Koulukiusaamisen ja ATM-ilmiön yheys

kiusattu (atm)

Näppituntumalla voisi todeta, että ATM:t ovat keskimäärin enemmän koulukiusattuja, kuin muut miehet. Mistähän tämä johtuu? Ovatko ATM:t jo ennen murrosikää ja varsinkin sen jälkeen hieman erilaisia kuin muut samanikäiset ja joutuvat sen vuoksi koulukiusatuksi muita useammin? Vai onko se niin, että koulukiusaaminen ennen ja murrosiän aikana johtaa ATMyyteen? Siis tottakai geeneillä ja ymv. on oma merkityksensä, mutta koulukiusaaminen voisi olla yksi merkittävä syy ATM:ksi tulemiseen.

Koulukiusaamisen kohteeksi joutuminen vaikuttaa minäkuvaamme koko eliniän ja erityisesti pojilla tällainen henkinen terrori vaikuttaa identiteetin syntyyn merkittävästi - ja tottakai myös tytöillä!

Oma käsitykseni on, koulukiusaamisen uhrina, että murrosiässä kokemani trauma on vaikuttanut minäkuvaani siten, että minusta tuli 'seksuaalisesti estynyt´ toisin sanoen ATM (tai joidenkin kiusaajien luokituksen mukaan homo). Kommenttejanne?

74

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

Minulla koulukiusausta esiintyi yläasteella ja sen kohteeksi joutumiseen vaikutti epäonnisten yhteensattumien summa. Sen seurauksena en ole osannut luottaa omaan ulkoiseen olemukseeni enkä suulliseen ulosantiini, vaikka objektiivisesti ajatellen ne eivät todellakaan enää antaisi mitään syytä epävarmuuteen. Jotenkin vain tiedostan niiden murrosiän kokemusten vaikutuksen nykypäivänkin minäkuvaani. Pinnalla ne eivät vaikuta eivätkä tunnu, mutta kun pintaan tulee syystä tai toisesta pienikin repeämä, nousevat näinkin vanhat asiat taas pintaan, hieman tuoreemmista kompleksien aiheista puhumattakaan, mutta toisaalta nämä uudemmat tapahtumat (noin parikymppisenä) taas nekin juontavat juurensa tuosta teini-iässä syntyneestä fundamentaalista epävarmuudesta.

• Nörde-85

Jo teini-iässä tuleva ATM erottuu korkeamman älynsä takia muista tovereistaan ja tämä lienee monesti syynä kiusaamiseen koska alemmuuden tuntoiset koulutoverit pitävät ATM:iä hikipinkoina ja nörtteinä koska nämä menestyvät paremmin lukuaineissa.

• Eivät ole kovin

älykkäitä ainakaan nämä tämän palstan lutkittelijat!

• Aina ei tarvita...

...menestystäkään. Minun tapauksessa jo pelkkä olemus ja syrjäisyys riitti.

• m28v (kokematon)

Oon ihan samaa mieltä kanssasi. Koulukiusaaminen ala- ja yläasteella teki itsetunnosta romua. Lukiossakin oli epävarma olo. Oli jotenkin luontevaa sen jälkeen olla vähän syrjässä kaikesta.

• ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

Minut kierrettiin ylä-aste aikoina jostain syystä kaukaa. Koulun kauneimmat tytöt kyllä katsoivat aina pitkään minua ilmaan minkäänlaisia hyljeksimisen tai yökkimisen merkkejä. Kerran kuulin tosin kun eräs vuotta vanhempi poika haukkui minut homoksi, mutta tuo homoksi haukkuminen taisi olla siinä iässä jokatapauksessa aika yleistä ja normaalia joten en kiinnittänyt siihen mitenkään merkittävästi huomiota.

• Naisasialuuseri

tämän asian esille veliseni. Löysin itseni heti avauksestasi.

Itse olin koulukiusattu ala-asteen neljännestä luokasta kuudenteen ja ylä-asteella en ollut ihan kiusattu, mutta epäsuosittu kuitenkin ja tällöinkin esiintyi satunnaista kiusaamista aika usein. Koulukiusatuksi tulemisella ja AT-mieheksi kasvamisella on päivänselvä yhteys, mutta minusta mielenkiitoisin asia tässä on se, että johtuuko atmius kiusaamisesta vai ovatko samat piirteet(ujous, friikkiys sosiaalinen kömpelyys jne.) jotka aiheuttivat kiusaamisen myös aiheuttaneet atmiuden?

Aivan varmasti kiusaaminen on tehnyt minusta seksuaalisesti täysin estyneen(aivan kuten Gilmartinkin tutkimuksissaan toteaa koulukiusaamisen olevan toinen kahdesta suuresta pääsyystä kasvaa loveshy-mieheksi) ja vaikka en tänä päivänä enää estynty olisikaan, niin kiusaamisen aiheuttava henkiset vammat ovat pitäneet minut poissa seksuaalimarkkinoilta yli vuosikymmenen, joten minun on täysin mahdotonta enää hypätä junaan.

Mutta sitten kiusaamisen syihin. Näin jälkeenpäin olen tajunnut, että minuahan on kiusattu asperger-oireideni takia, joita olivat/ovat mm. vaatteiden näplääminen, kömpelyys urheilussa, hämilleen meno eli panikointi, outo puhetapa, sosiaalinen kömpelyys, yksin jurottaminen ja yleinen omituisuus ja erilaisuus.
      Minua siis kiusattiin kaikesta muusta paitsi ulkonäöstäni.

Näin jälkeenpäin ajateltuna en ihmettele yhtään sitä, että olin kiusaamisen kohde ja että olemukseni nauratti ja ärsytti kiusaajia.

Nyt pohdinkin sitä, että olisnko ATM ilman kiusaamista? Edellä mainitut naisettomuutta aiheuttavat AS-oireet minulla olisi joka tapauksessa olipa kiusattu tai en. Mutta entäpä seksuaalinen estyneisyys? En tiedä olisinko näin estynyt ja epäsosiaalinen ja psykopaattinen ilman kiusaamista. Tuskin olisin, mutta saattaisin silti olla ilman naista AS-oireiden takia joskin minulla saattaisi olla edes jonkinmoinen parisuhdehistorian tynkä jos olisin teininä alkanut lähestymään tyttöjä kuten normaalit pojat.
      Mutta kuten sanottua olin kiusaamisen takia niin vammainen sosiaalisseksuaalisesti, että en olisi voinut kuvitellakkaan seurustelevani tytön kanssa.

Toisaalta tiedän kuitenkin monia muita kiusattuja, joita on kiusattu pahemmin kuin minua ja he ovat kaukana AT-miehestä. Yksikin superkiusattu kaverini on seurustellut ja asunut yhdessä naisten kanssa jo vuosia. Tämä kaveri ei ollut samanlainen epäsosiaalinen friikki kuin minä, mutta erittäin epäsuosittu kuitenkin. Ylä-aste aikoina hän oli aika herkkä poika ja itki useasti koulussa kun häntä kiusattiin sekä henkisesti että fyysisesti, hän oli myös ylipainoinen. Itseäni ei kiusattu fyysiesti vaan se oli aina henkistä.

Tuo kiusattu kaveri ei kuitenkaan ole millään tavalla estynyt naisten kanssa vaan todellinen pelimies verrattuna minuun.

Summa summarum, voidaan miettiä sitä johtuuko atmius kiusaamisesta vai onko kiusaaminen seurausta at-piirteistä. Itse sanoisin, että kiusaaminen on seurausta at-piirteistä.

• Naisasialuuseri

Kiusaaminen myös tuhosi itsetuntoni ja sai aikaan epäterveen narsismin ja empatiakyvyttömyyden sekä istutti minuun erittäin syvässä istuvan kelpaamattomuuden tunteen, jota olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä.

• ----------

Itselläni ensimmäinen muistikuva ujoudesta ja syrjäänvetäytyneisyydestä on jo ajalta kun olin noin viisivuotias. Jo tuolloin minua sanottiin "vähän ujoksi", ja oli hankala tutustua muihin lapsiin. Päiväkodissa en osannut pitää puoliani niin että olisin juuri koskaan päässyt leikkimään haluamillani leluilla. Eiköhän tosiaan huono sosiaalinen menestys juonnu ihan varhaislapsuudesta. Vaikka ujous ja syrjäänvetäytyvyys varmasti vetääkin kiusaamista puoleensa, niin kukaan ei pysty sanomaan, olisiko myöhempi sosiaalinen menestys muuttunut yhtään sen paremmaksi vaikka ei olisikaan joutunut kokemaan koulukiusaamista.

• friikkimagneetti*

Olet outo provo ja median kasvattama pallinaama. Hanki isä ja äiti ja rakasta heitä niin susta olisikin johonkin. Olet pelkkä paska kenkäni kärjessä.

• Huvittavinta tuossakin uutisissa on se, että asian kommentoijat närkästyvät siitä, että tällaisten uutisten vuoksi joku saattaisi kiinnittää huomiota poikienkin ongelmiin. Että kehtaavatkin! Vain naisilla ja naisten tunteilla on väliä!

• Miksi ihmeessä
        LordBoredom kirjoitti:

Huvittavinta tuossakin uutisissa on se, että asian kommentoijat närkästyvät siitä, että tällaisten uutisten vuoksi joku saattaisi kiinnittää huomiota poikienkin ongelmiin. Että kehtaavatkin! Vain naisilla ja naisten tunteilla on väliä!

sitten nöyristelet naisten edessä. Ne on paskoja!

• miksei niinkin
        Miksi ihmeessä kirjoitti:

sitten nöyristelet naisten edessä. Ne on paskoja!

No se on kyllä totta että suurin osa naisista on paskoja, mutta sitten onkyllä niitä hyvän näköisiäkin.

• Ed. kirjoittaja
        miksei niinkin kirjoitti:

No se on kyllä totta että suurin osa naisista on paskoja, mutta sitten onkyllä niitä hyvän näköisiäkin.

tarkoitti varmaan luonteen paskuutta eikä ulkonäön paskuutta

• Minun täytyy kyllä myöntää, ettei minua kiusattu mitenkään erityisesti. Kyllähän jotkut isommat pojat uhitteli, mutta kohtaamani pilkka ja vähättely tuskin poikkesi siitä, mitä suurin osa muistakin joutui kokemaan. Lisäksi minulla on sellainen muistikuva, että olin ennen murrosikää peräti ulospäinsuuntautunut, ja sen alettua ja pienten notkahduksen seurauksena muutuin hiljaisemmaksi ja syrjäänvetäytyväksi kaveriksi, jonka jälkeen taas sosiaalisen kanssakäymisen vähyys on ruostuttanut sosiaaliset taitoni, jotka eivät silloin nuorena päässeet kehittymään samalle tasolle muiden kanssa.

En tosin epäile hetkeäkään sitä, etteikö koulukiusaaminen jättäisi jälkensä, mutta minusta mitään sellaista yhteyttä, että toisesta seuraisi aina toinen, ei asiassa ole. Lähinnä kumpikin altistaa toiselle, tai ainakin koulukiusaaminen myöhemmän sukupuolielämän vaikeutumiselle itseään ruokkivalla kierteellä.

• Loozr

Ehdottomasti olen samaa mieltä, että kiusatuksi joutumisen ja ATM-ilmiön välillä on yhteys. Tuskin kuitenkaan syy-seuraussuhdetta. Omasta kokemuksestani sanoisin, että molemmat ongelmat ovat seurausta tietyistä persoonallisuuden piirteistäni.

Epävarmuus, ujous, huono itsetunto sekä tunnollisuus ja menestyminen koulutyössä tekivät minusta aikanaan helpon kohteen koulukiusaamiselle. Samat piirteet rajoittavat nyt aikuisena markkina-arvoani parisuhdemarkkinoilla.

Omalla kohdallani kiusaaminen alkoi ehkä 3. luokan paikkeilla ja pahinta aikaa oli yläaste. Kiusaaminen oli silloin todella rankaa ja totaalista, niin henkistä kuin fyysistäkin. Se oli varmasti pahin mahdollinen aika joutua kiusatuksi sillä yläasteikä olisi myös luonnollinen aika aloittaa kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Nyt putosin pois pelistä jo alkumetreillä, joten vanhemmalla iällä on vaikea kuroa muiden etumatkaa kiinni - varsinkin kun kiusattuksi joutuminen on kolhinut jo entuudestaan heikkoa itsetuntoa.

Tuntuu tyhmältä muistella kolmekympisenä noin 15-20 vuoden takaisia kokemuksia kiusatuksi joutumisesta mutta kyllä nuo vaikeat kokemukset ovat jättäneet pysyvän jäljen persoonaani.

• Pera.

Muistellaanpa lapsuutta/nuoruutta. Yläasteella ja lukiossa sain osakseni jatkuvaa henkistä kiusaamista. Pojilta sekä yhdeltä tytöltä. Tein tai sanoin jotain/en tehnyt tai en sanonut mitään, lopputuloksena oli nimittelyä, solvaamista ja syrjintää. Minulla ei ollut silmälaseja, puhevikaa tai ylipainoa, mutta ehkä sitten olin liian hiljainen ja ujo. Niin ja yläasteelle mennessäni en tietenkään tuntenut ennalta ketään omalta vuosiluokaltani.

Jos tässä nyt jotain positiivista etsitään, niin onhan se tietysti hyvä, että viimeistään yläasteella totuus selviää. Eli maailma on epäoikeudenmukainen ja julma. Jotkuthan eivät tätä elämän realiteettia tajua elinaikanaan. Että enpähän ainakaan ole naiivi.

Negatiivista puolestaan voisi olla se, että luottamus ihmisiin ja erityisesti nuoriin ja oman ikäisiini (26v) ei ole vieläkään palautunut. Itsetuntoa on, mutta ei niin paljoa, että pystyisin avoimesti kenellekään kertomaan omista asioistani tai syvimmistä tunnoistani.

• Arasville

Ylä-asteella koin sekä fyysistä että henkistä kiusaamista ja lukiossa vain henkistä. Kyllä tästä on syvät jäljet jäänyt, enkä enää esim. piittaa tutustua ihmisiin. No nuori pillu sentään kiinnostaa kovasti.

• Voisitko pysyä

typerine nuori pillu-puheinesi erossa tästä keskustelussa. Nyt kun kerrankin keskustellaan asiaa eikä jauheta paskaa.

• Arasville
        Voisitko pysyä kirjoitti:

typerine nuori pillu-puheinesi erossa tästä keskustelussa. Nyt kun kerrankin keskustellaan asiaa eikä jauheta paskaa.

Omasta mielestäni olen antanut arvokkaan panoksen tähän keskusteluun. Vastasin kysymyksiin asiallisesti.

• reipas_poika(mies)
        Arasville kirjoitti:

Omasta mielestäni olen antanut arvokkaan panoksen tähän keskusteluun. Vastasin kysymyksiin asiallisesti.

"Summa summarum, voidaan miettiä sitä johtuuko atmius kiusaamisesta vai onko kiusaaminen seurausta at-piirteistä. Itse sanoisin, että kiusaaminen on seurausta at-piirteistä."

Jos väität että kiusaaminen ei jätä jälkiä ihmiseen, tämän voi kuka vaan todistaa joka tietää mitä se on! Kiusaamisen tulos ei ole atmmyys, vain sen oireet toivat kiusaamisen.
        Tavallaan yläasteen lopun kiusaamiseni käänsi elämän suuntani. Ennen tätä tyttöjä kiinnostin edes jotenkin hiukan siten että he juttelivat joskus vaikka koulu asioista, vaikka en älynnyt niin tilannetta, ehkä niin. Varsinainen seksuaalinen herääminen meni tooosi myöhäiseksi, ja kiusaaminen teki liikaan hallaa jotta sitä olisi kyennyt toteuttamaan Ajoissa. Jäin syrjään tytöistä.
        Tosin kiusaamisen jälkeinen muutos vei aikaa toipua ainakin armeijaan asti, jossa olin ehkä jo friikihkö, mutta en varmasti uudestaan kiusattu enää. Olen miettinyt että jos yläste ei olisi "kouluttanut" minua, niin olisin varmasti tuplasti pahempi atm nykyään. Sen tiedän että minua ei kiusata enää, joko kiusaaja tai mä käy polilla jos yrittää.

Tavallaan se oma "ujous" on sidoksessa johonkin tunteeseeni mitä tunnen jossain tilanteessa. En varmasti pelkää ihmisiä. Ei tee vaikeaa yhtään jossain baarissa ehdotella tosi härskejäkään naisille jos sille päälle satun. Tavallaan "kostan" sitä atmämyys piirrettä olematta silti katkera. Lisäksi naisten pakit ei tunnu missään, joskus jopa naurahdan ja totean että etkö muuta keksi?

Ai niin ,tämä teki sen että olen vieläkin hieman varauksellinen itseni ikäisiin miehiin. Mikäli uudet tutut miehet ovat vanhempia juttu luistaa tosi hyvin. Ja mitä teiniximpi nainen, sitä vähemmän kiinnostaa minua persoonana. En mä mistään mummoista innostu, mutta yleisen tason gatekeeper-bilexprinsessat saa aikaan reaktioni "ei v*ittu tuoko nyt sanoo meikkeineen että mä oon atm" Tavallan mun henkinen yliote alkaa vaan nousta kokemuksen myötä.

Sitten mua ärsyttää se pakonomainen shit-chat puhe jolla pakkomielteen omaisesti yrittävät ne "paremmat" suositut persoonat pitää yhteen kuuluvuuden tunteen päällä keskenään. Tekis jo joskus sanoa sivusta että turpa kiinni jos ei mitään muuta sieltä tule. Koomista ajatella niitä "parempia" ytväkeläisiä- kun huomaan mistä se heidän tekopyhä menestys koostuu oikeasti.

Miehen pitää olla sellainen jolle ei tarvii vittuilla. Parempi kaatua saappaat jalassa kuin muuttua muumioksi joka estoineen jäi yksin yksiöönsä.

En dissaa ketään, enkä väitä että olisin parempi-henkisesti kovempi varmasti mitä olin nuorempana. Mulla oli vaikeat ajat joskus. Pääsin siitä yli, vaikka sillä on hintansa, vieläkin. Ihme oli etten purkanut sitä pahaa oloa jotenkin johonkin. Olen mukava ihan varmasti kun minulle ollaan mukava.
        Lisäksi minulla on naiskokemusta, vähän mutta tarpeeksi. Aitoa.

Juon myös kun tekee mieli, vaikka viina puuduttaakin kropan, ja tekee hiukan symppiksemmäksi jos ei mikään suututa. En todellakaan ole väkivaltainen ikinä.
        Ihan turha jankuttaa repeatilla että vain seksin saanti on miehen tärkein ongelma.
        Jos tämä on outo kirjoitus, kysyitte vastausta ja saitte sen.

• ATM=>YTM
        Arasville kirjoitti:

MInulla on täydet sympatiat sinua kohtaan Arasville!
        Pumppaa itsesi täyteen rautaa ja hanki self-defense skillejä niin johan raiskaat entisten kiusaajiesi vaimot!!

Tee jotain mikä säväyttää.
        Ole agressiivinen ja dominoiva uros tästä lähin!

• Arasville
        ATM=>YTM kirjoitti:

MInulla on täydet sympatiat sinua kohtaan Arasville!
        Pumppaa itsesi täyteen rautaa ja hanki self-defense skillejä niin johan raiskaat entisten kiusaajiesi vaimot!!

Tee jotain mikä säväyttää.
        Ole agressiivinen ja dominoiva uros tästä lähin!

Jeaaah! Kiitti!

• Kun en tiedä. Mikä on ATM?

• Tässä Selvennystä

ATM = alemman tason mies = mies, joka ei saa naista vaikka haluaa

vrt.

KTM = mies joka saa naista vain ryhtymällä parisuhteeseen naisen kanssa , josta ei todellisuudessa olen hirveän kiinnostunut

YTM = mies, joka saa juuri selaista naista, jota haluaa.

• Ihan pöhölöö
        Tässä Selvennystä kirjoitti:

vrt.

KTM = mies joka saa naista vain ryhtymällä parisuhteeseen naisen kanssa , josta ei todellisuudessa olen hirveän kiinnostunut

luokittelut täydestä. Onkohan miehet taipuvaisempia alistumaan luokitteluihin kuin naiset? Ehkä enempi joukkomielipiteen orjia?

• noin voidaan
        Ihan pöhölöö kirjoitti:

luokittelut täydestä. Onkohan miehet taipuvaisempia alistumaan luokitteluihin kuin naiset? Ehkä enempi joukkomielipiteen orjia?

kyllä miehet luokitella kunhan muistetaan se, että aina on olemassa joitakin miehiä joita ei edes näin sinänsä selkeältä ja kaikkiin miehiin sovellettavan oloisella määritelmällä voida luokiteltella.

Se tässä näin karkeassa luokittelussa on ongelmallinen asia ett KTM- luokasta tulee hirmuisen laaja. Se on ainakin 90 % kaikista miehistä ja niinmuodoin tähän luokkaan tulee kovin monekirjavaa miestä.

Minä katson tunteneeni vain yhden todellisen YTM-miehen joka käyttäytyi naissasioissa niinkuin YTM:n voidaan katsoa käyttäytyvän noin 21 vuotiaaksi asti jolloin vakiintui ihan kohtalaisen tavallisen näköisen suomalaisnaisen kanssa ja hän on ilmeisesti edelleenkin tämän naisen kanssa. Sitä en tiedä onko hän alkanut sukupuolihurjastella vielä myöhemmin elämässään, veikkaisin niin että hänen hujastelunsa kyllä jäi nuoruusvuosiin, eikä yksin siksi että erosta hänelle olisi seurannut myös omaisuuden jako.
        Tämä mies oli tosivarakkaiden vanhempien (faija iältään paremminkin hänen isoisäkseen sopiva) ainoa poika(mm. ison maatilan omistivat). Hänellä oli aina hyvännäköinen uusi auto(jos ajoi romuksi niin ei muuta kuin uusi tilalle) ja rahaa olla jatkuvasti joka ilta menossa. Lisäksi hän kävi viikonloppuisinTukholmassa naisissa kun ei täältä löytynyt hänelle riittävän hyvännäköisiä naisia. Hän oli varmasti myös ulkonäöltään naisten mieleen.

• ++++
        noin voidaan kirjoitti:

kyllä miehet luokitella kunhan muistetaan se, että aina on olemassa joitakin miehiä joita ei edes näin sinänsä selkeältä ja kaikkiin miehiin sovellettavan oloisella määritelmällä voida luokiteltella.

Se tässä näin karkeassa luokittelussa on ongelmallinen asia ett KTM- luokasta tulee hirmuisen laaja. Se on ainakin 90 % kaikista miehistä ja niinmuodoin tähän luokkaan tulee kovin monekirjavaa miestä.

Minä katson tunteneeni vain yhden todellisen YTM-miehen joka käyttäytyi naissasioissa niinkuin YTM:n voidaan katsoa käyttäytyvän noin 21 vuotiaaksi asti jolloin vakiintui ihan kohtalaisen tavallisen näköisen suomalaisnaisen kanssa ja hän on ilmeisesti edelleenkin tämän naisen kanssa. Sitä en tiedä onko hän alkanut sukupuolihurjastella vielä myöhemmin elämässään, veikkaisin niin että hänen hujastelunsa kyllä jäi nuoruusvuosiin, eikä yksin siksi että erosta hänelle olisi seurannut myös omaisuuden jako.
        Tämä mies oli tosivarakkaiden vanhempien (faija iältään paremminkin hänen isoisäkseen sopiva) ainoa poika(mm. ison maatilan omistivat). Hänellä oli aina hyvännäköinen uusi auto(jos ajoi romuksi niin ei muuta kuin uusi tilalle) ja rahaa olla jatkuvasti joka ilta menossa. Lisäksi hän kävi viikonloppuisinTukholmassa naisissa kun ei täältä löytynyt hänelle riittävän hyvännäköisiä naisia. Hän oli varmasti myös ulkonäöltään naisten mieleen.

"Lisäksi hän kävi viikonloppuisinTukholmassa naisissa kun ei täältä löytynyt hänelle riittävän hyvännäköisiä naisia."

:D

• ygluihöu

vrt.

Mihin luokkaan sitten kuuluu seuraavanlainen mies:

Hän on fiksu, komea ja hyvä sydämeltään. Näiden piirteidensä takia hän saa naisia, mutta ei huoli ketä tahansa. Siis ei huoli typeriä tyrkkyjä naisia, vaan sellaisia joilla oikeasti liikkuu jotain päässä. Häntä ei kiinnosta panna mahdollisimman montaa naista elämänsä aikana, vaan ennemmin hän etsiskelee naista josta aidosti välittää. Tyttöystäväksi/vaimoksi hän ei huoli sellaista jota ei oikeasti intohimoisesti rakasta. Hän onkin ns kunnon mies, jolla on selkärankaa, joten hyvän naisen hän myös saa.

• aivan selvä
        ygluihöu kirjoitti:

Mihin luokkaan sitten kuuluu seuraavanlainen mies:

Hän on fiksu, komea ja hyvä sydämeltään. Näiden piirteidensä takia hän saa naisia, mutta ei huoli ketä tahansa. Siis ei huoli typeriä tyrkkyjä naisia, vaan sellaisia joilla oikeasti liikkuu jotain päässä. Häntä ei kiinnosta panna mahdollisimman montaa naista elämänsä aikana, vaan ennemmin hän etsiskelee naista josta aidosti välittää. Tyttöystäväksi/vaimoksi hän ei huoli sellaista jota ei oikeasti intohimoisesti rakasta. Hän onkin ns kunnon mies, jolla on selkärankaa, joten hyvän naisen hän myös saa.

Kyseinen mies on YTM ilman mitään epäilyksiä. Ratkaisevaa on se, että hän saisi likimain kenet tahansa niin tahtoessaan (jos siis sitä tarkoitit). Hänen omat valintansa eivät asiaa muuta. Jos hän yhteen naiseen tyytymisen takia putoaisi alempaan luokkaan, pitäisi myös tulkita ATM:t niin, että ATM, joka ei saa naista muuten kuin rahalla ostamalla, nousisi YTM:ksi, jos hän vain ostaisi seksipalveluja tarpeeksi.

• miesten
        aivan selvä kirjoitti:

Kyseinen mies on YTM ilman mitään epäilyksiä. Ratkaisevaa on se, että hän saisi likimain kenet tahansa niin tahtoessaan (jos siis sitä tarkoitit). Hänen omat valintansa eivät asiaa muuta. Jos hän yhteen naiseen tyytymisen takia putoaisi alempaan luokkaan, pitäisi myös tulkita ATM:t niin, että ATM, joka ei saa naista muuten kuin rahalla ostamalla, nousisi YTM:ksi, jos hän vain ostaisi seksipalveluja tarpeeksi.

katsot näitä ammattilaisnaisten seksipalveluja eniten käyttävän. Tuskin ainakaan ihan nuoret miehet jotka ovat jääneet ilman naista niin helposti ammattilaisnaisten palveluksiin siirtyvät.

"ATM, joka ei saa naista muuten kuin rahalla ostamalla, nousisi YTM:ksi, jos hän vain ostaisi seksipalveluja tarpeeksi."

Ehkä pyrit halventamaan ammattilaisnaisten kanssa seksiä harrastavia miehiä ja myös ammattilaisnaisia.
        Suuri osa ammattilaisnaisten palveluksia käyttävistä miehistä todellakin on niin pahan näköisiä, että eivät he alkuunkaan saisi ilmaiseksi palveluksia näiltä ammattilaisnaisilta. Toisaalta näistäkin miehistä monet ovat saattaneet olla ihan hyvänkin näköisiä nuorena ja ovat siirtyneet enemmän maksullisiin naisiin vanhemmiten siksi kun eivät enää hyvän näköisiä naisia muuten saa. Lisäksi he eivät voi olla kuitenkaan ihan persauksia äijiä kun heillä kerran on fyrkkaa millä he naisen pystyvät ostamaan, ja tämäkin nostaa miestä korkeampaan luokkaan.
        Ammattilaisnaisten palveluksia kyllä käyttää myös sellaisetkin miehet jotka saisivat ihan hyvän näköisiä naisia amatöörimarkkinoiltakin. Tällaiset miehet käyttävät yleensä hyvin kauneita ammttilaisia. Lisäksi ammattilaisnaisia käytetään paljon myös siksi kun ei haluta sitoutua tai ollaan tilapäisesti jossain päin maailmaa.

Pahin tässä ATM/KTM/YTM jaottelussa on minusta se että KTM- luokasta tulee niin suuri että siihen kuuluu yli 90% kaikista miehistä, ja siksi siihen tulee turhan monenkirjavaa ainesta parisuhde/seksi-kokemuksiltaan ja nasieniskukyvyiltään ja ongelmiensa suhteen näissä asioissa.

• ed.
        miesten kirjoitti:

katsot näitä ammattilaisnaisten seksipalveluja eniten käyttävän. Tuskin ainakaan ihan nuoret miehet jotka ovat jääneet ilman naista niin helposti ammattilaisnaisten palveluksiin siirtyvät.

"ATM, joka ei saa naista muuten kuin rahalla ostamalla, nousisi YTM:ksi, jos hän vain ostaisi seksipalveluja tarpeeksi."

Ehkä pyrit halventamaan ammattilaisnaisten kanssa seksiä harrastavia miehiä ja myös ammattilaisnaisia.
        Suuri osa ammattilaisnaisten palveluksia käyttävistä miehistä todellakin on niin pahan näköisiä, että eivät he alkuunkaan saisi ilmaiseksi palveluksia näiltä ammattilaisnaisilta. Toisaalta näistäkin miehistä monet ovat saattaneet olla ihan hyvänkin näköisiä nuorena ja ovat siirtyneet enemmän maksullisiin naisiin vanhemmiten siksi kun eivät enää hyvän näköisiä naisia muuten saa. Lisäksi he eivät voi olla kuitenkaan ihan persauksia äijiä kun heillä kerran on fyrkkaa millä he naisen pystyvät ostamaan, ja tämäkin nostaa miestä korkeampaan luokkaan.
        Ammattilaisnaisten palveluksia kyllä käyttää myös sellaisetkin miehet jotka saisivat ihan hyvän näköisiä naisia amatöörimarkkinoiltakin. Tällaiset miehet käyttävät yleensä hyvin kauneita ammttilaisia. Lisäksi ammattilaisnaisia käytetään paljon myös siksi kun ei haluta sitoutua tai ollaan tilapäisesti jossain päin maailmaa.

Pahin tässä ATM/KTM/YTM jaottelussa on minusta se että KTM- luokasta tulee niin suuri että siihen kuuluu yli 90% kaikista miehistä, ja siksi siihen tulee turhan monenkirjavaa ainesta parisuhde/seksi-kokemuksiltaan ja nasieniskukyvyiltään ja ongelmiensa suhteen näissä asioissa.

Sillä ei mitään merkitystä, mitä minä ajattelen seksipalvelua ostavista tai sitä tarjoavista. Logiikka oli pelkästään määrään perustuva ja sisälsi sen ajatuksen, että kontaktien (olivat minkäluonteisia tahansa) määrä ei ratkaise sitä, mihin luokkaan mies kuuluu. Jos ratkaisisi, jokainen YTM joka esim. uskonnollista syistä jättää YTM-mahdollisuutensa käyttämättä, olisi ATM. Ei siinä olisi mitään järkeä. Jos siis on pakko katsoa, että se joka lähtökohtaisesti on YTM, voi omien ratkaisujensa takia olla näennäisesti jotain muuta, on loogista ajatella, että myös ATM voi statistiikan näkökulmasta ollakin jotain muuta, jos vain keksii siihen keinot tai on esim. satumaisen hyväonninen. Keino voi sitten olla vaikkapa seksin ostaminen, jos ulkonäkö ei ole ylivoimainen este vaan syy naisettomuuteen on esim. aloitteiden teon estävä ujous tms.

• vanhapillu oksettaa
        miesten kirjoitti:

että suurinosa seksiä ostavista miehistä on kyllä ihan varattuja miehiä.

Yleensä vanhempia miehiä joiden vaimo on samanikäinen eikä siis juuri kiihotua miestä.

• ed
        vanhapillu oksettaa kirjoitti:

että suurinosa seksiä ostavista miehistä on kyllä ihan varattuja miehiä.

Yleensä vanhempia miehiä joiden vaimo on samanikäinen eikä siis juuri kiihotua miestä.

Niin varmasti on varattuja. Kyllä minä sen tiedän. Eikä sekään liity siihen mitä kirjoitin (en tosin tiedä, tarkoititko liittyvänkään vai kirjoititko vain sivuhuomautuksen). Kysymys on vain siitä, onko ei-varattu atm yhä atm vaikka ostaa seksiä vai onko hän ostamansa seksin ansiosta ktm tai ytm. Vieläkö tätä pitää selittää? Siitä, mitä ne varatut miehet sitten ovat, voi keskustella erikseen.

• ATMJEEHNMEOHVPPOO

vrt.

Alemman Tason Mies Joka Ei Edes Halua Naista Mutta Ei Ole Homokaan Vaan Pärjää Parhaiten Omissa Oloissaan.

• ent. koulukiusaaja

Koulussa kiusattiin nössöjä, jotka ansaitsivat tulla kiusatuiksi. Kuka käskee oleen hirveä nössö ja runkkari! Vahvin selviää, se on luonnon laki!

• womansucker

se parhaiten nauraa joka viimeiSEKSI nauraa!

• hehhehhehhehheh

"Koulussa kiusattiin nössöjä, jotka ansaitsivat tulla kiusatuiksi. Kuka käskee oleen hirveä nössö ja runkkari! Vahvin selviää, se on luonnon laki!"

Tämä viesti herätti ensin vastustusmielialaa, mutta tottahan se on joka sana. Ei tämä maailma ole epävarmoille pelkureille tarkoitettu. Olen tämän ketjun innoittamana muistellut katkerana aikoja kun jouduin henkisen koulukiusaamisen uhriksi, ja sitten aikoja kun jouduin eräänlaisen henkisen kiusauksen kohteeksi myös armeijassa. Sitten mietin, missä ne kiusaajat nyt ovat? Miksei niitä ole näkynyt missään vuosiin, nyt kun pystyisin pistämään niille luun kurkkuun? Sitten tajusin, että no juuri siksi niitä ei olekaan näkynyt. Heikkous vetää kusipäitä puoleensa kuin paska kärpäsiä ja vahvuus ajaa ne tiehensä kuin rotat koloihinsa. Itsekin olin saatananmoinen nössö juuri silloin kun sain kiusaamista kokea. Tiedän että jos joku tänä päivänä edes aloittelisi mitään sen suuntaista vinoilua kuin mitä sain esimerkiksi yläasteella kuulla, vittuilisin hänelle ensin ihan suoraan takaisin kahta kauheammin, jos hän siitä huolimatta jatkaisi, kehottaisin häntä korkeintaan pari kertaa pitämään turpansa kiinni, ja jos ei vieläkään mene jakeluun sitten vetäisin häntä kunnolla mahdollisimman nöyryyttävästi lättyyn niin että se turpa varmasti pysyy jatkossa kiinni, muista seurauksista välittämättä.

Kun lapset laitetaan kouluun, heidän vanhempiensa tulisi valmistaa heidät koulua varten samalla asenteella kuin olisivat menossa vankilaan, opettaa pitämään puolensa vaikka mikä olisi.

• se juurikin on
        hehhehhehhehheh kirjoitti:

"Koulussa kiusattiin nössöjä, jotka ansaitsivat tulla kiusatuiksi. Kuka käskee oleen hirveä nössö ja runkkari! Vahvin selviää, se on luonnon laki!"

Tämä viesti herätti ensin vastustusmielialaa, mutta tottahan se on joka sana. Ei tämä maailma ole epävarmoille pelkureille tarkoitettu. Olen tämän ketjun innoittamana muistellut katkerana aikoja kun jouduin henkisen koulukiusaamisen uhriksi, ja sitten aikoja kun jouduin eräänlaisen henkisen kiusauksen kohteeksi myös armeijassa. Sitten mietin, missä ne kiusaajat nyt ovat? Miksei niitä ole näkynyt missään vuosiin, nyt kun pystyisin pistämään niille luun kurkkuun? Sitten tajusin, että no juuri siksi niitä ei olekaan näkynyt. Heikkous vetää kusipäitä puoleensa kuin paska kärpäsiä ja vahvuus ajaa ne tiehensä kuin rotat koloihinsa. Itsekin olin saatananmoinen nössö juuri silloin kun sain kiusaamista kokea. Tiedän että jos joku tänä päivänä edes aloittelisi mitään sen suuntaista vinoilua kuin mitä sain esimerkiksi yläasteella kuulla, vittuilisin hänelle ensin ihan suoraan takaisin kahta kauheammin, jos hän siitä huolimatta jatkaisi, kehottaisin häntä korkeintaan pari kertaa pitämään turpansa kiinni, ja jos ei vieläkään mene jakeluun sitten vetäisin häntä kunnolla mahdollisimman nöyryyttävästi lättyyn niin että se turpa varmasti pysyy jatkossa kiinni, muista seurauksista välittämättä.

Kun lapset laitetaan kouluun, heidän vanhempiensa tulisi valmistaa heidät koulua varten samalla asenteella kuin olisivat menossa vankilaan, opettaa pitämään puolensa vaikka mikä olisi.

että vankila olisi monelle pojalle paljon parempi koulu hänenen tulevaa menestymistään elämässä ajatellen kuin mitä nämä siviilipuolen koulut. Vielä se jotenkin tällainen alistumaan taipuvainen mies voi jaloilleen päästä nousemaan jos hän vuosien opiskelun jälkeen pääsee koulutustaan vastaaviin töihin niin että ura, tulot ja status lähtee nousuun. Mutta elinikäinen luuserius joka koskee kaikkia elämän alueita on enemmän kuin tdennäköinen seuraamus jos ei edes tällaista kunnollista työuraa ja vaurastumista saa kouluttautumisiensa jälkeen alkuun.

Olen sitä mieltä että tämän siviilipuolen koululaitoksemme yksi julkilausumston keskeinen tavoite on juurikin syrjäyttää osa miespuolisista, tällöin menestyneille miehille jää enemmän naisia nussittaviksi. Lisäksi tätä perustellaan rodunjalostuksellisilla syillä, eli sillä että se karsii heikot miesyksilöt ja antaa vhvemmille miehille enemmän naisia nussittaviksi ja että näin rotu jalostuu vahvemmaksi ja enemmän nussimakelpoiseksi.

• Jako voittajiin(YTM)
        se juurikin on kirjoitti:

että vankila olisi monelle pojalle paljon parempi koulu hänenen tulevaa menestymistään elämässä ajatellen kuin mitä nämä siviilipuolen koulut. Vielä se jotenkin tällainen alistumaan taipuvainen mies voi jaloilleen päästä nousemaan jos hän vuosien opiskelun jälkeen pääsee koulutustaan vastaaviin töihin niin että ura, tulot ja status lähtee nousuun. Mutta elinikäinen luuserius joka koskee kaikkia elämän alueita on enemmän kuin tdennäköinen seuraamus jos ei edes tällaista kunnollista työuraa ja vaurastumista saa kouluttautumisiensa jälkeen alkuun.

Olen sitä mieltä että tämän siviilipuolen koululaitoksemme yksi julkilausumston keskeinen tavoite on juurikin syrjäyttää osa miespuolisista, tällöin menestyneille miehille jää enemmän naisia nussittaviksi. Lisäksi tätä perustellaan rodunjalostuksellisilla syillä, eli sillä että se karsii heikot miesyksilöt ja antaa vhvemmille miehille enemmän naisia nussittaviksi ja että näin rotu jalostuu vahvemmaksi ja enemmän nussimakelpoiseksi.

ja luusereihin(ATM) alkaa viimeistään ylästeella. Samassa vessassa, jossa tulevan ATM:n päätä painettiin vessanpöntöön, luokan kingi (YTM) nussi luokan parhaimman näköistä tyttöä.

• 14+3
        se juurikin on kirjoitti:

Juu tätä sivuten olisiko niin että sodat syttyvät tämän kehityksen seurauksena: sodan päätyttyä on markkinoilla huomattava naisenemmistö ja niinollen myöskin ns. ATM-miehet voivat hankkia jälkeläisiä. Seuraa usean vuosikymmenen rauhallinen jakso, ATM-miesten osallistuessa lasten kasvatukseen rauhaa arvostaen. Naissukupuolen määräenemmistö alkaa pienentyä koska tyttöjä syntyy enemmän kuin poikia, ja ennenpitkää jälkeläisiä alkavat saada enemmän ja enemmän "alfauroot". Yhteiskunta muuttuu kovemmaksi, voimaa, aggressiivisuutta ja talvisotaa ihaillaan enemmän ja enemmän kunnes eräänä päivänä..

• kyllä muuten
        14+3 kirjoitti:

Juu tätä sivuten olisiko niin että sodat syttyvät tämän kehityksen seurauksena: sodan päätyttyä on markkinoilla huomattava naisenemmistö ja niinollen myöskin ns. ATM-miehet voivat hankkia jälkeläisiä. Seuraa usean vuosikymmenen rauhallinen jakso, ATM-miesten osallistuessa lasten kasvatukseen rauhaa arvostaen. Naissukupuolen määräenemmistö alkaa pienentyä koska tyttöjä syntyy enemmän kuin poikia, ja ennenpitkää jälkeläisiä alkavat saada enemmän ja enemmän "alfauroot". Yhteiskunta muuttuu kovemmaksi, voimaa, aggressiivisuutta ja talvisotaa ihaillaan enemmän ja enemmän kunnes eräänä päivänä..

jännä juttu että elämässä kaikkiallakin( kuten esim. taloudessa) niinkuin fysiikankin puolella sykslisyys on aivan keskeinen juttu.
        Homma voi edetä tai systeemi toimia logaritmisesti, mutta jos parametrit on toisin niin siitä mennäänkin sykliseen(tai trigonometriseen tai imaginaarilogaritmiseen käyttäytymismalliin). Syklinen meno puolestaan voi räjähtää hallitsemattomaksi(mikä vastaa resonanssi-ilmiötä tai riittävän vahvaa positiivista takaisinkytkentää).
        Kulttuurisissa proseseissa myöskin voidaan ajatella olevan takisinkytkentä vaihesiirtoineen ja dumppausfaktoreineen kulttuurista yksilöön ja yksilöstä kulttuuriin päin.
        Jos ja kun varsinkin naisen mielentila ja preferensit ovat hyvin paljon myös kulttuurin kautta tulevan palautteen(feed backin) muokkaamia, ja nainen(ja monet miehetkin) antavat vain positiivista palautetta kulttuuriin päin(katsovat negatiivisen tai kulttuuria muuttamaan pyrkivän palautteen olevan tyhmää) seuraa tästä helposti se että nämä syklit pyrkivät menemään äärimmäisyydestä toiseen. Systeemi ikäänkuin pyrkii oskilloimaan positiivisen takaisinkytkennän tai sopivan vaihessirron takaisinkytkennässä oloissa, jota kulttuurissa voidaan ajatella manifestoivan esim. juurikin nämä sota/rauha-tilat tai ATM/YTM-dominointi.

• Jätkä 24

Vaarannetaan vaan koko yhteiskunta teidän apinoinnillanne, kun kouluihinkin iskee sitten sen jälkeen näitä kaikenmaailman kouluampujia ja miksei muuallekkin. Sitten vielä oikein ihmetellään että miksi? Eheh.. Tätä idioottimaisuuden huippua! Eloon jos jäisit kun joku kiusaajasi tulisi ampumaan johkin, niin ainakin tiedetään ketä sen jälkeen syyttää siitä ja miksei vielä hakatakkin.

Niin turhia kyllä sinunkaltaisesi ihmiset että minä ainakin jos kadulla vaan tunnistaisin niin saisit aivan takuulla pari stiletin iskua. Olisi kyllä niin hauskaa!

• Vai on sun pää
        Jako voittajiin(YTM) kirjoitti:

ja luusereihin(ATM) alkaa viimeistään ylästeella. Samassa vessassa, jossa tulevan ATM:n päätä painettiin vessanpöntöön, luokan kingi (YTM) nussi luokan parhaimman näköistä tyttöä.

työnnetty vessanpönttöön. Toivottavasti siellä oli paskaa tai ainakin kusta!

• Hämärän rajoilta

...ainakin mikäli uskomme virallista liturgiaa ja niitä konkreettisia toimia, mitä kiusaamistilanteen ilmentyessä tehdään.

Tänään Karjalaisessa kiusatun isä kirjoitti Suora linja -palstalle Juuan koulussa vuosia jatkuneesta kiusaamisesta, joka nyt syksyllä oli huipentunut tappouhkauksiin. Rehtori muun muassa on kieltänyt pojan vanhempia menemästä seuraamaan liikuntatunteja, vaikka liikunnanopettaja on suoraan sanonut, ettei pysty takaamaan pojan turvallisuutta tunnilla. Ja kun tappouhkauksia ladellut oppilas oli siirretty toiselle luokalle, tämän herrantertun vanhemmat olivat kannelleet sivistyslautakunnalle, joka sitten mahtikäskyllä palautti kiusaajan takaisin uhrinsa tykö.

Hauskaksi juttu kuitenkin muuttuu siinä vaiheessa, kun kiusaamiseen liittyvät myös viralliset tahot: http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/juuka_ei_myöntänyt_maksutonta_koulukyytiä_koulukiusatulle_...

Lehden Suoran linjan kirjoituksessa käy ilmi, että kun koulunvaihto toteutettiin, kunta kustansi pojalle menokyydin, mutta kesken päivän kunnanjohtaja ilmoitti vanhemmille, ettei paluukyytiä tule.

Viesti on selvä: jotkut meistä siis vain ovat niin surkeita ja heikkoja, että ansaitsevat kaikenlaisen pompottelun, nöyryyttämisen ja syyllistämisen omasta uhriudestaan. Mikäli tällaisessa asetelmassa kasvaa jotakin muuta kuin ATM, se on valtava ihme: onhan lapselle näytetty, ettei hänellä ole arvoa tai oikeuksia millään muullakaan osa-alueella (ja seksuaalisuus on miehellä se alue, jolla pärjätäkseen omanarvontuntoa tarvitaan ylivoimaisesti eniten). Kun yhteiskunta opettaa näin lapsille ja nuorille, että oikeus ja tasavertaisuus ovat pelkkää valtaa pitävän luokan propagandaa - kiusaamisongelmakaan ei ratkennut mihinkään vaikka kyyti lopulta järjestyi -, ei pidä ihmetellä, jos joku aina silloin tällöin ottaa oikeutta omiin käsiinsä ja tasoittelee puntteja kurjuuden demokratian ja vigilantismin hienoimpien periaatteiden mukaan.

Ai niin: tervetuloa viihtyisään ja luonnonläheiseen Pohjois-Karjalaan, lapsiperheet ja muutkin! Täkäläisenä täytyy aina muistaa mainostaa brändiä ulkopaikkakuntalaisille, ettei vaan pääse maakunta kuihtumaan.

• Hämärän rajoilta

• Itse olin

koulukiusattu. Olin vähän aikaa ns. atm, mutta sitten löysin elämälleni uuden suunnan.Nykyään olen vahva ja ankara master BDSS-scenessä. Kidutan naisia -näiden omasta tahdosta. Nuoria ja kauniita subeja on minulla riittänyt dungeooni lähes jonoksi asti. Tällä hetkellä minulla on neljä vakiorjaa (nuorin 18 vanhin 32). Kaksi heistä on jollekin peruspertille varattuja. Eivät pojat tiedä, että minä kahlitsen heidän naisensa piinapenkkiin ja nain näitä kaikkiin aukkoihin ja ruiskutan spermaani näiden kasvoille. Piiskaa näiden varattujen kanssa täytyy käyttää varon, jottei jälkiä jää.

Itse olen varma, että oma sadismini kumpuaa koulukiusaamisesta. Voin purkaa kostofantasiani näihin alistamiini naisiiin. Tytöt olivat yhtä syyllisiä, kuin kiusauksen suorittaneet pojat.He katselivat vierestä ja hengailivat kiusaajien kanssa näitä mitenkään paheksumatta. Yllättävästi nämä sub-naiset, ovat yleensä niitä kauniita prinsessoita, jotka pyörittävät seksuaalisella vallallaan miehiä mennen tullen. Kaipa masokismi on jotain kompensaatiota.

• uups!

piti tietysti olla BDSM-scenessä, vaikka natsiuniformun omistankin : )

• nflenälm

Eli sinusta tuli yhteiskunnan pohjasakkaa, huora. Mieshuora on jopa alempana kuin vastaava nainen.

• Olet samanlainen

sairas pervo kuin se tyyppi joka ryhtyi homoksi. Sadisti on samanlainen sairas pervo kuin homo!

• Saat nuorta pillua

joo mutta nautitko seksistä aidosti kun mukana ei ole rakkautta?

• yx peruspertti myös

"jollekin peruspertille varattuja"

Olet täydellinen saasta käyttäessäsi hyväksesi TOISELLE MIEHELLE kuuluvia naisia. Se peruspertti vetää sua vielä joku kaunis päivä lättyyn.

• Eipä tuosta

kyllä nauttisi, koska nainen nauttii kun sitä kidutetaan. Jotta kosto olisi oikeudenmukainen nainen pitäisi pistää kärsimään ihan oikeasti ja sitä ei laki salli. S/M on pelkkää teatteria, eikä niin ollen tyydytä kostonhimoa.

• eräs nainen..
        yx peruspertti myös kirjoitti:

Olet täydellinen saasta käyttäessäsi hyväksesi TOISELLE MIEHELLE kuuluvia naisia. Se peruspertti vetää sua vielä joku kaunis päivä lättyyn.

Naiset EIVÄT KUULU kenellekään miehelle, vaikka olisivatkin suhteessa näiden kanssa. Ei toista ihmistä voi omistaa.

• Kyllä suhteessa
        eräs nainen.. kirjoitti:

Naiset EIVÄT KUULU kenellekään miehelle, vaikka olisivatkin suhteessa näiden kanssa. Ei toista ihmistä voi omistaa.

on oletusarvona yksinoikeus käyttää naisen pillua!

• .............
        yx peruspertti myös kirjoitti:

"Olet täydellinen saasta käyttäessäsi hyväksesi TOISELLE MIEHELLE kuuluvia naisia."

Tuo on täyttä paskaa tuo tuollainen ajattelu. Ajattelin itsekin noin vielä muutama vuosi sitten mutta... kelatkaa miten pelkurimaista ja nössöä? Siis ajatella, että ensin kun ollaan sinkkuna niin pitää taistella yksin kylmässä maailmassa että löytää lopulta "sen oikean" tyttöystävän niinkuin satukirjoissa ja sitten sen jälkeen ei tarvitse tehdä enää mitään. Mies voi muuttua taas saamattomaksi nössöksi koska hänellä on nyt NAINEN joka huolehtii kaikista hänen tarpeistaan, ja kukaan ei saa viedä tätä naista häneltä pois, koska se olisi ihan epäreilua. Buhuu.

Miehen pitää elää koko elämänsä niin, että hän kunnioittaa itseään ja arvostaa itseään, eikä tarvitsevana takerru kehenkään naiseen joka ei enää välitä miehestä, vaikka joskus aiemmin olisikin välittänyt (jos välitti niin luultavasti se oli ennen kuin miehestä tuli avuton takertuva nössö). Pahimpana esimerkkinä joku shkupolli joka menee kauppaan ammuskelemaan koska yhyy hänelle KUULUVA nainen on otettu häneltä pois.

• realismia kehiin
        Saat nuorta pillua kirjoitti:

joo mutta nautitko seksistä aidosti kun mukana ei ole rakkautta?

Suurin osa seksistä mitä ihmiset harjottavat on pelkkää seksiä ilman rakkautta -ainakin miehen puolelta. Naiset voivat naiviudessaan ihastuakin yt-panoihinsa.

• kglfh

"Tytöt olivat yhtä syyllisiä, kuin kiusauksen suorittaneet pojat.He katselivat vierestä ja hengailivat kiusaajien kanssa näitä mitenkään paheksumatta."

Vähän asian sivusta, mutta jos ne eivät itse mitään tehneet, niin miten ne nyt ovat yhtä syyllisiä? Ei ala-asteella tai yläasteella normi-ihmiset ota kovin vahvoja kannanottoja suuntaan tai toiseen.

Muutenkin koko tämä pläjäytyksesi, totta tai ei, on vähän sellaista "näytinpä niille" -tyyppistä kamaa. Jos aidosti nautit mitä teet, niin miksi tarvitsee hehkuttaa täällä tätä juttuasi?

Muutama kommentaattori jätti naisten vastuun kokonaan ottamatta huomioon. Jos pettää, on se syyllinen. Tuskin tämä alistaja-kirjoittaja on pakottanut niitä naisia mihinkään, miksi hän olisi sitten tässä jotain saastaa?

• llllll-,.

No ei taatusti vaikka olisi koulukiusattu.

• 14+14

Olen melko läheltä seurannut erästä kaveria, jota oli koulukiusattu. Ei mitään rankkaa, mutta kuitenkin. Myöhemmin elämässä kaveri on pärjännyt mukavasti töissä. Lähinnä siksi, että osaa kaveerata ylempiensä kanssa. Kropan treenaaminen on hänelle kuin toinen työ, samoin askeettinen ruokavalio. Hiukset, vaatteet, silmälasit, autot sekä muut miehen oheisvarusteet ovat aina viimeisen päälle.

Se vaan on ikävää, että kaveri kohtelee muita ihmisiä ylimielisesti ja kehuu kaiken aikaa itseään. Tämä voi olla kompensaatiota koulukiusaamiselle. Hän nostaa omaa itseään kaiken yläpuolelle tai suorastaan hyökkää, vaikka toisilla juttu on ollut ihan neutraalilla tasolla, eikä mistään henkilökohtaisuuksista ole puhe. Tämän vuoksi hänet koetaan ärsyttävänä. Naissuhteista ei ole oikein tullut mitään. Osittain siitäkin syystä, että hän mieltää oman tasonsa niin YTM:ksi, ettei hänen arvoistaan naista ole syntynytkään. Toisaalta hän haluaisi naisen ja perheen, mutta naisen pitäisi olla Harvardin käynyt supermalli ja sitä rataa. Tällä menolla kaverin elämän suurin ilo tulee olemaan työ ja raha. Ihmissuhteissa menestys on heikompaa, koska hän on nyt jo erittäin keski-ikäinen, eikä ole ottanut opikseen kokemastaan.

Olen ajatellut, että koulukiusaamisella on ollut vaikutus hänen kohtaloonsa. Toisaalta en osaa sanoa, oltiinko hänelle hankalia siksi, että hän jo koulussa asetti itsensä toisten yläpuolelle vai tulivatko narsistiset piirteet peittämään kiusaamisen aiheuttamaa traumaa.

• olenko väärässä?

Meidän yläasteella yhtä poikaa kiusattiin koska hän oli ylimielinen ja vähätteli muita.
        Koulumenestys oli hänelle kaikki kaikessa. Kahdeksan oli hänestä todella huono arvosana ja hän hyljeksi niitä jotka eivät saaneet joka kokeesta kymppejä. Hän kuulemma sai selkäsaunan jos näytti kotonaan koetta josta oli saanut kasin tai sitä huonomman numeron. Hän joutui aina välitunneilla riitoihin.
        Hän meni lukion jälkeen yliopistoon ja alkoi seurustella. Muutti avoliittoon. Kuitenkin suhteen kariuduttua mies huhujen mukaan teki itsemurhan tai todennäköisesti tekikin. Hän oli kuollessaan n.23 vuotias.

Miksi pitää elää jossain kriiseissä tai miettiä haluttomuuden syyn olevan koulukiusaamisen. Kyllähän se varmaan jättää arvet, mutta kyllä sellaisesta pitää selvitä yli jos on vaihtanut maisemia, saanut kavereita jne.. Olla ihan vaan avoimin mielin ja ottaa rennosti.
        Tunnen monta n.25-30v miestä jotka on neitsyitä ja se on hieno asia. Pelimiehiä on harvassa ja ne vaihtaa naista viikottain eikä naisia kunnioiteta yhtään. Mies voi tällöin keskittyä opiskeluu ja rahan hankintaa jne.. sitten kun löytää elämankumppanin niin ainakin taloudelliset asiat on kunnossa.

• ...........

"Toisaalta en osaa sanoa, oltiinko hänelle hankalia siksi, että hän jo koulussa asetti itsensä toisten yläpuolelle vai tulivatko narsistiset piirteet peittämään kiusaamisen aiheuttamaa traumaa."

Kyllä mä olen sitä mieltä että myös ne vittumaiset piirteet luonteessa voi aiheuttaa koulukiusaamista. Kyseessä on kuitenkin yksi paketti jonka taustalla on yksi tekijä: pelko. Se voi jo sinällään vetää kiusaajia puoleensa, myöskin pelko synnyttää esimerkiksi nöyristelyä, toisten miellyttämishalua, ilkeyttä, ylimielisyyttä, äkkipikaisuutta, aggressiivisuutta jne.

• kuolame ATM:lle
        olenko väärässä? kirjoitti:

Meidän yläasteella yhtä poikaa kiusattiin koska hän oli ylimielinen ja vähätteli muita.
        Koulumenestys oli hänelle kaikki kaikessa. Kahdeksan oli hänestä todella huono arvosana ja hän hyljeksi niitä jotka eivät saaneet joka kokeesta kymppejä. Hän kuulemma sai selkäsaunan jos näytti kotonaan koetta josta oli saanut kasin tai sitä huonomman numeron. Hän joutui aina välitunneilla riitoihin.
        Hän meni lukion jälkeen yliopistoon ja alkoi seurustella. Muutti avoliittoon. Kuitenkin suhteen kariuduttua mies huhujen mukaan teki itsemurhan tai todennäköisesti tekikin. Hän oli kuollessaan n.23 vuotias.

Miksi pitää elää jossain kriiseissä tai miettiä haluttomuuden syyn olevan koulukiusaamisen. Kyllähän se varmaan jättää arvet, mutta kyllä sellaisesta pitää selvitä yli jos on vaihtanut maisemia, saanut kavereita jne.. Olla ihan vaan avoimin mielin ja ottaa rennosti.
        Tunnen monta n.25-30v miestä jotka on neitsyitä ja se on hieno asia. Pelimiehiä on harvassa ja ne vaihtaa naista viikottain eikä naisia kunnioiteta yhtään. Mies voi tällöin keskittyä opiskeluu ja rahan hankintaa jne.. sitten kun löytää elämankumppanin niin ainakin taloudelliset asiat on kunnossa.

tämä atm sai tietää monenko miehen nussima hänen vaimonsa oli.

• Ihmisen täytyy olla
        kuolame ATM:lle kirjoitti:

tämä atm sai tietää monenko miehen nussima hänen vaimonsa oli.

tosi surkea, jos tuollaisella asialla on merkitystä. Vain täys luuserit ovat kiinnostuneita kumppaninsa existä.

• Jokainen terve
        Ihmisen täytyy olla kirjoitti:

tosi surkea, jos tuollaisella asialla on merkitystä. Vain täys luuserit ovat kiinnostuneita kumppaninsa existä.

mies haluaa naisen jota ei ole puhkipantu!

• hkghkghkgh

Lance Armstrongia kiusattiin. Michael Schumacheria kiusattiin lapsena. Missä he ovat nyt? Missä sinä olet nyt? Sinä olet täällä palstalla itkemässä. Miksi? Ei sinun tarvitse hankkia mitään hyväksyntää.
      Etkö sinä näe, että ei sunun tarvitse ottaa vaikutteita sairaasta yhteiskunnasta. Ei sinun tarvitse integroitua tähän masennuksen ja väkivaltatäyteiseen yhteiskuntaan, joka saa aina turpaan Ruotsilta kaikessa.

• ....................

On ihan yleisinhimillistä, että lapsuudessa ja nuoruudessa koetut ikävät asiat jäävät vaikuttamaan takaraivoon. Näin on minunkin "urani" ihmissuhteiden puolella kulkenut. Ujosta ja arasta pikku-tytöstä syrjäänvetäytyväksi koululaiseksi, jota ei varsinaisesti kiusattu, mitä nyt pidettiin vähän outona.

En ole aikuisenakaan päässyt eroon ulkopuolisuuden tunteesta. Pelkään aina, että minut leimataan, jos annan jotain itsestäni. Minun on vaikea kuvitella, että tulisin hyväksytyksi. Kammottavaa on pelkästään sekin, että sinkkuus on asia, johon heti tartutaaan ja jota jokainen saa ihmetellä sekä vaatia selitystä. Ihmiset, varsinkaan suurina joukkoina, eivät ole minun juttuni, joten olen oppinut viihtymään yksin.

Voi kun pääsisikin eroon vanhoista traumoistaan, eikä määrittelisi itseään enää niiden kautta.

• Anna pillua

niin sinut hyväksytään heti!

• darknessfalls

Kuulun tähän ryhmään ja olen pyrkinyt viimeiset vuodet elämässäni pysyttelemään huomaamattomana. Suhtaudun varauksella uusiin ihmisiin joten minun kanssa ystävystyminen vaatii pidemmän aikaa.

Nettiprofiileita seuranneena en ole toistaiseksi löytänyt ujoja/koulukiusattua tai muuten vaan syrjään vetäytyviä (paria luukunottamatta). Olisi kiva tutustua tälläisiin ihmsiin mutta en tiedä mistä aloittaisin etsinnän.

• Oma syysi

Ei olis pitänyt alistua kiusaamiseen vaan vetää kiusaajia lättyyn

• Niin varmaan olisi

kannattanut. Naisiahan kiihottaa väkivaltainen mies, joka lyö!

• fgdfg
        Niin varmaan olisi kirjoitti:

kannattanut. Naisiahan kiihottaa väkivaltainen mies, joka lyö!

Löin kerran yhtä naisstevaria nyrkillä naamaan ja sain sakot. En saanut pillua ja olen vieläkin neitsyt. Mikä meni pieleen?

• Olet väkivaltainen
        fgdfg kirjoitti:

Löin kerran yhtä naisstevaria nyrkillä naamaan ja sain sakot. En saanut pillua ja olen vieläkin neitsyt. Mikä meni pieleen?

paska!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      83
      7381
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      113
      6062
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      137
      4201
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      225
      2906
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2846
    6. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      36
      2830
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      85
      2560
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2298
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      185
      2178
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1686
    Aihe