En ole mikään varsinainen älykkö mutta kävin lukion ja olen opiskellut insinööriksi ammattikorkeakoulussa. Lisäksi seuraan uutisia, kulttuuria ja elämän ilmiöitä. Olen myös matkustellut paljon.
Ärsyttää sellaiset naiset, joiden kanssa ei voi keskustella yhtään mistään. Todella monet naiset ovat aivottomia bimboja joita ei kiinnosta mikään muu kuin korkeintaan vaatteet,tv-hömppäohjelmat ja julkkisten tekemiset!
Usein nämä naiset ovat kaiken kukkuraksi lahnoja sängyssäkin! Yhteen kertaan on yleensä jäänyt.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia???
Tyhmät kouluttamattomat naiset
29
1035
Vastaukset
- DeeIiiMies
Juu, kyllähän noita yksinkertaisia naisia välillä tapaa. Osa on silti ihan mukavaa seuraa, huumortintajuisia jalat maassa -tyyppejä.
Yhtä usein kyllä tapaa tyhmiä miehiäkin. Heidän kanssaankin tulee toimeen, kun ei ala esittämään mitään vitun Elvistä ja muita parempaa.
Mistä yleensä puhut naisten kanssa? Tietokoneista, pörssikursseista ja matematiikasta?- juuliette..
miks ottaa ketään ukkoa riesaksi.Ei ainakaan mitään tylsää inssiä,elämässä on paljon muutakin parempaa kuin jankkaus siitä mikä on, ja mitä on omaisuutta, rahaa ei ne tee onnelliseksi vaan elämä
- Tyhmyys on
valitettan yleistä molemmilla sukupuolilla.
Ainakin Helsingissä 95% 18-35 -vuotiaista on uskoamattoman sivistymättömiä. Tv-sarjojen juonenkäänteet ja muut yhdentekevyydet osataan ulkoa, mutta heti kun pitäisi puhua esimerkiksi politiikasta, filosofiasta, historiasta tai kirjallisuudesta, niin nämä tyhjäpäät eivät osaa sanoa mitään.
Tämä sivistymättömyys on nykyään myös monen akateemisesti koulutetun vaiva. Tuntuukin, että suurin osa on käynyt yliopistonkin vain tutkinnon takia tippaakaan sivistymättä. Yliopiston ei tämmöissä tapauksessa ole eronnut mitenkään ammattikoulusta. Juuri nämä sivistymättömimmät kuitenkin pivätä isointa meteliä korkeakoulututkinnostaan. - sattuipasomasti
No, kuule, tuo lahna-lisäys tuossa kertoo, että et taida ihan olla näitä kulttuuri-ihmisiä, mitä itse esim. olen. Mä luulen, että sopeudut piireihisi oikein hyvin. Nimittäin, siellähän sä liikut, missä pannaan lahnoja, ihmiset ei puhu mistään ja ihmiset ovat aivottomia bimoja. Mun piireissä ei. Että et, et ole varsinainen älykkö, etkä mikään älykkö, insinööriksi nyt voi lukea kohtuu vähällä vaivalla... Tieto. Joo. Kiva, että olet ihan matkustelemaan päässyt. Harmi, ettet ole päässyt kehittymään niin, että tajuaisit sitä, että ihmiset ympärillä on omakuva. Kannattaa jatkaa itsensä kehittämistä, aika paljonkin vielä.
- dvsdsd
Ehkä kannattaisi miettiä sitä, miksi fiksut naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siitä päästä siis lähteä liikkeelle, kun jokainen voi muuttaa vain itseään...
Itselläni on vähän ennakkoluuloja amk-ja opistosasoisia miehiä kohtaan, kun olen itse fiksu ja akateeminen, mutta toisaalta on niissä yliopistolta valmistuneissakin tyhmiä kuin saappaat ja päin vastoin. - just_saying
dvsdsd kirjoitti:
Ehkä kannattaisi miettiä sitä, miksi fiksut naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siitä päästä siis lähteä liikkeelle, kun jokainen voi muuttaa vain itseään...
