Eikö voitaisi sopia, ettei vedellä niistä lipuista hirveitä palkokasveja hengityselimiin. Poislukien tietty nämä "minä" -tyypit jotka nostavat ja laskevat lippua orjallisesti. Kun näin tekevät, niin antenevat muille vapauden liputtaa just ja niinkuin haluaa. Lippu ei ole kuin pala kangasta, ei se varmaankaan tee kenestäkään yhtään sen huonompaa tai parempaa. Itse ainakin laitan Jolly Rogerin heti vesillelaskupäivänä, ja killuu siinä hamaan nostoon asti. En katso kellosta, että oijjoi, nyt se on sitä ja sitä, pitää laskea/nostaa lippu. Antaa bättrefolkin tehdä se. Nautitaan vaan kesästä ja veneilyn tuomasta riemusta erilaisine ja värisine kangaspaloineen. Tä?
Ensi kesänä, viimeinkin
22
751
Vastaukset
- 34
viestittää kohteliaisuuslipun paikalla olleella merirosvolipulla viime kesänä Maarianhaminan Länsisatamassa.
- Evaluactor
että olen typerä ja mauton kusipää. Enkä kirveelläkään pysy poissa vesiltä, vaikka se olisi kaikkien muiden viihtyvyyden kannalta parasta.
- 34
Evaluactor kirjoitti:
että olen typerä ja mauton kusipää. Enkä kirveelläkään pysy poissa vesiltä, vaikka se olisi kaikkien muiden viihtyvyyden kannalta parasta.
ehsin jo luulla, että sinulla oli jotain sanomaa mielessäsi.
- Evaluactor
En ole ollut siellä päinkään ja tuo vastaus minkä olet saanut, sen on kirjoittanut juuri kuvailemansa kaltainen hörhö millä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kirjoituksen kanssa. Kertoohan se jotain jo älykkyyskapasiteetista kun pitää käyttää samaa nimimerkkiä. Voi, voi. Laske lippu, nosta lippu.
- Hollu joker
Evaluactor kirjoitti:
En ole ollut siellä päinkään ja tuo vastaus minkä olet saanut, sen on kirjoittanut juuri kuvailemansa kaltainen hörhö millä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kirjoituksen kanssa. Kertoohan se jotain jo älykkyyskapasiteetista kun pitää käyttää samaa nimimerkkiä. Voi, voi. Laske lippu, nosta lippu.
Tänne on nyt saatu sellainen kaveri jonka penis näköjään kasvaa sisäänpäin ja se ulvoo turhautumistaan täällä kunnon ihmisten keskustelupalstalla.
- Evaluactor
Hollu joker kirjoitti:
Tänne on nyt saatu sellainen kaveri jonka penis näköjään kasvaa sisäänpäin ja se ulvoo turhautumistaan täällä kunnon ihmisten keskustelupalstalla.
No niinhän se on.. Jollei uskalla / keksi edes omaa nimimerkkiä, niin eihän siihen tavan kansalaiset voi enää kuin ottaa osaa. Mut sekään ei paljon auta.. on se niin s**tanan absurdia, että voi joku asia niin kaivella heinillä täytettyä latoa, että viittii edes kommentoida tänne asioita joista ei mitään ymmärrä. Järvetkin on vielä jäässä. Terveisin se alkuperäinen yhtätyhmä joka nauraa hörhöille ja viitsii tänne kirjoitella :-) Mut, JR nousee salkoon ja pysyy siellä, kunhan kesä aikanaan koittaa. Nauttikaamme avoimista vesistä :-)
- umpihuda
Evaluactor kirjoitti:
No niinhän se on.. Jollei uskalla / keksi edes omaa nimimerkkiä, niin eihän siihen tavan kansalaiset voi enää kuin ottaa osaa. Mut sekään ei paljon auta.. on se niin s**tanan absurdia, että voi joku asia niin kaivella heinillä täytettyä latoa, että viittii edes kommentoida tänne asioita joista ei mitään ymmärrä. Järvetkin on vielä jäässä. Terveisin se alkuperäinen yhtätyhmä joka nauraa hörhöille ja viitsii tänne kirjoitella :-) Mut, JR nousee salkoon ja pysyy siellä, kunhan kesä aikanaan koittaa. Nauttikaamme avoimista vesistä :-)
Mulla kun oli muinaisella 80-luvulla aivan sairaan hyvännäköinen girlfrendi ja sillä kaks samantasoista girlfrendiä, tosi vapaamielisiä. no anywai, joka satamassa huudettiin, bailattiin, n..sittiin ja oltiin kännissä koko ajan!
Kyl porukat tykkäs! Varsiki vaimoväki. meil oli kaikil merimiäshuivit, silmälaput ja stongas aina se JR! - sdfgsdfg
34 kirjoitti:
ehsin jo luulla, että sinulla oli jotain sanomaa mielessäsi.
Että vaikka mielestäsi tuo sanoma oli olematon, voi se olla että henkilölle sen ulostuominen on helpotus ja tärkeää.
Voi olla että esim tässä tapauksessa hän viestittää tuntevansa itsensä tämän kireän, kiireisen ja suorituskuormitteisen stressaavan maailmanajattelun ulkopuolelle.
Hän haluaa viestittää että, voin tuntua mielestäsi hipiltä, omituiselta hyypiöltä ja ihme hemmolta. Mutta oikeasti hän vain on erilainen kuin sinä, hän ei halua olla osa orjuuttavaa oravanpyörää.
Olemme kaikki erilaisia, annetaan niiden todella erilaistenkin kukkien kukkia. - stäbga
umpihuda kirjoitti:
Mulla kun oli muinaisella 80-luvulla aivan sairaan hyvännäköinen girlfrendi ja sillä kaks samantasoista girlfrendiä, tosi vapaamielisiä. no anywai, joka satamassa huudettiin, bailattiin, n..sittiin ja oltiin kännissä koko ajan!
Kyl porukat tykkäs! Varsiki vaimoväki. meil oli kaikil merimiäshuivit, silmälaput ja stongas aina se JR!opettele kirjoittamaan, ja ymmärtämään.
- idiadidada
stäbga kirjoitti:
opettele kirjoittamaan, ja ymmärtämään.
viddu, skrivaa ja bonjaa ja duunaa mutsiis bönde. Snaijaatsä tän, dami?
- Jittujoo
idiadidada kirjoitti:
viddu, skrivaa ja bonjaa ja duunaa mutsiis bönde. Snaijaatsä tän, dami?
Mun faija rotsi on stadis duunis, ni parast heittää röökii tai tulee fyrkkaa.
Jittujoo kirjoitti:
Mun faija rotsi on stadis duunis, ni parast heittää röökii tai tulee fyrkkaa.
"Mun faija rotsi on stadis duunis, ni parast heittää röökii tai tulee fyrkkaa. "
Tarkoittaa: "minun isä takki Helsingissä töissä, joten parempi antaa savuke tai tulee rahaa"
Viestien taso on kyllä ketjun aloittajan tasolla, tosin elämä on varmasti helppoa kun äö on alle 70 ;)- Vittujoo.
Välittäjä_LKV kirjoitti:
"Mun faija rotsi on stadis duunis, ni parast heittää röökii tai tulee fyrkkaa. "
Tarkoittaa: "minun isä takki Helsingissä töissä, joten parempi antaa savuke tai tulee rahaa"
Viestien taso on kyllä ketjun aloittajan tasolla, tosin elämä on varmasti helppoa kun äö on alle 70 ;)"Olen maalta Helsinkiin töiden perässä muuttanut urpo, joka kuvittelee nyt olevansa tosi stadilainen"
Yleensä tämä "stadilainen" ei es asu stadissa vaan jossain vantaalla tai itä-helsingissä. Mellunmäki rules. - niiiiiiiiiiiiiiin
Evaluactor kirjoitti:
>>"Enkä kirveelläkään pysy poissa vesiltä, vaikka se olisi kaikkien muiden viihtyvyyden kannalta parasta."
Merirosvolippua voi perustellusti pitää junttimisena, mutta jos merirosvolippu häiritsee jonkun viihtyvyyttä, niin vika on kyllä ärsyyntyjässä.
Ei se merirosvolippu pidä ääntä eikä haise. Jos se ärsyttää silmää, niin aina voi katsoa toiseen suuntaan.
- sdfgsdfg
Että suomessa tiukkapipoilla nenä tukkeentuu heti, kun jollain on jolly roger salossa.
BVI:lla on ravintola Jolly Roger, jossa liput liehii ja henkilökunta pukeutunut sen mukaan.
Paikka on todella suosittu:)
Ei taida nämä tiukkapipot siellä käydä.- löytyy
Hangossa on ravintola Pirate. Välittömästi ei tule muita mieleen, mutta joku muu varmaan tietää jonkun Rosvo Roopen. Se nyt kuitenkin on eri juttu, eikä nosta tunteita.
- tiukkapipo ja kovis
Jos tuo ravintola tulee merellä vastaan merirosvolippu salossa, niin annan tykkini puhua :) ja kysyn vasta sitten millä asioilla ovat liikkeellä. Ei lippu ole ongelma, vaan se missä sitä käytetään. Voi sinne mastoon hilata vaikka äidin rintaliivit, kun haluaa osoittaa olevansa vailla rintamaitoa. Merirosvolippu menee hauskuudessa samaan kategoriaan. Huomion kipeille kesken kasvuisille aikuisille on kaikki poikkeva erityisen tärkeää. Pitää päästä näyttämään omia hienoja visioita. Merirosvolippu salossa vastaa 60-luvulla auton radioantennissa liehuneita rintsikoita. Kyllä olivat pojat kovia raggareita silloin. Mikseivät he enää aikuisina korista autojaan???
- Jollykäs.
tiukkapipo ja kovis kirjoitti:
Jos tuo ravintola tulee merellä vastaan merirosvolippu salossa, niin annan tykkini puhua :) ja kysyn vasta sitten millä asioilla ovat liikkeellä. Ei lippu ole ongelma, vaan se missä sitä käytetään. Voi sinne mastoon hilata vaikka äidin rintaliivit, kun haluaa osoittaa olevansa vailla rintamaitoa. Merirosvolippu menee hauskuudessa samaan kategoriaan. Huomion kipeille kesken kasvuisille aikuisille on kaikki poikkeva erityisen tärkeää. Pitää päästä näyttämään omia hienoja visioita. Merirosvolippu salossa vastaa 60-luvulla auton radioantennissa liehuneita rintsikoita. Kyllä olivat pojat kovia raggareita silloin. Mikseivät he enää aikuisina korista autojaan???
Että heistä tuli samalaisia kuin sinä.
Joillakin koristaa vielä, tai on jolly salossa, mutta suurimmasta osasta tuli soveliaita kuten sinä.
Tervetuloa ensi kesänä ammuskelemaan venettäni, eipä tarvitse sinunkaan pariin vuoteen vesille haaveilla, sukevalla näet vettä vain poimiessasi saippuaa suihkun lattialta. - Kylmää vettä
Jollykäs. kirjoitti:
Että heistä tuli samalaisia kuin sinä.
Joillakin koristaa vielä, tai on jolly salossa, mutta suurimmasta osasta tuli soveliaita kuten sinä.
Tervetuloa ensi kesänä ammuskelemaan venettäni, eipä tarvitse sinunkaan pariin vuoteen vesille haaveilla, sukevalla näet vettä vain poimiessasi saippuaa suihkun lattialta.Voi lapset lapset...
Tähän keskusteluun ei taida itselläni ole muuta sanottavaa kun että Merivoimien pykälissä oli oma lukunsa koskien merirosvousta joka vapaasti muotoiltuna meni siten, että valtion alus saa/aluksen tulee takavarikoida valtion käyttöön vastaan tulevan merirosvousta harrastavan aluksen.
Vois vaikka hymy hyytyä...
- kina kun tulee kesä!
voisit samantien suunnata veneesi keulan Somalian rannikolle ja kokeilla kuinka pahasti musulmaanit vetää herneitä nenään. Jotain rajaa jo tohon kakaramaiseen mellakointiin. Och det är sant!
- faijan pötsi
Suomennos
Viestien taso on kyllä ketjun aloittajan tasolla, tosin elämä on varmasti helppoa kun äö on alle 70 ;)
Ei hyvää päivää - toi tyyppi ihan oikeesti siis luuli, että toi läppä
( "faijan rotsi jne" ) on kirjoitettu tosissaan? Ei hyvä luoja...epäilee toisten älykkyttä, eikä itse tunnista ikivanhaa vitsiä!?
Onko mitään surkeampaa, kuin itseään muita viisaampana pitävä pölvästi? - Lopettakaa jo
Kuten sinä?, vai...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495