Haluaisin löytää naisen jostain muualta kuin baarista, sillä en juurikaan pidä alkoholillaa läträämisestä. Suvaitsen kuitenkin kohtuudella juomista. Asun pääkaupunkiseudulla ja urheilun parista en ole löytänyt. Netissä minuun ei oteta yhteyttä ja töissä ei ole ketään vapaana. Voiko tällaisella miehellä olla kysyntää? Ikää mulla on 27 vuotta. Ja mitään hetken hupia en tosiaankaan ole hakemassa, vaan ihan daily painia.
Nainen jostain muualta kuin baarista
13
537
Vastaukset
- uyglyug
kaikki baarissa käyvät läträä viinalla.
- En tavis enkä ...
Edellinen on oikeassa; 'viina on viisasten juoma' -sanonta ei tarkoita sitä, että jos luulee olevansa viisas, voi vetää viinaa kaksin käsin. Viisas tietää missä, miten, milloin, minkä verran ...
- mies2Xv
Itse kyllä olen liikuntaharrastusten parissa kyllä törmännyt ihan varteenotettaviin tapauksiin. Kuntonyrkkeilyä ja aikidoa ja kuntosalia ja sen sellaista olen testaillut. Kaikissa näkyi olevan naisia. En ole kylläkään itselleni niistä ketään iskenyt, ehkä siksi kun en ole niissä missään koskaan pitkään ollut mukana, enkä siksi ole päässyt tutustumaan oikeasti.
Irkistä (ja en siis galtsusta) olen ainoan suhteentapaiseni kerran löytänyt. Pari läheltä piti -tilannetta on myöskin tullut erään pitkään harrastamani kielen kurssin naisten kanssa. Nyttemmin en edes ole hakemassa, mutta on minulla käsitys siitä miten sellaiseen ehkä tulen tulevaisuudessa ajautumaan: kiinnostumalla ja pitämällä oikeasti jostakusta ihmisenä, enkä vain naisena. Kun ihminen kiinnostaa oikeasti, löytyy jutunjuurta, ja pysyttelemällä sellaisissa tilanteissa joissa pystyy tarpeeksi sivuuttamaan sen seikan että hän on myös vastakkaista sukupuolta, eivät pariutumisodotukset pääse pahasti aiheuttamaan tutustumista vaikeuttavia tunnelukkoja. Kohtalaisen harvinaisia vain nykyään ihastumiset ja kiinnostumiset, kun kritiikki ja kyynisyys ovat niin vallitsevia asenteita sekä minussa itsessäni että ikätovereissani. - savuttomil sinkuil
Superkalliita yleensä deitti-ilmoitukset.
Tässä ilmainen http://fi.ccdate.net/FI/
Kannattaa tutustua, suosittelen.- raitis_tavis
Mulla on kyllä deitti-ilmoitukset Suomi24:ssä ja AreYouInterestissä. En usko, että tulen koskaan löytämään netistä Miss Rightiä. Ottaen huomioon nuo kokemukset, en usko, että mun kannattaa tuhlata rahojani ccdateen. Jotain vinkkejä kaipaisin siitä, millaisiin deitti-ilmoituksiin naiset vastaavat.
- nautitaan elämästä
raitis_tavis kirjoitti:
Mulla on kyllä deitti-ilmoitukset Suomi24:ssä ja AreYouInterestissä. En usko, että tulen koskaan löytämään netistä Miss Rightiä. Ottaen huomioon nuo kokemukset, en usko, että mun kannattaa tuhlata rahojani ccdateen. Jotain vinkkejä kaipaisin siitä, millaisiin deitti-ilmoituksiin naiset vastaavat.
Minä olen nainen, ja vastaan ilmoitukseen jossa:
- mies on eronnut tai leski
- ehdottomasti savuton
- etsii kumppania parisuhteeseen
- ei pidä tanssitaitoa tärkeimpänä ominaisuutena
- kertoo harrastavansa jotain muuta kuin mökkeilyä ja ruoanlaittoa
- pitää huolta ulkonäöstään
- on kiinnostunut uusista elämänkokemuksista ja haasteista - seuraa aikaansa
- eikä ole "tällainen ihan tavallinen tallaaja" - kysyjä_
nautitaan elämästä kirjoitti:
- ehdottomasti savuton
- eikä ole "tällainen ihan tavallinen tallaaja"...mies saa olla tavallinen?
- Sinkkumie's
nautitaan elämästä kirjoitti:
- ehdottomasti savuton
- eikä ole "tällainen ihan tavallinen tallaaja"Miksi mies ei saa olla sinkku? Miksi nimenomaan eronnut tai leski? Oletko sinä niitä naisia jotka ajattelevat että miehellä täytyy olla takanaan vähintään yksi epäonnistunut avioliitto, tai hänessä on jotain vikaa?
- nautitaan elämästä
Sinkkumie's kirjoitti:
Miksi mies ei saa olla sinkku? Miksi nimenomaan eronnut tai leski? Oletko sinä niitä naisia jotka ajattelevat että miehellä täytyy olla takanaan vähintään yksi epäonnistunut avioliitto, tai hänessä on jotain vikaa?
Tietysti mies saa olla sinkku, jos nainenkin on.
Avioliiton kariutumiseen johtaneet asiat kokeneena, olen nyt paljon viisaampi kuin aikoinaan sinkkuna. Minä uskon, että niin käy myös miehelle.
Motivaatiota parisuhteen hoitamiseen ja onnistumiseen on todennäköisesti kummallakin enemmän.
Ja haluan, että toinen liittoni on viimeiseni =)
Ja "mää olen tällainen tavallinen" - sanat lausuu mies, jota sohvaperunaksikin jotkut kutsuvat.
Huumoria, ja hymyä huuleen miehet. Kevättä on jo ilmassa. Kaikki järjestyy - aikanaan! - Siksi ei
kysyjä_ kirjoitti:
...mies saa olla tavallinen?
"Tavallinen" on yleensä yhtä kuin tylsä.
- .........
ellet sitten halua tinkiä kriteereistäsi rajusti. Jos olisit nainen täysin samoilla elämäntavoilla ja luonteella, voisit pitää kriteereistäsi kiinni ja vaatia vähän extraakin, mutta miehenä joudut väkisin tiputtamaan rimaa. Tilanne on sama kenellä tahansa miehellä oli sitten raitis, puoliraitis tai joka viikonloppu alkoholia käyttävä.
- pudottaisin
näin naisena listalta heti joka vkl kännääjät, sillä jos sellaiseen on tarvetta, on mielestäni alkoholisti, jonka kanssa vapaat olisivat sitten ihan sitä juopottelua. Itse en juo lainkaan, joten aika yksinäistä olisi viikonloppuisin.
- Mies.
kaikki naiset täällä ovat varattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897458Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176189Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1594326Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?423076Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2292958Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862249
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181795