Onko paino tärkein kriteeri?

sittenkinsuloinen

Olen käyttänyt nettideittiä muutama vuosi sitten, kun olin normaalipainoinen ja nyt uudelleen, kun on kertynyt 20 kg ylimääräistä.

Kummallakaan kerralla en ole laittanut ilmoitukseen painotietoja. Enkä kuvaa ilmoitukseen

Kun olin hoikka ja lähetin kuvan, miehet alkoivat leperrellä. Nyt, kun lähetän kuvan, mies yleensä joko lopettaa kirjoittelun mitään kommentoimatta tai ei sano mitään suoraan, mutta kirjoittelu lopahtaa aika pian. Onko painolla näin paljon merkitystä? Edelleen olen kasvoiltani mielestäni viehättävä ja muutenkin nätti.

Olen aloittanut laihduttamisen. Mutta en laihduttuanikaan haluaisi tutustua ihmiseen, jolle ulkonäkö merkitsee noin paljon. Pyydän: laittakaa ilmoitukseenne tai ekaan viestiinne selvästi ilmoitus, jos tärkein kriteeri toisessa ihmisessä on hänen painonsa!

87

2453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkeää viestintää

      Tuon minkä kerrot selkeät tässä voit kai kertoa selkeästi myös profiilissasi, niin säästyt niiltä, jotka kavahtavat ylipainoa.

      • sittenkin suloinen

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.


      • pyöreät maanrakoon
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        Niinhän se valitettavasti on että tuo paino on ilmeisesti maailman tärkein asia. Minä olen muuten tosi nätti ja olen laittanut kyllä naamakuvanikin profiiliin. Rehellisesti kerron siinä ruumiinrakenne kohdassa olevan muutaman kilon liikaa. Ei niitä viestejä todellakaan ruuhkaksi asti ole tullut. Jos laittaisin kuvattoman profiilin ja normaalipainoinen, olen varma että tuolla ilmoituksellani viestejä tulisi paljon enemmän. Tai ehkä jopa kuvani kanssa, jos en kertoisi olevani pyöreä. Naamassani pyöreys ei nimittäin näy. Ja näkeehän sen täällä keskusteluissakin, miehet valittavat, kun ei täältä löydy kuin läskejä, eli kunnollisia naisia ei löydy ollenkaan.. Huh huh. Itsekin kuitenkin pystyn liikkumaan ja liikunkin, eli ei todellakaan voi puhua mistään sairaalloisesta lihavuudesta. Minulla ylipainoa on seitsemisen kiloa.


      • HeikkoPeikkoN
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        Miksi on naurettavaa, jos ylipaino merkitsee?

        Kai se on jokaisen oma asia, mikä miellyttää ja tulevien suhteen ongelmien kannalta parempi pysyä siinä kannassaan.

        Haluaisitko todellakin miehen, joka tykkää fyysisesti hoikemmista ja silti olisi kanssasi siksi koska olet muuten niin hyvä tyyppi? Sitten tulis ongelmaks, kun mies ei halua seksiä vaikka muuten kivaa oiskin.. :D

        On niitä hoikkia/normaalipainoisiakin hyviä naisia olemassa.. sekä myös pyöreitä naisia, joille kyllä on omat ottajansa! Miehillä on niin monta makua.. anna niitten joittenki olla iha rauhassa vaan ja etsi sellasta, joka tykkää pyöreemmästä. ;)

        Sisin on aina tärkein mutta toki sitä pitää kumppanin olla myös fyysisesti miellyttävä!! ;)

        Itse en henk.koht. olisi halunnut miestä, joka kuolaa "tosi muotojen perään".. ehei..!! Hassua vaan, et täältäpä suomelta muuten löysin oman nallekarhuni kuitenki.. Olimpa iteki ni kranttu, etten iha läskiä ukkoa ois huolinu.. mut hahaa, siinä paketissa onki myös lihasta :)


      • Mies ilman läskiä
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        Ylipaino ei ole pelkkä ulkonäkökysymys. Se on elämänhallinta asia ja liittyy liikunnalliseen/terveelliseen elämäntapaan.

        Jos mies ei ole maininnut pituuttaan tai ei näytä kuvaansa niin sekö on ok?
        Entäs jos hän on 140-senttinen lyhytkasvuinen?

        Liikunnallisena ihmisenä kilosi pitäisi lähteä kuin tuosta vain. Ellet sitten vain uskottele itsellesi olevasi liikunnallinen tai koko elämäsi ehkä kaipaa kuntoremonttia.


      • elämä hallussa
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Ylipaino ei ole pelkkä ulkonäkökysymys. Se on elämänhallinta asia ja liittyy liikunnalliseen/terveelliseen elämäntapaan.

        Jos mies ei ole maininnut pituuttaan tai ei näytä kuvaansa niin sekö on ok?
        Entäs jos hän on 140-senttinen lyhytkasvuinen?

        Liikunnallisena ihmisenä kilosi pitäisi lähteä kuin tuosta vain. Ellet sitten vain uskottele itsellesi olevasi liikunnallinen tai koko elämäsi ehkä kaipaa kuntoremonttia.

        laihalla on elämä hallussa, laiha on tehokkaampi, aikaansaavempi on myytti, mantra, jota laihat toistavat.

        Oikeasti se ei ole todistettu missään.

        Elämänhallinta on retorisia muotisanoja, joita toistetaan joka paikassa.

        Sanoisin paremminkin, että laiha on kaavoihin kangistunut rutiinien toistaja, jolla on taipumusta halveksia ihmisiä, jotka ovat lihavampia kuin hän itse. Mistä se kertoo? Elämänhallinnasta? Himourheilu ei tee ihmisestä elämänsä hallintaa. Voi kyllä kertoa pakkomielteistä yrittää hallita elämäänsä.

        "Onko suhteemme omaan kehoomme, ruumiillisuuteemme kuitenkin jotenkin vinoutunut ja epäterve? Mikä meitä siinä ohjaa? Että laiha on terve ja normaali, lihava tai ylipainoinen on sairas ja epänormaali. Läski on vaarallista, ällöttävää sekä kauhistuttavaa. Etenkin naisilla. Anorektikkoon tai hoikkaan asennoidutaan toisin kuin ylipainoiseen. Anorektikko on kurinalainen ihminen, vaikka saattaisi olla paljon suuremmassa hengenvaarassa kuin ylipainoinen (usein onkin). Lihavia saa yhä pilkata, inhota, vihata, halveksua, väheksyä, mollata – myös julkisesti. Ympäröivä maailma, sehän on muuttunut yhä hurjemmaksi, yhä vaativammaksi, yhä ahdasmielisemmäksi myös sen suhteen minkälainen itse kukin saa olla. Saako enää olla olemassa muita kuin täydellisiä ihanneihmisiä ? Vaikka: Itse asiassa yli 60-vuotiaista ne ovat terveempiä, joiden painoindeksi on yli 25"

        Olisko länsimaisessa naiskuvassa jotain epätervettä? Lisää voi lukea: http://preivi.wordpress.com/category/tutkimus/


      • >>>>>
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Ylipaino ei ole pelkkä ulkonäkökysymys. Se on elämänhallinta asia ja liittyy liikunnalliseen/terveelliseen elämäntapaan.

        Jos mies ei ole maininnut pituuttaan tai ei näytä kuvaansa niin sekö on ok?
        Entäs jos hän on 140-senttinen lyhytkasvuinen?

        Liikunnallisena ihmisenä kilosi pitäisi lähteä kuin tuosta vain. Ellet sitten vain uskottele itsellesi olevasi liikunnallinen tai koko elämäsi ehkä kaipaa kuntoremonttia.

        on ihan erilaista eri ihmisille. Toiset pysyy luonnostaan hoikkana, aineenvaihdunta on hyvä, vaikka söisivät silloin tällöin pitsaa ja hampurilaisiakin. Sellaiset ihmiset ajattelevat, että jos joku lihoo helposti, että hän on saamaton ja eikä hallitse elämäänsä, syö väärin ym. Fakta on kuitenkin se että toisilla on taipumusta lihavuuteen ja toiset on läpipaskoja. Toisten suolisto hyödyntää ruuan energian tehokkaammin, toisten huonommin. Tutkimukset ovat osoittaneet että lihavuutee taipuvien ihmisten suoliston bakteerikanta on erilainen kuin laihoilla.

        Se voi kuule olla paljon enemmästä elämän- ja painonhallinnasta kyse sellaisella joka pitää itsensä painoindeksissä 25, kuin jollakin joka on luonnostaan laiha ja painoindeksi 20, vaikka syö joka päivä karkkia.


      • laita vaan
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        pituus ja paino. Ei tule sitten jälkeenpäin mitään sanomista ja selittelemistä. Tuskin kelpaat enää sen jälkeen, kun ole pimittänyt ne tiedot, valitettavasti.
        Ylipainoiset miehet monesti etsivät 60-70 kiloisia keijukaisia, niin se vaan on, että naisen pitää olla pieni ja soma. Sitä on varmaan sitten mukavaa näytellä kavereille...


      • Näytelyesine
        laita vaan kirjoitti:

        pituus ja paino. Ei tule sitten jälkeenpäin mitään sanomista ja selittelemistä. Tuskin kelpaat enää sen jälkeen, kun ole pimittänyt ne tiedot, valitettavasti.
        Ylipainoiset miehet monesti etsivät 60-70 kiloisia keijukaisia, niin se vaan on, että naisen pitää olla pieni ja soma. Sitä on varmaan sitten mukavaa näytellä kavereille...

        törmäsimme miehen kaveriin. Juttelivat hetken sivussa ja kun mies palasi luokseni, se oli aivan innoissaan, koska kaveri oli kuulema tokaissut "kyllähän tuota kelpaa näytellä".

        Ja itselläni on noin 15 kiloa yli ihannepainon :)

        Minä en välittänyt tavata uudelleen miestä.


      • Mies ilman läskiä
        >>>>> kirjoitti:

        on ihan erilaista eri ihmisille. Toiset pysyy luonnostaan hoikkana, aineenvaihdunta on hyvä, vaikka söisivät silloin tällöin pitsaa ja hampurilaisiakin. Sellaiset ihmiset ajattelevat, että jos joku lihoo helposti, että hän on saamaton ja eikä hallitse elämäänsä, syö väärin ym. Fakta on kuitenkin se että toisilla on taipumusta lihavuuteen ja toiset on läpipaskoja. Toisten suolisto hyödyntää ruuan energian tehokkaammin, toisten huonommin. Tutkimukset ovat osoittaneet että lihavuutee taipuvien ihmisten suoliston bakteerikanta on erilainen kuin laihoilla.

        Se voi kuule olla paljon enemmästä elämän- ja painonhallinnasta kyse sellaisella joka pitää itsensä painoindeksissä 25, kuin jollakin joka on luonnostaan laiha ja painoindeksi 20, vaikka syö joka päivä karkkia.

        Minun se pitäisi varmaan tietää kun olen niitä ihmisiä joilla herkästi kiloja kertyy.

        Senpä takia teenkin töitä että pysyn normaaleissa mitoissa. Samaa odotan naiselta. Kysyttävää?


      • vain oma kokemus
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Minun se pitäisi varmaan tietää kun olen niitä ihmisiä joilla herkästi kiloja kertyy.

        Senpä takia teenkin töitä että pysyn normaaleissa mitoissa. Samaa odotan naiselta. Kysyttävää?

        kokemus että lihot helposti ja joudut tekemään töitä. Ikinä et voi tietää kuinka paljon enemmän tai vähemmän se vaatiii muilta.


      • Mies ilman läskiä
        elämä hallussa kirjoitti:

        laihalla on elämä hallussa, laiha on tehokkaampi, aikaansaavempi on myytti, mantra, jota laihat toistavat.

        Oikeasti se ei ole todistettu missään.

        Elämänhallinta on retorisia muotisanoja, joita toistetaan joka paikassa.

        Sanoisin paremminkin, että laiha on kaavoihin kangistunut rutiinien toistaja, jolla on taipumusta halveksia ihmisiä, jotka ovat lihavampia kuin hän itse. Mistä se kertoo? Elämänhallinnasta? Himourheilu ei tee ihmisestä elämänsä hallintaa. Voi kyllä kertoa pakkomielteistä yrittää hallita elämäänsä.

        "Onko suhteemme omaan kehoomme, ruumiillisuuteemme kuitenkin jotenkin vinoutunut ja epäterve? Mikä meitä siinä ohjaa? Että laiha on terve ja normaali, lihava tai ylipainoinen on sairas ja epänormaali. Läski on vaarallista, ällöttävää sekä kauhistuttavaa. Etenkin naisilla. Anorektikkoon tai hoikkaan asennoidutaan toisin kuin ylipainoiseen. Anorektikko on kurinalainen ihminen, vaikka saattaisi olla paljon suuremmassa hengenvaarassa kuin ylipainoinen (usein onkin). Lihavia saa yhä pilkata, inhota, vihata, halveksua, väheksyä, mollata – myös julkisesti. Ympäröivä maailma, sehän on muuttunut yhä hurjemmaksi, yhä vaativammaksi, yhä ahdasmielisemmäksi myös sen suhteen minkälainen itse kukin saa olla. Saako enää olla olemassa muita kuin täydellisiä ihanneihmisiä ? Vaikka: Itse asiassa yli 60-vuotiaista ne ovat terveempiä, joiden painoindeksi on yli 25"

        Olisko länsimaisessa naiskuvassa jotain epätervettä? Lisää voi lukea: http://preivi.wordpress.com/category/tutkimus/

        Varmasti on naiskuva epäterve. Siitä voi syyttää myös naisia itseään.

        Pitäisi pyrkiä kohti normaalikuntoisia naisia.

        Ei siis langan laihoja eikä pyöreitä.

        Kertoo se varmaan jonkun verran itsensä hallinnasta jos ei kykene jättämään syömättä niitä herkkuja tai ei jaksa itseään nostaa pois sieltä sohvalta.

        Olen tapaillut hieman ylipainoista naista. Sen näki valitettavasti jo hänen kaikista liikkeistään että välillä hänessä oli "puhtia" ja toisinaan hän vain valahti jolloin teki mieli "herkutella". Tätä jatkuvaa keikkumista ei jaksanut katsella. Ajatus varsinaiseen parisuhteeseen alkamisesta tällaisen kanssa ei houkuttanut. Myös seksuaalisesti en kokenut naista haluttavana koska hänessä oli pyöreyttä ja hänen luonteensa sai sävyjä sitä myöten kun ei ollut riittävästi yritystä. Lopulta luovuin ja totesin ettei meistä voi tulla enempää.


      • Mies ilman läskiä
        vain oma kokemus kirjoitti:

        kokemus että lihot helposti ja joudut tekemään töitä. Ikinä et voi tietää kuinka paljon enemmän tai vähemmän se vaatiii muilta.

        Oikeastaan se taisi olla erään lääkärin subjektiivinen mielipide nuorempana ollessani. Olisi varmaan pitänyt kysyä toinen mielipide.
        Sen jälkeen olen muuttanut elämäntapojani. Lihasmassa on kasvanut kivasti kun on kiinnittänyt huomiota mitä syö sekä liikkumiseen enemmän.

        Asiaan perehdyttyäni osaan kyllä arvioida miten paljon se vaatii, olipa ihmisen aineenvaihdunta geenistön perusteella millainen hyvänsä.

        Jos ylimääräistä löytyy kehosta naiselta niin se kertoo omaa kieltään.

        Myös arvioni naisesta muuten on subjektiivinen, aivan kuten naisen arvio minusta, miksi sen pitäisi sitten olla "objektiivinen"?


      • ''''
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Oikeastaan se taisi olla erään lääkärin subjektiivinen mielipide nuorempana ollessani. Olisi varmaan pitänyt kysyä toinen mielipide.
        Sen jälkeen olen muuttanut elämäntapojani. Lihasmassa on kasvanut kivasti kun on kiinnittänyt huomiota mitä syö sekä liikkumiseen enemmän.

        Asiaan perehdyttyäni osaan kyllä arvioida miten paljon se vaatii, olipa ihmisen aineenvaihdunta geenistön perusteella millainen hyvänsä.

        Jos ylimääräistä löytyy kehosta naiselta niin se kertoo omaa kieltään.

        Myös arvioni naisesta muuten on subjektiivinen, aivan kuten naisen arvio minusta, miksi sen pitäisi sitten olla "objektiivinen"?

        että et kykene arvioimaan sitä kuinka helposti lihot verrattuna joihonkin toiseen. Eli arviot siitä että toiset lihovat yhtä helposti kuin sinä, tai helpommin tai vähemmän helposti, on täysin subjektiivisia.

        Joku voi joutua tekemään jopa enemmän töitä pitääkseen painonsa siinä missä se nyt on. Samalla työmäärällä sinä olet laihtunut.

        Ihan rauhassa saat inhota lihavia, puutuin vain siihen että heidän nimittely laiskoiksi, epäurheilullisiksi ym. ei perustu mihinkään. Et voi tietää kuinka paljon työtä he tekevät sen hetkisen painonsa eteen. Se arvio on vain sinun oma näkemyksesi, joka eri perustu mihinkään.


      • Mies ilman läskiä
        '''' kirjoitti:

        että et kykene arvioimaan sitä kuinka helposti lihot verrattuna joihonkin toiseen. Eli arviot siitä että toiset lihovat yhtä helposti kuin sinä, tai helpommin tai vähemmän helposti, on täysin subjektiivisia.

        Joku voi joutua tekemään jopa enemmän töitä pitääkseen painonsa siinä missä se nyt on. Samalla työmäärällä sinä olet laihtunut.

        Ihan rauhassa saat inhota lihavia, puutuin vain siihen että heidän nimittely laiskoiksi, epäurheilullisiksi ym. ei perustu mihinkään. Et voi tietää kuinka paljon työtä he tekevät sen hetkisen painonsa eteen. Se arvio on vain sinun oma näkemyksesi, joka eri perustu mihinkään.

        Missään en sanonut että inhoan lihavia. En vain tahdo olla pyöreän kanssa ihmissuhteessa. Se arvio perustuu siihen mitä näkee toisesta ihmisestä ihan vilkaisulla. Onko siellä niitä rasvamakkaroita vai lihasmassaa.

        Arvioin ihmisiä kuten haluan, onhan kyseessä kumppani. Uskoisin että se perustuu johonkin. Ymmärrän että tuottaa vaikeuksia pyöreänä myöntää että voisi tehdä enemmän tai ehkä sittenkin tykkää hieman laiskotella tai on taipuvainen "repsahduksiin". Sitäkin itsellekin uskottelin tuolloin ennen kun kiloja kertyi kunnes tajusin että se oli ihan itsestä kiinni.

        Nykyisin en jaksa yksinkertaisesti katsella naista eikä kiinnostu synny naiseen, jolla ei ole tervettä sielua terveessä ruumiissa. On aivan varmasti miehiä, jotka näin eivät tee, joten siltä osin arvio on subjektiivinen.

        Ei ole kuitenkaan pinnallisuutta jos tahtoo että elämänarvot ovat samankaltaiset liikunnan ja ruokailutottumusten suhteen. En jaksa toista lähteä riuhtomaan lenkille, toisella pitää olla tahto tehdä sitä ihan itse. Ihmiset eivät ole pelkästään aineenvaihdunnaltaan erilaisia vaan myös tahtotasoltaan aivan kuten myös nautinnon ja mukavuudenhaluiltaan. Osa haluaa olla pyöreitä muttei se tarkoita ettei sen perusteella heistä voisi tehdä päätelmiä sopivuudesta itselle jos on erilainen ihminen.


      • '''''''''
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Missään en sanonut että inhoan lihavia. En vain tahdo olla pyöreän kanssa ihmissuhteessa. Se arvio perustuu siihen mitä näkee toisesta ihmisestä ihan vilkaisulla. Onko siellä niitä rasvamakkaroita vai lihasmassaa.

        Arvioin ihmisiä kuten haluan, onhan kyseessä kumppani. Uskoisin että se perustuu johonkin. Ymmärrän että tuottaa vaikeuksia pyöreänä myöntää että voisi tehdä enemmän tai ehkä sittenkin tykkää hieman laiskotella tai on taipuvainen "repsahduksiin". Sitäkin itsellekin uskottelin tuolloin ennen kun kiloja kertyi kunnes tajusin että se oli ihan itsestä kiinni.

        Nykyisin en jaksa yksinkertaisesti katsella naista eikä kiinnostu synny naiseen, jolla ei ole tervettä sielua terveessä ruumiissa. On aivan varmasti miehiä, jotka näin eivät tee, joten siltä osin arvio on subjektiivinen.

        Ei ole kuitenkaan pinnallisuutta jos tahtoo että elämänarvot ovat samankaltaiset liikunnan ja ruokailutottumusten suhteen. En jaksa toista lähteä riuhtomaan lenkille, toisella pitää olla tahto tehdä sitä ihan itse. Ihmiset eivät ole pelkästään aineenvaihdunnaltaan erilaisia vaan myös tahtotasoltaan aivan kuten myös nautinnon ja mukavuudenhaluiltaan. Osa haluaa olla pyöreitä muttei se tarkoita ettei sen perusteella heistä voisi tehdä päätelmiä sopivuudesta itselle jos on erilainen ihminen.

        sä et löydä sopivaa, kun niin tarkkaan tiedät, millaisen haluat?


      • Mies ilman läskiä
        ''''''''' kirjoitti:

        sä et löydä sopivaa, kun niin tarkkaan tiedät, millaisen haluat?

        Sitä voit kysyä monelta sinkkumieheltä ja -naiselta myöskin. Varmaan johtuu siitä että on muitakin kriteereitä kuin paino ja aina ei kemiat kohtaa. Nettideitissä puhuttaessa ongelmia aiheuttaa mm. välimatka. Naisille löytyy myös ottajia pilvin pimein, joten voisi sanoa että siinä missä joku nainen ei saa huomiota koska on ylimääräistä painoa josta voisi itse päästä eroon niin mies joka muuten on samanlainen ilman tuota painoa ei löydä seuraa.
        Tällä hetkellä nautin elämästäni sen verran jo sinkkuna että nettideitistä pitäisi löytyä joku joka oikeasti kolahtaa ja kovaa.

        Sopivan löytäminen ei ole niin helppoa jos etsii ihan vakavaa suhdetta. Eri asia jos ottaa kenet tahansa tai jos on epätoivoinen tai ylipainoinen.


      • livenä
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Sitä voit kysyä monelta sinkkumieheltä ja -naiselta myöskin. Varmaan johtuu siitä että on muitakin kriteereitä kuin paino ja aina ei kemiat kohtaa. Nettideitissä puhuttaessa ongelmia aiheuttaa mm. välimatka. Naisille löytyy myös ottajia pilvin pimein, joten voisi sanoa että siinä missä joku nainen ei saa huomiota koska on ylimääräistä painoa josta voisi itse päästä eroon niin mies joka muuten on samanlainen ilman tuota painoa ei löydä seuraa.
        Tällä hetkellä nautin elämästäni sen verran jo sinkkuna että nettideitistä pitäisi löytyä joku joka oikeasti kolahtaa ja kovaa.

        Sopivan löytäminen ei ole niin helppoa jos etsii ihan vakavaa suhdetta. Eri asia jos ottaa kenet tahansa tai jos on epätoivoinen tai ylipainoinen.

        että jos olet särmä mies, hyvässä kunnossa, timmi, aktiivinen, "elämä hallussa", miksi et vedä naisia puoleesi jo ihan livenä?


      • Mies ilman läskiä
        livenä kirjoitti:

        että jos olet särmä mies, hyvässä kunnossa, timmi, aktiivinen, "elämä hallussa", miksi et vedä naisia puoleesi jo ihan livenä?

        En usko että alan tässä henkilökohtaisia asioita sinulle selvittämään eikä taida kuulua ketjun aiheeseen.

        Enkä ole "timmi" koska sellaiseksi miellän miehen tai naisen joka voi laittaa profiiliinsa "urheilullisen". Kuitenkin olen hyvässä kunnossa oleva normaalimies joka etsii normaalinaista, jonka pitää olla vähintään välttävässä kunnossa sekä normaalivartaloinen.

        Noin yleisesti voisin todeta että suomalaisessa seurustelulukulttuurissa voi ajautua herkästi varsinkin mies ns. "reuna-alueille" jos ei ole baareilevaa tyyppiä eikä aktiivinen mitä tulee seuraelämään. Lisäksi kaikki eivät ole luonnostaan luontevia naisten iskijöitä. Tällöin sen normaalinaisen löytäminen ja kohtaaminen voi tulla yllättävän vaikeaksi kenelle tahansa. Tämä tuskin tarkoittaa sitä etteikö voisi odottaa naisen olevan kuitenkin samanlainen kuin itse vai ehdotatko että mies jonka elämä on hallussa pitäisi ottaa itselleen nainen joka ei kykene oman kehonsa tai painonsa hallintaan?


      • '''''
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        En usko että alan tässä henkilökohtaisia asioita sinulle selvittämään eikä taida kuulua ketjun aiheeseen.

        Enkä ole "timmi" koska sellaiseksi miellän miehen tai naisen joka voi laittaa profiiliinsa "urheilullisen". Kuitenkin olen hyvässä kunnossa oleva normaalimies joka etsii normaalinaista, jonka pitää olla vähintään välttävässä kunnossa sekä normaalivartaloinen.

        Noin yleisesti voisin todeta että suomalaisessa seurustelulukulttuurissa voi ajautua herkästi varsinkin mies ns. "reuna-alueille" jos ei ole baareilevaa tyyppiä eikä aktiivinen mitä tulee seuraelämään. Lisäksi kaikki eivät ole luonnostaan luontevia naisten iskijöitä. Tällöin sen normaalinaisen löytäminen ja kohtaaminen voi tulla yllättävän vaikeaksi kenelle tahansa. Tämä tuskin tarkoittaa sitä etteikö voisi odottaa naisen olevan kuitenkin samanlainen kuin itse vai ehdotatko että mies jonka elämä on hallussa pitäisi ottaa itselleen nainen joka ei kykene oman kehonsa tai painonsa hallintaan?

        laiha tai normaalipainoinen ei kerro elämänhallinasta.

        Suomi on puolillaan laihoja, luisia puoliksi alkoholisoituneita yksinäisiä miehiä. En viitsi alkaa tässä luettelemaan ihmisiä nimiltä, mutta esim. yksi entinen mäkikotka on ollut hyvinkin hoikka, eikä elämänhallinnasta ole tietoakaan.

        Olet aivan väärillä jäljillä jos yhdistät elämänhallinnan painoon.


      • Mies ilman läskiä
        ''''' kirjoitti:

        laiha tai normaalipainoinen ei kerro elämänhallinasta.

        Suomi on puolillaan laihoja, luisia puoliksi alkoholisoituneita yksinäisiä miehiä. En viitsi alkaa tässä luettelemaan ihmisiä nimiltä, mutta esim. yksi entinen mäkikotka on ollut hyvinkin hoikka, eikä elämänhallinnasta ole tietoakaan.

        Olet aivan väärillä jäljillä jos yhdistät elämänhallinnan painoon.

        Varmasti tuo on sinun mielipiteesi. Jokaisella on omansa tästäkin asiasta.

        Toki paino yksinään ei kerro elämänhallista vaan muutkin asiat vaikuttavat kuten vaikkapa juuri alkon käyttö, mutta kyllä se kertoo selkeää omaa kieltään normaalivartaloiselle miehelle joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa ettei ylipainoinen nainen ole hänelle sopiva.

        Elämänhallinnasta kertoo se että pystyy välttämään ääritiloja, ovatpa ne sitten alkon ylikäyttö, ruualla mässäily tai jopa se himotreenaaminen. Tuntuu vain että joidenkin naisten mielestä jo vähänkään suurempi määrä liikuntaa kuin joku hassu "hikilenkki" silloin tällöin on himotreenaamista.

        Normaali elämäänsä hallitseva ihminen on kuitenkin normaalivartaloinen, joka tosin Suomessa taitaa olla sitä että ylimääräistä painoa tai pyöreyttä on kertynyt, jota sitten selitellään varsinkin naisten osalta geeneillä, isoilla luilla, aineenvaihdunnalla yms. vaikka todellisuudessa se mikä puuttuu on tahto ja kyky hallita omaa elämäänsä.

        Kerroin vain miten etsin kumppania joka on sopiva minulle ja jonka koen sopivaksi kaltaiselleni miehelle. En näe tulevaisuutta pyöreän naisen kanssa millään jo siltäkin pohjalta ettei seksuaalinen halu herää. Toisaalta normaalivartaloinen suomalainen vähemmän itseään kaunistava ja jopa vähemmän nättikin nainen , jolla ei ole ylimääräistä ympärillään on todella seksikäs ilmestys. Sellaisen vierellä jaksaa kulkea pitempäänkin yhteisellä tiellä ja nillä lenkkipoluillakin.

        Varmaan pyöreille naisille löytyy ottajia, onhan Suomessa paljon pyöreitä miehiäkin.


      • Normaali normaali
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Varmasti tuo on sinun mielipiteesi. Jokaisella on omansa tästäkin asiasta.

        Toki paino yksinään ei kerro elämänhallista vaan muutkin asiat vaikuttavat kuten vaikkapa juuri alkon käyttö, mutta kyllä se kertoo selkeää omaa kieltään normaalivartaloiselle miehelle joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa ettei ylipainoinen nainen ole hänelle sopiva.

        Elämänhallinnasta kertoo se että pystyy välttämään ääritiloja, ovatpa ne sitten alkon ylikäyttö, ruualla mässäily tai jopa se himotreenaaminen. Tuntuu vain että joidenkin naisten mielestä jo vähänkään suurempi määrä liikuntaa kuin joku hassu "hikilenkki" silloin tällöin on himotreenaamista.

        Normaali elämäänsä hallitseva ihminen on kuitenkin normaalivartaloinen, joka tosin Suomessa taitaa olla sitä että ylimääräistä painoa tai pyöreyttä on kertynyt, jota sitten selitellään varsinkin naisten osalta geeneillä, isoilla luilla, aineenvaihdunnalla yms. vaikka todellisuudessa se mikä puuttuu on tahto ja kyky hallita omaa elämäänsä.

        Kerroin vain miten etsin kumppania joka on sopiva minulle ja jonka koen sopivaksi kaltaiselleni miehelle. En näe tulevaisuutta pyöreän naisen kanssa millään jo siltäkin pohjalta ettei seksuaalinen halu herää. Toisaalta normaalivartaloinen suomalainen vähemmän itseään kaunistava ja jopa vähemmän nättikin nainen , jolla ei ole ylimääräistä ympärillään on todella seksikäs ilmestys. Sellaisen vierellä jaksaa kulkea pitempäänkin yhteisellä tiellä ja nillä lenkkipoluillakin.

        Varmaan pyöreille naisille löytyy ottajia, onhan Suomessa paljon pyöreitä miehiäkin.

        Tunnen tosi paljon miehiä, joiden kumppani on ollut pyöreä jo seurustelun alkaessa. Yksi on hyvä ystäväni, ja molemmat, sekä nainen että mies ovat menestyviä.

        Oikeastaan en enää yhtään ihmettele, että olet yksin. Ajattelusi että normaali ihminen on normaalipainoinen, muuten ei ole normaali .... normaali ... normaali ...


      • Mies ilman läskiä
        Normaali normaali kirjoitti:

        Tunnen tosi paljon miehiä, joiden kumppani on ollut pyöreä jo seurustelun alkaessa. Yksi on hyvä ystäväni, ja molemmat, sekä nainen että mies ovat menestyviä.

        Oikeastaan en enää yhtään ihmettele, että olet yksin. Ajattelusi että normaali ihminen on normaalipainoinen, muuten ei ole normaali .... normaali ... normaali ...

        Tässä hiljattain olin yhteyksissä muutamaan naiseen, jotka omasivat vähän pyöreyttä. Ongelmaa ei ollut koska heillä oli liikkuva elämäntapa ja tiesin että kilot karisisivat heiltä kyllä. Eivätkä olleet erityisen nättejä. Valitettavasti yhden kanssa ei vain synkannut luonteiden puolesta sekä nämä kaksi muuta olivat hieman liian eränkävijöitä, toisen halutessa vielä maalle asumaan. Kaupunkilaisihmisenä tuli aika selviä eroja siis elämäntavoissa. En näe nyt että millä tavoin nämä asiat poikkeavat tuosta ettei tahdo pyöreää kumppania, jonka ajatus terveistä elämäntavoista on erilainen.

        Mitä tulee normaaliuteen niin kyllä se läskitön keho on normaali. Ei sille vain mahda mitään. Ei laiha tai siis pyöreä vaan normaali, ilman turhaa lisärasvaa.
        Ei sen kehon täydellinen muuten tarvitse olla, mutta jos ei pysty sitä normaalipainoaan ja normaalivartaloa pitämään niin henkilön koko elämän käsitys on vähän niin ja näin.. Onko se sitten huono vai hyvä asia? Jokainen päättäköön itse.

        Pitäisiköhän päästää kyynel kun "olen yksin" kun en ota pyöreää epänormaalia naista osaksi elämääni?
        Sinkkuna voi olla ilman että on niin epätoivoinen että tyytyy mihin tahansa sopimattomaan kumppaniin, seuraa voi silti olla vaikkei vakavaa suhdetta löytäisikään.


      • Mies ilman läskiä
        Normaali normaali kirjoitti:

        Tunnen tosi paljon miehiä, joiden kumppani on ollut pyöreä jo seurustelun alkaessa. Yksi on hyvä ystäväni, ja molemmat, sekä nainen että mies ovat menestyviä.

        Oikeastaan en enää yhtään ihmettele, että olet yksin. Ajattelusi että normaali ihminen on normaalipainoinen, muuten ei ole normaali .... normaali ... normaali ...

        Antaa heidän kumppaninsa olla pyöreitä. En aio täysin erilaisena ihmisenä joka omaa todellakin ei liian laihan eikä pyöreän kehon ottaa kaltaiseni itsestään huolta pitävän ja elämäänsä hallitsevan naisen vierelleni kun sellaisen löydän joka muutenkin miellyttää.

        En usko että nainenkaan tykkäisi että ottaisin hänestä "säälistä" tai "myötätunnosta" hänen kilojaan kohtaan tai tyytyisin häneen pyöreänä.

        Pitäisiköhän päästää kyynel kun "olen yksin" kun en ota pyöreää epänormaalin kehon omaava naista osaksi elämääni? Seuraahan voi aina löytää, eri asia huoliiko sitä ja voiko asioista kehittyä sen vakavampaa riippuu jo monesta muustakin. En elämääni tahdo pilata laittamalla itseni likoon naisen kanssa joka ei ole fyysisesti viehättävä pyöreine piirteineen eikä myöskään selvästi luonteeltaan ja elämäntyyliltään.


      • nasu.
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Tässä hiljattain olin yhteyksissä muutamaan naiseen, jotka omasivat vähän pyöreyttä. Ongelmaa ei ollut koska heillä oli liikkuva elämäntapa ja tiesin että kilot karisisivat heiltä kyllä. Eivätkä olleet erityisen nättejä. Valitettavasti yhden kanssa ei vain synkannut luonteiden puolesta sekä nämä kaksi muuta olivat hieman liian eränkävijöitä, toisen halutessa vielä maalle asumaan. Kaupunkilaisihmisenä tuli aika selviä eroja siis elämäntavoissa. En näe nyt että millä tavoin nämä asiat poikkeavat tuosta ettei tahdo pyöreää kumppania, jonka ajatus terveistä elämäntavoista on erilainen.

        Mitä tulee normaaliuteen niin kyllä se läskitön keho on normaali. Ei sille vain mahda mitään. Ei laiha tai siis pyöreä vaan normaali, ilman turhaa lisärasvaa.
        Ei sen kehon täydellinen muuten tarvitse olla, mutta jos ei pysty sitä normaalipainoaan ja normaalivartaloa pitämään niin henkilön koko elämän käsitys on vähän niin ja näin.. Onko se sitten huono vai hyvä asia? Jokainen päättäköön itse.

        Pitäisiköhän päästää kyynel kun "olen yksin" kun en ota pyöreää epänormaalia naista osaksi elämääni?
        Sinkkuna voi olla ilman että on niin epätoivoinen että tyytyy mihin tahansa sopimattomaan kumppaniin, seuraa voi silti olla vaikkei vakavaa suhdetta löytäisikään.

        Millä perusteella läskitön keho on normaali? 100-200 vuotta sitten yleinen mielipide oli ihan toinen. Eiköhän tämä ole aika paljon ihan nykykulttuurista kiinni, mitä pidetään ns. kauniina. Vai oletko esim. evoluutiobiologi? Siis tottakai jokaisella on omat viehtymyksensä, itsekin pidän kyllä hoikista miehistä vaikka itse olen pyöreä, mutta en kuitenkaan perusta muutamiin kiloihin sitä olenko kiinnostunut vai en, siis jos nyt puhutaan _muutamista_ kiloista, ei monista kymmenistä. Se on kuitenkin olemus ja moni muu asia mikä sen ratkaisee.


      • sairas mieli
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Antaa heidän kumppaninsa olla pyöreitä. En aio täysin erilaisena ihmisenä joka omaa todellakin ei liian laihan eikä pyöreän kehon ottaa kaltaiseni itsestään huolta pitävän ja elämäänsä hallitsevan naisen vierelleni kun sellaisen löydän joka muutenkin miellyttää.

        En usko että nainenkaan tykkäisi että ottaisin hänestä "säälistä" tai "myötätunnosta" hänen kilojaan kohtaan tai tyytyisin häneen pyöreänä.

        Pitäisiköhän päästää kyynel kun "olen yksin" kun en ota pyöreää epänormaalin kehon omaava naista osaksi elämääni? Seuraahan voi aina löytää, eri asia huoliiko sitä ja voiko asioista kehittyä sen vakavampaa riippuu jo monesta muustakin. En elämääni tahdo pilata laittamalla itseni likoon naisen kanssa joka ei ole fyysisesti viehättävä pyöreine piirteineen eikä myöskään selvästi luonteeltaan ja elämäntyyliltään.

        se mistä pidät, vaan se että yhdistät luonteen ja elämänhalinnan pyöreyteen.


      • "totuuksia"
        sairas mieli kirjoitti:

        se mistä pidät, vaan se että yhdistät luonteen ja elämänhalinnan pyöreyteen.

        Ahtisaari oli arvotettava elämäänsä hallitseva ihminen vain normaalipainoisena, samoin muutama muu presidentti.

        Eli jos Ihminen lihoo, hänen luonteensa muuttuu, ei ole enää luonteeltaan miellyttävä.

        Jos oma äiti lihoo, hänestä tulee halveksittava luuseri?

        Toivon kaikille läskikammoisille tosi lihavia lapsia. Sitten voi inhota, halveksia ja yrittää vältellä niitä lopun ikäänsä.


      • Mies ilman läskiä
        "totuuksia" kirjoitti:

        Ahtisaari oli arvotettava elämäänsä hallitseva ihminen vain normaalipainoisena, samoin muutama muu presidentti.

        Eli jos Ihminen lihoo, hänen luonteensa muuttuu, ei ole enää luonteeltaan miellyttävä.

        Jos oma äiti lihoo, hänestä tulee halveksittava luuseri?

        Toivon kaikille läskikammoisille tosi lihavia lapsia. Sitten voi inhota, halveksia ja yrittää vältellä niitä lopun ikäänsä.

        Lapset muistuttavat usein vanhempiaan geenistöltään sekä tavoiltaan. Sitähän minä pelkäänkin että lapsista tulee ylipainoisia niiden mahdollisen äidin myötävaikutuksen myötä. Lapsen painonhallinta kun on lähes poikkeuksetta kiinni vanhemmista samoin kuin lapsen elämän hallinta niistä taidoista joita vanhemmat opettavat.

        Tahdon kumppaniksi vakavampaan suhteeseen elämäänsä hallitsevan yksilön, liikkuvaisen ihmisen, jonka kanssa siten on yhteistä ja naisen jota seksuaalisesti haluan. En näe että pyöreä sopii tähän kuvioon millään lailla.


      • 5+8
        sairas mieli kirjoitti:

        se mistä pidät, vaan se että yhdistät luonteen ja elämänhalinnan pyöreyteen.

        omituista yhdistämistä ihmettelin minäkin.
        Vaikea kuvitella, että esim. anorektikolla olisi kadehtittavasti elämä hallinnassaan


      • Marake
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        Älä vain laita että ylipainoinen. Keksi vähän nätimpi kuvaus, vaikka että olet "jonkin verran muodokas". Ainakin fiksu mies ymmärtää mistä puhut. Tyhmät tietenkin voi luulla, että sinulla on isot rinnat ja isot peffa mutta siinä välissä 60 sentin vyötärö... Mutta tyhmät on tyhmiä.


      • dsdsds
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Sitä voit kysyä monelta sinkkumieheltä ja -naiselta myöskin. Varmaan johtuu siitä että on muitakin kriteereitä kuin paino ja aina ei kemiat kohtaa. Nettideitissä puhuttaessa ongelmia aiheuttaa mm. välimatka. Naisille löytyy myös ottajia pilvin pimein, joten voisi sanoa että siinä missä joku nainen ei saa huomiota koska on ylimääräistä painoa josta voisi itse päästä eroon niin mies joka muuten on samanlainen ilman tuota painoa ei löydä seuraa.
        Tällä hetkellä nautin elämästäni sen verran jo sinkkuna että nettideitistä pitäisi löytyä joku joka oikeasti kolahtaa ja kovaa.

        Sopivan löytäminen ei ole niin helppoa jos etsii ihan vakavaa suhdetta. Eri asia jos ottaa kenet tahansa tai jos on epätoivoinen tai ylipainoinen.

        Touché!


      • Marake
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Varmasti tuo on sinun mielipiteesi. Jokaisella on omansa tästäkin asiasta.

        Toki paino yksinään ei kerro elämänhallista vaan muutkin asiat vaikuttavat kuten vaikkapa juuri alkon käyttö, mutta kyllä se kertoo selkeää omaa kieltään normaalivartaloiselle miehelle joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa ettei ylipainoinen nainen ole hänelle sopiva.

        Elämänhallinnasta kertoo se että pystyy välttämään ääritiloja, ovatpa ne sitten alkon ylikäyttö, ruualla mässäily tai jopa se himotreenaaminen. Tuntuu vain että joidenkin naisten mielestä jo vähänkään suurempi määrä liikuntaa kuin joku hassu "hikilenkki" silloin tällöin on himotreenaamista.

        Normaali elämäänsä hallitseva ihminen on kuitenkin normaalivartaloinen, joka tosin Suomessa taitaa olla sitä että ylimääräistä painoa tai pyöreyttä on kertynyt, jota sitten selitellään varsinkin naisten osalta geeneillä, isoilla luilla, aineenvaihdunnalla yms. vaikka todellisuudessa se mikä puuttuu on tahto ja kyky hallita omaa elämäänsä.

        Kerroin vain miten etsin kumppania joka on sopiva minulle ja jonka koen sopivaksi kaltaiselleni miehelle. En näe tulevaisuutta pyöreän naisen kanssa millään jo siltäkin pohjalta ettei seksuaalinen halu herää. Toisaalta normaalivartaloinen suomalainen vähemmän itseään kaunistava ja jopa vähemmän nättikin nainen , jolla ei ole ylimääräistä ympärillään on todella seksikäs ilmestys. Sellaisen vierellä jaksaa kulkea pitempäänkin yhteisellä tiellä ja nillä lenkkipoluillakin.

        Varmaan pyöreille naisille löytyy ottajia, onhan Suomessa paljon pyöreitä miehiäkin.

        En yhtään ihmettele, että olet seuraa vailla. Me naiset emme pidä kovin tiukkapipoisista miehistä. Jos kriteerisi jo naisen painoa kohtaan ovat noin ankarat, tuskinpa muutenkaan olet kovin leppoisa henkilö.

        Mutta toivon, että löydät sen normaalipainoisesi. Ei kai haittaa, että hänellä on kyttyräselkä, kierot silmät tai länkisääret. Jospa profiilissasi varoittaisit muistakin ulkonaisista poikkeavuuksista, ettet harhauta naisia uskomaan että pelkkä normaalipaino tyydyttää sinut.


      • Mies ilman läskiä
        Marake kirjoitti:

        En yhtään ihmettele, että olet seuraa vailla. Me naiset emme pidä kovin tiukkapipoisista miehistä. Jos kriteerisi jo naisen painoa kohtaan ovat noin ankarat, tuskinpa muutenkaan olet kovin leppoisa henkilö.

        Mutta toivon, että löydät sen normaalipainoisesi. Ei kai haittaa, että hänellä on kyttyräselkä, kierot silmät tai länkisääret. Jospa profiilissasi varoittaisit muistakin ulkonaisista poikkeavuuksista, ettet harhauta naisia uskomaan että pelkkä normaalipaino tyydyttää sinut.

        Tuskimpa se on tiukkapipoista jos etsii normaalia ihmistä eli joka on normaalipainoinen.
        Käsitykseni tiukkapipoisuus olisi sitä että etsii laihaa naista.

        Leppoisuudesta en tiedä, mutta ainakin mieluummin hieman tiukka jossakin asiassa kuin läski-lässykkä, eikös niin? ;)

        Ei haittaa kyttyräselkä, kierot silmät tai länkisääret. Monet noista ovat synnynnäisiä vaivoja joille henkilö ei mahda mitään.

        Paino taas kertoo ihmisen saamattomasta luonteesta.

        En enää nettideittaa koska siellä näyttää olevan normaalivartaloidenkin takana aina sellainen pyöreä tankki.


      • Marake
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Tuskimpa se on tiukkapipoista jos etsii normaalia ihmistä eli joka on normaalipainoinen.
        Käsitykseni tiukkapipoisuus olisi sitä että etsii laihaa naista.

        Leppoisuudesta en tiedä, mutta ainakin mieluummin hieman tiukka jossakin asiassa kuin läski-lässykkä, eikös niin? ;)

        Ei haittaa kyttyräselkä, kierot silmät tai länkisääret. Monet noista ovat synnynnäisiä vaivoja joille henkilö ei mahda mitään.

        Paino taas kertoo ihmisen saamattomasta luonteesta.

        En enää nettideittaa koska siellä näyttää olevan normaalivartaloidenkin takana aina sellainen pyöreä tankki.

        No onko väliä sillä, mihin ne kurvit sitten asettuu? Normaalipainoisissa on niitäkin, jotka ovat muuten siroja mutta peffa kuin myllyn kivi. Entä henkinen puoli. Voi olla normaalipainoinen, unelman kaunis blondi mutta muuten ulkona kuin lumiukko.


      • Mies ilman läskiä
        nasu. kirjoitti:

        Millä perusteella läskitön keho on normaali? 100-200 vuotta sitten yleinen mielipide oli ihan toinen. Eiköhän tämä ole aika paljon ihan nykykulttuurista kiinni, mitä pidetään ns. kauniina. Vai oletko esim. evoluutiobiologi? Siis tottakai jokaisella on omat viehtymyksensä, itsekin pidän kyllä hoikista miehistä vaikka itse olen pyöreä, mutta en kuitenkaan perusta muutamiin kiloihin sitä olenko kiinnostunut vai en, siis jos nyt puhutaan _muutamista_ kiloista, ei monista kymmenistä. Se on kuitenkin olemus ja moni muu asia mikä sen ratkaisee.

        Olemukseen kuuluu osaltaan paino sekä tasapainoinen kehon hallinta.

        Muutama kilokin häiritsee ainakin minua jos se tarkoittaa selvää näkyvää rasvaa ja muutenkin kehoa jossa se näkyy.


