Poistatin Pulssissa 4 luomea kasvoista

epätoivoinnnnneeen

Tänään siis kävin, operaatio itsessään ei ollut mitään ,kesti vain hetken.
Mutta järkytys oli suuri kun näin itseni peilistä.
Otsa oli turvonnut puudutusaineen takia isoksi palloksi ja nenässä oli törkeän kokoinen kuoppa!
Sanoi lääkäri että kuoppa nousee koholle viikon-kahen sisällä ja rupi putoaa pois.
Mutta mitä teen jos näin ei tapahdu?
Onko minulla loppuelämän törkeä kuoppa keskellä nenää?
Oikea poski ja otsa näyttää siisteiltä, mutta vasen poski ja nenä on jotain ihan kamalan näköistä.
Okei, toimenpide tehtiin vasta tänään ja olen todella kärsimätön, mutta pelkään niin paljon ulkonäköni puolesta.
Onko mitään korjausoperaatiota jos tähän jää kuoppa? Pystyykö siihen siirtämään ihoa, jotenkin kohottamaan? Yhtään mitään?
Lääkäri sanoi ett epäonnistumisen riski parantumisessa on joku 0,1% tjn muuta vastaavaa.
Ja siinä pelossa nyt olen että olen itse se 0,1 prosentin potilas.

Sanoi että kasvoista tämmöiset haavat paranevat parhaiten ja nopeiten kuin muusta elimistöstä.
Mutta pelko ei häviä, olen nyt viimeiset 7tuntia operaation jälkeen vain katsonut nenässä olevaa kuoppaa.

Ne jotka ovat poistaneet luomia kasvoista, kertokaa omia kokemuksianne?
Olen niin paniikissa ettei mitään rajaa tälle pelolle.
Luin niin monta keskustelua ja sivua aiheesta: luomen poisto, laser luomen poisto jne jne ja 90% ihmisten palautteista oli positiivisia ja itse tyytyväisiä tulokseen. Mutta ehkä kuulun siihen vähemmistö ryhmään.

Ja tottakai tänne tulee nyt pistämään palautetta tasan ja vain ne joiden laserpoisto on epäonnistunut.

11

3763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hätää
      • epätoivoinnnnneeen

hirveesti kerrottu mitään noista kuopista?
        Huomasin kyllä tänä aamuna että kuoppa on hieman pienempi, mutta silti jos se jää tuon kokoiseksi niin aika merkittävän kokoinen, ja jokainen varmasti huomaa.

Outoa tässä on se että nuo rupikohdat/arpikohdat ovat paljon suurempia kuin itse luomet oli?
        Ja kaikkialla muualla on lukenut että yleensä kohdasta tulee pienempi kuin alkuperäinen luomi.
        Esim nenässä luomi oli jotain tätä luokkaa kokoa: O. Ja nyt arpi nenässä on 2kertaa isompi sekä syvä kuoppa.

4 luomea Pulssissa maksoi 237e, mistä Kelalta hyvitys 32,40e, eli kokonaishinta oli 215,60e. Eli ei paha hinta, jos tämä nyt vain tosissaan onnistuu.

• 666666
        epätoivoinnnnneeen kirjoitti:

hirveesti kerrottu mitään noista kuopista?
        Huomasin kyllä tänä aamuna että kuoppa on hieman pienempi, mutta silti jos se jää tuon kokoiseksi niin aika merkittävän kokoinen, ja jokainen varmasti huomaa.

Outoa tässä on se että nuo rupikohdat/arpikohdat ovat paljon suurempia kuin itse luomet oli?
        Ja kaikkialla muualla on lukenut että yleensä kohdasta tulee pienempi kuin alkuperäinen luomi.
        Esim nenässä luomi oli jotain tätä luokkaa kokoa: O. Ja nyt arpi nenässä on 2kertaa isompi sekä syvä kuoppa.

4 luomea Pulssissa maksoi 237e, mistä Kelalta hyvitys 32,40e, eli kokonaishinta oli 215,60e. Eli ei paha hinta, jos tämä nyt vain tosissaan onnistuu.

Pelkotiloja, masennusta ja neurooseja on sivuvaikutuksena, mutta onneksi ne menee ohi viikossa-parissa.

• kysyn vaan..

leikkasi?ettei vaan ollut joku valelääkäri

• kuopaton ..

leikkasi todella ison luomen kulmakarvoista plastiikkakirurgi Rintamäki ja ei siihen mitään kuoppaa jäänyt vaikka se leikattiin tosi syvältä
        toivottavasti paranee sinulla
        tsemppiä

• 08755444
        kuopaton .. kirjoitti:

leikkasi todella ison luomen kulmakarvoista plastiikkakirurgi Rintamäki ja ei siihen mitään kuoppaa jäänyt vaikka se leikattiin tosi syvältä
        toivottavasti paranee sinulla
        tsemppiä

eipä ollut mikään valelääkäri, ihan tarkistin lääkärin tiedot jne, oikea lääkäri oli..

ja leikkasi, vaiko otti laserilla?

