Muistaako Kukaan Tanja-Annelia

laulaja.

muistatteko lahjakkaan nuoren Tanja-Annelin mihin hän oikein hävisi olen kuullut jostain että elää muka ruotsissa??

9

4276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ken muistakaan

      Eipä näy kukaan muistavan vastauksten lukumäärästä päätellen!

      • Durrrr

        Jeps, Ruotsissa Tanja-Anneli nykyisin asustelee. Erittäin lahjakas ja hyvä romani laulaja ja yks suosikkini naislaulajista. Joitain kappaleita omalta koneelta löytyy, mutta suurin osa niistä kuuluu huonosti koska ne on laitettu c-kasetilta tietokoneelle. Entiiä mitä Tanja nykyisin hommailee ja lauleleeko enään, mutta mahtavaa olis jos vielä joskus tekis vaikka oman CD:n!!
        Youtubesta löyty yks Tanja-Annelin kappale, mutta se ei ole omasta mielestäni parhaasta päästä kuitenkaan..
        http://www.youtube.com/watch?v=xaQyRj-ZYZU


      • keke26
        Durrrr kirjoitti:

        Jeps, Ruotsissa Tanja-Anneli nykyisin asustelee. Erittäin lahjakas ja hyvä romani laulaja ja yks suosikkini naislaulajista. Joitain kappaleita omalta koneelta löytyy, mutta suurin osa niistä kuuluu huonosti koska ne on laitettu c-kasetilta tietokoneelle. Entiiä mitä Tanja nykyisin hommailee ja lauleleeko enään, mutta mahtavaa olis jos vielä joskus tekis vaikka oman CD:n!!
        Youtubesta löyty yks Tanja-Annelin kappale, mutta se ei ole omasta mielestäni parhaasta päästä kuitenkaan..
        http://www.youtube.com/watch?v=xaQyRj-ZYZU

        hei sinä durrr näin tossa viestissäsi että sinulla on tanja annelin muitakin lauluja olisiko mahdollista että lähettäisit minulle mesen kautta niitä lauluja kun keräilen tanja annelin lauluja olen sen suuri fani? tiiätkö muutes mikä on tanja annelin sukunimi? siskon sukunimi on ainakin långström joka asustaa tampereelak


      • tolokunmuljake
        keke26 kirjoitti:

        hei sinä durrr näin tossa viestissäsi että sinulla on tanja annelin muitakin lauluja olisiko mahdollista että lähettäisit minulle mesen kautta niitä lauluja kun keräilen tanja annelin lauluja olen sen suuri fani? tiiätkö muutes mikä on tanja annelin sukunimi? siskon sukunimi on ainakin långström joka asustaa tampereelak

        Nyt you tubessa paljon tanja-annelin lauluja kuunneltavissa.


      • Ihailija1
        keke26 kirjoitti:

        hei sinä durrr näin tossa viestissäsi että sinulla on tanja annelin muitakin lauluja olisiko mahdollista että lähettäisit minulle mesen kautta niitä lauluja kun keräilen tanja annelin lauluja olen sen suuri fani? tiiätkö muutes mikä on tanja annelin sukunimi? siskon sukunimi on ainakin långström joka asustaa tampereelak

        Tanja Zimmermann on Tanja Annelin oikea nimi asuu kuulema ruotsissa ja on naimisissa vanhemman miehen kanssa.


      • jaskapaska2
        Ihailija1 kirjoitti:

        Tanja Zimmermann on Tanja Annelin oikea nimi asuu kuulema ruotsissa ja on naimisissa vanhemman miehen kanssa.

        tanja zimmerman ei aineskaa löydy ruotsin rekisteristä tai sit hänellä on salainen osoite ehkä!


      • kyllätokitokkiinsa
        Durrrr kirjoitti:

        Jeps, Ruotsissa Tanja-Anneli nykyisin asustelee. Erittäin lahjakas ja hyvä romani laulaja ja yks suosikkini naislaulajista. Joitain kappaleita omalta koneelta löytyy, mutta suurin osa niistä kuuluu huonosti koska ne on laitettu c-kasetilta tietokoneelle. Entiiä mitä Tanja nykyisin hommailee ja lauleleeko enään, mutta mahtavaa olis jos vielä joskus tekis vaikka oman CD:n!!
        Youtubesta löyty yks Tanja-Annelin kappale, mutta se ei ole omasta mielestäni parhaasta päästä kuitenkaan..
        http://www.youtube.com/watch?v=xaQyRj-ZYZU

        Tanjalla ja Juha Matilla on yksi hieno duetto You Tubessa "Ei, et saa". Kuunnelkaapa. Upea esitys. Löytyy varmaan paremmin, kun hakee Juha Matin esittäjänimellä.


    • menenulos

      tanja asustelee ruotsissa ja on tehnyt kaukan aikaa...hän ej tee musikkia enää:( kuuntelen hänen kappaleita joka päivää monta kertaa päivässa...en väsy ikinää!!<3

    • Juhamatti-fani

      YouTubesta löytyy nyt Tanja-Annelin ja Juhamatin duetto Ei et saa. Ja kyseinen duetto löytyy Juhamatin Sinivalkoista levyltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1159
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe