Tyhmät ihmiset?!

*nNn*

Kertokaas mulle teidän oma määritelmä tod. tyhmästä ihmisestä?
Minä kun olen kuulemma tyhmä joka suhteessa, ihmissuhteissa, työssä jne.....

70

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se mitään, niin mäkin oon kuulemma. Olen hidas ja tyhmä, mutta ei sitä kannata hävetä :)

• pitäähän meillekki joku paikka löytyä. ;)

oon tavannu tasan yhden "tyhmän" ihmisen joka oli niiiin HIDAS joka asiassa, ei pysyny ajatusteni mukana mitä tarkoitin jne ja oli melkein joka asiaan kysymässä syytä tms., sain kokoajan olla selittämässä ja tekemässä kaiken ja se vaan roikkui.. tapitti myös kokoajan silmiin ja ääniki niin nariseva että rupeshan siinä omaaki päätä puristaa ja aloin vältteleen koko ihmisen seuraa. ja joojoo, sinällään outoa koska vaikka itekki oon tyhmä ja hidas niin en silti pärjänny.

• LaRito kirjoitti:

pitäähän meillekki joku paikka löytyä. ;)

oon tavannu tasan yhden "tyhmän" ihmisen joka oli niiiin HIDAS joka asiassa, ei pysyny ajatusteni mukana mitä tarkoitin jne ja oli melkein joka asiaan kysymässä syytä tms., sain kokoajan olla selittämässä ja tekemässä kaiken ja se vaan roikkui.. tapitti myös kokoajan silmiin ja ääniki niin nariseva että rupeshan siinä omaaki päätä puristaa ja aloin vältteleen koko ihmisen seuraa. ja joojoo, sinällään outoa koska vaikka itekki oon tyhmä ja hidas niin en silti pärjänny.

vittumaisinta on se jos selittää tosissaan jotain asiaa jonka jälkeen oottaa toisen mielipidettä tms. mutta se sanooki vaan silmät pyöreinä että AIJJAA? arh!!

• LaRito kirjoitti:

Noh, raskaan sarjan mestarit kannattaakin jättää omaan nurkkaansa ihan suosiolla ;)

Kirjoituksestas inspiroiduttuani mäkään en ole tainnut tavata kuin yhden todella, siis todella, tyhmän ihmisen. Se oli nainen, semmonen.. Lapanen. Ihan oikea lapanen, ei mitään omaa mielipidettä ja roikkui mukana koska se vaan roikkui. Kaikilla ei aina leikkaa, ei mullakaan. On lohduttavaa tietää, että ei ole yksin asiassa :)

• LaRito kirjoitti:

vittumaisinta on se jos selittää tosissaan jotain asiaa jonka jälkeen oottaa toisen mielipidettä tms. mutta se sanooki vaan silmät pyöreinä että AIJJAA? arh!!

*reps*

Ai jaa (daa) !! :DD

• alruna kirjoitti:

Noh, raskaan sarjan mestarit kannattaakin jättää omaan nurkkaansa ihan suosiolla ;)

Kirjoituksestas inspiroiduttuani mäkään en ole tainnut tavata kuin yhden todella, siis todella, tyhmän ihmisen. Se oli nainen, semmonen.. Lapanen. Ihan oikea lapanen, ei mitään omaa mielipidettä ja roikkui mukana koska se vaan roikkui. Kaikilla ei aina leikkaa, ei mullakaan. On lohduttavaa tietää, että ei ole yksin asiassa :)

jos ei kaikki heti leikkaa, ei varmasti kellään heti, mut se että jos ei selitystenKÄÄN jälkeen oo koko asiaa tajunnu eikä osaa asialle ees nauraa vaan typeränä vaan tapittaa silmiin.. SE pistää nyppiin.

• LaRito kirjoitti:

jos ei kaikki heti leikkaa, ei varmasti kellään heti, mut se että jos ei selitystenKÄÄN jälkeen oo koko asiaa tajunnu eikä osaa asialle ees nauraa vaan typeränä vaan tapittaa silmiin.. SE pistää nyppiin.

leikkaa kenenkään erilaisen ihmisen kans.

• alright
        LaRito kirjoitti:

leikkaa kenenkään erilaisen ihmisen kans.

mitäköhän sä taas selität

• alright kirjoitti:

mitäköhän sä taas selität

pupunen kysytty mitään.

• alright
        LaRito kirjoitti:

pupunen kysytty mitään.

vaan minä kysyin

• LaRito kirjoitti:

Ihan niin kuin minä xD

No joo, se on tosi turhauttavaa kyllä, että jos yrittää kovasti selittää jotain ja asia ei mene millään jakeluun, kovalevyn kanssa pahasti jotain ongelmia. Sitä en myöskään oikein siedä, että kerrotaan jotain ja kysytään, ymmärsikö ja vastaus on kyllä, seuraavassa hetkessä kysytään että mitä se olikaan.. Mä ymmärrän epävarmuuden ja siksi tavan sanoa, että tajuaa (vaikkei oikeesti tajunnu vaan aavisti) ettei hermostuta toista, mutta se hermostuttaa itseasiassa vielä enemmän..

• alright kirjoitti:

vaan minä kysyin

koska et pysy perässä. ;)

• alright
        LaRito kirjoitti:

koska et pysy perässä. ;)

mä kysyn just sitä, mitä mä haluan kysyä, ja sähän et voi mua estää!

• alright kirjoitti:

mä kysyn just sitä, mitä mä haluan kysyä, ja sähän et voi mua estää!

ikävä kyllä.

• alright
        LaRito kirjoitti:

ikävä kyllä.

kyllä sua mahtaa vituttaa :D

• alright kirjoitti:

kyllä sua mahtaa vituttaa :D

meni jopa 6min vastata! *taputap*

ja niin, et arvaakkaan kuinka paljo.. mut sunhan oikkuihin on sinällään kyllä jo tottunu.

• LaRito kirjoitti:

meni jopa 6min vastata! *taputap*

ja niin, et arvaakkaan kuinka paljo.. mut sunhan oikkuihin on sinällään kyllä jo tottunu.

alright on vähä niinku nainen. ;)

• alright
        LaRito kirjoitti:

alright on vähä niinku nainen. ;)

sä taisit ihan odottaa mun vastausta. muista olla rämpyttämättä sitä f5-nappia, ettei käy huonosti :s

• Pelti ja tynnyri.
        LaRito kirjoitti:

ponnistaa.

Vanha sanonta.

• alright kirjoitti:

sä taisit ihan odottaa mun vastausta. muista olla rämpyttämättä sitä f5-nappia, ettei käy huonosti :s

vastausta ei voi olla oottamatta ku pakostaki vastaat.

• alright
        LaRito kirjoitti:

vastausta ei voi olla oottamatta ku pakostaki vastaat.

mutta ei sitä nyt oo pakko oottaa, se tulee odottamattaki

• alright kirjoitti:

mutta ei sitä nyt oo pakko oottaa, se tulee odottamattaki

oot sinä kyllä aika nassu. :D

• alright
        LaRito kirjoitti:

oot sinä kyllä aika nassu. :D

:)

• alright

on hölmö, ajattelematon tai vajaavainen. sun tapauksessa on luultavasti kyse vajaavaisuudesta tai jälkeenjääneisyydestä

• -Työtön puska-

Monen mielestä tyhmä ihminen on esim. -------------->>>>

- pitkäaikaistyötön
      - asunnoton
      - vanki
      - päihdeongelmainen
      - huumeongelmainen
      - sosiaalitoimiston asiakas
      - henkilö joka työskentelee siivousalalla
      - monen lapsen yksinhuoltaja, joka ei käy töissä
      - ihminen joka on käynyt vaan peruskoulun
      - tummaihoinen maahanmuuttaja
      - puhelinmyyjä
      - ihminen joka on liian kiltti, eikä osaa pitää puoliaan
      - uskovainen
      - köyhä
      - kielitaidoton
      - mielenterveysongelmainen
      - ihminen jolta on mennyt luottotiedot

Itse mä EN! ajattele noin, mutta tässäpä oli esimerkkejä

• alright

uskovainen on kyllä tyhmä tiedon puutteen takia

• vänksy

tyhmyys = typeryys = hölmöys

• kauniisti, että en ymmärrä ihmissuhteita kovin syvällisesti jne... :)

No harvoin sitä tapaa NIIN tyhmää ihmistä, mut lähinnä en arvosta sellaista luonnetta, jossa antaa menestyksen nousta liiaksi hattuun, jolloin ihminen kuvittelee muuttuneensa joksikin toiseksi, joksikin paremmaksi, onnistumisensa tähden. - Liika vaatimattomuus on pahasta, mut sellainen turha itsensä korostaminen, siitä en pidä.

