tapahtunut savossa. Kamalaa!! Millainen ihminen varastaa kolmikuisen vauvan vanhemmiltaan..
vauva viety kotipihasta
17
408
Vastaukset
- kauheaa on
Tietäen, miten hullu maailma on, en IKINÄ jättäisi lasta yksin ulos. Ehkä tapaus herättää vanhemmat tajuamaan tämän.
- aina sattuu
syyllistää vanhempia...odotellaas nyt mikä tämän jutun tausta ja muuta seikat ovat ennenkuin tähän nimenomaiseen uutiseen puututaan,mutta silti väitän että täällä maalla ainakin on hyvin yleistä että vauvat nukutetaan omalla pihalla omakotitaloissa ainakin...ja näin olen tehnyt myös kun asuimme rivarissa.Ja luulen että nukutetaan edelleen...
- asdfas
heti ruvetaan syyllistämään vanhempia! Itse nukutan (11k ikäinen tyttö) tytön ulos rattaisiin/vaunuihin, mutta siten, että laitan hänet takapihan terassille, ikkunan viereen, johon minulla on suora näköyhteys keittiöstä ja olohuoneesta. Oon varmaan hysteerinen, mutta ikinä en ole uskaltanut jättää etupihalle nukkumaan, koska sinne minulla ei ole näköyhteyttä. Ikkunan jätän aina auki ja käyn välillä aina katsomassa kun saattaa nukkua 3h ulkona :-).
- asdlkjhsd
Epäilen, että asialla taitavat olla jotkut ymmärtämättömät teinitytöt, joille on iskenyt hoivavietti. Palauttavat vauvan, kun väsyvät nukkeleikkiin. Tietysti asia on eri, jos vanhemmat ovat liikkuneet hämärissä porukoissa. Koston kovuudella ei ole rajoja esim. huumemaailmassa.
- ihan turhaa
asdfas kirjoitti:
heti ruvetaan syyllistämään vanhempia! Itse nukutan (11k ikäinen tyttö) tytön ulos rattaisiin/vaunuihin, mutta siten, että laitan hänet takapihan terassille, ikkunan viereen, johon minulla on suora näköyhteys keittiöstä ja olohuoneesta. Oon varmaan hysteerinen, mutta ikinä en ole uskaltanut jättää etupihalle nukkumaan, koska sinne minulla ei ole näköyhteyttä. Ikkunan jätän aina auki ja käyn välillä aina katsomassa kun saattaa nukkua 3h ulkona :-).
Kyse ei ollut kyseisen lapsen vanhemmista, vaan että yleisesti ihmiset alkaisivat tajuamaan nämä vaarat.
Itse asun paritalossa ja on pihaa ja parveketta, niin en pidä lasta nukkuvana yksin edes parvekkeella. Kolme täyttää ja kaksi lievää flunssaa ollut koko elämänsä aikana, että ihan huuhaata nukuttaa lapsia karaisemisen vuoksi ulkona. - terveellistä
ihan turhaa kirjoitti:
Kyse ei ollut kyseisen lapsen vanhemmista, vaan että yleisesti ihmiset alkaisivat tajuamaan nämä vaarat.
Itse asun paritalossa ja on pihaa ja parveketta, niin en pidä lasta nukkuvana yksin edes parvekkeella. Kolme täyttää ja kaksi lievää flunssaa ollut koko elämänsä aikana, että ihan huuhaata nukuttaa lapsia karaisemisen vuoksi ulkona.Eiköhän televisiouutisissakin juuri kehotettu lapsia edelleenkin nukuttamaan ulkona,kaikesta huolimatta.Se on lapsille hyväksi.Voit sitten vahtia vaikka kuinka tarkasti,seiso vaikka vieressä lukemassa lehteä.
- ihan turhaa
terveellistä kirjoitti:
Eiköhän televisiouutisissakin juuri kehotettu lapsia edelleenkin nukuttamaan ulkona,kaikesta huolimatta.Se on lapsille hyväksi.Voit sitten vahtia vaikka kuinka tarkasti,seiso vaikka vieressä lukemassa lehteä.
Kyse onkin YKSIN ulkona nukuttamisesta! kai nyt sentään uskaltaa vielä kävelyllä käydä nukkuvan lapsen kanssa :)
Ei ole perusteltua nukuttaa yksin tai muulloinkaan ulkona. Ulkoilu on terveellistä, mutta että NUKKUU ulkona, ei ole perusteltua.
- Don`tTouch
ainakin useasti yrittävät helsingin keskustassakin varastaa vaunuista suomalais vauvoja joten ei olisi mikään ihme jos nytkin olisi viety ja kuten on todettu tämä on sairas maailma ja kaikenlaista pahaa tehdään lapsille kuten myös vauvoille :( Saunan taakse se joka pienen ihmisen on vienyt..
- sdfkljash
Käsi sydämelle: Kuka kehtaa vielä puhua mielisairaaloiden lakkauttamisesta? Saunan taakse tuommoiset saatanat!
- 14+10
kamala juttu, mutta onneksi vauva löytyi! Uskon, että kyseessä on ollut jotkut pikkutytöt/pojat, jotka eivät ole ymmärtäneet tekosiaan.
- raivostunut.
Miten vajaa-älyinen lapsen pitää olla ettei tajuaisi seuraamuksia tai edes saisi päähänsä jotain noin sairasta?! 4-vuotiaskin ymmärtäisi, saati sitten niin iso että pystyy vauvan nostamaan vaunuista. Voi tietty olla, että jotain huonompia lapsia (ns. roskaporukan pentuja), joista ei muutenkaan koskaan tule normaaleita empatiaa tuntevia ihmisiä. Mutta päästään terveet lapset eivät tälläistä tee, se on varma.
- 14+10
raivostunut. kirjoitti:
Miten vajaa-älyinen lapsen pitää olla ettei tajuaisi seuraamuksia tai edes saisi päähänsä jotain noin sairasta?! 4-vuotiaskin ymmärtäisi, saati sitten niin iso että pystyy vauvan nostamaan vaunuista. Voi tietty olla, että jotain huonompia lapsia (ns. roskaporukan pentuja), joista ei muutenkaan koskaan tule normaaleita empatiaa tuntevia ihmisiä. Mutta päästään terveet lapset eivät tälläistä tee, se on varma.
että kyseessä on lapsi, kuten nyt on käynyt ilmi. Tosin melko vanha, kun on jo 12-vuotias eli jotain täytyy kyllä olla vialla, kun noin on toiminut. Lapsen vaunuista nostaminen nyt ehkä jotenkin vielä olisi käsitettävissä, mutta että haudattu lumeen. Jotain pahasti vialla tuolla tytöllä, toivottavasti saa nyt apua.
- Onniailona
Ihana asia, että vauva löytyi.
Voi vain kuvitella äidin kauhua:( - kamalaa
Ihan hirveää mutta tietäen ihmiskaupan (valkoisen orjakaupan)...maailman kolmanneksi suurin bisnes ase- ja huumekaupan jälkeen ja pian todennäköisesti ohittaa huumekaupan... ja elinkaupan jotka molemmat kukoistavat maailmalla en uskalla jättää vauvaa lainkaan yksin ulos.
- vdsdzdzs
En usko, että oli lapsen tekemää vaan jonkun mielenvikaisen puuhia. Joku kertoi, että talon vieressä on mielisairaiden, jälkeenjääneiden etc. hoitokoti. Eiköhän syyllistä etsitä aika aktiivisesti sieltä päin, tai ainakin mielestäni kannattaisi.
Sinällään uskon kyllä, että syyllinen selviää. Luotan suomalaiseen poliisiin, se selvittää tämänlaisia korkean prioriteetin juttuja melko varmasti yleensäkin. Ehkä ei ihan heti, mutta aikanaan. Murhat eivät vanhene ikinä, ja niiden tutkintaa jatketaan vuosikausia, kunnes ratkeavat. Tietysti mieluummin mahdollisimman pian. - go8jk
vdsdzdzs kirjoitti:
En usko, että oli lapsen tekemää vaan jonkun mielenvikaisen puuhia. Joku kertoi, että talon vieressä on mielisairaiden, jälkeenjääneiden etc. hoitokoti. Eiköhän syyllistä etsitä aika aktiivisesti sieltä päin, tai ainakin mielestäni kannattaisi.
Sinällään uskon kyllä, että syyllinen selviää. Luotan suomalaiseen poliisiin, se selvittää tämänlaisia korkean prioriteetin juttuja melko varmasti yleensäkin. Ehkä ei ihan heti, mutta aikanaan. Murhat eivät vanhene ikinä, ja niiden tutkintaa jatketaan vuosikausia, kunnes ratkeavat. Tietysti mieluummin mahdollisimman pian.vaikka tekijä nyt olisikin tämä 12-vuotias, niin kyllä pitäisi kunnon rangaistus antaa ja tehdä selväksi että se oli väärin..eikä vaan lässytellä mietiskellä miten sinä niin saatoit tehdä pienelle vauvalle...! mutta ei terve lapsi tuommoista tee, se on selvä.
- Monimutka
go8jk kirjoitti:
vaikka tekijä nyt olisikin tämä 12-vuotias, niin kyllä pitäisi kunnon rangaistus antaa ja tehdä selväksi että se oli väärin..eikä vaan lässytellä mietiskellä miten sinä niin saatoit tehdä pienelle vauvalle...! mutta ei terve lapsi tuommoista tee, se on selvä.
MIelenkiintoinen ristiriita kirjoituksessasi. Ensin vaaadit kunnon rangaistusta mutta sitten toteat että tekijä ei ollut terve. Siis sairaan ihmisen teot paranevat rangaistuksella? Ehkäpä kuitenkin hoidolla...
Tosin kyllä sanoisin että 12 vuotias voi olla ihan aidosti ajattelematon ja tehdä hullujakin asioita ihan päähänpistosta. Ja sitten tajuta että tilanteesta pitää päästä pois ja tehdä taas jotain yhtä hullua kuten piilottaa vauvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515