Kokeneet ratsastajat??!!

HeppaHullu<3

TE KOKENEET RATSASTAJAT: miten saa laiskan ja pukittelevan ponin laukkaan? se aina pukittaa vaikka yrittäisi vain ravia... :( sitten: Sain juuri eilen postissa Green Gard -korttini ja Ratsaille- oppaan, onko teidän mielestänne hyvä ratsastaa SRL:n hyväksymällä tallilla ja tilata GC kortti turvallisuuden vuoksi? :)
Minun mielestä ainakin on, ja sitten missä tallilla ratsastatte ja paljonko maksaa? :)

4

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuriosa1

Pukittelevat ja laiskat hevoset....raippa on hyvä ottaa mukaan.Sinun täytyy vaan näyttää kuka määrää!Minusta SRL:hyväksymät ratsastuskoulut ovat ihan hyiä,mutta kalliita.Missä tallilla itse käyt?Mä käyn Isojärvellä ja siellä tunti on 20e mutta vaihdan muhosella jossa tunti on 15e

• joku....

että poni on laiska eikä kipeä?? epäsopiva satula voi aiheuttaa pukittelua ja haluttomuutta liikkua. mieti jos itselläsi olisi liian pienet kengät ja pakko juosta. jos kyse on vaan laiskuudesta niin sitten suosittelen ottamaan raipan avuksi.

• Apinaaa

Hmm. Olen samaa mieltä kun tuo joku, saattaa johtua kivuista. Ite käyn SRL'n hyväksymällä tallilla, El Caballo Felizissä (elcaballofeliz.com). Ei edes ole kallis : puoltuntinen 10e ja tunti 18e. Sarjakorteilla yhen tunnin sais ilmaseks. Itelläni ei ole GC korttia, enkä varmaan hankikkaan..
      PS. Sen takia hinnat ovat halvat, sillä olen käynyt monella tallilla ja parhaimmillaan hinnat taisivat olla 30e! Järetöntä tuhlausta!

• pukittelevist kokem.

ehkä se johtuukin kivusta, mutta jos ei, niin käytä pohkeita ja raippaa. Kun hevonen pukittelee, napauta heti raipalla ja purista pohkeilla. Hevonen ehkä reagoi alussa ei-niin-toivotulla-tavalla, mutta myöhemmin se tajuaa, että pukittelusta tulee napakka raipannapautus. Ole itsevarma ja määrää hevosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4506
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3260
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      806
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      768
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      628
    Aihe