Kääpiöpinseri

Leena-Tuulikki

Mistä kennelistä löytyis ja kannattais ottaa kääpiöpinserin pentu? Pennun kanssa haluaisin harrastaa agilityä ja näyttelyitä. Paljonko kääpiöpinserin pennut maksaa?

8

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiukuko

      Ehdottomasti kennel Pinserellas!

      • zuippaduippadipidipi

        Eiku multa! :D
        Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin.


      • Onnellinen omistaja
        zuippaduippadipidipi kirjoitti:

        Eiku multa! :D
        Oikeasti, tutustu eri kasvattajiin itse äläkä kysele täällä. Muodosta oma käsitys kasvattajasta kyselemällä ja tutustumalla koiriin.

        Meille tuli kääpiö A'Dreams kennelistä. Mukava kasvattaja joka vaikuttaa erittäin osaavalta ja rehelliseltä. Kertoi mm. koiran mahdollisista vioista jne. Neuvoi myös kaikessa mitä tulikaan milloinkin kysyttyä. :) Suosittelen!


    • Ihanan k.pinsun om.

      Ei mistään muualta kuin Pinserella's kennelistä! Ihanaluonteisia terveitä koiria ja apua ja neuvoja niin paljon kun vain haluaa :)

    • kasvisblöö

      Kannattaa tosiaan ihan itse kysellä niiltä kasvattajilta, välttämättä ei natsaa A'dreams saati Pinserella's kasvattajan kanssa ;)
      Ei tämmöiset nettipalstat ole sitä varten, että asetetaan kasvattajia paremmuusjärjestykseen.
      Kyllä se 'paremmuus' ja 'huonommuus' tulee ihan itse todeta.

    • ...

      Kannattaa ottaa A'Dreamsin kennelistä. Sieltä saa hyvät neuvot ja kasvattaja havainnollistaa mahdollisia vikoja ja sairauksia ennen ostoa. Tämä on myös vuoden 2010, 2009, 2008, 2005 ja 2006 kasvattaja ja on kasvattanut kääpiöpinsereitä vuodesta 1993 asti

    • best 4-eva

      A´Dreamsin kennel on hyvä. Koirani sieltä ja aivan mahtavan hieno valioyksilö.

    • KääkänOmistaja

      Nähtävästi kukaan ei ole vastannut hinta kysymykseesi.
      Kääkän hinta heittelee siinä 600-1200, mutta hyvän pennun sain itse kennelistä 500e ( pienikokoisuuden vuoksi tosin.. ) , mutta varautua kannattaa siihen 1000e kieppeille. :)

      Onnea etsintään ja hyvän rodun valintaan!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe