ei sitä voi estää

vdasfgvsf

jos jollain tapaa voi estää tällaiset teiniraskaudet...
Ääh olen itsekin (18)tyttö joka haluaisi lapsia nuorena 20 vuotiaana suunnilleen, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että paras ratkasu ois ko joku keksis miten nää nuoret sais aivan liian aikasesta seksin alotuksesta luopumaan.
Ei siinä myöhemmällä iällä oo enää mitään mukavaa, hauskaa, jännää uutta. Siihen on kyllästyny. Ja vaikka ois kuinka oikea kulta rakas tulevaisuudessa ja on kuitenkin paneskellu jo ties kui montaa muuta ihmistä nii sitä eittämättä vertaa näihin entisiin "panoihin" ja sitten tulee tuskia, että mites oonko lihavampi ku hänen aijemmat, onko mulla pienemmät/pienempi ku sen eksillä. Kaikkea turhaa ressausta.

Pedofiilitkää ja raiskarit ei pääsis näitä nuoria yllättää tunkemalla peeniksiään sinne, jos keksittäis joku mukava siveysvyö millä saatas estettyä tällanen seksuaalinen kanssakäyminen alle..14-16? vuotiailta.

Tää on vaa mun mielipide ja musta ois hienoa ja erittäin hyvä idea, jos tämmönen keksittäis. Vaan eihän semmosta vapaassa maassa. Sehän loukkais ihmisen yksilövapauttakin.
Älkääkä hermostuko. En ole tunkemassa lapsilleni mitään munalukkoja.

Saattaa pitkälti tää ajatus johtua siitä, että minut on raiskattu pienenä useaan kertaan ja olisin ollut silloin onnellisempi, jos olisi ollut joku mikä estää tätä sairasta miestä.

Sitten kun minulla on lapsia aijon pitää huolen, että he saavat riittävän uskonnollisen ja vanhemmilta hellyyttä/läheisyyttä sisältävän kasvatuksen. Niin, että heidän ei tarvitsisi tuntea, että ainut tapa saaada hellyyttä on avata housut :/

jos tekstini todella pisti vihastuttamaan niin muista, että tuollaisia siveysvöitä ei ole, eikä varmasti tule. Se olisi vain minun mielestäni hyvä ratkaisu moneen asiaan.

2

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikaile

kyllä minä olin 16-vuotiaana valmis harrastamaan seksiä ensimmäisen oikean poikakaverin kanssa. E-pillerit hankin,puoliksi maksettiin ja kondomia käytettiin myös. En tullut raskaaksi teininä,osasin huolehtia humalassakin.

• ...........

Vietissäsi on kyllä sanomaa, mutta mietinpä vain että meinasitko onnistua kuinka hyvinkin tuossa uskonnollisessa kasvatuksessa, kun maailma on tätä nykyä muuten niin sairas paikka. Kuten itsekin sanoit, että sinut on raiskattu, ei siinä raamatut auta.

Olen pahoillani jos viestini oli jotenkin loukkaava, mutta itselläni on lapsi ja aion toki kasvattaa hänet parhaani mukaan. Mutta uskonnollista kasvatusta en aio käydä kenellekään tuputtamaan. Jos tiesitte, ihminen harrastaa seksiä myös mielihyvän tunteesta, eikä pelkästään lisääntyäkseen. Minusta seksin harrastaminen ei ole pahe, mutta seuraukset on osattava ottaa vakavasti huomioon.

Ja tuskin kukaan vanhempi tietoisesti lapselleen opettaa, että hellyyttä saa osakseen vain sängyssä. Mutta eikös se niin ole, että minkä enemmän vanhemmat jotain asiaa kieltää tekemästä, sitä enemmän nuorta tämä asia houkuttelee. Ja tämä pätee kaikkeen muuhunkin kuin vain seksin harrastamiseen nuorena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4988
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4006
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3584
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2678
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      126
      1544
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe