Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / rukousapua
2 Vastausta 153 Lukukertaa

rukousapua

pyydän, olen vaikeassa tilanteessa,äärimmilleen viedyn opiskelupaikassa tapahtuvan kiusaamisen tuloksena minua yritetään savustaa ulos opiskelupaikastani, olen vajaakuntoinen ihminen, opiskelu on minulle ainoa keino päästä kiinni tähän yhteiskuntaan täysipainoisena veronmaksajana.

rukoilkaa rakkaat lähimmäiset tämän asian puolesta ja pyytäkää kaikkia tuntemianne ihmisiä rukoilemaan tämän asian puolesta!

Rukoilen

Rukoilen puolestasi. Tiedän millaista on olla vajaakuntoinen, erilainen, toisten hyljeksimä.

Herra Jeesus, sinulla on kaikki valta estää jumalattomien pahat teot. Auta tätä opetuslastasi, älä anna pahuudelle edes osavoittoja. Anna Sinuun uskovalle ystävälle voimia vaikeassa tilanteessa ja täysi luottamus, että hoidat hänen asiansa Sinun tahtosi mukaiseen päätökseen.
Kiitos ja kunnia Jumalalle ja Hänen Pojalleen.

liityn mukaan

rukoukseen, että elämäntilanteesi muuttuisi ja saisit opiskelusi suoritettua. Ympärilläsi oleville kiusaajille
elämäntilanteita, joiden kokemana He ymmärtäisivät muuttaa asenteitaan. Ihmisluonto on julma ja häikälemätön lähimmäisen hädälle.
Siunausta Elämääsi!
 /   /  /  / rukousapua

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua