Kartan näitä..

ponsori

Auto- Bild, A-katsastus, HS auto sivuja, kaikkia jotka julkaisevat saksalaisten ja ruotsalaisten vääristeltyjä katsastus yms. laadukkuus ja tyytyväisyys tilastoja. Näissä kaikissa Citroen on vuosittain muiden ranskalais autojen kanssa tarkoituksella jätetty viimeiseksi. Toyotan ponsoroimia tutkimuksia kaikki.

17

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qualité

      Tämän kaltaisia on valitettavasti suuri osa ranskalaisten ostajista. Ei myönnetä tosiasioita vaan huijataan itseään vuodesta toiseen uskottelemalla, että laatua muka on. Sitten kuolinvuoteella itketään että olisinpa vaan antanut periksi ja ostanut jonkun oikeasti laadukkaan auton.

      • Propagandaa vastaan

        Siitä vain lukemaan esim. TM:n C5 60000km käyttötesti ja TM 2009 talviautotesti. Ihan hyvät tulokset. Whatcar 4 tähteä, MSN cars ja Fifth Gear ja Nelosen Start antoivat positiiviset arviot. Kato vaikka juutuubista.

        C4 voittaa rallit. Ja sekös ottaa joillakin niin pattiin.

        C3 pärjäsi hyvin esim. TM:n koeajossa. Citroen C3 Picasso voitti TM:n pienten tila-autojen vertailun. Toyota Urban Cruiser oli viimeinen.

        C1:n hylkäysprosentti (1,9) katsastuksissa on pienempi kuin Toyota Corollan (2,3).

        Siinä hieman aluksi. Juttusi ovat niin selvästi joko maksettuja tai sairaan mielen tuotteita ettei kukaan voi mitenkään ottaa tuollaista sekoilua vakavasti.

        Taidat työksesi käydä täällä herjaviestejä laittamassa? Oletko kilpailevan autoliikkeen autokauppias? Minkä? Vai ihan vaan joku jolla ei ole muuta tekemistä ja alkaa jo vähän päässä viirata? Pidä vaikka päihteetön päivä välillä.

        Kieltämättä tätä Suomi24 foorumia on hankala asialliseen keskusteluun käyttää kun kaltaisesi sekopää terrorisoi foorumia.

        Autoja on paljon erilaisia ja joillakin tuntuu olevan hinku haukkua toisten autoja joko tyhmyyttään tai hyötymismielessä.


      • Lapin lumoissa

        Olen ajanut monilla merkeillä, Nyt muutama vuosi Citroenillä on antanut luottamusta kestävyydestä ilman mitään ongelmia. Hyvät ajo-ominaisuudet ja mukava kyyti ovat sitten pisteenä ii:n päällä. Lukekaa te pojat testejä ja tilastoja, minä nautin mukavasta autosta.
        Huomenaamulla Citroenin keula kohti lapin hankia lomaileen täysylöspidolla kolmeksi viikoksi. Kai te pojat sitten pidätte huolta tilastoista että testeistä ja kirjoittelette niitä tänne palstoille. Mutta älkää tuota ikuista itkuvirtänne veisatko, minun käy niin sääliksi teitä kun teillä on paha olla ja pitää olla huolestuneita.
        Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.


      • qualité
        Propagandaa vastaan kirjoitti:

        Siitä vain lukemaan esim. TM:n C5 60000km käyttötesti ja TM 2009 talviautotesti. Ihan hyvät tulokset. Whatcar 4 tähteä, MSN cars ja Fifth Gear ja Nelosen Start antoivat positiiviset arviot. Kato vaikka juutuubista.

        C4 voittaa rallit. Ja sekös ottaa joillakin niin pattiin.

        C3 pärjäsi hyvin esim. TM:n koeajossa. Citroen C3 Picasso voitti TM:n pienten tila-autojen vertailun. Toyota Urban Cruiser oli viimeinen.

        C1:n hylkäysprosentti (1,9) katsastuksissa on pienempi kuin Toyota Corollan (2,3).

        Siinä hieman aluksi. Juttusi ovat niin selvästi joko maksettuja tai sairaan mielen tuotteita ettei kukaan voi mitenkään ottaa tuollaista sekoilua vakavasti.

        Taidat työksesi käydä täällä herjaviestejä laittamassa? Oletko kilpailevan autoliikkeen autokauppias? Minkä? Vai ihan vaan joku jolla ei ole muuta tekemistä ja alkaa jo vähän päässä viirata? Pidä vaikka päihteetön päivä välillä.

        Kieltämättä tätä Suomi24 foorumia on hankala asialliseen keskusteluun käyttää kun kaltaisesi sekopää terrorisoi foorumia.

        Autoja on paljon erilaisia ja joillakin tuntuu olevan hinku haukkua toisten autoja joko tyhmyyttään tai hyötymismielessä.

        Kieltämättä tätä Suomi24-foorumia on hankala vakavalla naamalla lukea, kun kaltaisiasi tosikkoja on varsinkin nämä ranskalaisten palstat pullollaan!

        C4 voittaa rallit. Mitä sitten? Silläpä ei kovin paljon ole merkitystä tavallisiin autoihin. Aika huonot esimerkit löysit laatuväitteillesi. Tm:n 60 000 km:n kestotesti ei kovin paljoa auton laadusta kerro. Nykyautoissa todella harvassa on noilla kilometreillä pahoja moittimisia, onneksi. MSN cars, Fifth Gear ovat aika hölynpölytestejä mitä auton laatuun tulee.

        Jo vuosikausia ranskalaiset ovat olleet laatutilastoissa lähes poikkeuksetta siellä häntäpäässä. Etsi vaikka googlella: vikatilasto helsingin sanomat.

        Eihän sitikka autona varmaan huono ole, mutta kovin huono laatumaine sillä on edelleen, eikä kyllä taatusti täysin aiheetta.

        Ja se on kyllä helvetin kumma että aina ranskalaisten laadusta puhuttaessa täytyy vetää esiin Toyota. Onko sitikkamiehillä joku helvetin alemmuuskompleksi tätä maagista itämaista merkkiä kohtaan? Kertokaa ihmeessä! Itse en aja Toyotalla.


      • qualité
        Lapin lumoissa kirjoitti:

        Olen ajanut monilla merkeillä, Nyt muutama vuosi Citroenillä on antanut luottamusta kestävyydestä ilman mitään ongelmia. Hyvät ajo-ominaisuudet ja mukava kyyti ovat sitten pisteenä ii:n päällä. Lukekaa te pojat testejä ja tilastoja, minä nautin mukavasta autosta.
        Huomenaamulla Citroenin keula kohti lapin hankia lomaileen täysylöspidolla kolmeksi viikoksi. Kai te pojat sitten pidätte huolta tilastoista että testeistä ja kirjoittelette niitä tänne palstoille. Mutta älkää tuota ikuista itkuvirtänne veisatko, minun käy niin sääliksi teitä kun teillä on paha olla ja pitää olla huolestuneita.
        Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

        Vastaanpa nyt sullekin samalla rahalla. Elä hättäile, kyllä me testit ja tilastot seurataan! Mukava käydä katsos välillä tosikkoja täällä huudattamassa. Ei mulla ainakaan ole paha olla enkä ole huolissani kun saa ajaa autolla johon voi luottaa :=)

        Toivotan vilpittömästi hyvää lomaa Lapissa. Muista hiihtää!


      • C5 kuski
        qualité kirjoitti:

        Kieltämättä tätä Suomi24-foorumia on hankala vakavalla naamalla lukea, kun kaltaisiasi tosikkoja on varsinkin nämä ranskalaisten palstat pullollaan!

        C4 voittaa rallit. Mitä sitten? Silläpä ei kovin paljon ole merkitystä tavallisiin autoihin. Aika huonot esimerkit löysit laatuväitteillesi. Tm:n 60 000 km:n kestotesti ei kovin paljoa auton laadusta kerro. Nykyautoissa todella harvassa on noilla kilometreillä pahoja moittimisia, onneksi. MSN cars, Fifth Gear ovat aika hölynpölytestejä mitä auton laatuun tulee.

        Jo vuosikausia ranskalaiset ovat olleet laatutilastoissa lähes poikkeuksetta siellä häntäpäässä. Etsi vaikka googlella: vikatilasto helsingin sanomat.

        Eihän sitikka autona varmaan huono ole, mutta kovin huono laatumaine sillä on edelleen, eikä kyllä taatusti täysin aiheetta.

        Ja se on kyllä helvetin kumma että aina ranskalaisten laadusta puhuttaessa täytyy vetää esiin Toyota. Onko sitikkamiehillä joku helvetin alemmuuskompleksi tätä maagista itämaista merkkiä kohtaan? Kertokaa ihmeessä! Itse en aja Toyotalla.

        kompleksia ole. Lähinnä huvittaa se, että eniten mainittu merkki tällä palstalla on tojota. Syytä en tiedä. Mun puolesta tojokuskit ajakoon tojotilla ja sitikkakuskit sitikoilla. Itsellä on vaihteeksi aika uusi C5 Hdi alla, sitä ennen puolen tusinaa muita merkkejä (eurooppalaisia kaikki, periaatekysymys). Hyvä auto, niinkuin uuden pitäkkin olla. 35 vuotta ajaneena vähän ihmettelen tota sun 60tkm väitettä. Autot on massatuotteita, joiden osia tarkastetaan pistokokeilla. Jos auto pelaa nikottelematta ekat pari vuotta, se pysyy sellaisena kunhan paikkoja huoltaa oikein ja vaihtaa kuluvia osia. Joskus voi saada vähän poskelleen menneen vehkeen jo uutena (mulla kerran), joka sitten nikotteli alusta asti..ne on hankalia tapauksia. Väitän että fransmannien autot on ihan vertailukelpoisia tällä hetkellä muihin vastaavan hintaluokan autoihin, tilanne ei ollut ihan sama 7-8 vuotta sitten. Mutta sitä tikulla silmään kuka vanhoja..


      • 3r5y67890

        Kerroppas esim. mistä näistä "oikeasti laadukkaista autoista" löytyy Xantia Activaa vastaava mukava, mutta kallistelematon jousitus? Lähinnä vastaava taitaa olla Mersun Active Body Control ja mahtaapi hinta pompsahtaa ainakin kymmenkertaiseksi, laadun yltäessä korkeintaan samalle tasolle, ja varaosien ja huoltojen maksaessa kymmenkertaisesti.

        Katsotaampas sitten TÜV raporttia Xantian osalta (Seuraajasta C5:sta ei ole hyvää sanottavaa joten jätän sen huomiotta)

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        10-11-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 24,1 prosenttia.

        4. Toyota Corolla 12,9 119 000
        ...
        11. Citroën Xantia 19,2 148 000
        ...
        19. Honda Civic 20,3 122 000
        ...
        22. Mercedes-Benz C-sarja 20,9 135 000
        23. Ford Focus 21,1 127 000
        ...
        38. Mercedes-Benz E-sarja 23,8 167 000
        ...
        42. Audi A4 24,5 153 000

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        8-9-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 19,2 prosenttia.

        8. Toyota Corolla 11,8 100 000
        ...
        21. Citroën Xantia 15,6 143 000
        ...
        25. Honda Civic 16,1 107 000
        ...
        29. Ford Focus 16,9 119 000
        ...
        33. Mercedes-Benz C-sarja 17,3 122 000
        ...
        51. Audi A4 20,0 141 000
        ...
        67. Mercedes-Benz E-sarja 22,3 163 000

        Tarkasteltaessa huomataan että näiden toyoterojen kestosuosikkina oleva corolla kyllä näyttää pärjäävän vikatilastoissa varsin hyvin, mutta ajomäärätkin ovat vastaavasti pienempiä. Ajokilometrien keskiarvo ei sinällään tosin ole aivan pätevä mittari, vaan tarvittaisiin tietää myös keskihajonta jotta vikojen määrä voitaisiin suhteuttaa todenmukaisesti, sillä tietyn ajokilometrimäärän, esim 300tkm, jälkeen vikoja alkaa käytännössä kaikissa automerkeissä (myös toyotassa) ilmenemään lähes räjähdysmäisesti. Xantia pärjää tässä raportissa keskimääräistä paremmin, ja tarjoaa paremmat ajo-ominaisuudet kuin saman ikä- ja hintaluokan paremmin laatutesteissä pärjänneet autot. Myöskään Mercedes-Benzin kuuluisa laatu ei näytä ainakaan tilastojen perusteella olevan kovin korkea, eikä "oikeasti laadukkaan" Audin sijoitus enää takuajan päättymisen jälkeen päätä huimaa. Toyota pärjää lähinnä yksinkertaisuuttaan, joten jos ei paljoa vaadi niin tokihan se kestävä auto on.

        Monilla merkeillä näyttää laatu romahtavan noin 5-8 käyttövuoden jälkeen dramaattisesti, Xantia taas mm. nousee suhteellisesti kymmenellä pykälällä tilastossa vanhetessaan.


      • tarkkatarkkailija
        3r5y67890 kirjoitti:

        Kerroppas esim. mistä näistä "oikeasti laadukkaista autoista" löytyy Xantia Activaa vastaava mukava, mutta kallistelematon jousitus? Lähinnä vastaava taitaa olla Mersun Active Body Control ja mahtaapi hinta pompsahtaa ainakin kymmenkertaiseksi, laadun yltäessä korkeintaan samalle tasolle, ja varaosien ja huoltojen maksaessa kymmenkertaisesti.

        Katsotaampas sitten TÜV raporttia Xantian osalta (Seuraajasta C5:sta ei ole hyvää sanottavaa joten jätän sen huomiotta)

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        10-11-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 24,1 prosenttia.

        4. Toyota Corolla 12,9 119 000
        ...
        11. Citroën Xantia 19,2 148 000
        ...
        19. Honda Civic 20,3 122 000
        ...
        22. Mercedes-Benz C-sarja 20,9 135 000
        23. Ford Focus 21,1 127 000
        ...
        38. Mercedes-Benz E-sarja 23,8 167 000
        ...
        42. Audi A4 24,5 153 000

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        8-9-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 19,2 prosenttia.

        8. Toyota Corolla 11,8 100 000
        ...
        21. Citroën Xantia 15,6 143 000
        ...
        25. Honda Civic 16,1 107 000
        ...
        29. Ford Focus 16,9 119 000
        ...
        33. Mercedes-Benz C-sarja 17,3 122 000
        ...
        51. Audi A4 20,0 141 000
        ...
        67. Mercedes-Benz E-sarja 22,3 163 000

        Tarkasteltaessa huomataan että näiden toyoterojen kestosuosikkina oleva corolla kyllä näyttää pärjäävän vikatilastoissa varsin hyvin, mutta ajomäärätkin ovat vastaavasti pienempiä. Ajokilometrien keskiarvo ei sinällään tosin ole aivan pätevä mittari, vaan tarvittaisiin tietää myös keskihajonta jotta vikojen määrä voitaisiin suhteuttaa todenmukaisesti, sillä tietyn ajokilometrimäärän, esim 300tkm, jälkeen vikoja alkaa käytännössä kaikissa automerkeissä (myös toyotassa) ilmenemään lähes räjähdysmäisesti. Xantia pärjää tässä raportissa keskimääräistä paremmin, ja tarjoaa paremmat ajo-ominaisuudet kuin saman ikä- ja hintaluokan paremmin laatutesteissä pärjänneet autot. Myöskään Mercedes-Benzin kuuluisa laatu ei näytä ainakaan tilastojen perusteella olevan kovin korkea, eikä "oikeasti laadukkaan" Audin sijoitus enää takuajan päättymisen jälkeen päätä huimaa. Toyota pärjää lähinnä yksinkertaisuuttaan, joten jos ei paljoa vaadi niin tokihan se kestävä auto on.

        Monilla merkeillä näyttää laatu romahtavan noin 5-8 käyttövuoden jälkeen dramaattisesti, Xantia taas mm. nousee suhteellisesti kymmenellä pykälällä tilastossa vanhetessaan.

        Tarkasti tutkittu. oiskohan Corollan ajokilometrit jääneet vähemmiksi joko korjaamolla olon tai omassa kellaritallissa remontoimisen taikia. Eipä tietenkään myös tuo Corollan epämukavuus autona mitenkään miellytä kovin ajelemaan.


      • lalalaa
        qualité kirjoitti:

        Kieltämättä tätä Suomi24-foorumia on hankala vakavalla naamalla lukea, kun kaltaisiasi tosikkoja on varsinkin nämä ranskalaisten palstat pullollaan!

        C4 voittaa rallit. Mitä sitten? Silläpä ei kovin paljon ole merkitystä tavallisiin autoihin. Aika huonot esimerkit löysit laatuväitteillesi. Tm:n 60 000 km:n kestotesti ei kovin paljoa auton laadusta kerro. Nykyautoissa todella harvassa on noilla kilometreillä pahoja moittimisia, onneksi. MSN cars, Fifth Gear ovat aika hölynpölytestejä mitä auton laatuun tulee.

        Jo vuosikausia ranskalaiset ovat olleet laatutilastoissa lähes poikkeuksetta siellä häntäpäässä. Etsi vaikka googlella: vikatilasto helsingin sanomat.

        Eihän sitikka autona varmaan huono ole, mutta kovin huono laatumaine sillä on edelleen, eikä kyllä taatusti täysin aiheetta.

        Ja se on kyllä helvetin kumma että aina ranskalaisten laadusta puhuttaessa täytyy vetää esiin Toyota. Onko sitikkamiehillä joku helvetin alemmuuskompleksi tätä maagista itämaista merkkiä kohtaan? Kertokaa ihmeessä! Itse en aja Toyotalla.

        Ajat Audi A4:llä. Totta puhuit, et ole tojo-mies.

        "Ja se on kyllä helvetin kumma että aina ranskalaisten laadusta puhuttaessa täytyy vetää esiin Toyota. Onko sitikkamiehillä joku helvetin alemmuuskompleksi tätä maagista itämaista merkkiä kohtaan? Kertokaa ihmeessä! Itse en aja Toyotalla."

        Tuossa aloitusviestissä mainitsit tojon. Siksi vertasin esim. C1 katsastustilaston tulosta siihen. C1 muuten voitti siinä myös Sinun autosi. Autosi on siis tlastojen mukaan huonompi kuin Citroen C1! : )


      • proouu
        3r5y67890 kirjoitti:

        Kerroppas esim. mistä näistä "oikeasti laadukkaista autoista" löytyy Xantia Activaa vastaava mukava, mutta kallistelematon jousitus? Lähinnä vastaava taitaa olla Mersun Active Body Control ja mahtaapi hinta pompsahtaa ainakin kymmenkertaiseksi, laadun yltäessä korkeintaan samalle tasolle, ja varaosien ja huoltojen maksaessa kymmenkertaisesti.

        Katsotaampas sitten TÜV raporttia Xantian osalta (Seuraajasta C5:sta ei ole hyvää sanottavaa joten jätän sen huomiotta)

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        10-11-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 24,1 prosenttia.

        4. Toyota Corolla 12,9 119 000
        ...
        11. Citroën Xantia 19,2 148 000
        ...
        19. Honda Civic 20,3 122 000
        ...
        22. Mercedes-Benz C-sarja 20,9 135 000
        23. Ford Focus 21,1 127 000
        ...
        38. Mercedes-Benz E-sarja 23,8 167 000
        ...
        42. Audi A4 24,5 153 000

        TÜV-KATSASTUSRAPORTTI 2010
        8-9-vuotiaat autot, Isojen vikojen osuus keskimäärin 19,2 prosenttia.

        8. Toyota Corolla 11,8 100 000
        ...
        21. Citroën Xantia 15,6 143 000
        ...
        25. Honda Civic 16,1 107 000
        ...
        29. Ford Focus 16,9 119 000
        ...
        33. Mercedes-Benz C-sarja 17,3 122 000
        ...
        51. Audi A4 20,0 141 000
        ...
        67. Mercedes-Benz E-sarja 22,3 163 000

        Tarkasteltaessa huomataan että näiden toyoterojen kestosuosikkina oleva corolla kyllä näyttää pärjäävän vikatilastoissa varsin hyvin, mutta ajomäärätkin ovat vastaavasti pienempiä. Ajokilometrien keskiarvo ei sinällään tosin ole aivan pätevä mittari, vaan tarvittaisiin tietää myös keskihajonta jotta vikojen määrä voitaisiin suhteuttaa todenmukaisesti, sillä tietyn ajokilometrimäärän, esim 300tkm, jälkeen vikoja alkaa käytännössä kaikissa automerkeissä (myös toyotassa) ilmenemään lähes räjähdysmäisesti. Xantia pärjää tässä raportissa keskimääräistä paremmin, ja tarjoaa paremmat ajo-ominaisuudet kuin saman ikä- ja hintaluokan paremmin laatutesteissä pärjänneet autot. Myöskään Mercedes-Benzin kuuluisa laatu ei näytä ainakaan tilastojen perusteella olevan kovin korkea, eikä "oikeasti laadukkaan" Audin sijoitus enää takuajan päättymisen jälkeen päätä huimaa. Toyota pärjää lähinnä yksinkertaisuuttaan, joten jos ei paljoa vaadi niin tokihan se kestävä auto on.

        Monilla merkeillä näyttää laatu romahtavan noin 5-8 käyttövuoden jälkeen dramaattisesti, Xantia taas mm. nousee suhteellisesti kymmenellä pykälällä tilastossa vanhetessaan.

        miksi sitikka ei kelpaa eniten ajaville ammattilaisille kuten esim. taksit ja työsuhdeautoilijat? Siinäpä vasta jauhot suuhun- kysymys jonka vastaus on LUOTETTAVUUDEN PUUTE. Sitikkaan ei yksinkertaisesti luoteta ammattikäytössä. Siinä rehellinen kiertelemätön syy.


      • Ranskl.mausteilla
        qualité kirjoitti:

        Kieltämättä tätä Suomi24-foorumia on hankala vakavalla naamalla lukea, kun kaltaisiasi tosikkoja on varsinkin nämä ranskalaisten palstat pullollaan!

        C4 voittaa rallit. Mitä sitten? Silläpä ei kovin paljon ole merkitystä tavallisiin autoihin. Aika huonot esimerkit löysit laatuväitteillesi. Tm:n 60 000 km:n kestotesti ei kovin paljoa auton laadusta kerro. Nykyautoissa todella harvassa on noilla kilometreillä pahoja moittimisia, onneksi. MSN cars, Fifth Gear ovat aika hölynpölytestejä mitä auton laatuun tulee.

        Jo vuosikausia ranskalaiset ovat olleet laatutilastoissa lähes poikkeuksetta siellä häntäpäässä. Etsi vaikka googlella: vikatilasto helsingin sanomat.

        Eihän sitikka autona varmaan huono ole, mutta kovin huono laatumaine sillä on edelleen, eikä kyllä taatusti täysin aiheetta.

        Ja se on kyllä helvetin kumma että aina ranskalaisten laadusta puhuttaessa täytyy vetää esiin Toyota. Onko sitikkamiehillä joku helvetin alemmuuskompleksi tätä maagista itämaista merkkiä kohtaan? Kertokaa ihmeessä! Itse en aja Toyotalla.

        Olisikohan se nyt sillälailla että kun toyota ei tule koskaan pääsemään citroenin ajomukavuuden ym. tasolle,niin se alemmuuskompleksi on näillä toyota kuskeilla.Jotka sitten käyvät täällä citroenin palstalla pätemässä ja purkamassa pahaa mieltänsä? :)


      • joo ooo
        Propagandaa vastaan kirjoitti:

        Siitä vain lukemaan esim. TM:n C5 60000km käyttötesti ja TM 2009 talviautotesti. Ihan hyvät tulokset. Whatcar 4 tähteä, MSN cars ja Fifth Gear ja Nelosen Start antoivat positiiviset arviot. Kato vaikka juutuubista.

        C4 voittaa rallit. Ja sekös ottaa joillakin niin pattiin.

        C3 pärjäsi hyvin esim. TM:n koeajossa. Citroen C3 Picasso voitti TM:n pienten tila-autojen vertailun. Toyota Urban Cruiser oli viimeinen.

        C1:n hylkäysprosentti (1,9) katsastuksissa on pienempi kuin Toyota Corollan (2,3).

        Siinä hieman aluksi. Juttusi ovat niin selvästi joko maksettuja tai sairaan mielen tuotteita ettei kukaan voi mitenkään ottaa tuollaista sekoilua vakavasti.

        Taidat työksesi käydä täällä herjaviestejä laittamassa? Oletko kilpailevan autoliikkeen autokauppias? Minkä? Vai ihan vaan joku jolla ei ole muuta tekemistä ja alkaa jo vähän päässä viirata? Pidä vaikka päihteetön päivä välillä.

        Kieltämättä tätä Suomi24 foorumia on hankala asialliseen keskusteluun käyttää kun kaltaisesi sekopää terrorisoi foorumia.

        Autoja on paljon erilaisia ja joillakin tuntuu olevan hinku haukkua toisten autoja joko tyhmyyttään tai hyötymismielessä.

        eikös tuo C1 ole Toyotan tekele? Tä? Rallissa ei taida olla kuin kaksi tallia, Ford ja sitröön. Se on vaan tosiasia, että citroen on turhan vikainen auto, kuin myös muut ranskan ja italian tuotokset. Itsellä ollu 25 vuotta merkkejä laidasta laitaan, ranskalaisen auton kanssa en viihtynyt vuottakaan.


    • hyvä mieli

      mä kartan kaikkia lehtiä paitis jos siinä on mun oma auto on vertailuykkönen. Sitten suosin sitä lehteä jos ei tule uutta testiä jossa järjestys vaihtuu.

      • Omatoiminen.

        Minä kartan kaikkia tällaisia henkilöitä joilla ei ole omaa avostelukykyä vaan muitten ajatuksia pitää seurata. Ei ihme jos aikoinaan oli Stalinilla ja Hitlerillä suuri kannattajoukko, sillä hehän olivat aikansa "vertailuykkösiä" ja siten myös markkinajohtajia.
        Ei omia aivoja, on se ikävää ja surulllista. Päivän lehdet tuovat näille rassukoille auton ja monen muun asian valinnan.
        Oiskohan näitä tällaisia henkilöitä jopa eduskuntaan valittu kun siellä jouduttiin hylkäämään paljon ääniä huonon ja sekavan kirjoitustavan takia puhemiehen vaalissa. Voisi olla tämä yllä oleva kirjoittaja nimimerkki "katran kaikkia" jonkun näiden hylättyjen äänien edustajien sukulaisia.


      • nerokas,,,,,
        Omatoiminen. kirjoitti:

        Minä kartan kaikkia tällaisia henkilöitä joilla ei ole omaa avostelukykyä vaan muitten ajatuksia pitää seurata. Ei ihme jos aikoinaan oli Stalinilla ja Hitlerillä suuri kannattajoukko, sillä hehän olivat aikansa "vertailuykkösiä" ja siten myös markkinajohtajia.
        Ei omia aivoja, on se ikävää ja surulllista. Päivän lehdet tuovat näille rassukoille auton ja monen muun asian valinnan.
        Oiskohan näitä tällaisia henkilöitä jopa eduskuntaan valittu kun siellä jouduttiin hylkäämään paljon ääniä huonon ja sekavan kirjoitustavan takia puhemiehen vaalissa. Voisi olla tämä yllä oleva kirjoittaja nimimerkki "katran kaikkia" jonkun näiden hylättyjen äänien edustajien sukulaisia.

        on ihmemies. Se on selvillä kaikesta ja tietää kaiken. Ei sen tarvii yrittää selvittää ostoksiaan etukäteen jotta tulisi paras mahdollinen ostettua. Taitaa olla niin että sinulla ei niitä aivoja ole vaan suuruuden hullut kuvitelmat. Me viissat yritämme asiallista tietoa saada erilähteistä, joita on alan asiantuntijat tutkineet ja vertaileet. Ymmärrämme ettei kukaan voi olla joka asiassa tietäjä kun ei siihen edes aina mahdollisuuksia. Esim. kokemuksia pitemmältä aika väliltä ja omistajien kokemuksia autostaan.


      • Tosi nerokasta
        nerokas,,,,, kirjoitti:

        on ihmemies. Se on selvillä kaikesta ja tietää kaiken. Ei sen tarvii yrittää selvittää ostoksiaan etukäteen jotta tulisi paras mahdollinen ostettua. Taitaa olla niin että sinulla ei niitä aivoja ole vaan suuruuden hullut kuvitelmat. Me viissat yritämme asiallista tietoa saada erilähteistä, joita on alan asiantuntijat tutkineet ja vertaileet. Ymmärrämme ettei kukaan voi olla joka asiassa tietäjä kun ei siihen edes aina mahdollisuuksia. Esim. kokemuksia pitemmältä aika väliltä ja omistajien kokemuksia autostaan.

        Sinäpä sen sanoit omistajien kokemuksia, nehän eivät ole mitään testejä eikä tilastoja. Sitten kun vielä hankkii omia kokemuksia niin eiköhän siinä olekin aikamoista faktaa. Ei kyllä rekisteritilastot siinä sitten enään mitään paina. Vai mitäs sanotte te "viissat" ?


    • niiiiiiiiiin

      tietysti jos oma merkki ei pärjää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe