Olen menossa kirppikselle ja aion myydä äitiyspakkauksessa tulleet kestovaippatarvikkeet. Paljon kehtaan pyytää niistä maksua?
Minulla ei ole mitään hajua, minkä nimisiä ne kaksi erilaista osaa edes ovat.. muoviset pöksyt ja kankaiset samannäköiset.. Minkäs nimisiä kumpikin on ja paljon niistä voisi häpeilemättä pyytää. Kaikki siis käyttämättömiä.
Mitä kehtaa pyytää kestovaipoista?
10
320
Vastaukset
- kirpputorilla nähtyä
Pyydä sen mukaan, mitä itsekin olisit valmis maksamaan. Monesti naureskellaan kirppareilla kuljeskellessa sillä, kun joku arvottaa vanhat rojunsa suunnilleen antiikin hintoihin. Joku pyytää rikkinäisestä ja korvattomasta Iittalan kupista ja rikkinäisestä ja kulahtaneesta vaatteesta merkkiliikkeen uutta vastaavaa hintaa.
Toisaalta, itse en ilkeäisi kenenkään vanhoja vaippoja ostaa kuten ei kenenkään käytettyjä alus- ja uima-asujakaan.- 4+1
aloittajahan sanoi, että ovat käyttämättömiä. Aivan varmasti menee kaupaksi, jos laittaa kohtuullisen hinnan. Tuo oli hyvä vinkki, että käy huuto.netissä vakoilemassa.
- mieltä
En ostaisi kyllä minäkään kenekään vanhoja vaippoja. Joku raja kierrätykselläkin.
- ap.
mieltä kirjoitti:
En ostaisi kyllä minäkään kenekään vanhoja vaippoja. Joku raja kierrätykselläkin.
Niin, kyse tosiaan on täysin käyttämättömistä kestovaippasysteemeistä, en tietenkään käytettyjä edes yrittäisi myydä. Äitiyspakkauksesta tulleita (kahdesta pakkauksesta) ja tarpeettomina sitten laatikossa seisseet.
- Järki kädessä
Miksi KAIKKI pitää nykyään mitata rahassa ja vaihtaa rahaksi? Voisin kuvitella, että hyvä mieli siitä, jos ihan vaikka lahjottaisit riepusi jollekin, tarjoaisi sinulle enemmän elämystä kuin joku vaivainen viiskytsenttinen.
- 19+2
mieltä kirjoitti:
moni kuitenkin ostaa käytettyjäkin. Niillä on tosi kova jälleenmyyntiarvi ja esim. käytetystä AIO-vaipasta voi saada vaikka 15 euroakin.
- 1415
Katso huuto.netistä hintoja ja laita sen alle, niin saat kaupaksi.
Itse maksoin äp:n kuori-sisävaippa-setistä kirpparilla 2,5 euroa.
Ilmaiseksi kun olet sen saanut, niin turha siitä on kymppejä pyytää!- ********************
Vanhemmat saavat päättää ottavatko ÄITIYSPAKKAUKSEN vai RAHAA (oliko 140e, kuka muistaa?). Ne ovat arvokkaita, rahalla ostettuja tuotteita, joita ihmiset saavat myydä eteenpäin kuin muitakin ostamiaan tuotteita.
- k.äiti
Itse möin kans pois nuo,mutta meillä niitä oli käytetty ja itse ostin niitä kans sitten lisää meille.
koska en tiennyt mitkä olivat niitä ostamiani ja mitkä niitä äippäpakkauksen. myin ne 3e hintaan pois ja kaikki meni kyllä kaupaksi,pari niistä oli uusia,jotka jäi käyttämättä.Ku oli paljon vaippoja.
Mutta mulla on ainakin se periaaten että jos on ilmaiseksi saanut,niin en halua niistä itsekkään mitenkään hirveästi rahallisesti hyötyä...pää asia se että ne menis käyttöön eikä niin että joku ostaa ne siinä mielessä että myy eteenpäin isommalla hinnalla... E- 'Ö.Ö'
maksaa 2,80 €/ metri yhteen menee 80 cm joten siinä varmaan poja josta voit laskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295089Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644081Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773647Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1502506Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602368Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272147- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538