Vieraisiin naisiin...kaverin siskon hätää lievittämään, kun sillä ei ole seuralaista tällä hetkellä. :)
Arvatkaas kuka tuli tähän sohvalle tutkimaan maailmaa? :D
20.3 lauantaina
48
284
Vastaukset
- kympinsuora
no, se kaverin sisko ;)
- Jere-lahti
Se ei ime vaimoni tissiä! :p (toivottavasti ainakaan) :D
- 17+2
Taidat huijata jotain? Tuliko vauvasi?
- %
SATU/täti on ottant pari liikaa ja taas kuvittellee olevains munallinen buahahahahaha
- Jere-lahti
Juu, "Niilo" tuli...
- 9+22
Jere-lahti kirjoitti:
Juu, "Niilo" tuli...
ja sitten taas uni maittaa. Oletteko itse miten saaneet nukuttua öisin?
- Jere-lahti
9+22 kirjoitti:
ja sitten taas uni maittaa. Oletteko itse miten saaneet nukuttua öisin?
Eihän tuolla vielä mitään rytmiä ole, kun on vielä niin pieni, että nälkä herättää. :D
- vm 79
ja taisi mennä hyvin :)))
- Jere-lahti
Noin 14 tunti ja itse ponnistusvaihe noin 40-minuuttia. Minulla se päivä meni kuin unessa...
- 8+1
Jere-lahti kirjoitti:
Noin 14 tunti ja itse ponnistusvaihe noin 40-minuuttia. Minulla se päivä meni kuin unessa...
oliko 10 pisteen vauva?
- Jere-lahti
8+1 kirjoitti:
oliko 10 pisteen vauva?
pisteet oli 8. Oli vähän sininen, eikä reagoinut heti siinä silmänräpäyksessä.
- 8+1 -79
Jere-lahti kirjoitti:
pisteet oli 8. Oli vähän sininen, eikä reagoinut heti siinä silmänräpäyksessä.
Eikös niiltä nykyään napata kaikilta piste pois, jos vähänkin sinertää?
Pääasia että kunnossa! :))))) - Jere-lahti
8+1 -79 kirjoitti:
Eikös niiltä nykyään napata kaikilta piste pois, jos vähänkin sinertää?
Pääasia että kunnossa! :)))))Mä en niin noista tiedä ja eiköhän se ole arvioijastakin kiinni. Tiukka tilanne oli "Nipalle" ja
Äipälle, hän otti muutamat tikit alakertaantansa. Allekirjoitan täysin. :)
- 10+24
no jospa hän saa seuralaisen sinusta! :))))))
- Jere-lahti
Ollaan tunnettu jotain 30-vuotta, ihan 2-3 vuotiaasta, hänellä on joku kokous/seminaari laivalla
ja mä lähden ostamaan mukanaan nuuskaa. :D- 31+12
ja ilmaiseksi mukaan vaan!
- Jere-lahti
31+12 kirjoitti:
ja ilmaiseksi mukaan vaan!
Hankintakustannukset minimoidaan näin... :) Linja-auto tuo ja vie satamaan jua minä ja Mari
tuodaan Generalia pakastimeen. On mulle kuin sisko, tosin muistutin,. kun mun kanssa liikut,
niin piikkikorot on pidemmät kuin hame. :D Ettan on kuulemma tarjouksessa "osta 4 tornia saat 5" en tiedä... - 6+3
Jere-lahti kirjoitti:
Hankintakustannukset minimoidaan näin... :) Linja-auto tuo ja vie satamaan jua minä ja Mari
tuodaan Generalia pakastimeen. On mulle kuin sisko, tosin muistutin,. kun mun kanssa liikut,
niin piikkikorot on pidemmät kuin hame. :D Ettan on kuulemma tarjouksessa "osta 4 tornia saat 5" en tiedä...mutta mitä sitten "siskosi" hameesta noin välität?
- Jere-lahti
6+3 kirjoitti:
mutta mitä sitten "siskosi" hameesta noin välität?
näyttelemme pariskuntaa... Se on kuin mun pikkusisko ja kummitäti Poitsulle.
Paras kaverini yli 30-vuoden takaa, "mutta tyttö". :D - 5+6
Jere-lahti kirjoitti:
näyttelemme pariskuntaa... Se on kuin mun pikkusisko ja kummitäti Poitsulle.
Paras kaverini yli 30-vuoden takaa, "mutta tyttö". :DKymmenen? Onko niitä kiekkoja?
Jäät kuuluvat drinksuihin:) Pidä lystiä ja osta heidille tuliaisia. Hesasta vai Turustako lähtö??
- Lopeta jo!
umalehtinen kirjoitti:
Jäät kuuluvat drinksuihin:) Pidä lystiä ja osta heidille tuliaisia. Hesasta vai Turustako lähtö??
Lopeta jo tuo ihmisten nimien palstalle tuominen.Miksi se tieto ei uppoa päähäsi että sinulla ei ole mitään oikeutta tuoda palstalle ihmisten henkilötietoja.
Vain todella tyhmä tai ilkeä ihminen tekee niin. - Jere-lahti
umalehtinen kirjoitti:
Autopaikkoja oli tarjolla viisi kappaletta, mutta ne oli ehtinyt mennä...olisin halunnut lähteä
omalla autolla matkaan ja ajella vähän Stokiksessa! :D No, Mari sanoi, että voi tulla peruutuksia,
ettei joku haluakkaan ottaa autoa mukaan vaan "ottaa kevyemmin" laivalla ja matkustaa bussilla.
Juu, ihan a-hytti olisi kerrossängyillä :D Olen käynyt Marin kanssa laivalla varmaan 20 kertaa
ja hän on mun eräs parhaimmista kamuista veljensä kanssa. Jere-lahti kirjoitti:
Autopaikkoja oli tarjolla viisi kappaletta, mutta ne oli ehtinyt mennä...olisin halunnut lähteä
omalla autolla matkaan ja ajella vähän Stokiksessa! :D No, Mari sanoi, että voi tulla peruutuksia,
ettei joku haluakkaan ottaa autoa mukaan vaan "ottaa kevyemmin" laivalla ja matkustaa bussilla.
Juu, ihan a-hytti olisi kerrossängyillä :D Olen käynyt Marin kanssa laivalla varmaan 20 kertaa
ja hän on mun eräs parhaimmista kamuista veljensä kanssa.ja nauttikaa reissusta kivassa seurassa;)
Lopeta jo! kirjoitti:
Lopeta jo tuo ihmisten nimien palstalle tuominen.Miksi se tieto ei uppoa päähäsi että sinulla ei ole mitään oikeutta tuoda palstalle ihmisten henkilötietoja.
Vain todella tyhmä tai ilkeä ihminen tekee niin.tuo viestieni perässä kulkeminen. Kiitos!!
Sinulle ei kuulu miten viestitän ja kenen kanssa keskustelen. Et myöskään ole minkäänsorrttinen seriffi vaan aivan tavis kirjoittaja.- Jere-lahti
umalehtinen kirjoitti:
ja nauttikaa reissusta kivassa seurassa;)
Matkan tarjooja omissa menoissaan ja porukoissaan. Illalliselle lupauduin syömään seuraksi.
Ottaakaan en voi, enkä haluakkaan ja jos auto saadaan messiin, niin sitten ajan Burger Kingiin
syömään! Nuuskaa maihin ja kunnolla, pakastin täyteen!
Heidi sanoi Marille, kun se tuli kysymään miestä lainaksi, että vie vaan kunhan joskus
palautat. :D - Ai gauheeta!
Lopeta jo! kirjoitti:
Vain todella tyhmä tai ilkeä ihminen tekee niin.Kyllä nyt kelepaa, kun tiieteään Jeren avokin nimi!!! :)
Itehän tuo on puoliskonsa nimen täälä moneen kertaan julkituonu. Mahatko ny syyttää taas kerran Umaa ihan turhasta?
Vain todella tyhmä ja ilkeä ihminen syyttää toisia ilman parempaa tietoa. - Juuri näin:
umalehtinen kirjoitti:
tuo viestieni perässä kulkeminen. Kiitos!!
Sinulle ei kuulu miten viestitän ja kenen kanssa keskustelen. Et myöskään ole minkäänsorrttinen seriffi vaan aivan tavis kirjoittaja.Mikäli kirjoitat julkiselle palstalle et voi määrätä kuka sinun viesteihisi saa vastata.
Sinähän et voi tietää kuka kirjoittajista on sheriffi, kuka ei.
Sinun kannattaa kerrata erityisesti nämä sääntökohdat:
Keskusteluissa ei saa:
* - Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista
* - Esittää yksityishenkilöiden henkilötietoja ilman asianomaisen suostumusta
luntata oikeita vastauksia, mutta uusi tulokas maailmassa varmaan avartaa maailmankuvaansa :)
- Jere-lahti
Kasvaa ja voi hyvin, siitä tulee ponteva poika!
- kummastuttaa minua
Tai paremminkin sen myymättömyys suomessa. Saahan tupakkaakin myydä.
Ja kuitenkin ihmiset raahaavat verotonta nuuskaa laivoilta tullimääräyksiä koetellen.
Menettää valtio tuossa paljon verotuloja.- 7+5
eikös netin kautta saa tilattua?
- Jere-lahti
7+5 kirjoitti:
eikös netin kautta saa tilattua?
Muutama vuosi sitten vielä onnistui, mutta nykyään firmat ei lähetä Suomeen, kaikista maailman
maista yhteen ja ainoaan johtuen juuri noista tulli & vero-kummallisuuksista.
Laivallakaan ei saa myydä kuin ruotsin aluevesillä aamuyöstä-aikaisin aamulla ja just ton takia
ei oikein kehtaa pyytää joitain tuomaan ja vaivaamaan asialla nykyisin. Parempi kun itse hakee
ja ei tule ainakaan väärää tuotetta, esim. pussinuuskaa...
- o@o
Ei se pienen pieni vauva ja äitinsä kauan sinua kiinnostanut, nyt heti jo jätät heidät yksin omien ilojesi vuoksi, nyt kun äiti ja lapsi sinun tukea eniten tarvivat.
- 29+12
Luulen sen kanssa olevan maailmanloppua lähentelevä tapaus jos isä poistuu kotoaan
pariksi päiväksi ennakolta sovittuna aikana. - satu-sammakko
29+12 kirjoitti:
Luulen sen kanssa olevan maailmanloppua lähentelevä tapaus jos isä poistuu kotoaan
pariksi päiväksi ennakolta sovittuna aikana.Kyllä nuin pieni vauva ja vasta synnyttänyt äiti silti tuossavaiheessa tarvitsevat turvaa ja läheisyyttä isältä, mutta eihän tuollaiset rooli-isät sitä ymmärrä, sen ymmärtäminenhän vaatisi aitoa rakkautta ja paneutumista uudelle perheelle.
- Jere-lahti
Tänne tulee mummot ja tädit huseeraaman kahdeksi päiväksi kun minä kelvoton olen
nautintoaineita hankkimassa, jäisin vielä täällä naislauman jalkoihin... :D - satu-sammakko
Jere-lahti kirjoitti:
Tänne tulee mummot ja tädit huseeraaman kahdeksi päiväksi kun minä kelvoton olen
nautintoaineita hankkimassa, jäisin vielä täällä naislauman jalkoihin... :D''' minä kelvoton olen
nautintoaineita hankkimassa'''
Raukka sinä olet, työnnät uuden perheesi heti muiden vastuulle, isän tukea ja turvaa perheesi tarvitsee eikä sukua häsläämään ympärilleen tuossa vaiheessa elämää.
Sinä nyt näytät mikä on sinulle tärkeämpää, ja laitat asiat tärkeysjärjestykseen. - tätyliini
jäkätä siellä, kun asia ei kuulu sinulle, ei puupennin vertaa. Jos itse olet ihan avuton, ei se tarkoita, että kaikki muutkin äidit ovat samanlaisia.
- vastine
Saivar tai punkki!
Arvasinko lähelle?- Jere-lahti
Et ihan, mutta tiedätkö muuten mitä tulee, kun risteyttää satiaisia ja tulikärpäsiä?
- palleihin helkutin hyvät työvalot
ai olette tulossa tännepäin. vilkuttelehhan satamassa meille sitten. en ole helsingin väliä kulkenut kun kerran yhteen suuntaan. tulimme täältä helsinkiin ja ystävä haki sieltä kouvolaan.
niitä laivoja ei vissiin mene kuin yksi päivässä? menettekö siljalla vaiko VG:llä?- Jere-lahti
Viking Gabriellalla tulen, illalla lähtee helsingistä ja aamulla on perillä, Siljan laivahan siinä seilaa
näköyhteydellä. Helsingistä lähtee kerran päivässä nuo kaksi paattia ja taitaa Turustakin mennä
kerran päivässä.
Tukholmassa menen kait jonnekkin ihmettelemään ja käymään vaikka siellä NK tavaratalossa,
jos löytyisi jotain kotiinviemisiä. :) Matkakaveri menee omissa porukoissaan minne menevätkin. - kympinsuora
Jere-lahti kirjoitti:
Viking Gabriellalla tulen, illalla lähtee helsingistä ja aamulla on perillä, Siljan laivahan siinä seilaa
näköyhteydellä. Helsingistä lähtee kerran päivässä nuo kaksi paattia ja taitaa Turustakin mennä
kerran päivässä.
Tukholmassa menen kait jonnekkin ihmettelemään ja käymään vaikka siellä NK tavaratalossa,
jos löytyisi jotain kotiinviemisiä. :) Matkakaveri menee omissa porukoissaan minne menevätkin.Toivottavasti ette jää jäihin....Kun tuolla svedujen puolella ei osata noita jäähommia hoitaa;))))
Hyvää matkaa vaan !!!! Jere-lahti kirjoitti:
kerran päivässä.
jos löytyisi jotain kotiinviemisiä. :) Matkakaveri menee omissa porukoissaan minne menevätkin.menee aamu ja iltalaiva. tarttetko opasta kaupungille? laita sähkäriä siinä tapauksessa.
kympinsuora kirjoitti:
Toivottavasti ette jää jäihin....Kun tuolla svedujen puolella ei osata noita jäähommia hoitaa;))))
Hyvää matkaa vaan !!!!on vähän eri koosteista kun suomalainen ;-))))))))))
- kympinsuora
majorica kirjoitti:
on vähän eri koosteista kun suomalainen ;-))))))))))
Hehhee, niin tuntuu olevan...
Ja taas "ollaan niin paniikissa" kun pikkaisen seisotaan jäissä ja joo, "tulee heti Estonia mieleen", urpoja laivalla.....hitto kun nauratti kun lehtiä luki männäviikolla.
Että ihmiset on yksinkertaisia, no suonettakoon heille se vartti julkisuutta kerran elämässä...
Ja joo, kaikille dilleille ei voi antaa maastalähtökieltoa ainakaan eu:n alueelle, kun ei passeja höylätä enää, ja henkaritkin vain katsotaan pikaisesti.
Pitäis tulla sinne ruåttin puolelle käymään ja moikkamaan kavereita ja katsastamaan parit museot vanhassa kaupungissa..
Mites, onk sillä teidän kuningattarella nyt alzhaimeri vai ei, kun meidän lehdet on niin huolissaan ja viikonlopun tabloidit on taas niin juonessa mukana ja juttua riittää...???
Mä en kyll ymmärrä mitä me sillä tiedolla edes tehtäisiin??? Surkuhan se olisi, mutta elämä on.
Life is hard and then you die....
Paistaaks siell teillä muuten aurinko?? Siis nyt?
Täällä kaivarin kupeessa on ihan sikahienot kelit ja lumi sulaa kohisten!
Viikonloppuja vaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644101Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783676Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582534Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548