Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Hiustenpidennykset Rapunzelista??
9 Vastausta 648 Lukukertaa

Hiustenpidennykset Rapunzelista??

Ootteko ikinä tilannut kyseisestä verkkokaupasta hiustenpidennyksiä ? Siis täältä --> http://www.rapunzelofsweden.fi/

Jos ootte niin millanen palvelu ja tuleeko tuotteet kuinka nopeasti? Ja onko kyseinen sivu luotettava? :)

Kiitos jo etukäteen!

joo

kaveri joka on tilannu jo pitkän aikaa hiuksensa tuolta suositteli ja tilasin itsekkin. Tilauksen kun saivat maanantaina niin hiukset olivat perillä keskiviikkona, eli nopeaa :) ja ainakin kun koko pään setin tilasin niin ei tullu edes postimaksua, ja sen paketin saa kotiin kannettunakin kuulemma, itse kävin postista.

Ei!!

Hei, minulla on todella huonoja kokemuksia ko. firmasta. Tavaraa lähetetään liikaa ja kun ne palauttaa, väittävät, etteivät ole tulleet perille jne. Jos tilaat, säilytä kaikki kuitit ja ota kopio sähköpostistasi, jota olet käynyt ko firman kanssa. Lähetä myös palautukset kirjattuna kirjeenä ja säilytä kaikki kuitit. Mutta he voivat silti väittää, ettei palautuspaketti ole tullut perille ja asiakas on vastuussa siitä. HUOM, jos käyt keskusteluja ko. firman omilla sivuilla olevan linkin kautta, sinulle ei jää mitään faktaa itselle, että olet valittanut jostain tms. Olen asioinut monissa nettikaupoissa ja tämä on ollut minulle ainoa tämäntyyppinen kokemus, karmeeta!!!

Älä tilaa

Rapunzelin tukka huonoa. Itsellä kaks kuukautta käytetty Rapunzelin vaalea teippihius ja tämä on jo nyt aivan kamala. En voi pitää yhtään auki kun menee ihan koko ajan kauheelle harakanpesälle ja teippihiukset on muutenkin huonokuntoiset. Ihmettelin jo sillon kun paketista hiukset otin että miten paljon niissä oli kakshaaraisia ja katkenneita hiuksia. Rahat menee hukkaan jos tuolta tilaat.

...

Tilasin aikaisemmin, mutta hiukset oli ihan liian keltaista, alussa silkkiset, mutta auki ei ole voinut pitää ollenkaan kun menee heti ihan takkuun ja hamppuuntuu...
Todellakin kertakäyttötavaraa! En ole paikasta hiuksia tilannut, mutta parikertaa asiakkaalle laittanut, koska halusivat "säästää" ja tuoda omat hiukset. Takuuta ei voi hiusten osalta antaa, kun en aiemmin ollut laatuun tutustunut. Nyt en koskaan suosittele kyseistä hiusta, kun menee alle kuukaudessa hampuksi vaikka kuinka hyvät tuotteet hoitoon kotona.
Lisäksi sinettien poisto tuotti vaikeuksia ammattilaisten aineilla ja välineillä! Älä säästä väärässä paikassa. Voin kuvitella, että nämä huonolaatuiset hiukset ja liimat johtavat juuri niihin kauhukertomuksiin, joista täällä saa lukea.
kaveri tilasi sieltä ja oli tyytyväinen, hoitikin niitä ihan normituotteilla ja hyvänä pysyi. itsekin sitten uskalsin sieltä tilata sinettitukkani ja voin kertoa, että oli VIRHE!! käytin hyviä aineita ja todellakin pidin tukasta huolta, mutta järkyttävään hamppuun meni parissa viikossa! ei voinut pitää edes ponnarilla, vaan letti oli ainoa mahdollisuus, kun hiukset yksinkertaisesti punoutuivat tunnissa yhdeksi takkupalloksi..
en sitten tiedä, mistä nämä kauhukokemukset johtuivat, kun kaverilla ei ollu mitää ongelmia.
netistä löytää positiivista ja negatiivista kommenttia rapunzelin hiuksista, mutta sanoisin, että enemmän olen törmännyt pettyneisiin käyttäjiin.
no jo on kummallista. että kaveris on tyytyväinen mutta sie taas et. miun kaveri on tilannu jo kaks vuotta hiukset aina rapunzelilta eikä oo hänelläkään mitään pahaa sanottavaa. itellä on nää rapunzelin karvat ollu päässä vasta viikon ni vaikee tässä vaiheessa sanoo mitä oon mieltä. hassua että näin vaihtelevia mielipiteitä löytyy.

mutta vastasuuden varalle, mitäs muita paikkoja on mistä vois tilata? tälleen ensikertalaisena en siis tiiä kun ton rapunzelin ja sit afrocaren(?) mut ne sivut oli ainakin englanniks ja tykkäsin rapunzelissa siitä että sain tehä ostokset omalla kielelläni. Kertokaa kokeneemmat, mistä ootte tilanneet, mistä kannattaa, mistä ei?
itse olen tilannut vain sen kerran rapunzelilta ja muuten hairiumilta, joka on suomalainen, luotettava nettikauppa. hairiumin tukka on aivan eriluokkaa rapunzelin kanssa! hairiumilla aiemmin myivät b*long-tukkaa kaikille, mutta nyt se mennyt pelkästään kampaajien ostettavaksi ja tilalle on tullut startlocks-tukkaa. starlocksista ei ole vielä kauheesti kokemusta, ehkä kk ollut päässä, mutta oikein hyvältä tämä vaikuttaa ainakin vielä. ja vakuuttivat, että starlocks on aivan yhtä laadukasta kuin b*long. tosiaan se b*long oli ihan huippua, ensimmäiset pidennykseni olivat sitä merkkiä, enkä edes hoitanut pidennyksiä kovin hyvin, niin pystyin käyttämään samaa tukkaa yli vuoden!! siis ihan uskomattoman laadukasta oli!
että ehdottomasti suosittelen tilaamaan hairiumilta, vaikka se nyt paljon kalliimpaa onkin...
itseäkin houkutti silloin kerran se rapunzelin tukka, kun on niin halpaa ja ajattelin, että hoidan sitte sitten tosi hyvin, että jos se pysyis hyvänä vaikka onkin huonompaa, mutta ei......
se vaan oikeesti on niin, että laatu maksaa.

ja niin, afrocarestakin olen kuullut paljon hyvää. ainakin siitä euro remy-tukasta.. :)

Hei!

Huuto.netissä on juuri myynnissä Rapunzelin laadukkaat, uudet pidennykset: http://salattu.huuto.net/kohteet/musta-clip-on-hiustenpidennys-aito-hiuspidennys-50cm-ei-hv/132327045

Vielä 20e halvemmalla kun tuolla sivuilla
 /   /  / Hiustenpidennykset Rapunzelista??

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua