Hei, vaikutat symppis-tyypiltä :) En usko näihin atm-juttuihin laisinkaan, enkä myöskään tähän palveluun niin että rekisteröityisin... jos sua kuitenkin huvittaisi jutella joskus esim. suhteista ja elämästä niin laita viestiä [email protected]
lord boredomille
33
463
Vastaukset
- Arasville
Etsi mieluummin MIES. Lordi on täysi neiti.
- Ja sinäkö
puskasta lutkittelija olet muka mies? Olet vastenmielinen pikku nilkki. Kai se sinulle on joku saavutus, että onnistut herättämään ihmisissä syviä vastenmielisyyden ja inhon tunteita.
- 15+4
Ja sinäkö kirjoitti:
puskasta lutkittelija olet muka mies? Olet vastenmielinen pikku nilkki. Kai se sinulle on joku saavutus, että onnistut herättämään ihmisissä syviä vastenmielisyyden ja inhon tunteita.
Tyypillinen ATM on naisille pelkkää ilmaa. Ei herätä minkäänlaisia tunteita.
- Naisasialuuseri
15+4 kirjoitti:
Tyypillinen ATM on naisille pelkkää ilmaa. Ei herätä minkäänlaisia tunteita.
herättääksesi naisessa vihaa sinun on oltava jotain muuta kuin ATM.
- sgsgg
Aiotko pelkästään jutella pehmeitä vai aiotko pilluakin antaa?
Tämäpä miellyttävä yllätys, vaikka tällä foorumilla on kyllä syytä ainakin ottaa huomioon se mahdollisuus, että kutsu on palstan psyko-osaston uusin vedätys, jolla yritetään jotenkin nyt nolata minut.
- Areasville
Siinäpä sinulle pohdittavaa :-)
- tavallinen nainen #2
Toivottavasti ei ole mikään vedätys, sillä sinä olet tosiaan tämän palstan harvoja symppiksiä :)
- 11
Onko Lordi muka saamassa pillua? Enpä taida uskoa. :)
Aloittajahan tarjosi tilaisuuden jutella elämästä ja suhteista ilman teidän kehitysvammaista välikaakatuksia, ei kehoaan. Että öhhöhhöh vaan, tosi hassua.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Aloittajahan tarjosi tilaisuuden jutella elämästä ja suhteista ilman teidän kehitysvammaista välikaakatuksia, ei kehoaan. Että öhhöhhöh vaan, tosi hassua.
Se on usein ATM:n osa.
11 kirjoitti:
Se on usein ATM:n osa.
Minä en ole ATM. Niinhän sinä kirjoitit taannoin, että ollakseen ATM miehen on oltava raivokas lutkittelija, ja että minä teen vain hallaa teidän aatteelleenne.
Ihmettelen kyllä vähän sitäkin, mistä johtuu se käsitys että miehen pitäisi haluta jokaisesta vastaankävelevästä naisesta seksikumppani. Tottapa minäkin nuorena ihastuin helposti, mutten minä silti halua olla kaikkien naisten kanssa sillä tavalla, vaan monien kanssa en itsekään halua olla muuta kuin kaveri.- 11
LordBoredom kirjoitti:
Minä en ole ATM. Niinhän sinä kirjoitit taannoin, että ollakseen ATM miehen on oltava raivokas lutkittelija, ja että minä teen vain hallaa teidän aatteelleenne.
Ihmettelen kyllä vähän sitäkin, mistä johtuu se käsitys että miehen pitäisi haluta jokaisesta vastaankävelevästä naisesta seksikumppani. Tottapa minäkin nuorena ihastuin helposti, mutten minä silti halua olla kaikkien naisten kanssa sillä tavalla, vaan monien kanssa en itsekään halua olla muuta kuin kaveri.Olet keskustellut jonkun aivan toisen kanssa. Minulla ei edes ole mitään aatetta.
11 kirjoitti:
Olet keskustellut jonkun aivan toisen kanssa. Minulla ei edes ole mitään aatetta.
Älä yritä.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Älä yritä.
Oletko hieman vainoharhainen? Tämä on julkinen keskustelupalsta, ihan tiedoksi. Täällä kirjoittaa useita ihmisiä.
11 kirjoitti:
Oletko hieman vainoharhainen? Tämä on julkinen keskustelupalsta, ihan tiedoksi. Täällä kirjoittaa useita ihmisiä.
Ei loppujen lopuksi ole hirveästi väliä, muodostuuko teidän paskasakkinne yhdestä vai useasta ihmisenmuotoisesta oliosta, minulle olette tasan yhtä ja samaa massaa, ja niin kauan kuin teidän antinne keskusteluun pysyy "höhö vitun lutka huora pitäis tappaa", "ögghhgöh mä haluun pillua" ja "boredom on neiti juntti einari ja atm eikä varppina saa pillua" -tasolla, en näe mitään syytä suhtautua teihin inhimillisinä olentoina.
- ...........
11 kirjoitti:
Ihan sivusta seuranneena, hieman vainoharhaa on Lordin käytöksessä todella havaittavissa, aiempienkin viestien perusteella.
Halusin kommentoida tähän, koska nettikeskusteluissa minua ylipäätäänkin ärsyttää joidenkin keskustelijoiden yritykset leimata kaikki sellaiset viestit, jotka edustavat hänelle vierasta ajattelutapaa, yhden henkilön eri nimimerkeillä kirjoittamiksi. Ilmiö on valitettavan yleinen. ........... kirjoitti:
Ihan sivusta seuranneena, hieman vainoharhaa on Lordin käytöksessä todella havaittavissa, aiempienkin viestien perusteella.
Halusin kommentoida tähän, koska nettikeskusteluissa minua ylipäätäänkin ärsyttää joidenkin keskustelijoiden yritykset leimata kaikki sellaiset viestit, jotka edustavat hänelle vierasta ajattelutapaa, yhden henkilön eri nimimerkeillä kirjoittamiksi. Ilmiö on valitettavan yleinen.En minä vieraita ajattelutapoja pelkää, mutta muutamien nimimerkkien tänne palstalle suoltamat viestit ovat niin samantyylisiä, että minusta ei ole ihan perusteetonta epäillä niitä - etenkin, kun täällä on niin helppo esiintyä useilla nimimerkeille, ja toisekseen: ovatpa ne jääneet kiinnikin asiasta.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Ei loppujen lopuksi ole hirveästi väliä, muodostuuko teidän paskasakkinne yhdestä vai useasta ihmisenmuotoisesta oliosta, minulle olette tasan yhtä ja samaa massaa, ja niin kauan kuin teidän antinne keskusteluun pysyy "höhö vitun lutka huora pitäis tappaa", "ögghhgöh mä haluun pillua" ja "boredom on neiti juntti einari ja atm eikä varppina saa pillua" -tasolla, en näe mitään syytä suhtautua teihin inhimillisinä olentoina.
Saat tietysti suhtautua ihan miten haluat, mutta ei se sinustakaan mitenkään fiksua kuvaa anna, jos kuvittelet jatkuvasti keskustelevasi yhden ja saman henkilön kanssa.
11 kirjoitti:
Saat tietysti suhtautua ihan miten haluat, mutta ei se sinustakaan mitenkään fiksua kuvaa anna, jos kuvittelet jatkuvasti keskustelevasi yhden ja saman henkilön kanssa.
Fiksuudesta puhuu henkilö, joka katsoi asiakseen päästä sanomaan toisen henkilön toiselle osoittaman ilmoitukseen, että:
"Hahahaa! Onko Lordi muka saamassa pillua? Enpä taida uskoa. :)"- 11
LordBoredom kirjoitti:
Fiksuudesta puhuu henkilö, joka katsoi asiakseen päästä sanomaan toisen henkilön toiselle osoittaman ilmoitukseen, että:
"Hahahaa! Onko Lordi muka saamassa pillua? Enpä taida uskoa. :)"fiksuudesta puhuu henkilö, joka kirjoitti näin:
"Ei loppujen lopuksi ole hirveästi väliä, muodostuuko teidän paskasakkinne yhdestä vai useasta ihmisenmuotoisesta oliosta, minulle olette tasan yhtä ja samaa massaa, ja niin kauan kuin teidän antinne keskusteluun pysyy "höhö vitun lutka huora pitäis tappaa", "ögghhgöh mä haluun pillua" ja "boredom on neiti juntti einari ja atm eikä varppina saa pillua" -tasolla, en näe mitään syytä suhtautua teihin inhimillisinä olentoina."
Muuten, jos kyseessä oli toisen henkilön toiselle osoittama ilmoitus, niin mitä se teki julkisella keskustelupalstalla? 11 kirjoitti:
fiksuudesta puhuu henkilö, joka kirjoitti näin:
"Ei loppujen lopuksi ole hirveästi väliä, muodostuuko teidän paskasakkinne yhdestä vai useasta ihmisenmuotoisesta oliosta, minulle olette tasan yhtä ja samaa massaa, ja niin kauan kuin teidän antinne keskusteluun pysyy "höhö vitun lutka huora pitäis tappaa", "ögghhgöh mä haluun pillua" ja "boredom on neiti juntti einari ja atm eikä varppina saa pillua" -tasolla, en näe mitään syytä suhtautua teihin inhimillisinä olentoina."
Muuten, jos kyseessä oli toisen henkilön toiselle osoittama ilmoitus, niin mitä se teki julkisella keskustelupalstalla?Sitä sinun täytyy kysyä viestin kirjoittajalta.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Sitä sinun täytyy kysyä viestin kirjoittajalta.
se oli tarkoitettu kommentoitavaksi, niinkuin kaikki viestit julkisella keskustelupalstalla.
11 kirjoitti:
se oli tarkoitettu kommentoitavaksi, niinkuin kaikki viestit julkisella keskustelupalstalla.
Kommentoinnista voisi kyllä tämän palstan pikkupojille pitää myös koulutuksen. Se, että joku kirjoittaa jonnekin jotain kommentoitavaksi, ei tarkoita sitä että siihen pitäisi väkisin käydä päästämässä aivopieru, kun ei mitään järkevääkään sanottavaa ole.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Kommentoinnista voisi kyllä tämän palstan pikkupojille pitää myös koulutuksen. Se, että joku kirjoittaa jonnekin jotain kommentoitavaksi, ei tarkoita sitä että siihen pitäisi väkisin käydä päästämässä aivopieru, kun ei mitään järkevääkään sanottavaa ole.
kaltaisesi pikkupoikana päättää mikä on järkevää ja mikä ei? Tiedoksesi, että tämä on keskustelupalsta eikä ilmoitustaulu. Keskustelupalstalla on tarkoitus kommentoida toisten viestejä.
11 kirjoitti:
kaltaisesi pikkupoikana päättää mikä on järkevää ja mikä ei? Tiedoksesi, että tämä on keskustelupalsta eikä ilmoitustaulu. Keskustelupalstalla on tarkoitus kommentoida toisten viestejä.
Keskustelupalstalla on tietääkseni tarkoitus keskustella esitetyistä asioista ja kysymyksistä asiallisesti, ei vittuilla muille eikä täyttää palstaa typerillä lapsellisuuksilla ja häiritä muiden keskusteluja asiattomuuksilla.
- Sivukommentaattori
........... kirjoitti:
Halusin kommentoida tähän, koska nettikeskusteluissa minua ylipäätäänkin ärsyttää joidenkin keskustelijoiden yritykset leimata kaikki sellaiset viestit, jotka edustavat hänelle vierasta ajattelutapaa, yhden henkilön eri nimimerkeillä kirjoittamiksi. Ilmiö on valitettavan yleinen.No enemmän kyllä ärsyttää että joidenkin elämäntehtävä on kirjoitella joka ketjuun jotain ala-astetasoisia "höhöhöö, et varmaan saa pillua" -tyyppisiä umpisäälittäviä aivopieruja. Mikä vitun idea niissä muka on? Jos ei mitään järkevämpää kommenttia ole, niin onko muka pakko kirjoittaa? Sitten sellaisten kirjoittaja vielä haukkuu jotain pikkupojaksi. Voi jestas kuinka aikuismaista tosiaan.
- 11
LordBoredom kirjoitti:
Keskustelupalstalla on tietääkseni tarkoitus keskustella esitetyistä asioista ja kysymyksistä asiallisesti, ei vittuilla muille eikä täyttää palstaa typerillä lapsellisuuksilla ja häiritä muiden keskusteluja asiattomuuksilla.
täytät palstaa typerillä lapsellisuuksilla ja vainoharhaisesti väität kanssakeskustelijoiden sanoneen jotakin, mitä he eivät ole sanoneet?
- 11
Sivukommentaattori kirjoitti:
No enemmän kyllä ärsyttää että joidenkin elämäntehtävä on kirjoitella joka ketjuun jotain ala-astetasoisia "höhöhöö, et varmaan saa pillua" -tyyppisiä umpisäälittäviä aivopieruja. Mikä vitun idea niissä muka on? Jos ei mitään järkevämpää kommenttia ole, niin onko muka pakko kirjoittaa? Sitten sellaisten kirjoittaja vielä haukkuu jotain pikkupojaksi. Voi jestas kuinka aikuismaista tosiaan.
Huvittaa on se että hän kuvittelee olevansa aikuismainen :)
- -M-
pari suhdetta täältä näin. Silloin kirjoitin nimimerkillä ja en ole ATM.
Kannattaa kokeilla. - Kirjoittaja on
varmaan joku YTM:ien puhki nussima YH, joka kaipaa Lordia elättämään äpäriään. Ei AT-miehet muille kelpaa.
- hihihihiiiiiii
varmaan kelpaa noissa teidän umpitylsissä ATM YTM ym teorioissanne, mutta elävässä elämässä voi kelvatakkin ;)
- _nainen_tavallinen
No niin, kerrottakoon epäilijöille, että kyseessä ei ole vitsi, epätavallinen päähänpisto vain. Lordi saa sitten itse jatkossa kertoa mitä huvittaa. Luulen, että minun ja suomi24:n lyhyt suhde saakoon päätöksensä nyt tässä keskustelussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314501Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96917
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628