mitä maksaa se karvojen poisto (sääristä) sokerisitruunamömmöllä? Sellainen tahmea klimppi mitä kuin hangataan ihoon. Onko joku kokeillut? Toimiiko se suomalaisiin karvoihin?
Karvojen poisto tahmealla sokerilla
39
1493
Vastaukset
- Esther
ihan hyvin. Parhaiten kuitenkin lähtee karvat ihan normikoneella. Minulla oli muutaman kuukauden karvatuppo jäänyt peräreikään kiinni, mutta lähti hyvin pois. Häpykarvat poistan Mach Xcel 3:llä. Ei minkäänlaista ihottumaa ja Hammametin rannoilla olen esitellyt kolmioaluetta huoletta. Aina tarjotaan ilmaiset drinksut.
- persraot
kutiaa ja Ahmed odottaa! mm aaah OOOH mm MMMM
- vaginaali
soveltuuko Xcel 3 myös vaginakarvojen poistoon?
- tietäjä57
lähtee ihan hyvin ainakin jalkojen känsäkarvat. Minulla kasvaa känsän sisällä karva ja Pluralillä lähti pois. Peräpukamien sisäkarvat kannattaa poistaa Mach kolmosella, mutta jos peräaukossa on paakkuntuneita tuppoja, kannattaa vetää Pluralilla.
- tremake
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
- 44g
tremake kirjoitti:
pienet "pera pervot" on taas vauhdissa
tunisian matkailu tekee...
- fgd
myydään paikallisissa anaalibaareissa. Siellä rynkyttävät mahtimeisselillä!
- kurva mach
kohta tunkkuihin
- gigoloni
Adel nuoli kielellään kaikki häpykarvani puhtaiksi. Kohta tulossa Suomeen ja naimisiin!
- Adel Laden
Sina sattana munakoiso paska.
Mina Adel.Minulla kulla mahtimeissel,mutta vittuko sinul kuulu.
VEDA KATEEN!
- mitataallatapahtuu
Mitä vittua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325145Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634128Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783706Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582554Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282245Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199- 1381725
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401558