Mistä tunnistaa syövän? Osaisiko joku kertoa mikä minun tyttökullalla oli?
R.I.P Cindy 14.3.2010. Tyttö oli alle vuoden ikäinen, karvaa lähti julmetun paljon viikon-parin ajan ja syöminen ja juominen alkoi lähiaikoina vähentymään ja tänään se sitten haudattiin. Rotua en muista.
http://kuvake.net/user/^möff^/image/7141203
Syöpä
10
2185
Vastaukset
- sarikai
?
- -veine
Käsittääkseni varsinainen syöpä on marsuilla todella harvinainen, kaikenlaisia kasvaimia kyllä on senkin edestä. Kuolinsyy oli varmaan jokin muu kuin syöpä, karvanlähtö ja syömättömyys kun kuuluvat vaikka kuinka moneen tautiin. Hammasviat, kipu jossain, mahaongelmat ym aiheuttavat syömättömyyttä. Karvanlähtöä taas loiset, sienet, puutostilat, naarailla kystat, stressi...
- Kirppunen
En ehtinyt, sitä ehti olla niin vähän aikaa ja rahat täysin loppu. Tuli niin yllättäen tämä tilanne.. Jos olisin tajunnut varautua tällaiseen, olisin samantien käyttänyt.. :/ Se eniten tässä vaivaamaan jäikin. Nyt olen toista marsuani käyttämässä heti kun saan rahaa ettei tällaista näin yllättäen tapahdu uudelleen.
- Kirppunen
-veine kirjoitti:
Käsittääkseni varsinainen syöpä on marsuilla todella harvinainen, kaikenlaisia kasvaimia kyllä on senkin edestä. Kuolinsyy oli varmaan jokin muu kuin syöpä, karvanlähtö ja syömättömyys kun kuuluvat vaikka kuinka moneen tautiin. Hammasviat, kipu jossain, mahaongelmat ym aiheuttavat syömättömyyttä. Karvanlähtöä taas loiset, sienet, puutostilat, naarailla kystat, stressi...
Niin ja mitään muuta oireilua ei ollut, kuin se, että karvaa lähti julmetusti, ja se karvanlähtö alkoi aika yllättäen. Puutostiloja tuskin oli, sillä c-vitamiinitippojakin olin vedessä aina. Ei ollut eroa ulosteissa eikä missään, eikä ainakaan ilmaissut, että olisi myöskään kipuja. Hampaatkin olivat hyvässä kunnossa.
- 17
Kirppunen kirjoitti:
En ehtinyt, sitä ehti olla niin vähän aikaa ja rahat täysin loppu. Tuli niin yllättäen tämä tilanne.. Jos olisin tajunnut varautua tällaiseen, olisin samantien käyttänyt.. :/ Se eniten tässä vaivaamaan jäikin. Nyt olen toista marsuani käyttämässä heti kun saan rahaa ettei tällaista näin yllättäen tapahdu uudelleen.
pikkuinen halvaantui, täällä sitä itketään ja koitetaan pitää sylissä loppuun asti.. sattuu ja helvetisti. 6,5vuotias on meidän tyttö. toinen on vasta 8kk..
- ykhi
17 kirjoitti:
pikkuinen halvaantui, täällä sitä itketään ja koitetaan pitää sylissä loppuun asti.. sattuu ja helvetisti. 6,5vuotias on meidän tyttö. toinen on vasta 8kk..
Viekää sairaat eläimet lekurille älkääkä täällä ruikuttako!V-----ttaa tuollainen viivyttely!
- ei näin
ykhi kirjoitti:
Viekää sairaat eläimet lekurille älkääkä täällä ruikuttako!V-----ttaa tuollainen viivyttely!
soitettiin ja oltais tietysti viety mutta sanottiin ettei mitään ollut enää tehtävissä, käskettiin vaan pitää hyvänä tietysti loppuun asti, ääliö! ei 6,5 vuotiaalle oikein mitään enää voi tehdä, jos tajuat että se on aika korkea ikä marsulle!!!
oikein suurta sympatiaa sieltä, oot varmaan tyytyväinen itseesi nyt. - -veine
ei näin kirjoitti:
soitettiin ja oltais tietysti viety mutta sanottiin ettei mitään ollut enää tehtävissä, käskettiin vaan pitää hyvänä tietysti loppuun asti, ääliö! ei 6,5 vuotiaalle oikein mitään enää voi tehdä, jos tajuat että se on aika korkea ikä marsulle!!!
oikein suurta sympatiaa sieltä, oot varmaan tyytyväinen itseesi nyt.Kuitenkin iästä ja sairaudesta riippumatta kaikille marsuille voi aina antaa sen viimeisen piikin, ettei tarvitse kamalissa tuskissa kuolla, siitä ei jää hyvää mieltä kenellekkään. Itse en jäisi kotiin katsomaan tuskaisen eläimen kuolemaa itkien, vaan veisin marsun lääkäriin, vaikka sille ei ehdittäisi siellä muuta tehdäkkään kuin laittaa pelkkä rauhoitus. Helpottaisi edes niitä viimeisiä kipuja ja pelkoja eläimellä...
- unskinnypop
17 kirjoitti:
Mulla oli melkein vuoden vanha tyttömarsu, kun sen päivä, kun se lähti oli. oli ollut illalla normaali ja aamulla.
Kun tulin koulusta, veti jalkojaan perässä halvaantuneen oloisena ja ulisi, oli huonossa kunnossa selvästi, otti vaan kurkkua ja c-vitamiinia, hengistys haisi ja oli selvästi huonossa kunnossa, kunnes ennenkun kerkesin havaita että on oikeasti jotain vakavaa kyseessä, niin lopetti ulisemisen ja kuoli siihen vierelle.
En tiedä oliko vika liiallisessa sisäsiitoksessa, kun mulle tultuaan marsu jäi 2 kertaa pienemmäksi kun normaalisti marsut, että olikohan vika ollut jo pennusta asti sen sisällä. Muuten oli vuoden tosi hyvässä kunnossa, söi ja leikki ahkerasti. Yksi asia mikä myös saattoi vaikuttaa, oli se, että marsuni joutui vanhempieni takia elämään yksin, sillä olin niin nuori etten voinut ottaa marsulleni ystävää ja vaikka kerroin vanhemmilleni, että marsu tarvitsee kaverin ja että minä en pysty korvaamaan lajitoveria marsu jäi yksin.
- teemu 96
Minä haluaisin tietää myös mistä marsun syövän tunnistaa,sillä oma poika on juuri tuossa kitumassa loppu tuntejaan ja vain sen takia koska eläin lääkäri ei vastaa puheluihin että pääsisi lopettamaan marsun :( surettaa.Anteeksi se kuolikin juuri nyt eli R.I.P 13.9.2011 aika 20.50
kuolinikä noin 5-6 vuotta JA NYT SE VASTA SURETTAA !!!!
Joten haluan vastauksia marsulla oli patti mahassa ja se lopetti syömisen ja juomisen kokonaan noin 2 päivää sitten?
Pliis antakaa vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272087- 1301594
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505