Onko se nyt niin että jos on sopinut maksusuunnitelman perinnän kanssa niin pikavippiyhtiö ei tässä vaiheessa voi maksuhäiriömerkintää laittaa vaikka yli 60 päivää olisi mennytkin eräpäivästä?
Maksusuunnitelmasta..
4
204
Vastaukset
- gfq34gq5
kyllä, tosin mikäli et pidä kiinni päivälleen maksusuunnitelmasta niin merkintä voidaan tehdä heti sillä perusteella.
- Vippisivusto
Koskaan vippiyhtiö itse ei laita merkintää. (poikkeus vahvistaa säännön,
yritykset jotka itse perivät saataviaan esim Supervippi).
Velka siirtyy perinnälle noin 28 päivän kuluttua
kun eräpäivä ohittui. saatavaa peritään ja peritään,
mutta merkintä tulee vasta perintäyhtiön toimesta...
Jos teet maksusuunnitelman niin OK.
ei tule merkintää.. mutta jos saat haasteen
niin ohos, merkintä napsahti :D
-Hega- ....
Maksuhäiriömerkinnän kyllä laittavat jos laina yli 60vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä etkä ole tehnyt maksusuunnitelmaa ja pysynyt päivälleen siinä. Kyllä monet hakevat itse merkinnän, minulle ainakin tuli tieto että kuka se on hakenut ja siinä oli vippifirman nimi eikä perintätoimiston.
- Jorma..
.... kirjoitti:
Maksuhäiriömerkinnän kyllä laittavat jos laina yli 60vrk myöhässä alkuperäisestä eräpäivästä etkä ole tehnyt maksusuunnitelmaa ja pysynyt päivälleen siinä. Kyllä monet hakevat itse merkinnän, minulle ainakin tuli tieto että kuka se on hakenut ja siinä oli vippifirman nimi eikä perintätoimiston.
Jos tekee maksusuunnitelman perintäfirman kanssa eikä noudata sitä niin alkuperäinen velkoja ei mitään merkintää pysty enää laittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314501Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96917
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628