Terve, toivoisin pikaista apua ongelmaani.
Ostin tänään
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat/PBBUTFLYM745/packard-bell-easynote-kannettava?Selected=Specifications#tPr...
Kannettavan jossa on windows 7. Laitoin päälle, tein alkuasetukset, vaihdon mozillan, laitoin virusturvan, windows päivitti itseään (37 päivityksen verran??) yms yms. Laitoin koko ajan rastiin ruutuun että käynnistän myöhemmin. Nyt sitten kun käynnistin itse uudelleen, kone jää jumittamaan kohtaan "Valmistaudutaan määrittämään Windowsia . . . Älä katkaise virtaa tietokoneesta." Valot vilkkuvat ja tuo kolme pistettä myös, eli kone ei ole "oikeasti" juntturassa. Tämä tilanne kuitenkaan ei etene mihenkään vaikka tunnin odottaisi.
Olen kokeillut BIOSista muuttaa f5 ja f6 painikkeilla vaihdella boottaus järjestystä, kokeillut f8 rämpyttäen päästä korjaustilaan yms yms mutta pääsen vain vikasieto tilassa (joskus) käsiksi jotenkin koneeseen, mitä tehdä? Mukana ei tullut win7 levyjä, vaan suositeltiin itse tekemään backup levyt Packard bellin ohjelmalla. Näin olin itsekkin ajatellut tekeväni "kohta" mutta ongelmat alkoivat jo nyt.
Osaisiko joku auttaa? Kiitos etukäteen
WIN 7 Käynnistyksessä ongelma
7
1436
Vastaukset
- Inttiman
Olen kokeillut myös muita jippoja, eli irroittaa usbi tikut, verkkopiuhat ja akku yms yms.
- kauan...
Ja varsinkin noin monen päivityksen kanssa.
vaan kannattanut käynnistää uudelleen aina pyydettäessä. no, on siellä palautusosio, aloita alusta ja pistä tehtaan asetukseille ja toimi niinkuin pyydetään äläkä ala sooloilemaan mitään.
- koetellaan
Itse ostin tietsikan torstaina. Noita päivityksiä on tullut kasapäin ja paljon jopa Officeen, jota en edes aio ottaa käyttöön (Open Officen asennan jossain vaiheessa).
Joka tapauksessa sun on vaan odotettava kärsivällisesti, se koneen valmistelu uudelleen buuttauksen jälkeen vie paljon aikaa. En itse mitannut mutta kerkisin kyllä eilen nauttimaan sapuskat odotellessa ;-) Jossain 30% kieppeillä meinasi usko loppua.
Edelleen ottaisin koneen XP:llä jos olisi mahdollista. Tai tämä vehje tulee kotiteatterilaitteeksi ja takuuvarmasti asentuisi Linux, jos ei olisi pakko ottaa käyttistä mukaan...
(Kärsivällisyyttä koettelee myös Suomi24; 9 11 EI ole 20?)- poy
miten w7 buutataan
- joku...
poy kirjoitti:
miten w7 buutataan
niin ,että painat Buu nappia kun laitat käymään sen.
- jälkeen ...
poy kirjoitti:
miten w7 buutataan
Sehän haluaa tuttuun malliin tulla buutattavaksi isompien päivitysten jälkeen. Yllärinä se sitten jatkaa asentelemista aikas pitkään (se "määrittäminen") kun on startannut uudelleen, ja tässä vaiheessa vissiin aloittajan kärsivällisyys lopahti. Kone tekee ne ekat prosentit sairaan hitaasti mutta vauhti onneksi kiihtyy loppua kohden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525