      • Mies ilman läskiä
        Marake kirjoitti:

        No onko väliä sillä, mihin ne kurvit sitten asettuu? Normaalipainoisissa on niitäkin, jotka ovat muuten siroja mutta peffa kuin myllyn kivi. Entä henkinen puoli. Voi olla normaalipainoinen, unelman kaunis blondi mutta muuten ulkona kuin lumiukko.

        Normaalipainoisissa toki on tuollaisia muttei se minua häiritse. Ei ihminen mahda mitään sille että hän on syntynyt sellaiseksi. Toisaalta tuollaisessa peffassa tuskin kestää sitten olla sitä ylimääräistä. Myöskään normaalipaino ei takaa kaikkea koska osalla ihmisistä normaalipaino tarkoittaa sitä että rasvaprosentti on korkea. Pitää siis huolehtia kehostaan kokonaisvaltaisesti.

        Kunhan näen naisen kehosta että hän pitää siitä huolen ja on sujut itsensä kanssa eikä siellä ole sitä ylimääräistä niin sitten ei ole väliä miten se vartalo on muotoutunut. Eihän sille kukaan mitään mahda. Enhän minä mitään kylkiluun poistoja odota keneltäkään. :D

        Toki pidän enemmän hieman pienemmistä peffoista ja ehkä myös siroudestakin muttei se ole mikään vaatimus toisin kuin tuo paino/ylimääräinen rasva. Siihen se raja minulla vedetään. Jos ihminen tekee parhaansa oman kehonsa eteen niin en minä enempää voi pyytää.

        Henkinen puoli tulee sitten tuon jälkeen. Unelman kauniin blondin kanssa pitäisi sitten katsoa mitä yhteistä on ja tullaanko toimeen. Toisaalta osa niistä joilla ehkä muuten on se henkinen puoli kunnossa voivat olla "vaikeita" joten mieluummin sitten unelman kaunis blondi joka on hyvää seuraa vaikkei ihan laatikon terävin väline olisikaan.

        Mutta en aseta naisia muuten kauneusjärjestykseen ja valitse sen mukaan. Toki tunteet vaikuttaa sekä myös ne seksuaaliset kemiat joten voihan olla että siinä mielessä joku "kauniimpi" sytyttää enemmän kuin joku toinen. Periaatteessa nainen voisi olla länkisäärinen, isopeffainen ja ties mitä jos vain pitää itsestään huolen sekä meillä kulkee yhdessä hyvin.

        En minä mitään mahdottomia lopulta pyydä. Se on vain helppo tehdä hirviö ihmisestä joka ei pidä kehon ylimääräisestä rasvasta

        itsellä eikä kumppanillaan.


      • *********
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Normaalipainoisissa toki on tuollaisia muttei se minua häiritse. Ei ihminen mahda mitään sille että hän on syntynyt sellaiseksi. Toisaalta tuollaisessa peffassa tuskin kestää sitten olla sitä ylimääräistä. Myöskään normaalipaino ei takaa kaikkea koska osalla ihmisistä normaalipaino tarkoittaa sitä että rasvaprosentti on korkea. Pitää siis huolehtia kehostaan kokonaisvaltaisesti.

        Kunhan näen naisen kehosta että hän pitää siitä huolen ja on sujut itsensä kanssa eikä siellä ole sitä ylimääräistä niin sitten ei ole väliä miten se vartalo on muotoutunut. Eihän sille kukaan mitään mahda. Enhän minä mitään kylkiluun poistoja odota keneltäkään. :D

        Toki pidän enemmän hieman pienemmistä peffoista ja ehkä myös siroudestakin muttei se ole mikään vaatimus toisin kuin tuo paino/ylimääräinen rasva. Siihen se raja minulla vedetään. Jos ihminen tekee parhaansa oman kehonsa eteen niin en minä enempää voi pyytää.

        Henkinen puoli tulee sitten tuon jälkeen. Unelman kauniin blondin kanssa pitäisi sitten katsoa mitä yhteistä on ja tullaanko toimeen. Toisaalta osa niistä joilla ehkä muuten on se henkinen puoli kunnossa voivat olla "vaikeita" joten mieluummin sitten unelman kaunis blondi joka on hyvää seuraa vaikkei ihan laatikon terävin väline olisikaan.

        Mutta en aseta naisia muuten kauneusjärjestykseen ja valitse sen mukaan. Toki tunteet vaikuttaa sekä myös ne seksuaaliset kemiat joten voihan olla että siinä mielessä joku "kauniimpi" sytyttää enemmän kuin joku toinen. Periaatteessa nainen voisi olla länkisäärinen, isopeffainen ja ties mitä jos vain pitää itsestään huolen sekä meillä kulkee yhdessä hyvin.

        En minä mitään mahdottomia lopulta pyydä. Se on vain helppo tehdä hirviö ihmisestä joka ei pidä kehon ylimääräisestä rasvasta

        itsellä eikä kumppanillaan.

        Kyllä olis hauska nähdä että millaisen naisen sinäkin joskus onnistut saamaan - tai pitämään. Mä en niin kuin jaksa uskoa että sulla on "valinnanvaraa". Et sä tänne kirjoittelis tällaisia romaaneja, jos olis jotain säpinää.


      • Mies ilman läskiä
        ********* kirjoitti:

        Kyllä olis hauska nähdä että millaisen naisen sinäkin joskus onnistut saamaan - tai pitämään. Mä en niin kuin jaksa uskoa että sulla on "valinnanvaraa". Et sä tänne kirjoittelis tällaisia romaaneja, jos olis jotain säpinää.

        Ei valinnanvaraa?

        Tarkoitatko että minulle käy lopulta näin:
        http://lovelifelikeyourself.files.wordpress.com/2008/06/fat-woman-sex.jpg

        :D

        Tänne palstalle kirjoittaminen nyt ei kerro säpinöistä mitään. Osa on nopeita kirjoittajia ja saattaa jopa joutua ammattinsa puolesta tekemään paperitöitä koneella.

        Sinä varmaankin joudut ottamaan sen minkä saat tai oikeastaan hän tyytyy sinuun kun ei muuta saa. Mutta rakkaus ei ole kaikille eikä se välttämättä ylety kilojen yli. Ne kertyneet kilot kun kertovat ihmisestä aika paljon...


      • 6+4
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Ei valinnanvaraa?

        Tarkoitatko että minulle käy lopulta näin:
        http://lovelifelikeyourself.files.wordpress.com/2008/06/fat-woman-sex.jpg

        :D

        Tänne palstalle kirjoittaminen nyt ei kerro säpinöistä mitään. Osa on nopeita kirjoittajia ja saattaa jopa joutua ammattinsa puolesta tekemään paperitöitä koneella.

        Sinä varmaankin joudut ottamaan sen minkä saat tai oikeastaan hän tyytyy sinuun kun ei muuta saa. Mutta rakkaus ei ole kaikille eikä se välttämättä ylety kilojen yli. Ne kertyneet kilot kun kertovat ihmisestä aika paljon...

        Iltayhdeksältä ja 6:24 heti uudelleen????


      • näkemykseni
        sittenkin suloinen kirjoitti:

        ...että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan. Laitan profiiliini vain tärkeimmät minua kuvaavat asiat ja mielestäni tärkeimpiä minua määrittäviä tekijöitä ei ole ylipaino. Tähän asti olen lähtenyt siitä, ettei se ole muillekaan ihmisille niin tärkeää, minkä painoinen olen.

        Yllättävää on ollut todeta, että se taitaakin monille miehille olla merkittävä kriteeri. Vaikka muuten tuntuisi yhteistä säveltä elämänarvojen, mielipiteiden, kiinnostuksenkohteiden, yms. osalta löytyvän, niin niillä ei ole näköjään sittenkään mitään merkitystä.

        Tai en ainakaan usko, että joku jaksaisi kanssani vaihtaa kymmeniä pitkiä viestejä ennen kuvan lähettämistä, jos en muuten kiinnostaisi.

        Harrastan myös paljon liikuntaa. Joten jos etsitään liikunnallista ihmistä, niin sellainen olen.

        Ehkä sitten pitäisi tosiaan kirjoittaa ilmoitukseen tuo ylipainoinen, mutta onpa naurettavaa, jos se noin paljon merkitsee.

        "että ryhtyisin sitä profiilissani ruotimaan"

        Mutta profiili ei ole jokin oma päiväkirjasi, jossa pohdiskelet omiasi. Esittele itsesi monipuolisesti ja rehellisesti, niin turhat yhteydenotot karsiutuvat. Voithan vaikka sanoa, että paino ei merkitse sinulle mitään. Tuosta moni mies jo ymmärtääkin, että olet pyöreä.


    • muutama ylikilo

      Myös joidenkin miesten profiileissa,että "voit olla XL tai tuhdimpikin,ei haittaa,kunhan muuten oot OK"...Katso vaikka!?Älä kuitenkaan alennu kenenkään viimeseksi mahdollisuudeksi...se ei ole oikein sua itseäsi kohtaan!!!

      • 17+3

        Itselle ylikiloista ei olisi haittaa, jos toinen osoittaa että niistä on pyrkimys eroon. Mutta jos on 20 kiloa ylimääräistä viestittää se sellaisesta elämäntavasta, joka vie vain syvemmälle. Kohta 25, sitten 30 ja nivelrikko.

        Parisuhde on aina kahdenvälinen kauppa. Jos haluat miehen jolla ei ole 20 kiloa ylimääräistä, et voi olettaa että mieskään tahtoisi. Ei ylipainoisella miehelläkään ole asiat kunnossa kroppansa suhteen. Loppujen lopuksi haetaan kuitenkin sitä sopivinta kumppania, vähissä on ne jotka tyytyvät siihen mitä saavat. Paitsi sitten kunnon epätoivon vallatessa. Vai haluatko miehen jonka ensitapaaminen tapahtuu kolmannen tuopin ääressä pizzaa syöden ja jaloja puhellen?

        Mun mielestä laihduta nyt ainakin puolet, että voit sanoa että suunta on takaisin alaspäin. Jos normaalipainolla puhuu bmi:stä, niin sen ylärajalla käytännössä kaikki ovat vielä silminnähden ylipainoisia. Jos sen päälle heittää betonisäkin niin sitten sitä on jo hyvinkin reilusti. Ei silmä enää pysy kivoissakaan kasvoissa jos otteeseen tarttuu vain vesileili.

        Pitää ymmärtää, että maailma on täynnä aikeita, joita vieraan on vaikea uskoa ilman todisteita. Tsemppaa nyt niin kesällä Sinulla on itsesi kanssa kivempaa ja taatusti herätät muissakin kiinnostusta.

        Ulkonäkö se merkkaa, turha valehdella itselle siitä ettäkö oikeasti vain sisimpään voisi rakastua.


    • Punke-Roosa

      Olisi tosiaan hyvä saada miehille tuollainen kommentti ilmoitukseensa. :)
      Ja miksei myös niille naisille, joille ylipainoinen mies on kauhistus.
      Ymmärtää sitten tarvittaessa pysyä kaukana pelkän painon tuijottajista.

      Kannattaa muistaa ettei kukaan lihava ole automaattisesti huonompi ihminen kuin hoikka. Saattaapi olla jopa toisinpäin.

      • (oon itse läski)

        on se että kukaan ei pidä hirvästä läskistä, eivät edes läskit pohjimiltaan


      • Punke-Roosa
        (oon itse läski) kirjoitti:

        on se että kukaan ei pidä hirvästä läskistä, eivät edes läskit pohjimiltaan

        Se on totta mitä sanoit.
        Usein lihava ihminen ei halua lihavaa vaan hoikan, vaikka itsellä ei paino pysy kurissa.

        Läskit tai läskittömyys eivät kuitenkaan tee kenestäkään hyvää tai sosiaalista ihmistä automaattisesti.

        Jos itse joutuu näkemään vaivaa kilojensa hallintaan, on tietty ymmärrettävää että sitä odottaa toiseltakin. Toisaalta, jos tämä toinen ei tähän painonhallintaan pysty, niin onko hän tämän ominaisuuden puuteen vuoksi kelvoton seurustelukumppani kokonaan?


    • -X-

      Vastaus kysymykseen "onko paino tärkein kriteeri?" on, että ei ole tärkein ainakaan minulle. Aktiivinen ja terveellinen elämäntapa on kuitenkin itselleni huomattavan tärkeä kriteeri. Tupakoitsijat esim. rajaan suoraan hakujen ulkopuolelle. Se ei tarkoita, että tupakoitsija olisi huono ihminen. En vaan pystyisi elämään parisuhteessa yhdessä tupakoitsijan kanssa joten molempien kannalta reilumpaa, että en edes havittele suhdetta tupakoitsijan kanssa.

      Huomattava ylipaino indikoi, että elämäntavoissa on parannettavaa. Toki taustalla voi olla itsestään riippumattomia syitä kuten sairauksia. Useimmiten syynä on kuitenkin ruokailutottumukset ja liikunnan vähyys. Olen huomannut aiemmissa suhteissa, että elämäntapojen erilaisuus, oli suhteen osapuolten paino mikä tahansa, tuo suhteeseen helposti säröjä. Toisen voi olla vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että kovaa treenaavan tarpeet ravinnon ja levon suhteen ovat hyvinkin erilaiset. Toinen taas ei ymmärrä jatkuvaa herkkujen mässäämistä.

      • Sittenkin suloinen

        Hm, eli käytännössä: aloita parin etsiminen vasta sitten, kun olet laihtunut. Joopajoo.

        Täytyy sanoa, että kyllä minulle ylipainoinen mies kelpaa. Kelpasi myös silloin, kun olin hoikka. Ja kun olin bmi:n ylärajalla, niin en todella näyttänyt ylipainoiselta.

        Ehkäpä pitäisi sitten myös todeta miehille: aloita parin etsiminen vasta, kun olet kasvattanut ne lähteneet hiukset takaisin, kun olet löytänyt työpaikan, kun olet kyllin varakas ja viriili.

        Eikö olisi hienoa, jos ihmiset kelpaisivat sitten, kun ovat täydellisiä? :)

        No, taidan siis keskittyä laihduttamiseen enkä treffipalstalla roikkumiseen. Sitten vaan, kun olen taas hoikka, niin ihan kuka tahansa tallaaja ei minulle kelpaa. Lyön miehen lyttyyn heti, jos korkeakulttuuri ei kiinnosta, ei ole urheiluautoa, on yli 40-vuotias, ei ole kykyä ja varaa rakentaa omakotitaloa tai jos päälaki alkaa paistaa. Miehen pitää silloin olla vähintään vertaiseni - mutta edelleenkään en anna haitata, jos hän on vaikka vähän pyöreä. Kunhan vaan kaikki muut kriteerit täyttyvät.


      • Mies ilman läskiä
        Sittenkin suloinen kirjoitti:

        Hm, eli käytännössä: aloita parin etsiminen vasta sitten, kun olet laihtunut. Joopajoo.

        Täytyy sanoa, että kyllä minulle ylipainoinen mies kelpaa. Kelpasi myös silloin, kun olin hoikka. Ja kun olin bmi:n ylärajalla, niin en todella näyttänyt ylipainoiselta.

        Ehkäpä pitäisi sitten myös todeta miehille: aloita parin etsiminen vasta, kun olet kasvattanut ne lähteneet hiukset takaisin, kun olet löytänyt työpaikan, kun olet kyllin varakas ja viriili.

        Eikö olisi hienoa, jos ihmiset kelpaisivat sitten, kun ovat täydellisiä? :)

        No, taidan siis keskittyä laihduttamiseen enkä treffipalstalla roikkumiseen. Sitten vaan, kun olen taas hoikka, niin ihan kuka tahansa tallaaja ei minulle kelpaa. Lyön miehen lyttyyn heti, jos korkeakulttuuri ei kiinnosta, ei ole urheiluautoa, on yli 40-vuotias, ei ole kykyä ja varaa rakentaa omakotitaloa tai jos päälaki alkaa paistaa. Miehen pitää silloin olla vähintään vertaiseni - mutta edelleenkään en anna haitata, jos hän on vaikka vähän pyöreä. Kunhan vaan kaikki muut kriteerit täyttyvät.

        Älä suotta murehdi tuollaisia "sitten kun olen hoikka".

        Niin ne kaikki muutkin naiset ajattelevat ja tekevät. Pitävät itseään pyöreänä "normaalina" ja sitten kun ovat hoikistuneet niin eivät huomaa samoja miehiä ollenkaan. Suurimpana syynä koska naisen suosio kasvaa niin paljon kun hän hoikistuu.

        Jostakin syystä sitten naistakaan ei kiinnosta enää ne samat arvot yms.

        Oletko muuten miettinyt että terveelliset elämäntavat, niiden seuraaminen on myös arvo myöskin?
        Sen takia ainakin itse kokisin hyvin vaikeaksi pyöreän naisen koska en antaisi koskaan mennä itseäni siihen kuntoon, mitä nyt ehkä jos iän kuluessa tulee melkein väkisin muutama kilo jokaiselle.

        Jos katsot miehessä muuta kuin komeutta niin pyöreällekin naiselle pitäisi löytää kyllä seuraa. Ehkä vika on kuitenkin jossakin muualla?


    • xl-kokoa

      Roikuttani aikani netin treffipalstoilla huomasin, että paino on todella tärkeä. Ihmiset etsii sieltä sellaisia haavekuvia ja välillä tuntuu että todellisuus ikäänkuin katoaa. Tuntuu, ettei juuri sellaista haavemaailman ihmistä voi olla olemassakaan. Ja ehkä siitä syystä etsintä jatkuu ja jatkuu...

      Oikeassa elämässä kohdattessa ei paino olekaan enää ratkaiseva vaan tärkeintä on ihminen itse. Olen tyytyväinen itseeni ylipainoisena ja elän tasapainoista ja onnellista elämää. Netin perusteella olin jo unohtanut haaveet uudesta suhteesta mutta kuinka ollakaan. Yhtenä kauniina päivänä törmäsin ihmiseen jolle ylipainoni ei ollut ongelma vaan hänen mielestään olenkin maailman ihanin nainen kaikkine uhkeine, muhkeine muotoineni. Eli kun sen oikean kohtaa niin paino ei todellakaan ole ongelma.

    • Mies ilman läskiä

      On se ainakin minulle. Naisen tulee olla normaalipainoinen ja vartaloinen. Ei välttämättä hoikka vaan saa olla muutama hassu lisäkilo, mutta sitten on parempi olla liikunnallinen.

      Nämä "olen aloittanut laihduttamisen" tiedetään. Se on kohta taas se sama paino siellä mittarissa varsinkin jos parisuhde alkaa, jonka jälkeen

      En ala kenenkään personal traineriksi. Laita itsesi kuntoon niin seuraakin alkaa löytymään.

      Moista en ala kirjoittelemaan profiiliini koska näkeehän sen noista ihannekriteereistä etten etsi pyöreää tai ylipainoista naista.

      Kuva ei kyllä vaikuta kovinkaan paljon ellei siitä ole pääteltävissä juuri se ylipaino.

    • ...............

      Alussa se tiedon määrä ihmisestä on aika pientä. Muutama maili ehkä ja sitten näitä tietoja kuten ikä, paino jne. Siinä nyhvätään ja valkataan siitä mistä pystytään. Koska lopulta et ole ainoa nainen nettideitissä vaan sieltä löytyy muitakin mukavia naisia ja rajoitetun tiedon perusteella ne valinnatkin voivat syntyä ihan mitättömistä jutuista. Valitettavasti, mutta jotenkin niitä päätöksiäkin on tehtävä.

      • Mies ilman läskiä

        Tämä sama asia koskee kyllä miehiäkin, ei siis painon osalta vaan ihmiset ovat todella tarkassa syynissä samoin kuin heidän viestinsä.
        Väitän että miehet vielä enemmän koska yleensä naiset saavat enemmän viestejä miehiltä kuin toisin päin.

        Ylipaino sitä paitsi on aika merkittävä tekijä toisen ihmisen elämässä ja kertoo elämän tavoista sekä arvoista paljonkin. Varsinkin jos toinen henkilö on normaali ja liikkuva ihminen.


      • pässien_paimen
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Tämä sama asia koskee kyllä miehiäkin, ei siis painon osalta vaan ihmiset ovat todella tarkassa syynissä samoin kuin heidän viestinsä.
        Väitän että miehet vielä enemmän koska yleensä naiset saavat enemmän viestejä miehiltä kuin toisin päin.

        Ylipaino sitä paitsi on aika merkittävä tekijä toisen ihmisen elämässä ja kertoo elämän tavoista sekä arvoista paljonkin. Varsinkin jos toinen henkilö on normaali ja liikkuva ihminen.

        Sinullä on ainakin hyvä päättelykyky. Ylipainosta näet elämän arvot ja normaaliuden. Miten tuollaiseksi joutuu/pääsee...älä vaan sano missään yleisellä paikalla mitä näet.


      • Mies ilman läskiä
        pässien_paimen kirjoitti:

        Sinullä on ainakin hyvä päättelykyky. Ylipainosta näet elämän arvot ja normaaliuden. Miten tuollaiseksi joutuu/pääsee...älä vaan sano missään yleisellä paikalla mitä näet.

        En näe tarpeelliseksi osallistua keskusteluun jossa minua kutsutaan pässiksi.

        Ylipainosta näkee elämän arvoista tiettyjä asioita. Ainakin sen normaaliuden ruumiin osalta, sekä niiden elämän hallinta taitojen osalta, johon liittyy aina myös se fyysinen puoli. Syökö kehoonsa hoitaen vai huoltaen sekä hoitaako kehoaan myös liikkuen monipuolisesti. Yleisillä paikoilla tosiaan tulee useinkin olo että ihmisten "normaalius" on hukassa. On todella sairaan laihoja joukossa mutta sitten suurin osa taitaa olla enemmän tai vähemmän pyöreitä. Tämä kai on sitten sitä "normaaliutta" Suomen maassa.

        Tällaiseksi pääsee tai joutuu siten että on ollut ylipainoinen nuorena, jonka jälkeen on tajunnut että kaikki on itsestä lopulta kiinni. Siten sitä alkaa ymmärtämään että ihmiset keksivät omalle huonolle kunnolleen ja ylipainolleen mitä erikoisempi tekosyitä vaikka ne ovat vain syitä vältellä kaikkea "epämukavaa" kuten liikkumista sekä syömistä siten että keho pysyy kunnossa.

        Varmasti jos useammalle tämä asia olisi näin päivänselvä niin Suomessa olisi terveempiä ihmisiä sekä mahdollisesti vähemmän katkeria ihmisiä, jotka ylipainoisena eivät löydä ihmistä joka heistä kiinnostuisi.


      • Pässien_paimen
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        En näe tarpeelliseksi osallistua keskusteluun jossa minua kutsutaan pässiksi.

        Ylipainosta näkee elämän arvoista tiettyjä asioita. Ainakin sen normaaliuden ruumiin osalta, sekä niiden elämän hallinta taitojen osalta, johon liittyy aina myös se fyysinen puoli. Syökö kehoonsa hoitaen vai huoltaen sekä hoitaako kehoaan myös liikkuen monipuolisesti. Yleisillä paikoilla tosiaan tulee useinkin olo että ihmisten "normaalius" on hukassa. On todella sairaan laihoja joukossa mutta sitten suurin osa taitaa olla enemmän tai vähemmän pyöreitä. Tämä kai on sitten sitä "normaaliutta" Suomen maassa.

        Tällaiseksi pääsee tai joutuu siten että on ollut ylipainoinen nuorena, jonka jälkeen on tajunnut että kaikki on itsestä lopulta kiinni. Siten sitä alkaa ymmärtämään että ihmiset keksivät omalle huonolle kunnolleen ja ylipainolleen mitä erikoisempi tekosyitä vaikka ne ovat vain syitä vältellä kaikkea "epämukavaa" kuten liikkumista sekä syömistä siten että keho pysyy kunnossa.

        Varmasti jos useammalle tämä asia olisi näin päivänselvä niin Suomessa olisi terveempiä ihmisiä sekä mahdollisesti vähemmän katkeria ihmisiä, jotka ylipainoisena eivät löydä ihmistä joka heistä kiinnostuisi.

        Lähettäminen on tehnyt sinut kovin viisaaksi. Pidä tuo linja jonka olet aloittanut. Naisten kanssa touhuaminen ja parisuhde asiat kaipaavat vielä valaistumista. Laihduta lisää niin kyllä nekin asiat löytävät sinun normaalin kehon.


      • Mies vailla läskiä
        Pässien_paimen kirjoitti:

        Lähettäminen on tehnyt sinut kovin viisaaksi. Pidä tuo linja jonka olet aloittanut. Naisten kanssa touhuaminen ja parisuhde asiat kaipaavat vielä valaistumista. Laihduta lisää niin kyllä nekin asiat löytävät sinun normaalin kehon.

        Hah, sitten varmaan ottaisin itselleni pyöreän naisen kun olen vain tajunnut sinun tavoin "naisten kanssa touhuamisen ja parisuhteiden" asiat sekä valaistunut? Ei se minulle olisi parisuhde se suhde pyöreän naisen kanssa vaan henkilökohtainen helvetti. Pitäisi pitää huolta omasta kehosta ja mielestä sekä hallita elämäänsä jonka lisäksi vielä pitäisi vielä huolehtia toisesta yksilöstä joka ei pysty pitämään omasta kehota tai elämästä huolen. Taitaisi olla enemmän normaalin vanhemman ja lihavan lapsen välinen suhde.


      • .................
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Tämä sama asia koskee kyllä miehiäkin, ei siis painon osalta vaan ihmiset ovat todella tarkassa syynissä samoin kuin heidän viestinsä.
        Väitän että miehet vielä enemmän koska yleensä naiset saavat enemmän viestejä miehiltä kuin toisin päin.

        Ylipaino sitä paitsi on aika merkittävä tekijä toisen ihmisen elämässä ja kertoo elämän tavoista sekä arvoista paljonkin. Varsinkin jos toinen henkilö on normaali ja liikkuva ihminen.

        Tottakai koskee, samalla tavalla hekin siellä nettideitissä pyörii. Siitä en tiedä kummalla helpompaa ja kummalla vaikeaa, mutta lopulta nettideitti onkin tarkoitettu kumppanin löytämiseen eikä siitä kisailuun kummalla on vaikeampaa (välillä nimittäin tuntuu, että täällä suhtaudutaan vastakkaiseen sukupuoleen kuin pahimpanakin vihollisena eikä suinkaan mahdollisena kumppanina).

        Ja jokaisella on ne omat arvostuksensa. Jotkut arvostavat ylipainottomuutta, jotkut päihdeettömyyttä...heidän asiansa eikä sitä edes tarvitse mielestäni perustella.

        Parisuhdemarkkinat ovat ja tulevat aina olemaan epäreiluja. Turhauttavan epäreiluja. Vaikka sä olisit kauniimpi, komeampi, hoikempi, lihaksikkaampi, pidempi, koulutetumpi ja kokisit kaikin puolin itsesti paremmaksi ihmiseksi, niin silti se toinen voi valita sen toisen, koska hän vaan tahtoo ja se toinen kolahtaa enemmän. Samoin myös se voi valita sentin pidemmän tai kilon hoikemman ja tuntuu varmasti tosi epikseltä, mutta se oli toisen ihmisen päätös ja siinä on kriteerit voineet olla vaikka mitä. Seuranhaussa ei tarvitse tehdä muiden silmään oikeita päätöksiä vaan sellasia, joiden kanssa itse pystyy elämään ja joiden kanssa on mukavin olla.

        Mua hirvittäisi ajatus, jos mun pitäisi valita oma kumppani ja mahd. tuleva puolisoni muiden ulkopuolisten ihmisten keksimien kriteerien mukaan. Se toki turhauttaa, suututtaa ja surettaa jos valinta ei tunnu kohdistuvan itseensä, mutta ei se mitään muuta eikä toisia voi pakottaa ja manipuloida haluamaan itseään.

        Oma kriteerini nettideittiaikoina oli niinkin subjektiivinen kuin se, että kenen kanssa kolahtaa, mutta en ole ikinä sitä kriteeriä katunut ja vuosia ollut tyytyväinen valintaani eikä siinä oikeastaan kiinnosta, kun toisessa vaakakupissa on tuntemattomien ihmisten mielipiteet, jotka eivät tosiasiallisesti elämästäni välitä, ja toisessa vaakakupissa hyvä ja onnellinen parisuhde. Varmasti olisi löytynyt muitakin yhtä sympaattisia miehiä, jotka olisivat kolahtaneet samalla tavalla, mutta nyt kävi näin.


      • ihme_tys
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        En näe tarpeelliseksi osallistua keskusteluun jossa minua kutsutaan pässiksi.

        Ylipainosta näkee elämän arvoista tiettyjä asioita. Ainakin sen normaaliuden ruumiin osalta, sekä niiden elämän hallinta taitojen osalta, johon liittyy aina myös se fyysinen puoli. Syökö kehoonsa hoitaen vai huoltaen sekä hoitaako kehoaan myös liikkuen monipuolisesti. Yleisillä paikoilla tosiaan tulee useinkin olo että ihmisten "normaalius" on hukassa. On todella sairaan laihoja joukossa mutta sitten suurin osa taitaa olla enemmän tai vähemmän pyöreitä. Tämä kai on sitten sitä "normaaliutta" Suomen maassa.

        Tällaiseksi pääsee tai joutuu siten että on ollut ylipainoinen nuorena, jonka jälkeen on tajunnut että kaikki on itsestä lopulta kiinni. Siten sitä alkaa ymmärtämään että ihmiset keksivät omalle huonolle kunnolleen ja ylipainolleen mitä erikoisempi tekosyitä vaikka ne ovat vain syitä vältellä kaikkea "epämukavaa" kuten liikkumista sekä syömistä siten että keho pysyy kunnossa.

        Varmasti jos useammalle tämä asia olisi näin päivänselvä niin Suomessa olisi terveempiä ihmisiä sekä mahdollisesti vähemmän katkeria ihmisiä, jotka ylipainoisena eivät löydä ihmistä joka heistä kiinnostuisi.

        "Syökö kehoonsa hoitaen vai huoltaen sekä hoitaako kehoaan myös liikkuen monipuolisesti"
        Jaa, että hoikat ja normaalit ovat automaattisesti liikunnallisia ja terveellisesti syöviä?
        ... Ehkei sun kuitenkaan kannattaisi yleistää...


      • Mies ilman läskiä
        ihme_tys kirjoitti:

        "Syökö kehoonsa hoitaen vai huoltaen sekä hoitaako kehoaan myös liikkuen monipuolisesti"
        Jaa, että hoikat ja normaalit ovat automaattisesti liikunnallisia ja terveellisesti syöviä?
        ... Ehkei sun kuitenkaan kannattaisi yleistää...

        Kyllä jos heitä vertaa ylipainoisiin syöjättäreihin.


    • ihmeitä....

      Aidossa elämässähän harvoin lähemmin tutustuu kehenkään lähemmin, joka ei miellyttäisi myös fyysisesti. Monelle tuntuu myös oman pinnallisuuden myöntäminen olevan vaikeaa.

      Pari kertaa itselleni on tullut kommenttia naiselta, että olen aivan mahtava, mutta liian hoikka/hintelä. Olenkin, tiedän että pitkien lenkkien sijaan punttisali olisi hyvä paikka viettää aikaa. Toisaalta miksi tekisin sellaista vapaa-ajallani mistä en nauti ja nämäkin lihakset riittävät 2000-luvun maailmassa kevyesti.

      • pintaa syvemmälle

        esim. uudella työpaikalla voi ajatella ihmisestä ensimmäisellä vilkaisulla että onpa ruma, hintelä, onnettoman näköinen, huono iho, surkea pukeutuja, mutta kun on puoli vuotta ollut töissä ajatusmaailma voi kummasti muuttua, kun oppii tuntemaan ihmisen.


      • Baksu_Bepe

        Kuinhan moni suhde on kaatunut ylipainon vuoksi - joten miten merkittävä syy se on olla aloittamatta suhdetta. Kuten sanoit jos ihmiset uskaltaisivat olla aitoja ja tunnustaa itselleen aidot asiat onnistuneen parisuhteen materiaaliksi niin jäisi turha jorina vähemmälle.

        Runsas nainen on kiva!


      • tuokin...
        pintaa syvemmälle kirjoitti:

        esim. uudella työpaikalla voi ajatella ihmisestä ensimmäisellä vilkaisulla että onpa ruma, hintelä, onnettoman näköinen, huono iho, surkea pukeutuja, mutta kun on puoli vuotta ollut töissä ajatusmaailma voi kummasti muuttua, kun oppii tuntemaan ihmisen.

        Näihin tilanteisiin kuitenkin joudutaan, ei hakeuduta. Hyvää tekisi jokaisen ajatusmaailmalle ihastua edes kerran elämässä kunnolla sellaiseen ihmiseen, johon ei olisi uskonut voivansa niin tehdä.


      • Samaa paskaa eri...
        tuokin... kirjoitti:

        Näihin tilanteisiin kuitenkin joudutaan, ei hakeuduta. Hyvää tekisi jokaisen ajatusmaailmalle ihastua edes kerran elämässä kunnolla sellaiseen ihmiseen, johon ei olisi uskonut voivansa niin tehdä.

        vaikka mitä mutta todellisuudessa se on vähän niin että vaikkapa naisilta ei pysty tuollaisia asioita pyytämään. Aina vedotaan siihen ettei tunteita herännyt, kemioita ollut tai muuten vain toinen ei sytytä. Se vain kertoo siitä yleensä että kriteerit ovat aika kovat ja tämä toinen ihminen ei sopinut niihin. En näe sen takia syytä että miehenkään silloin tarvitsisi väkisin olla tekemisissä naisen kanssa joka tuntuu yhden tekevältä. Osa tosin varmasti on lähinnä seksinnälän vuoksi. Ketä se sitten auttaa?


    • sittenkinsuloinen

      Onko pano tärkein kriteeri?

      • ap.

        Miksi kaikki häiriköt postaavat kikkeli-juttuja tänne?

        Viesitsi on ilmiannettu sopimattomana..


      • Nikkivaras

        Oikein aloittajalle!

        Pyydänkin koko aloitusta poistattavaksi

        - Nikkivaras


    • yap

      Kiinnostava aihe ja mielenkiintoisia kommentteja tässä ketjussa...

      • taku*

        Missä menee normaalin ja ylipainon raja, jotta tietää kertoa rehellisesti? Jossain viestissä mainittiin, että jo BMI:n normaalialueen ylärajoilla oleva on käytännössä kohtalaisen ylipainoinen, mutta virallisesti se on normaalia. Treffi-ilmoitusten perusteella ja keskustelupalstojen sivuilla moni normaalipainoinen on rankattu ylipainoiseksi ainakin pelkkien kilojen perusteella... Muissa teksteissä on tullut esille se, että liikunnan määrä ei korreloi kilojen määrään suoraviivaisesti.


    • Hyvä neuvo

      Mies ei mahda mitään tunteilleen. Kemioita tarvitaan ja fyysistä vetovoimaa tulee olla ettei kyseessä vain ole pelkkä kaverisuhde. Tällöin miehillä merkkaa paljon se naisen ulkomuoto ja hoikkuus korostuu. Seksikäs fyysinen kroppa kiehtoo varmasti sinuakin enemmän. Nämä miehet vain eivät kokeneet sinua viehättäväksi ja ei herännyt niitä kuuluisia "kemioita". Älä luovuta vaan etsi niitä joilla herää. Monesti se on pienestäkin kiinni, mutta eihän ihminen mahda mitään jos ei vain synny ihastumista ja tunteet ei herää kuvasta, joka viestittää vaikkapa ylipainosta.

      Laita ilmoitukseesi että olet ylipainoinen niin saat karsittua näitä miehiä pois joukosta. Jokaisella on omat kriteerinsä ja ainakaan et joudu kärsimään noin pinnallisten miesten seurasta. Toki laihduta jos siihen on tarvetta ja sitten ehkä alkaa niitä kemioita löytyä useamman miehen kanssa. Älä luovuta.

    • Nettipete

      Oletko varma että kysymys on painostasi?

      Ehkä alunperin olit yhteydessä miehiin, jotka lepertelivät kaikille naisille ja nyt olet ollut yhteydessä miehiin, jotka odottavat naiselta enemmän?

      Onhan se selvä että myös se kuva vaikuttaa. Ei mies tai nainen voi kiinnostua jostakin johon ei tunne sellaista oikeanlaista vetovoimaa myös kuvan välityksellä. Netissä usein se kuva ratkaisee, varmaan sinäkin katsot kuvasta että onko mies kiinnostava vai ei?

      Ota parempi kuva, käy vaikka ammattikuvaajalla. Myös väsynyt ja tylsä ilme voi vaikuttaa mielenkiintoon. Muista kertoa myös rehellisesti profiilissa itsestäsi ja painostasi, miehet ei tykkää epärehellisyydetä myöskään.

    • Commentaattori

      Nettideittailussa korostuvat nuo ulkoiset tekijät, ja tällä palstalla vähemmän inhimillisiä arvoja omaavat miehet, kuten olet keskustelusta havainnut.
      He eivät silti edusta kaikkien miesten mielipidettä, vaikkakin kaikki ihmiset katsovat myös ulkonäköä. Olet varmasti tietoinen siitä, että monilla pyöreillä naisilla ja pyöreillä miehillä on kumppani, siitä huolimatta että pyöreä ihminen ei kelpaa kaikille.
      Kannattaa jättää tuollaiset painon suhteen ylikriittiset miehet omaan arvoonsa, ehdottomasti. Jos ei kelpaa pyöreänä, ei tarvitse kelvata hoikkanakaan. Ja 20kg:n ylipainolla olet vielä pyöreä, et läski.

      Sinun ei tarvitse saada hyväksyntää ylipainollesi täältä, eikä muualtakaan, mutta: liika ylipaino on terveystekijä, joten älä unohda sitä :)

      Onnea etsintään!

      • Mies ilman läskiä

        "Ja 20kg:n ylipainolla olet vielä pyöreä, et läski."

        On kyllä läski kuin mikäkin.

        Itsellehän voi kertoa suloisia valheita ettei ole läski vaan naisellisen pyöreä. Voi olla vain toisia ihmisiä vaikea saada moisesta vakuuttumaan. ;)


      • Commentaattori
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        "Ja 20kg:n ylipainolla olet vielä pyöreä, et läski."

        On kyllä läski kuin mikäkin.

        Itsellehän voi kertoa suloisia valheita ettei ole läski vaan naisellisen pyöreä. Voi olla vain toisia ihmisiä vaikea saada moisesta vakuuttumaan. ;)

        Parempi se on läski perseessä ja/tai vatsassa kuin korvien välissä kuten sinulla. :D
        Voi olla vaikea saada toisia vakuuttumaan siitä ettet ole läskipää.
        Muuten kyllä olet kuiva kuin kapakala, koko tyyppi.


      • Mies ilman läskiä
        Commentaattori kirjoitti:

        Parempi se on läski perseessä ja/tai vatsassa kuin korvien välissä kuten sinulla. :D
        Voi olla vaikea saada toisia vakuuttumaan siitä ettet ole läskipää.
        Muuten kyllä olet kuiva kuin kapakala, koko tyyppi.

        Osuinko hermoon?
        Yleensä minua kyllä ei kuvailla kuivaksi. Mutta ehkä sinulle hoikka tai normaalipainoinen on kuiva kun tykkäät rasvaisemmasta ihraa tihkuvasta?


      • Commentaattori
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Osuinko hermoon?
        Yleensä minua kyllä ei kuvailla kuivaksi. Mutta ehkä sinulle hoikka tai normaalipainoinen on kuiva kun tykkäät rasvaisemmasta ihraa tihkuvasta?

        Jaa että iltaprovosi olisi osunut hermoon :D
        Ei tosiaankaan. Kaipaatko tappelukaveria?


      • Mies ilman läskiä
        Commentaattori kirjoitti:

        Jaa että iltaprovosi olisi osunut hermoon :D
        Ei tosiaankaan. Kaipaatko tappelukaveria?

        Ei tässä mitään iltaprovoja harrasteta. Kerroin oman mielipiteeni asiaan.
        Onhan se vähän kärkäs, mutta vain minun mielipiteeni.

        En tarvitse tappelukavereita, kun niitä löytyy harjoitussalilta treeneistä ihan tarpeeksi.
        Ei kannata loukkaantua jos joku ei pidä läskeistä ja ylimääräisestä rasvasta varsinkaan kumppanissaan.


      • Commentaattori
        Mies ilman läskiä kirjoitti:

        Ei tässä mitään iltaprovoja harrasteta. Kerroin oman mielipiteeni asiaan.
        Onhan se vähän kärkäs, mutta vain minun mielipiteeni.

        En tarvitse tappelukavereita, kun niitä löytyy harjoitussalilta treeneistä ihan tarpeeksi.
        Ei kannata loukkaantua jos joku ei pidä läskeistä ja ylimääräisestä rasvasta varsinkaan kumppanissaan.

        No miksi sitten julistat näkemystäsi joka paikkaan? Eikä muilla ole oikeus ajatella omalla tavallaan?

        Enkä minä ainakaan ole loukkaantunut siitä että sinä olet yksinkertainen ja pinnallinen ihminen.


    • rv

      Kysyit ja itse vastasit ns rivien välissä jo kysymykseesi.

    • miesetsiinaista

      Minä haluan löytää treffisivustojen avulla muita sinkkuja ja tutustua heihin. Jonkun kanssa sitten seurustelu alkaa mutta ei minulle nse paino ole sunkaan tärkein.

      Voin olla tukena painonhallinnassa mutta luonteelle en voi mitään, joten on asioita joihin voi vaikutta ja joihinkin ei.

    • luonne ratkaisee

      minulla on noin 15 kiloa ylipainoa, eikä se haittaa menoa ravintolassa ollenkaan. Vaikka ikää on tullut painojen lisäksi lisää, vientiä ravintolassa on enemmän kuin nuorena ja lautana.

      Jos laiduntan 5 kiloa, se on ihan ok, jos laihdutan 10 kiloa, se lähtee rinnoista ja takapuolesta, joten alan olla aika muodoton.

      Mutta varsinainen kysymys. Jos laitan täällä painoni näkyviin, en saisi vastauksia. Kun en laita sitä, miehet treffeillä huokaisee helpotuksesta, kun näkevät minut. Pelkäsivät kuulema että olisin lihava, kun ei ollut painoa näkyvissä :)

      Ja kuten tässä jo todettiinkin. Ylipainoiset eivät elä yksin, vaan monella on parisuhde. Toisaalta on paljon kauniita ja hoikkia sinkkuja.

    • tärkein kriteeri

      miehelle ole naisen paino vaan se on yleensä ulkonäkö. Kaikkien miesten ihanne on nuori kaunis nainen. Tästä tietenkin ollaan valmiita tekemään kompromisseja. Se on kuitenkin selvä että kukaan mies ei voi ihastua tai rakastua kehenkään naiseen(naisena), jos tässä naisessa ei enää mitään jäljellä ole hänen nuoruudenaikaisesta kauneudestaan.
      Tietenkin naisiin niinkuin yleensä ihmisiin voi miehet ihastua ja miksei rakastuakkin muutoinkin kuin naisena mutta se on sitten jon toinen juttu.

      20kg ylipainoa on kyllä jo sinänsä paljon varsinkin jos vielä on kyseessä lyhyt nainen. Tuskin silloin saa edes hyvän näköisillä vaatteillakaan itseään paljon paremman näköiseksi.

      • kummallista touhua

        "Se on kuitenkin selvä että kukaan mies ei voi ihastua tai rakastua kehenkään naiseen(naisena), jos tässä naisessa ei enää mitään jäljellä ole hänen nuoruudenaikaisesta kauneudestaan."


        Ehkä sinun kannattaa puhua ihan OMASTA mielipiteestäsi vaan. Osa elossa olevista miehistä on kasvanut ulos tuosta vaiheesta aikaa sitten. Tosin en tiedä onko näitä miehiä vapaana ja nettitreffeillä, vai onko täällä vain tuollaisia loukkaavasti käyttäytyviä riidanhaastajia, joilta on todellisuusentaju kadonnut jatkuvan koneen vieressä istumisen myötä.


      • 6+4
        kummallista touhua kirjoitti:

        "Se on kuitenkin selvä että kukaan mies ei voi ihastua tai rakastua kehenkään naiseen(naisena), jos tässä naisessa ei enää mitään jäljellä ole hänen nuoruudenaikaisesta kauneudestaan."


        Ehkä sinun kannattaa puhua ihan OMASTA mielipiteestäsi vaan. Osa elossa olevista miehistä on kasvanut ulos tuosta vaiheesta aikaa sitten. Tosin en tiedä onko näitä miehiä vapaana ja nettitreffeillä, vai onko täällä vain tuollaisia loukkaavasti käyttäytyviä riidanhaastajia, joilta on todellisuusentaju kadonnut jatkuvan koneen vieressä istumisen myötä.

        "joilta on todellisuusentaju kadonnut jatkuvan koneen vieressä istumisen myötä."

        Ja oikeiden läheisten ihmissuhteiden puuttumisen takia. Tai sitten syynä molempiin edellisiin on häiriöt tunne-elämän puolella.


    • Pulleroinen...

      Mulle sattui taannoin hausta yhteensattuma. Mä olin viestinyt jonkinaikaa yhen hepun kanssa deittipalstalla ja ilmoittanut reilusti että mä olen pullukka ja ylipainoinen, enhän mä nyt mikään hurjan lihava ole mutta kyllä ylimääräistä löytyy. Vaihdoimme kuvat ja heppu lopetti tyystin kirjoittelemisen mun kans, syyksi ystävällisesti ilmoitti että ei tykkää pullukoista naisista.

      No, meni muutama kuukausi ja koska me oltiin samalta paikkakunnalta ja asuimme vielä samassa kaupunginosassa, satuin törmäämään lokaalibaarissa kyseiseen heppuun. Tunnistin tyypin kuvan perusteella ja mun kilot sun muut ei ollut mikään ongelma koska olin viehättävä ja kaunis jne jne. Treffailtiin muutamia kertoja mutta koska ensivaikutelma ynseästä äijästä oli syntynyt jo viestittelyn aikaan jäin leikistä pois. Toisekseen heppu itse ei ollut mitenkään "vaikuttava" tyyppi ja ihmettelinkin millä oikeudella hän oli niin sikamainen mua kohtaan treffipalstalla. Heppu vinkui hetken perään mutta täytyy myöntää että nautin hieman tilanteesta... aina ei kannata noiden ukkojenkaan olla niin ylimielisiä, sitä katos ei lopulta tiedä mitä siellä ruudun toisella puolella saattaa olla.

      • 4+6

        Mulla on ihan vastaavia kokemuksia. Ei tosin saman miehen kanssa. Mutta just toi, että jos ilmoitan olevani ylipainoinen, juttu loppuu siihen. Jos en sano asiasta mitään, mutta lähetän kuvan tai käyn treffeillä, mies on todella innostunut.

        Ei siis sama mies, vaan miehet noin ylipäänsä, lajina. :)))


    • vertaus...

      kyllä se vaan on niin,että jokainen saa hakea sitä missä silmä lepää.laittaisitko sinä sellaiset kengät jalkaasi jotka olisivat sinun mielestäsi rumat ja ne jalassa pitäisi vielä iljetä kulkea ? ihmettelisitkö sitä miksi sinua painostetaan laittamaan rumat kengät vaikka ne eivät todellakaan ole sinun mieleisesi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1918
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      410
      1490
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe