Näköjään RKP:n rakkikoira, börje" rautalapio"lle on kiusallista, että tämän puudelin valheita tuodaan esille.
RKP:n rakkikoira väittää että pakkoruotsia vastustaa vain pieni piiri.
Kummallista on miten todellisuus näyttää olevan ihan toisenlaista.
Eri poliittiset nuorisojärjestöt, EK, Kirsi Virtanen, Radio Vegan jutut..
KYSYN sinulta börje " rautalapio" miksi valehtelet ja vääristelet tätäkin asiaa?
Ylipäätänsä kysyn miksi halveksit suomenkielisen enemmistön tahtoa muuttaa pakkoruotsin ie valinnaiseksi?
Mutta tiedän että taas sitä samanlaista sveko skeidaa on tulossa taas tältä palkka hurrilta.
Puhumattakaan siitä, että tämä rkp:n palkkarakki ei näe ruotsalaismiehityksen muuta kuin " auvoisena aikana " suomenkieliselle Suomelle.
Olihan ruotsalaismiehittäjällä yli 600 vuotta aikaa nostaa SUUREN SUOMALAISEN enemmistön kieli viralliseksi kieleksi.. mutta nej nej.. vai onko tietoni väärä pinokkio lapio?
Entä montako Suomenkielistä yliopistoa ruotsalaismiehittäjä perusti?
Miksi suomenkielisten talonpojien maat ryöstettiin ja annettiin ruotsinkielisille quislingeille?
Näiden perillisiähän ovat nämä ruotsinkieliset fondit ja rahastot!
Siellä se suomenkielisiltä ryöstetty kansallisomaisuus on.
Kiusallista vai mitä börje, pinokkiolapio :D
RKP:n rakkikoiran "rautalapion" valheita
17
158
Vastaukset
- Tapio.Rautalapio
Miksi tämä hömppä antti-ärkoopee pistää omia sanojaan minun suuhuni?
No, tietysti siksi, ettei muuta osaa eikä muuhun pysty eikä kykene :D- Anti RKP
Miksi taas sveko kieroilet?
Olet täällä väittänyt että " pieni piiri " netti fennoilee??
Miksi valehtelet?
Kun todellinen ympäristö kertoo ihan toista.
Ai niin.. jätit taas tapasi mukaan HÖRHÖ ottamatta kantaa itse asiaan.
Ei ole vaikea tietää, miksi välttelet pakkoruotsin iestä suomenkielisten selässä, tähän keskusteluun osallistumasta mitenkään.
Koska börje pinokkio
sinulla ei ole mitään rehellistä ja katseenkestävää perustelua pakkoruotsille
olet ruotsinkielinen ja pidät absolut luånnållisena että måste måste saada serviiciä fiinistä ruotsinkielellä.
Mutta kuten isäntäsi ärkoopeessä tietävät, suomenkielisten asenne on aina vain kylmempi teille ylihemmotetuille.
Luuletko dorka, että kukaan ottaa todesta sinun kyllästyttäävää jankutusta ja saman lorinan toistamista?
Toki yksi ottaa.
Sinä itse. - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
Miksi taas sveko kieroilet?
Olet täällä väittänyt että " pieni piiri " netti fennoilee??
Miksi valehtelet?
Kun todellinen ympäristö kertoo ihan toista.
Ai niin.. jätit taas tapasi mukaan HÖRHÖ ottamatta kantaa itse asiaan.
Ei ole vaikea tietää, miksi välttelet pakkoruotsin iestä suomenkielisten selässä, tähän keskusteluun osallistumasta mitenkään.
Koska börje pinokkio
sinulla ei ole mitään rehellistä ja katseenkestävää perustelua pakkoruotsille
olet ruotsinkielinen ja pidät absolut luånnållisena että måste måste saada serviiciä fiinistä ruotsinkielellä.
Mutta kuten isäntäsi ärkoopeessä tietävät, suomenkielisten asenne on aina vain kylmempi teille ylihemmotetuille.
Luuletko dorka, että kukaan ottaa todesta sinun kyllästyttäävää jankutusta ja saman lorinan toistamista?
Toki yksi ottaa.
Sinä itse.Olipa monta lausetta, mutta ei vastausta suoraan kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi minun suuhuni, antti-ärkoopee?
Siksikö, ettet muuta osaa? - lapio_hoitoon
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
Olipa monta lausetta, mutta ei vastausta suoraan kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi minun suuhuni, antti-ärkoopee?
Siksikö, ettet muuta osaa?Vastaukset kolisevat tyhjyyttään ja tuntuvat tulevan kuin joltain ihme Intenetin nettibotilta automaattivastauksina "kun et osaa". Jos Lapio olisi ihminen niin kyllä hänen sukulaisensa, tuttavansa ja jälkikasvunsa ihmettelisivät hänen touhujaan - eivät kestä päivänvaloa. Nukutko yösi hyvin lapio? En oikein usko. Tarkista lääkitys.
- Anti RKP
Olipa monta lausetta, mutta ei vastausta suoraan kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi minun suuhuni, antti-ärkoopee?
Siksikö, ettet muuta osaa?Et taaskaan vastannut selviin kysymyksiin.
Mikset?
Miksi teet Talan sanomisista muuten torsolainauksia?
Mutta kieltämättä tilanteesi on hyvin kiusallinen.
Kun et kykene mitenkään perustelemaan pakkoruotsia ja sitä riistoa mitä ruotsalaismiehitys teki meille suomenkielisille, alat sen sveko lieroilun.
Miksi kiistät taas kerran tämän ja valehtelet liero hurri ? - Seppo J. Jurvanen
Siksikö, ettet muuta osaa?Tapio.Rautalapio.
Kun te herra Rautalapio olette ilmeisesti johtava ruotsinkielisen vähemmistön puolestapuhuja täällä Suomessa ja tällä RKP:n foorumilla, niin voinette varmaankin sanoa, että miksi vaaditte suomalaisia opiskelijoita epäsuorasti opiskelemaan omaa kieltänne. Mikä on tuon vaatimuksen perustelu? Nythän se varmaankin selviää. - rautaisannos_lapiota
Anti RKP kirjoitti:
Et taaskaan vastannut selviin kysymyksiin.
Mikset?
Kun et kykene mitenkään perustelemaan pakkoruotsia ja sitä riistoa mitä ruotsalaismiehitys teki meille suomenkielisille, alat sen sveko lieroilun.
Miksi kiistät taas kerran tämän ja valehtelet liero hurri ?Tapion säästövinkit:
Hankkiudu RKP:n palkkalistoille ja sinulta poistetaan selkäranka. Ei mene rahaa kiropraktikkoihin eikä selkäleikkaukseen!
Julkaistaan seuraavassa Pirkka-numerossa.
PS.
Tapion lapio on muuten sellainen mallia kaupungin/kunnan työntekijöille tarkoitettu. Varren tilalla on ketju ettei siihen voisi nojata - toisaalta ei sillä kyllä sitten muutenkaan tee yhtään mitään. - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
Et taaskaan vastannut selviin kysymyksiin.
Mikset?
Miksi kiistät taas kerran tämän ja valehtelet liero hurri ?Sinä et vastannut nyt hyvin yksinkertaiseen kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi suuhuni?
- Anti RKP
Sinä et vastannut nyt hyvin yksinkertaiseen kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi suuhuni?
Kuten sanoin.
Älä sössötä rkp:n jankutin, sveko propaganda generaattori.
Olen jo monesti osoittanut miten vääristelet ja valehtelet.
Mutta kuten olen todennut olet pelkkä tyhjää täynnä oleva sveko kverulantti.
Kyselet ja intät ja puhut sveko soopaa jatkuvasti.
Olenko siis "netti fenno" kun olen täysin eri mieltä sinun sveko bullshitistäsi börje?
Miksi teet Talan sanomisista torsolainanuksia?
Tätä olen kysynyt jo n kertaa.
Sehän on yksi esimerkki tavastasi valehdella ja vääristellä sveko lieron tapaan. - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
Kuten sanoin.
Älä sössötä rkp:n jankutin, sveko propaganda generaattori.
Olen jo monesti osoittanut miten vääristelet ja valehtelet.
Mutta kuten olen todennut olet pelkkä tyhjää täynnä oleva sveko kverulantti.
Kyselet ja intät ja puhut sveko soopaa jatkuvasti.
Olenko siis "netti fenno" kun olen täysin eri mieltä sinun sveko bullshitistäsi börje?
Miksi teet Talan sanomisista torsolainanuksia?
Tätä olen kysynyt jo n kertaa.
Sehän on yksi esimerkki tavastasi valehdella ja vääristellä sveko lieron tapaan.Kuten kysyin, miksi pistät omia sanojasi suuhuni? Etkö kykene muuhun?
Miksi Heikki muuten väärensi Andersen-"käännöksensä"? - Anti RKP
Kuten kysyin, miksi pistät omia sanojasi suuhuni? Etkö kykene muuhun?
Miksi Heikki muuten väärensi Andersen-"käännöksensä"?olet ikävystyttävä, valehteleva ja vääristelevä liero.
ET muuta.
RKP:n palkkapuudeli.
Ehkä sstefan uskoo sinun valehteluasi.
Minä en.
Miksi valehtelet että pakkoruotsia vastustaa vain muka pieni vähemmistö?
Muita valheitasi on jo riittävästi käsitelty.
Se että jankutat niistä ei muuta niitä miksikään.
Oma lukunsa on toki valehtelut ruotsalaismiehityksen auvoisuudesta.
Miten kehtaat puhua ihan silkkaa pas*** ???? - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
olet ikävystyttävä, valehteleva ja vääristelevä liero.
ET muuta.
RKP:n palkkapuudeli.
Ehkä sstefan uskoo sinun valehteluasi.
Minä en.
Miksi valehtelet että pakkoruotsia vastustaa vain muka pieni vähemmistö?
Muita valheitasi on jo riittävästi käsitelty.
Se että jankutat niistä ei muuta niitä miksikään.
Oma lukunsa on toki valehtelut ruotsalaismiehityksen auvoisuudesta.
Miten kehtaat puhua ihan silkkaa pas*** ????mutta et halunnut/osannut/kyennyt/pystynyt antamaan vastausta yksinkertaiseen kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi suuhuni?
- Anti RKP
mutta et halunnut/osannut/kyennyt/pystynyt antamaan vastausta yksinkertaiseen kysymykseen: miksi pistät omia sanojasi suuhuni?
palkkalapio kiistää omat valheensa.
Mene sinne RKP:n Simonkadun toimistoon missä sinulla on se perähuone,
Häpeä siellä rkp:n palkkarakki.
Valehtelusi on kiistatonta ja silti vain intät.
Miksi valehtelet täällä ja esität "totuuksiasi" ?
Koska olet rkp:n palkkarakki. - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
palkkalapio kiistää omat valheensa.
Mene sinne RKP:n Simonkadun toimistoon missä sinulla on se perähuone,
Häpeä siellä rkp:n palkkarakki.
Valehtelusi on kiistatonta ja silti vain intät.
Miksi valehtelet täällä ja esität "totuuksiasi" ?
Koska olet rkp:n palkkarakki.joihin antti-är ei pysty vastaamaan: miksi hän pistää omia sanojaan suuhuni ja mistä "valheistani" hän jankuttaa?
Miksi ei pysty?
Koska on netti fenno ja jos alkaisi puhumaan totta, ei oikein voisi enää netti fennoilla! - Anti RKP
joihin antti-är ei pysty vastaamaan: miksi hän pistää omia sanojaan suuhuni ja mistä "valheistani" hän jankuttaa?
Miksi ei pysty?
Koska on netti fenno ja jos alkaisi puhumaan totta, ei oikein voisi enää netti fennoilla!Miksi sveko lakeija ja narri valehtelet täällä ja vääristelet toisten sanomisia?
Älykkyysosamääräsi on yhtä suuri kuin kengännumerosi. - Tapio.Rautalapio
Anti RKP kirjoitti:
Miksi sveko lakeija ja narri valehtelet täällä ja vääristelet toisten sanomisia?
Älykkyysosamääräsi on yhtä suuri kuin kengännumerosi.Jaha, yksi kysymys lisää: Mitä olen valehdellut?
Samalla voisit kertoa senkin miksi pistät omia sanojasi suuhuni, antti-ör?
- muuan fenno
Kokeilepa Tapio.Rautalapio jotakin uutta, avoimempaa linjaa. Äläkä suotta takerru mahdollisiin asiattomuuksiin tai muotoseikkoihin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Lähde vaikka siitä, että sinulta voidaan vaatia enemmän kuin "netti fennoilta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255049Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634056Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743622Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515