AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Karvojen poisto tahmealla sokerilla
39 Vastausta 1 157 Lukukertaa

Karvojen poisto tahmealla sokerilla

mitä maksaa se karvojen poisto (sääristä) sokerisitruunamömmöllä? Sellainen tahmea klimppi mitä kuin hangataan ihoon. Onko joku kokeillut? Toimiiko se suomalaisiin karvoihin?

suosittelen

kunnon kyykkyasentoa suihkussa ja eikun Gillet Sensor Excelillä persettä kaivamaan! Tunisiassahan karvojen poisto hoidetaan tätä nykyä ihan perhepiirissä. 500 raipaniskua ja tämän jälkeen nuollaan keho puhtaaksi.

ilmoitus häiriköistä

Suosittelen jokaista järkevää palstan lukijaa tekemään ilmoituksen näistä häirikköjen provoilu kommenteista.

Olisko joku rekisteröitynyt lukija halukas alkamaan palstan "poliisiksi" niin saatais muuten mukavan palstan tasoa nostettua?? Esim. Suhina67 sullahan on ollut nikki kauan ja paljon tietoa tunisiasta. Ehtisikö olla kyttänä palstalla??

Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että en tiedä. Suurin osa naisista poistaa ne itse tai perheen naisten auttamana ostamalla kaupasta valmiin purkin ainetta mikä maksaa noin 3 dinaaria. Aine lämmitetään vesihauteessa ja siitä otetaan pieni möykky käyttöön kerrallaan. Sattuu ihan helkutisti!!

Kiitos sinulle viimeinen vastaaja!

Kiitos kun vastasit asiallisesti, sinä viimeinen vastaaja :). Muiden vastaukset olivat ihan mauttomia ja typeriä. Ihme, että aikuiset ihmiset jaksavat näpytellä tuollaista nettiin. Minä en ole niin usein netissä että pääsisin valvojaksi, mutta toivottavasti jollakin olisi aikaa! Todella tyhmää miten röyhkeät ihmiset häiritsevät näin mukavaa palstaa.

Minusta tuo karvojen poisto ei satu, käytän kotona epilaattoria (olen siis tottunut) ja kuulin, että monet tunisialaiset käyttävät sellaista tahmeaa palloa. Olen käyttänyt myös kuumavahaa mitä saa Suomessakin mutta se on niin sotkuista puuhaa! Sellainen tahmea pallura kuulostaa siistimmältä. Täytyy katsoa löytäisinkö sitä kaupasta! Tai pyytää Tunisian sukulaista tekemään minulle :) Muistatko minkä nimistä se on kaupassa? Olisiko joku sokeri-sana?
t. ap

sokeri

Niitä on vaikka minkä nimisiä vahoja kaupassa. En muista mitään merkkiä erityisesti mutta niitä saa melkein mistä vain kaupasta. Minun näkemyksellä suurin osa naisista tunisiassa nykyään käyttää niitä. Osa toki tekee edelleen vahan itse. Reseptiä mulla ei ole enkä olen kuullutkaan tuollaisesta sokeripallosta.

Palstan poliisilla pitää olla ollut nikki jo tietyn ajan ja siksi vaikka rekisteröityisin tänään en voisi päästä valvojaksi.

VALVOJA ON!

Hei , kyllä tätäkin palstaa valvotaan , tiedoksi ! :)

Mutta miksi roskaviestejä ei sitten poisteta?

Aiheeseen liittyen, anoppini teki minulle kerran tuota tahnaa. Sekoitti sokeria ja sitruunamehua ja keitteli pitkään kattilassa. Kun se oli kullanväristä, otti sitä kuumaa tahnaa sormiinsa ja pyöritteli ja venytteli sitä kunnes tuli sitkeä pallo. Hän kokeili sitä reisiini mutta karvan karva ei irronnut :( Selästä olisi lähtenyt mutta en halunnut että niitä värittömiä irrotetaan, mitä jos kasvaa tummempana takaisin :D Käsivarsista olisi lähtenyt kanssa, sellaiset värittömät ja ohuet haituvat, mutten halunnut että niitä poistetaan. Säärten paksut ja tummat karvat ei irronnut. Epilaattorilla irtoaa kyllä.

jännä juttu

Mielenkiintoista kun mulla nimenomaan ne pienet vaaleat haituvat ei lähe vahalla millään mutta säärikarvat ihan helposti.

minun

haituvani lähtivät normaalisti tahnalla pois. Emätinkarvat jouduin tosin poistamaan Pantene Pro V- Shaverillä. Ei paakkuuntunutta ihoa, eikä punotusta. Suosittelen.

omaa

pimppaani kiehnää aika lailla Tunkkujen jälkeen

minun

pimppaani ilmestyi paakkuja Soussesta kotiuduttuani. Saako jollain hyytelömällillä parannettua paakut?

minun

kutiaa

erästahnaakokeillut!

Luuletko todellakin,ettei Poliiseilla ole muuta tekemistä kuin valvoa näitä älyttömiä "karvanpoistojuttuja"??

Ja näitä sivuja todellakin valvotaan,se on faktaa,mutta rivienvälistä lukemalla!!!

Kaikki karvat lähtee hyvin pois laserilla,hoitoja suoritetaan lääkäriasemilla ja hinta siinä 80 ekua kerta,suosittelen :)
"Luuletko todellakin,ettei Poliiseilla ole muuta tekemistä kuin valvoa näitä älyttömiä "karvanpoistojuttuja"??"

-Palstapolisiin homma on nimenomaan valvoa näitä älyttömiä karvanpoistojuttuja!!

niin

millaisia ketjuja poliisien pitäisi tutkia jos ei näitä täältä palstalta?
Olettekse vähän tyhmiä.. eihän tässä tarkoiteta mitään suomen poliisilaitoksen poliiseja vaan PALSTAPOLIISEJA eli tämän keskusteluryhmän VALVOJIA, joiden työ täällä nimenomaan on VALVOA TÖRKYVIESTEJÄ.

pimppa

mmmm oooh..huomen Tunkkuihin!

peräliman poistoon

käy myös rantapojan mahtimeisseli. Ihanaa kun rynkyttävät. ahh OOH mmm aaahh mmm ens kesänä taas sääriäni levittelemään mmm aaaaH!

häpykarvojen poisto

maksaa n. 5 dinaaria Tunisialaisissa hieromasalongeissa. Ilmaiset mällit kaupan päälle.

karvat voi

poistaa myös tunisialaismällillä. Tätä suurin osa suomilortoisa paikan päällä harjoittaa.

karvaton

pimppa on aina jees Hamskussa, vaikka rynkyttävät kyllä karvaistakin.

haluan

karvamunaa
Vai niin.

pimppaa

kirvelee sokeritahmamömmön käytön jälkeen. Voisiko joku tunkkulainen nuolla karvani pois?

toimiiko

tahmea sokeri myös peniskarvojen poistoon? Missäpäin Tunisiaa voi poistaa peniskarvat halvalla?

onko

kiehnäämiseen rohtoa?

hyytelömällillä

voi poistaa myös perskarvat, mutta polttolamppumetodi on enemmän paikallisten mieleen.

polttolamppu +

nahkaruoskayhdistelmä ovat osa tunisialaista kulttuuria. Perskarvoja ei tosin poisteta kovin useasti ja tämä on syy miksi monilla nämä törröttävät farkkujen sepaluksen läpi. Muoti-ilmiö.

peräreiässäni

on tuppoja jotka poistin Gilletellä.

Toimii

ihan hyvin. Parhaiten kuitenkin lähtee karvat ihan normikoneella. Minulla oli muutaman kuukauden karvatuppo jäänyt peräreikään kiinni, mutta lähti hyvin pois. Häpykarvat poistan Mach Xcel 3:llä. Ei minkäänlaista ihottumaa ja Hammametin rannoilla olen esitellyt kolmioaluetta huoletta. Aina tarjotaan ilmaiset drinksut.

vaginaa

kutiaa ja Ahmed odottaa! mm aaah OOOH mm MMMM
soveltuuko Xcel 3 myös vaginakarvojen poistoon?

Plural X>llä

lähtee ihan hyvin ainakin jalkojen känsäkarvat. Minulla kasvaa känsän sisällä karva ja Pluralillä lähti pois. Peräpukamien sisäkarvat kannattaa poistaa Mach kolmosella, mutta jos peräaukossa on paakkuntuneita tuppoja, kannattaa vetää Pluralilla.

äitylin

pienet "pera pervot" on taas vauhdissa

sitä sen

tunisian matkailu tekee...

sitruunamömmöä

myydään paikallisissa anaalibaareissa. Siellä rynkyttävät mahtimeisselillä!
kohta tunkkuihin

minun

Adel nuoli kielellään kaikki häpykarvani puhtaiksi. Kohta tulossa Suomeen ja naimisiin!

Haista paska!

Sina sattana munakoiso paska.

Mina Adel.Minulla kulla mahtimeissel,mutta vittuko sinul kuulu.

VEDA KATEEN!
Mitä vittua.
 /   /  /  / Karvojen poisto tahmealla sokerilla

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua