Lähtisitkö tanssimaan kanssani?

Annakukka

Hei!

Olen 28-vuotias, 171 cm pitkä nainen Jyväskylästä. Luonnetta ja huumorintajua löytyy.
Kauan olen jo haaveillut saavani tanssista harrastuksen, mutta toive on jääny toteuttamatta parin puutteen vuoksi. Osaan suht hyvin peruslavatanssit ja mielenkiintoa löytyy toki myös muihinkin tansseihin. Viikonloppuna pyörähdin Viihtarissa ja tanssin kipinä syttyi jälleen.

Kokeilen siis onneani, löytäisinkö täältä kaverin tanssahtelemaan kanssani silloin tällöin. Laitahan viestiä [email protected].

18

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vienti

Varmaan lähtisin. Paritanssissa on vain se puoli että se vaikka olisi harrastus pitää saada harrastus molemmille. Tai sitten jos se on muuta niin sekin molemmille. Siis jos harrastaa vaikka lavatanssia on se tosi mahtava ja kiva mutta vaatii hyvin paljon samansuuntaisuutta.

Liikutko muualla kuin J kylässä

• Tanssiva sinkkumies

Rupea vain käymään ahkerasti tansseissa olipa sitä paria tai ei. Kyllä sinut poimitaan rivistä tanssin pyörteisiin. Esim. tulevana lauantaina Viihtarissa on esiintymässä Taikakuu ja varmasti ihan mukavasti porukkaa tulee paikalle. Finkkutanssien kaltaista ryntäystä ei kuitenkaan ole odotettavissa, joten sinut huomataan paremmin.

• Rohkeasti vaan

Ei kannata pelkästään seistä rivissä. Tuolla Viihdekeskuksessa on 2 tuntia naistenhakua (klo 21-22 ja 23-24), jolloin tilaisuus kannattaa hyödyntää kunnolla ja hakea itse. Miehetkin uskaltavat sen jälkeen paremmin hakea, kun olet itse tehnyt hakuja ja näyttäytynyt parketilla.

• mies___
        Rohkeasti vaan kirjoitti:

Ei kannata pelkästään seistä rivissä. Tuolla Viihdekeskuksessa on 2 tuntia naistenhakua (klo 21-22 ja 23-24), jolloin tilaisuus kannattaa hyödyntää kunnolla ja hakea itse. Miehetkin uskaltavat sen jälkeen paremmin hakea, kun olet itse tehnyt hakuja ja näyttäytynyt parketilla.

Olen aina ihmetellyt tuota että täältä haetaan tanssipartneria. Menisit edes lavalta etsimään. Itse en edes raski heittää hyvää tanssi-iltaa hukkaan menemällä sinne valmiiksi jonkun naisen kanssa. Sitten siellä vaan onnettomana katselisin muita naisia ja toivoisin että pääsisin tanssimaan lähitanssia heidän kanssaan.. ;)

• Annakukka
        mies___ kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt tuota että täältä haetaan tanssipartneria. Menisit edes lavalta etsimään. Itse en edes raski heittää hyvää tanssi-iltaa hukkaan menemällä sinne valmiiksi jonkun naisen kanssa. Sitten siellä vaan onnettomana katselisin muita naisia ja toivoisin että pääsisin tanssimaan lähitanssia heidän kanssaan.. ;)

Täytyy myöntää, että melko harvoin tulee käytyä lavoilla, koska en tykkää mennä sinne yksin, vaikka sosiaalinen olenkin, eikä monikaan tyttökavereista tanssi. Ja tokihan siellä aina pääsee tanssimaan, varsinkin, jos itse on aktiivinen. Kaipaisin kuitenkin kaveria, joka tykkäisi käydä tanssimassa ja olisi halukas lähtemään vaikka ihan tanssikurssille. Itse ajattelen asian niin, ettei sen yhden ja ainoan kanssa ole pakko tanssia koko iltaa, miksipä välillä ei voisi muitakin hakea. Ja haen todellakin kaveria vain tanssiin, en muuhun tarkoitukseen. :)

Ehkäpä rohkaistun ja lähden joskus ihan yksinkin tantsuamaan, on se sen verran mukavaa touhua. :D

• selvää säveltä
        Annakukka kirjoitti:

Täytyy myöntää, että melko harvoin tulee käytyä lavoilla, koska en tykkää mennä sinne yksin, vaikka sosiaalinen olenkin, eikä monikaan tyttökavereista tanssi. Ja tokihan siellä aina pääsee tanssimaan, varsinkin, jos itse on aktiivinen. Kaipaisin kuitenkin kaveria, joka tykkäisi käydä tanssimassa ja olisi halukas lähtemään vaikka ihan tanssikurssille. Itse ajattelen asian niin, ettei sen yhden ja ainoan kanssa ole pakko tanssia koko iltaa, miksipä välillä ei voisi muitakin hakea. Ja haen todellakin kaveria vain tanssiin, en muuhun tarkoitukseen. :)

Ehkäpä rohkaistun ja lähden joskus ihan yksinkin tantsuamaan, on se sen verran mukavaa touhua. :D

Juuri niin siis tanseissa tosiaan voi,saa,pitää käydä tanssimassa ja siellä jos missä voit sen tehdä ja yksin tuleminen /meneminen on aivan normaalia eikä vaadi mitään "rohkeutta" eikä varsinkaan rokaisua juomalla tai syömällä. Taas joka paikassa luullaan että olet hakemassa muuta kuin mitä itse tunnet. Joten senkin voi unohtaa.

No jos luen oikein rivisi niin haet tosiaan paria tanssiin ja vaihtelua ystävpiiriinkin ja jos et hakisi "sinkkkuna" niin ihmetteltäis. Taas tuo oma kaipaus ei tarkoita että tansikurssi ja tanssiharrastus paria on/olisi noin vaan saatavissa ja löydettävissä. Voi ihna hyvin olla että menee vuosia tanssipiireissäkin ja ei vaan tahdo samaa latua kulkevaa löytyä. Tai sitten löytyy piankin.

Eli tanssimaan ja yksin sillä ne muut esiliinat vain hämmentää sun etenemistä harrastuksessa.

• Rohkeesti vaan!
        Annakukka kirjoitti:

"Täytyy myöntää, että melko harvoin tulee käytyä lavoilla, koska en tykkää mennä sinne yksin, vaikka sosiaalinen olenkin, eikä monikaan tyttökavereista tanssi."

- mene vaan rohkeasti lavalle yksin. Kyllä siellä moni nainen käy yksin, minäkin enimmäkseen. Et siellä niitä tyttökavereita tarvitse, kun miesten kanssa tanssit. Kun sanoit olevasi sosiaalinen, niin eikun vaan alat juttelemaan naisten rivissä vieressä olevien kanssa. Sitäkään et paljon ehdi tekemään, kun sanoit pääseväsi hyvin tanssimaan :)

• St34
        Annakukka kirjoitti:

Olen itsekin nainen, jonka kaveripiirissä ei ole muita tanssin harrastajia. Vaikka olen sosiaalinen, on kynnys lähteä tansseihin yksin melkoisen korkea. Pitänee tässä rohkaista mielensä ennen ensi kesää...

• Kursseja käynyt
        St34 kirjoitti:

Olen itsekin nainen, jonka kaveripiirissä ei ole muita tanssin harrastajia. Vaikka olen sosiaalinen, on kynnys lähteä tansseihin yksin melkoisen korkea. Pitänee tässä rohkaista mielensä ennen ensi kesää...

Mene jollekin tanssiseuran järjestämälle lavatanssikurssille. Tanssiseurojen kursseilla on yleensä käytössä parinvaihto (toisin kuin useimmissa tanssikouluissa), eli et tarvitse mukaan omaa paria. Siellä tutustut tanssimiehiin, jotka todennäköisesti hakevat sinua lavalla ja sinun on itsesikin helppoa hakea heitä naisten hakuvuorolla.

• Rauno...

ulkoinen kuvauksesi itseltäsi kuvailematta. Lisääppä ne..:) Jos ovat luokkaa n.50kg,..."Kiira Korven" näköinen blondi, niin johan alkaa olla ehdokkaita kavaljeeroja :D
      Mukavia tanssihetkiä sinulle !

• Miekkoset

Tuu Viihtariin lauantaina. Kerro joku tuntomerkki, niin haemme sinua.

• ei selvinnyt minulle

tanssiharrastuksesta,eli siis paria kilpatanssin harrastukseen,vai mitä? Jos vain tanssiseuraa tarvitset,sitähän löytyy kun menet vain tanssimaan,niinkuin kerroit viikonloppuna olleesi.Vai pitääkö normaaliin tansseissa käyntiin olla vakikaveri,jonka kanssa haluat tanssia koko illan.Jospa tarkennat mitä tarkoitat.

• mielessä?

Onko tarjolla muutakin?

• Ain mieles

Miehen täytyy osata tanssahdella mun tahtiin ;) Oikeesti, tanssipaikoilta löytyy soipivia askeleita !!! D.

• Äinään Miäs
        Ain mieles kirjoitti:

Miehen täytyy osata tanssahdella mun tahtiin ;) Oikeesti, tanssipaikoilta löytyy soipivia askeleita !!! D.

Eh.

• Jaahas
        Ain mieles kirjoitti:

Oletkos vientipäällikkö?

• pitkä matka

Matka on liian pitkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      23
      5025
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4036
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3603
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2463
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      69
      2136
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2107
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1644
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe