minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta".
Kerro omin sanoin, kuinka ymmärrät tämän sanan?
"Sallikaa lasten tulla
23
285
Vastaukset
vilpitöntä uskoa, jota ei turmella millään järkeisoppeihin perustuvilla selityksillä ja kuolleitten ihmisten mielipiteillä Raamatun evankeliumin ilosanomaa tarkastellen..
Uskotaan siis Raamatun kirjoitukset sellaisinaan ja vajavaisten ihmisten selityksittä..- fniss!
Oi, juuri meinasin alkaa selittää, mitä minä ymmärrän tuon jakeen tarkoittavan. Mutta sitten luin tuon viimeisen lauseesi. Niin, antaapa olla.
- Lykkyä matkaan
ikuisen piinan usko siihen vilpitöntä uskoon johon ei järjellä ole asiaa..
Hah hah ..
Ei kukaan joka väittää Raamatun Jumalaa piina jumalaksi ole vilpittömässä uskossä.
Ei ihme että mielummin kieltäisit ihmisiä ajattelemasta. Eihän noita teidän höpötyksiänne muuten kukaan ottaisi tosisaan.
Menkääm vaikka stefanuksen kanssa seurakunnan kokouksiin kaatuilemaan - niin on helpompi olla ajattelematta mitään.
http://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkI Lykkyä matkaan kirjoitti:
ikuisen piinan usko siihen vilpitöntä uskoon johon ei järjellä ole asiaa..
Hah hah ..
Ei kukaan joka väittää Raamatun Jumalaa piina jumalaksi ole vilpittömässä uskossä.
Ei ihme että mielummin kieltäisit ihmisiä ajattelemasta. Eihän noita teidän höpötyksiänne muuten kukaan ottaisi tosisaan.
Menkääm vaikka stefanuksen kanssa seurakunnan kokouksiin kaatuilemaan - niin on helpompi olla ajattelematta mitään.
http://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkIsanon, että minä en ole koskaan kaatuillut seurakunnan kokouksen edessä, vaan olen aina polvistunut esirukousalttarille oma-alotteisesti..
Niin että älä ala omia kaatuilemistesi harrastamisia minulle tyrkyttämään..
- 50+
heitän heidät ikuiseen piinaan tuliseen järveen - NIINKÖ? uskot.
Sairas usko siinä tapauksessa mielestäni.- Stone83
teette itsestänne jo naurettavia..
- Totuus esiin ...
Stone83 kirjoitti:
teette itsestänne jo naurettavia..
teidän ikuiseen piinaanne usko. Joten kumpi meistä on naurettava? Sinä tai minä ?
Miksi olet hiljaa kuin hiiri kolkossasi - kun keskustelua käydään siitä teidän uskostanne joka eroaa niin paljon asventismista ainakin tässä. Adventismissa ei ole ikuista piinaa.
Menikö jakeluun?
Adventismissa on synnin palkka kuolema ja se eie tarkoita ikuista piinaa vaikka kuinka uskoisitte.
Sinä, Antti, uskova_1 ja Eremith, vaan ja muutama muu joilla ei ole lupa ajatella.. koska silloin ei usko olekaan enää mielestänne vilpitöntä?? Parempi parjata muita kuin ajatella.. joo joo..
Siis ihan totta oletteko noin "ajattelemattomia" - aika ihmiset. Totuus esiin ... kirjoitti:
teidän ikuiseen piinaanne usko. Joten kumpi meistä on naurettava? Sinä tai minä ?
Miksi olet hiljaa kuin hiiri kolkossasi - kun keskustelua käydään siitä teidän uskostanne joka eroaa niin paljon asventismista ainakin tässä. Adventismissa ei ole ikuista piinaa.
Menikö jakeluun?
Adventismissa on synnin palkka kuolema ja se eie tarkoita ikuista piinaa vaikka kuinka uskoisitte.
Sinä, Antti, uskova_1 ja Eremith, vaan ja muutama muu joilla ei ole lupa ajatella.. koska silloin ei usko olekaan enää mielestänne vilpitöntä?? Parempi parjata muita kuin ajatella.. joo joo..
Siis ihan totta oletteko noin "ajattelemattomia" - aika ihmiset.ei käsitellä laisinkaan sinun piinaoppiasi, vaan lastenkaltaisuutta Raamatun sanan opetusten suhteen siitä, kuka on kelvollinen Jumalan valtakuntaan..
Et ole tainnut paljon Raamattua avata, koska sana ei ole sinun sydämmessäsi, vaan pelkät löperöpuheet..- Stone83
Totuus esiin ... kirjoitti:
Menikö jakeluun?
Siis ihan totta oletteko noin "ajattelemattomia" - aika ihmiset.nähnyt oikeastaan kenenkään muiden kuin adventistien jauhavan tästä ikuisesta piinasta..
Huvittavaa.. Stone83 kirjoitti:
nähnyt oikeastaan kenenkään muiden kuin adventistien jauhavan tästä ikuisesta piinasta..
Huvittavaa..näyttää olevan adventistien taholla se, että olipa aloituksen aiheena mikä tahansa Raamatun sanankohta, niin aina vaan adventistit kääntävät aiheen käsittelemään joko sapattia tai piinaoppia, mutta itse aloitusten aihetta ei kommentoida senkummemmin miltään osin eikä vastaustakaan anneta..
Johtuisikohan se venkkulanpeli palstan adventistien uskonpuutteesta Raamatun kirjoitusten totuuteen..- ohhhohhhoh!
Stone83 kirjoitti:
nähnyt oikeastaan kenenkään muiden kuin adventistien jauhavan tästä ikuisesta piinasta..
Huvittavaa..Etkö? Etkö edes alex-kasin?
- Stone83
stefanus kirjoitti:
näyttää olevan adventistien taholla se, että olipa aloituksen aiheena mikä tahansa Raamatun sanankohta, niin aina vaan adventistit kääntävät aiheen käsittelemään joko sapattia tai piinaoppia, mutta itse aloitusten aihetta ei kommentoida senkummemmin miltään osin eikä vastaustakaan anneta..
Johtuisikohan se venkkulanpeli palstan adventistien uskonpuutteesta Raamatun kirjoitusten totuuteen..siitä johtuu..ja sitten varmaan tämä usko on vain päässä ei sydämessä..uskotaan koska "näin on opetettu",ei koska "tunnen näin".
- Stone83
ohhhohhhoh! kirjoitti:
Etkö? Etkö edes alex-kasin?
hänet täysin adventistiksi..eihän ole ikinä muuta kuvaa itsestään antanut,mikä antaisi aihetta muuttaa sitä käsitystä..
Ja se että hän puolustaa ihmisten oppeja,ei tule Jumalasta. - kuokkavieras
Stone83 kirjoitti:
hänet täysin adventistiksi..eihän ole ikinä muuta kuvaa itsestään antanut,mikä antaisi aihetta muuttaa sitä käsitystä..
Ja se että hän puolustaa ihmisten oppeja,ei tule Jumalasta.Mitä ihmisten oppeja hän puolustaa? En tiedä kuinka kauan sinä olet ollut palstalla, mutta sinä aikana kun minä olen tätä palstaa seuraillut niin alex on selvästi antanut sen kuvan, ettei hän ole adventisti. On myöskin kertonut hyvin suoraan ja tarkalleen, missä kaikessa hän ottaa etäisyyttä adventismista.
- Stone83
kuokkavieras kirjoitti:
Mitä ihmisten oppeja hän puolustaa? En tiedä kuinka kauan sinä olet ollut palstalla, mutta sinä aikana kun minä olen tätä palstaa seuraillut niin alex on selvästi antanut sen kuvan, ettei hän ole adventisti. On myöskin kertonut hyvin suoraan ja tarkalleen, missä kaikessa hän ottaa etäisyyttä adventismista.
että häntä puolustatte kertoo siitä että hän on adventisti,tai ainakin haluaisi sitten olla..
Hän puolustaa adventismia,eli ihmisoppia..
Ja kyllähän minäkin olen nähnyt että hän sanoo ettei ole adventisti,mutta sanat puhuvat puolestaan.. - Stone83
kuokkavieras kirjoitti:
Mitä ihmisten oppeja hän puolustaa? En tiedä kuinka kauan sinä olet ollut palstalla, mutta sinä aikana kun minä olen tätä palstaa seuraillut niin alex on selvästi antanut sen kuvan, ettei hän ole adventisti. On myöskin kertonut hyvin suoraan ja tarkalleen, missä kaikessa hän ottaa etäisyyttä adventismista.
kaikissa valheissa annetaan totuutta,jotta se läpi menisi.
- kuokkavieras
Stone83 kirjoitti:
että häntä puolustatte kertoo siitä että hän on adventisti,tai ainakin haluaisi sitten olla..
Hän puolustaa adventismia,eli ihmisoppia..
Ja kyllähän minäkin olen nähnyt että hän sanoo ettei ole adventisti,mutta sanat puhuvat puolestaan..Jos mikä tällä palstalla haiskahtaa ihmisopille, niin ne ovat sielun kuolemattomuusoppi, sunnuntain pyhyys ja darwinismi. Niihin ei löydy tukea Raamatusta.
- se lapsenuskovaisuus
stefanus kirjoitti:
ei käsitellä laisinkaan sinun piinaoppiasi, vaan lastenkaltaisuutta Raamatun sanan opetusten suhteen siitä, kuka on kelvollinen Jumalan valtakuntaan..
Et ole tainnut paljon Raamattua avata, koska sana ei ole sinun sydämmessäsi, vaan pelkät löperöpuheet..Siinä keskusteluissa tulee aina ja heti vastakkainasettelu..
Puhuit lapsista, ketkä pääsee, tuli vastaus taas opetukseen piina.
No katsotaan asiaa nyt näin, että Jumalan valtakunta esitetään lapsenmielisille tavoilla, että he ajassa olettavat sen valtakunnan näin olevan, eikös vain?
Riitta / Uskova_1 on täällä joskus 2006 kirjoittanut näissä väitekirjelmissään sitä lapsen uskoa, että jokaisena sapattina "hän", eli Riitta käy helvetissä katsomassa kidutusta.
No eikös juuri uskova, mitä ymmärrätte uskovaksi esitä lapsenuskoaan?
Ja siinäpä sitä sapattipiinaa riittää ja vielä iankaikkisesti.
No eikös siitä pidä lapsenuskoisille puhua, vai oliko aihe väärä? - ......
Stone83 kirjoitti:
Huvittavaa..Menen sitten erään uskonsisaren lapsuus uskoon. Annan hänen oikean etunimensä Laura.
Äitini hyvä ystävä.
Hän kertoi, kuinka lapsuudessa hänen isänsä kuoli jumalattomana.
No mitä tämä lapsuususko toi sydämeen oli hirvittävä pelko, että nyt isää kidutetaan helvetissä.
No riittääkö tämän Riitta lapsenusko kertomaan sitä sinullekin, että mitä lapsenusko on?
Eli lapsenusko on sitä, mitä lapsena uskotellaan raamatulla olevan ja lapsi uskoo!
Ei meidän tarvii tyhmyyttä keskusteluissa esittää siksi, että rienaaja olkapäällä halutaan vain kirjoituksilla saada kiistaa ja mielettömyyttä, mistä sinäkin kirjoittajana pidän päämääräuskoasi voimassa. Etkö näe paikkaasi ajassa, paikkaa missä saappaissasi seisot, mutta et huomaa, että ne ovat hieman isot saappaat. Et pysty niissä käymään, edes todistaja vaellusta.
Mutta vastaavaa janhkaamista olen todennut paljon uskomattomien kohdalla, eivät usko, mutta se oma epäusko on suurempi kuin raamatunusko.
Teitä epäuskon valjakoita on määrätyt täällä ja eripuolilla omansa.
Pelkään vain, että palkka ei ole kovin kiitettävä Isän edessä.
Mutta näinhän se on, mitä kylvää, sitä tulee niittämäänkin. - tässä.
...... kirjoitti:
Menen sitten erään uskonsisaren lapsuus uskoon. Annan hänen oikean etunimensä Laura.
Äitini hyvä ystävä.
Hän kertoi, kuinka lapsuudessa hänen isänsä kuoli jumalattomana.
No mitä tämä lapsuususko toi sydämeen oli hirvittävä pelko, että nyt isää kidutetaan helvetissä.
No riittääkö tämän Riitta lapsenusko kertomaan sitä sinullekin, että mitä lapsenusko on?
Eli lapsenusko on sitä, mitä lapsena uskotellaan raamatulla olevan ja lapsi uskoo!
Ei meidän tarvii tyhmyyttä keskusteluissa esittää siksi, että rienaaja olkapäällä halutaan vain kirjoituksilla saada kiistaa ja mielettömyyttä, mistä sinäkin kirjoittajana pidän päämääräuskoasi voimassa. Etkö näe paikkaasi ajassa, paikkaa missä saappaissasi seisot, mutta et huomaa, että ne ovat hieman isot saappaat. Et pysty niissä käymään, edes todistaja vaellusta.
Mutta vastaavaa janhkaamista olen todennut paljon uskomattomien kohdalla, eivät usko, mutta se oma epäusko on suurempi kuin raamatunusko.
Teitä epäuskon valjakoita on määrätyt täällä ja eripuolilla omansa.
Pelkään vain, että palkka ei ole kovin kiitettävä Isän edessä.
Mutta näinhän se on, mitä kylvää, sitä tulee niittämäänkin.http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8922704/43113001
Jumalan valtakuntaan, niinpä niin.
se lapsenuskovaisuus 16.3.2010 07:42
Siinä keskusteluissa tulee aina ja heti vastakkainasettelu..
Puhuit lapsista, ketkä pääsee, tuli vastaus taas opetukseen piina.
No katsotaan asiaa nyt näin, että Jumalan valtakunta esitetään lapsenmielisille tavoilla, että he ajassa olettavat sen valtakunnan näin olevan, eikös vain?
Riitta / Uskova_1 on täällä joskus 2006 kirjoittanut näissä väitekirjelmissään sitä lapsen uskoa, että jokaisena sapattina "hän", eli Riitta käy helvetissä katsomassa kidutusta.
No eikös juuri uskova, mitä ymmärrätte uskovaksi esitä lapsenuskoaan?
Ja siinäpä sitä sapattipiinaa riittää ja vielä iankaikkisesti.
No eikös siitä pidä lapsenuskoisille puhua, vai oliko aihe väärä?
- myllynkivi ja meri.
Sallimmeko me lasten tulla uskoon, uskoon Elävän rakastavan Isän luo.
Isän, joka antaa iankaikkisen elämän armolahjaksi ja kutsuu Kristustielle.
Siinä uskossa käydään kohti Kristuksen lupaamaa sijaa, jonka hän antaa jokaiselle joka uskoo Häneen,
Häneen pelastajanaan, armahtajanaan, ja lunastajanaan.
Kerran luodaan Uusi taivas ja maa, jossa kaikki entinen on mennyt, eikä niitä enää muistella ja Jumala on kirkkaudessa kaikkien keskellä läsnä Pojassaan.
Siinä kodissa, Eeden on hyvä olla ja elämänpuu on sen keskellä.
Siihen uskoon ponnistakoon lapsenusko ja älkää estäkö lasten pääsenvän tähän toivoon.
Kun siihen rakennetaan muuta, se ei ole Kristuksesta ja se ei lupaa sitä, että Jumala kerran hävittäisi synnin ja voitto julistettaisiin maailmankaikkeuteen.
Kas,.. näin sitten tuolla avauksella julistitte itsenne paikalle, että älkää olko esteenä, vai myllynkiveäkö kaulallenne haluatte ja merten syvyydet jos tässä lankeemukseen johdatatte kaikkein pienimmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642