• dfgdsjhkkdsd
        08755444 kirjoitti:

eipä ollut mikään valelääkäri, ihan tarkistin lääkärin tiedot jne, oikea lääkäri oli..

ja leikkasi, vaiko otti laserilla?

mitään outoa ole, että rupi on isompi kuin alkuperäinen luomi, koska lääkärin joutuu poistamaan luomen huolelliseti, jotta luomesta ei jäisi ihoon enää mitään, mistä se alkaisi kasvamaan uudestaan siihen. Oletan, että kuoppa madaltuu kun uutta kudosta kasvaa ruven alle. Ei minulle ainakaan ole jäänyt kuoppia laserpoistoista ja niitä on minulle tehty kymmenittäin sekä kasvoihin, että kroppaan.

• 9999minäsinä888
        dfgdsjhkkdsd kirjoitti:

mitään outoa ole, että rupi on isompi kuin alkuperäinen luomi, koska lääkärin joutuu poistamaan luomen huolelliseti, jotta luomesta ei jäisi ihoon enää mitään, mistä se alkaisi kasvamaan uudestaan siihen. Oletan, että kuoppa madaltuu kun uutta kudosta kasvaa ruven alle. Ei minulle ainakaan ole jäänyt kuoppia laserpoistoista ja niitä on minulle tehty kymmenittäin sekä kasvoihin, että kroppaan.

http://laserhoitaja.blogspot.com/2009/08/luomenpoisto-laserilla.html

ja

http://laserhoitaja.blogspot.com/2009/08/tilanne-viikon-kuluttua.html

Löysin tämän kun yritin etsiä kuvia luomenpoiston jälkeisistä päivistä, pahemmin kun sellaisia ei tosiaan tunnu löytyvän.

• 98765432
        9999minäsinä888 kirjoitti:

http://laserhoitaja.blogspot.com/2009/08/luomenpoisto-laserilla.html

ja

http://laserhoitaja.blogspot.com/2009/08/tilanne-viikon-kuluttua.html

Löysin tämän kun yritin etsiä kuvia luomenpoiston jälkeisistä päivistä, pahemmin kun sellaisia ei tosiaan tunnu löytyvän.

http://www.euromed.fi/fi/luomenpoisto/?gclid=CNSf_bnjvKACFUGF3godRkh7UQ

tuollakin jotain kuvia, mutta hieman epäselvää kuinka pitkän ajan jälkeen tuo jälkeen kuva on otettu?
        Alemmassa lukee selvästi aika.

• paaaaaaaalkjh
        98765432 kirjoitti:

http://www.euromed.fi/fi/luomenpoisto/?gclid=CNSf_bnjvKACFUGF3godRkh7UQ

tuollakin jotain kuvia, mutta hieman epäselvää kuinka pitkän ajan jälkeen tuo jälkeen kuva on otettu?
        Alemmassa lukee selvästi aika.

ja otsan ja poskien luomien ruvet ovat hieman koholla, kutisevat, eivät enää muodosta kudosnestettä, ja ovat irti reunoilta, eli odotettavissa että lähtisivät lähipäivinä.

Nenän rupi ei ole tehnyt mtn? Ei ole mtn kudosnestettä pahemmin tullut, kuoppa ei ole enää niin syvä, mutta ei tuo rupi näytä tuosta mihinkään lähtevänkää, tiukasti näyttää olevan ku mikä..

• 5
        paaaaaaaalkjh kirjoitti:

ja otsan ja poskien luomien ruvet ovat hieman koholla, kutisevat, eivät enää muodosta kudosnestettä, ja ovat irti reunoilta, eli odotettavissa että lähtisivät lähipäivinä.

Nenän rupi ei ole tehnyt mtn? Ei ole mtn kudosnestettä pahemmin tullut, kuoppa ei ole enää niin syvä, mutta ei tuo rupi näytä tuosta mihinkään lähtevänkää, tiukasti näyttää olevan ku mikä..

...hieman kohollaan olevaa vaaleaa luomea poistettiin laserilla viime syksynä. Lopputulos ihan hyvä, huomaamaton. Yksi piti poistaa syvemmältä kuin muut ja siihen rupi jäi todella pitkäksi aikaa. Ainakin kuukaudeksi ellei ylikin. Ruven lähtemisen jälkeen oli ihossa syvä pieni kuoppa, joka vähitellen kutistui umpeen ja on nyt semalla tasolla kuin muukin iho. Todennäköisesti sinullekin tapahtuu näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      26
      5079
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4071
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3637
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      149
      2497
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe