Uuma

E. Makunen

Kenellä palstanaisella on seksikkäin uuma, oikea ampiaisvyötärö? kirpelalla, jazulla, timantilla, xenalla, yb:llä, ritolla vai kenellä?

90

475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<<<<<<

.

• BlueNightSatin

muulla, kun mulla. Mulla oli viellä 27 vuotiaana kapee uuma ja nätti oliki, ei ole enää. Vaan ompas taas joskus, kunhan pääsen helvettiin täältä korvesta..ihmisten ja harrastusten pariin. x'D

• Iaskin..väärin

Tänne Pihtiputtaalle!

• BlueNightSatin
        Iaskin..väärin kirjoitti:

Tänne Pihtiputtaalle!

nyt suolle, oot iha väärällä kartallaki tollo. x')

• BIueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

nyt suolle, oot iha väärällä kartallaki tollo. x')

.

• BlueNightSatin
        BIueNightSatin kirjoitti:

.

tule..sori vaan :)

• BIueNightSatin

tule..sori vaan :)

.

• BlueNightSatin

.

tartte henkseleitäkään, vyö ollu käytössä kaiken aikaa...siis vuosia. Ja ei nälässä oleminen ole älykästä laihduttamista. :)

• BIueNightSatin

tartte henkseleitäkään, vyö ollu käytössä kaiken aikaa...siis vuosia. Ja ei nälässä oleminen ole älykästä laihduttamista. :)

10% sanoo emeritusprofessorikin.
        Ja se sun moonshine ei suoranaisesti lihoa yhtään, vaan se kalosrimäärä kuluu pois vaan, ellei syö enemmän
        Shit mä voisin hieraista jazua........ei se laihduta , mutta tekee höpöä oloa=o)

• laskin housuihin

10% sanoo emeritusprofessorikin.
        Ja se sun moonshine ei suoranaisesti lihoa yhtään, vaan se kalosrimäärä kuluu pois vaan, ellei syö enemmän
        Shit mä voisin hieraista jazua........ei se laihduta , mutta tekee höpöä oloa=o)

.

• Jortsujorma

päätellen et ole ampiaismallia, vaan tissimallia, jolla on uuma ja pärsse samaa kokoa, mut tissit tuovat muodokkuutta.

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

päätellen et ole ampiaismallia, vaan tissimallia, jolla on uuma ja pärsse samaa kokoa, mut tissit tuovat muodokkuutta.

se on nykyään, ennen oli toisin. Tissit oli kyllä jo silloinkin. Niin se kroppakin vaan rupsahtaa. :I

• Eiks korvessa oo just se paras paikka harrastaa liikuntaa, ku ei oo kukaan kattomassa.
        Ei tulis mieleenkään harrastaa liikuntaa ihmisten ilmoilla.

• BlueNightSatin
        Richartti kirjoitti:

Eiks korvessa oo just se paras paikka harrastaa liikuntaa, ku ei oo kukaan kattomassa.
        Ei tulis mieleenkään harrastaa liikuntaa ihmisten ilmoilla.

ole, eikä kyse ole siitä että hävetä tarttis itteensä vaan harrastuspaikoista. Salit yms. tanssit on taajamissa 20-25 kilsan päässäkin. Mee nyt sinne sitten aina. Paaskat.

• BlueNightSatin
        laskin housuihin kirjoitti:

.

joka laskee housihinsa ei akalla mitään teekkään. Siks sullakaan ei akkaa ole. :)

• Zakus

Mistä uuma mitataan?

Onko kundille 79cm millainen tulos, jos se mitataan kapeimmasta kohdasta?

• Zakus

Niin kuin vyötäröstä, ei esim. päästä.

(naurua)

• Zakus

Entä miten rasvaprosentti lasketaan, mikään kun ei tuntunut antavan periksi tuossa mittaussessiossa muijan (en tiedä miksi niitä muijien narumittoja sanotaan) mitalla.

• fbdfbd

on ampiaisvyötärö mut se on varattu

• En tiedä muuta kuin, että omalla kohdalla alkaa tosissaan tämä mun "läski lihakseksi" -kampanja vidoinkin tuottaan tulosta. Peffan pienentyminen on päättynyt, mutta vyötärö vielä jatkaa, ja alkaa todellakin jo näyttään vyötäröltä. Kivaa :)

• Todisteita kehiin....

• Richartti kirjoitti:

Todisteita kehiin....

Onnistuisi, muttei ole nyt kameraa. Katotaas tuleeko se viikonloppuna käymään kylässä johdon kera, yleensä ne unohtaa sen pirun johdon ja sitten saa taas odottaa 2 viikkoa että joku saa ne koneelle.. Niin, että josko sitten saat oikein todisteitakin uskosi tueksi :)

• Richartti kirjoitti:

Todisteita kehiin....

En mä siis vielä huippukunnossa ole, mutta paremmassa kuin ennen.. ja tällä menolla voin joskus vielä päästäkkin kuntoon :)

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Onnistuisi, muttei ole nyt kameraa. Katotaas tuleeko se viikonloppuna käymään kylässä johdon kera, yleensä ne unohtaa sen pirun johdon ja sitten saa taas odottaa 2 viikkoa että joku saa ne koneelle.. Niin, että josko sitten saat oikein todisteitakin uskosi tueksi :)

Älä kuvittelekaan, että mä tän unohtaisin 2...tai 4 viikossa.
        Muistutan aiheesta kunnes niitä todisteita alkaa tippumaan =D

• alright
        Richartti kirjoitti:

mikäköhän pervo ahdistelija tää richarttikin on, jos ei millään voi unohtaa

• Richartti kirjoitti:

Vaan vaikka kyllä mäkin muistan mitä olen luvannut :)

Mitenhän se uuma sitten kuvataan. Varmaan kun kyljellään makaa tai jotain..

• 18

mielikuvia: kirpela? On sanonut että isot tissit ja pieni perse, vyötäröstä ei tietoa. Jazuli, ei kuvien perusteella. timantilla saattaa olla kapea vyötärö, onko myös tarpeeksi leveä lantio, että tulee ampiais-malli? Vai onko neliöperse? Ei siis tietoa. xena: ei tietoa, leveä lantio, arvaisin, mutta onko kapea uuma? Y.b, vaikea sanoa, pyjamakuva näytti hyvältä, mutta oliko vain vahingossa onnistunut kuvakulma? Ritolla, saattaisi olla, kuvia kehiin.

Emanuela on varma tapaus. Ehdotettu zisel ei omaa ampiaisvyötäröä, vaan on kauttaaltaan laiha.

• sua varten 68/91. Mut emmä kyl oo sellanen marilyn-tyyppinen. Must sellasella on ampiaiskroppa.

• mittarimato....
        timanttia kirjoitti:

sua varten 68/91. Mut emmä kyl oo sellanen marilyn-tyyppinen. Must sellasella on ampiaiskroppa.

kapea lantio. Et ole ampiaiskroppa. Tolla lantionympäryksellä pitäisi olla vyötärö enintään 60.

• mittarimato.... kirjoitti:

kapea lantio. Et ole ampiaiskroppa. Tolla lantionympäryksellä pitäisi olla vyötärö enintään 60.

rehevyyttä puuttuu :)

• salapoliiti.

dazu = zisel

• )¤(

Mulla

• ......

102-68-102

kelpaako

• ; )

102- 60- 102

• alright

kyllä mä sanoisin Xenalla asiaa paremmin tutkimatta

• Jortsujorma

uuma ? Olisko? Jäämme odottamaan vastausta.

• mittarimato...
        Jortsujorma kirjoitti:

farkut kyllä herättävät kysymyksen..?

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

pojat tätä uumaa oikeen tarttee? Jos saan kysyä :)

• Jortsujorma

pojat tätä uumaa oikeen tarttee? Jos saan kysyä :)

on hyvä ottaa kiinni jortsuissa, sopiva kuoppa. Kun nainen on kuin kitara, sitä on myös mukava soitella.

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

on hyvä ottaa kiinni jortsuissa, sopiva kuoppa. Kun nainen on kuin kitara, sitä on myös mukava soitella.

entäs jenkkakahvat? Saahan niistäki hyvin kiinni. Elä sano vastaan, kyllä saa! :)

• Jortsujorma

entäs jenkkakahvat? Saahan niistäki hyvin kiinni. Elä sano vastaan, kyllä saa! :)

näinpäs on, mutta ne kahvat voi olla paikallansa vaikka kapeammassa kohassa. Jos pärsse on tarpeeksi leveä, niin ampparilla on pienet kahvat siinä kolossa silti. Ja pärseestä saa hyvän otteen myös. Se ei voi koskaan olla liian leveä.

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

näinpäs on, mutta ne kahvat voi olla paikallansa vaikka kapeammassa kohassa. Jos pärsse on tarpeeksi leveä, niin ampparilla on pienet kahvat siinä kolossa silti. Ja pärseestä saa hyvän otteen myös. Se ei voi koskaan olla liian leveä.

saahan lantiosta muuteki otteen siis ilman et nainen on amppari. Eihän se ampparimaisuus auta tossa taas mitään, sehän on pelkkää estetiikkaa. Siis kun mietin tota, kun vyötärä oli joskus yhtä kapee, kun päänympärysmitta mulla..ja lantio leveempi toki, niin eihän se mitään mihkään vaikuttanu. Taas kun nyt ei ole kapee vyötärö ja on jenkkakahvaaki, niin nyt on vaan lisäkahvat mitä ennen ei ollu. :) Kätsyä!

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

siis vai tarkotatko sä kirjaimellisesti perseestä otteen ottamista? Siis miten päin sä nyt sitä hanuria kattelet? :)

• alright

saahan lantiosta muuteki otteen siis ilman et nainen on amppari. Eihän se ampparimaisuus auta tossa taas mitään, sehän on pelkkää estetiikkaa. Siis kun mietin tota, kun vyötärä oli joskus yhtä kapee, kun päänympärysmitta mulla..ja lantio leveempi toki, niin eihän se mitään mihkään vaikuttanu. Taas kun nyt ei ole kapee vyötärö ja on jenkkakahvaaki, niin nyt on vaan lisäkahvat mitä ennen ei ollu. :) Kätsyä!

nyt liikkuu keskustelut jännän äärellä :p

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

nyt liikkuu keskustelut jännän äärellä :p

perseessä jotain jäännää vai? :)

• Jortsujorma

siis vai tarkotatko sä kirjaimellisesti perseestä otteen ottamista? Siis miten päin sä nyt sitä hanuria kattelet? :)

takaapäin tietysti pärsettä katsellaan.

• alright

perseessä jotain jäännää vai? :)

ihmettelen miten jotkut voi keskustella tällasesta aiheesta

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

takaapäin tietysti pärsettä katsellaan.

näihän minäki mietin..mutta toisaalta taas, jos nainen istuu miehen päällä, niin kyllähän siinäkin voi mies pitää käsillä kii vyötäisiltä taikka lanteilta. Yym. Eikö voi muka?

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

ihmettelen miten jotkut voi keskustella tällasesta aiheesta

mä voin keskustella mistä vaan, mä en ole niin rajoittunut. Daah. x'D

• Jortsujorma

kahvat voi olla ampparillakin, jos ei ole ihan luurangonlaiha amppari. Ajattele vaikka marilyniä. Olihan sillä söpö massukin, vaikka uuma oli silti kaponen.

• alright

mä voin keskustella mistä vaan, mä en ole niin rajoittunut. Daah. x'D

ellei sitten tule liian tietopohjainen aihe vastaan, jossa tarvitaan yleissivistystä mutu-tiedon sijaan

• Jortsujorma

näihän minäki mietin..mutta toisaalta taas, jos nainen istuu miehen päällä, niin kyllähän siinäkin voi mies pitää käsillä kii vyötäisiltä taikka lanteilta. Yym. Eikö voi muka?

kyllä. Mutta kun pärseestä kysyit, että mistä sitäs kahtellaan. Mutta siinäkin asennossa miellyttää se leveä lannevanne ja kapea uuma, ei voi mithään.

• 40
        alright kirjoitti:

ellei sitten tule liian tietopohjainen aihe vastaan, jossa tarvitaan yleissivistystä mutu-tiedon sijaan

puhuttiin ummasta. Aika hyvin on aihe pysynyt tässä ketjussa tallella.

• 40 kirjoitti:

että poikkeuksellisen hyvin.

• alright
        40 kirjoitti:

ja se liittyy mun kommenttiin millä tavalla?

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

tehhään nii et päde sä tiedolla ja mä mudulla? Käykö sulle näin? Hyvä. Jatketaan harjotuksia. :)

• alright

tehhään nii et päde sä tiedolla ja mä mudulla? Käykö sulle näin? Hyvä. Jatketaan harjotuksia. :)

käy

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

kahvat voi olla ampparillakin, jos ei ole ihan luurangonlaiha amppari. Ajattele vaikka marilyniä. Olihan sillä söpö massukin, vaikka uuma oli silti kaponen.

luuranka on silti luuranka. Niihän toi menee. Tiietään. :)

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

kyllä. Mutta kun pärseestä kysyit, että mistä sitäs kahtellaan. Mutta siinäkin asennossa miellyttää se leveä lannevanne ja kapea uuma, ei voi mithään.

just eli estetiikkaa. Eihän sillä muuta merkitystä sillon itse toimimisen kannalta ole. Sitä just yritin sanoa. :)

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

käy

kun se jotain muhun vaikuttas, mä teen niiku teen ja sä saat tehä niiku sä teet. Ei tee mitään vaikutusta. Kävi tai ei. :)

• Jortsujorma

just eli estetiikkaa. Eihän sillä muuta merkitystä sillon itse toimimisen kannalta ole. Sitä just yritin sanoa. :)

vaan ei tule toimintaakaan, jos estetiikka ei miellytä riittävästi.

• alright

kun se jotain muhun vaikuttas, mä teen niiku teen ja sä saat tehä niiku sä teet. Ei tee mitään vaikutusta. Kävi tai ei. :)

mutta vastasin vaan tuohon sun kommenttiin, että et sä ihan joka aiheesta pysty keskustelemaan

• Jortsujorma
        Toljake kirjoitti:

että poikkeuksellisen hyvin.

on sinun arviosi sitten ap:n kysymykseen?

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

mutta vastasin vaan tuohon sun kommenttiin, että et sä ihan joka aiheesta pysty keskustelemaan

mutta pystyn, ainahan saa jutella vaikkei mitään tajuiskaan. Kuka kieltää? Yrittänyttä ei laiteta. Etkä säkään mikään nero ole. :)

• BlueNightSatin
        Jortsujorma kirjoitti:

vaan ei tule toimintaakaan, jos estetiikka ei miellytä riittävästi.

on sitten eri juttu jo. Mutta varmasti noin. Totta. :)

• alright

mutta pystyn, ainahan saa jutella vaikkei mitään tajuiskaan. Kuka kieltää? Yrittänyttä ei laiteta. Etkä säkään mikään nero ole. :)

sä jutella voit, mutta et sä sillon pysty järkevästi keskustelemaan. ja toisekseen en mä oo väittänykkään olevani nero

• Jortsujorma kirjoitti:

on sinun arviosi sitten ap:n kysymykseen?

Ei taida maksaa vaivaa lotota. Aika monella kai voisi olla, mutta moni palstalla sanoo ettei ole muotoja, on pyöreä tai jotain muuta vastaavaa. Mistä noista sitten tietää...

Mä voin arpoa hatusta heitettynä vaikka Marjelie

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

sä jutella voit, mutta et sä sillon pysty järkevästi keskustelemaan. ja toisekseen en mä oo väittänykkään olevani nero

no niihän se on..paitti et ei kaikessa asiassakaan ole aina järkeä. Ja et ole sanonnu, mutta ajattelit sitä kuiteki ittekses. :)

• alright

no niihän se on..paitti et ei kaikessa asiassakaan ole aina järkeä. Ja et ole sanonnu, mutta ajattelit sitä kuiteki ittekses. :)

eihän siinä ole järkeä jollei sitä ymmärrä. ja mistä sä tiedät mun ajatuksenjuoksun?

• sirpamaikkarilta

Menkat. Maha turvoksissa. Ei uuman uumaa näkyvissä.

• monte34

perkeleen lähikaupassa ei ole vaihtoreriä mun gilletteen, ollaan sit vittu osama bin ladenin näköisiä syksyllä voi halvattu

• BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

perkeleen lähikaupassa ei ole vaihtoreriä mun gilletteen, ollaan sit vittu osama bin ladenin näköisiä syksyllä voi halvattu

sulla olis fileeraus vermeitä? :)

• tietäjä.

mutta omenavatsaiset naiset eivät ole kovin hedelmällisiä. Kapea uuma, leveä synnyttäjän lantio ovat merkki siittä, että nainen on raskaaksi tulevaa tyyppiä. Kun ämmät vanhenee ja muuttuu hedelmättömäksi, niitten vatsat paisuu ja lantio lätsähtää. Niistä tulee androgyynimpiä.

• kirpela

Heh, voisin väittää vastaan.

• tietäjä.
        kirpela kirjoitti:

Heh, voisin väittää vastaan.

mutta on tästä tutkimus. Ampiaisvartalot ovat keskimäärin hedelmällisempiä.

• kirpela
        tietäjä. kirjoitti:

mutta on tästä tutkimus. Ampiaisvartalot ovat keskimäärin hedelmällisempiä.

nauratti vaan kun olin heikoin lenkki ;)

• BlueNightSatin

mulla ei pitäs olla yhtään sukulaista. x'D

• BlueNightSatin
        kirpela kirjoitti:

nauratti vaan kun olin heikoin lenkki ;)

etkä ollu...luulet vaa! Omenavartalo on helpompi muokata uusiksi, kun perslihavuus. Vatsa nääs sulaa helpommin vekkan kun se perä. Hmm..mutta eihän sulla ole muhevaa perää vaan rinnat?

• Ei mulla ehkä se seksikkäin ole, mutta kun tätä takamusta ja reittä löytyy sen verran niin kyllä uuma kapealta näyttää :D

• *laittaa ruksin kohtaan ampiaisrunko* x'D

• kirpela

saman suuntaisesti, näyttää melki siedettävältä toi ns. uuma kun hinkit kumoo painovoiman lait.

• kirpela kirjoitti:

saman suuntaisesti, näyttää melki siedettävältä toi ns. uuma kun hinkit kumoo painovoiman lait.

*ruksii kohdan isot hinkit* x'D

• Toljake kirjoitti:

*laittaa ruksin kohtaan ampiaisrunko* x'D

Buah hah, ehkä tissien kohdalla vois olla toivomisen varaa!

Niistähän se ampiaisvyötärö myös koostuu :)

*karseet lätyskät* x'D

Että hyvää huomenta sullekin :)

• alruna kirjoitti:

Buah hah, ehkä tissien kohdalla vois olla toivomisen varaa!

Niistähän se ampiaisvyötärö myös koostuu :)

*karseet lätyskät* x'D

Että hyvää huomenta sullekin :)

päivää vaan :D

• kirpela kirjoitti:

Joo, mä voisin ottaa sulta ne niin olis kokonaisuus aika hyvä :D

terv. "mahtavat kinkut"

• alruna kirjoitti:

terv. "mahtavat kinkut"

*plärää mustakantista etsien turhaan saraketta 'mahtavat kankut'...* :s

• kirpela
        Toljake kirjoitti:

*ruksii kohdan isot hinkit* x'D

kyllä mikään uus tieto ollu. Ruksi vaikka jäänäpit ennemmi :D

• kirpela
        alruna kirjoitti:

terv. "mahtavat kinkut"

tehdään elinsiirto :) Saat molemmista puolet niin ollahan tyytyväisii kumpanenkin.

• kirpela kirjoitti:

tehdään elinsiirto :) Saat molemmista puolet niin ollahan tyytyväisii kumpanenkin.

Se olisi oikein reilua ^^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      22
      5010
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      68
      2133
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2097
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      134
      1633
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe