Itse katsoisin vaikka bumtsibumia uusintana. Siinä ei ainakaan viitteitä eläinrääkkäykseen yms. ole.
Joo,ei osaa ymmärtää... Pahalta tuntuu,kun masennuksella aletaan leikittelemään,ei se ole todellakaan mitenkään huumoriohjelmiin kuuluvaa,vaikka ei kyllä tätä huumoria ymmärrä muutenkaan,mutta kai sitä täytyy jotain yrittää tarjota,olis varmaan parempi lopettaa väkinäisen huumorin teko heti alkuun ja tilalle vaikka vanhat vesku shout ja pulttiboissit ym... varmaan olisi katsojia silti enemmän,vaikka on nekin jo moneen kertaan uusintoina nähty...
ohjelmaa. Voiko suurempaa myötähäpeän tunnetta olla, kun mitä koin vilkaistessani ohjelmaa ja niinkuin on kiharapäähinttari telkussa viikkotolkulla ohjelmaa hehkuttanut. KOLMOSELTA POHJANOTEERAUS.
Et sitten löytänyt tällekään oikeaa foorumia vaan piti tänne tämä kirjoittaa? Suomalaiseksi viihteeksi loistava ohjelma, muuten taas aivan paska. Jos ei tajuttu mitä tarkoitan, niin suomalaiset ei osaa tehdä kunnon viihdettä noin yleensä paria poikkeusta lukuunottamatta. Taso on niin surkea että jopa tällainen Putous on loistava verrattuna tasoon.
Mun mielestä toi avausjakso oli tosi hauska! Omia suosikkejani olivat ohjelman alkupään uutislähetys, lääkärit ilman rajoja, hiiri- ja koirajuttu, sketsihahmot jne...
Ja sitä paitsi, miksi masennuksesta (joka tietenkin on vakava ja valitettava asia) ei saisi tehdä huumoria? Miksi koiranpentujen lopettamisella ei saisi laskea leikkiä?
Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, ohjelmista ja digibokseista. http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4077
Katsoppas mitä tuolla digi-TV etusivun yläosassa lukee.
Taitaa olla ihan oikea foorumi.
Ite en oo jaksanu kattoo koska ei vois vähempää kiinnostaa tommone, vaik komedia/huumori kyl menee :) Eli minkä vitun takia te katotte sit tommost jollette pidä? Siksikö että saatte uuden valituksen aiheen säälittävät rimpulat! Myötähäpeä herää teidän kommenttejanne lukiessa!
oon yrittännä ohojelmoo kahtoo vua en oo jaksanna ku vähä matkoo ja on pitännä kanavoo vaihtoo. Mitenkä ne on suanunna hyvästä iteasta viännettyä nui huonnoo tavaraa. Muistatteko työ ku joskus tul semmone nyhjää tyhjästä mikä ol saman moine, mutta se ol hyvä. Mine ymmärrä tuollasta nuaman viäntämistä nurinisko ja ku puhutaa nii ettei mittää sesevää sua.
Ei voi olla enää säälittävämpää ohjelmaa. Kaamea myötä häpeä koko ohjelman ajan. Miten tälläistä ylipäätään tehdään ja annetaan rahoitusta. Mennään perässä mitä isot edellä (ulkomaiset formaatit) kuitenkaan kunnon ideoitta.
Putous-viihdeohjelma on pohjanoteeraus lajissaan. Ja kaiken lisäksi parhaaseen katseluaikaan.
Teennäinen ja mitäänsanomaton, ei naurata yhtään.
Ei missään tapauksessa jatkoa, on niin katsojaa aliarvioiva.