Kaikkihan tietävät, että olen kovan luokan kannabisnarkkari. Minun ei siis tarvitse todistella mitään kellekään. Tämä seuraava kysymykseni koskettaa siis itse asiaa.
Olen kiinnostunut kasvattamaan kannabista persereiässäni. Kannabishan pelastaa maailman ja on maailman sitkein ja älykkäin kasvi, joka kasvaa missä vain. Haluan todentaa tämän youtuben kanssa ja tarvitsen nyt hieman kannabistiheimolaisteni apuja tässä kokeessani.
Kuinka syvälle minun tulee tunkea kannabiksen siemenet persereikääni, että niiden itämisympäristö olisi ihanteellinen? Riittävätkö omat sormeni vain täytyykö ottaa avuksi naapurin Jari, jolla on aika iso jorma, olimme kerran yhtä aikaa saunassa. Homo en ole, mutta jos mikään muu ei auta, niin voin pyytää kuitenkin naapuriani avuksi siemenien tunkemisessa anukseeni.
Mitä minun olisi syötävä ollessani kannabiksesta "hedelmöityneenä"? Kannabista tietenkin, mutta mitä muuta?
Pitäisikö minun kuunnella Pearl Jamia, kun naapurini hedelmöittää minut?
Kuinka kauan minun pitäisi maata mahallani perse pystyssä ennenkuin ekat kannabiksen idut orastuisivat minusta?
Viestissäni on paljon mieltäni askarruttavia kysymyksiä, tiedän. Haen kuitenkin kannabiksen kokonaisvaltaista vaikutusta minuun, sitä olen aina hakenut. Haluan, että olen osa kannabista ja että kannabis on osa minua. Haluan, että olemme symbioosissa. Kannabis ja minä. Kumpikin antaa ravintoa toisilleen.
Hamppu kasvamaan perseestä
12
441
Vastaukset
- gay nazi pamppu
Valitettavasti elävässä ihmisessä ei voi kasvattaa kasveja,
mutta kuoltuasi saatat muodostaa ihan kelvollista multaa.
Myös ulosteitasi voi käyttää lannoitteena. - Jou-man
diippii shittii, mään.Diippii shittii,jou.
- ShareePullaas
Shareeeks mullekki vähä kannabista jos saat kasvatettuu sellasta saat kasvatettuu?
- hyyki420
Kannabis on puhuttanut meitä aina viime vuosisadan, aina tähän päivään saakka.
On paljon jo pystytty todistamaan lääketieteellisesti kannabiksen mahdollisuuksista hoidoissa.
Tässä pari esimerkkiä.
http://hamppuboksi.blogspot.com/2011/04/10-faktaa-laakekannabiksen.html
http://hamppuboksi.blogspot.com/2011/04/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja.html
http://hamppuboksi.blogspot.com/2011/04/tutkimus-kannabis-on-korvaamaton.html
Hamppu oli aikoinaan Savon palmu
http://hamppuboksi.blogspot.com/2011/04/hamppu-oli-aikanaan-savon-palmu.html
Mitä mieltä ihmiset ovat kannabiksesta lääkkeenä ja yleisesti päihteenä alkoholin rinnalla? - vittu vittu vittu vi
vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittuvittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu
- kalevi__
Hieno mies tuo mikke!
- mävainmäainoastaan
Pakko vaa sanoa,että voiko ihminen tyhmemmäksi enää muuttua,ku tuo mikkenderin paska xDDD
Vieläkö joku kehtaa väittää,ettei Kannabis vaurioita aivoja hahhhaaa :D- Minäminä6
Taisit ihan itse kirjoittaa tuon aloitusviestinkin? Etkös vaan?
- poltto
haistappa pappa paska! rönnitä sä vaan sitä jack danielsii, ja yks kaks poksahtaa maksa tai saat maksakirroosin
- budibudi buuuti
jumitus. aivo:DDDD suomi ihana poliisi val- tiii- ooooo
- Pajatso palaa
Kirveellä hakkaan ihmisiä väkivaltaisesti naamaan jos joku vähänkin virnistää, löytyy myös paukkurauta jos en pärjää kirveellä.
- jarno_trolli__
Hienoa porukkaa täällä palstalla! Tulee aivan vedet silmiin kun lukee näitä hulvattomia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525