• alright

kateellisuus taas äänessä. anna toisten menestyä jos ne menestyy, ei se susta huonompaa ihmistä tee :p

• alright kirjoitti:

kateellisuus taas äänessä. anna toisten menestyä jos ne menestyy, ei se susta huonompaa ihmistä tee :p

sanoo ihminen joka ei hyväksyny sitä että jollaki oli sattumoisin ollu enemmän seksikumppaneita mitä itellä.

• alright
        LaRito kirjoitti:

sanoo ihminen joka ei hyväksyny sitä että jollaki oli sattumoisin ollu enemmän seksikumppaneita mitä itellä.

missä keskustelussa tollanen oli?

• alright
        alright kirjoitti:

missä keskustelussa tollanen oli?

lartsa kuumeisesti etsii joskus kännipäissään näkemäänsä ketjua, joka on poistettu seriffin toimesta ajat sitten.

• alright kirjoitti:

Tarkoitin oikeastaan sitä, että kun itselleni tuli onnistuminen, niin minusta oli kiusallista, jopa ärsyttävää se, että vaikka työpaikalla minua alkoivat maireasti hymyillen tervehtiä sellaisetkin ihmiset, jotka olivat siihen asti katsoneet minua suurin piirtein nenänvarttaan pitkin. - Koska itse kuitenkin tiesin, että olin ihan sama ihminen kuin se, joka oli painanut päänsä tyynyn edellisenä iltana. - Kun taas joku toinen, vastaavassa tilanteessa, näköjään halusi siirtyä parempiin pöytiin heti, kun siihen tuli tilaisuus. - Äh, et sä tästä varmaan paljon irti saa... ?

• alright
        xena-183 kirjoitti:

Tarkoitin oikeastaan sitä, että kun itselleni tuli onnistuminen, niin minusta oli kiusallista, jopa ärsyttävää se, että vaikka työpaikalla minua alkoivat maireasti hymyillen tervehtiä sellaisetkin ihmiset, jotka olivat siihen asti katsoneet minua suurin piirtein nenänvarttaan pitkin. - Koska itse kuitenkin tiesin, että olin ihan sama ihminen kuin se, joka oli painanut päänsä tyynyn edellisenä iltana. - Kun taas joku toinen, vastaavassa tilanteessa, näköjään halusi siirtyä parempiin pöytiin heti, kun siihen tuli tilaisuus. - Äh, et sä tästä varmaan paljon irti saa... ?

kaikkihan haluaa urallansa edetä, ei se oo tyhmyyttä. jos jättää tilaisuutensa käyttämättä, se on tyhmyyttä :s

• alright kirjoitti:

kaikkihan haluaa urallansa edetä, ei se oo tyhmyyttä. jos jättää tilaisuutensa käyttämättä, se on tyhmyyttä :s

Jos uskoo siihen, että nousujohde jatkuu ikuisesti. - Mut kuinka paljon sua lämmittää se, että sä istut vuoden - pari, tai jonkin aikaa paremmassa pöydässä ja sen jälkeen pöytään tulee uusia ihmisiä ja sua aletaan kattella taas nenänvartta pitkin, että mitä tuokin tässä itse asiassa tekee... - Tyhmä olen varmasti itse, kun en sitä onnea ymmärrä... - Minusta vaan on parempi edetä omilla kyvyillään ja ansioillaan työelämässä, eikä jonkin ulkopuolelta tulevan loiston turvin.

• alright
        xena-183 kirjoitti:

Jos uskoo siihen, että nousujohde jatkuu ikuisesti. - Mut kuinka paljon sua lämmittää se, että sä istut vuoden - pari, tai jonkin aikaa paremmassa pöydässä ja sen jälkeen pöytään tulee uusia ihmisiä ja sua aletaan kattella taas nenänvartta pitkin, että mitä tuokin tässä itse asiassa tekee... - Tyhmä olen varmasti itse, kun en sitä onnea ymmärrä... - Minusta vaan on parempi edetä omilla kyvyillään ja ansioillaan työelämässä, eikä jonkin ulkopuolelta tulevan loiston turvin.

sen pari vuotta saamaan parempaa palkkaa, joten tietystihän se hyödyttää

• alright kirjoitti:

sen pari vuotta saamaan parempaa palkkaa, joten tietystihän se hyödyttää

Ei parempaa palkkaa, vain "parempaa" seuraa, jonka loistossa voi paistatella ruokatunnilla.

• alright
        xena-183 kirjoitti:

Ei parempaa palkkaa, vain "parempaa" seuraa, jonka loistossa voi paistatella ruokatunnilla.

no ei se sitte kannata

sehän on yks ja sama jutteleeko martille vai pekalle työpaikalla

• alright kirjoitti:

lartsa kuumeisesti etsii joskus kännipäissään näkemäänsä ketjua, joka on poistettu seriffin toimesta ajat sitten.

vaikka niin haluisitki, jos välttis tahdot tietää niin kävin tupakilla yms. mutta niin, jos joku sen ketjun muistaa ja jaksaa ehtiä niin tuokoot tähän, itse en jaksa. silloin jo aattelin mainita mutta en viitsiny. se johon se ap (jolle ite vastasit) sanoi että ei se määrä vaan laatu.. muistat varmasti.

pupunen oli kade. ;)

• alright
        LaRito kirjoitti:

vaikka niin haluisitki, jos välttis tahdot tietää niin kävin tupakilla yms. mutta niin, jos joku sen ketjun muistaa ja jaksaa ehtiä niin tuokoot tähän, itse en jaksa. silloin jo aattelin mainita mutta en viitsiny. se johon se ap (jolle ite vastasit) sanoi että ei se määrä vaan laatu.. muistat varmasti.

pupunen oli kade. ;)

ei hajuukaan, mutta tuo tupakointi on kyllä aika paha tapa :s

• alright kirjoitti:

no ei se sitte kannata

sehän on yks ja sama jutteleeko martille vai pekalle työpaikalla

Ja aivan sama onko martti toimitusjohtaja ja pekka varastomies.

• alright kirjoitti:

ei hajuukaan, mutta tuo tupakointi on kyllä aika paha tapa :s

samaa mieltä (poltosta) mutta ei se oo ku satunnaista, onneksi. :s uskallatkos muutes kertoa mistäpäin oot?

• alright
        LaRito kirjoitti:

samaa mieltä (poltosta) mutta ei se oo ku satunnaista, onneksi. :s uskallatkos muutes kertoa mistäpäin oot?

en kyllä taida uskaltaa, näin trollina olis aika paha moka kertoo mitään henkilötietoja :s

• alright kirjoitti:

en kyllä taida uskaltaa, näin trollina olis aika paha moka kertoo mitään henkilötietoja :s

menis enää itseäni miksikään trolliksi sanomaan, oot osannu jo asiallisestikki kirjoittaa joka hyvä. toisekseen suurin osa rekoista täälä on sen jo maininnu missäpäin asuu joten mikset myös sinä? eihän sitä paikkakuntaa kuitenkaan sanota ellei välttis halua. ja rekkaa samalla itses, tylsä jos et!

• alright
        LaRito kirjoitti:

menis enää itseäni miksikään trolliksi sanomaan, oot osannu jo asiallisestikki kirjoittaa joka hyvä. toisekseen suurin osa rekoista täälä on sen jo maininnu missäpäin asuu joten mikset myös sinä? eihän sitä paikkakuntaa kuitenkaan sanota ellei välttis halua. ja rekkaa samalla itses, tylsä jos et!

se kuuluu hämäystaktiikkaan, joskus mä kirjotan asiallisesti, ja joskus taas vittuilen ankarasti.

• alright kirjoitti:

se kuuluu hämäystaktiikkaan, joskus mä kirjotan asiallisesti, ja joskus taas vittuilen ankarasti.

ns. vittuiluja voi tosissaan ottaa kerta sinutki täälä jo tunnetaan? ylipäätään vittuilut.

mutta pysy vaan asiallisena.. ja kerta uskallat vittuilla niin uskallat varmasti myös joskus kertoa mistäpäin oot.

mamis. ;)

• alright
        LaRito kirjoitti:

ns. vittuiluja voi tosissaan ottaa kerta sinutki täälä jo tunnetaan? ylipäätään vittuilut.

mutta pysy vaan asiallisena.. ja kerta uskallat vittuilla niin uskallat varmasti myös joskus kertoa mistäpäin oot.

mamis. ;)

vaikkei niitä kukaan ota tosissaan, nii ainaki joku nauraa niille :D

siis jos nauraa, useimmiten ihmiset vaan vittuuntuu entisestään

• hihihiiiiii :D
        xena-183 kirjoitti:

.

• hihihiiiiii :D kirjoitti:

.

Niinku luokkaretkellä vai ;) ?

• Impi-mies
        xena-183 kirjoitti:

Niinku luokkaretkellä vai ;) ?

.

• ___*___

yhdistetään heti tyhmyyteen

M.O.T

• Crocuta

Moni filosofi on asiaa pohtinut. Ensimmäinen mieleen tuleva lainaus on:

"Jos sinä et edes tiedä missä Japani sijaitsee
      Niin se tarkoittaa vain sitä että olet vitun idiootti".

Tätä määritelmää ei kovin laajalti kai kannateta, mutta yksi määritelmä kuitenkin.

• BlueNightSatin

vois olla joku joka ei vaan tajua, vaikka väännät asian ratakiskosta. Niino, eihän se välttämättä ole tyhmä, se ei vaan ymmärrä sun kieltä. Mutta voi se olla tyhmäkin. Ainakin semmosta tulee helposti pidettyä tyhmänä. ;)

• alright

minä tyhmä?

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

minä tyhmä?

sä kyllä joskus aika helvetin tyhmän oloinen. Myönnettäköön. :)

• alright
        BlueNightSatin kirjoitti:

sä kyllä joskus aika helvetin tyhmän oloinen. Myönnettäköön. :)

nyt en ymmärrä...

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

nyt en ymmärrä...

niin, siinäpä se taas nähtiin. :)

• alright

niin, siinäpä se taas nähtiin. :)

sinä haukut minua tyhmäksi? :s

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

sinä haukut minua tyhmäksi? :s

koska sä olet tyhmä, niin no aina välillä sä vaikutat vähän tyhmälle. Käykö vastaukseksi? :)

• alright

koska sä olet tyhmä, niin no aina välillä sä vaikutat vähän tyhmälle. Käykö vastaukseksi? :)

koska haukkuminen on valheen levittämistä toisesta. eli siis jos sä haukut mua tyhmäks, mä en oo tyhmä, koska sä sillon valehtelet

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

koska haukkuminen on valheen levittämistä toisesta. eli siis jos sä haukut mua tyhmäks, mä en oo tyhmä, koska sä sillon valehtelet

saanhan mä mielipiteeni silti ilmaista ja siitä saa olla eri mieltä. Ei se ole valehtelua, jos se on mun mielipide. Halloota halloo! :)

• alright

saanhan mä mielipiteeni silti ilmaista ja siitä saa olla eri mieltä. Ei se ole valehtelua, jos se on mun mielipide. Halloota halloo! :)

valehtelua, koska mä en oikeesti oo tyhmä .D

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

valehtelua, koska mä en oikeesti oo tyhmä .D

sä esität vaan tyhmää. Mitäs esität, olisit normaalisti. Oma vikas! :)

• alright

sä esität vaan tyhmää. Mitäs esität, olisit normaalisti. Oma vikas! :)

mitään esitä :s

• iron wire

• minuakin sanottu usein tyhmäksi.

Perusajatuksena tyhmäksi voisi sanoa henkilöä, joka ei opi virheistään ja sekään määritelmä ei ole varmaa.
      Sillä on henkilöitä, jotka eivät yksinkertaisesti hallitse taitojaan kyseisellä alalla, esim. osata määritellä milloin on juonut alkoholia liikaa.

• määritelmää

Viisas vaikenee ja tyhmä ei tajua miksi viisas vaikeni.

• timanttia

jolla on hidas sytytys tai sitten totaalinen ymmärryksen puute.

• cat_on_fire

No määritelmästä kävisin varmaan minä, mut sanoisin että sellanen toooosi hidas joka ei tajua ei sitten millään mitään. Ja se on jo hyvin jos minä keskivertoa idiootimpana järkytyn miten toiset voi vaan olla totaalisen tyhmiä, se on jo pelottavaa. Vaikka itsekin olen dorka, niin en kyllä enää itseäni tyhmempiä jaksa, mulla loppuu kärsivällisyys jos joku ei koskaan tajua mitään. Kuten vanhalla entisellä työpaikalla eräs hituri joka ei osannut laskea, ei mitata mittanauhalla, ei ymmärtäny pitää turpaa kiinni asiakkaiden kuullen, eikä tajunnut edes simppeleitä juttuja mitä koitit selittää, ei siis oikeasti mitään maailman yksinkertaisimpia asioitakaan. Tyhmyys voi olla monenlaista, mutta on se kyllä karmivaa että minuakin pöljempiä on olemassa.

• kirpela

löytänyt täydellisen dominantin, siis sen joka on hokenut tota niin kauan, että uskot sen löpinät :( Noin on joskus käynyt itsekullekin, siihen tarvitaan hyviä ihmisiä ympärille, että pääset tuolta pois.

Todella tyhmä ihminen nostaa itsensä toisten yläpuolelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      53
      5278
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      77
      4266
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      84
      3787
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      74
      2760
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      163
      2621
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      70
      2448
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2395
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2219
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      149
      1863
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1606
    Aihe