Itselläni on vähän ennakkoluuloja amk-ja opistosasoisia miehiä kohtaan, kun olen itse fiksu ja akateeminen, mutta toisaalta on niissä yliopistolta valmistuneissakin tyhmiä kuin saappaat ja päin vastoin.Mun mielestä koulutuksen taso on lopulta aika yhdentekevä juttu. Joku voi olla vaikka minkä alan tohtori, eikä tyypistä silti saa järkevää ja mukavaa juttuseuraa, muusta seurasta puhumattakaan. Ihan yhtä hyvin ammattikoulusta valmistuneella voi olla hyvä yleissivistys ja olla muutenkin järkevä ja miellyttävää seuraa. Työtilanne ja tulotkin saattaa olla paremmalla tolalla, jos sellaiset asiat on itselle suhteessa tärkeät. Kolmannen asteen koulutuksen kasvateilla voi taas joskus nousta täysin aiheettomasti päähän oma sivistyksensä.. Ei toki useimmissa tapauksissa. Mutta siis ennakkoluulot on tosiaankin usein vain ennakkoluuloja. Ei kannata niiden takia itseään rajoittaa mihinkään tiettyyn "luokkaan" ihmissuhteiden osalta.
Mulla on itelläni yliopistopohja ja miehellä on ammattikoulupohja. Kuitenkin meillä osui jutut ja mielipiteet paljon paremmin yhteen kuin miehillä, joita yliopistossa tapasin. Ihan mukavia olivat toki hekin, mutta kun asiat vaan loksahtaa niin ne loksahtaa, koulutuseroista välittämättä. Onhan se totta, että hän ei välttämättä aina ihan ymmärrä mun työjuttuja, mutta en kyllä minäkään hänen. Kuitenkin sujuvasti kuunnellaan, jos toinen haluaa mieltään purkaa. Tavallaan se on ihan kivakin, että on vähän omaa, erillistä maailmaa, kun muuten ollaan aika samantyylisiä ja tehdään paljon asioita yhdessä.
- Prkl !
Miksi insinöörin aivot ovat nuppineulan kokoiset ? - Ne ovat turvoksissa.
Alustuksesi kertoo, miksi "on jäänyt yhteen kertaan". Insinööriys ei tee "älyköksi" ja oikea älykkö ei sano ketään "aivottomiksi bimboiksi". - Kehoitan kehittymään. - asfasfafasfasf
Se on myös oma asiansa, mitä kukakin pitää älykkyytenä. Vaikka esim. minulla on kohtalainen matematiikan tietotaito, en esimerkiksi silti pidä älykkyytenä sitä, että osaa laskea jotain integraaleja päässä ja keskustella jostain kustannusfunktiosta. Toki yleissivistys on ihan suotavaa; esimerkiksi itse en tiedä monestakaan asiasta juurikaan mitään. Tietämättä mitään voi silti mielestäni monista asioista keskustella järkevästi.
- humanisti :)
Yhdyn edelliseen. Mitä älykkyys on? Miten määrität fiksun ihmisen? Vaikuttaa siltä, että tässä ketjussa älykkäänä pidetään ihmistä, joka tietää paljon. Kyllä yliopistolla näkee harva se päivä näitä "älykköjä", jotka ovat sosiaalisesti täysin taitamattomia (en todellakaan väitä, että kaikki olisivat). Jos täytyy valita, niin onko tärkeämpää olla sosiaalisesti älykäs vai tietää paljon asioita? Ja kuka oikeasti jaksaa puolituntemattomien kans jauhaa valtion taloudesta, politiikasta tms. Jos jätkä aloittais pätemällä politiikkatiedoillaan ensimmäisillä tapaamisilla niin hohhoijaa... kyllä se siihen jäis. Koulutus ja ammatti menee Suomessa ihmisen ohi ja se on hiton huolestuttavaa.
- Small talk
humanisti :) kirjoitti:
Yhdyn edelliseen. Mitä älykkyys on? Miten määrität fiksun ihmisen? Vaikuttaa siltä, että tässä ketjussa älykkäänä pidetään ihmistä, joka tietää paljon. Kyllä yliopistolla näkee harva se päivä näitä "älykköjä", jotka ovat sosiaalisesti täysin taitamattomia (en todellakaan väitä, että kaikki olisivat). Jos täytyy valita, niin onko tärkeämpää olla sosiaalisesti älykäs vai tietää paljon asioita? Ja kuka oikeasti jaksaa puolituntemattomien kans jauhaa valtion taloudesta, politiikasta tms. Jos jätkä aloittais pätemällä politiikkatiedoillaan ensimmäisillä tapaamisilla niin hohhoijaa... kyllä se siihen jäis. Koulutus ja ammatti menee Suomessa ihmisen ohi ja se on hiton huolestuttavaa.
Näin on. Sä olet älykkö, huomiosi osoittaa sen. Tunneäly, taju siitä mitä milloinkin missäkin tilanteessa pitää ja tulee sanoa, tunteiden ja järjen käytön sulava yhteistyö, tuottaa kaltaisiasi viisaita ihmisiä.
- Tunneäly on naisten
Small talk kirjoitti:
Näin on. Sä olet älykkö, huomiosi osoittaa sen. Tunneäly, taju siitä mitä milloinkin missäkin tilanteessa pitää ja tulee sanoa, tunteiden ja järjen käytön sulava yhteistyö, tuottaa kaltaisiasi viisaita ihmisiä.
keksimä fiktio, jonka avulla voi selittää, miksi paremman näköinen ihminen on toivottavampi kumppani kuin vaatimattoman näköinen, mutta älykäs. Virallisesti pitää julistaa, että älykkyys on ulkonäköä tärkeämpi ominaisuus. Me kaikki tiedämme, että tämä on hurskastelua. Naisille VAIN ulkonäöllä on merkitystä. Pohjimmiltaa nainen valitsee meidän kulttuurissamme kumppanin haarovälillään ei järjellään.Sitä ei kuitenkaan saa sanoa ääneen, jotta ei vaikuttaisi pinnalliselta. Siksi käsitteet on määriteltävä uudelleen ja keksittävä tarvittaessa uusia käsitteitä, joita mikään objektiivinen mittausmenetelmä ei tavoita. Tunneälyä ei voi mitenkään mitata (toisin kuin tavallista älyä) siksi se on erittäin hyvä karsintakriteesi. Kenen tahansa joka on riittävän hyvän näkäinen voi julistaa tunneälykkääksi. Näin ei kuulosteta pinnalliselta.
- Tyypillistä
Tunneäly on naisten kirjoitti:
keksimä fiktio, jonka avulla voi selittää, miksi paremman näköinen ihminen on toivottavampi kumppani kuin vaatimattoman näköinen, mutta älykäs. Virallisesti pitää julistaa, että älykkyys on ulkonäköä tärkeämpi ominaisuus. Me kaikki tiedämme, että tämä on hurskastelua. Naisille VAIN ulkonäöllä on merkitystä. Pohjimmiltaa nainen valitsee meidän kulttuurissamme kumppanin haarovälillään ei järjellään.Sitä ei kuitenkaan saa sanoa ääneen, jotta ei vaikuttaisi pinnalliselta. Siksi käsitteet on määriteltävä uudelleen ja keksittävä tarvittaessa uusia käsitteitä, joita mikään objektiivinen mittausmenetelmä ei tavoita. Tunneälyä ei voi mitenkään mitata (toisin kuin tavallista älyä) siksi se on erittäin hyvä karsintakriteesi. Kenen tahansa joka on riittävän hyvän näkäinen voi julistaa tunneälykkääksi. Näin ei kuulosteta pinnalliselta.
insinööripuhetta tuo sinun avautumisesi.
- Ihmisen mitta
Kyllä tunneälyä varmaankin voidaan jotenkin mitata, ainakin sillä lailla, miten elää, toteuttaa itseään, ottaa huomioon muut ihmiset, siis KAIKKI, ei vain naisenpuolet. Elämässä ei riitä, että on älyä ja 'viisautta', elämästä ei selviä ilman tunteita.
Siksi joillakin miehillä on niiin h-n vaikeaa nykyaikana, kun tunnetta ei löydy, ei ole olemassa. Elämästä tulee 'puolikas', vaillinainen, epätäydellinen ... Kumppania ei löydy eikä oikein mitään muutakaan sisältöä, kun ei TUNNE eikä TAJUA. - Revi siitä
"Tärkein ei ole järki vaan se, mikä ohjaa sitä - luonne, sydän, jalot ominaisuudet, kehitys." (Fedor Dostojevski)
- KylmäNainen
ärsyttävät suunnattomasti tyhmät ihmiset. Tyhmän ihmisen tunnistaa heti siitä, ettei tyhmä ihminen osaa yhdyssanoja. Eikä lyödä välimerkkiä pilkun jälkeen tai käyttää vain yhtä kysymysmerkkiä lauseen perässä kolmen sijaan.
- Devilish Bitch
Minuakin kiinnostaa kaltaisesi idiootit.
Jotkut saavat etuoikeuden syntyä kissanpaska suussa ja heillä on velvollisuus trollailla ripulillaan.
Ostaisitko muuten dildon?
Myyn käytettyjä alennushintaan. - KylmäNainen
Devilish Bitch kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa kaltaisesi idiootit.
Jotkut saavat etuoikeuden syntyä kissanpaska suussa ja heillä on velvollisuus trollailla ripulillaan.
Ostaisitko muuten dildon?
Myyn käytettyjä alennushintaan.on loogisia ja kieliopillisia ongelmia.
- #DxDy#
KylmäNainen kirjoitti:
on loogisia ja kieliopillisia ongelmia.
Ei ole.
Sinun päässäsi on loogisia ongelmia.
Sinun vaginassasi on kieliopillisia ongelmia.
Ei hätää.
Molemmat ongelmat ratkeaa käytetyllä dildolla.
Nyt ale-hintaan 6,9 €! - KylmäNainen
#DxDy# kirjoitti:
Ei ole.
Sinun päässäsi on loogisia ongelmia.
Sinun vaginassasi on kieliopillisia ongelmia.
Ei hätää.
Molemmat ongelmat ratkeaa käytetyllä dildolla.
Nyt ale-hintaan 6,9 €!nyt Arasville panemaan äitiäsi.
- määäääääääääääääää
Idiootteja löytyy kaikista ihmisryhmistä, mutta myös mielenkiintoisia ja hienoja ihmisiä. Ihmisen tyhmyydestä kertoo paljon, jos luulee tietävänsä niin paljon, että on varaa alkaa toisia etenkään ryhmänä hirveästi haukkumaan. Kaikkien kanssa voi keskustella ja kaikilla on kyllä mielipiteitä, jos itse on riittävän avoin!
T: oikeasti maailmaa nähnyt ja korkeakoulutettu mies, joka tietää, ettei oikeastaan tiedä vielä juuri mitään- Tajuton
No just. Ma en usko että olet mies, tuollaisella tekstillä. Todista.
- määäääääääääääääääää
Tajuton kirjoitti:
No just. Ma en usko että olet mies, tuollaisella tekstillä. Todista.
No älä usko. Kaiken lisäksi olen vielä kaikesta huolimatta aika perusjunttimies eli tykkään kaljasta ja makkarasta ja urheilusta ja olen parrakas, tatuoitu ja ylipainoinen. Ja ylpeä itsestäni juuri tällaisena! Mutta jos todisteita haluat, niin voithan vaikka kysyä Englantilaisen jalkapallon tilastoja tms. sellaista, jota yksikään nainen tuskin tietää:D
- Tajut-on
määäääääääääääääääää kirjoitti:
No älä usko. Kaiken lisäksi olen vielä kaikesta huolimatta aika perusjunttimies eli tykkään kaljasta ja makkarasta ja urheilusta ja olen parrakas, tatuoitu ja ylipainoinen. Ja ylpeä itsestäni juuri tällaisena! Mutta jos todisteita haluat, niin voithan vaikka kysyä Englantilaisen jalkapallon tilastoja tms. sellaista, jota yksikään nainen tuskin tietää:D
Ei se mitään haittaa jos tukkaa "kaljasta ja makkarasta" kunhan ajatuspuoli on jotain muuta kuin perusurpojunteilla. Ma en kestä jämähtäneitä asenteita, itsesääliä ja 'Euroopan omistajaa' samassa persoonassa. En kestä !
- voe
Todella monet naiset aivottomia bimboja...niin missä? Jos haet seurasi jostain pissisbaarista, niin mitä kuvittelet löytäväsi?
- 0==9304=03883
Naisten päätöksiä seuranhaun suhteen ohjaavat miehen alapään koko, miehen pituus ja kasvot. Kaikki muu on 99% vailla merkitystä.
T. Lyhyt, pienimunainen ja katkeroitunut (ja tyhmä) mies - eikös vain!
Kun nainen pyllistää, ja voi panna menemään :)
- echou
Kyllä tyhmiä kanasia on myös kouluja käyneiden naisten joukossa. Ainakin minun mielestäni nainen on mahdollisista tutkinnoista ja kursseista riippumatta järkyttävä bimbo, jos hän on kiinnostunut vain passaamaan (ääliö)miestään (joka kohtelee eukkoaan kuin kotitalous-seksikonetta), miehen tarjoamasta elintasosta, vauvoista, vaatteista, surkeista tv-sarjoista. Näillä tyttärillä tulevaisuudenhaaveetkin liittyvät sairaan parisuhdepelinsä kiemuroihin ja shoppailuun. Lohtuna asiassa on, että tyhmät tytöt tykkää tyhmistä pojista, joten ei älyköiden kannata heitä oikeasti pelätä.
- pata kattilaa
juu, sohvalle kaukosäätimen kans unohtuneet miehet lapsellisen tv-urheilunsa kanssa on toki paljon syvällisempiä :(
- Glammie...
Kaikki kykenevät pänttäämään jos vaan haluavat; kulttuurista, uutisista ja muusta elämänmenosta voi olla kiinnostunut ilman insinööriopiskeluja tai mitään muutakaan opiskelua.
Typeryys ikävä kyllä pysyy, vaikka olisi kuinka lukenut tahansa.
Kyllä se on se elämänkoulu joka opettaa kaikkein parhaiten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632123Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272087- 1301604
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505