Kadonneet avaimet

avaimeton.

Petosella kadonneet avaimet 5.2. jossa on useita avaimia ja auton avain & kaukosäädin samassa. Onko kukaan nähnyt?

Jos olet sattunut törmäämään kyseisiin avaimiin, olisin enemmän, kuin onnellinen niiden palauttamisesta.

32

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janoinen katkera

      Mulla unohtui samana vuonna Koffin "mäyräkoira" myöskin jonnekin Petoselle.
      Jos joku on löytänyt, niin voisi palauttaa sen mielellään ennen uutta vuotta takaisin löytämäänsä paikkaan!

      • Tyhjentäjä

        Minä oksensin ja paskansin samana vuonna siihen Petosen ostarin kulmille.
        Jos joku löytää niin saa pitää.


      • tuulikkioy

        Joko löytyi?


    • etsivä löytää

      Jos Petoselle häviää mäyris niin varmasti on vielä tallella.Paikka täynnä absolutisteja.Ei kun ehtimään,siellä se on.

    • Kiitos kaikille

      Olen kuullut, että ihminen voi olla alkoholisti, vaikka ei ottais ollenkaan. Se kun on jotenkin joillain geeneissä.
      Se toiminee myöskin toiseen suuntaan. Eli voi olla absolutisti, vaikka dokais joka päivä minkä ehtii.

      • Kiitos itselles

        Oikeessa oot, kato kun voi olla pipi vaikkei oikeesti oliskaan pipi.
        Joskus voi kakattaa vaikkei oikeesti kakata.
        Joskus voi myös pissittää vaikkei oikeesti pissittäis.


      • Anonyymi

        Ai,vaikkei ois ikinä juonut ja suvussa on alko ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,vaikkei ois ikinä juonut ja suvussa on alko ongelmaa.

        Palauta avaimet rosvo


    • kari n

      löydetty nahkainen avaimenperä,jossa avaimia.Löytöpaikka kuopiossa rypysuontien alkupäästä,tuntomerkkejä vastaan saa noutaa.

      t: Nevalainen Kari
      044-2757462

      • pakkoliitos

        Savolainen kuntaliitos, länsipuijo ja petonen ovat nyt sama paikka.


      • Eikö ne pitäisi paluattaa poliisin löytötavaratoimistoon, voit sittemin vaatia löytöpalkkiota. Olen itse aina maksanut jokunkun 20e. : )


      • Anonyymi
        raappana kirjoitti:

        Eikö ne pitäisi paluattaa poliisin löytötavaratoimistoon, voit sittemin vaatia löytöpalkkiota. Olen itse aina maksanut jokunkun 20e. : )

        Sinnehän ne ois hyvä palauttaa sieltä ne varmiten aina löytyy oli si mikä tahansa löytö


      • Anonyymi
        raappana kirjoitti:

        Eikö ne pitäisi paluattaa poliisin löytötavaratoimistoon, voit sittemin vaatia löytöpalkkiota. Olen itse aina maksanut jokunkun 20e. : )

        Aina... ainako sinä oot jottain hävittännä? Kannattasko opetella vähä huolellisemmaks?


    • mallikansalainen

      Ei kannata viedä poliisilaitokselle. Kerran löysin avainnipun ja vein poliisilaitokselle. Siellä meni aikaa yli puolituntia. AInut asiakas aulassa, eikä kukaan palvellut. Sihteeri kävi pari kertaa siellä asiakaspalvelijoiden oven takana, varmaan potkimassa vauhtia. Lieko korttia pelanneet siellä takahuoneessa.

      • Anonyymi

        Mä ole ainakin joka kerta saanu poliisilaitoksella hyvää palvelua ihan sama missä kaupungissa on poliisilaitoksella käynynnä oli si mistä syystä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ole ainakin joka kerta saanu poliisilaitoksella hyvää palvelua ihan sama missä kaupungissa on poliisilaitoksella käynynnä oli si mistä syystä tahansa

        Joka kerta on hyvin osanneet putkaan laettoo? Et oo sattunna millonkaan jootumaannii siivouskomeroon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ole ainakin joka kerta saanu poliisilaitoksella hyvää palvelua ihan sama missä kaupungissa on poliisilaitoksella käynynnä oli si mistä syystä tahansa

        Ma ole saanut hyva palvelu kela. Kela gold korti antoi.


    • Anonyymi

      Joko on avvaimet löytynnä??

      • Anonyymi

        Joku urpo kaivelee tekemisen puutteesta näitä vanhoja viedtejä. Aloitus onvuodelta 2010 12 vuoden takaa.

        No eihän Niuvanniemessä ole muuta kuin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku urpo kaivelee tekemisen puutteesta näitä vanhoja viedtejä. Aloitus onvuodelta 2010 12 vuoden takaa.

        No eihän Niuvanniemessä ole muuta kuin aikaa.

        Toukokuussa 1968—seitsemän vuotta ennen Etelä-Vietnamin ehdotonta antautumista kommunismille—Plain Truth kirjoitti: “Raamatun profetia paljastaa, ettei edes Amerikka kaikkine ydinlihaksineen kykene estämään lopulta Kaakkois-Aasian joutumista kommunismin alle”—tai tarkemmin sen joutumista vedetyksi Kiina-Venäjän dominoimaan geopoliittiseen voimaryhmittymään.

        1960-luvulla Kiina työnsi Neuvostoliiton avulla itseään jatkuvasti Keski- ja Kaakkois-Aasian. Joulukuussa 1962 Plain Truth raportoi Kiinan ja Intian rajaselkkauksesta seuraavasti: “[Neuvostoliitto] toimittaa Kiinalle teknistä osaamista ja antaa Kiinan 600 miljoonan ihmisen hotkaista muun Aasian! … Heidän propagandansa julistaa, että nämä alueet olivat aikanaan kiinalaisten hallinnassa”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuussa 1968—seitsemän vuotta ennen Etelä-Vietnamin ehdotonta antautumista kommunismille—Plain Truth kirjoitti: “Raamatun profetia paljastaa, ettei edes Amerikka kaikkine ydinlihaksineen kykene estämään lopulta Kaakkois-Aasian joutumista kommunismin alle”—tai tarkemmin sen joutumista vedetyksi Kiina-Venäjän dominoimaan geopoliittiseen voimaryhmittymään.

        1960-luvulla Kiina työnsi Neuvostoliiton avulla itseään jatkuvasti Keski- ja Kaakkois-Aasian. Joulukuussa 1962 Plain Truth raportoi Kiinan ja Intian rajaselkkauksesta seuraavasti: “[Neuvostoliitto] toimittaa Kiinalle teknistä osaamista ja antaa Kiinan 600 miljoonan ihmisen hotkaista muun Aasian! … Heidän propagandansa julistaa, että nämä alueet olivat aikanaan kiinalaisten hallinnassa”.

        Pohjois-Korea on kiistänyt Yhdysvaltain väitteet siitä, että Pohjois-Korea toimittaisi aseita venäläiselle palkka-armeija Wagnerille. Asiasta kertoo uutistoimisto AFP.

        Valkoinen talo esitti aiemmin tässä kuussa valokuvatodisteita venäläisistä junavaunuista, jotka saapuivat Pohjois-Koreaan ja palasivat sieltä Venäjälle raketeilla ja ohjuksilla lastattuina. Yhdysvallat kutsui Wagner-palkka-armeijaa "monikansalliseksi rikollisjärjestöksi" ja sanoi, että asekauppa Pohjois-Korean kanssa rikkoo YK:n turvallisuusneuvoston sopimuksia.

        Yhdysvaltain ja Pohjois-Korean välisistä suhteista vastaavan osaston johtaja Kwon Jong Gun kommentoi väitettä asekaupasta pohjois-korealaiselle uutistoimistolle. Hänen mukaansa Yhdysvalloille olisi tiedossa "todella epämieluisia seurauksia", jos se jatkaa "itsetekemänsä huhun" levittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku urpo kaivelee tekemisen puutteesta näitä vanhoja viedtejä. Aloitus onvuodelta 2010 12 vuoden takaa.

        No eihän Niuvanniemessä ole muuta kuin aikaa.

        Palauta Urpo avaimet rosvo


    • Anonyymi

      Kadonneet avaimet EI KUULU TÄNNE KUOPION PALSTALLE!

      • Anonyymi

        Kuuluu ne.


    • Anonyymi

      Mehtämanin merssun avaimet? Voip viijä omala kyyvilä Kosulan paskakylille taekka heevata katjan luukusta. Ollu katjan luona saanassa.

      • Anonyymi

        Saatanan Urpo


    • Anonyymi

      Minä olen niin hyväsydäminen ja voin kertoa, että ainakaan minä en ole nähnyt mitään. Oletko mitään muuta kadottanut viime aikoina?

    • Anonyymi

      Onko löytynyt?

    • Anonyymi

      Minä olen tuo aikaisempi hyväsydäminen tyyppi. Sellaista vain, että kadotin viime vappuna housuni ja telkkarin kaukosäätimen jonnekin Kuopion torille. Jos tiedät niistä jottain niin voit soitella mihin aikaan tahansa.

    • Anonyymi

      Poliisille ilmoitus

    • Anonyymi

      Kylässä käy rosvoa avoimetkin talosta

    • Anonyymi

      Petonen on kyllä kaikkein vihoviimeinen paikka jossa kannattaa kadottaa yhtään mitään, ne on heti väärissä käsissä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe