Osaanko rakastua ainoastaan

narskuihin?

Onko teillä antaa minulle mitään viisaita neuvoja? Minä nimittäin luulen, että osaan rakastua vain narskuihin...

Kerron nyt lyhyesti narsku-hostoriani;

Rakastuin teini-ikäisenä ja kokemattomana itseäni vanhempaan mieheen. Vaikutuksen teki, että hän vaikutti niin "mielettömältä persoonalta". Hän oli tavattoman sosiaalinen ja suosittu, kaikki kehuivat häntä niin ihanaksi. Hän piti yllä laajaa ystäväpiiriä, itseasiassa hän kuvitteli jokaikisen ihmisen olevan hänen ystävänsä. Ja sitten hän tahtoi minut, se oli jotakin niin uskomatonta, koska kuvittelin että hän olisi saanut kenet tahansa. Mutta perhe-elämä osoittautuikin aivan helvetiksi, ja se kävi selville lasten synnyttyä. Hän halusi pitää yllä oman tahtonsa mukaista minuutti-aikataulua, ja jos en onnistunut siinä, niin olin pilannut hänen päivänsä. Kaikki piti mennä hänen tahtonsa mukaisesti, muuten olin hölmö, ruma, tyhmä, idiootti jne...Olin niin nuori, etten ymmärtänyt mikä oli vialla, eikä silloin vielä puhuttu narsismista mitään. Mutta onnistuin lopulta irrottautumaan hänestä tuskallisten vaiheiden kanssa. Lapset hän tosin vei minulta.

Mies numero kaksi vaikutti täysin vastakohdalta. Hän vaikutti sulkeutuneelta ja ujolta, kiltiltä. Sama juttu taas, lapsen synnyttyä mies alkoi tekemään vain omia asioitaan. Olin hänelle kuin ilmaa. Hän ei vaivautunut edes kuuntelemaan, mitä puhuin. En ollut sen arvoinen. Hän puhui minulle ainoastaan silloin, kun tarvitsi apua itsellensä, tai rahaa. Hän meni ja tuli sanomatta sanaakaan. Kun pyysin häntä muuttamaan pois omasta asunnostani, hän väitti että se oli nyt hänen asuntonsa, kaikki oli hänen, ja minun olisi muutettava pois ilman mitään omaisuuttani... että mikä hullu. No kuitenkin, pääsin tästäkin ihmisestä eroon ajan kuluessa.

Nyt minulla on ollut taas "rakkauden tunteita" erästä tuntemaani miestä kohtaan. Hän on myös hyvin sosiaalinen, kuten mieheni numero ykkönen, pitää yllä omaa "hovia". Minuun on tehnyt vaikutuksen, että olen varmaankin ainoa ihminen, jonka seurassa hän ei puhua pälpätä, vaan menee hiljaiseksi. Emme ole oikeastaan koskaan puhuneet, vain tuijottaneet toisiamme vaivautuneena. Tunnen voimakasta seksuaalista vetoa häneen, vaikkei hän ole mitenkään komea. En ole uskaltanut puhua enkä tehdä aloitetta, koska pelkään että olen taas rakastunut narskuun. Olenko?

0

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
        Maailman menoa
        24
        5037
      2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
        Maailman menoa
        63
        4046
      3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
        Maailman menoa
        74
        3612
      4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
        Maailman menoa
        73
        2698
      5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
        Maailman menoa
        147
        2473
      6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
        Maailman menoa
        60
        2348
      7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
        Maailman menoa
        76
        2159
      8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
        Kiuruvesi
        27
        2117
      9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
        Ikävä
        135
        1654
      10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        37
        1515
      Aihe