pakotettu bannerimainonta netissä

ppsiooskj

Mun mielestä on hanurista, kun netissä lehtien ja minkä tahansa medioiden mainokset on pakotettuja tulemaan esiin, ja näkymään tietyn aikaa väkisin.

Esim. iltapäivälehtien sivuilla on näitä esiin pomppaavia (pop-up?) mainoksia, joissa on joo se sulje/ohita ruksi, mutta mainos näkyy väkisin kuitenkin jonkun aikaa siltikin vielä, vaikka siitä klikkaa. Ja ne äänet on vielä syvemmältä, mullakin koneen äänet muutenkin aika kovalla kun teen tässä muutakin hommaa samalla ja sitten yhtäkkiä saa sydärin kun joku mainos pamahtaa ruutuun.

Toinen on se, että joidenkin medioiden sivujen noin puolivälissä on joku banneri, ja kuinka ollakkaan sivua alaspäin kelaamalla juuttuu juuri tähän kohtaan muutamaksi sekunniksi. Se jättiläisbannerikin siinä ylälaidassa vielä menee, siitä pääsee yleensä alaspäin jokseenkin nopeasti, jumittamista en ole ainakaan itse huomannut.

Mainoksilla toki rahoitetaan toimintaa, ja on myös paljon mainoksia joita itse mielelläni katson. Mutta se että näitä tuputetaan pakolla eteen, aiheuttaa mussa vaan kielteisiä mielikuvia.

2

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainonta ärsyttää

Joo ja yhtään ei ajatella että jollakin on hidas nettiyhteys kun joka maan kolkkaan ei saada nopeaa yhteyttä. Siis ne mainokset hidastavat netin käyttöä ja suomi24 sivusto ajoittain tosi hidas. Mainokset ovat ärsyttäviä ja jos äänet ovat päällä normaallilla voluumilla niin johan oikein pelästyy mainosääntä ja samalla nukkuva lapsesi herää päiväunilta ja naapurit ja makuuhuoneessa nukkuvat häiriintyvät yöllä surffailessa kun äänet ovat kauheita esim. gigantin joulukalenterin kiersin kaukaa. Ärsyttävä ähäkutti agresiivinen mainos saa minut vereni kiehumaan ja teen kaikkeni että vältän sen. Minua ei huijata epäsopivilla mainoksilla ja en lue niitä. Kaiken huipuksi tungetaan keskusteluviesteihin manoksia esim. kariniemen kananpoika mainos on ikäänkuin piilotettu keskusteluviestin sisälle. Siis todella törkeää. Suomi24 sivusto alkaa olemaan ärsyttävä ja mauton mainoksista. Joku raja pitää olla. Hidas sivusto, joten vinkkejä mikä sopisi mun etusivuksi tällä kertaa.

• ongelmaan ei

auta,mutta muuten auttaa tosi paljon.
        firefox adblock wiltteri.

minulla ei ole tälläkään sivulla yhtään mainosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      129
      4529
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      73
      3268
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      806
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      788
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      642
    Aihe