Mistä kennelistä löytyis ja kannattais ottaa kääpiöpinserin pentu? Pennun kanssa haluaisin harrastaa agilityä ja näyttelyitä. Paljonko kääpiöpinserin pennut maksaa?
Kääpiöpinseri
8
528
Vastaukset
- Tiukuko
Ehdottomasti kennel Pinserellas!
- zuippaduippadipidipi
Eiku multa! :D
Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin. - Onnellinen omistaja
zuippaduippadipidipi kirjoitti:
Eiku multa! :D
Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin.Meille tuli kääpiö A'Dreams kennelistä. Mukava kasvattaja joka vaikuttaa erittäin osaavalta ja rehelliseltä. Kertoi mm. koiran mahdollisista vioista jne. Neuvoi myös kaikessa mitä tulikaan milloinkin kysyttyä. :) Suosittelen!
- Ihanan k.pinsun om.
Ei mistään muualta kuin Pinserella's kennelistä! Ihanaluonteisia terveitä koiria ja apua ja neuvoja niin paljon kun vain haluaa :)
- kasvisblöö
Kannattaa tosiaan ihan itse kysellä niiltä kasvattajilta, välttämättä ei natsaa A'dreams saati Pinserella's kasvattajan kanssa ;)
Ei tämmöiset nettipalstat ole sitä varten, että asetetaan kasvattajia paremmuusjärjestykseen.
Kyllä se 'paremmuus' ja 'huonommuus' tulee ihan itse todeta. - ...
Kannattaa ottaa A'Dreamsin kennelistä. Sieltä saa hyvät neuvot ja kasvattaja havainnollistaa mahdollisia vikoja ja sairauksia ennen ostoa. Tämä on myös vuoden 2010, 2009, 2008, 2005 ja 2006 kasvattaja ja on kasvattanut kääpiöpinsereitä vuodesta 1993 asti
- best 4-eva
A´Dreamsin kennel on hyvä. Koirani sieltä ja aivan mahtavan hieno valioyksilö.
- KääkänOmistaja
Nähtävästi kukaan ei ole vastannut hinta kysymykseesi.
Kääkän hinta heittelee siinä 600-1200, mutta hyvän pennun sain itse kennelistä 500e ( pienikokoisuuden vuoksi tosin.. ) , mutta varautua kannattaa siihen 1000e kieppeille. :)
Onnea etsintään ja hyvän rodun valintaan!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650