Konstit on monet!

""Urho""

Olen huvittuneena täällä lueskellut näitä ketjuja ja minua huvittaa kuinka epätoivoisesti jotkut taiteilijat yrittävät saada julkisuutta. Eikö enää vanha ja turvallinen näyttelytoiminta riitä, puhumattakaan itseluottamus omaan ammatilliseen tekemiseen? Käsittämätöntä!?
Siltikään heitä ei noissa tiedotusvälineissä näy eikä kuulu. Olikohan vaikutus päinvastainen?

11

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppu hei

Minäkin olen huvittuneena seurannut näiden Urhojen ajojahtia jolla he kaikin voimin yrittävät mollata yhtä ja samaa taiteilijaa vuosikausia aina uusilla nimimerkeillä, vaikka takana ovat samat hyypiöt jotka ovat jo vuosikausia nimimerkkiensä suojasta toimineet samalla asialla. Eikö enää taiteilijoillakaan ole rohkeutta tehdä mollaamistaan omalla nimellään, ei siis uskota omiin teoksiinsa ja yritetä tehdä itselleen uraa omalla työllään, vaan pelkurimaisesti jahdataan nimimerkin takana sitä jolla nähdään lahjakkuuden olevan.

Ehkä niitä sinun jahtaamiasi taiteilijoita ei julkisuudessa näy siksi koska he karttavat julkisuutta. Heille suurimmalle osalle on tarjottu julkisuutta useastakin suunnasta, jopa televisiosta, mutta he eivät ole kiinnostuneita julkisuudesta. Pääasia heille olisi että he saisivat tehdä vain työnsäö rauhassa, ilman kaltaistesi kateellisten selkäänpuukottamisia ja vuosikausien ajojahteja.

Tietäisit tämän itsekin jos olisit tarpeeksi lahjakas taiteellisesti, mutta ikävä kyllä lahjakkuutesi viittaa aivan muunlaisen maalaamisen mestarilahjakkuuteen kuin taidemaalauksen, lahjakkuutesi on ilman muuta mustamaalauksessa. Siinä sinä olet mestari, toisen taiteilijan mustamaalaamisessa, vaikka siitäkään et uskalla pelkuruuttasi ottaa kunniaa omalla nimelläsi, vaan raukkamaisesti esiinnyt nimimerkillä ( Urho), joka kielessämme kuvastaa aivan jotain muuta kuin kaltaistasi jänöjussia.

• järki älä jätä

"Tietäisit tämän itsekin jos olisit tarpeeksi lahjakas taiteellisesti, mutta ikävä kyllä lahjakkuutesi viittaa aivan muunlaisen maalaamisen mestarilahjakkuuteen kuin taidemaalauksen, lahjakkuutesi on ilman muuta mustamaalauksessa. Siinä sinä olet mestari, toisen taiteilijan mustamaalaamisessa, vaikka siitäkään et uskalla pelkuruuttasi ottaa kunniaa omalla nimelläsi, vaan raukkamaisesti esiinnyt nimimerkillä ( Urho), joka kielessämme kuvastaa aivan jotain muuta kuin kaltaistasi jänöjussia."

Ihan käsittämätöntä höpinää! Ketä muka aloitusviestissa on mustamaalattu kun ketään taiteilijaa ei ole nimeltä mainittu!?

• Ferrow
        järki älä jätä kirjoitti:

"Tietäisit tämän itsekin jos olisit tarpeeksi lahjakas taiteellisesti, mutta ikävä kyllä lahjakkuutesi viittaa aivan muunlaisen maalaamisen mestarilahjakkuuteen kuin taidemaalauksen, lahjakkuutesi on ilman muuta mustamaalauksessa. Siinä sinä olet mestari, toisen taiteilijan mustamaalaamisessa, vaikka siitäkään et uskalla pelkuruuttasi ottaa kunniaa omalla nimelläsi, vaan raukkamaisesti esiinnyt nimimerkillä ( Urho), joka kielessämme kuvastaa aivan jotain muuta kuin kaltaistasi jänöjussia."

Ihan käsittämätöntä höpinää! Ketä muka aloitusviestissa on mustamaalattu kun ketään taiteilijaa ei ole nimeltä mainittu!?

No vähänpä olet palstaa seurannut, jos tuota nyt ei selvästi tajua. No ehkä se järki sitten tosiaan jätti puille paljaille?

• järki älä jätä...
        Ferrow kirjoitti:

No vähänpä olet palstaa seurannut, jos tuota nyt ei selvästi tajua. No ehkä se järki sitten tosiaan jätti puille paljaille?

Miten voi toista mustamaalata, jos mustamaalauksen kohteen nimeä ei edes mainita? Selitä se minulle?!

• .Sirkku.

"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" Taaskin itse tyhmyyksissäsi hoidit asiat tässäkin ketjussa niin että sinut kaikki tunnistaa ja sitten jälleen pääsee poru että voivoi kun on epäreiluu selkään puukotusta. Voi pyhä yksinkertaisuus!! Oletko tosissasi noin yksinkertainen vai asetatko toiveesi nyt tähänkin ketjuun että saisit julkisuutta.
        Paljon olen yksinkertaisuutta nähnyt mutta tämä menee jo yli kaiken inhimillisen ymmärryksen!

• :::::::::
        .Sirkku. kirjoitti:

"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" Taaskin itse tyhmyyksissäsi hoidit asiat tässäkin ketjussa niin että sinut kaikki tunnistaa ja sitten jälleen pääsee poru että voivoi kun on epäreiluu selkään puukotusta. Voi pyhä yksinkertaisuus!! Oletko tosissasi noin yksinkertainen vai asetatko toiveesi nyt tähänkin ketjuun että saisit julkisuutta.
        Paljon olen yksinkertaisuutta nähnyt mutta tämä menee jo yli kaiken inhimillisen ymmärryksen!

##"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"##

Ja vaikeneminen on myöntymisen merkki on toinen sananlasku joka kumoaa edellisen. Koska sananlaskut ovat vain yksinkertaisen ihmisen keinoja päästä helpoimmalla, niin ettei tarvitse ajatella asiaa sen kummemmin, vaan vastaus on jo valmiina toisen keksimänä.

##Oletko tosissasi noin yksinkertainen vai asetatko toiveesi nyt tähänkin ketjuun että saisit julkisuutta.##

Ai kun minusta kovasti tuntuu siltä että sinä ja kaverisi urpo sitä julkisuutta minulle on koko ajan työntämässä. Itsehän en ole julkisuudesta kiinnostunut, vaikka sitä on tarjottu monelta suunnalta, jopa televisiosta. Mutta tästähän onkin ilmeisesti kyse, kun minä en halua julkisuuteen, niin sinä ja kaverisi urho haluatte antaa sitä minulle koko ajan, koska ihailette teoksiani ja tiedätte ettette ikinä kykene vastaavia tekemään.

##Paljon olen yksinkertaisuutta nähnyt mutta tämä menee jo yli kaiken inhimillisen ymmärryksen!##

Ei kyllä sinun toimintasi on hyvinkin tuttua palstalla, etkä sinä mikään poikkeus ole, teitä vastaavia tusinatuotteita on palstalla kymmenittäin. Arkoja pelkureita jotka haluaisivat olla jotakin kovasti, mutta kun kyvyt eikä rohkeus riitä esittelemään niitä omia surkeita teoksiaan.

• Neptunus...
        järki älä jätä... kirjoitti:

Miten voi toista mustamaalata, jos mustamaalauksen kohteen nimeä ei edes mainita? Selitä se minulle?!

Julkiset pyynnöt omalla nimellä kiitos.

• ""Urho""
        ::::::::: kirjoitti:

##"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"##

Ja vaikeneminen on myöntymisen merkki on toinen sananlasku joka kumoaa edellisen. Koska sananlaskut ovat vain yksinkertaisen ihmisen keinoja päästä helpoimmalla, niin ettei tarvitse ajatella asiaa sen kummemmin, vaan vastaus on jo valmiina toisen keksimänä.

##Oletko tosissasi noin yksinkertainen vai asetatko toiveesi nyt tähänkin ketjuun että saisit julkisuutta.##

Ai kun minusta kovasti tuntuu siltä että sinä ja kaverisi urpo sitä julkisuutta minulle on koko ajan työntämässä. Itsehän en ole julkisuudesta kiinnostunut, vaikka sitä on tarjottu monelta suunnalta, jopa televisiosta. Mutta tästähän onkin ilmeisesti kyse, kun minä en halua julkisuuteen, niin sinä ja kaverisi urho haluatte antaa sitä minulle koko ajan, koska ihailette teoksiani ja tiedätte ettette ikinä kykene vastaavia tekemään.

##Paljon olen yksinkertaisuutta nähnyt mutta tämä menee jo yli kaiken inhimillisen ymmärryksen!##

Ei kyllä sinun toimintasi on hyvinkin tuttua palstalla, etkä sinä mikään poikkeus ole, teitä vastaavia tusinatuotteita on palstalla kymmenittäin. Arkoja pelkureita jotka haluaisivat olla jotakin kovasti, mutta kun kyvyt eikä rohkeus riitä esittelemään niitä omia surkeita teoksiaan.

Nyt alan vähitellen käsittää mikä sinut sai esimerkiksi tuonne eduskuntatalon edustalle. Käsittääkseni olet myös tuon yhden toisen ketjun aloittaja.
        Johtopäätökseni on että et ansaitse ainakaan minun kommenttejani ja lopetan tässäkin ketjussa tähän.

• .Sirkku.
        ""Urho"" kirjoitti:

Nyt alan vähitellen käsittää mikä sinut sai esimerkiksi tuonne eduskuntatalon edustalle. Käsittääkseni olet myös tuon yhden toisen ketjun aloittaja.
        Johtopäätökseni on että et ansaitse ainakaan minun kommenttejani ja lopetan tässäkin ketjussa tähän.

Älä anna siimaa tippaakaan tälle juntille! Se käyttää senkin hyödykseen ja saa vain lisää vettä myllyynsä. Osallistu vaan näihin keskusteluihin niinkuin ennenkin. Jätetään ne hänen itkeskelynsä ihan omaan arvoonsa. Hnellä on tapanaan imuroida kaikki keskustelut itseään koskevaksi koska tahtoo niin mielettömästi julkisuutta. Taiteellaan hän ei onnistu sitä saamaan noista "tempaisuistaankaan" huolimatta.

• :::::::::::
        .Sirkku. kirjoitti:

Älä anna siimaa tippaakaan tälle juntille! Se käyttää senkin hyödykseen ja saa vain lisää vettä myllyynsä. Osallistu vaan näihin keskusteluihin niinkuin ennenkin. Jätetään ne hänen itkeskelynsä ihan omaan arvoonsa. Hnellä on tapanaan imuroida kaikki keskustelut itseään koskevaksi koska tahtoo niin mielettömästi julkisuutta. Taiteellaan hän ei onnistu sitä saamaan noista "tempaisuistaankaan" huolimatta.

##Hnellä on tapanaan imuroida kaikki keskustelut itseään koskevaksi koska tahtoo niin mielettömästi julkisuutta.##

Sirkku se taas puhuu paskaa niin että valuu jo suupielistäkin ulos ja jatkaa ajojahtiaan taas uudella nimimerkillä.

##Taiteellaan hän ei onnistu sitä saamaan noista "tempaisuistaankaan" huolimatta.##

Sirkulla oma taide kun on niin surkeata ettei sillä mihinkään kannata edes yrittää, siksi sirkku on niin huolissaan muiden tekemisistä. Voi voi kunh ne muut ovat niin hyviä, niin sirkulle ei jää muuta mahdollisuutta kuin nimimerkkinsä takaa itkeä vollottaa muiden teosten menestymistä.

Kun taideealalta pudotettaisiin sirkun kaltaiset pilipali taiteilijat pois, niin taideala tervehtyisi huomattavan nopeasti.

• donnama

ja työ puhuu pitkälle puolestaan. Haastatteluja annetaan vain harvoin ja harkitusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe