Olen etsinyt biisiä jo kauan, yrittänyt googgeloida ties millä hakusanoilla ja youtubesta bongata... eikä löydy. Ongelma onkin siinä, että muistan biisistä vain yhden pätkän, enkä sitäkään oikein...
Mun mielestä siinä lauletaan: "Through one night ooo-ooo, and i'm here without you babe..."
tai "To get through one night oo-ooo, 'cause i'm here without you babe..." tai sinne päin...
Muistan vaan tuon kohdan ja sävelen. Mies laulaa, ei mikään raspi ääni. Ei ole poikabändi, vaikka laulaja kuulostaa nuorehkolta. Tätä biisiä kuulin radiossa suunnilleen vuosina -90-95.
Vois olla esim. jonkun rock-bändin balladi, muttei taida olla... Samoihin aikoihin radiossa soitettiin Duran duranin Ordinary worldia, Neon 2:n Ei yksinäinen unta saa.. Oliskohan biisit soinut Kiss FM:llä..
Jos jollekin kolahtaa, olisin hyvin kiitollinen tunnistuksesta!
Through one night ooo-ooo..
6
310
Vastaukset
- ...
http://www.youtube.com/watch?v=J5VQV8jTl5Q
Tuskin on tämä, mutta yritetään nyt kuitenkin :)- ap.
Juu, ei ole tuo. Kiitos yrityksestä! Olen kyllä yrittänyt käydä läpi myös yhden hitin ihmeitä, mutta mikään biisi ei osu. Etsintä jatkukoon :)
- cccccccc
Sanat ei ihan täsmää, mutta tulipa mieleeni Jon Secada - Just Another Day...
http://www.youtube.com/watch?v=CSqPbZnVjXQ- Ei ihan...
Heippa!
Kiitos hyvästä yrityksestä. Eihän se tämäkään ollut, mutta hyvä biisi. Olen tätäkin tykännyt radiosta kuunnella, ihan ehdotonta ysärikamaa :) Eipä nykyään nämä radiossa soi... mutta siis oikein mukava arvaus!
En edes muista tätä tyyppiä tai hänen nimeä, mutta näköjään hitosti hyviä biisejä Youtubessa tarjolla. Tusen tack :)
Kappale jota haen on muistaakseni vielä tätäkin biisiä hiukan hitaampi. Laulajan ääni on aika paljon samantyyppinen. - Kiitos vastanneille
Ei ihan... kirjoitti:
Heippa!
Kiitos hyvästä yrityksestä. Eihän se tämäkään ollut, mutta hyvä biisi. Olen tätäkin tykännyt radiosta kuunnella, ihan ehdotonta ysärikamaa :) Eipä nykyään nämä radiossa soi... mutta siis oikein mukava arvaus!
En edes muista tätä tyyppiä tai hänen nimeä, mutta näköjään hitosti hyviä biisejä Youtubessa tarjolla. Tusen tack :)
Kappale jota haen on muistaakseni vielä tätäkin biisiä hiukan hitaampi. Laulajan ääni on aika paljon samantyyppinen.Ja vielä edelliseen lisäksi.. jos joku sattuu muistamaan edes noita 90-luvun alussa esillä olleiden artistien nimiä, niin niitäkin saa mielellään laittaa. Olin murkkuikäinen noihin aikoihin, eikä artistien nimet ole kaikki edes tiedossa. Olisi varmaan pitä'nyt lukea Suosikkia, tai jotain... ;)
- Saletisti natsaa!
Kiitos vastanneille kirjoitti:
Ja vielä edelliseen lisäksi.. jos joku sattuu muistamaan edes noita 90-luvun alussa esillä olleiden artistien nimiä, niin niitäkin saa mielellään laittaa. Olin murkkuikäinen noihin aikoihin, eikä artistien nimet ole kaikki edes tiedossa. Olisi varmaan pitä'nyt lukea Suosikkia, tai jotain... ;)
Tässä musaa kuunnellessani päätin vielä googlailla.. eihän yksi biisi voi ilmaan haihtua... ja OSUMA! Def Leppardin When love and hate collide. Hain Youtubesta, ja tiesin ensimmäisistä tahdeista, että nyt löytyi. Ihan mahtavaa :) Muistoja siis yli 15 vuoden takaa. Enpä olis osannut tuota bändiä itte koskaan osannut veikata.
Kiitti vielä kaikille avusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1281571
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505